abonnement Unibet Coolblue
pi_180987452
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:24 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Nepnieuws als "vaccinaties zorgen voor autisme, vaccineer je kinderen niet" is wel vrij gevaarlijk in mijn ogen.
Ik vind dat ook, net zoals dat als je met je ogen dicht auto rijd het veel veiliger wordt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:18:02 #77
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_180987812
Nepnieuws is gecreëerd door een generatie van ouwe lullen die gewend waren alles te geloven wat in de krant stond.
Latere generaties weten gewoon dat het internet vol onzin staat en dat je zelf moet selecteren en een mening moet vormen.
Nepnieuws bestrijden is uiteindelijk hetzelfde als kinderen Olvarit prakjes voeren. Mensen moeten zelf kritisch blijven, da's veel belangrijker.
pi_180987919
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:14 schreef Superirritant het volgende:

[..]

Dus CNN doet hetzelfde maar dan maakt het niet uit?
CNN doet niet hetzelfde.... CNN maakt verantwoordelijke journalistiek. Trump lult maar wat . Bedriegt en liegt. Verkettert mensen. Roept op een opponent Clinton in de gevangenis te zetten, dat is het ondermijnen van de democratische moraal.
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 19:30:32 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180988046
het is idd meer een uitvinding van CNN dan van Trump
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181004338
Laat ze maar beginnen bij de TV en bij damesbladen. Op TV zie je alleen nog maar gescripte formats, net zoals VoicefHolland enzo.
En wie denkt er nog dat in damesbladen alle inhoud daadwerkelike interviews zijn. Alsof ze elke week een blik met zulke smeuige verhalen open kunnen trekken. Allemaal verzonnen!
Geen nieuwd, maar we zijn al jaren gewend dat we van alles voorgeschoteld krijgen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')