abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:17:14 #101
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180934889
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 08:24 schreef klaasweetalles het volgende:
MeesterScout twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 12:56:07 'AS Roma ziet toch af van Neres'Uit een voorbereidende medische keuring bleek dat Neres maar voor de helft ziet #ajax https://t.co/ypJGwhjgnZ reageer retweet
PFFFF

Bericht komt trouwens van scout Piet de Visser
Klaas kerel, dit is zelfs voor jou stuitend dom.

Ik zou uitloggen. Stoppen op je dieptepunt past wel bij je.
pi_180934955
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 09:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klaas kerel, dit is zelfs voor jou stuitend dom.

Ik zou uitloggen. Stoppen op je dieptepunt past wel bij je.
En dat zegt de persoon die louter alleen maar stuitend domme post hier plaats de gefrustreerde psv clown :+
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180935024
quote:
De Ligt wil eerst een prijs winnen met Ajax

Ajax-aanvoerder Matthijs de Ligt wil Ajax pas verlaten wanneer hij een prijs heeft gewonnen met de Amsterdamse club. De verdediger kreeg in het programma Inside Ajax die stelling voorgelegd en gaf daar 'ja' als antwoord op.

'Ik denk dat je als Ajax altijd voor de prijzen moet spelen, dat ambieer je als speler', vertelt De Ligt. 'Zolang ik bij Ajax speel, wil ik prijzen winnen. Dat is dit seizoen niet anders', aldus de jongeling, die wel belangstelling geniet van enkele Europese topclubs. 'Ja, dat gebeurt gewoon. Je krijgt weleens wat mee en je hoort weleens wat. Ik probeer mezelf te focussen op het voetbal en hoe ik beter kan worden. Dat lukt bij Ajax nu wel aardig.'

Door de blessure van Joël Veltman is De Ligt nog altijd aanvoerder en in het veld probeert hij de boel op scherp te zetten. In het thuisduel met Sturm Graz maakte hij bijvoorbeeld al binnen vijf minuten een vlijmscherpe tackle, waarmee de toon was gezet. 'Ik moest een tackle maken, dus dan doe ik dat ook. Wij hebben nu ook wel een groep die van zichzelf gemotiveerd is. Je probeert er met andere jongens wel een schepje bovenop te doen. Dat werkt aanstekelijk op een aantal jongens', vertelt het talent, dat hoopt op een goede sfeer in de groep. 'Ook met de jongens op de bank, dat kan ons verder brengen.'

Nu Sturm Graz is verslagen, ligt bij Ajax de focus op het volgende tweeluik in de derde voorronde van de Champions League. Daarvoor moet Standard Luik verslagen worden. De Ligt denkt dat Ajax goed genoeg is om de groepsfase van de Champions League te bereiken. 'We moeten ons niet overschatten, maar we zijn wel instaat om de Champions League te halen. Dat hebben we tegen Sturm Graz laten zien, al wordt elke voorronde wel moeilijker.'

De Ligt prijst de goede mix van ervaring in talent in de spelersgroep van Ajax. 'Laten we hopen dat het samenkomt en we grote prestaties kunnen leveren. Het zal moeilijk worden tegen Standard Luik. Misschien kunnen we meer informatie vergaren omdat zij uit België komen. We zullen goed voorbereid moeten zijn. Of het een voordeel is dat we eerst uit spelen? Dat weet ik niet. Als je eerst thuis een goede uitgangspositie kunt neerzetten, is dat ook wel prettig.'

Mocht het onverhoopt misgaan voor Ajax tegen Standard Luik heeft Ajax in ieder geval wel de zekerheid van deelname aan de groepsfase van de Europa League. 'Dat is wel fijn om te weten. Als jonge speler is het fijn om veel wedstrijden te spelen, helemaal op internationaal niveau. Maar de focus ligt nu op het bereiken van de Champions League.'
AS

Die blijft gelukkig nog wel even dus.
pi_180935519
quote:
Preud'homme: 'Ajax vindt zelf dat ze thuishoren in de Champions League'

Michel Preud'homme, de trainer van Standard Luik, verwacht dat zijn ploeg het zwaar krijgt met Ajax in de derde voorronde van de Champions League. Beide ploegen treffen elkaar dinsdag op Sclessin, waarna een week later de return wacht. De start van Standard in de Jupiler Pro League biedt Preud'homme echter vertrouwen.

Standard begon de competitie met een 3-2 zege op AA Gent. Vrijdag remiseerde de bekerwinnaar met 0-0 bij Waasland-Beveren. Dat was qua resultaat wat teleurstellend, maar Standard creëerde wel veel kansen. "We mogen vertrouwen hebben na onze prestatie tegen Waasland-Beveren. Ook al zou het gevoel misschien beter zijn als je zes op zes staat", wordt Preud'homme geciteerd door Het Laatste Nieuws.

"Het is mijn werk om ze tegen dinsdag klaar te krijgen", weet de voormalig oefenmeester van onder meer FC Twente. "Ajax is heel sterk. Kijk naar hun ploeg. Zij vinden zelf dat ze thuishoren in de Champions League … Maar in voetbal is alles mogelijk - dat heb je vandaag (vrijdag tegen Waasland-Beveren red.) nog gezien."

Analist Jan Boskamp, kenner van het Belgisch voetbal, vertelt in Het Belang van Limburg benieuwd te zijn naar de opstelling van Ajax. Tegen Sturm Graz vormden Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong een centraal duo in de achterhoede, ondanks dat laatstgenoemde van nature een middenvelder is. "Benieuwd of Ajax dat in een kolkend Sclessin ook durft", aldus Boskamp.

De oud-speler van Feyenoord ziet Ajax als favoriet. "Natuurlijk, als je ziet wat Ajax binnenhaalt deze transferperiode, is dat redelijk indrukwekkend", geeft hij aan. Boskamp doelt vooral op de komst van Dusan Tadic en Daley Blind, gezamenlijk voor minstens 27,4 miljoen euro. "Dat zie ik bij Standard of Anderlecht niet meteen gebeuren. De Amsterdammers zijn dus favoriet, maar Standard kan hen zeker pijn doen."
VZ
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:07:07 #105
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180935571
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 09:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

AS

Die blijft gelukkig nog wel even dus.
Wat is de pensioengerechtigde leeftijd voor voetballers? ;)
pi_180935606
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat is de pensioengerechtigde leeftijd voor voetballers? ;)
"Sorry, ik heb het 51 jaar geprobeerd, maar ik moet nu gedwongen opgeven."
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:12:25 #107
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180935652
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:09 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

"Sorry, ik heb het 51 jaar geprobeerd, maar ik moet nu gedwongen opgeven."
Dat zou betekenen dat ik tot mijn 90e elk jaar kan lachen om Ajax dat geen kampioen wordt. *O*

Wat zou dat slecht zijn voor het Nederlandse voetbal. Doe maar niet.
pi_180935715
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat ik tot mijn 90e elk jaar kan lachen om Ajax dat geen kampioen wordt. *O*

Wat zou dat slecht zijn voor het Nederlandse voetbal. Doe maar niet.
Geen prijs he, zelfs geen beker of Johan Cruijffschaal
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:20:07 #109
80382 manny
30 is best veel
pi_180935801
ajax topic toch ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_180935941
Ajax is nu toch vier jaar zonder prijs? Zolang is dat ook weer niet, wordt altijd zo overdreven over gepraat :). Elke club uit de traditionele top drie heeft wel met zulke periodes te maken gehad, helemaal Feyenoord natuurlijk.
pi_180936005
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:26 schreef Dejannn het volgende:
Ajax is nu toch vier jaar zonder prijs? Zolang is dat ook weer niet, wordt altijd zo overdreven over gepraat :). Elke club uit de traditionele top drie heeft wel met zulke periodes te maken gehad, helemaal Feyenoord natuurlijk.
Feyenoord won daar tussenin nog de Europacup....de laatste die nederland won en een paar bekers....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180936018
Ik kijk wel echt uit naar de wedstrijd tegen Standard. Een paar weken geleden was dat wel anders. Hoe kan het allemaal verkeren :D
pi_180936225
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord won daar tussenin nog de Europacup....de laatste die nederland won en een paar bekers....


Dit soort bekers?
pi_180936365
Dit jaar kampioen worden en dat zijn dan 5 kampioenschappen in de laatste 9 jaar. Duidelijk wat de voetbalhoofdstad van Nederland is !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_180936366
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord won daar tussenin nog de Europacup....de laatste die nederland won en een paar bekers....
Dat klopt :) En ik vind het altijd wel grappig dat het dan zo benadrukt moet worden dat het de laatste Europese prijs was die een Nederlandse club won, waarom is dat belangrijk? ;)
pi_180936527
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:48 schreef Pedroso het volgende:
Dit jaar kampioen worden en dat zijn dan 5 kampioenschappen in de laatste 9 jaar. Duidelijk wat de voetbalhoofdstad van Nederland is !
Voetbalhoofdstad :') hadden ze dat niet in Brabant bedacht zo van "jongens, Eindhoven stelt echt wel wat voor hoor!"
pi_180936556
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:48 schreef Pedroso het volgende:
Dit jaar kampioen worden en dat zijn dan 5 kampioenschappen in de laatste 9 jaar. Duidelijk wat de voetbalhoofdstad van Nederland is !
Dat is Rotterdam nog altijd met 3 betaalde betaalde voetbalclubs.

Bovendien er moet eerst nog gevoetbald worden....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:01:44 #118
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180936590
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat is Rotterdam nog altijd met 3 betaalde betaalde voetbalclubs.

Bovendien er moet eerst nog gevoetbald worden....
pi_180936656
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:57 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Voetbalhoofdstad :') hadden ze dat niet in Brabant bedacht zo van "jongens, Eindhoven stelt echt wel wat voor hoor!"
Klopt hoor. Bedoel er alleen maar mee te zeggen dat als Ajax dit jaar kampioen wordt het allemaal wel meevalt met dat geen prijzen verhaal. 5x in 9 jaar is niet slecht.
Er zijn bv ook clubs die 1 kampioenschap in 20 jaar halen en daar heel blij mee zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_180936661
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:57 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Voetbalhoofdstad :') hadden ze dat niet in Brabant bedacht zo van "jongens, Eindhoven stelt echt wel wat voor hoor!"
Eindhoven is de slimste regio van de wereld. Brainport enz. Wat is Amsterdam dan? Junkies, hoeren en kotsende toeristen. Nou wat zijn we jaloers zeg :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_180936679
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:06 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Klopt hoor. Bedoel er alleen maar mee te zeggen dat als Ajax dit jaar kampioen wordt het allemaal wel meevalt met dat geen prijzen verhaal. 5x in 9 jaar is niet slecht.
Er zijn bv ook clubs die 1 kampioenschap in 20 jaar halen en daar heel blij mee zijn.
Goed, de blijdschap is natuurlijk te begrijpen he :P

Ik heb volgens mij ooit gelezen dat de officiele doelstelling/verwachting/eis 4/10 is. 5/9 klinkt ook helemaal niet slecht natuurlijk, maar vaak is het zo dat die cijfers lekker gestuurd kunnen worden. Is het momenteel niet 4/14?
pi_180936685
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Eindhoven is de slimste regio van de wereld. Brainport enz. Wat is Amsterdam dan? Junkies, hoeren en kotsende toeristen. Nou wat zijn we jaloers zeg :')
gefeliciteerd maat
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:14:33 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180936774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:06 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Klopt hoor. Bedoel er alleen maar mee te zeggen dat als Ajax dit jaar kampioen wordt het allemaal wel meevalt met dat geen prijzen verhaal. 5x in 9 jaar is niet slecht.
Er zijn bv ook clubs die 1 kampioenschap in 20 jaar halen en daar heel blij mee zijn.
daarom al moet het dit jaar wel gebeuren en voetbal is in Amsterdam nog nooit hoofdzaak geweest
pi_180936818
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

daarom al moet het dit jaar wel gebeuren en voetbal is in Amsterdam nog nooit hoofdzaak geweest
Met de huidige selectie, helemaal als Ziyech blijft, ligt de druk wel echt enorm hoog ja.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:17:30 #125
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180936836
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Eindhoven is de slimste regio van de wereld. Brainport enz. Wat is Amsterdam dan? Junkies, hoeren en kotsende toeristen. Nou wat zijn we jaloers zeg :')
Hoe kunnen dit soort mensen bestaan? Het schokt me.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')