abonnement Unibet Coolblue
pi_180994678
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:26 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Nee.
Of wacht, jij gelooft in sprookjes. Ja, voor jou ben ik Klaas, Sinterklaas.
Het is me toch wat hé meid?
Vakman pur sang
pi_180994700
Overtuig me maar van mijn ongelijk. Behalve onzin hoor ik tot nu toe niks.
En voor de duidelijkheid: ik heb het over BTC. Waarom zou het enige waarde hebben? Ik hoor het graag.
pi_180994723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:44 schreef MisChrartin het volgende:
Overtuig me maar van mijn ongelijk. Behalve onzin hoor ik tot nu toe niks.
En voor de duidelijkheid: ik heb het over BTC. Waarom zou het enige waarde hebben? Ik hoor het graag.
Nope er is geen gelijk/ongelijk, je bent duidelijk geïrriteerd of dronken. Warme kop melk en op tijd het nest in doet wonderen! :*
Vakman pur sang
pi_180994741
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nope er is geen gelijk/ongelijk, je bent duidelijk geïrriteerd of dronken. Warme kop melk en op tijd het nest in doet wonderen! :*
Zo nuchter als maar zijn kan. Nogmaals ik lees hier alleen maar onzin of gelul. Overtuig me van mijn ongelijk.
BTC heeft geen waarde behalve vertrouwen dat er een greater fool instapt. Droogt het aantal instappers op, dan crasht de hele zooi.
pi_180994768
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:48 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Zo nuchter als maar zijn kan. Nogmaals ik lees hier alleen maar onzin of gelul. Overtuig me van mijn ongelijk.
BTC heeft geen waarde behalve vertrouwen dat er een greater fool instapt. Droogt het aantal instappers op, dan crasht de hele zooi.
;( :z
Vakman pur sang
pi_180994826
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:48 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Zo nuchter als maar zijn kan. Nogmaals ik lees hier alleen maar onzin of gelul. Overtuig me van mijn ongelijk.
BTC heeft geen waarde behalve vertrouwen dat er een greater fool instapt. Droogt het aantal instappers op, dan crasht de hele zooi.
Ah, jij zal wel econoom zijn? Dit zelfde is te zeggen over de Euro, Dollar, etc. Over dom gelul gesproken.

Als er ééntje het wel houdt, is het BTC wel.
pi_180994842
Jammer. jammer. Zoveel topics ook naar zonder enige inhoudelijke discussie..

Zal ik dan ook maar: jaaaa Lambo’s Lambo’s!
Mooooooon! Moooooon!

:r |:(
pi_180994850
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:48 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Zo nuchter als maar zijn kan. Nogmaals ik lees hier alleen maar onzin of gelul. Overtuig me van mijn ongelijk.
BTC heeft geen waarde behalve vertrouwen dat er een greater fool instapt. Droogt het aantal instappers op, dan crasht de hele zooi.
De greater fool theorie is op tal van markten toepasbaar. Maak dit BTC meteen waardeloos?

Wat mij betreft mag BTC ten onder gaan. Het heeft de wereld de potentie laten zien van de blockchain. Tijd voor nieuwe projecten die wel groots ingezet zullen worden
pi_180994856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, jij zal wel econoom zijn? Dit zelfde is te zeggen over de Euro, Dollar, etc. Over dom gelul gesproken.

Als er ééntje het wel houdt, is het BTC wel.
Ik zeg nergens dat fiat geld beter is. Vrijwel alle valuta is ongedekt en op de lange duur onhoudbaar.
Maar even terug: dus omdat fiat geld bagger is, is BTC dat ineens niet?
pi_180994866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:03 schreef MisChrartin het volgende:
Jammer. jammer. Zoveel topics ook naar zonder enige inhoudelijke discussie..

Zal ik dan ook maar: jaaaa Lambo’s Lambo’s!
Mooooooon! Moooooon!

:r |:(
Wat lul je nou, er is heus wel eens een inhoudelijke discussie van niveau hier. Die geef jij hier echter niet op het moment.
pi_180994872
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:06 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat fiat geld beter is. Vrijwel alle valuta is ongedekt en op de lange duur onhoudbaar.
Maar even terug: dus omdat fiat geld bagger is, is BTC dat ineens niet?
Nee, jouw redenatie dat de waarde van BTC nergens op is gebaseerd klopt niet.
pi_180994875
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:03 schreef MisChrartin het volgende:
Jammer. jammer. Zoveel topics ook naar zonder enige inhoudelijke discussie..

Zal ik dan ook maar: jaaaa Lambo’s Lambo’s!
Mooooooon! Moooooon!

:r |:(
When Lambo, when moon?

Wanneer komen de greater fools weer terug?
It All Goes Back in the Box
pi_180994887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, jouw redenatie dat de waarde van BTC nergens op is gebaseerd klopt niet.
Hoezo dan? Omdat fiat geld waarde heeft, heeft BTC dat ook volgens jou?
pi_180994895
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:11 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Hoezo dan? Omdat fiat geld waarde heeft, heeft BTC dat ook volgens jou?
Wat is de waarde van fiat dan?
It All Goes Back in the Box
pi_180994920
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:12 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Wat is de waarde van fiat dan?
Het vertrouwen dat je met een x hoeveelheid fiat geld bepaalde diensten/producten kunt kopen. Het liefst een beetje stabiele hoeveelheden voor bedrag x en dat het breed geaccepteerd wordt.
Dat vertrouwen geeft de munt waarde.
pi_180994937
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:16 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Het vertrouwen dat je met een x hoeveelheid fiat geld bepaalde diensten/producten kunt kopen. Het liefst een beetje stabiele hoeveelheden voor bedrag x en dat het breed geaccepteerd wordt.
Dat vertrouwen geeft de munt waarde.
Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Gaat dat altijd goed?
It All Goes Back in the Box
pi_180994982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:20 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Gaat dat altijd goed?
Nee iedere ongedekte munt is op de lange termijn gecrasht. Dat de goudstandaard in de jaren 70 is losgelaten was echt een slechte ontwikkeling.
Maar even terug. Wat geeft de BTC waarde? Het is volatiel, ongedekt, bijns nergens wordt het geaccepteerd en het vertrouwen in de BTC beweegt zo ongeveer mee met de beurskoers. Ik zie het niet waarom iedereen er zo wild van wordt. Het zal ook geen vervanger worden van goud want niemand wordt hebberig van 1 BTC om je vinger of nek.
pi_180995076
Volgens mij heeft iemand net Zeitgeist gezien ofzo. :D

Gast, je zit in het verkeerde forum geloof ik.

Het zal je verbazen, maar BTC heeft ook waarde omdat er vertrouwen in is. Weliswaar niet zoveel als fiat geld, maar dat lijkt me logisch als iets nog in z'n kinderschoenen staat. Het lijkt of je niet zoveel snapt van hoe cryptocurrency in elkaar zit.

Overigens, je kan geen 1 BTC om je nek hangen, aangezien het digitaal is. :') Je kan wel iets met een waarde van 1 BTC om je nek hangen, en dat is dan net zoveel waard als de huidige koers. Net zoals het met goud net zoveel waard is als de huidige goudprijs. Verder een enorm slechte vergelijking die je maakt, maar goed hoogstaande redenatie waren we toch al niet van je gewend.

Tot slot dat het geen vervanger van goud wordt, dat heeft iedereen ook al door. No reason to state the obvious. :')
pi_180995087
Overigens is de goudstandaard in 1933 al compleet opgeheven, wat Nixon deed was een soort doodsmakker die die naam niet eens mag hebben - nogal ceremonieel want het werd toch al 50 jaar niet meer gebruikt.
pi_180995097
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:51 schreef illusions het volgende:
Overigens is de goudstandaard in 1933 al compleet opgeheven, wat Nixon deed was een soort doodsmakker die die naam niet eens mag hebben - nogal ceremonieel want het werd toch al 50 jaar niet meer gebruikt.
Daar denkt Frankrijk anders over :p
It All Goes Back in the Box
pi_180996188
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:03 schreef MisChrartin het volgende:
Jammer. jammer. Zoveel topics ook naar zonder enige inhoudelijke discussie..

Zal ik dan ook maar: jaaaa Lambo’s Lambo’s!
Mooooooon! Moooooon!

:r |:(
When earthcore, Sir?
pi_180996532
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:49 schreef illusions het volgende:
Volgens mij heeft iemand net Zeitgeist gezien ofzo. :D

Gast, je zit in het verkeerde forum geloof ik.

Het zal je verbazen, maar BTC heeft ook waarde omdat er vertrouwen in is. Weliswaar niet zoveel als fiat geld, maar dat lijkt me logisch als iets nog in z'n kinderschoenen staat. Het lijkt of je niet zoveel snapt van hoe cryptocurrency in elkaar zit.

Overigens, je kan geen 1 BTC om je nek hangen, aangezien het digitaal is. :') Je kan wel iets met een waarde van 1 BTC om je nek hangen, en dat is dan net zoveel waard als de huidige koers. Net zoals het met goud net zoveel waard is als de huidige goudprijs. Verder een enorm slechte vergelijking die je maakt, maar goed hoogstaande redenatie waren we toch al niet van je gewend.

Tot slot dat het geen vervanger van goud wordt, dat heeft iedereen ook al door. No reason to state the obvious. :')
Echt leer lezen.
Ik geef aan dat niets dan vertrouwen waarde geeft. En aangezien er vrijwel geen transacties worden gedaan met BTC is het aantal instappers van groot belang, zij vormen een aanzienlijk deel van de transacties. Zie mijn opmerking over greater fool.
En tuurlijk weet ik dat BTC digitaal is :') daarom zeg ik: mensen worden hebberig van goud, wat het gewild maakt en het waarde geeft. BTC heeft dat allemaal niet.
Als valuta is het niet geschikt, als commodity dus ook niet. Kortom BTC is alleen gebaseerd op vertrouwen. En daar zit het probleem.
pi_180996627
BTC niet geschikt als currency of als commodity, puur vertrouwen :')

Wat de fuck mensen, wat de fuck. Snappen jullie dan helemaal niks van wat bitcoin is :')

Het niveau hier is echt schrikbarend laag.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180996683
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
BTC niet geschikt als currency of als commodity, puur vertrouwen :')

Wat de fuck mensen, wat de fuck. Snappen jullie dan helemaal niks van wat bitcoin is :')

Het niveau hier is echt schrikbarend laag.
Wat is het dan wel? Waar ga je het voor gebruiken? En dan heb ik het over de BTC he en niet de blockchain technologie an sich.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:48:55 #250
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_180996707
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
BTC niet geschikt als currency of als commodity, puur vertrouwen :')

Wat de fuck mensen, wat de fuck. Snappen jullie dan helemaal niks van wat bitcoin is :')

Het niveau hier is echt schrikbarend laag.
Oh orakel, verlicht ons met uw wijsheid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')