abonnement Unibet Coolblue
pi_180952232
Mijn schoonvader is overleden. Ik wil voor mijn vriendin een gedenk altaartje maken. Zij is thais en boeddist. Nu zat ik te denken aan een wandplankje met een buddha beeld, een lotusbloem waxinelichthouder en een foto van haar vader en eventueel een glaasje met een verse bloem of water of rijst. Dit zal dan best opvallend zijn.

Aan de andere kant vind ik zo’n gedenk altaartje als dit Ook wel mooi....


Wat vinden jullie mooi? Klein en compact zoals op de foto met een fotolijstje met pasfoto formaat 4x5 of toch het eerste idee en dan ‘aankleden’ naar haar cultuur ?
pi_180952569
Dit lijkt me nou echt een onderwerp wat je niet op een forum bespreekt maar met haarzelf. Zit ze erop te wachten dat er een altaartje komt of is dat juist confronterend? Misschien wel ze zelf wat maken of aankleden? Misschien voelt een andere optie beter voor haar?
Als iemand komt te overlijden, hoort daar een proces bij voor de omgeving, en zoiets als dit kan daar onderdeel van zijn. Ik zou dat niet voor haar gaan invullen, vraag het gewoon.
  zondag 5 augustus 2018 @ 01:19:02 #3
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_180953296
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 00:32 schreef Holyme het volgende:
Dit lijkt me nou echt een onderwerp wat je niet op een forum bespreekt maar met haarzelf. Zit ze erop te wachten dat er een altaartje komt of is dat juist confronterend? Misschien wel ze zelf wat maken of aankleden? Misschien voelt een andere optie beter voor haar?
Als iemand komt te overlijden, hoort daar een proces bij voor de omgeving, en zoiets als dit kan daar onderdeel van zijn. Ik zou dat niet voor haar gaan invullen, vraag het gewoon.
dit
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
  zondag 5 augustus 2018 @ 01:32:16 #4
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180953459
Uit je andere topic: 'Vriendin zegt dat het te duur is en dat ze dat toch niet gaan doen. ze zegt hij zit in mijn hart dat is genoeg.'

Hoe duidelijk wil je het hebben? Dus lekker alles laten zoals het is, zonder verdere poespas.
pi_180954395
En iedere keer als ze langsloopt die herrinering, waarom dingen forceren?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 5 augustus 2018 @ 09:24:24 #6
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_180954849
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 08:17 schreef halfway het volgende:
En iedere keer als ze langsloopt die herrinering, waarom dingen forceren?
Ja dit dus.

Lijkt me niet echt iets om je mee te bemoeien. Zou ik zelf niet op prijs stellen in ieder geval.
Man of Steal.
pi_180957129
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 00:32 schreef Holyme het volgende:
Dit lijkt me nou echt een onderwerp wat je niet op een forum bespreekt maar met haarzelf. Zit ze erop te wachten dat er een altaartje komt of is dat juist confronterend? Misschien wel ze zelf wat maken of aankleden? Misschien voelt een andere optie beter voor haar?
Als iemand komt te overlijden, hoort daar een proces bij voor de omgeving, en zoiets als dit kan daar onderdeel van zijn. Ik zou dat niet voor haar gaan invullen, vraag het gewoon.
Dat.

Jij wil van alles voor je vriendin, maar gaat daarin volgens mij voorbij aan wat zij zelf wil.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')