abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zondag 5 augustus 2018 @ 13:40:57 #76
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180959151
Je bent komend seizoen beter af als Teletekst supporter. Het wordt weer een groot U/trechter-voetbal festijn.
pi_180959222
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 13:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat Larsson altijd naar binnen dribbelt weet iedereen inmiddels, maar hij brengt de bal ook naar binnen en blijft dan een beetje rondwandelen in de as zonder iets te doen. Blijf dan tenminste meedoen aan het spel.

Zoals je kan zien aan de passmap is er een veel te vaste positie waar spelers worden aangespeeld, bij betere teams zijn er veel meer positiewisselingen voorin. En dat de meest voorkomende passes tussen de backs en centrale verdedigers zijn is ook geen goed teken ;(

[ afbeelding ]

11tegen11 twitterde op zondag 05-08-2018 om 09:25:46 Somehow, Feyenoord won this Super Cup (on penalties).Kind of hard in football to get proper feedback on your process.We knew the 'strikerless formation', which is kind of hipster cool. But I'm less sold on the 'offenseless approach'.#xGplot https://t.co/SDVB0gn5qR reageer retweet
Veel te traag en te statisch dus. Dan krijgen we het ook tegen kleinere clubs moeilijk (Okee, niks nieuws onder de zon dus :') ).

Terwijl er wel heel veel potentie in zit met Berghuis, van Persie, Clasie en hopelijk ook nog Janmaat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_180959245
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 13:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het is leuk als je wint, maar ik had liever sprankelend en veelbelovend voetbal gezien en dan onterecht verliezen oid.

Maar goed in ons kampioensjaar kraakte ik ons nog af op basis van de JCS en toen wonnen we vervolgens 9x op rij, dus ik laat me graag weer verrassen :)
Het voetbal kan echt wel meer gaan sprankelen hoor, als Jorgenson zijn vorm weer een beetje herpakt heb je voorin voldoende creativiteit. Ik heb Van Persie gisteren bv ook wel weer een paar sublieme passjes zien geven.

Verder was Berghuis nu wel een beetje te geforceerd op zoek naar RVP, dat moet ook anders, en de backs moeten wat dieper staan, dan oogt het allemaal vrij snel een stuk beter.

Mijn voornaamste punt is dat velen ons vooraf kansloos achtten, maar dat het verschil wederom niet echt te zien was. Nounou, poepoe, PSV had meer balbezit, so the fuck what :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zondag 5 augustus 2018 @ 13:47:27 #79
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180959252
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2018 13:40 schreef Slobeend het volgende:
Je bent komend seizoen beter af als Teletekst supporter. Het wordt weer een groot U/trechter-voetbal festijn.
Ik heb nog de hoop dat het beter wordt met Jörgensen ipv Toornstra, maar het zal weer vaak voelen als 90 verspilde minuten inderdaad ;(

Een leuke Europese campagne zou een hoop vergoeden, maar daar zullen we tactisch en fysiek ook wel worden afgetroefd
  zondag 5 augustus 2018 @ 13:51:46 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180959320
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 13:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Veel te traag en te statisch dus. Dan krijgen we het ook tegen kleinere clubs moeilijk (Okee, niks nieuws onder de zon dus :') ).

Terwijl er wel heel veel potentie in zit met Berghuis, van Persie, Clasie en hopelijk ook nog Janmaat.
Wat ik niet snap is dat Botteghin hier degene was die het middenveld en zelfs Berghuis inspeelde, terwijl Van der Heijden alleen naar Verdonk, Botteghin en Bijlow passte. Jan-Arie is toch de betere opbouwer. Misschien is dat de verdienste van PSV, maar als we snel vanuit de opbouw naar voren willen voetballen moet Clasie snel aanspeelbaar zijn en de bal bij 2 a 3 spelers voor hem kwijt kunnen. Dat was tegen PSV totaal niet het geval.
pi_180959470
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 13:28 schreef govie het volgende:

[..]

Berghuis is volgens mij alleen geinteresseerd in clubs die hij hoger qua niveau acht dan feyenoord en minimaal gelijkwaardig aan een degradatiekandidaat uit the premier league, Noem mij eens een club welke hoger staat aangeschreven dan beide en >30 miljoen wil neertellen voor een stijflinkse rechtsbuiten, ik niet. Hetzelfde probleem heeft die braziliaan van ajax ook, mooie voetballer met een mooi linkerbeen maar geen rechterbeen. Zo'n speler kan bijvoorbeeld niet naar de suptop in engeland/spanje door zijn handicap. Eventueel kan een top5 club in duitsland/italie/frankrijk/turkije wel, maar >30 miljoen is veel geld voor een halve voetballer (gechargeerd natuurlijk maar je begrijpt me wel)
Neres zou zeker prima meekunnen bij clubs van het kaliber Everton/Villarreal
pi_180959563
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 13:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat Larsson altijd naar binnen dribbelt weet iedereen inmiddels, maar hij brengt de bal ook naar binnen en blijft dan een beetje rondwandelen in de as zonder iets te doen. Blijf dan tenminste meedoen aan het spel.

Zoals je kan zien aan de passmap is er een veel te vaste positie waar spelers worden aangespeeld, bij betere teams zijn er veel meer positiewisselingen voorin. En dat de meest voorkomende passes tussen de backs en centrale verdedigers zijn is ook geen goed teken ;(

[ afbeelding ]

11tegen11 twitterde op zondag 05-08-2018 om 09:25:46 Somehow, Feyenoord won this Super Cup (on penalties).Kind of hard in football to get proper feedback on your process.We knew the 'strikerless formation', which is kind of hipster cool. But I'm less sold on the 'offenseless approach'.#xGplot https://t.co/SDVB0gn5qR reageer retweet
Clasie deed ook nauwelijks mee. Viel mij toch wel tegen ook.
Van alles is weer waardeloos.
pi_180959576
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 13:31 schreef Maastoren het volgende:
Larsson, Toornstra en Amrabat waren wel veruit de slechtsten gister. Larsson en Amrabat zijn regelrechte miskopen. Vooral Amrabat. Die kan er echt helemaal niks van.
TOORNSTRA altijd de slechtste

hopelijk kan die een tijd niet spelen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:14:47 #84
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180959582
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:12 schreef Oldground het volgende:

[..]

Clasie deed ook nauwelijks mee. Viel mij toch wel tegen ook.
Klopt, ben benieuwd of dat lag aan het feit dat ie niet werd aangespeeld, zich niet aanspeelbaar maakte of dat PSV hem goed neutraliseerde. Hij was in ieder geval zelf een aantal keer best slordig in de passing, dat moet nog beter.
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:15:32 #85
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180959593
Mensen lijken te vergeten dat Jorgensen voor dit Feyenoord heel belangrijk is. Ik vond het daarom allemaal wel meevallen. Ik ga er stiekem wel vanuit dat Janmaat erbij gaat komen. Dan hebben we een prima elftal voor Eredivisie begrippen. Veel beter dan AZ en Vitesse, minder dan PSV en Ajax.

Het draait natuurlijk veel om vertrouwen. In 2016/2017 wonnen we 0-5 bij Groningen en toen had iedereen vertrouwen en wonnen we 10 keer op rij. Vorig seizoen zagen we dat ook op het einde.

Heb je geen vertrouwen, lukt het gewoon allemaal even niet. Ik denk dat vooral Larsson daar nu last van heeft. Maar we hebben straks ook Boetius, Toure en Sinisterra die daar kansen kunnen krijgen.

Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in :) Zin in donderdag!

PS: Verdonk kan nog wel eens gaan verassen dit seizoen. Nogmaals: vertrouwen. Al heeft hij dat, zie ik in hem een goed meevoetballende back voor Feyenoord. Die eventueel ook centraal kan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:16:16 #86
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180959607
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klopt, ben benieuwd of dat lag aan het feit dat ie niet werd aangespeeld, zich niet aanspeelbaar maakte of dat PSV hem goed neutraliseerde. Hij was in ieder geval zelf een aantal keer best slordig in de passing, dat moet nog beter.
Het is alleen wel zo dat hij altijd het spel versnelt. Dat hebben we vorig jaar ECHT gemist met El Ahmadi en Vilhena.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:16:49 #87
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_180959617
quote:
PSV is met een verklaring gekomen naar aanleiding van de ophef over twee kleine Feyenoordfans die hun shirt binnenstebuiten moesten doen, zaterdag tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. Het verzoek van de steward viel bij menig voetbalfan in het verkeerde keelgat. "Niet netjes" De twee Feyenoordfans zaten overigens in een gemixt vak, dus zou het dragen van een Feyenoordshirt geen probleem moeten zijn. Toch koos PSV ervoor om in te grijpen. "In het veiligheidsoverleg in de aanloop naar deze wedstrijd is besproken dat we er voor moesten waken dat shirts in het vak voor genodigden mogelijk tot irritatie konden leiden", zegt PSV-persvoorlichter Thijs Sleger tegen Omroep Brabant. "Desondanks is besloten om geen kledingvoorschrift op te leggen, want we vonden het niet netjes om genodigden op te leggen wat ze moesten dragen." Escalaties voorkomen "Ondanks allerlei maatregelen constateerden we al vóór de wedstrijd dat er in meerdere vakken een gemengd publiek zat", vervolgt Slegers zijn verhaal. "Om escalatie te voorkomen hebben we enkele mogelijk kwetsbare fans, zoals deze kinderen, het goedbedoelde advies gegeven om hun voorkeur niet opzichtig te tonen. Voor de duidelijkheid: het was geen eis, want die afspraak was er niet gemaakt." Verantwoordelijkheid "Ook wij willen dat iedereen naar het voetbal kan gaan en voor zijn favoriete club kan juichen. Daarom hebben we het experiment met het flink vergrootte uitvak van harte gesteund. Het is als gastheer van de wedstrijd echter wel onze verantwoordelijkheid om te waken over de algehele veiligheid", besluit hij zijn verhaal.

Lees meer: http://voetbalflitsen.nl/(...)kleine-feyenoordfans
:') :') :') Wat een droeftoeters daar bij PSV man :') :') :') 2 kleine jochies durven ze wel aan te pakken hoor :') _____________!
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_180959625
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 13:31 schreef Maastoren het volgende:
Larsson, Toornstra en Amrabat waren wel veruit de slechtsten gister. Larsson en Amrabat zijn regelrechte miskopen. Vooral Amrabat. Die kan er echt helemaal niks van.
TOORNSTRA altijd de slechtste

hopelijk kan die een tijd niet spelen...
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 13:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het is leuk als je wint, maar ik had liever sprankelend en veelbelovend voetbal gezien en dan onterecht verliezen oid.

Dan moet je supporter worden van BArca Real of de top 5 in engeland WORDEN

Ik heb al 10 seizoenen geen nederlandsE ploeg sprankelend veelbelovend voetbal in nederland meer gezien...

het is allemaal dom gelul in de rondte

Feyenoord moet maar 1 ding doen komend seizoen en dat is wedstrijden winnen

hoe ze het doen???

DAT INTERESSEERT ME GEEN FUCK! :) :) :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180959654
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:16 schreef MPC60 het volgende:

[..]

:') :') :') Wat een droeftoeters daar bij PSV man :') :') :') 2 kleine jochies durven ze wel aan te pakken hoor :') _____________!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:22:51 #90
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180959704
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

TOORNSTRA altijd de slechtste

hopelijk kan die een tijd niet spelen...

[..]

Dan moet je supporter worden van BArca Real of de top 5 in engeland WORDEN

Ik heb al 10 seizoenen geen nederlandsE ploeg sprankelend veelbelovend voetbal in nederland meer gezien...

het is allemaal dom gelul in de rondte

Feyenoord moet maar 1 ding doen komend seizoen en dat is wedstrijden winnen

hoe ze het doen???

DAT INTERESSEERT ME GEEN FUCK! :) :) :)
Over een heel seizoen is slecht spel gewoon een indicatie dat er veel puntverlies geleden gaat worden. Ik verwacht geen voetbal à la Barça ofzo, maar in het kampioensjaar was het ook gewoon veel beter.

Maar dat heb ik vorig jaar, toen we ook zo slecht speelden, ook al duizend keer gezegd en toen was jij degene die tot in februari bleef geloven dat we nog kampioen gingen omdat PSV wel een keer in zou storten. Dus veel plezier met je valse hoop :)
pi_180959735
quote:
Update 5 augustus 14.11 uur - Feyenoord lijkt genoegen te moeten nemen met vervroegde aftrap
AS Trencín laat via de officiële kanalen weten dat de voorrondewedstrijd in de Europa League die de Slowaken donderdag speelt tegen Feyenoord om 19.00 uur van start gaat. Het begintijdstip van het duel was de afgelopen week onderwerp van gesprek, aangezien de Rotterdammers in eerste instantie weigerden mee te werken aan het vervroegen van de aftrap, die oorspronkelijk om 20.30 uur plaats zou vinden. Feyenoord lijkt nu echter aan het kortste eind te trekken, al heeft de club zelf nog geen bericht uitgedaan over het aanvangstijdstip van de wedstrijd.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180959745
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Over een heel seizoen is slecht spel gewoon een indicatie dat er veel puntverlies geleden gaat worden. Ik verwacht geen voetbal à la Barça ofzo, maar in het kampioensjaar was het ook gewoon veel beter.

Maar dat heb ik vorig jaar, toen we ook zo slecht speelden, ook al duizend keer gezegd en toen was jij degene die tot in februari bleef geloven dat we nog kampioen gingen omdat PSV wel een keer in zou storten. Dus veel plezier met je valse hoop :)
Meest zorgwekkende is dat technische staf incl. TD dit niet ziet.
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:27:05 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180959776
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:16 schreef MPC60 het volgende:

[..]

:') :') :') Wat een droeftoeters daar bij PSV man :') :') :') 2 kleine jochies durven ze wel aan te pakken hoor :') _____________!
Rare actie inderdaad. Alsof er ook maar één PSV-supporter is die een kind van die leeftijd gaat lastig vallen omdat hij een Feyenoord shirt aan heeft. :')

Als je dit soort 'angsten' hebt, dan moet je die hele actie met meer stoelen voor Feyenoord gewoon helemaal niet doen.

Sowieso een beter plan volgende keer, want als dank voor de inzet van PSV om meer fans van Feyenoord toe te laten, worden er fakkels op het veld geflikkerd. Het zal ook eens een keer normaal kunnen.
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:27:37 #94
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180959782
Wie ik erg vond tegenvallen: Berghuis. Net als tegen Levante veel domme fouten. En Angelino is hij geen enkele keer voorbij gegaan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180959784
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Over een heel seizoen is slecht spel gewoon een indicatie dat er veel puntverlies geleden gaat worden. Ik verwacht geen voetbal à la Barça ofzo, maar in het kampioensjaar was het ook gewoon veel beter.

Maar dat heb ik vorig jaar, toen we ook zo slecht speelden, ook al duizend keer gezegd en toen was jij degene die tot in februari bleef geloven dat we nog kampioen gingen omdat PSV wel een keer in zou storten. Dus veel plezier met je valse hoop :)
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:25 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Meest zorgwekkende is dat technische staf incl. TD dit niet ziet.
Van Bronckhorst moet het gewoon doen met die rotzooi die door Martin van Geel aangeleverd wordt over het algemeen.

Feyenoord heeft de middelen niet

Dus kunnen we er kort of lang over lullen

GIo moet het gewoon met dit materiaal het maximale eruit gaan halen

er is geen andere optie

Feyenoord heeft de best ingespeelde ploeg naar mijn mening van de eredivisie op dit moment.

Ik ben inderdaad de enige die in een titel gelooft.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:28:42 #96
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180959797
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:27 schreef satecl het volgende:
Wie ik erg vond tegenvallen: Berghuis. Net als tegen Levante veel domme fouten. En Angelino is hij geen enkele keer voorbij gegaan.
Hij hoefde hem ook niet voorbij, want Angelino liep elke keer bij de 16 van Feyenoord. Berghuis had eigenlijk niet eens een directe tegenstander.
pi_180959818
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hij hoefde hem ook niet voorbij, want Angelino liep elke keer bij de 16 van Feyenoord. Berghuis had eigenlijk niet eens een directe tegenstander.
Berghuis in normale doen doet wel meer met die ruimte. Angelino gaat PSV dit seizoen nog wel een aantal keer in de problemen brengen.

quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]

Van Bronckhorst moet het gewoon doen met die rotzooi die door Martin van Geel aangeleverd wordt over het algemeen.

Feyenoord heeft de middelen niet

Dus kunnen we er kort of lang over lullen

GIo moet het gewoon met dit materiaal het maximale eruit gaan halen

er is geen andere optie

Feyenoord heeft de best ingespeelde ploeg naar mijn mening van de eredivisie op dit moment.

Ik ben inderdaad de enige die in een titel gelooft.
20 miljoen voor Larsson, Amrabat, St. Juste en Haps is tot nu toe gewoon weggegooid geld. En ja, ook Haps want die is nooit fit.
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:32:48 #98
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180959849
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 13:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat Larsson altijd naar binnen dribbelt weet iedereen inmiddels, maar hij brengt de bal ook naar binnen en blijft dan een beetje rondwandelen in de as zonder iets te doen. Blijf dan tenminste meedoen aan het spel.

Zoals je kan zien aan de passmap is er een veel te vaste positie waar spelers worden aangespeeld, bij betere teams zijn er veel meer positiewisselingen voorin. En dat de meest voorkomende passes tussen de backs en centrale verdedigers zijn is ook geen goed teken ;(

[ afbeelding ]

11tegen11 twitterde op zondag 05-08-2018 om 09:25:46 Somehow, Feyenoord won this Super Cup (on penalties).Kind of hard in football to get proper feedback on your process.We knew the 'strikerless formation', which is kind of hipster cool. But I'm less sold on the 'offenseless approach'.#xGplot https://t.co/SDVB0gn5qR reageer retweet
Je raakt wel echt depressief van die passmapjes van Feyenoord en PSV met dat ouderwetse controlevoetbal :') dan worden die Europese voorrondes ook weer heel slecht. Maar Gio zal wel lang bij jullie mogen blijven zitten want "vIjF pRiJzEn"
Oh.
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:33:05 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180959854
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Berghuis in normale doen doet wel meer met die ruimte. Angelino gaat PSV dit seizoen nog wel een aantal keer in de problemen brengen.
Ik denk dat dat reuze mee gaat vallen. Althans, in de Eredivisie. De meeste tegenstanders zullen zijn aanvallende drang willen inperken door mee te lopen. Berghuis is daar te lam voor, maar doet vervolgens ook niets met de ruimte.

En zoals altijd liep Hendrix zo'n beetje alle gaten dicht achterin wanneer één van de backs naar voren was. Dat doet hij altijd heel goed, en Hendrix is verdedigend gewoon erg sterk op die momenten.
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:33:27 #100
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180959857
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:27 schreef satecl het volgende:
Wie ik erg vond tegenvallen: Berghuis. Net als tegen Levante veel domme fouten. En Angelino is hij geen enkele keer voorbij gegaan.
Dat moment dat het 4 tegen 4 was ofzo, met links een compleet vrij aanspeeloptie, en hij heel geforceerd Van Persie zocht was echt tekenend. Hij heeft geen vertrouwen in de rest van het team en denkt dat Robin een soort magische machine is die elke matige bal omtovert tot een kans. Dat is zo doorzichtig en vaak ook nog veel te vergezocht. Gelukkig zoekt Van Persie zelf wel gewoon de beste oplossing.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')