abonnement Unibet Coolblue
pi_180954620
American Chopper is back!
Allemaal scripted reality natuurlijk, imo toch nog steeds vermakelijk om naar te kijken. :P

Deze serie draait om vader Paul Teutul Sr., zoon Paul Teutul Jr. en zoon Michael Teutul.
Samen runden ze vanaf 2000 de custom motorcycle building company "Orange County Choppers".

Helaas boterde het flink niet tussen Sr. en Jr., wat ruzies tot gevolg had, vandalisme, ontslag en jaren van geen contact.
Inmiddels hebben ze het een beetje goedgemaakt met elkaar en is American Chopper na enkele jaren van de buis te zijn geweest, weer terug (het is crisis, het geld moet ergens vandaan komen :P)!

Gisteren part 1 gezien. Jason Poll (hoofdontwerper) werkt nog bij OCC. Rick Petko (monteur, lasser) werkt er niet meer. Komt nog wel als oproepkracht voor bepaalde opdrachten. De rest van de crew is nieuw. De neef van Sr. werkt er ook als "Schoonmaak ingenieur" (wat een functienaam :') ). Mikey is ook present. Jr. komt af en toe bij Sr. langs om te helpen en Sr. ook weer bij Jr. en hopen dat dat hun relatie zal verbeteren.

Wie heeft er ook gekeken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 05-08-2018 09:01:53 ]
pi_181111171
Wat een top-topic van Gruj0 weer. :') :'( :P _O- -O-

Vanavond weer, aflevering 2. *O*
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:42:41 #3
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181600394
Aan de hoeveelheid reacties hier te zien zit niemand echt meer op dit programma te wachten. Wat gaan ze de volgende aflevering doen? Oh een chopper bouwen! Pa maakt ruzie met zoon en vice versa!
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_181616782
Dit soort programma's was in het begin wel leuk maar al snel werd het meer van hetzelfde.
pi_181616818
Ik zal wel weer eens kijken.
pi_181915830
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:42 schreef Zihuatanejo het volgende:
Aan de hoeveelheid reacties hier te zien zit niemand echt meer op dit programma te wachten. Wat gaan ze de volgende aflevering doen? Oh een chopper bouwen! Pa maakt ruzie met zoon en vice versa!
Het is ook niet zo bijzonder meer. Hun hoogtij dagen zijn voorbij. Choppers bouwen doen ze inderdaad nog, maar ruzie maken niet meer. Ze hebben het bijgelegd en werken aan hun relatie.

Scripted reality TV natuurlijk, maar je moet nu eenmaal wat kijken. :P
pi_181915877
Daar valt toch niet naar te kijken vanwege al dat weggepiepte gevloek?
pi_181915897
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:31 schreef Dunnevandale het volgende:
Daar valt toch niet naar te kijken vanwege al dat weggepiepte gevloek?
Doen ze bijna niet meer. :P
pi_181917476
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Doen ze bijna niet meer. :P
Serieus?Dat werd wel eens tijd,een hoop programma's van Discovery en aanverwante zenders worden wat mij betreft totaal verneukt door dat gepiep,is niet normaal naar te kijken dus dan zap ik maar verder.
pi_181921367
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:54 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Serieus?Dat werd wel eens tijd,een hoop programma's van Discovery en aanverwante zenders worden wat mij betreft totaal verneukt door dat gepiep,is niet normaal naar te kijken dus dan zap ik maar verder.
Ze schelden bijna niet meer, dat. :)
pi_181921854
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 16:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ze schelden bijna niet meer, dat. :)
Daar ben ik heel blij om 😀
pi_181921897
ik kijk het ook weer *O*
pi_185039592
Vanaf morgen weer nieuwe afleveringen.
pi_185429842
OCC is toch naar de rechtbank gegaan ivm een faillissementsaanvraag?
Hooray for boobies!
pi_185429975
Hooray for boobies!
pi_185445081
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
OCC is toch naar de rechtbank gegaan ivm een faillissementsaanvraag?
Paul sr. schijnt op het punt van faissement te staan. Daar hint hij op een gegeven moment ook op. Zaken liggen een beetje stil....

Spuit elf
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_185957706
Ik kijk dit nog, maar het programma is niet wat het is geweest.

De custom bike wereld loopt gewoon niet zo goed meer door die crisis en het staaltje marketing waarbij een bedrijf een motor laat bouwen om via het programma reclame te maken is ook uit de mode.

Wat ze nu doen zijn gewoon lapmiddelen om hun bedrijven te redden.
De motoren die ze hebben zijn sowieso nooit echt bijzonder geweest op de Spidey, Black Widow, Firebike, 9/11 Bike, P-51 Mustang Bike (van PJD) en nog wat andere na dan.

De rest is gewoon een samenraapsel uit bestaande onderdelen, wat simpel ontworpen, computergefreesde dingen en een laag (soms fantastische) lak. Kan iedereen met wat geld doen volgens mij.

Die Jason Pohl heeft nooit de genialiteit van Paul Junior weten te evenaren. Hoewel, wat Paulie nu produceert slaat ook nergens meer op.
pi_185965330
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 20:39 schreef Gruj0 het volgende:
Ik kijk dit nog, maar het programma is niet wat het is geweest.

De custom bike wereld loopt gewoon niet zo goed meer door die crisis en het staaltje marketing waarbij een bedrijf een motor laat bouwen om via het programma reclame te maken is ook uit de mode.

Wat ze nu doen zijn gewoon lapmiddelen om hun bedrijven te redden.
De motoren die ze hebben zijn sowieso nooit echt bijzonder geweest op de Spidey, Black Widow, Firebike, 9/11 Bike, P-51 Mustang Bike (van PJD) en nog wat andere na dan.

De rest is gewoon een samenraapsel uit bestaande onderdelen, wat simpel ontworpen, computergefreesde dingen en een laag (soms fantastische) lak. Kan iedereen met wat geld doen volgens mij.

Die Jason Pohl heeft nooit de genialiteit van Paul Junior weten te evenaren. Hoewel, wat Paulie nu produceert slaat ook nergens meer op.
Die grote voorbanden zijn totaal niet mijn smaak:



Dit vind ik veel mooier:
pi_185965332


[ Bericht 100% gewijzigd door Wouter2006 op 01-04-2019 09:25:19 (delete) ]
pi_185978893
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:23 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Die grote voorbanden zijn totaal niet mijn smaak:

[ afbeelding ]

Dit vind ik veel mooier:
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar de motoren zoals de eerste uit je post, die met die grote voorband, maken ze tegenwoordig ook al niet. Het is tegenwoordig een bouwpakket met een laklaagje erover heen, niets meer, niets minder.

O ja, de POW-MIA en Yankees bike waren ook erg geslaagde modellen.
pi_185984977
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 21:41 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar de motoren zoals de eerste uit je post, die met die grote voorband, maken ze tegenwoordig ook al niet. Het is tegenwoordig een bouwpakket met een laklaagje erover heen, niets meer, niets minder.

O ja, de POW-MIA en Yankees bike waren ook erg geslaagde modellen.
Ik vond destijds de I-Robot bike erg mooi.



Zie mezelf er al op rijden ;)
pi_185994149
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 09:20 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Ik vond destijds de I-Robot bike erg mooi.

[ afbeelding ]

Zie mezelf er al op rijden ;)
Zeker, die is ook erg mooi. De beste OCC motoren zijn toch wel ontstaan door Paulie die zijn creativiteit liet gaan en de boel aanstuurde. Wat Jason en die huidige metaalbewerker/lasser doen, is gewoon niet zo mooi imo.
pi_186991978
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 18:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zeker, die is ook erg mooi. De beste OCC motoren zijn toch wel ontstaan door Paulie die zijn creativiteit liet gaan en de boel aanstuurde. Wat Jason en die huidige metaalbewerker/lasser doen, is gewoon niet zo mooi imo.
Daar heb je helemaal gelijk in.
Kan me nog wel herinneren dat Rik het vreselijk vond om een motor te bouwen vanaf een getekend design en deed het liever op Paul Jr. zijn manier.

Kan helaas het laatste seizoen nergens zien/vinden, jij wel?
pi_186992156
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:34 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in.
Kan me nog wel herinneren dat Rik het vreselijk vond om een motor te bouwen vanaf een getekend design en deed het liever op Paul Jr. zijn manier.

Kan helaas het laatste seizoen nergens zien/vinden, jij wel?
Nee ik kan het laatste seizoen ook niet vinden. Ze zenden nu Wheeler Dealers uit op hetzelfde tijdstip. Dat is ook vermakelijk en het zijn nieuwe afleveringen.

De huidige American Chopper series worden volgens mij in opdracht van de familie Teutul gemaakt. Discovery Channel NL koopt daar kennelijk telkens weer een paar afleveringen van in. Na twee of drie afleveringen heb je dan weer een pauze van een maand of 2 waarin niks kan worden uitgezonden omdat ze aan het opnemen zijn oid.

Maar het is sowieso niet meer spannend. De beste mensen van OCC zijn weg en de motoren die OCC nu maakt zijn rete triest. Zit totaal geen creativiteit, innovatie en kwaliteit achter. Allemaal gewoon bulk inkoop met een goede paintjob eroverheen.

Paulie, tja. Zijn laatste goede motoren zijn die van de OCC VS PJD VS James enz. battles (de P-51 Mustang bike bvb). Wat hij tegenwoordig maakt is ook niet veel soeps meer imo.

Het hele concept van dit programma is gewoon achterhaald. Van 2000 tot 2010 kon het goed meekomen en was het vermakelijk maar nu is het gewoon simpele vulling van je tijd.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 19:01:54 #25
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_187008326
Vond de werkvloer van sr ook ontzettend leeg en ongezellig uitzien.
Het leek wel of ze die voor de serie weer even hadden geopend.
Die rare neef met zijn lullige humor kon dat niet goedmaken.
https://www.foxnews.com/e(...)nkruptcy-case-report

https://pagesix.com/2018/(...)ces-amid-bankruptcy/
btw.
Het is groter dan ik dacht.



[ Bericht 25% gewijzigd door spapaars op 21-05-2019 19:30:34 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')