abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:25:32 #51
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_180917335
Heerlijk die verbitterde topics van geeninspiratie1235 vermomd als een 'serieuze' vraagstelling.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:51:45 #52
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_180918020
Vrijwillig je hele leven naar oeverloos gezwam luisteren. :')
Fade to Black
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:53:24 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_180938489
Liever iemand aanbidden of liever door iemand aanbeden worden? :?
Vat ik het zo goed samen? :?

Nou ja, als het niet tegelijkertijd wederzijds kan, dan als een na beste optie het tweede maar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:07:50 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180941570
Wat ik op dit forum heb gelezen komt veel van de frustratie ook voort uit de vergelijking met andere mensen.

Als je bijvoorbeeld nog nooit geneukt hebt, en de meeste van je leeftijdsgenoten wel, dan kan zoiets erg gaan knagen. Mensen krijgen dan sterk het gevoel dat er iets mis met ze is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180950639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:32 schreef Kaizen_ het volgende:

Iemand die jou de meest perfecte persoon vind hoeft niet persé een aanbidder te zijn. Veel gezonde relaties bestaan uit partners die elkaar oprecht perfect vinden. Nou ja, zo goed als perfect. Een relatie met een aanbidder lijkt mij overigens verre van perfect. Eerder ongezond creepy eigenlijk. In de beste relaties geef je elkaar eerlijke feedback en zo nu en dan opbouwende kritiek. Het houdt beide scherp.

Even een versimpelt voorbeeldje. Als mijn vriendin aan het schoonmaken is en ik lig op de bank te gamen, zal mijn vriendin als 'aanbidder' in dit geval lekker door blijven gaan. Sterker nog, ze zal zich in allerlei bochten wringen om ook nog eens een glaasje drinken voor mij te regelen als ik dorst heb. Geef mij maar een gezonde relatie waarbij ze subtiel de stofzuiger voor me klaarzet zodat we samen kunnen opruimen/schoonmaken. :D

Zoiets heb ik dus niet nodig, want ik zou uit mezelf al het werk zien liggen en pas gaan gamen als het huishoudelijk werk klaar is.

quote:
De kern van je vraag komt er dan op neer of je het liefste iemand kwetst door niet van haar te houden, of zelf worden gekwetst door erachter te komen dat jouw liefde niet wederzijds is. Egoistisch, maar wel logisch dat ik liever voor de optie ga waarbij ik iemand kwets in plaats van visa versa. Maar alsnog zijn beide situaties niet gewild.

Bedankt voor je antwoord, zoiets wilde ik dus weten

quote:
Ik begrijp dat in vorige relaties je jezelf gebruikt voelde, dat de relatie niets meer was dan 'profiteren van een ander'. Besef je aub dat alleen ongezonde relaties zo in elkaar steken. Ik ben in ieder geval blij voor jou dat deze relatie voorbij is. Gelukkig dat het merendeel van de relaties niet over profiteren of misbruiken gaan. Probeer het langzaamaan nog eens? Misschien kom je erachter dat het allemaal niet zo eng, parasitair en negatief is.

Mijn beeld over wat een relatie potentieel kan zijn is niet veranderd. De kans dat het echter in de praktijk niet negatief is, schat ik op basis van ervaring in mijn geval echter klein, en dat is dan ook de reden dat ik het de komende 50 jaar geen zin meer in heb het te proberen

quote:
Nogmaals, ik ben blij dat je uit deze relatie bent waarbij je het gevoel had slechts een gebruiksvoorwerp te zijn. Niet alle relaties zijn zo. Sterk nog, geen enkele normale gezonde relatie is zo.

Als ik ooit ben gebeten door een hond hoeft dat niet te betekenen dat ik de rest van mijn leven walg van honden en het vreselijke schepsels vind. Ik kan ook accepteren dat ik één slechte ervaring hebt gehad en dat er genoeg normale, leuke honden zijn. Oke, het is een wat cliché voorbeeld, maar dat mag op de vrijdagmiddag.
Als je niet met honden om kunt gaan en ze uitlaten al teveel vind dan lijkt het me onverstandig om er zelf aan te beginnen, maar dat ben ik.

quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:53 schreef Cynix ® het volgende:
Liever iemand aanbidden of liever door iemand aanbeden worden? :?
Vat ik het zo goed samen? :?

Nou ja, als het niet tegelijkertijd wederzijds kan, dan als een na beste optie het tweede maar.
Bedankt voor je serieuze reactie

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 16:07 schreef Harvest89 het volgende:
Wat ik op dit forum heb gelezen komt veel van de frustratie ook voort uit de vergelijking met andere mensen.

Als je bijvoorbeeld nog nooit geneukt hebt, en de meeste van je leeftijdsgenoten wel, dan kan zoiets erg gaan knagen. Mensen krijgen dan sterk het gevoel dat er iets mis met ze is.
Ja, maar dan begrijp ik niet waarom ze het verpakken in een boodschap als ik ben zielig omdat ik zo eenzaam ben, als het ze om het de eerste zijn en in populariteit winnen van anderen gaat
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:19:42 #56
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_181031072
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 07:42 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Gisterenavond heb ik enkele sprinkels vruchtenhagel in de boerenstamppot ontdekt. Wat een schatje is't toch O+
Waarschijnlijk tussen haar borsten vandaan gevallen tijdens het stampen...
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_181035080
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Eerst wou ik iemand om zelf van te houden. Nu wil ik alleen nog maar iemand die mij de meest perfecte persoon op aarde vindt, die ook mijn gebreken perfect vindt, een aanbidder zeg maar. Omdat dit niet in oprechte zin bestaat, blijf ik liever single. Natuurlijk doet het mij soms wel verdriet als ik mezelf voor mijn ogen zie vergaan en geestelijke achteruitgang al jaren een feit. Sneu dat niemand ook maar enigszins van me kan profiteren en later al helemaal niet meer! En misschien dat ik mezelf niet voort kan planten alhoewel ik nu al de overbevolking haat en daar eigenlijk helemaal niet in negatieve zin aan bij wil dragen. Maar het is beter zo, ik walg van het hele idee van een relatie waarbij ik vrije tijd die ik al nauwelijks heb inlever om alleen maar een gebruiksvoorwerp te zijn.

Je klinkt nogal negatief. Niet over relaties, maar ook over jezelf. Het lijkt me heel vervelend voor je om je zo te voelen.

Ik ben de eerste om te zeggen dat een relatie niet zaligmakend is. Ik had eigenlijk voor mijzelf bepaald dat ik het ook geen ramp zou vinden om alleen te blijven omdat ik mijn leven al best leuk vond. Een relatie zou daarop een aanvulling kunnen zijn, maar was dus geen must. (Ik ben niet superlang single geweest eigenlijk, maar had hier wel over nagedacht). Toen kwam ik mijn partner tegen en nu is het leven ook te gek samen.

Maar jouw insteek lijkt vooral: ik wil geen relatie omdat alles kut is. Dat lijkt me iets dieperliggende dan "ik zie de toevoeging van een relatie niet".
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_181035155
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Hoi,

Bijna iedere dag wordt er op fok in het r&p gedeelte wel een topic aangemaakt met als boodschap:
Help!! Ik ben al 15/20/30/40/50 en ik heb geen relatie!! Of nog erger: nog nooit een relatie gehad!!!

Nu ben ik hier erg nieuwsgierig naar wat er dan precies het meeste gemist wordt.

- het feit dat je niemand hebt om van te houden die ook fysiek bij je is en de liefde beantwoordt
- het feit dat niemand van jou houdt/bij jou wil zijn

Als je in deze situatie zit kun je daar dan antwoord op geven met een uitleg waarom??
Ik begrijp dat de meesten zullen denken "allebei" of "waarom moet ik kiezen" maar ik vraag me alleen af wat, als het allebei belangrijk is, dan de doorslag geeft. Alvast bedankt als je op die vraag antwoord kan geven.
Nou ja ik zit niet in deze situatie maar bedoel kan wel terugdenken aan een paar keer dat ik vrijgezel was en dan mijn antwoord geven als je dat fijn vindt?
pi_181096672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:44 schreef aquawoman het volgende:

Je klinkt nogal negatief. Niet over relaties, maar ook over jezelf. Het lijkt me heel vervelend voor je om je zo te voelen.

Ik ben de eerste om te zeggen dat een relatie niet zaligmakend is. Ik had eigenlijk voor mijzelf bepaald dat ik het ook geen ramp zou vinden om alleen te blijven omdat ik mijn leven al best leuk vond. Een relatie zou daarop een aanvulling kunnen zijn, maar was dus geen must. (Ik ben niet superlang single geweest eigenlijk, maar had hier wel over nagedacht). Toen kwam ik mijn partner tegen en nu is het leven ook te gek samen.

Maar jouw insteek lijkt vooral: ik wil geen relatie omdat alles kut is. Dat lijkt me iets dieperliggende dan "ik zie de toevoeging van een relatie niet".
Bedankt voor je reactie.
Het is zeker vervelend om me zo negatief te voelen, maar het is de betere keuze tussen twee kwaden. Zeg nou zelf, als jij nog nooit een man hebt ontmoet die uit woorden en/of daden liet blijken jou ook maar half zo leuk en interessant vinden als dat jij jezelf vindt (een enkele uitzondering misschien daargelaten waarbij weer andere beperking een rol speelde) dan denk je toch voortaan wel 100x na voordat je jouw toch al weinige vrije tijd aan zo iemand of aan het zoeken naar een speld in een hooiberg besteedt?

Ik ben blij voor je dat jij wel iemand hebt gevonden en je aan iemand hebt kunnen binden, als het uiteindelijk een aanvulling op je leven is. Maar wel verstandig dat je erover hebt nagedacht zodat je ook zonder een partner kunt en niet emotioneel afhankelijk bent.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:48 schreef momentius het volgende:

Nou ja ik zit niet in deze situatie maar bedoel kan wel terugdenken aan een paar keer dat ik vrijgezel was en dan mijn antwoord geven als je dat fijn vindt?
Ja graag ja
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:53:27 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_181098360
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 07:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Zeg nou zelf, als jij nog nooit een man hebt ontmoet die uit woorden en/of daden liet blijken jou ook maar half zo leuk en interessant vinden als dat jij jezelf vindt (een enkele uitzondering misschien daargelaten waarbij weer andere beperking een rol speelde) dan denk je toch voortaan wel 100x na voordat je jouw toch al weinige vrije tijd aan zo iemand of aan het zoeken naar een speld in een hooiberg besteedt?
Ik ben zelf een man en was tussen verschillende wat langere (1-2 jaar) relaties door ook wel eens een jaartje alleen. In beide situaties was ik eigenlijk wel gelukkig. Ik heb me altijd prima alleen kunnen vermaken, al had ik al met al toch een lichte voorkeur voor het delen van mijn leven met een partner. Samen dingen doen vind ik fijner, gezelliger, leuker en zelfs praktischer.

Gelukkig vond ik zo'n 15 jaar terug mijn huidige partner. Misschien geen liefde op het eerste gezicht, wel gegroeid en heel intens en diep. Tot op de dag van vandaag. En mijn vrouw laat vrijwel dagelijks zowel in woorden als in daden merken mij minstens zo leuk en interessant te vinden als dat ik mezelf vind.

Het kán dus wel. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_181113507
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 07:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja graag ja
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

- het feit dat je niemand hebt om van te houden die ook fysiek bij je is en de liefde beantwoordt
- het feit dat niemand van jou houdt/bij jou wil zijn
Oke tjah ik moet uit die 2 kiezen toch. Dus kies ik 1. Omdat ik nooit echt het idee zou hebben dat niemand bij me wil zijn want daar vind ik mezelf te geweldig voor, ook als ik minder exen zou hebben gehad. Dus 2 valt af. 1 slaat voor mij ook nergens op maar ja die moet ik dan maar kiezen
pi_181123408
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:53 schreef Cynix ® het volgende:

Ik ben zelf een man en was tussen verschillende wat langere (1-2 jaar) relaties door ook wel eens een jaartje alleen. In beide situaties was ik eigenlijk wel gelukkig. Ik heb me altijd prima alleen kunnen vermaken, al had ik al met al toch een lichte voorkeur voor het delen van mijn leven met een partner. Samen dingen doen vind ik fijner, gezelliger, leuker en zelfs praktischer.

Gelukkig vond ik zo'n 15 jaar terug mijn huidige partner. Misschien geen liefde op het eerste gezicht, wel gegroeid en heel intens en diep. Tot op de dag van vandaag. En mijn vrouw laat vrijwel dagelijks zowel in woorden als in daden merken mij minstens zo leuk en interessant te vinden als dat ik mezelf vind.

Het kán dus wel. :Y
Dat is goed om te lezen. Met welke dingen laat ze zoiets blijken dan?

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 21:55 schreef momentius het volgende:
Oke tjah ik moet uit die 2 kiezen toch. Dus kies ik 1. Omdat ik nooit echt het idee zou hebben dat niemand bij me wil zijn want daar vind ik mezelf te geweldig voor, ook als ik minder exen zou hebben gehad. Dus 2 valt af. 1 slaat voor mij ook nergens op maar ja die moet ik dan maar kiezen
Oke dus het doet niks voor je qua gevoel gevoelsmatig is zowel optie 1 als single zijn precies gelijk maar omdat dit gevraagd wordt in het topic kies je 1 bedankt voor je reactie
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2018 @ 10:58:18 #63
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_181124533
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Dat is goed om te lezen. Met welke dingen laat ze zoiets blijken dan?
Allereerst door het regelmatig gewoon te zéggen. Tegen mij, maar ook tegen anderen, zoals haar ouders. Dat is al de helft. Maar ook door zo nu en dan een cadeautje te geven, door bij me te willen zijn, tegen me aan te kruipen, door een kus op willekeurige momenten en door te zien wanneer ik haar nodig heb. Overigens probeer ik er wederzijds natuurlijk net zo voor haar te zijn. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_181145662
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:58 schreef Cynix ® het volgende:

Allereerst door het regelmatig gewoon te zéggen. Tegen mij, maar ook tegen anderen, zoals haar ouders. Dat is al de helft. Maar ook door zo nu en dan een cadeautje te geven, door bij me te willen zijn, tegen me aan te kruipen, door een kus op willekeurige momenten en door te zien wanneer ik haar nodig heb. Overigens probeer ik er wederzijds natuurlijk net zo voor haar te zijn. :)
Oke bedankt voor de reactie, dat is mooi voor je.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181149902
Ik zou het ook gewoon gezellig vinden om iemand om me heen te hebben. Af en toe heb ik ook wel gewoon iemand nodig die zegt dit is goed genoeg, je bent goed genoeg voor mij, ik weet dat je je inzet. Anders ben ik gewoon veel te fanatiek in dingen.

Om die reden heb ik ook niet zoveel haast met het krijgen van een relatie. Het is zeker niet altijd een ideale wereld, je moet toch dingen samen doen. De vrijheid van het single-zijn kan ik ook wel waarderen.
pi_181207135
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 16:07 schreef Harvest89 het volgende:
Wat ik op dit forum heb gelezen komt veel van de frustratie ook voort uit de vergelijking met andere mensen.

Als je bijvoorbeeld nog nooit geneukt hebt, en de meeste van je leeftijdsgenoten wel, dan kan zoiets erg gaan knagen. Mensen krijgen dan sterk het gevoel dat er iets mis met ze is.
Als je op je pak 'm beet 25e nog maagd bent is dat ook wel gewoon een beetje gek. Dan ben je in het beste geval een enorme pechvogel.
pi_181286749
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:53 schreef MilkTea het volgende:
Ik denk dat het vooral ook met leeftijd te maken heeft. Rond je 15-16-17e gaan de meeste jongeren voor het eerst elkaars lichaam ontdekken, wanneer jij dat dus niet hebt mis je die hele periode. eerst kun je denken dat het nog wel komt maar rond je 22-23e begin je denk ik toch wel onzeker te worden, waardoor het allemaal alleen maar lastiger gaat worden. Puur kijkend naar de sexuele ervaring en rond die leeftijden.

Rond de 30/40+ denk ik dat de meeste willen settelen en echt iemand willen hebben om hun leven mee te delen.

Maarja, dit is ook allemaal maar speculatie.
Neuj, dit klinkt wel heel aannemelijk en in-lijn met wat ik heb gezien. Als je de boot mist met relaties en sex in je tienerjaren ga je je buitengesloten voelen of niet geliefd genoeg. En deze laatste, je gewild voelen, is toch wel een menselijke behoefte dat zit ingeweven. Het is een instinctieve drang wat nodig is om te overleven. In de oertijd wanneer je sociaal werd buitengesloten betekende dit overleven op jezelf. En waarschijnlijk ook je te vroege dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')