abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180929235
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:39 schreef momentius het volgende:

[..]

Omdat mensen die extreem naar gedrag vertonen het nooit begrijpen als ze het 'zachtjes' wordt duidelijk gemaakt. Bedoel je gaat nooit naar ouders bellen om te melden dat het uit is en verwonderd erover doen dat de meid het niet verteld heeft en dit en dat. Dat is gewoon kinderlijk hinderlijk gedrag en mag best wel vrij duidelijk gemeld worden.
Ik ben een open persoon , haar moeder en ik hebben een band die niet te breken is omdat we in het begin een slechte start hebben gehad door roddels dat ik drugs verslaafd was. Na een tijd heeft ze zelf gezien dat het niet zo was en heeft ze er tot op vandaag spijt van dat ze zo over me dacht. Dat is de reden dat ik haar alles vertel, aangezien mijn ex me in twijfels liet of ze door wou en niet, en nu of ik hoop moet houden of niet. Ik heb raad gezocht bij de persoon die mijn ex het beste kent en achteraf was het de verkeerde beslissing.
pi_180929266
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:44 schreef Mensingie het volgende:

[..]

Ik ben een open persoon , haar moeder en ik hebben een band die niet te breken is omdat we in het begin een slechte start hebben gehad door roddels dat ik drugs verslaafd was. Na een tijd heeft ze zelf gezien dat het niet zo was en heeft ze er tot op vandaag spijt van dat ze zo over me dacht. Dat is de reden dat ik haar alles vertel, aangezien mijn ex me in twijfels liet of ze door wou en niet, en nu of ik hoop moet houden of niet. Ik heb raad gezocht bij de persoon die mijn ex het beste kent en achteraf was het de verkeerde beslissing.
Hoe reageerde haar moeder?
Victory or defeat it's up to me to decide.
pi_180929269
Nou TS het is kut maar als ik je verhaal zo lees denk ik dat je maar het beste door kunt gaan met je leven, zonder haar.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:51:08 #29
220052 Blue_note
The world's greatest
pi_180929411
quote:

[..]

Die schoonmoeder is jou zo vergeten als het uit os hoor.
De man die Danny uitdaagde om de mobiele quote alert te maken!
pi_180929495
Je hebt toch 1,5 jaar een relatie of zat er net een typo in die datum?
pi_180931478
Offtopic verwijderd. Graag normaal reageren en niet op de persoon.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:43:04 #32
415174 spiritusbus
licht ontvlambaar
pi_180932103
Mijn hemel, we hebben het hier over een relatie van anderhalf jaar van twee tieners. Ga door met je leven man.
pi_180932855
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:43 schreef spiritusbus het volgende:
Mijn hemel, we hebben het hier over een relatie van anderhalf jaar van twee tieners. Ga door met je leven man.
Nooit liefdesverdriet gehad als tiener?
Victory or defeat it's up to me to decide.
pi_180934018
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:22 schreef momentius het volgende:

[..]

Het gaat er toch om of iemand gelijk heeft of niet.
Bij normale mensen gaat het er om dat je een ander probeert te helpen.
Zeker als het topics in R&P betreft.
Adviezen en meningen gaan over goede bedoelingen en oprechtheid.
Gelijk is daar totaal onbelangrijk, er is vaak helemaal geen gelijk.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_180934402
quote:

[..]

Ik ben een open persoon , haar moeder en ik hebben een band die niet te breken is
:')

Nou dan ga je voor de moeder toch? :P
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 08:39:28 #36
415174 spiritusbus
licht ontvlambaar
pi_180934485
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 01:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nooit liefdesverdriet gehad als tiener?
Zeker wel, sterker nog, ik heb qua tijdsduur en leeftijd ongeveer hetzelfde meegemaakt als ts. En tuurlijk, je moet het even verwerken, maar daarna moet je weer door. En van zelfmedelijden is nog nooit iemand beter geworden.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 14:12:06 #37
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181030851
Ze zegt alleen maar dat ze nog steeds verliefd is omdat ze je niet verder wil kwetsen. Ze maakt het niet voor niets uit. Ze zegt niets voor niets dat ze wil dat je doorgaat met je leven. Vrij duidelijke signalen allemaal. Is kut natuurlijk, maar zo is het nou eenmaal. Houden van hoop is in dit scenario gewoon dom, sorry. Claimen dat ze onduidelijk is is gewoon een smoesje van jou om nog hoop te kunnen houden. Ze is immers duidelijk zat. Veel sterkte sowieso!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:15:40 #38
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181030958
quote:

[..]

Ik ben een open persoon , haar moeder en ik hebben een band die niet te breken is
:'). Ik denk dat je dat schromelijk overschat.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_181033437
TS gaat doodleuk op de verjaardag van de moeder aanschuiven, aangezien ze een band hebben die niet te breken is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')