abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:19:39 #151
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180920139
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:12 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niets aangetoond, je hebt je mening gegeven.

[..]

Ja joh, net de nieuwe Hitler.

Jij zou sarcasme nog niet herkennen als het je in je oog zou prikken, wel?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:22:57 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_180920200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:15 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Dat is volgens sommigen in dit topic dus niet zo, de ene roeptoeter wordt ontslagen binnen paar uur, de ander mag blijven.
Mja het is een storm in een glas water (duh, opgeklopt door identitair rechtse sites), Stephens, Douthat, Weiss zijn ook niet ontslagen. Alleen Norton die ene keer (dus het is vooral ook een typische verbolgenheid dat neo-nazi connecties fout gevonden worden wat steen des aanstoots is voor de users hier), en het lijkt erop dat ook de hoofdredacteur daar niet blij mee was, zoals blijkt uit een later interview.

quote:
Harris: Yeah. Maybe that’s an argument for not taking it that seriously. “Today’s shitstorm will be replaced by tomorrow’s shitstorm and another the day after that, and it’s folly to really follow it too closely or care very much.”

Bennet: Again, you have to pay attention because there may be some grains of real legitimate criticism or concern in there. But, yeah, it does feel like the outrage machine is chewing its way day by day through one offense or another. And it’s really hard, I find, in this environment to sort out the signal and the noise. What is the important reaction, response, counterargument that we should be hearing? And are those readers, you know, real readers, or are they just people performing for each other on social media? And, again, I don’t want to sound like I’m—you can’t dismiss it. You can’t just say, “Oh, they’re all a bunch of jackasses,” because they’re not. But some of them are jackasses. [Laughs.]

https://www.politico.com/(...)net-interview-218010

Dus het is ook niet eens echt hypocriet, gewoon een foutje gemaakt bij Norton, big deal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:23:19 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180920205
sarcasme herken ik er ook niet in hoor

zijn wel duidelijk grapjes, beetje racistische grapjes maar toch, wmb moet dat kunnen maar de NYtimes vind in andere gevallen zoals aangetoond van niet ... dan moet je gelijke monniken/gelijke kappen doen lijkt mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180920220
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Behalve dan dat ze een van die roeptoeters ontslagen hebben en de andere niet.
Ik begrijp het, hoewel de discussie daarover dus een beetje overschaduwd wordt door het namen and shamen, ik heb het vorige topic best lekker doorgebladerd. :P

Als racisme ooit wordt verbannen, zal dat in golfbewegingen gaan denk ik. Zoiets als positieve discriminatie en het dulden van racisme naar iets anders dan een ‘minderheid’ zal daarbij horen. Zoals die gekke bende bij the Huffington post. Ik denk dat het zelfs een noodzakelijk kwaad is, anders gaan de dommerikken op aarde het nooit begrijpen. :+
-nee-
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:26:44 #155
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180920280
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Mja het is een storm in een glas water (duh, opgeklopt door identitair rechtse sites), Stephens, Douthat, Weiss zijn ook niet ontslagen. Alleen Norton die ene keer (dus het is vooral ook een typische verbolgenheid dat neo-nazi connecties fout gevonden worden wat steen des aanstoots is voor de users hier), en het lijkt erop dat ook de hoofdredacteur daar niet blij mee was, zoals blijkt uit een later interview.

[..]

https://www.politico.com/(...)net-interview-218010

Dus het is ook niet eens echt hypocriet, gewoon een foutje gemaakt bij Norton, big deal.
We zullen zien, maar dit maakt de tweets van deze idioot er niet minder... idioot op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_180920290
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze heeft ook best grappige tweets geplaatst. Dat maakt de kans op humor weer groter.

Hoe werkt dit, gaan we het aantal grappige posts dan afzetten tegen het aantal racistische posts, of hangen we er een bepaalde weging aan, of nemen we een relatieve verhouding binnen een periode, hoe pakken we dit aan?
Het is natuurlijk gewoon verrekte moeilijk om iemands ware intenties te beoordelen.

Daarom doen 'we' dat bij de rechter vaak ook niet, maar gebruiken 'we' in plaats daarvan de maatstaf of je "wist of redelijkerwijs kon weten" dat een bepaald gevolg zou optreden. Wat natuurlijk weer een kut-uitweg is omdat dan de luidruchtigste mensen met de langste tenen hun zin kunnen afdwingen.

Als krant kun je denk ik maar beter een helder beleid maken. Dus of dat je je niet voor het privéleven van je medewerkers interesseert, of dat je van ze eist dat hun accounts op sociale media er professioneel uitzien.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:27:40 #157
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180920296
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:09 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

discrimineren als in met humor elkaar bespotten en daarna gezamelijk gezellig kunnen zuipen of wat dan ook is heerlijk en zo zou het moeten kunnen zijn.

Helaas zijn velen tegenwoordig te snel op hun tenen getrapt, al dan wel of niet terecht door hun ervaringen, wat de sfeer behoorlijk verziekt en het na de tijd gezellig samen zuipen etc. steeds minder mogelijk maakt.

Dit topic is daar een mooi voorbeeld van.
Een beetje grappen maken over etniciteit is wel wat anders dan zeggen dat je geniet als mensen van ras X pijn lijden, oproepen tot genocide, roepen dat mensen van een klif af moeten lopen etc.

Ik heb er geen problemen mee als iemand zegt dat blanke mensen niet kunnen dansen, of dat blanken een kleine lul hebben, maar soppend achter je Twitter zitten te zeggen dat je graag oude blanke mannen martelt, dat is toch wel een vreemd, uniek soort humor. Ik vind het wel zorgwekkend dat zo iemand macht krijgt over wat voor nieuws we te zien krijgen.

Daar gaat het namelijk ook om. Als ze bij McDonalds een baan wil, prima. Maar de NYT is een machtige organisatie waar heel wat mensen hun wereldbeeld van meekrijgen. Dat mixen met racisme is gewoon een onaangenaam idee.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:29:08 #158
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180920323
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is natuurlijk gewoon verrekte moeilijk om iemands ware intenties te beoordelen.

Daarom doen 'we' dat bij de rechter vaak ook niet, maar gebruiken 'we' in plaats daarvan de maatstaf of je "wist of redelijkerwijs kon weten" dat een bepaald gevolg zou optreden. Wat natuurlijk weer een kut-uitweg is omdat dan de luidruchtigste mensen met de langste tenen hun zin kunnen afdwingen.

Als krant kun je denk ik maar beter een helder beleid maken. Dus of dat je je niet voor het privéleven van je medewerkers interesseert, of dat je van ze eist dat hun accounts op sociale media er professioneel uitzien.
En als eerste regel sowieso niet reageren op twitter lynch mobs want die hebben vrijwel altijd een ulterior motive.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_180920328
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Maar de NYT is een machtige organisatie waar heel wat mensen hun wereldbeeld van meekrijgen.
De NYT is al sinds vele jaren overduidelijk een nogal radicaal linkse krant. Op z'n minst al sinds die keer dat ze Belgie van etnische zuiveringen beschuldigden omdat men de verfransing van de Vlaamse rand rond Brussel wilde tegengaan.
pi_180920352
Er werken toch best veel blanken bij de Times? Daar zal ze wel wat nuance bijgebracht worden.
-nee-
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:30:26 #161
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180920357
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:29 schreef Igen het volgende:

[..]

De NYT is al sinds vele jaren overduidelijk een nogal radicaal linkse krant. Op z'n minst al sinds die keer dat ze Belgie van etnische zuiveringen beschuldigden omdat men de verfransing van de Vlaamse rand rond Brussel wilde tegengaan.
Zeker, maar helaas zijn ze niet zo ''Failing'' als President Trump beweert. Ze hebben nog steeds veel te veel trouwe abonnees.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:32:25 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_180920397
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

We zullen zien, maar dit maakt de tweets van deze idioot er niet minder... idioot op.
Neuh, het meeste is duidelijk sneu getrol.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180920398
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:29 schreef Igen het volgende:

[..]

De NYT is al sinds vele jaren overduidelijk een nogal radicaal linkse krant.
Radicaal nog wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:32:59 #164
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180920409
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Radicaal nog wel.
Op sommige gebieden best wel ja.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:33:14 #165
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180920412
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Neuh, het meeste is duidelijk sneu getrol.
En dus idioot.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_180920457
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Radicaal nog wel.
Ok, dan gewoon "nogal links".
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:37:13 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_180920489
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Daar gaat het namelijk ook om. Als ze bij McDonalds een baan wil, prima. Maar de NYT is een machtige organisatie waar heel wat mensen hun wereldbeeld van meekrijgen. Dat mixen met racisme is gewoon een onaangenaam idee.
Als Trump fan klinken deze zorgen ietwat.. onoprecht
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180920507
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:35 schreef Igen het volgende:

[..]

Ok, dan gewoon "nogal links".
Ik denk dat ze een stuk minder links zijn dan dingen als CNN/MSNBC.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:49:46 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180920723
ik vind sowieso dat mensen niet gestraft zouden mogen worden voor wat ze op persoonlijke titel op internet uitkramen door overijverige werkgevers met een holier then thou instelling

als ze het nou de NYtimes twitter roept snap ik dat het een probleem is maar je baan kwijtraken omdat je baas je persoonlijke mening niet mooi vind zou niet moeten kunnen ... maar goed, dan moet je maar net als ons niet onder je eigen naam internetten _O-

plausible deniability :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180920767
NYT radicaal links noemen _O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180920861
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
NYT radicaal links noemen _O-
Bestaan er eigenlijk wel linkse Amerikanen, of is het alleen rechts van het midden tot uiterst rechts daar?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_180920872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:56 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Bestaan er eigenlijk wel linkse Amerikanen, of is het alleen rechts van het midden tot uiterst rechts daar?
Meer dan genoeg.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180920924
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Meer dan genoeg.
Dan wordt het tijd dat die zich eens goed verenigen in een politieke partij, want mijn indruk als buitenstaander van de Democraten en de Republikeinen is dat het lood om oud ijzer is wat betreft keuze tussen die twee partijen, ene keer is de een iets progressiever, dan weer de ander, maar beiden rechts in mijn ogen.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:01:19 #174
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180920957
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:56 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Bestaan er eigenlijk wel linkse Amerikanen, of is het alleen rechts van het midden tot uiterst rechts daar?
Hangt nogal af van je definities.

Er bestaan binnen de democratische partij een vleugel die zelfs wij extreem-links zouden noemen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:03:06 #175
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180921001
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:00 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd dat die zich eens goed verenigen in een politieke partij, want mijn indruk als buitenstaander van de Democraten en de Republikeinen is dat het lood om oud ijzer is wat betreft keuze tussen die twee partijen, ene keer is de een iets progressiever, dan weer de ander, maar beiden rechts in mijn ogen.
Gezien de wijze waarop hun democratisch bestel is opgebouwd, is het erg moeilijk om meer dan twee partijen te hebben. Bijna overal gaat het om één zetel en dan first past the post. In praktijk gaan mensen dan vaak rekenen: in plaats van hun stem te geven aan de kandidaat van hun voorkeur, geven ze hun stem aan de kandidaat die populair genoeg is om de kandidaat te verslaan die ze zeker niet willen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')