abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:33:20 #126
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180892460
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Lunch één cracker met pindakaas?! Dat is toch geen lunch?
'Ik maak dan gelijk voor 600ml een shake met kwark/0% vet melk/havermout/aardbei/framboos/banaan/kiwi'

Dit drink ik ook tussen 10:30 en 14:30 (af en toe een slok). Dat vult zo erg dat ik aan 1 of 2 crackers wel genoeg heb. En anders een gekookt ei erbij.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180892479
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:33 schreef satecl het volgende:

[..]

'Ik maak dan gelijk voor 600ml een shake met kwark/0% vet melk/havermout/aardbei/framboos/banaan/kiwi'

Dit drink ik ook tussen 10:30 en 14:30 (af en toe een slok). Dat vult zo erg dat ik aan 1 of 2 crackers wel genoeg heb. En anders een gekookt ei erbij.
Maar heb je alles bij elkaar al eens ingevoerd om te kijken op heoveel kcal je uitkomt? Het lijkt mij niet meer dan ca. 1200, dat is wel veel te weinig met zo'n actief leven..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:34:59 #128
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180892493
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:17 schreef satecl het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben, ben ik eergisteren begonnen en op de weegschaal nu al 1,8 kilo kwijt. :s)

Watergewicht. om 1.8kg af te vallen moet je ongeveer 6000kcal minder eten dan dat je verbruikt.

Dat is zo'n 2 tot 3 dagen helemaal niet eten.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:41:44 #129
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180892634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:34 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Watergewicht. om 1.8kg af te vallen moet je ongeveer 6000kcal minder eten dan dat je verbruikt.

Dat is zo'n 2 tot 3 dagen helemaal niet eten.
Snap ik. Mijn doel is ook om elke dag 0,1 of 0,2 af te vallen en de eerste dagen gaan overdreven snel.

Hierbij maak ik gebruik van een eigen tabel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doel is dus om deze maand onder de oranje vlakken te blijven. Op het begin heel makkelijk, maar het gaat steeds moeilijker worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar heb je alles bij elkaar al eens ingevoerd om te kijken op heoveel kcal je uitkomt? Het lijkt mij niet meer dan ca. 1200, dat is wel veel te weinig met zo'n actief leven..
Nee.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180892724
Ik maak altijd een boel eten voor mezelf als ik ergens ga barbecueën. En vaak is het heel snel op omdat ook niet vega's het aandurven en het heel lekker vinden :P

En dan hebben we het niet over ingewikkelde dingen maar watermeloen met halloumi of gevulde champignons ofzo

ik ben ook de vega opties in restaurants zat. Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar het is altijd hetzelfde. Risotto met paddestoelen of een matige burger. En heus - als ik met vrienden eet en het is de enige optie dan zul je me er niet over horen klagen en heb ik het heel erg naar mijn zin.

Maar als het even kan ga ik vega eten waar er meer dan 1 optie is.

/edit haha, ik had het scherm open laten staan en we zijn nu al zes onderwerpen verder. Dan maar een eetlijstje:

o: huttenkwark met hennepzaad (de zak is nog lang niet op :P)
l: Een kwart stokbrood met komkommer en brie
d: taco's met een salsa met mango enzo. Een Marley Spoon maaltijd.

De T's ga ik zo kopen. Dat zal fruit worden denk ik

[ Bericht 16% gewijzigd door DrSauvignon op 02-08-2018 10:52:25 ]
  Redactie Sport donderdag 2 augustus 2018 @ 10:53:01 #131
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180892836
65,3 kg vanochtend

Lijstje gisteren:
O: sojayoghurt, aardbeien, lijnzaad
T: druiven
L: boterham met 100% pindakaas, cracker met hummus, cracker met tomaten/courgettespread
D: ovenpasta met dingen

1400kcal ingevoerd :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 2 augustus 2018 @ 11:02:03 #132
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180892974
indiaas eten is toch ook vrij vaak vegetarisch?
tenminste, dat halen wij als we dus de veganistische vrienden over de vloer hebben..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180893007
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:53 schreef DeLuna het volgende:
65,3 kg vanochtend

Lijstje gisteren:
O: sojayoghurt, aardbeien, lijnzaad
T: druiven
L: boterham met 100% pindakaas, cracker met hummus, cracker met tomaten/courgettespread
D: ovenpasta met dingen

1400kcal ingevoerd :)
Post je eens een foto update? Ben echt heel benieuwd met jouw goede progressie!

Hier nog steeds irritant stabiel rond die 70 kg die ik ooit had afgezworen om nog eens op de weegschaal te zien. Maar de sportdietist zegt dat ik goed bezig ben en dat stabiel blijven onder deze omstandigheden voorlopig ook al goed is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_180893096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:33 schreef satecl het volgende:

[..]

'Ik maak dan gelijk voor 600ml een shake met kwark/0% vet melk/havermout/aardbei/framboos/banaan/kiwi'

Dit drink ik ook tussen 10:30 en 14:30 (af en toe een slok). Dat vult zo erg dat ik aan 1 of 2 crackers wel genoeg heb. En anders een gekookt ei erbij.
Is het niet beter om wat meer per keer te drinken ipv af en toe een slok? Je tanden vinden de combinatie zuur en suiker niet fijn om continu aan blootgesteld te worden. ;) Tenzij je ook water erbij drinkt tussendoor, dat zal schelen.
Niet om je lastig te vallen, maar puur een tip die mij heeft geholpen. Ik heb inmiddels namelijk serieus schade aan mijn tanden juist door continu fruit en andere zure/zoete dingen eten ;(
pi_180893199
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:17 schreef satecl het volgende:

Als ik eerlijk ben, ben ik eergisteren begonnen en op de weegschaal nu al 1,8 kilo kwijt. :s)

Sport:
Afgelopen maandagavond fitness, dinsdagavond 40 kilometer gefietst en gisteravond 80 minuten intensief gevoetbald. Vanavond misschien even 20 kilometer fietsen(of rustavond) en morgen weer 80 minuten voetballen. Zaterdag lekker paar uur wandelen door Rotterdam

Voeding:
In de ochtend havermout/banaan/ei pannenkoeken en roggebrood met kaas. Ik maak dan gelijk voor 600ml een shake met kwark/0% vet melk/havermout/aardbei/framboos/banaan/kiwi. lunch een cracker met pindakaas en s'avonds groente met 100 gram rood vlees of 150 gram kip.

Drank:
Alcoholgebruik sowieso beperken tot alleen zaterdagavond. Verder leef ik altijd al op water, thee en crystal clear.
ah,heel veel sport, laag kcal = 1,5 kg aan glycogeen + water dat daarbij hoort kwijt. Dus 1 dag normaal eten en dat gewicht is weer terug. Zou ik niet meetellen met je 4 kg afvallen. Welkom :) Mijn tip zou normaal doen zijn incl lekker bewegen. Maar dat doe je al. Ik zou wat meer eten bij zo'n bewegingspatroon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 augustus 2018 @ 11:52:06 #136
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180893825
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Is het niet beter om wat meer per keer te drinken ipv af en toe een slok? Je tanden vinden de combinatie zuur en suiker niet fijn om continu aan blootgesteld te worden. ;) Tenzij je ook water erbij drinkt tussendoor, dat zal schelen.
Niet om je lastig te vallen, maar puur een tip die mij heeft geholpen. Ik heb inmiddels namelijk serieus schade aan mijn tanden juist door continu fruit en andere zure/zoete dingen eten ;(
Ik weet niet hoeveel extact. Maar ik drink genoeg water tussendoor :) Ik denk wel ruim 4 liter op een dag.

Maar mijn eerste vraag was:
quote:
Met name mijn heupen. Ik heb échte lovehandles. En dat wil ik er eigenlijk heel graag af hebben.

Hebben jullie specifieke tips voor me? Bedankt ;)


[ Bericht 13% gewijzigd door satecl op 02-08-2018 12:00:41 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:01:41 #137
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180894070
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ah,heel veel sport, laag kcal = 1,5 kg aan glycogeen + water dat daarbij hoort kwijt. Dus 1 dag normaal eten en dat gewicht is weer terug. Zou ik niet meetellen met je 4 kg afvallen. Welkom :) Mijn tip zou normaal doen zijn incl lekker bewegen. Maar dat doe je al. Ik zou wat meer eten bij zo'n bewegingspatroon.
Bedankt voor de tip. Maar dan geen broodje Doner neem ik aan? ;)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Licht Ontvlambaar donderdag 2 augustus 2018 @ 12:16:15 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_180894400
Hi :W

Terug van vakantie, nagenoeg geen vakantieschade. Dus gewoon weer kijken of ik die 6/7 kilo er nu weer eens af kan krijgen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:20:30 #139
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180894470
quote:
12s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:52 schreef satecl het volgende:

Maar mijn eerste vraag was:

[..]

Minder kcal innemen dan dat je verbruikt.
Plaatselijk vet verbranden is niet mogelijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_180894523
Lokaal afvallen op een specifieke plek binnen een maand red je alleen met liposuctie vrees ik. Wellicht heb je mazzel en gaat het daar ook als eerste weg.

Mijn tip: accepteer dat je doel binnen je gestelde tijd niet gezond te behalen valt en stel een eetplan op waarbij je al je noodzakelijke voedingsstoffen binnenharkt. Een grauwe bakkes met nog steeds die lovehandles is ook geen gezicht. :P

Dus, bereken wat je nodig hebt (sowieso BMR, daar zeker niet onder gaan zitten met calorie-inname! Voor de hoeveelheid sport zou ik ook zeker corrigeren om de spieren zoveel mogelijk te behouden) en hou dat in eerste instantie eens vol. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180894566
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:01 schreef satecl het volgende:

Bedankt voor de tip. Maar dan geen broodje Doner neem ik aan? ;)
Als je de rest van de dag niks eet kan dat prima 8-)

Maar normaal zou ik dat niet doen nee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:29:25 #142
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180894668
Bedankt allen :Y
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Redactie Sport donderdag 2 augustus 2018 @ 12:41:55 #143
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180894959
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Post je eens een foto update? Ben echt heel benieuwd met jouw goede progressie!

Hier nog steeds irritant stabiel rond die 70 kg die ik ooit had afgezworen om nog eens op de weegschaal te zien. Maar de sportdietist zegt dat ik goed bezig ben en dat stabiel blijven onder deze omstandigheden voorlopig ook al goed is.
Iedereen wil een foto update :D

Ik ga er vanavond eens mee bezig :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180896114
Oké ik zou tijdens de vakantie hier niet meer posten voor mijn gemoedsrust, maar ik ben het dieetproduct van de eeuw tegengekomen: light water... Stond serieus op de fles (en ik heb gekeken... Het was serieus alleen water). Dat wilde ik jullie niet onthouden. Zo nu met een boek naar het strand
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180896131
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:41 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Iedereen wil een foto update :D

Ik ga er vanavond eens mee bezig :P
Oeh een voor en na? Ik ben benieuwd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180896333
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:02 schreef Barreltje het volgende:
indiaas eten is toch ook vrij vaak vegetarisch?
tenminste, dat halen wij als we dus de veganistische vrienden over de vloer hebben..
ja zeker! Wij slagen altijd goed bij een lokale italiaan. Er is heel veel mogelijk :)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké ik zou tijdens de vakantie hier niet meer posten voor mijn gemoedsrust, maar ik ben het dieetproduct van de eeuw tegengekomen: light water... Stond serieus op de fles (en ik heb gekeken... Het was serieus alleen water). Dat wilde ik jullie niet onthouden. Zo nu met een boek naar het strand
haha, dat is idd wel zot
pi_180896689
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké ik zou tijdens de vakantie hier niet meer posten voor mijn gemoedsrust, maar ik ben het dieetproduct van de eeuw tegengekomen: light water... Stond serieus op de fles (en ik heb gekeken... Het was serieus alleen water). Dat wilde ik jullie niet onthouden. Zo nu met een boek naar het strand
_O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180897255
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké ik zou tijdens de vakantie hier niet meer posten voor mijn gemoedsrust, maar ik ben het dieetproduct van de eeuw tegengekomen: light water... Stond serieus op de fles (en ik heb gekeken... Het was serieus alleen water). Dat wilde ik jullie niet onthouden. Zo nu met een boek naar het strand
Ow wow :D
pi_180897390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké ik zou tijdens de vakantie hier niet meer posten voor mijn gemoedsrust, maar ik ben het dieetproduct van de eeuw tegengekomen: light water... Stond serieus op de fles (en ik heb gekeken... Het was serieus alleen water). Dat wilde ik jullie niet onthouden. Zo nu met een boek naar het strand
Serieus :') en het erge is dat er nog mensen intrappen ook..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_180897851
Haha dat ga ik vanavond bestellen op het terras.
"mag ik een water zero alstublieft? met een light citroentje en ijsblokjes zonder suiker? Dank u"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')