Dat niet alleen. Ook voeg je dan bij het overschrijven een particuliere eigenaar toe aan de auto. Bij een knakenbak geen ramp. Maar bij een wat duurdere wagen van eerste of tweede eigenaar zou ik daar niet vrolijk van worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 03:49 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Als je het particulier doet heb je nogal een probleem met de ophopende kosten van verzekering en belasting.
Zit ook helemaal geen marge op, beter een auto van 500 verkopen voor 1000quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 07:31 schreef Makrolon het volgende:
Ik denk dat er weinig mensen een auto van 50k bij een particulier kopen.
Beter producten van 1 cent verkopen voor 5 cent. Nog meer marge!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 07:57 schreef halfway het volgende:
[..]
Zit ook helemaal geen marge op, beter een auto van 500 verkopen voor 1000
Is 100% winst.
4 cent minder dan 500 euro hoor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter producten van 1 cent verkopen voor 5 cent. Nog meer marge!!
Volgens halfway gaat het om percentage winst, niet om absolute bedragen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:01 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
4 cent minder dan 500 euro hoor!
Zo zou ik er zelf ook mee beginnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:22 schreef Phone8 het volgende:
Houd ook rekening met verzekering. Stel dat je 2 wagens a 30k op je oprit heb staan en ze zijn de volgende ochtend weg. Dan heb je 60k verloren. Als je serieus wilt handelen zou ik als ik jou was een auto importeren, naar de rdw, op kenteken zetten, op je naam zetten, verzekeren en dan te koop zetten. Gebruik je hem eerste tijd zelf. Als daily pak je een goedkoop alternatief welke laag is in de maand lasten.
Ken paar mensen die dit ook zo doen en rijd elke maand wel een andere auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |