abonnement Unibet Coolblue
pi_180933441
Ik heb het idee dat mijn kameraad (ik zoek meer synoniemen voor vriend) (waarmee ik ook op vakantie ben) aseksueel is. Hij is single, net dertig en stappen en zuipen tot hij wat losser wordt zodat hij iemand ontmoet wil hij niet.

Hij toont eigenlijk nooit echt initiatief om meiden te ontmoeten. Ik heb hem verder eigenlijk ook nooit over daten gehoord. De laatste keer dat hij iets met een meid deed men ik me niet herinneren. Ook ons'jes, tinder en dat soort zaken hoor je hem nooit over.

Ik kan niet op eigen initiatief beslissen om meiden op te zoeken, want vriendin en braaf doen en dat soort burgerachtige zaken. Als hij nou wat initiatief toonde kon ik mij tenminste moreel verantwoord opstellen als wingman of helpen met de selectie (verkapte klacht) Ook als ik erop hint dat er een met potentie in de buurt is krijg ik weinig reactie.

Heeft hij wel behoefte aan een meid? Of misschien aan een vent? Als hij dat wil, waarom doet hij daar dan niks voor?

[ Bericht 7% gewijzigd door Dr.Jan-Itor op 04-08-2018 13:55:05 ]
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180933479
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 02:22 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik heb het idee dat mijn kameraad (ik zoek meer synoniemen voor vriend) (waarmee ik ook op vakantie ben) aseksueel is. Hij is single, net dertig en stappen en zuipen tot hij wat losser wordt zodat hij iemand ontmoet wil hij niet.

Hij toont eigenlijk nooit echt initiatief om meiden te ontmoeten. Ik heb hem verder eigenlijk ook nooit over daten gehoord. De laatste keer dat hij iets met een meid deed men ik me niet herinneren. Ook ons'jes, tinder en dat soort zaken hoor je hem nooit over.

Ik kan niet op eigen initiatief beslissen om meiden op te zoeken, want vriendin en braaf doen en dat soort burgerachtige zaken. Als hij nou wat initiatief toonde kon ik mij tenminste moreel verantwoord opstellen als wingman of helpen met de selectie (verkapte klacht) Ook als ik erop hint dat er een met potentie in de buurt is krijg ik weinig reactie.

Wat kan je nou met zo'n vriend? Hoe krijg je zoeen aan een meid? En hoe kom ik erachter of hij echt aseksueel is?
laat hem met rust :{
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 02:32:32 #3
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_180933482
Misschien zit hij nog in de kast?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 4 augustus 2018 @ 03:05:36 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_180933554
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 02:31 schreef fespo het volgende:

[..]

laat hem met rust :{
Dat ja.
Zeker als hij echt a-seksueel is zit hij helemaal niet te wachten op iemand die hem probeert te veranderen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_180933587
Misschien is hij homo.
pi_180933643
Misschien wil hij dat jij je er niet mee bemoeit?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 05:00:44 #7
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180933685
Dat iemand aseksueel is, wil niet zeggen dat iemand geen relatie wil...

Maar goed je bent op vakantie dan wil je toch niet dat gezeik van die wijven aan je kop hebben, of überhaupt moeite doen om dat gezeik te krijgen?
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 07:14:58 #8
370352 I
Eye for an I
pi_180934022
Misschien moet je het hem gewoon vragen?
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 07:43:05 #9
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_180934137
Dat zijn de enige 2 opties? Hij valt op vrouwen of hij is a-seksueel?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 08:00:53 #10
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180934227
Waarom is dat jouw probleem? Wil je per se een tower bridge met hem zetten of zo?

Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat je geeft om je maten. Alleen ik zou je inspanning reserveren voor maten die wel willen maar niet kunnen.
pi_180935751
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 08:00 schreef PiyeReloaded het volgende:
Waarom is dat jouw probleem? Wil je per se een tower bridge met hem zetten of zo?

Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat je geeft om je maten. Alleen ik zou je inspanning reserveren voor maten die wel willen maar niet kunnen.
Waarom denkt iedereen dat ik dit een probleem vind? Dan had ik het wel in klb gemeld.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:25:09 #12
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180936970
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:17 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Waarom denkt iedereen dat ik dit een probleem vind? Dan had ik het wel in klb gemeld.
O.a. hierdoor:

quote:
Wat kan je nou met zo'n vriend? Hoe krijg je zoeen aan een meid? En hoe kom ik erachter of hij echt aseksueel is?
pi_180937014
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:25 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

O.a. hierdoor:

[..]

Mijn problemen komen in klb. Ik moest ook wel afsluiten met wat vragen om dagboek reacties te voorkomen. Maar die komen nu alsnog, bedankt daarvoor :{
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:47:49 #14
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180938402
:') Om zoveel redenen.

1. Asking for a friend.
2. Voorstellen om te 'zuipen om losser te worden'.
3. Iemand die niet van losse seksuele relaties houdt wegzetten als iemand die 'A-seksueel' is.
4. Zelf in een relatie zitten waarbij je niet voor je vriend contact mag leggen met andere dames.
5. Iemand aan een dame willen helpen.
6. Vinden dat iemand maar een relatie zou moeten hebben.

Niet perse in deze volgorde :r, ga je schamen.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_180938549
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:47 schreef KimJong-un het volgende:
:') Om zoveel redenen.

1. Asking for a friend.
2. Voorstellen om te 'zuipen om losser te worden'.
3. Iemand die niet van losse seksuele relaties houdt wegzetten als iemand die 'A-seksueel' is.
4. Zelf in een relatie zitten waarbij je niet voor je vriend contact mag leggen met andere dames.
5. Iemand aan een dame willen helpen.
6. Vinden dat iemand maar een relatie zou moeten hebben.

Niet perse in deze volgorde :r, ga je schamen.
Dit dus!
En vooral punt 4!
pi_180939316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:47 schreef KimJong-un het volgende:
:') Om zoveel redenen.

1. Asking for a friend.
2. Voorstellen om te 'zuipen om losser te worden'.
3. Iemand die niet van losse seksuele relaties houdt wegzetten als iemand die 'A-seksueel' is.
4. Zelf in een relatie zitten waarbij je niet voor je vriend contact mag leggen met andere dames.
5. Iemand aan een dame willen helpen.
6. Vinden dat iemand maar een relatie zou moeten hebben.

Niet perse in deze volgorde :r, ga je schamen.
1. Asking about a friend. Fundamenteel verschil.
2. Tuurlijk. Je gaat toch niet beweren dat je zonder borreltje net zo sociaal bent als met :')
3. Of hij van losse seksuele relaties houdt weet ik niet. Wat ik me vooral afvraag is of hij sowieso wel van vaste relaties houdt.
4. Huh?
5. Hulpvaardigheid. Gun mijn vriende ook wel wat (als hij dat al wil, wat ik dus niet zeker weet).
6. Vind ik niet. Ik probeer vast te stellen of er een behoefte is.

Licht je 4 nog even toe :)
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:52:25 #17
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_180939430
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 02:22 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Wat kan je nou met zo'n vriend?
Gewoon, barbecuën, zwemmen, lekker eten en drinken, alle dingen die vakantie OOK NOG is, behalve neuken neuken neuken en neuken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_180939457
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gewoon, barbecuën, zwemmen, lekker eten en drinken, alle dingen die vakantie OOK NOG is, behalve neuken neuken neuken en neuken.
Dat staat er wel heel hard he?
Wacht ff.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:54:08 #19
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_180939470
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:46 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

3. Of hij van losse seksuele relaties houdt weet ik niet. Wat ik me vooral afvraag is of hij sowieso wel van vaste relaties houdt.
quote:
Ik probeer vast te stellen of er een behoefte is.
Vraag het aan hem? Hij kan toch wel gewoon praten en zo? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_180939513
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]


[..]

Vraag het aan hem? Hij kan toch wel gewoon praten en zo? :?
Moet bekennen dat ik het wel eens heb gevraagd. Toen zei hij nee.
Of zou dat zijn om zn schaamte te verbergen omdat het misschien niet lukt?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:10:15 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180939790
Pfffff,denk je op vakantie te gaan met die maat die een relatie heeft. Leuke dingen doen, lekker actief enzo. Maar nee hoor, wil die maat via jou zijn vrijgezelle leven herleven...

Misschien had je die arme jongen vooraf moeten vertellen dat je een zuip en achter de meiden aan (voor hem, want jij mag alleen wingmannen) vakantie wilde.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:15:32 #22
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_180939899
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:56 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Moet bekennen dat ik het wel eens heb gevraagd. Toen zei hij nee.
Of zou dat zijn om zn schaamte te verbergen omdat het misschien niet lukt?
Vraag ook dat aan hem? :D

schopje > R&P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 5 augustus 2018 @ 22:54:47 #23
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180970203
R&P ja.
With the stars as her umbrella
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 5 augustus 2018 @ 23:05:10 #24
39237 crew  H_T
2733
pi_180970522
Misschien houdt hij niet van stappen. Misschien is hij al verliefd op iemand in zijn eigen omgeving, maar durft hij daar nog niks mee of is het onbeantwoord. Misschien is hij op zoek naar een relatie in plaats van een one night stand, en lijkt de vakantie daar niet de juiste plek voor. Mogelijkheden genoeg.

Als je het zeker wil weten: vraag het hem, maar dan wel een beetje tactisch. En biedt eventueel daarna je hulp aan.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_180971502
TS heb je het hem zelf inmiddels gevraagd?
pi_180971708
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 23:38 schreef Raskolnikow het volgende:
TS heb je het hem zelf inmiddels gevraagd?
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:56 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Moet bekennen dat ik het wel eens heb gevraagd. Toen zei hij nee.
Of zou dat zijn om zn schaamte te verbergen omdat het misschien niet lukt?
Het lijkt hem allemaal weinig uit te maken. Heb het hem wel eens vaker wat later op de avond gevraagd. Snap het niet zo goed. Hij heeft ook weleens een relatie gehad. Jaren (5/6) geleden zat hij nog eens achter een meid aan, maar dat is ook het laatste. Vandaar mijn bovenstaande reactie.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180971768
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 23:47 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt hem allemaal weinig uit te maken. Heb het hem wel eens vaker wat later op de avond gevraagd. Snap het niet zo goed. Hij heeft ook weleens een relatie gehad. Jaren (5/6) geleden zat hij nog eens achter een meid aan, maar dat is ook het laatste. Vandaar mijn bovenstaande reactie.
Wat was de vraag dan precies? "Ben je aseksueel?" En heb je na zijn antwoord wel verder gevraagd? Een gesprek zeg maar?
pi_180971882
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 23:49 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat was de vraag dan precies? "Ben je aseksueel?" En heb je na zijn antwoord wel verder gevraagd? Een gesprek zeg maar?
Of hij niet eens toe was aan een relatie. Niet of ie a seksueel is nee. Dat is wel heel recht voor z'n raap. Voor hem hoefde dat gewoon niet zo nodig. Dat was eigenlijk de strekking. Is wel een tijdje terug.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180971894
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 23:55 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Of hij niet eens toe was aan een relatie. Niet of ie a seksueel is nee. Dat is wel heel recht voor z'n raap. Voor hem hoefde dat gewoon niet zo nodig. Dat was eigenlijk de strekking. Is wel een tijdje terug.
Jah, da's dan het antwoord. Vind je het moeilijk om over dingen te praten met vrienden?
pi_180976296
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 23:55 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Of hij niet eens toe was aan een relatie. Niet of ie a seksueel is nee. Dat is wel heel recht voor z'n raap. Voor hem hoefde dat gewoon niet zo nodig. Dat was eigenlijk de strekking. Is wel een tijdje terug.
Maar wat is jouw probleem?
1 + 1 = blauw
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:50:57 #31
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180976436
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:56 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Moet bekennen dat ik het wel eens heb gevraagd. Toen zei hij nee.
Of zou dat zijn om zn schaamte te verbergen omdat het misschien niet lukt?
Misschien is nee wel gewoon nee.

Iets minder Libelle lezen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_180976500
Zoek een andere hobby, ts.
pi_180979254
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 23:55 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Of hij niet eens toe was aan een relatie. Niet of ie a seksueel is nee. Dat is wel heel recht voor z'n raap. Voor hem hoefde dat gewoon niet zo nodig. Dat was eigenlijk de strekking. Is wel een tijdje terug.
Als je er zo mee zit, vraag het hem nog eens.
En als hij geen antwoord wil geven, bedenk dan dat het vooral jouw probleem is dat jij niet weet hoe hij hierin staat. Dikke kans dat hij helemaal oké is met hoe zijn leven er nu uitziet. En zo niet, door het te vragen weet hij dat hij bij jou terecht kan als hij dat nodig vindt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180980822
Wat dacht je van onzekerheid?
pi_180983910
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:45 schreef Kamina het volgende:

[..]

Maar wat is jouw probleem?
Heb ik niet. Het topic stond opeens in r&p.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:19:14 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180984223
Wie heeft wie meegevraagd op vakantie eigenlijk?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180984768
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:08 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Heb ik niet. Het topic stond opeens in r&p.
Je maakte het toch zelf? :?
1 + 1 = blauw
pi_180985264
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:36 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je maakte het toch zelf? :?
niet in r&p! Mijn eigen ellende komt in r&p. Dit leek me gepaster in gc omdat het niet over mezelf ging. Maar dat doet er eigenlijk ook allemaal niet toe :P
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180985331
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:59 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

niet in r&p! Mijn eigen ellende komt in r&p. Dit leek me gepaster in gc omdat het niet over mezelf ging. Maar dat doet er eigenlijk ook allemaal niet toe :P
In mijn ogen heb je een probleem met de levenswijze van je vriend, wat niet zijn probleem is.

Je zit hier dus goed! ^O^
1 + 1 = blauw
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:16:14 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180985547
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:03 schreef Kamina het volgende:

[..]

In mijn ogen heb je een probleem met de levenswijze van je vriend, wat niet zijn probleem is.

Je zit hier dus goed! ^O^
Nah, we hebben het niet over een user die de weg op FOK! niet weet en het topic uit pure onwetendheid misschien wel in het verkeerde subforum gezet heeft, dus dan zo'n ongevraagd en in dit geval ongewenst schopje snap ik niet helemaal, ik snap wel dat TS er niet blij mee is.
Je krijgt in GC toch een heel ander soort reacties dan in R&P,
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:35:24 #41
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180985935
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:59 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

niet in r&p! Mijn eigen ellende komt in r&p. Dit leek me gepaster in gc omdat het niet over mezelf ging. Maar dat doet er eigenlijk ook allemaal niet toe :P
Of het over jezelf gaat of niet maakt niet zo uit. Het thema past beter in R&P dan in GC, waar de reacties inderdaad héél anders zijn.
With the stars as her umbrella
pi_180986076
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, we hebben het niet over een user die de weg op FOK! niet weet en het topic uit pure onwetendheid misschien wel in het verkeerde subforum gezet heeft, dus dan zo'n ongevraagd en in dit geval ongewenst schopje snap ik niet helemaal, ik snap wel dat TS er niet blij mee is.
Je krijgt in GC toch een heel ander soort reacties dan in R&P,
Als ie het in het trein subforum had geplaatst, dan was het ook zonder enige toelichting verplaatst.
1 + 1 = blauw
pi_180988108
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:56 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Moet bekennen dat ik het wel eens heb gevraagd. Toen zei hij nee.
Of zou dat zijn om zn schaamte te verbergen omdat het misschien niet lukt?
Vraag erop door, met open vragen en niet met gesloten.
pi_180988983
Herken me wel een beetje in die maat van je, even oud ook ongeveer.

Bij mij is het meer een psychologisch ding. Ooit was ik best goed met vrouwen en had ik ook regelmatig dates/one night stands (veen)ooral toen ik 21 was en met vrienden in Utrecht op kamers woonde, damn dat ging lekker toen)

Daarna een beetje er uit gegroeid, en heb nu een beetje tussen mijn oren zitten dat ik de skills niet meer heb. zowel niet met daten, ouwehoeren (small talk) maar ook niet met seks. Laag zelfvertrouwen dus op relatie gebied / date/ seks gebied (daar buiten wel goed zelfvertrouwen)

Misschien dat bij die maat ook zoiets aan de hand is. Zou het niet te snel op a-seksueel / homo zijn gooien.

Daarnaast is het denk ik ook zo dat als je lang geen seks hebt gehad, je er wel aan went en het op een gegeven moment niet zo'n ''ding'' meer is voor je. Voor mij geldt dat i.i.g. wel. Val zeker op (mooie) vrouwen, fantaseer natuurlijk ook wel eens over een buurmeisje ofzo, maar na een sessie masturberen is de drang wel weer even weg. Daar hoef ik niet per se daadwerkelijk een vrouw voor te neuken. Dat was wel anders toen ik nog wél seksueel actie was trouwens :P
pi_180997042
Ik val gewoon op vrouwen maar ben ook aseksueel. Krijg hem simpelweg niet omhoog. Zal wel door combi van anti-psychotica, roken en alcohol komen. En het interesseert me geen fuck.
pi_181002951
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:32 schreef -Ondskapt- het volgende:
Ik val gewoon op vrouwen maar ben ook aseksueel. Krijg hem simpelweg niet omhoog. Zal wel door combi van anti-psychotica, roken en alcohol komen. En het interesseert me geen fuck.
Haha, lekker maatje.
pi_181016536
Ik heb ook een aantal kennissen in mijn omgeving die nog nooit een relatie hebben gehad en daar heel weinig moeite voor lijken te doen. Mijn vermoeden is dat ze er geen moeite voor durven te doen omdat ze bang zijn voor afwijzing. Een vorm van faalangst dus. Ik denk dat je mijn kenissen niet helpt door voor te stellen door wat losser worden door te zuipen, maar dat eerst hun zelfvertrouwen omhoog moet voordat ze uit die comfort zone durven te stappen.
pi_181016591
Leuke vriend ben jij joh
Twiddel
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:44:00 #49
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181077213
Er zijn heel weinig mensen die echt aseksueel zijn. Het is vaak eerder faalangst of extreme verlegenheid.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_181110423
Wat zou het uitmaken als hij al a sexueel zou zijn?

Buiten dat, het vaststellen van a sexualiteit gebeurd op een heel andere manier als het “ denken” dat wij ervan vinden.
Daarvoor heb je echt Eem vreselijk zwaar rot traject te doorlopen.
Daarnaast staat a sexualiteit los van het hebbem van een relatie!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')