abonnement Unibet Coolblue
pi_180930981
Zo, op het werk is het rustig. Geen brand deze keer :')

Ik ben me er overigens van bewust dat de schoenen uitermate lelijk zijn. Dat doet de hardloopschoenenindustrie :'( Ik koop schoenen die bij mijn looppatroon, stand van de voet, blessurevoorgeschiedenis etc passen en dan heb je niet zo veel te kiezen. Het staat allemaal wel leuk in zo'n schap, al die keus, maar uiteindelijk gaat het om hoe de schoen voelt. Ik baal alleen wel dat ze niet gewoon alleen witte, zwarte en donker blauwe schoenen hebben :')

Chocolade drop. Chocolade bugles. Lasagna schijven. Gefrituurde bapaobroodjes. Het lijkt mij allemaal gewoon echt vies :o Categorie tonijn in satehsaus. Alhoewel, dat misschien nog een overtreffende trap is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180930990
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat zegt ze toch impliciet?
Ik las het meer dat hij er geen tijd voor had omdat hij naar z’n moeder moest. Maar dat Uniek vond dat het toch gedaan moest worden, en dus maar zelf aan de slag zou gaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_180931067
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:58 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik las het meer dat hij er geen tijd voor had omdat hij naar z’n moeder moest. Maar dat Uniek vond dat het toch gedaan moest worden, en dus maar zelf aan de slag zou gaan.
Dan ben je wel heel erg meester in het tussen de regels lezen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180931165
ben je ook al begonnen met hardlopen Isa? Hoe gaat dat?

Hoi trouwens :W ik ben weer bijgelezen. Veel en hard gewerkt. Maar ik lig nu in bed in een vakantiehuis van schoonzus en zwager. En omdat ik niet goed kan nadenken na een werkdag heb ik geen fatsoenlijk beddengoed mee en geen elektrische tandenborstel maar wel de opzetborsteltjes :')
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180931265
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:11 schreef Myraela het volgende:
BITTERBALLUHHHH
:D

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:52 schreef minilot het volgende:
Oh ja Fft, indien opgeknapt, waar sta jij ongeveer langs de route morgen? :)
#Pridezin
Ik sta bij de Westermarkt, mét regenboogstrikje!
  Moderator zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:11:43 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180931275
Lol, Litouwse duwt me telefoon in handen "wat staat hier?"

Stond iets als
"Viavia hoorde ik dat je erg mooi bent. Nu trek ik de stoute schoenen aan en vraag of je zin hebt om een kop koffie te drinken"

Dus ik heb geantwoord
"Zeg dan gewoon dat je wilt neuken"
Toen werd hij boos _O-

Wel vreemd, die gast kwam uit Zwolle, relatief dicht bij dus :o Leek een vrij normaal profiel overigens. Wel kansloos om dat in het Nederlands te doen overigens :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180931327
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:07 schreef Lot_1 het volgende:
ben je ook al begonnen met hardlopen Isa? Hoe gaat dat?

Hoi trouwens :W ik ben weer bijgelezen. Veel en hard gewerkt. Maar ik lig nu in bed in een vakantiehuis van schoonzus en zwager. En omdat ik niet goed kan nadenken na een werkdag heb ik geen fatsoenlijk beddengoed mee en geen elektrische tandenborstel maar wel de opzetborsteltjes :')
Ik heb net schoenen :{w Maandag staat het hardlopen op de planning. Is noodzaak :X
Ik had al wel de Coopertest gedaan op mijn oude hardloopschoenen, maar die kraakten heel raar. Oud en kapot dus. (Coopertest resultaat voor mijn leeftijd was 'goed' :o )

Met opzetborsteltjes kan je ook je tanden poetsen 8-) En welk onfatsoenlijk beddengoed heb je wel mee? Of moet je nu onder een strandhanddoek gaan liggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180931346
Myra, blijf je ons op de hoogte houden van hoe het bij de psycholoog gaat?
Ik zou je wel dingen uit kunnen leggen maar het is misschien beter als je psycholoog dat doet. Fijn dat je een klik hebt en dat je gemotiveerd bent.

Mini, ik vroeg me nog af, heb je bij de psycholoog van je broertje je gehouden aan zijn wensen om allerlei dingen niet te zeggen?
freedom is just another word for nothing left to lose
  Moderator zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:14:04 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180931347
De gehaktballen vielen in de smaak.
Het koken van de aardappels en groente heb ik uitbesteed, er zijn hier twee keukens. Alleen de brocolli vond ik te lang gekookt. Overige groenten ook goed.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:16:03 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180931407
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:13 schreef Isabeau het volgende:

Of moet je nu onder een strandhanddoek gaan liggen.
Dat is meer dan voldoende met dit weer.
Ik heb alleen een laken over m'n kruis zodat ik daar niet geprikt kan worden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180931449
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb net schoenen :{w Maandag staat het hardlopen op de planning. Is noodzaak :X
Ik had al wel de Coopertest gedaan op mijn oude hardloopschoenen, maar die kraakten heel raar. Oud en kapot dus. (Coopertest resultaat voor mijn leeftijd was 'goed' :o )

Met opzetborsteltjes kan je ook je tanden poetsen 8-) En welk onfatsoenlijk beddengoed heb je wel mee? Of moet je nu onder een strandhanddoek gaan liggen.
is er ooit een noodzaak om te rennen? :P

manlief heeft een strandlaken als kussensloop. We hebben een te klein 2 persoons matrashoes die op ongeveer anderhalf matras kan. En we liggen samen onder één eenpersoonsdekbedhoes. Die ligt dwars over ons heen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180931576
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:17 schreef Lot_1 het volgende:

is er ooit een noodzaak om te rennen? :P

manlief heeft een strandlaken als kussensloop. We hebben een te klein 2 persoons matrashoes die op ongeveer anderhalf matras kan. En we liggen samen onder één eenpersoonsdekbedhoes. Die ligt dwars over ons heen.
Nou, om af te kunnen blijven vallen moet ik voldoende verbranden en met de uitbreiding van WoW over 1,5 week ga ik gewoon weinig bewegen en heb ik geen tijd (wil ik geen tijd maken om...) uren te wandelen :7 Met hardlopen verbrand je gewoon meer kcal in kortere tijd *) Noodzaak O-)

Het beddengoed dat je mee hebt genomen :') _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180932043
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:17 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

is er ooit een noodzaak om te rennen? :P

manlief heeft een strandlaken als kussensloop. We hebben een te klein 2 persoons matrashoes die op ongeveer anderhalf matras kan. En we liggen samen onder één eenpersoonsdekbedhoes. Die ligt dwars over ons heen.
Klinkt als waar de meeste mensen onder slapen met dit weer ;)
pi_180932326
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Zo, op het werk is het rustig. Geen brand deze keer :')

Ik ben me er overigens van bewust dat de schoenen uitermate lelijk zijn. Dat doet de hardloopschoenenindustrie :'( Ik koop schoenen die bij mijn looppatroon, stand van de voet, blessurevoorgeschiedenis etc passen en dan heb je niet zo veel te kiezen. Het staat allemaal wel leuk in zo'n schap, al die keus, maar uiteindelijk gaat het om hoe de schoen voelt. Ik baal alleen wel dat ze niet gewoon alleen witte, zwarte en donker blauwe schoenen hebben :')

Chocolade drop. Chocolade bugles. Lasagna schijven. Gefrituurde bapaobroodjes. Het lijkt mij allemaal gewoon echt vies :o Categorie tonijn in satehsaus. Alhoewel, dat misschien nog een overtreffende trap is.
Tonijn in satesaus kan niet vies zijn. Alles is lekker met pindasaus 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_180932370
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb net schoenen :{w Maandag staat het hardlopen op de planning. Is noodzaak :X
Ik had al wel de Coopertest gedaan op mijn oude hardloopschoenen, maar die kraakten heel raar. Oud en kapot dus. (Coopertest resultaat voor mijn leeftijd was 'goed' :o )

Maar waarom Hardlopen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_180932703
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:54 schreef PdeHoog het volgende:

Maar waarom Hardlopen?
Omdat ik dat direct kan doen zodra ik de voordeur achter me dicht trek :P
En ik heb een hekel aan fietsen (voor iemand zegt dat dat ook direct kan).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180932726
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:52 schreef PdeHoog het volgende:

Tonijn in satesaus kan niet vies zijn. Alles is lekker met pindasaus 8-)
Nee :N Pindasaus is lekker. Maar niet alles met pindasaus is lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180933808
Lot :D Veel plezier! Blijven jullie een weekendje of langer?

Isa, heb je ook weer vrij genomen voor die uitbreiding? Ik vind het wel een mooie argumentatie om te gaan hardlopen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_180933823
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, weet ik. Ik heb nu het type 'sour creme & onion'. Ik ben er niet trots op.
*schrans, schrans*
Poesta :7
pi_180933825
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Poesta :9
Boks!
pi_180933832
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:55 schreef Molo het volgende:
Bitterballen en kipvleugels uit de oven als snack, dát is pas lekker _O_
Bitterballen dan niet uit de oven.. maar even goed boks
pi_180933837
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:14 schreef minilot het volgende:
Net tandengepoetst, dus niet meer te porren voor late snacks. :7 Groet vanuit bed! :W
Slapen zal nog even niet gaan, want heb heel onverstandig koffie gedronken bij broertje van J. vanavond. }:|
Ohja jij had ook zo’n zwak koffie gestel. Boks :7
pi_180933847
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Chocolade drop. Chocolade bugles. Lasagna schijven. Gefrituurde bapaobroodjes. Het lijkt mij allemaal gewoon echt vies :o Categorie tonijn in satehsaus. Alhoewel, dat misschien nog een overtreffende trap is.
Tonijn is überhaupt vies :+

Ik had gister voor t eerst in m’n carrière op zee zalm die gewoon goed gebakken was. En niet kapot gebakken (lees: om 9u in de pan en om 12.30 er uit).
pi_180933859
Hoop dat t ff droog blijft vandaag. Wil nog 1 dek groen schilderen, dan heb ik m’n laatste doel voor deze term gehaald 8-)

Accommodatie geschilderd
Dekferrari geschilderd
1 van de twee gangboorden geschilderd
Beide ruimen geschilderd
Het poepdek en de bak 8-)

Al met al 3500L verf er door gejast :7

Achja maandag nog 1 dag indien nodig.. maar liefst vandaag. Kan de boel nog even uitharden voor er overheen gemarcheerd wordt.
pi_180933947
Chips als avondeten, noga als ontbijt oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')