abonnement Unibet Coolblue
pi_180948902
Hi. Ik heb hangende oogleden, waardoor mijn ogen klein lijken en ook nog eens zeer doen af en toe. Ik krijg hierdoor ook geen contactlenzen in.

Wat zouden jullie in mijn situatie doen? Ik ben 'pas' 21 en een cosmetische ingreep lijkt me misschien een beetje overdreven. Anderzijds stoor ik me er steeds meer aan. Dus... lekker laten hangen of laten corrigeren?

Heeft iemand ervaring met zo'n ingreep?
pi_180949235
Laten corrigeren uiteraard als je er last van hebt.
pi_180949316
Bij zoveel % dat hangt wordt het vergoed door je zorgverzekeraar (als het zicht belemmert dacht ik)
pi_180950327
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:33 schreef Unites het volgende:
Hi. Ik heb hangende oogleden, waardoor mijn ogen klein lijken en ook nog eens zeer doen af en toe. Ik krijg hierdoor ook geen contactlenzen in.

Wat zouden jullie in mijn situatie doen? Ik ben 'pas' 21 en een cosmetische ingreep lijkt me misschien een beetje overdreven. Anderzijds stoor ik me er steeds meer aan. Dus... lekker laten hangen of laten corrigeren?

Heeft iemand ervaring met zo'n ingreep?
Ik heb hetzelfde, ben van plan om in december een endoscopische voorhoofdslift te ondergaan.
Het wordt jammergenoeg niet vergoed, maar ik ben al lang blij dat het gaat gebeuren.
Ik ben trouwens ook pas 20.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaccoo op 04-08-2018 23:13:34 ]
De stem van de toekomst.
pi_180952288
Ga met je huisarts praten over je probleem. Hij of zij zal je vertellen ofhet probleem objectiveerbaar is, in welke mate je last hebt van ptosis (de wetenschappijke benaming van hangende oogleden), dus welke graad en je eventueel doorsturen naar een plastisch chirurg. De plastisch chirurg kan je vertellen wat de oorzaak is van de ptosis en of er daadwerkelijk een indicatie is voor een correctieve behandeling. Dan kan jij gaan uitzoeken of jouw ziektekostenpolis de ingreep bij de gestelde indicatie vergoedt, zodat je weet of je zorgverzekeraar je trakteert op een operatie of dat je het (deels) uit eigen zak moet betalen.
pi_180953935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:48 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde, ben van plan om in december een endoscopische voorhoofdslift te ondergaan.
Het wordt jammergenoeg niet vergoed, maar ik ben al lang blij dat het gaat gebeuren.
Ik ben trouwens ook pas 20.
Kost da?
pi_180956903
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 02:41 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

Kost da?
3.500 euries
De stem van de toekomst.
pi_180957054
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:41 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

3.500 euries
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')