abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180917470
Als Hobbie doe ik fotobewerking. Ik doe het niet vaak maar vind het wel erg leuk om te doen. Ik ben nu overgestapt van Gimp naar Affinity maar ik ben niet heel creatief op het gebied van bedenken wat ik moet doen. Daardoor gaat het leren gebruiken van het programma wat langzamer. Dus wie heeft er een foto die bewerkt moet worden? Of bijvoorbeeld een afbeelding voor in je signature.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:33:42 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_180917551
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:29 schreef Fearce23 het volgende:
Of bijvoorbeeld een afbeelding voor in je signature.
Wat leuk! Goed bezig. Jammer genoeg kunnen we geen afbeeldingen in signatures proppen hier op Fok!.
pi_180917586
Ik zie dat ik een DM heb over dit topic maar ik kan hem nog niet lezen omdat ik nog niet een week op het forum zit sorry. Woensdag kan ik pas DM's lezen
pi_180919132
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:35 schreef Fearce23 het volgende:
Ik zie dat ik een DM heb over dit topic maar ik kan hem nog niet lezen omdat ik nog niet een week op het forum zit sorry. Woensdag kan ik pas DM's lezen
Ah dat was ik :P ik heb wel een foto waar ik iets van verwijderd wil hebben. Ik vraag me alleen af waar de foto verder voor gebruikt gaat worden?
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_180919261
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:36 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Ah dat was ik :P ik heb wel een foto waar ik iets van verwijderd wil hebben. Ik vraag me alleen af waar de foto verder voor gebruikt gaat worden?
Verder gebruik ik het nergens voor. Alleen om mijn vaardigheden te verbeteren en dit nieuwe programma te leren.
pi_180920048
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:40 schreef Fearce23 het volgende:

[..]

Verder gebruik ik het nergens voor. Alleen om mijn vaardigheden te verbeteren en dit nieuwe programma te leren.
Ah top, hoe kan ik je de foto toesturen?
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_180920874
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:14 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Ah top, hoe kan ik je de foto toesturen?
Ja dat is een goede vraag. Ik kan nog niet in mijn DM's en ik wil ook niet mijn mailadres hier neerzetten.
Mischien dat ik straks nog wat bedenk
pi_180920908
Je kan je verder misschien ook verdienstelijk maken in het centrale photoshop-topic.

Ik zal even de link zoeken voor je.
Somebody that I used to know
pi_180921003
FHF / [Aangeboden] Photoshop/fotobewerking hulp #4

(is een beetje weggezakt zie ik)
Somebody that I used to know
pi_180924183
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:14 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Ah top, hoe kan ik je de foto toesturen?
ik zie dat ik wel DM's kan lezen op een computer. kan je hem in een DM naar me sturen
pi_180926984
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:14 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Ah top, hoe kan ik je de foto toesturen?
ik heb de foto bewerkt
ik ben niet 100% tevreden want je ziet nog een beetje zwarte vlekken waar die bloem zat maar als je niet weet dat er eerst iets zat en je er niet op inzoomt dan valt het niet op.
ik kan je geen DM sturen dus kan je mij in een DM je emailadres sturen zodat ik het kan mailen?
pi_180989904
Foto is mooi geworden! top :)
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')