abonnement Unibet Coolblue
pi_180933656
Ja, mijn lieve FOK!kers en FOK!sters, zelfs ik heb iets meegemaakt.

Zoals iedereen weet is het onderhand wel vies warm de laatste tijd. Gezien het feit dat de zon de gehele middag tot en met zonsondergang op mijn kamer staat en ik een zwart rolgordijn heb, wil het wel eens ondraaglijk benauwd worden op mijn slaapkamer. Omdat ik als brave student moet werken op zaterdagochtend, besloot ik op tijd naar bed te gaan, om 11 uur. Een goede nachtrust zou me immers goed helpen op de werkvloer, zou je zeggen. Echter is niets minder waar. Na een goede 4 uur wakker te hebben gelegen tussen de klamme lappen, merkte ik dat mijn mond met de seconde droger werd. Echt een afgrijselijke smaak, net een vloerkleed in de Sahara. Afijn, na een half uur piekeren besloot ik toch maar om even op te staan en wat water te gaan drinken.

Na mijn verkwikkende bezoek aan de badkamer, met een bidon vol water, trof ik echter het enige wat ik absoluut niet kan uitstaan: een vieze, smerige, hufterige langpootspin :r. Wat volgde was een staarwedstrijd van pakweg 2 minuten voor ik naar beneden ging om de vliegenmepper te pakken. Deze kutspin moest en zou dood gaan.
Tegen normale spinnen heb ik overigens niks, maar langpootspinnen zijn de enige spinnen waar ik oprecht bang voor ben. Terug naar mijn slaapkamer dus, gewapend met een vliegenmepper. Vastberaden liep ik naar de muur waar ik de spin als eerste trof. Er was alleen een klein probleem; hij was er niet meer. Op dit moment gingen alle alarmbellen in mijn hoofd af. Koortsachtig bevond ik me naar mijn bed, huiverend bij de gedachte dat ik mijn nemesis daar opnieuw zou vinden. Tot mijn opluchting was hij niet hier. Helaas zat de rakker wel nog op mijn kamer.

Uit mijn ooghoek zag ik ineens iets over de muur heen flitsen, en jawel: hij liep haastig naar dat ene kutplekje tussen mijn bank en de verwarming. De vuile klootzak wist wat er ging komen en had zich al verdekt opgesteld. Dit was zo'n typisch plekje waar je niet genoeg reikwijdte hebt om effectief een vliegenmepper te kunnen opereren. Na een paar minuten aan "Fuck!" en "Hoe ga ik dit aanpakken?", zag ik mijn deodorant staan. Ik aarzelde geen moment en greep ernaar, en begon de spin te bedwelmen. Eerste spray. Niks. Tweede spray. De spin trilde triomfantelijk. Derde spray. Geen kik. Uiteindelijk besloot ik dan maar om de volledige vuurkracht van het busje Axe te gebruiken; mijn kamer begon nu naar een kleedruimte na een gymles te ruiken, maar de spin? Die deed nog gewoon zijn ding. Hij lachte me uit. Hij zat daar, hij deed zijn ding en hij lachte me godverdomme uit.

Mijn angst was op dit moment omgezet in pure, onbegrensde haat. Ik ging niet meer alleen de spin kapotmaken, maar ook zijn vrouw, zijn kinderen en iedere spin die hij ooit gekend heeft. Ergerend zette ik de deodorant terug, aangezien het toch geen effect had op deze doorgewinterde achtpotige ijzervreter. Plots zag ik iets. Er verscheen nog een stel pootjes achter de verwarming uit. Toen ik met mijn zaklamp bijscheen telde ik niet één, niet twee, maar drie tyfusspinnen. De klopjacht veranderde al gauw in een complete storm van genocidale woestenij.

Inmiddels was het alweer half 4 en was ik nog geen meter opgeschoten. Na wat geprakiseer besloot ik toch maar om voor het laatste redmiddel te gaan: de stofzuiger. Misschien wel jammer voor de slapende kinderen van de buren, maar nood breekt wetten. Nadat de stofzuiger op mijn kamer was, hoorde ik de drie kameraden in mijn hoofd al "Shit!" zeggen. Nu ging het gebeuren. De stekker zat in het stopcontact, de knop werd ingedrukt, en weldra begon het furieuze geronk van de stofzuiger. In één vloeiende beweging werden de drie ongewenste bezoekers de vergetelheid ingezogen, waar de G-krachten hun tol op ze zou eisen. Triomfantelijk zette ik de stofzuiger weer uit en keek naar het plafond.

Er zat gewoon GODVERDOMME nog een vierde spin!

Tot mijn genot was ook deze kloothommel geen partij voor het apparaat van een dubieus merk dat destijds bij de Lidl gekocht is.Ik wierp mijn blik nogmaals over de slaapkamer. Verder heb ik nog overal van dichtbij gekeken, maar ik kon uiteindelijk zeggen dat mijn kamer nu volledig vrij was van arachniden.

Nu ff een peuk. Stelletje huichelende kutdingen wat het zijn. Het is een complot, wat ik je brom. :(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2018 05:10:16 ]
pi_180933659
Wat enorm kut geschreven. Leer alinea's gebruiken en Kwak ze niet overal zo maar neer.
pi_180933661
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 04:40 schreef Fokker89 het volgende:
Wat enorm kut geschreven. Leer alinea's gebruiken en Kwak ze niet overal zo maar neer.
Ik ben te WOEST!!!1 om fatsoenlijk te schrijven. Daarbij is het al erg vroeg.
  Forum Admin / PR zaterdag 4 augustus 2018 @ 04:53:00 #4
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180933675
tl;dr
pi_180933677
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 04:53 schreef Sked het volgende:
tl;dr
Kutwarmte, kutspinnen, kutleven
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 04:56:17 #6
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180933680
Je moet niet zomaar deo sprayen, je moet je aansteker erbij houden zodat het een vlammenwerper wordt. Dat zal die achtpotige krengen leren :7
pi_180933683
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 04:56 schreef Lunatiek het volgende:
Je moet niet zomaar deo sprayen, je moet je aansteker erbij houden zodat het een vlammenwerper wordt. Dat zal die achtpotige krengen leren :7
Dat was ik echt serieus aan het overwegen :')
pi_180933717
Boeiend
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_180933733
Zuur ja.
Weggegaan en opgerot
pi_180933777
Ik weet wie ik niet moet inhuren om spinnen te doden
pi_180933811
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 05:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet wie ik niet moet inhuren om spinnen te doden
Uiteindelijk is het wel gelukt :7
pi_180933875
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 06:11 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het wel gelukt :7
Dat is het probleem: uiteindelijk. Waar is je mannelijkheid :( Toughen up joh
pi_180934111
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 06:36 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat is het probleem: uiteindelijk. Waar is je mannelijkheid :( Toughen up joh
Dit is precies iets wat een verontwaardigde spin zou zeggen. :{
pi_180934120
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 07:39 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Dit is precies iets wat een verontwaardigde spin zou zeggen. :{
Ze noemen me ook wel spiderwoman
pi_180934135
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 07:40 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze noemen me ook wel spiderwoman
Pas maar op.
pi_180934148
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 07:42 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Pas maar op.
Pas jij maar op. Ik stuur anders al mijn spinnenvriendjes op je af tot je nergens meer veilig bent.
pi_180934269
Meid, wat errug! ;(
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze vervelende gebeurtenis snel achter je te laten. :*
Veel sterkte de komende periode
pi_180934289
Goed verhaal
pi_180936254
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 04:53 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Kutwarmte, kutspinnen, kutleven
Warme kutten
pi_180937359
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 08:10 schreef Handleiding het volgende:
Meid, wat errug! ;(
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze vervelende gebeurtenis snel achter je te laten. :*
Veel sterkte de komende periode
Dankjewel popje :*
pi_180938239
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:43 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Warme kutten
Vanavond weer :9
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:44:35 #22
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_180938341
Heeft er al iemand gezegd dat de spinnen banger zijn voor jou dan jij voor hen?
pi_180938589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:44 schreef Scuidward het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat de spinnen banger zijn voor jou dan jij voor hen?
Nee, heeft iemand dat aan ze gevraagd dan?
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:00:51 #24
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_180938619
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:59 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Nee, heeft iemand dat aan ze gevraagd dan?
Deze vier spinnen kunnen helaas hun verhaal niet meer doen.
pi_180938643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:00 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Deze vier spinnen kunnen helaas hun verhaal niet meer doen.
"Ik ben Doutzen en ik ben boos, want dit is niet mijn verhaal, maar van iemand die het niet kan vertellen"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')