abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181272316
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:01 schreef Molurus het volgende:

[..]

De cijfers van CBS laten wel een sterke relatie zien tussen conservatief/progressief stemgedrag en opleiding. Het is alleen net niet de conclusie die TS graag wil trekken.
Opleidingsniveau zegt niet veel meer: https://nos.nl/artikel/22(...)-zegt-inspectie.html

Maar wel grappig verder dat dit topic is volgestroomd met schuimbekkende users die er juist zelf een links-rechts hokjesonderwerp van maken. Ik heb zorg besteed aan mijn OP, die zo neutraal mogelijk geformuleerd en relevante openingsvragen opgesteld t.b.v. een goede discussie.

Er werd zelfs geklaagd over 'the Daily Torygraph', die gewoon een prima rating heeft op Media Bias/Fact Check. Kan allemaal, maar dan wil je het gewoon niet aan omdat je zelf waarschijnlijk alleen NRC, de Correspondent, de Groene, The Guardian, The Independent, Vox en NY Times leest.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181272367
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:12 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Opleidingsniveau zegt niet veel meer: https://nos.nl/artikel/22(...)-zegt-inspectie.html
Ach ja... dat zal het zijn. "Eigenlijk zijn academici dom". 'tuurlijk joh.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:12 schreef Oostwoud het volgende:

Maar wel grappig verder dat dit topic is volgestroomd met schuimbekkende users die er juist zelf een links-rechts hokjesonderwerp van maken. Ik heb zorg besteed aan mijn OP, die zo neutraal mogelijk geformuleerd en relevante openingsvragen opgesteld t.b.v. een goede discussie.
Man, dit hele topic en zeker jouw OP is een hokjesonderwerp. Ga nou niet doen alsof dit een neutrale wetenschappelijke beschouwing is. Zoals gezegd: het is linksom of rechtsom politiek-inhoudelijk irrelevant.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181272410
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ach ja... dat zal het zijn. "Eigenlijk zijn academici dom". 'tuurlijk joh.

[..]

Man, dit hele topic en zeker jouw OP is een hokjesonderwerp. Ga nou niet doen alsof dit een neutrale wetenschappelijke beschouwing is. Zoals gezegd: het is linksom of rechtsom politiek-inhoudelijk irrelevant.
Ik zeg niet dat academici dom zijn, want ik ben zelf hooggeleid.

Beschrijf eens hoe mijn OP van dit topic een hokjesonderwerp maakt? Want het vetgedrukte is onderbuikgeborrel.

Waarom is het politiek-inhoudelijk irrelevant?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181274485
Nee een topic met de titel 'Rechtse mensen aantrekkelijker en intelligenter dan linkse mensen' gaat totaal niet over hokjes, hoe komen mensen daar toch bij? :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181275910
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:26 schreef Monolith het volgende:
Nee een topic met de titel 'Rechtse mensen aantrekkelijker en intelligenter dan linkse mensen' gaat totaal niet over hokjes, hoe komen mensen daar toch bij? :')
Dit is een redelijke TT o.b.v. wat er in de 4 bronnen van de OP gemeld wordt. Ik kan het niet fraaier maken.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181275925
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:21 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dit is een redelijke TT o.b.v. wat er in de 4 bronnen van de OP gemeld wordt. Ik kan het niet fraaier maken.
Ben je nou zo dom of die je alsof?
Het gaat om de twee hokjes die je in je TT al aanhaalt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181275938
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of die je alsof?
Het gaat om de twee hokjes die je in je TT al aanhaalt.
Ja, maar wat jij niet kan of wil begrijpen is dat het nu eenmaal de boodschap is die voortkomt uit de 4 bronnen in de OP.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181276000
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:24 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ja, maar wat jij niet kan of wil begrijpen is dat het nu eenmaal de boodschap is die voortkomt uit de 4 bronnen in de OP.
Volstrekt irrelevant. Het gaat om de vraag of het hier hokjesdenken betreft. Dat is gewoon het geval en die bronnen komen natuurlijk niet uit de lucht vallen, die haal jij aan.
Je lijkt het gewoon niet echt te willen snappen, maar daar hebben obsessieve links-rechts denkers nogal snel last van.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181276074
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volstrekt irrelevant. Het gaat om de vraag of het hier hokjesdenken betreft. Dat is gewoon het geval en die bronnen komen natuurlijk niet uit de lucht vallen, die haal jij aan.
Je lijkt het gewoon niet echt te willen snappen, maar daar hebben obsessieve links-rechts denkers nogal snel last van.
Wat jij hokjesdenken noemt, noem ik slechts definities hanteren.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181276191
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:34 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wat jij hokjesdenken noemt, noem ik slechts definities hanteren.
Je kunt proberen hokjesdenken te herdefiniëren, maar dat verandert niets natuurlijk. Je identificeert je met een hokje en vervolgens ga je prat op "mijn hokje is beter dan het jouwe", niet zelden het kenmerk van iemand die zelf niet bepaald excelleert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181276230
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je kunt proberen hokjesdenken te herdefiniëren, maar dat verandert niets natuurlijk. Je identificeert je met een hokje en vervolgens ga je prat op "mijn hokje is beter dan het jouwe", niet zelden het kenmerk van iemand die zelf niet bepaald excelleert.
Ik identificeer mij niet met links of rechts hoor. Noch zeg ik mijn hokje is beter dan het jouwe (doorzoek het topic maar). Een neutrale OP met relevante openingsvragen, dat was mijn oorspronkelijke inbreng. Intussen is het topic voor vernaggeld door mensen die zélf lopen te schuimbekken over links-recht, zoals jij.

Je persoonlijke aanvallen, nu al enkele posts, zijn lachwekkend en glijden van mij af.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181276247
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:44 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik identificeer mij niet met links of rechts hoor. Noch zeg ik mijn hokje is beter dan het jouwe (doorzoek het topic maar). Een neutrale OP met relevante openingsvragen, dat was mijn oorspronkelijke inbreng. Intussen is het topic voor vernaggeld door mensen die zélf lopen te schuimbekken over links-recht, zoals jij.

Je persoonlijke aanvallen, nu al enkele posts, zijn lachwekkend en glijden van mij af.
Je vergeet even dat je met mensen discussieert die ook gewoon je posts in andere topics kunnen lezen.

Maar goed veel plezier met je topic.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181276263
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je vergeet even dat je met mensen discussieert die ook gewoon je posts in andere topics kunnen lezen.

Maar goed veel plezier met je topic.
Goed dat je toegeeft dat het om de persoon gaat en niet om het beantwoorden van vragen in het topic.

:W
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:26:29 #214
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181276895
Ik denk vooral dat rechtse mannen misschien wat minder ruig, wat vrouwelijker zijn. Vaak zijn ze ook wat angstiger. Denk aan een Thierry Baudet, een beetje de Liberace van de Lage Landen, die zwijmelend aan een zakje zelfgeplukte lavendel snuift.

Je ziet het hier ook op fok waar wat rechtsere users vol onbegrip posten in topics over Nederlanders die naar 'enge landen' op reis gaan. Ook zouden sommige wijken in Amsterdam of Rotterdam 'onbegaanbaar en levensgevaarlijk' zijn. Of bijvoorbeeld over negers met grote penissen of bebaarde arabieren waar de 'linkse reismeisjes' zich graag aan zouden laven. Alsof rechtse users zich dan heel erg in hun manneljikheid voelen aangetast. Dat snap ik niet: je bent net zo goed een man als je wat rechtser en angstiger bent of bijvoorbeeld wat 'vrouwelijke' karaktertrekken hebt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_181277005
Klinkt vooral als een standaard broodje-aap facebook clickbait verhaal. En dan kan je elkaar lekker taggen enzo.
Conscience do cost.
pi_181277358
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of die je alsof?
Dit wordt echt mijn nieuwe sig.

Hardop gelachen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181277511
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:26 schreef -XOR- het volgende:
Ik denk vooral dat rechtse mannen misschien wat minder ruig, wat vrouwelijker zijn. Vaak zijn ze ook wat angstiger. Denk aan een Thierry Baudet, een beetje de Liberace van de Lage Landen, die zwijmelend aan een zakje zelfgeplukte lavendel snuift.

Je ziet het hier ook op fok waar wat rechtsere users vol onbegrip posten in topics over Nederlanders die naar 'enge landen' op reis gaan. Ook zouden sommige wijken in Amsterdam of Rotterdam 'onbegaanbaar en levensgevaarlijk' zijn. Of bijvoorbeeld over negers met grote penissen of bebaarde arabieren waar de 'linkse reismeisjes' zich graag aan zouden laven. Alsof rechtse users zich dan heel erg in hun manneljikheid voelen aangetast. Dat snap ik niet: je bent net zo goed een man als je wat rechtser en angstiger bent of bijvoorbeeld wat 'vrouwelijke' karaktertrekken hebt.
Jij bent meer van de linkse media, genderneutraal en globalisatie
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:04:40 #218
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181277627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:58 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Jij bent meer van de linkse media, genderneutraal en globalisatie
om deze begrippen in een voor/tegen-dichotomie te pigeonholen lijkt me sowieso wat te simplistisch, maar wat heeft dat te maken met wat minder ruigere, angstiger persoonlijkheid van de rechtsen?
We have always been at war with Eastasia.
pi_181277658
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]

[..]

om deze begrippen in een voor/tegen-dichotomie te pigeonholen lijkt me sowieso wat te simplistisch, maar wat heeft dat te maken met wat minder ruigere, angstiger persoonlijkheid van de rechtsen?
Als je rechts zou zijn dan zou je te stoer zijn om te schrijven wat jij schrijft ;)
Ik ben (ook) links hoor, ;) Maar heb dan weer niet zo veel met de nederlandse media, en mag een best streng immigratie besluit komen
  zondag 2 september 2018 @ 20:01:29 #220
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181648648
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:45 schreef Monolith het volgende:

Je vergeet even dat je met mensen discussieert die ook gewoon je posts in andere topics kunnen lezen.
Je reacties hier staan vol met ad hominems....

Daar was je eergisteren toch zo verontwaardigd over?

Zwak hoor.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 2 september 2018 @ 20:03:32 #221
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181648714
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:26 schreef -XOR- het volgende:
Ik denk vooral dat rechtse mannen misschien wat minder ruig, wat vrouwelijker zijn. Vaak zijn ze ook wat angstiger. Denk aan een Thierry Baudet, een beetje de Liberace van de Lage Landen, die zwijmelend aan een zakje zelfgeplukte lavendel snuift.

Je ziet het hier ook op fok waar wat rechtsere users vol onbegrip posten in topics over Nederlanders die naar 'enge landen' op reis gaan. Ook zouden sommige wijken in Amsterdam of Rotterdam 'onbegaanbaar en levensgevaarlijk' zijn. Of bijvoorbeeld over negers met grote penissen of bebaarde arabieren waar de 'linkse reismeisjes' zich graag aan zouden laven. Alsof rechtse users zich dan heel erg in hun manneljikheid voelen aangetast. Dat snap ik niet: je bent net zo goed een man als je wat rechtser en angstiger bent of bijvoorbeeld wat 'vrouwelijke' karaktertrekken hebt.
Wut?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 2 september 2018 @ 20:19:06 #222
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181649216
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wut?
kort samengevat: ook jij mag er zijn! :)
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 2 september 2018 @ 20:23:41 #223
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181649336
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:19 schreef -XOR- het volgende:

samengevat: ook jij mag er zijn! :)
Oh, maar dat wist ik al lang. :)

Ik probeer alleen uit te vogelen in welk dialect jouw reactie is geschreven.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 2 september 2018 @ 20:25:23 #224
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181649380
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Oh, maar dat wist ik al lang. :)

Ik probeer alleen uit te vogelen in welk dialect jouw reactie is geschreven.
In helder ABN, maar rechtse mensen hebben vaak wat minder scholing genoten; ook dat is geen enkel probleem.
We have always been at war with Eastasia.
pi_181649680
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:25 schreef -XOR- het volgende:

[..]

In helder ABN, maar rechtse mensen hebben vaak wat minder scholing genoten; ook dat is geen enkel probleem.
Hmmm, in mijn perceptie is dat best een groot probleem.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181649848
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:25 schreef -XOR- het volgende:

[..]

In helder ABN, maar rechtse mensen hebben vaak wat minder scholing genoten; ook dat is geen enkel probleem.
Ik weet niet wat je onder rechts verstaat, maar WO'ers vind je het meest bij GL, D66 en de VVD.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 2 september 2018 @ 20:46:39 #227
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181649875
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:25 schreef -XOR- het volgende:

In helder ABN, maar rechtse mensen hebben vaak wat minder scholing genoten; ook dat is geen enkel probleem.
Ik ken geen rechtse mensen. Jij wel? Je pretendeert ze in ieder geval wel te kennen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 2 september 2018 @ 21:11:41 #228
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181650539
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 20:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je onder rechts verstaat, maar WO'ers vind je het meest bij GL, D66 en de VVD.
Ik chargeerde ook enigszins, hoewel ik van Nintex heb geleerd dat links alles ter linkerzijde van Joshua Livestro omvat, inclusief de beste man zelf. In die definitie lijkt me het VVD-smaldeel van WO-opgeleiden ruimschoots gecoverd.
We have always been at war with Eastasia.
pi_181650682
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik chargeerde ook enigszins, hoewel ik van Nintex heb geleerd dat links alles ter linkerzijde van Joshua Livestro omvat, inclusief de beste man zelf. In die definitie lijkt me het VVD-smaldeel van WO-opgeleiden ruimschoots gecoverd.
Op Fok heerst inderdaad nogal een verstoord beeld van politieke dimensies.
Het "PVV rechts" is vooral voorbehouden aan mavoërs.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 2 september 2018 @ 21:24:42 #230
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181651015
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 21:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Op Fok heerst inderdaad nogal een verstoord beeld van politieke dimensies.
Het "PVV rechts" is vooral voorbehouden aan mavoërs.
Die vallen onder angstig-rechts. Dat kan dan weer worden uitgesplitst in PVV-ers(anabolen-Henkie) en FvD'ers (type Bert Brussen: 55 kilo, eeuwige pruillip en zo'n uitstraling van 'alles van waarde is weerloos')
We have always been at war with Eastasia.
pi_181653117
Haha wat een kuttopic! Altijd leuk die rechtse en linkse mensen. Ik ben blij dat ik me met geen enkele van die droeftoeters identificeer.
pi_181653150
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:36 schreef Cockwhale het volgende:
Haha wat een kuttopic! Altijd leuk die rechtse en linkse mensen. Ik ben blij dat ik me met geen enkele van die droeftoeters identificeer.
Welkom in het hokje van mensen die zich niet in een hokje willen laten stoppen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 2 september 2018 @ 22:49:10 #233
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181653428
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welkom in het hokje van mensen die zich niet in een hokje willen laten stoppen.
Marxist!
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:04:42 #234
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_181694464
.. en ze steken nu hun Nikes in de fik!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_181695064
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:04 schreef Parafernalia het volgende:
.. en ze steken nu hun Nikes in de fik!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 18 september 2018 @ 11:54:51 #236
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181980976
Ik kan me voorstellen dat iemand die op zichzelf gericht is, en voor eigen gewin gaat "aantrekkelijk" kan zijn. Iemand die goed is in zijn eigen groep beschermen is wel iemand bij wiens groep je wilt horen.

Intelligentie vind ik een lastig meetbaar iets, je zou kunnen zeggen dat iemand die keuzes kan destilleren die erop gericht zijn zichzelf en zijn eigen groep gunstig te zinnen intelligent is. En dat iemand die keuzes destilleert waardoor netto de grootste groep gunstig gezind wordt, soms ten koste van zichzelf als een minder intelligent persoon. Maar dat hangt af van welke waardes je nastreeft.

Zo worden mensen die het lukt om veel geld te vergaren vaak als "slim" gezien omdat zij doen wat hun economische status optimaliseert. Terwijl iemand die er voor zorgt dat er een grote groep er economisch op vooruit gaat maar zelf daar niet economisch beter van wordt vaak gezien wordt als "dom". Ikzelf ben het daar niet mee eens.

Ik denk ook dat dat het probleem van deze studie is, ik denk dat intelligentie in naar huidige maatstaven gemeten wordt en dat daar een kleine rechtse bias in zit. Ik denk ook dat dat komt omdat er teveel in economische termen over intelligentie nagedacht wordt. Ook wordt intelligentie vaak geďsoleerd van de functie, zo kan iemand die heel goed kan rekenen slim genoemd worden, terwijl iemand die precies de juiste outfit kiest om iemand anders te manipuleren richting een bepaald gedrag en dat ook lukt zelden als uitermate slim gezien wordt terwijl dat dus ook een intelligente vaardigheid is.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 22 september 2018 @ 01:34:41 #237
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182059554
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan me voorstellen dat iemand die op zichzelf gericht is, en voor eigen gewin gaat "aantrekkelijk" kan zijn. Iemand die goed is in zijn eigen groep beschermen is wel iemand bij wiens groep je wilt horen.

Intelligentie vind ik een lastig meetbaar iets, je zou kunnen zeggen dat iemand die keuzes kan destilleren die erop gericht zijn zichzelf en zijn eigen groep gunstig te zinnen intelligent is. En dat iemand die keuzes destilleert waardoor netto de grootste groep gunstig gezind wordt, soms ten koste van zichzelf als een minder intelligent persoon. Maar dat hangt af van welke waardes je nastreeft.

Zo worden mensen die het lukt om veel geld te vergaren vaak als "slim" gezien omdat zij doen wat hun economische status optimaliseert. Terwijl iemand die er voor zorgt dat er een grote groep er economisch op vooruit gaat maar zelf daar niet economisch beter van wordt vaak gezien wordt als "dom". Ikzelf ben het daar niet mee eens.

Ik denk ook dat dat het probleem van deze studie is, ik denk dat intelligentie in naar huidige maatstaven gemeten wordt en dat daar een kleine rechtse bias in zit. Ik denk ook dat dat komt omdat er teveel in economische termen over intelligentie nagedacht wordt. Ook wordt intelligentie vaak geďsoleerd van de functie, zo kan iemand die heel goed kan rekenen slim genoemd worden, terwijl iemand die precies de juiste outfit kiest om iemand anders te manipuleren richting een bepaald gedrag en dat ook lukt zelden als uitermate slim gezien wordt terwijl dat dus ook een intelligente vaardigheid is.
Ik denk dat intelligentie een stuk minder manipuleerbaar is dan jij suggereert.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182060577
Mensen die denken dat PVV'ers rechts zijn. :')

Als er iemand is die vindt dat de overheid alles voor ze moet oplossen is het de PVVstemmer wel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_182061243
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 07:37 schreef habitue het volgende:
Mensen die denken dat PVV'ers rechts zijn. :')

Als er iemand is die vindt dat de overheid alles voor ze moet oplossen is het de PVVstemmer wel.
Ironisch genoeg heeft Wilders ook regelmatig aangegeven dat zijn partijprogramma grotendeels is gebaseerd op dat van de SP van 30 jaar terug...
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 09:59:17 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182062037
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 01:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik denk dat intelligentie een stuk minder manipuleerbaar is dan jij suggereert.
Vind het niet manipuleerbaar ik vind het moeilijk definieerbaar
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 22 september 2018 @ 23:46:11 #241
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182073608
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 09:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Vind het niet manipuleerbaar ik vind het moeilijk definieerbaar
Als jij suggereert dat intelligentie beinvloed wordt door rechtse denkbeelden en economische termen, dan is dat een vorm van manipulatie. Ik denk niet dat dat mogelijk is.

Intelligentie is op zich niet moeilijk definieerbaar, het is wel redelijk abstract.

quote:
Intelligentie is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen te doorgronden en op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen, te leren van ervaringen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182073763
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 07:37 schreef habitue het volgende:
Mensen die denken dat PVV'ers rechts zijn. :')

Als er iemand is die vindt dat de overheid alles voor ze moet oplossen is het de PVVstemmer wel.
Wat dat betreft verschillen ze niet veel met de PvdA stemmers.
pi_182077408
TT klopt niet, de OP geeft studies die claimen dat aantrekkelijke mensen gemiddeld rechtser zijn, en gemiddeld intelligenter zijn. Daar kan je niet uit besluiten dat rechtse mensen gemiddeld intelligenter zijn.

Bvb:

Totale bevolking:
Gemiddeld IQ = 100
Gemiddelde politieke overtuiging = 0 (negatieve waarden: links, positieve waarden: rechts)

Aantrekkelijke mensen:
80% heeft IQ van 100 en politieke overtuiging 0
10% heeft IQ van 90 en politieke overtuiging +20
10% heeft IQ van 120 en politieke overtuiging -10

Dan hebben aantrekkelijke mensen een gemiddeld IQ van 101 en politieke overtuiging van +1. Maw intelligenter en rechtser dan de totale bevolking. Maar de domme aantrekkelijke mensen zijn rechts, de intelligente zijn links.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182097533
Rechtse PVV-er: vieze, vette zeug in een scootmobiel met onafgeronde MAVO of Geertje zelf (hij heeft wel zijn MAVO afgerond, hele prestatie wel).

Links: universitair geschoolde, zeer aantrekkelijke idealistische vrouw:


Links wint. O+
  maandag 24 september 2018 @ 09:56:07 #245
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182098483
Wisten we allang
Man of Steal.
pi_182480184
quote:
Op maandag 24 september 2018 09:56 schreef SuperNeger het volgende:
Wisten we allang.
Dan zal jij wel extreem-links zijn.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 06:50:38 #247
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_182485846
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2018 08:00 schreef lao_tse het volgende:
Rechtse PVV-er: vieze, vette zeug in een scootmobiel met onafgeronde MAVO of Geertje zelf (hij heeft wel zijn MAVO afgerond, hele prestatie wel).

Links: universitair geschoolde, zeer aantrekkelijke idealistische vrouw:


Links wint. O+
Maar "don't put your dick in crazy". Ze is wel single ~37:30 :P, slaat uwen slag.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 07:52:25 #248
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182486004
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 21:48 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dan zal jij wel extreem-links zijn.
:')
Man of Steal.
pi_182900525
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:44 schreef Hexagon het volgende:
Het lelijke volk zit meestal meer bij de extreme partijen is mn ervaring. Zowel de PVV als de SP blinken erg uit in lelijkheid qua achterban

Is ook logisch want als je altijd zuur en negatief bent dan wordt je er doorgaans ook niet mooier op
Alsof het alleen om uiterlijk gaat.
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:25:59 #250
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_182901085
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:55 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Wat dat betreft verschillen ze niet veel met de PvdA stemmers.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')