abonnement Unibet Coolblue
pi_180901257
Net weer een docu gezien Dacht eerst van 'jeetje die hebben het klote'. Krijg dan al snel te horen van 116 mannen worden geboren ten opzichte van 100 vrouwen. Heb zelf het idee dat het wel meevalt en ja klote in vergelijking met hier, er zijn dan gewoon mannen die als ze hier geboren waren wel een vriendin hadden gekregen en daar niet kunnen krijgen simpelweg vanwege schaarste van de vrouwen. Maar is het echt zo erg als ze daar schetsen? En kunnen wij daar hier iets van leren? Dat we het niet zo slecht hebben bijvoorbeeld op datinggebied ofzo? Wat dan ook, laat je horen
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:01:41 #2
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180901462
Eigenlijk moet je niet kijken naar hoeveel mannen er nu worden 'geboren' (want als je de baby wegpleurt is die ook gewoon geboren) op hoeveel vrouwen, maar hoe dat 18 tot 40 jaar geleden zat. Ik denk dat het destijds een stuk erger was. Dus ja dat is lastig. Desondanks zijn er wel vrouwen te vinden. Ga nu als westerling, of desnoods als Afrikaan of Latino naar China en je kan gewoon een vrouw regelen, maar dan ben je exotisch en bijzonder. Die mannen daar moeten er op eigen kracht uitspringen.

Als Chinese man die niet kan scoren, moet je het misschien in de armere Aziatische landen proberen. Volgens mij zijn er niet echt plekken waar Chinezen heel erg begeerd worden, helaas voor hun, maar als je relatief goed in de slappe was zit, kun je daar altijd nog wel wat mee. Anders kun je altijd nog creatief zijn met robots of animaties, zoals ze dat in Japan aanpakken. :P

Ik denk dat wij vooral kunnen leren van China om nooit zo een belachelijke 1-kindspolitiek in te voeren en om vrouwen op waarde te schatten.
pi_180901501
Daar hebben ze importbruiden voor uitgevonden.
pi_180901589
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:01 schreef PiyeReloaded het volgende:


Ik denk dat wij vooral kunnen leren van China om nooit zo een belachelijke 1-kindspolitiek in te voeren en om vrouwen op waarde te schatten.
Als China geen 1 kind politiek had bedreven waren er nu al 2 miljard Chinezen ipv bijna 1.4 miljard geweest. Niets mis met geboortbeperking op de wereld. :D
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:09:47 #5
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180901676
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als China geen 1 kind politiek had bedreven waren er nu al 2 miljard Chinezen ipv bijna 1.4 miljard geweest. Niets mis met geboortbeperking op de wereld. :D
Dan regeerden ze nu al de wereld in plaats van over 50 jaar.
pi_180901679
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:01 schreef PiyeReloaded het volgende:
Eigenlijk moet je niet kijken naar hoeveel mannen er nu worden 'geboren' (want als je de baby wegpleurt is die ook gewoon geboren) op hoeveel vrouwen, maar hoe dat 18 tot 40 jaar geleden zat. Ik denk dat het destijds een stuk erger was. Dus ja dat is lastig. Desondanks zijn er wel vrouwen te vinden. Ga nu als westerling, of desnoods als Afrikaan of Latino naar China en je kan gewoon een vrouw regelen, maar dan ben je exotisch en bijzonder. Die mannen daar moeten er op eigen kracht uitspringen.

Als Chinese man die niet kan scoren, moet je het misschien in de armere Aziatische landen proberen. Volgens mij zijn er niet echt plekken waar Chinezen heel erg begeerd worden, helaas voor hun, maar als je relatief goed in de slappe was zit, kun je daar altijd nog wel wat mee. Anders kun je altijd nog creatief zijn met robots of animaties, zoals ze dat in Japan aanpakken. :P

Ik denk dat wij vooral kunnen leren van China om nooit zo een belachelijke 1-kindspolitiek in te voeren en om vrouwen op waarde te schatten.
Ja ze gaan ook naar de Philipijnen etc voor een vrouw en heel veel plastic poppen
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:12:49 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180901746
Wat we vooral moeten leren van Chinezen is om er niet van die versteende maatschappijbeelden op na te houden waarbij het baren van een vrouw kennelijk sterk in je nadeel is.
pi_180902314
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:12 schreef Hexagon het volgende:
Wat we vooral moeten leren van Chinezen is om er niet van die versteende maatschappijbeelden op na te houden waarbij het baren van een vrouw kennelijk sterk in je nadeel is.
Dat dus.

Kunstmatig ervoor zorgen dat de bevolking niet uit zijn voegen groeit is één ding. Maar als dat als bijeffect heeft dat dochters beschouwd worden als een duur blok aan het been en daardoor zelfs geaborteerd werden, omdat je maar één kans had op nageslacht ... billen -> blaren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:53:22 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180902492
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat dus.

Kunstmatig ervoor zorgen dat de bevolking niet uit zijn voegen groeit is één ding. Maar als dat als bijeffect heeft dat dochters beschouwd worden als een duur blok aan het been en daardoor zelfs geaborteerd werden, omdat je maar één kans had op nageslacht ... billen -> blaren.
Ach voor het doel van minder mensen is het natuurlijk een extra gunstig effect. Het is extreem naar voor die mannen. Maar ik vind het leefklimaat van de aarde net effe wat belangrijker dan hun wens om zich voort te planten.

Los daarvan snap ik niet dat die trend zich niet ten gunste van de vrouw keert. Je zou zeggen dat er op een gegeven moment een effect ontstaat van: "Hee, als ik een dochter krijg kan ik haar straks tegen opbod uithuwelijken aan een tiental mannen die weinig te eisen hebben"
pi_180902541
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach voor het doel van minder mensen is het natuurlijk een extra gunstig effect. Het is extreem naar voor die mannen. Maar ik vind het leefklimaat van de aarde net effe wat belangrijker dan hun wens om zich voort te planten.

Los daarvan snap ik niet dat die trend zich niet ten gunste van de vrouw keert. Je zou zeggen dat er op een gegeven moment een effect ontstaat van: "Hee, als ik een dochter krijg kan ik haar straks tegen opbod uithuwelijken aan een tiental mannen die weinig te eisen hebben"
Dat zal een soort na-ijl effect zijn. Maar ja, als dochters nu populair zijn en er meer meisjes worden geboren hebben al die overgebleven vrijgezellen van nu er weinig aan natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180903209
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:52 schreef momentius het volgende:
Net weer een docu gezien Dacht eerst van 'jeetje die hebben het klote'. Krijg dan al snel te horen van 116 mannen worden geboren ten opzichte van 100 vrouwen. Heb zelf het idee dat het wel meevalt en ja klote in vergelijking met hier, er zijn dan gewoon mannen die als ze hier geboren waren wel een vriendin hadden gekregen en daar niet kunnen krijgen simpelweg vanwege schaarste van de vrouwen. Maar is het echt zo erg als ze daar schetsen? En kunnen wij daar hier iets van leren? Dat we het niet zo slecht hebben bijvoorbeeld op datinggebied ofzo? Wat dan ook, laat je horen
In de westerse wereld hebben we incels. Is dat niet same shit, different asshole?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:35:37 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180903227
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In de westerse wereld hebben we incels. Is dat niet same shit, different asshole?
Nee, deze mannen hebben het wel moeilijker dan incels gewoon vanwege harde getallen.
pi_180903517
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:55:19 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180903610
quote:
Dat is deze mannen aan te rekenen?
And so is the past
pi_180903820
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, deze mannen hebben het wel moeilijker dan incels gewoon vanwege harde getallen.
Ik zou dan eerder denken dat de groep wat groter is, maar als je in de groep afvallers terechtkomt lijkt mij het verschil nihil.
pi_180904170
quote:
15s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:

Dat is deze mannen aan te rekenen?
Deze incels niet direct, maar volgens wikipedia de vrouwen ook niet:
quote:
Women also face significant pressures from their families during their mid to late twenties to quit working and get married. For instance, in Rural Northwest China, some mothers still consider education less important for their daughters, as they are expected to get married and leave their homes.[49] Nevertheless, there is an insignificant gender gap in economic investments in education in Rural Northwest China, showing progress in gender equality in educational settings.[49] While work can be a way for women to postpone marriage, failure to ultimately marry would be socially unacceptable for Chinese women.[35] As a result, fewer Chinese women remain working past marriage and those who do often struggle with balancing work with familial expectations in the home.[28] By relinquishing income generation to their husbands and staying at home, many Chinese women lose autonomy and authority. Further, general societal adherence to strict Confucian values regarding filial piety and women's obedience to men—intended to create hierarchies in the home that produce harmony in society—produces an extremely patrilineal and patriarchal system that inhibits gender equality.[50] Marriage pressures today stem from these Confucian values that promote the traditional necessity for women to marry to continue the family lineage by bearing a son.[50]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_180904190
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In de westerse wereld hebben we incels. Is dat niet same shit, different asshole?
Voor een deel wel. Op het Oost-Duitse platteland is de verhouding bijvoorbeeld ook 113 mannen per 100 vrouwen. Ongetwijfeld een van de redenen ook waarom extreem-rechts daar zo populair is.

Maar bij ons in Europa staat daar tegenover dat er dan ergens anders een groep ‘overtollige’ alleenstaande vrouwen moet zijn.
pi_180904267
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Voor een deel wel. Op het Oost-Duitse platteland is de verhouding bijvoorbeeld ook 113 mannen per 100 vrouwen. Ongetwijfeld een van de redenen ook waarom extreem-rechts daar zo populair is.

Maar bij ons in Europa staat daar tegenover dat er dan ergens anders een groep ‘overtollige’ alleenstaande vrouwen moet zijn.
Gelukkig voor hen zijn er altijd wel mannen te vinden die bereid zijn om meerdere vrouwen gelukkig te maken. ;)
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:13:11 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_180905209
Afrika een optie toch? Dat doen ze ook.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:49:29 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180906002
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zou dan eerder denken dat de groep wat groter is, maar als je in de groep afvallers terechtkomt lijkt mij het verschil nihil.
Nouja die incels hebben het vooral aan hun eigen gedrag te danken. Deze mannen zijn eerder op de verkeerde plek geboren en in het verkeerde gezin.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 22:25:27 #21
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_180906851
Het filmpje heeft geen enkele raakvlakken met de datingmarkt in Nederland, gelukkig maar.
pi_180907430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja die incels hebben het vooral aan hun eigen gedrag te danken. Deze mannen zijn eerder op de verkeerde plek geboren en in het verkeerde gezin.
Ik snap niet helemaal waarom het anders is in dit geval, maar eerlijk gezegd heb ik te weinig empathie met deze groepen om er echt wat van te gaan vinden. ;)
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:12:26 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180907791
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal waarom het anders is in dit geval, maar eerlijk gezegd heb ik te weinig empathie met deze groepen om er echt wat van te gaan vinden. ;)
Nouja de incel uit de westerse wereld heeft in principe genoeg mogelijkheden maar faalt omdat deze zich op een manier gedraagt die vrouwen afstoot en daarbij vooral de schuld buiten zichzelf zoekt.

Deze Chinese incels worden ergens op het straatarme platteland geboren in een omgeving waar cijfermatig veel te weinig vrouwen zijn geboren en waar er voor hen ook weinig kans is er weg te komen of de middelen te hebben om te kunnen concurreren. Dus daarbij ligt het niet helemaal aan henzelf.
pi_180907842
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gelukkig voor hen zijn er altijd wel mannen te vinden die bereid zijn om meerdere vrouwen gelukkig te maken. ;)
In China zijn er ook genoeg vrouwen bereid om meerdere mannen gelukkig te maken ;)

Maar dat is toch iets anders dan een vaste relatie.
pi_180907847
Lijkt mij de perfecte groep voor je leger, geil, hongerig naar status en wellicht wat minder empathisch.
pi_180907881
klinkt gevaarlijk
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:04:45 #27
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180914198
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:34 schreef Igen het volgende:
Ongetwijfeld een van de redenen ook waarom extreem-rechts daar zo populair is.
Zie je inderdaad meer. Die extreemrechtse boosmeneertjes zijn zelden succesvolle sociale personen die gelukkig zijn met hun liefdesleven. Dat druist natuurlijk ook tegen hun ideologie in.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_180914292
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:52 schreef momentius het volgende:
Dacht eerst van 'jeetje die hebben het klote'
Hu?, want een relatie hebben is het ultieme geluk?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:21:49 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180914565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:09 schreef DerekB het volgende:

[..]

Hu?, want een relatie hebben is het ultieme geluk?
Nouja als je het graag wilt en het kan door dit soort omstandigheden niet dan is het vrij klote

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 03-08-2018 11:41:58 ]
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:37:51 #30
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_180914902
Testostelonbommen, levensgevaallijk!!

Gelukkig zijn de Aziaten over het algemeen zeer klein geschapen, dus als er wat mis gaat scheurt het niet zo snel uit.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_180914954
Er zijn inderdaad veel single Chinese mannen. Daar staat tegenover dat Chinese mannen vaak ook onredelijke wensen hebben als het gaat om leeftijd (liefst jonger dan 27) en verleden (liefst geen gescheiden vrouw, geen vrouw die met een buitenlander heeft gehad etc.). Er zijn ook veel single Chinese vrouwen maar die zijn juist single vanwege hoge eisen. Vraag en aanbod sluiten niet goed op elkaar aan.

Mijn theorie is dat als je liefde en compatibiliteit als basis neemt voor een relatie dan krijg je dit soort problemen niet. Maar als de maatschappij vrouwen ziet als babymaker en mannen als geldmachines... dan krijg je dus dit. Het één-kindbeleid nog daargelaten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_180915236
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Testostelonbommen, levensgevaallijk!!

Gelukkig zijn de Aziaten over het algemeen zeer klein geschapen, dus als er wat mis gaat scheurt het niet zo snel uit.
Ik heb zo een theorie dat de vrouwen in Afrika een gigantische kont hebben ontwikkelt om het moeilijker te maken voor de mannen om binnen te komen.

De mannen gingen alleen daarop weer grotere piemels groeien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180915812
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb zo een theorie dat de vrouwen in Afrika een gigantische kont hebben ontwikkelt om het moeilijker te maken voor de mannen om binnen te komen.

De mannen gingen alleen daarop weer grotere piemels groeien.
Maggi :'(

http://www.afrik-news.com/article15418.html
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:14:49 #34
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_180917037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Daar staat tegenover dat Chinese mannen vaak ook onredelijke wensen hebben als het gaat om leeftijd (liefst jonger dan 27) en verleden (liefst geen gescheiden vrouw,
Dat zijn helemaal geen onredelijke 'eisen'.

Daarnaast is aantrekkingskracht niet onderhandelbaar.
What can change the nature of a man?
pi_180917570
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:14 schreef Coco. het volgende:

[..]

Dat zijn helemaal geen onredelijke 'eisen'.

Daarnaast is aantrekkingskracht niet onderhandelbaar.
Als je 75 bent wel, tenzij loaded.
pi_180918465
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:14 schreef Coco. het volgende:

[..]

Dat zijn helemaal geen onredelijke 'eisen'.

Daarnaast is aantrekkingskracht niet onderhandelbaar.
Aantrekkingskracht is niet onderhandelbaar, dat klopt, maar dit heeft niks met aantrekkingskracht te maken. Dit is puur je oren laten hangen naar maatschappelijke normen en waarden. Iemand leuk en lekker vinden maar dan dumpen omdat ze ouder is dan 27 of een gescheiden vrouw blijkt te zijn. Dat is óf bekrompen óf groepsdruk. Of beide.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_180935331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:03 schreef LurkJeRot het volgende:
Daar hebben ze importbruiden voor uitgevonden.
Probleem is dat de armste bevolkingsgroep daar bar weinig geld of bezittingen hebben.
pi_180938930
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:52 schreef momentius het volgende:
Net weer een docu gezien Dacht eerst van 'jeetje die hebben het klote'. Krijg dan al snel te horen van 116 mannen worden geboren ten opzichte van 100 vrouwen. Heb zelf het idee dat het wel meevalt en ja klote in vergelijking met hier, er zijn dan gewoon mannen die als ze hier geboren waren wel een vriendin hadden gekregen en daar niet kunnen krijgen simpelweg vanwege schaarste van de vrouwen. Maar is het echt zo erg als ze daar schetsen? En kunnen wij daar hier iets van leren? Dat we het niet zo slecht hebben bijvoorbeeld op datinggebied ofzo? Wat dan ook, laat je horen
Het is vooral een probleem voor het land zelf. Zoveel onrustige ontevreden testosteronbommen kan leiden tot onrust en burgeroorlog.
pi_180939908
ik heb ook geen vrouw :(
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_180950426
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:14 schreef Coco. het volgende:

Dat zijn helemaal geen onredelijke 'eisen'.

Daarnaast is aantrekkingskracht niet onderhandelbaar.
Wel als je zelf 28 of ouder bent.
Wel als je eist van de vrouw dat ze niet eens mag "eisen" dat de man geen beter betaalde baan, hogere opleiding, betere diploma's, betere levenservaring, bizar grotere zelfstandigheid en ontwikkeling heeft dan zijzelf.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:43:51 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180955919
quote:
18s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wel als je zelf 28 of ouder bent.
Wel als je eist van de vrouw dat ze niet eens mag "eisen" dat de man geen beter betaalde baan, hogere opleiding, betere diploma's, betere levenservaring, bizar grotere zelfstandigheid en ontwikkeling heeft dan zijzelf.
Een grote groep mannen in China is toch hoogopgeleid?
soooo, da's mooi!
pi_180956072
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:43 schreef LordofLeaves het volgende:

Een grote groep mannen in China is toch hoogopgeleid?
Als de vrouwen dat ook zijn, is het geen probleem. Als de vrouwen dat niet zijn en de hogeropgeleide man expres een lageropgeleide vrouw zoekt om te onderhouden en afhankelijk van hem te maken dan snap ik waarom die mannen single overblijven. Maar aan de andere kant ook als de vrouw hoger opgeleid is en de man qua opleiding alleen basisschool deed en verder niet het geld of de mogelijkheden heeft om iets anders te doen dan een traditioneel familieberoep terwijl de vrouw alleen maar huishouden mag doen en meerdere kinderen moet voortbrengen en opvoeden
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 5 augustus 2018 @ 11:50:44 #43
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180957052
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als de vrouwen dat ook zijn, is het geen probleem. Als de vrouwen dat niet zijn en de hogeropgeleide man expres een lageropgeleide vrouw zoekt om te onderhouden en afhankelijk van hem te maken dan snap ik waarom die mannen single overblijven. Maar aan de andere kant ook als de vrouw hoger opgeleid is en de man qua opleiding alleen basisschool deed en verder niet het geld of de mogelijkheden heeft om iets anders te doen dan een traditioneel familieberoep terwijl de vrouw alleen maar huishouden mag doen en meerdere kinderen moet voortbrengen en opvoeden
Zouden die mannen niet het allerliefste een onderdanige vrouw willen hebben? Is dat geen onderdeel van de traditionele Chinese cultuur?

Ik kan die vrouwen geen ongelijk geven.
soooo, da's mooi!
pi_180988267
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:50 schreef LordofLeaves het volgende:

Zouden die mannen niet het allerliefste een onderdanige vrouw willen hebben? Is dat geen onderdeel van de traditionele Chinese cultuur?

Ik kan die vrouwen geen ongelijk geven.
Ik heb geen verstand van de Chinese cultuur, maar is dat niet in iedere cultuur zo?
Daar ben ik blij om, dat er ten minste nog mannen zijn die deze vrouwen begrijpen. Dat geeft mij weer hoop voor de toekomst.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:53:47 #45
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180988433
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik heb geen verstand van de Chinese cultuur, maar is dat niet in iedere cultuur zo?
Daar ben ik blij om, dat er ten minste nog mannen zijn die deze vrouwen begrijpen. Dat geeft mij weer hoop voor de toekomst.
Het is toch redelijk? Je zou als vrouw zijnde maar opgescheept worden met iemand die niet aan je verwachtingen voldoet.
soooo, da's mooi!
pi_180989860
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:53 schreef LordofLeaves het volgende:

Het is toch redelijk? Je zou als vrouw zijnde maar opgescheept worden met iemand die niet aan je verwachtingen voldoet.
Is dat spottend bedoeld of echt? Uithuwelijken is voor niemand fijn. Maar ik begrijp gewoon niet dat mannen denken dat vrouwen een dominante man willen die in alles beter is dan zij als zij zelf ook geen vrouw willen die hen domineert en jaloers maakt met wat ze allemaal beter kan.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:11:46 #47
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180997599
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Is dat spottend bedoeld of echt? Uithuwelijken is voor niemand fijn. Maar ik begrijp gewoon niet dat mannen denken dat vrouwen een dominante man willen die in alles beter is dan zij als zij zelf ook geen vrouw willen die hen domineert en jaloers maakt met wat ze allemaal beter kan.
Nee, ik meen het. Ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin/vrouw in bepaalde dingen beter dan ik zou zijn. Sterker nog, ik zou het nog toejuichen ook.

Weet je wat ik pas erg vind? Mensen die boven alles een relatie willen hebben, ook al hebben ze niets gemeen met hun partners. Wie weet gebeurt dat straks ook in China, als het nog niet gebeurt is.
soooo, da's mooi!
pi_181174111
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar bij ons in Europa staat daar tegenover dat er dan ergens anders een groep ‘overtollige’ alleenstaande vrouwen moet zijn.
Dit begrijp ik niet. In Europa gaan man/vrouw aantallen vrijwel gelijk op.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Afrika een optie toch? Dat doen ze ook.
Chinese mannen en Afrikaanse vrouwen zijn het minst begeerd inderdaad (volgens Tinder of OKCupid)

quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Is dat spottend bedoeld of echt? Uithuwelijken is voor niemand fijn. Maar ik begrijp gewoon niet dat mannen denken dat vrouwen een dominante man willen die in alles beter is dan zij als zij zelf ook geen vrouw willen die hen domineert en jaloers maakt met wat ze allemaal beter kan.
Dit vind ik heel interessant en is een compleet ander topic waard. Volgens de laatste trends is dit sentiment onder mannen niet voor niets. Je wordt als man ook anno 2018 als broodwinnaar gezien. Anders willen vrouwen geen relatie. Dit is niet alleen de schuld van zogenaamde bekrompenheid van de man in het algemeen ofzo.

[ Bericht 15% gewijzigd door Unlucky1 op 14-08-2018 11:20:41 ]
pi_181174498
Het is ook vaak dat als vrouwen daar heel hoog opgeleid zijn, dat mannen ze niet willen.
De man moet namelijk hoger opgeleid zijn. Wat je dan vaak gaat krijgen is dat die vrouwen het dan buiten China gaan zoeken. Wat ik me ook kan voorstellen.

Je hebt een documentaire over de Yangtze rivier, waar ze via deze rivier steeds verder naar het binnenland varen. Daar komt dit ook aan bod.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_181174571
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:31 schreef steelhead het volgende:
Het is ook vaak dat als vrouwen daar heel hoog opgeleid zijn, dat mannen ze niet willen.
Zeggen die Chinese mannen dat expliciet in de documentaire?
pi_181174617
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:35 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Zeggen die Chinese mannen dat expliciet in de documentaire?
Ook, maar ook de ouders en die vrouwen zelf.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_181174800
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:38 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ook, maar ook de ouders en die vrouwen zelf.
Waar vind je die documentaire. Op youtube?
pi_181174846
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:46 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Waar vind je die documentaire. Op youtube?
https://www.vpro.nl/programmas/yangtze/service/over-de-serie.html

Het zijn wel 6 aflevering, van 45 min. Ik durf niet te zeggen welke aflevering het is.
De docu is overigens wel interessant.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  maandag 10 september 2018 @ 20:50:27 #54
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181824798
Heb het gezien, wel interessant
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181826573
Hadden we hier maar naar verhouding meer mannen dan vrouwen. :') |:(
pi_181826968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:31 schreef steelhead het volgende:
Het is ook vaak dat als vrouwen daar heel hoog opgeleid zijn, dat mannen ze niet willen.

En boven de 25 ben je als vrouw daar eigenlijk ook al te oud.

In Taiwan zag je nog regelmatig van die groepen vasteland Chinezen op zoek naar een vrouw maar de Taiwan Chinezen willen die mannen ook niet dus zoeken die mannen het nu in o.a. Indonesië.
  dinsdag 11 september 2018 @ 13:00:01 #57
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_181836018
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In de westerse wereld hebben we incels. Is dat niet same shit, different asshole?
Aangezien het in de westerse wereld vrijwel 50/50 man/vrouw is, staat er tegenover elke mannelijke incel een vrouw die ook alleen is.
pi_181837827
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:54 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Hadden we hier maar naar verhouding meer mannen dan vrouwen. :') |:(
Dan had Fok! vermoedelijk een aparte incel-rubriek gehad. :N
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:15:21 #59
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181838173
In de westerse wereld zitten toch ook zat singles? Ok, in china is het iets erger. Maar als landen rijker worden dan krijgen vrouwen meer voor het te kiezen. Duidelijk toch?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_181838343
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat dus.

Kunstmatig ervoor zorgen dat de bevolking niet uit zijn voegen groeit is één ding. Maar als dat als bijeffect heeft dat dochters beschouwd worden als een duur blok aan het been en daardoor zelfs geaborteerd werden, omdat je maar één kans had op nageslacht ... billen -> blaren.
Sowieso abortus is moord. Vreemd dat de linksen in dit topic abortus niet verdedigen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181838610
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:00 schreef Hi_flyer het volgende:

Aangezien het in de westerse wereld vrijwel 50/50 man/vrouw is, staat er tegenover elke mannelijke incel een vrouw die ook alleen is.
Maar niet in zijn gewenste leeftijdscategie van >5 jaar jonger. Liefst 10 jaar of meer. Dat moet je ook meenemen in de vergelijking.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181838651
Women date up, men date down.
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:57:03 #63
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_181838892
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar niet in zijn gewenste leeftijdscategie van >5 jaar jonger. Liefst 10 jaar of meer. Dat moet je ook meenemen in de vergelijking.
Bij een stabiel geboortecijfer hoeft dat ook geen probleem te geven. Iedere man gewoon een dame van 5 jaar jonger en probleem opgelost.
pi_181839418
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:42 schreef matigeuser het volgende:
Women date up, men date down.
Ik date helemaal niet. *)

Een beetje down gaan zitten daten, ja daag! :W
pi_181840885
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:57 schreef Hi_flyer het volgende:

Bij een stabiel geboortecijfer hoeft dat ook geen probleem te geven. Iedere man gewoon een dame van 5 jaar jonger en probleem opgelost.
Als die vrouwen een man van hun eigen leeftijd willen niet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 12 september 2018 @ 00:13:06 #66
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181850161
Waarom importeren ze niet massaal uit Thailand, de Filipijnen en andere Zuidoost Aziatische landen?
Of doet de middenklasse dit al?
  woensdag 12 september 2018 @ 13:04:17 #67
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181857097
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als die vrouwen een man van hun eigen leeftijd willen niet.
Alleen is dat doorgaans niet zo.
  woensdag 12 september 2018 @ 13:09:14 #68
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181857187
Wat mij dan wel teleurstelt met al die handelsgeest in dat land, is dat er ondanks een miljoenenaanbod geen website is waar ik een lekkere Chinees kan bestellen. Andersom kan wel; Chinese dames worden bij bosjes uit de digitale etalage gehaald door westerse mannen.

Seksisme!
pi_181857578
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 22:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

En boven de 25 ben je als vrouw daar eigenlijk ook al te oud.

In Taiwan zag je nog regelmatig van die groepen vasteland Chinezen op zoek naar een vrouw maar de Taiwan Chinezen willen die mannen ook niet dus zoeken die mannen het nu in o.a. Indonesië.
Boven de 25 wel ja idd in die contreien. Zeker als je al geen keuze hebt, maar goed het gebeurd.
Ongetwijfeld dat ze nu ergens anders gaan zoeken. Zeker degene met geld. Wat ik me dan afvraag is of ze dan eigenlijk hun probleem op een ander afschuiven.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_181857600
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:09 schreef Qarrad het volgende:
Wat mij dan wel teleurstelt met al die handelsgeest in dat land, is dat er ondanks een miljoenenaanbod geen website is waar ik een lekkere Chinees kan bestellen. Andersom kan wel; Chinese dames worden bij bosjes uit de digitale etalage gehaald door westerse mannen.

Seksisme!
Dat zijn die van 25+ :P . Maar meld je aan op een internationale datingsite. Vast een Chinees die je wil hebben hoor.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  woensdag 12 september 2018 @ 13:47:03 #71
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181857928
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:30 schreef steelhead het volgende:

[..]

Dat zijn die van 25+ :P . Maar meld je aan op een internationale datingsite. Vast een Chinees die je wil hebben hoor.
Ik niet gehad worden door een Chinees, ik wil een Chinees hebben.
pi_181857969
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:47 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik niet gehad worden door een Chinees, ik wil een Chinees hebben.
Waarvoor wil je die Chinees hebben dan? Meestal is het idee trouwen en kindertjes maken, althans bij die vrouwen dan.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  woensdag 12 september 2018 @ 13:58:58 #73
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181858178
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:48 schreef steelhead het volgende:

[..]

Waarvoor wil je die Chinees hebben dan? Meestal is het idee trouwen en kindertjes maken, althans bij die vrouwen dan.
Voor mij ideaal relatiemateriaal, want ze werken zich een slag in de rondte en zijn dus nooit thuis en als ie er is om loon af te dragen en mijn voeten te masseren heb ik geen last van begrijpelijke taal waar ik dan weer over na moet denken of zo. De babyfabriek is gesloten hier dus misschien kan ie eens een potje mahjongen met de kinderen terwijl ik aan het werk ben, heeft hij ook een lolletje.
pi_181858983
Ik heb het idee dat het aantal singles in China sowieso enorm groeit. Ook onder vrouwen. Ik ken veel Chinese vrouwen die grotendeels single zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181859010
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Voor mij ideaal relatiemateriaal, want ze werken zich een slag in de rondte en zijn dus nooit thuis en als ie er is om loon af te dragen en mijn voeten te masseren heb ik geen last van begrijpelijke taal waar ik dan weer over na moet denken of zo. De babyfabriek is gesloten hier dus misschien kan ie eens een potje mahjongen met de kinderen terwijl ik aan het werk ben, heeft hij ook een lolletje.
_O_
  woensdag 12 september 2018 @ 14:46:59 #76
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_181859031
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Voor mij ideaal relatiemateriaal, want ze werken zich een slag in de rondte en zijn dus nooit thuis en als ie er is om loon af te dragen en mijn voeten te masseren heb ik geen last van begrijpelijke taal waar ik dan weer over na moet denken of zo. De babyfabriek is gesloten hier dus misschien kan ie eens een potje mahjongen met de kinderen terwijl ik aan het werk ben, heeft hij ook een lolletje.
Soow, jij bent wel een lot uit de loterij zeg!

:')
pi_181860553
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Voor mij ideaal relatiemateriaal, want ze werken zich een slag in de rondte en zijn dus nooit thuis en als ie er is om loon af te dragen en mijn voeten te masseren heb ik geen last van begrijpelijke taal waar ik dan weer over na moet denken of zo. De babyfabriek is gesloten hier dus misschien kan ie eens een potje mahjongen met de kinderen terwijl ik aan het werk ben, heeft hij ook een lolletje.
Je bent 25+ en je hebt al kinderen? Ik denk dat je dan afvalt.
Maar gezellig wat jij in een relatie zoekt.... Veel succes met het zoeken van een slachtoffer partner.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  woensdag 12 september 2018 @ 17:15:31 #78
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181862281
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:10 schreef steelhead het volgende:

[..]

Je bent 25+ en je hebt al kinderen? Ik denk dat je dan afvalt.
Maar gezellig wat jij in een relatie zoekt.... Veel succes met het zoeken van een slachtoffer partner.
Ik was niet serieus, in tegenstelling tot een hoop westerse mannen die met droge ogen zo'n eisenlijst over Aziatische dames uitbraken.
pi_181871538
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik was niet serieus, in tegenstelling tot een hoop westerse mannen die met droge ogen zo'n eisenlijst over Aziatische dames uitbraken.
Ow ja die zijn er genoeg. Ook zelf dat soort figuren meegemaakt. Ik vond het erg sneu voor beide partijen eigenlijk.

Laten we wel wezen dergelijke mannen zijn meestal van die trieste figuren die hier niemand kunnen krijgen. En die vrouwen doen dat ook voor een beter leven. Geloof niet dat die in meer normale omstandigheden voor zo'n vent gaan.

Beetje van die types die ook altijd zo lyrisch vertellen over dat, dat nog 'echte' vrouwen zijn die gedwee naar de man luisteren. Etc etc bla bla bla.

Ik had je sarcasme niet door iig. :).
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_181871659
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 00:01 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ow ja die zijn er genoeg. Ook zelf dat soort figuren meegemaakt. Ik vond het erg sneu voor beide partijen eigenlijk.

Laten we wel wezen dergelijke mannen zijn meestal van die trieste figuren die hier niemand kunnen krijgen. En die vrouwen doen dat ook voor een beter leven. Geloof niet dat die in meer normale omstandigheden voor zo'n vent gaan.

Beetje van die types die ook altijd zo lyrisch vertellen over dat, dat nog 'echte' vrouwen zijn die gedwee naar de man luisteren. Etc etc bla bla bla.

Ik had je sarcasme niet door iig. :).
Van die types die klagen over 'lompe en te arrogante' Nederlandse vrouwen en vervolgens zo'n bruidje importeren :')
pi_181871689
De wereld gaat langzaamaan bewust kennismaken met Karma.

Zo ook China op haar manier...
Eens kijken
pi_181963580
In de meeste (alle?) studentensteden wonen meer vrouwen van de leeftijd 20-25 jaar, dan mannen... Heb ik even mazzel ;)
  dinsdag 18 september 2018 @ 10:10:54 #83
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181979431
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:58 schreef Cruseder4 het volgende:
In de meeste (alle?) studentensteden wonen meer vrouwen van de leeftijd 20-25 jaar, dan mannen... Heb ik even mazzel ;)
maar nog steeds vrijgezel begrijp ik?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_181979710
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

maar nog steeds vrijgezel begrijp ik?
Nu ben je me gewoon aan het pesten...
  zondag 23 september 2018 @ 00:22:34 #85
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182074436
Als er zoiets als karma bestaat zou het hier wel van toepassing mogen zijn ja. Ongeboren baby's vermoorden omdat ze vrouwelijk van geslacht zijn en de mannen hebben het erna maar moeilijk
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')