abonnement Unibet Coolblue
pi_180912450
Nouja.. ik denk dat het doodzwijgen begonnen is....

Helaas..
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:19:46 #27
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180912457
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 08:30 schreef KaBuf het volgende:
Vanmiddag tweede date. *O*
Even ronddwalen door parkje en stad en daarna nog wat eten als het gezellig is. :)
Leuk, veel plezier!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180912460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Nouja.. ik denk dat het doodzwijgen begonnen is....

Helaas..
Wanneer was er voor het laatst contact?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:20:17 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180912463
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Nouja.. ik denk dat het doodzwijgen begonnen is....

Helaas..
-O- meh, had jij nog iets gestuurd of?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180912493
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wanneer was er voor het laatst contact?
woensdagochtend

Ik had daarna nog wel wat gestuurd, maar waar ze normaal best snel reageerde blijft het nu stil...

Misschien dat het tussen mijn oren zit hoor, maar ik heb een slecht gevoel erover...
pi_180912501
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:22 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

woensdagochtend

Ik had daarna nog wel wat gestuurd, maar waar ze normaal best snel reageerde blijft het nu stil...

Misschien dat het tussen mijn oren zit hoor, maar ik heb een slecht gevoel erover...
Hoe vaak heb je haar gezien?
pi_180912502
Oh well..

Morgen mijn housewarming.. beetje afleiding :)
pi_180912533
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 08:58 schreef escalatie het volgende:
Nog een paar uurtjes... zo'n zin! :D

En vinkjes... lekker boeien, daar maak ik mij niet druk om. Als de ander het lastig vindt, zet degene het maar uit. En als ik je echt nodig wil spreken bel ik wel.
Veel plezier! Geniet ervan, hoop dat je een fijne tijd heb.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180912542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je haar gezien?
Niet... :') Er was ooit een date gepland, die ging niet door.. daarna wel weer geprobeerd af te spreken, maar zal mij benieuwen of dat nog gaat gebeuren...
pi_180912731
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:15 schreef Cue_ het volgende:
De vinkjes ansich lees ik niet als ter kennis genomen, want soms schijn ik ook iets gelezen te hebben terwijl dat niet zo was (iemand anders zegt iets, je opent de app, verkeerde gesprek, dus die springen ook op blauw terwijl je zo snel doorklikt dat je die niet echt gelezen hebt.
Minste wat men kan doen is even een 'ok' er neer zetten als echt gelezen.
Nou sorry, maar misschien is het dan handig om op te letten wat je doet op je telefoon!

Ligt meer aan jou, dan aan de functie zelf.

Doet mij denken aan: "Als je een superlike krijgt, dan is dat per ongeluk" :').

"OK" vind ik persoonlijk nog veel erger! Want OK is niet ok, meestal dan ;).
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:45:09 #36
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180912801
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:26 schreef Prisha het volgende:

[..]

Veel plezier! Geniet ervan, hoop dat je een fijne tijd heb.
Dank je wel. :) Jij ook alvast succes voor morgen, ik hoop dat je een leuke date hebt. ^O^
pi_180912816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:27 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Niet... :') Er was ooit een date gepland, die ging niet door.. daarna wel weer geprobeerd af te spreken, maar zal mij benieuwen of dat nog gaat gebeuren...
Oh hmmm mja.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:55:29 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180912966
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nou sorry, maar misschien is het dan handig om op te letten wat je doet op je telefoon!

Ligt meer aan jou, dan aan de functie zelf.

Doet mij denken aan: "Als je een superlike krijgt, dan is dat per ongeluk" :').

"OK" vind ik persoonlijk nog veel erger! Want OK is niet ok, meestal dan ;).
Gaat dan vooral om die mededelingen enzo. Ipv in de context zoals jij 't nu bedoelt.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:32:15 #39
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_180917521
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat leuk dat stijn je mee uit heeft gevraagd.
:D
What can change the nature of a man?
pi_180920138
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kan je nagaan als ze ooit die functie per ongeluk eruit halen _O-
Wacht in spanning op het verslag.
pi_180920836
Vanavond met mijn date van gisteren een hapje eten en wie weet wat volgt... :@ ..moet wel op tijd mijn bed uit voor de meet morgen.. 10 uur is vroeg ;( :'(
-
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:14:49 #42
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180921294
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wacht in spanning op het verslag.
Komt goed ;)
pi_180921521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:55 schreef Anneloos het volgende:
Vanavond met mijn date van gisteren een hapje eten en wie weet wat volgt... :@ ..moet wel op tijd mijn bed uit voor de meet morgen.. 10 uur is vroeg ;( :'(
Wat hebben jullie gister gedaan?
pi_180921568
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat hebben jullie gister gedaan?
Gisteren een filmpje gepakt! Was gezellig :@
-
pi_180921612
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:27 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Gisteren een filmpje gepakt! Was gezellig :@
Oh in de bios toch? Nu weet ik het weer.

Maar leuk dat het zo leuk is!
pi_180921699
Date 4 gehad. Ik ben ook niet zo van tellen. In ieder geval we zien elkaar gemiddeld zo 10uur achter elkaar op een date dus ook vrij lange dates. Moest hem vanochtend echt de deur uitwerken want hij wilde maar niet weg. Gevoel wat ik van hem vind is nog goed. Kijken of ik hem leuk blijf vinden. We kunnen super goed lachen met elkaar echt over de meest onzin dingen! Het lachen houdt niet op! Het is echt een feestje samen. We zijn 2 kleuters bij elkaar en dat is geweldig wanneer je dat kan zijn bij elkaar. Elkaars imperfectie en gekheid adoreren is perfect.

Hij is erg verliefd merk ik. En stuurt mij continu enthousiast berichtjes op de whatsapp.
Even laten bezinken. Vind dagen even tot rust komen ook erg fijn juist.
Hij begon over dingen of ik met hem mee op vakantie en alles wilde, maar ik doe rustig aan, dus aanbod afgeslagen uiteraard; veel te snel. Ik weet niet wat dat toch is maar ben afgelopen weken door 4 verschillende mannen gehint of ik met ze mee op vakantie wil, vrij absurd want het betreft ook echt leuke non hopeloze mannen. Wist niet dat ze kleffer/ sneller dan vrouwen konden gaan..

Alleen nog gezoend niet meer dan dat. Hij is ook niet zo met mijn lichaam bezig, maar met mij schattig vinden, mij in de ogen aankijken of zoentjes geven en hele avond willen knuffelen met mij.

Ik haat geforceerd gedoe en het uitgangspunt van meteen relatie zo graag willen: het is wel leuk als dat er uiteraard inzit, maar zo niet, totaal niet erg, dan next of even rust. Gelukkig heeft deze ook al veel relaties en scharrels gehad, dus niet een hopeloos geval; sta je meer op zelfde golflengte.


Laatste tijd gaan enorm leuke mannen voor mij overstag. Ben heerlijk mijzelf, en het word compleet keer op keer gewaardeerd. Lekker lomp zijn vinden ze nog grappig ook :) Ik voel me gezegend deze vakantie dagen! Als je je gevoel volgt , is life a wish! Als je gevoel langere tijd slecht is kies een nieuw ander pad!

Maar ik ben in het paradijselijke droomwereldje afgelopen maanden beland! Ondanks verdriet dat mijn relatie uitging was dat de beste beslissing ever. Nu zie ik wat ik waard ben al een tijdje. Ik geniet, lach en leef tijdens al deze enorm leuke dates!

Wees opzoek naar leuke momenten en niet naar relaties! En hoe meer je keuskeurig bent, gewoon geniet en wel ziet, je botte mening zegt, je de net niet leuk genoege afwijst, en geen initiatief toont in volgende dates , en je niet meer cared of er een vervolgdate komt (omdat je gevoel dit stiekem al kan voorspellen) hoe meer ik succes heb, en hoe drukker ik het heb met leuke mannen die achter mij aanlopen.. het is echt een spiraal. Door die drukte loop ik door tijdgebrek minder achter ze aan, waardoor het ook een lifestyle wordt, en het nu normaal voor mij is geworden dat ze wel achter mij aanlopen en anders de volgende wel in de rij staat. :)

Date nr 5 zal hij sowieso binnenkort weer initiėren. Hij is verliefd op mij als persoon zover. Hij ziet mijn genialiteit in en vind alles grappig wat ik zeg, en zo hoort het! ( De vorige jongen die ik 7 dates had gezien wilde krampachtig een ( hoge reputatie/ verstandshouding) relatie en dat is voor mij geen liefde. Het was een erg knappe succesvolle jongen en niemand begreep dat ik met hem kapte. Liefde is veel meer dan dat!

(Dit deze knappe jongen zelf niet door, hij dacht mij echt leuk te vinden, maar hij was totaal niet zelfbewust over zijn gevoel, al had hij meerdere malen met verschillen meiden samengewoont. Ik merk dat in de kleinste dingetjes wanneer iemand wel of niet verliefd is. Hij zag niet mijn goede capaciteiten naast mijn uiterlijk wat hij mooi vond en mijn reputatie.. ik wil een jongen die alles leuk en lief aan mij vind dan puur rationeel/ tactisch ) Hij was ook niet oprecht verliefd op mij als persoon maar besefte dat volgens mij zelf niet eens.

Bij liefde kan je elkaars imperfectie adoreren en schattig vinden!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2018 17:02:14 ]
pi_180921824
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Komt goed ;)
Hoe laat is het?
pi_180922168
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:36 schreef FenoFena het volgende:
Date 4 gehad. Ik ben ook niet zo van tellen. In ieder geval we zien elkaar gemiddeld zo 10uur achter elkaar op een date dus ook vrij lange dates. Moest hem vanochtend echt de deur uitwerken want hij wilde maar niet weg. Gevoel wat ik van hem vind is nog goed. Kijken of ik hem leuk blijf vinden. We kunnen super goed lachen met elkaar echt over de meest onzin dingen! Het lachen houdt niet op! Het is echt een feestje samen. We zijn 2 kleuters bij elkaar en dat is geweldig wanneer je dat kan zijn bij elkaar. Elkaars imperfectie en gekheid adoreren is perfect.

Hij is erg verliefd merk ik. En stuurt mij continu enthousiast berichtjes op de whatsapp.
Even laten bezinken. Vind dagen even tot rust komen ook erg fijn juist.
Hij begon over dingen of ik met hem mee op vakantie en alles wilde, maar ik doe rustig aan, dus aanbod afgeslagen uiteraard; veel te snel. Ik weet niet wat dat toch is maar ben afgelopen weken door 4 verschillende mannen gehint of ik met ze mee op vakantie wil, vrij absurd want het betreft ook echt leuke non hopeloze mannen. Wist niet dat ze kleffer/ sneller dan vrouwen konden gaan..

Alleen nog gezoend niet meer dan dat. Hij is ook niet zo met mijn lichaam bezig, maar met mij schattig vinden, mij in de ogen aankijken of zoentjes geven en hele avond willen knuffelen met mij.

Ik haat geforceerd gedoe en het uitgangspunt van meteen relatie zo graag willen: het is wel leuk als dat er uiteraard inzit, maar zo niet, totaal niet erg, dan next of even rust. Gelukkig heeft deze ook al veel relaties en scharrels gehad, dus niet een hopeloos geval; sta je meer op zelfde golflengte.

Laatste tijd gaan enorm leuke mannen voor mij overstag. Ben heerlijk mijzelf, en het word compleet keer op keer gewaardeerd. Lekker lomp zijn vinden ze nog grappig ook :) Ik voel me gezegend deze vakantie dagen! Als je je gevoel volgt , is life a wish! Als je gevoel langere tijd slecht is kies een nieuw ander pad!

Maar ik ben in het paradijselijke droomwereldje afgelopen maanden beland! Ondanks verdriet dat mijn relatie uitging was dat de beste beslissing ever. Nu zie ik wat ik waard ben al een tijdje. Ik geniet, lach en leef tijdens al deze enorm leuke dates!

Wees opzoek naar leuke momenten en niet naar relaties! En hoe meer je keuskeurig bent, gewoon geniet en wel ziet, je botte mening zegt, je de net niet leuk genoege afwijst, en geen initiatief toont in volgende dates , en je niet meer cared of er een vervolgdate komt (omdat je gevoel dit stiekem al kan voorspellen) hoe meer ik succes heb, en hoe drukker ik het heb met leuke mannen die achter mij aanlopen.. het is echt een spiraal. Door die drukte loop ik door tijdgebrek minder achter ze aan, waardoor het ook een lifestyle wordt, en het nu normaal voor mij is geworden dat ze wel achter mij aanlopen en anders de volgende wel in de rij staat. :)

Date nr 5 zal hij sowieso binnenkort weer initiėren. Hij is verliefd op mij als persoon zover. Hij ziet mijn genialiteit in en vind alles grappig wat ik zeg, en zo hoort het! ( De vorige jongen die ik 7 dates had gezien wilde krampachtig een ( hoge reputatie/ verstandshouding) relatie en dat is voor mij geen liefde. Het was een erg knappe succesvolle jongen en niemand begreep dat ik met hem kapte. Liefde is veel meer dan dat!

(Dit deze knappe jongen zelf niet door, hij dacht mij echt leuk te vinden, maar hij was totaal niet zelfbewust over zijn gevoel, al had hij meerdere malen met verschillen meiden samengewoont. Ik merk dat in de kleinste dingetjes wanneer iemand wel of niet verliefd is. Hij zag niet mijn goede capaciteiten naast mijn uiterlijk wat hij mooi vond en mijn reputatie.. ik wil een jongen die alles leuk en lief aan mij vind dan puur rationeel/ tactisch ) Hij was ook niet oprecht verliefd op mij als persoon maar besefte dat volgens mij zelf niet eens.

Bij liefde kan je elkaars imperfectie adoreren en schattig vinden!
:O
pi_180922233
Dacht eigenlijk dat het beetje over was, vandaag toch weer ineens teken van leven.
Zou het dan allemaal stress zijn voor niks?
pi_180922238
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:06 schreef snoesje45 het volgende:
Dacht eigenlijk dat het beetje over was, vandaag toch weer ineens teken van leven.
Zou het dan allemaal stress zijn voor niks?
Ja :p

we trekken zelf voorbarige conclusies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')