abonnement Unibet Coolblue
pi_180891379
Ik kom er niet echt met uit. Ik heb bitcoin staan op bitcoin.com (console.pool.bitcoin.com) ik kan wat ik wil laten sturen naar een BTC adress (welke moet ik kiezen om daarna naar skrill te kunnen sturen?) en dan kan ik vanaf daar naar skrill sturen of moet ik het eerst ook nog weer omzetten ergens? Kan iemand me in een paar simpele stappen typen wat ik moet doen en hoelang het duurt per stukje? Alvast erg bedankt :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 augustus 2018 @ 11:20:42 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180893235
Zag dat Skrill inderdaad opeens BTC optie had. Zal vanavond eens kijken. Gebruik dat eigenlijk alleen om geld te storten bij bookmakers :)
pi_180894289
Heb je Bitcoin of Bitcoin Cash op bitcoin.com staan?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181395586
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:10 schreef dimmak het volgende:
Heb je Bitcoin of Bitcoin Cash op bitcoin.com staan?
bitcoin
pi_181395642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:20 schreef momentius het volgende:

[..]

bitcoin
Maar als ik het goed begrijp wil je eerst je Bitcoin verkopen om geld naar je Skrill account te sturen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181395705
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp wil je eerst je Bitcoin verkopen om geld naar je Skrill account te sturen?
Ja klopt. ik wil de bitcoins omzetten in geld en dan het liefst op mijn skrill account krijgen in plaats van op mijn bankrekening
pi_181395746
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:24 schreef momentius het volgende:

[..]

Ja klopt. Of nou ja ik wil gewoon het geld van de bitcoins omzetten naar geld en dan het liefst op mijn skrill account krijgen in plaats van op mijn bankrekening
Nu ben ik niet bekend met Skrill of Bitcoin.com (kut site), maar je moet eerst je Bitcoin verkopen op een exchange (bijv. Bl3p, Satos of Bitonic) en daarna je geld naar Skrill sturen.
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')