abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180962683
registreer om deze reclame te verbergen
Nou ja ik weet niet echt of ik een trauma heb maar heb wel veel problemen in ieder geval. Komt o.a tot uiting in problematiek met memes waarvan hulptopics zomaar gesloten worden etc dus ja zo helpt mij dat ook niet. Zei iemand een tijd terug tegen me dat we allemaal alleen dood gaan, vond ik ook wel extra bedroevend, iets van 5 dagen toen overstuur geweest
pi_180962831
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 17:29 schreef momentius het volgende:
Nou ja ik weet niet echt of ik een trauma heb maar heb wel veel problemen in ieder geval. Komt o.a tot uiting in problematiek met memes waarvan hulptopics zomaar gesloten worden etc dus ja zo helpt mij dat ook niet. Zei iemand een tijd terug tegen me dat we allemaal alleen dood gaan, vond ik ook wel extra bedroevend, iets van 5 dagen toen overstuur geweest
Dat kan je als bedroevend ervaren omdat je het leven zo mooi vindt. En dat is uiteraard ook begrijpelijk. Maar zou je zonder de dood ook zo van het leven kunnen genieten? Niemand weet wat er voor je geboorte of na de dood met 'jou' gebeurt. Je bent ingesteld om het leven, van geboorte tot en met de dood, ten volste te ervaren. Als je ook precies zou weten wat er buiten 'jouw leven' om zou gebeuren dan zou je ook weinig aandacht hebben voor je huidige leven. Je hoeft dus niet bang te zijn voor de dood, ongeacht wat er na de dood komt, het helpt je wel het leven meer te waarderen.
pi_180965382
Ik snap het idee wel van mensen maar het feit dat we doodgaan vind ik het mooiste dat er is. Ik heb de dood al in de ogen gekeken en er is niks mis mee.

Wil overigens begraven worden ipv gecremeerd. Optimist tot in de kist.
pi_180980572
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 19:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik schat de kans groot dat de bewustzijn blijft voortbestaan na de dood. Dus ik maak me geen zorgen.
Oh dan zou ik me JUIST zorgen maken.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')