abonnement Unibet Coolblue
pi_180944744
pi_180944825
Die is wel leuker dan die van ons O+
pi_180944837
Wij hadden vroegah een 504, mijn vader (garagehouder) was fan van Peugeots.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:36:56 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180944909
Auto.... Niet op mijn priolijst :P .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_180944941
Ik heb gereden in een 404, 307, 308, 208 (laatste vakantie) en nu dus onze eigen 207.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180944974
Peuge in OP had mijn vader, voordat hij iedere twee jaar een opel kadett nieuw 8)7 kocht.

Vanmiddag zag ik een docu overde mensen die emigreerden naar Australië en hun drijfveer.
Wat een armoe was het hier en daar.
Ik weet dat een oom terugkwam na 40/50 jaar naar Holland. ( hij durfde nooit eerder terug).
En toen zei, dat hij niet weg had hoeven gaan, met al die voorspoed hier.

Hebben jullie geemigreerde familieleden uit die tijd?
pi_180945086
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:38 schreef AnneX het volgende:
Peuge in OP had mijn vader, voordat hij iedere twee jaar een opel kadett nieuw 8)7 kocht.

Vanmiddag zag ik een docu overde mensen die emigreerden naar Australië en hun drijfveer.
Wat een armoe was het hier en daar.
Ik weet dat een oom terugkwam na 40/50 jaar naar Holland. ( hij durfde nooit eerder terug).
En toen zei, dat hij niet weg had hoeven gaan, met al die voorspoed hier.

Hebben jullie geemigreerde familieleden uit die tijd?
Mijn vader heeft een achterneefje in Nieuw Zeeland geloof ik, maar die is pas na de tweede scheiding en een faillissement vertrokken in de jaren tachtig. Kon daar als vrachtwagenchauffeur gaan werken.
Kwak
pi_180945092
Oh en Toyota ftw hier!
Kwak
pi_180945157
Volvo-fangirl hier :s) :@
pi_180945204
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:38 schreef AnneX het volgende:
Peuge in OP had mijn vader, voordat hij iedere twee jaar een opel kadett nieuw 8)7 kocht.

Vanmiddag zag ik een docu overde mensen die emigreerden naar Australië en hun drijfveer.
Wat een armoe was het hier en daar.
Ik weet dat een oom terugkwam na 40/50 jaar naar Holland. ( hij durfde nooit eerder terug).
En toen zei, dat hij niet weg had hoeven gaan, met al die voorspoed hier.

Hebben jullie geemigreerde familieleden uit die tijd?
Ja, familie in Chicago. Die zijn heel erg verAmerikaanst :+

Ook nog een nicht die daar (Texas) nu zo'n 20 jaar woont. Ze was met een Amerikaan getrouwd die ze ontmoet had in Duitsland (militair). Dat huwelijk is al lang over, maar ze kon niet terug komen omdat ze dan haar zoon moest achter laten in de VS omdat hij Amerikaan is. Ik heb haar geblockt op FB omdat ze zo'n Trumpaanhanger is en roept dat alles wat wij in Europa lezen fake news is. Ze kijkt ook alleen Fox tv.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180945205
Een oudtante van mij woonde in Canada. Ook rond die tijd vertrokken.
Tara heeft een tante in Canada, maar pas sinds mid-jaren 80 :)
pi_180945255
Mijn oma had zo'n peugeot. O+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180945267
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:38 schreef AnneX het volgende:
Peuge in OP had mijn vader, voordat hij iedere twee jaar een opel kadett nieuw 8)7 kocht.

Vanmiddag zag ik een docu overde mensen die emigreerden naar Australië en hun drijfveer.
Wat een armoe was het hier en daar.
Ik weet dat een oom terugkwam na 40/50 jaar naar Holland. ( hij durfde nooit eerder terug).
En toen zei, dat hij niet weg had hoeven gaan, met al die voorspoed hier.

Hebben jullie geemigreerde familieleden uit die tijd?
Broer van mijn moeder. Niet zozeer echt geemigreerd, maar ging voor z’n werk naar Maleisie, leerde een engelse verpleegkundige kennen en zijn toen in Autralië gaan wonen. Nog wel voor z’n Nederlandse werkgever. Dus een expat die is blijven plakken. Later werkte hij voor de Australische overheid in Port Morresby (en kwam in die functie heel vaak naar Europa, super gezellig). Ik heb daar 3 nichtjes, en 7 achterneven/nichtjes met via ik via messenger/fb veel contact heb
We have far more in common than that which devides us..
pi_180945332
Enne, met die auto gingen we picknicken in de soester duinen. Maar we gingen warm eten tussen de middag. Dat kenden we niet dus dat was bijzonder!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180945395
Het ging vooral over mensen, die ná ww 2 vertrokken.
Er was een gronings jochie, nu architect daar.
En ook beelden van een gebombareerde binnenstad Vismarkt enzo. En Martinitoren die er fier
tussnstond.
Bijzonder om te zien, om allerlei redenen.
( moeders groeide op in Grun) .
Met 10 miljoen (?) inwoners toen en 300.000 emiganten naar Aus., heeft iedere familie wel emigranten, vermoedelijk.

Afffijn, verder een verloren middag, dankzij warm. Nu koken...
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:55:10 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_180945415
Peugeot, always!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_180945417
Tante in Australië. Ging op een uitwisselingstraject en trouwde uiteindelijk met haar achterneef.
Niet geheel toevallig, want daar woonde ze in huis tijdens die uitwisseling. Is dus wel meer uitgewisseld :P

Ik heb nu een oom die Nederlands met een vet accent spreekt, twee neefjes en een nichtje. Nichtje is wel tof, is ook al eens hier aangeland op een Eurotrip en omdat ik op vakantie was kon zij mooi op huis en katten passen. Neefjes weten volgens mij nauwelijks dat de familie in NL bestaat.

En verder staat er hier een grote pan tomatensoep te pruttelen. :9
Ik had er bijna de ballen al ingegooid voordat ik bedacht dat hij nog geblenderd moest worden. :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180945472
Herinneren jullie nog de tijden waarin je correspondeerde met dat hele dunne blauwe briefpapier? Kon je een velletje met strepen onder leggen zodat je schrijflijntjes had.
En omdat het dun papier was kon je goedkoop veel velletjes versturen. Was toch altijd weer een momentje, als er een Brief Uit Australië kwam. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180945493
Ik merk in het contact met de familie in Australië dat ik veel meer klik heb met hen dan met de familie van mijn vaders kant. Ook allemaal aardige mensen, maar met de Australiërs is het meer herkenning.
We have far more in common than that which devides us..
pi_180945525
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:54 schreef AnneX het volgende:
Het ging vooral over mensen, die ná ww 2 vertrokken.
Er was een gronings jochie, nu architect daar.
En ook beelden van een gebombareerde binnenstad Vismarkt enzo. En Martinitoren die er fier
tussnstond.
Bijzonder om te zien, om allerlei redenen.
( moeders groeide op in Grun) .
Met 10 miljoen (?) inwoners toen en 300.000 emiganten naar Aus., heeft iedere familie wel emigranten, vermoedelijk.

Afffijn, verder een verloren middag, dankzij warm. Nu koken...
Op Discovery channel is er een programma met docter Pol. Een veearts die uit nederland komt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180945616
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik merk in het contact met de familie in Australië dat ik veel meer klik heb met hen dan met de familie van mijn vaders kant. Ook allemaal aardige mensen, maar met de Australiërs is het meer herkenning.
Is het misschien makkelijker om met de australische mensen eerlijker te zijn?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180945708
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:02 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Is het misschien makkelijker om met de australische mensen eerlijker te zijn?
Nee, herkenning, als “he je denkt/voelt/kijkt” net als ik
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:06:22 #23
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180945738
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:38 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie geemigreerde familieleden uit die tijd?
Mijn 3 oudste ooms en tante, die waren na samen/alleen het jappenkamp te hebben "overleefd" niet echt meer lekker handelbaar in een gezin met 9 kinderen. Dus die werden bij terugkomst hier in Nederland hup op het vliegtuig naar Canada gezet. Ik geloof dat ze 16, 17 en 18 waren. Of daaromtrent.
Ik denk dat ze het daar beter hebben gedaan dan dat ze hier zouden hebben gedaan, zonder diploma. In ieder geval geloof ik niet dat ze ooit spijt hebben gehad.
pi_180946081
Ik heb ze vooral andersom. :D Mijn stiefoma en haar zus zijn eind jaren 50 / begin jaren 60 van uit Aussie hier heen gekomen (hoewel haar zus veel later geloof ik). Oma trouwde met een Nederlander, kwamen naar Amsterdam en kregen daar mijn stiefmoeder. Ze overleed halverwege de jaren 90 en heeft altijd met een heerlijk dik Aussie accent gesproken O+
Haar zus leeft nog en woont hartje Amsterdam. Ook nog steeds met accent O+

Ik heb dus enige stief-familie aldaar, maar ken alleen de nicht van mijn stiefmoeder, die is deze kant op gekomen een aantal keren.
pi_180946092
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, herkenning, als “he je denkt/voelt/kijkt” net als ik
Misschien bedoel ik dat wel, dat voelen meer belangrijk is.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180946114
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:38 schreef AnneX het volgende:
Peuge in OP had mijn vader, voordat hij iedere twee jaar een opel kadett nieuw 8)7 kocht.

Vanmiddag zag ik een docu overde mensen die emigreerden naar Australië en hun drijfveer.
Wat een armoe was het hier en daar.
Ik weet dat een oom terugkwam na 40/50 jaar naar Holland. ( hij durfde nooit eerder terug).
En toen zei, dat hij niet weg had hoeven gaan, met al die voorspoed hier.

Hebben jullie geemigreerde familieleden uit die tijd?
Mijn vader is met z'n ouders en z'n oudste zus in de jaren vijftig naar de VS geëmigreerd. Mijn pake en beppe en m'n vader kwamen na twee jaar weer terug. Mijn tante, twintig jaar ouder is er gebleven...
pi_180946189
Best bijzonder dat ik altijd gehoord heb dat geemigreerde mensen zo gelukkig waren. Nu hoor ik iets anders.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180946266
Mijn pake was ik Friesland boerenknecht en in Californië ook, maat kon dat niet aarden omdat het zoveel groter was. Die kwamen met heimwee terug.
pi_180946270
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
Best bijzonder dat ik altijd gehoord heb dat geemigreerde mensen zo gelukkig waren. Nu hoor ik iets anders.
Waar hoor je dat dan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:28:24 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180946290
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
Best bijzonder dat ik altijd gehoord heb dat geemigreerde mensen zo gelukkig waren. Nu hoor ik iets anders.
Zijn wel meer mensen die na een tijdje terugkomen. Niet kunnen aarden, heimwee, geen goed werk kunnen vinden, tal van redenen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180946293
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:29:40 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180946320
quote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180946333
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waar hoor je dat dan?
Bijvoorbeeld wat jagartrut zegt , dat haar opa niet in californie kon aarden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180946345
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Raar, bij mij doet hij het gewoon. Anders even kijken in KAA. Vind je hem vanzelf bovenaan.
Een dromer met plannen die waarschijnlijk gaan falen. Zund.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180946355
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:30 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld wat jagartrut zegt , dat haar opa niet in californie kon aarden.
Één verhaal terwijl een aantal andere users melden dat hun familie er gelukkig is. Natuurlijk zijn er mensen teruggekomen, maar het is niet alsof dat een meerderheid is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180946366
Hola!

Gelukkig mini niet gemist vandaag; ben ook niet gegaan. Nog steeds niet helemaal beter dus zou mijzelf daar alleen maar pesten. Heb dichtbij aan het water gelegen en geluncht tot het bewolkt werd en nu lekker buiten in de zon thuis lezen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_180946370
Volgens mij werkt KAA ook.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180946392
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola!

Gelukkig mini niet gemist vandaag; ben ook niet gegaan. Nog steeds niet helemaal beter dus zou mijzelf daar alleen maar pesten. Heb dichtbij aan het water gelegen en geluncht tot het bewolkt werd en nu lekker buiten in de zon thuis lezen.
Hoi Future!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:34:03 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180946398
Hier is de oom van mijn moeder naar Australië vertrokken..

En de moeder van mijn zwager.. en mijn schoonzus.. maar die gingen beide naar NZ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:36:09 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_180946432
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:54 schreef AnneX het volgende:
Het ging vooral over mensen, die ná ww 2 vertrokken.
Er was een gronings jochie, nu architect daar.
En ook beelden van een gebombareerde binnenstad Vismarkt enzo. En Martinitoren die er fier
tussnstond.
Bijzonder om te zien, om allerlei redenen.
( moeders groeide op in Grun) .
Met 10 miljoen (?) inwoners toen en 300.000 emiganten naar Aus., heeft iedere familie wel emigranten, vermoedelijk.

Afffijn, verder een verloren middag, dankzij warm. Nu koken...
Ik ben ook NA ww2 geëmigreerd. 2005 De grens over gegaan.Tot nu toe nog geen spijt van gehad.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_180946495
Ik ken iemand die gelukkig is in Queensland. Maar ze is te oud om naar nederland te komen.En haar broer kan ook niet neer haar komen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180946598
Mijn oma had nog nooit gevlogen en is op haar 75e in haar eentje naar haar dochter in Australië gevlogen.
Dat vond ik wel stoer. De moeder-dochterband tussen die twee was niet echt aanwezig (groot gezin, zij was de jongste dus meer door oudste zus opgevoed) maar wel leuk voor oma dat nu ze een keer kon kijken hoe haar dochter nu woont en leeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180946627
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn oma had nog nooit gevlogen en is op haar 75e in haar eentje naar haar dochter in Australië gevlogen.
Dat vond ik wel stoer. De moeder-dochterband tussen die twee was niet echt aanwezig (groot gezin, zij was de jongste dus meer door oudste zus opgevoed) maar wel leuk voor oma dat nu ze een keer kon kijken hoe haar dochter nu woont en leeft.
Dat is bijzonder!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180946663
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken iemand die gelukkig is in Queensland. Maar ze is te oud om naar nederland te komen.En haar broer kan ook niet neer haar komen.
Is ze eerder wel eens op en neer kunnen reizen of broer naar haar toe?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180946723
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Is ze eerder wel eens op en neer kunnen reizen of broer naar haar toe?
Ja, dat kon wel toen ze jonger waren. De zus is nu zo oud dat ze die reis niet meer wil maken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180946765
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:47 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja, dat kon wel toen ze jonger waren. De zus is nu zo oud dat ze die reis niet meer wil maken.
Ja, alles wat nog leeft van die na-oorlogse golf is nu zelf krakkemikkig.
Gelukkig kun je elkaar nu gemakkelijker spreken dankzij de moderne technologie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180946775
Oh en een gezin bij ons uit t dorp/meisje van blokfluitles. Boerengezin is met twee tienerdochters en een jonger meisje vertrokken naar Amerika, want meer ruimte voor boeren daar.

Oudste kwam eerst al snel terug en is eennpaat jaar later met haar Nederlandse man zelf ook daarheen gegaan, ook boerenbedrijf. Middelste is teruggekomen en woont in de oude boerderij van haar ouders. Jongste is totaal verAmerikaniseerd. Ook in uiterlijk (haar make-up tanden en kleding) en was ook jong genoeg om native speaker te worden. Denk niet dat die nog naar Nederland komt.

En een klasgenoot is naar Canada vertrokken, als dagloner volgens mij, werkt op een kwekerij of boerenbedrijf nu. Canadese vriendin opgeduikeld.

En een vriend die naar Finland is vertrokken, voor de liefde en een andere kennis naar Estland, ook voor de liefde.
Kwak
pi_180946786
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:47 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja, dat kon wel toen ze jonger waren. De zus is nu zo oud dat ze die reis niet meer wil maken.
Ze wil die reis nog een keer maken, dus ze komt deze week. Maar dat is ook de laatste keer.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180946911
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, alles wat nog leeft van die na-oorlogse golf is nu zelf krakkemikkig.
Gelukkig kun je elkaar nu gemakkelijker spreken dankzij de moderne technologie.
Kan jij nog met familie praten?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180947059
Leuk om in een samenvatting jullie verhaaltjes te lezen over emigratie.
Allemaal nederlanders en iedere familie heeft een eigen verhaal.
Mn.X en ik spraken er net ook nog over.
De dementerende oom, die overkwam uit NZ tot grote vreugde van mijn vader.
Zijn oom, die niet terug “durfde” totdat hij weer langs een reiswinkel liep met klm reclame en tickets boekte.

Overigens was afgelopn dag wel aardig, omdat ik gezellig heb gechat met die en gene.
Vanmiddag was dus minder, omdat de hitte toesloeg. -O-
pi_180947063
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn oma had nog nooit gevlogen en is op haar 75e in haar eentje naar haar dochter in Australië gevlogen.
Dat vond ik wel stoer. De moeder-dochterband tussen die twee was niet echt aanwezig (groot gezin, zij was de jongste dus meer door oudste zus opgevoed) maar wel leuk voor oma dat nu ze een keer kon kijken hoe haar dochter nu woont en leeft.
Heeft mijn oma ook een paar keer gedaan, ook naar Port Morresby. De eerste kerr dat opa en oma naar australië gingen was met de boot. Opa is 6 weken zeeziek geweest (weer een teken dat ik meer op die kant lijk) en toen moest hij ook weer terug met de boot, de arme man
We have far more in common than that which devides us..
pi_180947082
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Kan jij nog met familie praten?
Hoe bedoel je? Ik heb tante en nichtje op FB en daar spreek ik ze af en toe.
Eigenlijk heb ik met hen meer contact dan met de rest van die familie, die allemaal in de buurt wonen.
Gedoe geweest, diverse kampen en ik was er klaar mee.

Maar als je praten als in diepe gesprekken voeren bedoelt: nee. Tante emigreerde toen ik 10 was of zo dus ik heb haar nooit goed gekend.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180947129
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heeft mijn oma ook een paar keer gedaan, ook naar Port Morresby. De eerste kerr dat opa en oma naar australië gingen was met de boot. Opa is 6 weken zeeziek geweest (weer een teken dat ik meer op die kant lijk) en toen moest hij ook weer terug met de boot, de arme man
O nee :o :'( (misschien ben ik wel familie van je.. ik voel zijn pijn)

Dan moet je het écht graag willen _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180947256
De ex van mijn lief ging backpacken in Australië en is daar uiteindelijk gebleven. Fijn, want zodra ze haar hielen had gelicht kon ik J. veroveren. :9
Ex raakte vervolgens verkikkerd op een Australiër die autobrandstof van afgedankt frituurvet maakte. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_180947348
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 20:07 schreef minilot het volgende:
De ex van mijn lief ging backpacken in Australië en is daar uiteindelijk gebleven. Fijn, want zodra ze haar hielen had gelicht kon ik J. veroveren. :9
Ex raakte vervolgens verkikkerd op een Australiër die autobrandstof van afgedankt frituurvet maakte. :7
*MI van minilot die zich in de vertrekhal meteen op J. stort*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 augustus 2018 @ 20:11:16 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180947393
Warm. Bier. Spareribs. Gezelligheid. Bier.

Pfff
pi_180947429
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 20:11 schreef Kreator het volgende:
Warm. Bier. Spareribs. Gezelligheid. Bier.

Pfff
#zwaarleven
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 augustus 2018 @ 20:13:16 #58
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180947463
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

#zwaarleven
Sowieso.
pi_180947665
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Herinneren jullie nog de tijden waarin je correspondeerde met dat hele dunne blauwe briefpapier? Kon je een velletje met strepen onder leggen zodat je schrijflijntjes had.
En omdat het dun papier was kon je goedkoop veel velletjes versturen. Was toch altijd weer een momentje, als er een Brief Uit Australië kwam. O+
Die brieven stuurden we idd wel naar Afrika omdat mijn zus daar een tijdje woonde! Zie ze zo voor me.
En voor mij is het ook een momentje als er een Brief uit Australië komt, maar dat is een heel ander verhaal :+
pi_180947670
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O nee :o :'( (misschien ben ik wel familie van je.. ik voel zijn pijn)

Dan moet je het écht graag willen _O_
Hij wist het niet, de heenweg. Met de trein naar Genua en toen op de boot.
En ja ik weet ook precies hoe hij zich gevoeld heeft, ben er ook nooit overheen gegroeid (werd door iedereen gezegd, mss op m’nsterfbed)
We have far more in common than that which devides us..
pi_180947697
pi_180947708
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heeft mijn oma ook een paar keer gedaan, ook naar Port Morresby. De eerste kerr dat opa en oma naar australië gingen was met de boot. Opa is 6 weken zeeziek geweest (weer een teken dat ik meer op die kant lijk) en toen moest hij ook weer terug met de boot, de arme man
pfff heftig !!!!
pi_180947779
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Herinneren jullie nog de tijden waarin je correspondeerde met dat hele dunne blauwe briefpapier? Kon je een velletje met strepen onder leggen zodat je schrijflijntjes had.
En omdat het dun papier was kon je goedkoop veel velletjes versturen. Was toch altijd weer een momentje, als er een Brief Uit Australië kwam. O+
Oh ja, knisperde ook dat papier. Oma had speciaal daarvoor een minihandschrift ontwikkeld om zoveel mogelijk erop te schrijven :D
En dan verjaardagskaarten met mooie postzegels. En als de familie overkwam 1x de hele familie, en 1x een nichtje die in europa fing studeren), wekenlang daar naar uitkijken
We have far more in common than that which devides us..
pi_180948176
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn ze _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180948210
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hij wist het niet, de heenweg. Met de trein naar Genua en toen op de boot.
En ja ik weet ook precies hoe hij zich gevoeld heeft, ben er ook nooit overheen gegroeid (werd door iedereen gezegd, mss op m’nsterfbed)
Ik weet niet hoe oud je bent, maar bij mij lijkt het met de jaren erger te worden :'(
Auto en trein gaan gelukkig prima (na een jeugd van groen zien op stukjes rijden van 7 km), vliegtuig gaat goed met pillen maar een achtbaan kom ik nauwelijks meer in ;(

En voor de boot heb ik pillen uit het buitenland besteld. Wat de Nederlandse drogist in de schappen heeft liggen is niet sterk genoeg. :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180948376
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar bij mij lijkt het met de jaren erger te worden :'(
Auto en trein gaan gelukkig prima (na een jeugd van groen zien op stukjes rijden van 7 km), vliegtuig gaat goed met pillen maar een achtbaan kom ik nauwelijks meer in ;(

En voor de boot heb ik pillen uit het buitenland besteld. Wat de Nederlandse drogist in de schappen heeft liggen is niet sterk genoeg. :{w
57, en geen idee of het nu erger is (kan eigenlijk niet). Trein is prima, achteruit en gelijk lezen gaat heel goed. Auto zonder pilletje, nog geen 15 minuten met een goede chauffeur, een slechte max 150 meter.
Achtbaan durf ik toch niet maar ik moet zelfs wat innemen (lach niet) als ik naar een 3D film ga of naar een Imax.
Boot naar UK ging prima op primatour (gelukkig). Maar een cruise zou ik niet aandurven
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:09:20 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180948454
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

57, en geen idee of het nu erger is (kan eigenlijk niet). Trein is prima, achteruit en gelijk lezen gaat heel goed. Auto zonder pilletje, nog geen 15 minuten met een goede chauffeur, een slechte max 150 meter.
Achtbaan durf ik toch niet maar ik moet zelfs wat innemen (lach niet) als ik naar een 3D film ga of naar een Imax.
Boot naar UK ging prima op primatour (gelukkig). Maar een cruise zou ik niet aandurven
*O* *O* *O* Je zat zeker langer dan 15 minuten bij mij in de auto toch? :P :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180948473
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

*O* *O* *O* Je zat zeker langer dan 15 minuten bij mij in de auto toch? :P :P
En dus wel iets ingenomen :Y :X (ik kan dat vrijwel ongezien)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:11:02 #69
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180948480
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En dus wel iets ingenomen :Y :X (ik kan dat vrijwel ongezien)
-=grinnik=-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:13:17 #70
63722 z80
I fink you freaky
pi_180948524
Ritje BBQ ging ook goed.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_180948536
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

-=grinnik=-
Ik reed vroeger vaak mee met directiechauffeurs en die waren, stuk voor stuk, beledigd als ik wat innam. Was op een gegeven moment niet grappig meer. Toen heeft de bedrijfarts ze eea uitgelegd. Vervolgens lag er een noodvoorraad primatour in iedere auto, voor mij of voor als het nodig was.
We have far more in common than that which devides us..
pi_180948546
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:13 schreef z80 het volgende:
Ritje BBQ ging ook goed.
Jep, maar ook pilletje geslikt
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:14:53 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180948553
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

57, en geen idee of het nu erger is (kan eigenlijk niet). Trein is prima, achteruit en gelijk lezen gaat heel goed. Auto zonder pilletje, nog geen 15 minuten met een goede chauffeur, een slechte max 150 meter.
Achtbaan durf ik toch niet maar ik moet zelfs wat innemen (lach niet) als ik naar een 3D film ga of naar een Imax.
Boot naar UK ging prima op primatour (gelukkig). Maar een cruise zou ik niet aandurven
Cat is op cruise geweest dacht ik. Meen daar ooit een topic over gelezen te hebben.

Maar zo'n enorm schip is vrij stabiel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Whiskers2009 op 04-08-2018 21:20:59 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:14:55 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180948555
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik reed vroeger vaak mee met directiechauffeurs en die waren, stuk voor stuk, beledigd als ik wat innam. Was op een gegeven moment niet grappig meer. Toen heeft de bedrijfarts ze eea uitgelegd. Vervolgens lag er een noodvoorraad primatour in iedere auto, voor mij of voor als het nodig was.
Er zijn mensen die worden door de hele regelboel in hun oren al misselijk als ze op de fiets zitten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:17:41 #75
63722 z80
I fink you freaky
pi_180948612
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jep, maar ook pilletje geslikt
Was ook wel iets meer dan 15 minuten rijden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_180948616
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er zijn mensen die worden door de hele regelboel in hun oren al misselijk als ze op de fiets zitten
Dat gelukkig niet, dat lijkt me afschuwelijk, kwam ik helemaal nergens meer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_180948712
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

57, en geen idee of het nu erger is (kan eigenlijk niet). Trein is prima, achteruit en gelijk lezen gaat heel goed. Auto zonder pilletje, nog geen 15 minuten met een goede chauffeur, een slechte max 150 meter.
Achtbaan durf ik toch niet maar ik moet zelfs wat innemen (lach niet) als ik naar een 3D film ga of naar een Imax.
Boot naar UK ging prima op primatour (gelukkig). Maar een cruise zou ik niet aandurven
Dan heb je het nog erger dan ik :X

3D kan ik ook niet aanzien, maar dat heeft een andere oorzaak. Ik heb ooit een 2D bril besteld, werkt fantastisch. Voor als je toch sociaal mee wil gaan met een groep die 3D wil zien. Alleen jammer van de meerprijs die je dan betaalt. Maar ik weet niet of die voor jou ook zou werken.

Als de boot naar UK goed gaat kun je ook cruisen :Y
Ervaring hier met beide. Zeker een Middellandse zee cruise gaat vast goed, evt met Primatours. Die zee is zo rustig en die boten zo groot, voel je nauwelijks bewegen. Protip: Hut zoveel mogelijk in het midden pakken ivm eventuele deining.

Dit jaar ben ik de kust van Noorwegen afgegaan in een iets kleiner schip. Daar die buitenlandse pillen voor gehaald. En toen kon ik dineren, terwijl ik het water in het glas zag klotsen _O_ Eerste nacht begon niet lekker, maar daarna ging dat best goed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180948736
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik reed vroeger vaak mee met directiechauffeurs en die waren, stuk voor stuk, beledigd als ik wat innam. Was op een gegeven moment niet grappig meer. Toen heeft de bedrijfarts ze eea uitgelegd. Vervolgens lag er een noodvoorraad primatour in iedere auto, voor mij of voor als het nodig was.
Leuke baas heb je ^O^

Heb jij ook meegemaakt dat de Primatour op was, een jaar of twee geleden? Dikke stress had ik, want daarvan wist ik dat hij hielp en toen moest ik op vakantie met een onbekend merk. :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180948845
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Leuke baas heb je ^O^

Heb jij ook meegemaakt dat de Primatour op was, een jaar of twee geleden? Dikke stress had ik, want daarvan wist ik dat hij hielp en toen moest ik op vakantie met een onbekend merk. :X
Ja, maar ik heb standaard 4-5 doosjes op voorraad (die wel angstig kleiner werd)
We have far more in common than that which devides us..
pi_180948917
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan heb je het nog erger dan ik :X

3D kan ik ook niet aanzien, maar dat heeft een andere oorzaak. Ik heb ooit een 2D bril besteld, werkt fantastisch. Voor als je toch sociaal mee wil gaan met een groep die 3D wil zien. Alleen jammer van de meerprijs die je dan betaalt. Maar ik weet niet of die voor jou ook zou werken.

Als de boot naar UK goed gaat kun je ook cruisen :Y
Ervaring hier met beide. Zeker een Middellandse zee cruise gaat vast goed, evt met Primatours. Die zee is zo rustig en die boten zo groot, voel je nauwelijks bewegen. Protip: Hut zoveel mogelijk in het midden pakken ivm eventuele deining.

Dit jaar ben ik de kust van Noorwegen afgegaan in een iets kleiner schip. Daar die buitenlandse pillen voor gehaald. En toen kon ik dineren, terwijl ik het water in het glas zag klotsen _O_ Eerste nacht begon niet lekker, maar daarna ging dat best goed.
2 d bril heb ik ook, maar primatourvind ik fijner want dan kan ik 3d kijken. En ik durf/wil het niet aan zo’n cruise. Voor mij zou het heel ellendig zijn tijdens een vakantie als ik niet even kon gaan zitten en lezen. En op de boot naar uk ging dat daardoor bijna mis (met primatour)
We have far more in common than that which devides us..
pi_180949001
Ik moest van Krea zeggen dat ie gelijk had over de beste spareribs van Enschede.

Nu weten jullie dat, wat ribs betreft is ie best te vertrouwen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180949036
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb standaard 4-5 doosjes op voorraad (die wel angstig kleiner werd)
De horror :X

Ik had maar een half doosje want primatour is voor mij gelukkig alleen nodig met vakantie.

En nu ist weer ruim voorradig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:40:38 #83
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180949058
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest van Krea zeggen dat ie gelijk had over de beste spareribs van Enschede.

Nu weten jullie dat, wat ribs betreft is ie best te vertrouwen.
Kwam van diep deze.

*Pinkt traantje.
pi_180949112
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

2 d bril heb ik ook, maar primatourvind ik fijner want dan kan ik 3d kijken. En ik durf/wil het niet aan zo’n cruise. Voor mij zou het heel ellendig zijn tijdens een vakantie als ik niet even kon gaan zitten en lezen. En op de boot naar uk ging dat daardoor bijna mis (met primatour)
Ah ja, als je dan wel 3D kunt doen is dat fijner natuurlijk.

Ik vond mijn eerste cruise ook heel spannend maar heb ( letterlijk ) de sprong in het diepe gewaagd. Ook omdat je overdag toch aan wal bent.

Lezen op een boot naar de UK? Zou ik niet aandurven. Braaf zitten, rondlopen, horizon in de gaten houden en crackers bij de hand.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180949115
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest van Krea zeggen dat ie gelijk had over de beste spareribs van Enschede.

Nu weten jullie dat, wat ribs betreft is ie best te vertrouwen.
Die Krea _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_180949135
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kwam van diep deze.

*Pinkt traantje.
En dat terwijl ze eigenlijk zegt dat je voor de rest niet te vertrouwen bent :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180949189
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ah ja, als je dan wel 3D kunt doen is dat fijner natuurlijk.

Ik vond mijn eerste cruise ook heel spannend maar heb ( letterlijk ) de sprong in het diepe gewaagd. Ook omdat je overdag toch aan wal bent.

Lezen op een boot naar de UK? Zou ik niet aandurven. Braaf zitten, rondlopen, horizon in de gaten houden en crackers bij de hand.
Ik dacht er helemaal niet bij na maar na een paar minuten had ik door dat het geen goed plan was.
En een vakantie zonder lezen, lekker buiten op of m’n kamer kan ik me niet voorstellen, maar dat zou dus wel moeten bij een cruise. Ik maak altijd een bus reis, of vlieg/bus vlieg/jeep, dan heb ik alleen overdag pilletjes nodig.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:47:53 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180949209
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan heb je het nog erger dan ik :X

3D kan ik ook niet aanzien, maar dat heeft een andere oorzaak. Ik heb ooit een 2D bril besteld, werkt fantastisch. Voor als je toch sociaal mee wil gaan met een groep die 3D wil zien. Alleen jammer van de meerprijs die je dan betaalt. Maar ik weet niet of die voor jou ook zou werken.

Als de boot naar UK goed gaat kun je ook cruisen :Y
Ervaring hier met beide. Zeker een Middellandse zee cruise gaat vast goed, evt met Primatours. Die zee is zo rustig en die boten zo groot, voel je nauwelijks bewegen. Protip: Hut zoveel mogelijk in het midden pakken ivm eventuele deining.

Dit jaar ben ik de kust van Noorwegen afgegaan in een iets kleiner schip. Daar die buitenlandse pillen voor gehaald. En toen kon ik dineren, terwijl ik het water in het glas zag klotsen _O_ Eerste nacht begon niet lekker, maar daarna ging dat best goed.
Ah, goed onthouden dus *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180949252
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En dat terwijl ze eigenlijk zegt dat je voor de rest niet te vertrouwen bent :D
:7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180949504
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik dacht er helemaal niet bij na maar na een paar minuten had ik door dat het geen goed plan was.
En een vakantie zonder lezen, lekker buiten op of m’n kamer kan ik me niet voorstellen, maar dat zou dus wel moeten bij een cruise. Ik maak altijd een bus reis, of vlieg/bus vlieg/jeep, dan heb ik alleen overdag pilletjes nodig.
Kun je lezen in een bus? Dan denk ik dat je ook kunt lezen op een cruise, want die wiebelt echt veel minder.
Maar ik snap ook wel dat je er huiverig voor bent. Als je toch misselijk wordt is het balen.
En sowieso moet een cruisevakantie bij je passen. Genoeg mensen die ervan gruwelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180949512
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ah, goed onthouden dus *O*
Stalker :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180949872
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kun je lezen in een bus? Dan denk ik dat je ook kunt lezen op een cruise, want die wiebelt echt veel minder.
Maar ik snap ook wel dat je er huiverig voor bent. Als je toch misselijk wordt is het balen.
En sowieso moet een cruisevakantie bij je passen. Genoeg mensen die ervan gruwelen.
Nee, zodra die gaat rijden kan ik niet eens de pincode van de telefoon intoetsen, dan begint al een unheimisch gevoel op te komem
We have far more in common than that which devides us..
pi_180950021
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, zodra die gaat rijden kan ik niet eens de pincode van de telefoon intoetsen, dan begint al een unheimisch gevoel op te komem
Ik voel je ;( In absolute noodgevallen wil ik nog snel iets opzoeken op mijn telefoon (vroeger noemde men dat kaartlezen) maar daar stopt het.

Lezen in de trein O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180950097
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

Lezen in de trein O+
Luisterboeken in de trein O+
  Moderator zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:37:16 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180950118
Trein :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180950139
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:37 schreef derLudolf het volgende:
Trein :r
Blij dat het bestaat! Anders zou ik niet op mijn werk komen :+
pi_180950152
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Luisterboeken in de trein O+
Luisterboeken tijdens een busreis _O_
Op de fiets naar kantoor durf ik het niet aan (ook muziek niet)
We have far more in common than that which devides us..
pi_180950180
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:37 schreef derLudolf het volgende:
Trein :r
Prima vervoermiddel, brengt me op vele plekken
We have far more in common than that which devides us..
pi_180950198
Oh ja, jammer FFT, dat je niet naar de pride kon.
Wat een gekkenhuis daar.
Ik zag net 5 minuten voobij komen.

Trusten allemaal.
pi_180950273
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:41 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, jammer FFT, dat je niet naar de pride kon.
Wat een gekkenhuis daar.
Ik zag net 5 minuten voobij komen.

Trusten allemaal.
Zag het net ook voorbijkomen, paar artsen van ons ziekenhuis op de zorgboot. Leuk om ze daar te zien :D
pi_180950285
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Luisterboeken tijdens een busreis _O_
Op de fiets naar kantoor durf ik het niet aan (ook muziek niet)
1 oortje in met lopen doe ik wel, met fietsen niet meer idd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')