abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:36:55 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180869476
Upcoming movies


Deel 1 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : IEDEREEN (!) maar Josh Brolin als Thanos is de enige zekerheid tot nu.
Nederlandse release : 3 mei 2018



Regisseur :
Schrijver(s) : Nicole Perlman; Meg LeFauve
Bevestigde cast :
Nederlandse release : rond 2 november 2018



Deel 2 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : NOG MEER DAN IEDEREEN (!)


De meeste informatie is van de corresponderende IMDB sites gehaald of van MCU wiki.

trailers

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:40:19 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180869530
En tof dat we een Venom film krijgen, maar Eddie Brock wordt nu wel compleet anders ingevuld. Geen frustratie waar de symbiont zich mee voedt zoals ik het nu zie, niet iemand die van unlikable naar likable gaat... Hoewel velen deze overdreven variant van Venom geweldig vinden, ben ik meer van de eenvoudige variant uit de oude cartoon serie.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:35:57 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_180870566
Same here. Ik ben sws een fan van de backstories houden zoals ze zijn.

Ik vond het ook belachelijk dat ze bij Spiderman geen uncle ben hebben laten zien. Ik bedoel de dood van uncle ben is toch wel wat Spiderman zijn drive gaf om tegen bad guys te vechten.

En nu is het meer van oja ik ben spiderman en tony stark gaat mij shit leren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_180871083
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
Same here. Ik ben sws een fan van de backstories houden zoals ze zijn.
Zoals ze zojuist de origin van de symbiote hebben aangepast:
http://www.ign.com/articl(...)mbiotes-origin-story

quote:
Ik vond het ook belachelijk dat ze bij Spiderman geen uncle ben hebben laten zien. Ik bedoel de dood van uncle ben is toch wel wat Spiderman zijn drive gaf om tegen bad guys te vechten.

En nu is het meer van oja ik ben spiderman en tony stark gaat mij shit leren.
Tja, willen we voor de 3e keer in 10 jaar tijd WEER dat Uncle Ben verhaal? Niet dat ik fan ben van hoe ze Stark daar nu al op de voorgrond gooiden, maar ik zat ook niet te wachten op weer een rehash van z'n origine.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:02:14 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180871100
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zoals ze zojuist de origin van de symbiote hebben aangepast:
http://www.ign.com/articl(...)mbiotes-origin-story

[..]

Tja, willen we voor de 3e keer in 10 jaar tijd WEER dat Uncle Ben verhaal? Niet dat ik fan ben van hoe ze Stark daar nu al op de voorgrond gooiden, maar ik zat ook niet te wachten op weer een rehash van z'n origine.
Ik snap de keuze wel.
Hoeveel mensen die deze film gaan zien weten nou niet van zijn oom?

Zijn motivatie hoeft niet te veranderen toch?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:49:10 #6
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180871997
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap de keuze wel.
Hoeveel mensen die deze film gaan zien weten nou niet van zijn oom?

Zijn motivatie hoeft niet te veranderen toch?
Dit inderdaad. Grote kans dat Uncle Ben meerdere malen wordt genoemd tijdens Spiderman #2, maar om het hele toneelstuk wéér opnieuw op te voeren.. Nee, dat was overbodig geweest.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 16:40:21 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180877893
Ik heb echt van die heerlijk pietluttige vrienden! :D

Dat ze dan Ant-man & The Wasp gaan kijken, waarbij het gehele gebouw (het lab) steeds gekrompen wordt, verplaatst en dan opnieuw vergroot wordt.

De architect: Ja hoor, en het sanitair dan? Waar is dat op aangesloten?
De belasting adviseur: Dan is t ineens roerend goed ipv onroerend goed. Valt in een andere categorie!
De HR medewerker: Jezus, da's een hel met de reiskostenvergoeding steeds zeg!

_O-
Je kan die mensen ook nergens mee naartoe nemen :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:57:56 #8
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_180879069
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik snap de keuze wel.
Hoeveel mensen die deze film gaan zien weten nou niet van zijn oom?

Zijn motivatie hoeft niet te veranderen toch?
Dit dus, de backstory van Spider-Man is in korte tijd al twee keer op het grote doek uitgewerkt, en dan tel ik jaren 90 cartoon (waar velen van ons mee zijn opgegroeid op Fox Kids/Jetix) nog niet eens mee.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 19:48:54 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_180881042
Hoeft niet meer dan 5min te duren toch.. ff uncle ben neergunnen in een steegje
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_180882307
Zal wel kort worden besproken of helemaal niet, prima. Je ziet een foto van Uncle Ben en Aunt May en dat is eigenlijk al prima.
SOONY
  donderdag 2 augustus 2018 @ 07:44:11 #11
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180889849
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt van die heerlijk pietluttige vrienden! :D

Dat ze dan Ant-man & The Wasp gaan kijken, waarbij het gehele gebouw (het lab) steeds gekrompen wordt, verplaatst en dan opnieuw vergroot wordt.

De architect: Ja hoor, en het sanitair dan? Waar is dat op aangesloten?
De belasting adviseur: Dan is t ineens roerend goed ipv onroerend goed. Valt in een andere categorie!
De HR medewerker: Jezus, da's een hel met de reiskostenvergoeding steeds zeg!

_O-
Je kan die mensen ook nergens mee naartoe nemen :')
Haha, heerlijk. Zulke 'kantoor-trouble' grappen mogen ze wel in die films maken. :D
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_180915013
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dit dus, de backstory van Spider-Man is in korte tijd al twee keer op het grote doek uitgewerkt, en dan tel ik jaren 90 cartoon (waar velen van ons mee zijn opgegroeid op Fox Kids/Jetix) nog niet eens mee.
precies.

Waar ik wel moeite mee had was dat ze in de Amazing Spider-Man films ook wat anders dan bij de eerste wilde doen en dat Kurt Conners dan opeens bij Oscorp werkt ipv leraar van Peter Parker is. De eerste spider-man films hadden het qua correctheid met de comics toch het beste voor elkaar. Ook Venom die vanuit de ruimte kwam samen met de zoon van JJ, ipv de Venom zoals dat nu in de komende film gebracht wordt (al kunnen ze de oorsprong van het goedje net zo goed nog uit een ruimtemissie laten komen natuurlijk)
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:59:30 #13
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_180915339
Ik vind het maar raar dat ze Venom nu als een soort van Anti hero positioneren. Ik dacht dat Venom altijd de bad guy was? Of was dat Carnage?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_180915439
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het maar raar dat ze Venom nu als een soort van Anti hero positioneren. Ik dacht dat Venom altijd de bad guy was? Of was dat Carnage?
Carnage sowieso, Venom is de laatste jaren meer een anti-hero geworden geloof ik al maar dat is dan met Flash Thompson als host in dienst van het Amerikaanse leger

http://marvel.wikia.com/wiki/Eugene_Thompson_(Earth-616)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:13:33 #15
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180917008
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Carnage sowieso, Venom is de laatste jaren meer een anti-hero geworden geloof ik al maar dat is dan met Flash Thompson als host in dienst van het Amerikaanse leger

http://marvel.wikia.com/wiki/Eugene_Thompson_(Earth-616)
Wat ik ook geen handige keuze vond.

Brock is niet likable en heeft een tragisch dieptepunt bereikt op het moment dat hij bindt met de symbiont. Pas als alles op de helling gaat gaat hij zich pas verzetten, daarvoor is alles ellende. Ergo, zonder de spanning met Spinnenmans is het haast een compleet ander personage.

Ik ben echt niet tegen verandering an sich, en kan me keuzes om iemand meer motivatie te geven best voorstellen. Echter zie ik nu geen vooruitgang behalve dat het nu een soort Spawn Light wordt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:35:22 #16
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180917594
Vanavond met een goed glas whiskey eindelijk een begin maken aan Luke Cage S02! Ben erg benieuwd. Ik hoop dat er dit keer een betere antagonist in zit. Cottonmouth was erg gaaf, maar helaas werd die tè snel vervangen door een drie-in-een-dozijn Diamondback..
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_180917723
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wat ik ook geen handige keuze vond.
Geen idee, marvel volg ik alleen nog maar via nieuwsberichten. Geen idee wat de status van de comics is tegenwoordig :)

quote:
Brock is niet likable en heeft een tragisch dieptepunt bereikt op het moment dat hij bindt met de symbiont. Pas als alles op de helling gaat gaat hij zich pas verzetten, daarvoor is alles ellende. Ergo, zonder de spanning met Spinnenmans is het haast een compleet ander personage.

Ik ben echt niet tegen verandering an sich, en kan me keuzes om iemand meer motivatie te geven best voorstellen. Echter zie ik nu geen vooruitgang behalve dat het nu een soort Spawn Light wordt.
Even cashen op de naam met een PG-13 actie/horror film, meer verwacht ik er niet van.

(hoop wel dat de nieuwe Spawn film wat wordt)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_180918202
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:35 schreef Kaizen_ het volgende:
Vanavond met een goed glas whiskey eindelijk een begin maken aan Luke Cage S02! Ben erg benieuwd. Ik hoop dat er dit keer een betere antagonist in zit. Cottonmouth was erg gaaf, maar helaas werd die tè snel vervangen door een drie-in-een-dozijn Diamondback..
klopt, ik vond de nieuwe (en oude) bad guys in S2 erg goed tot uiting komen met allemaal genoeg achtergrond. Soms zelfs iets teveel waardoor het middenste gedeelte van het seizoen wat te traag verloopt. Maar al met al weer genoten
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:02:00 #19
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_180918275
klinkt goed. JEssica Jones begon me al gelijk te irriteren. Dom wijf
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:27:44 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180918913
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Geen idee, marvel volg ik alleen nog maar via nieuwsberichten. Geen idee wat de status van de comics is tegenwoordig :)

[..]

Even cashen op de naam met een PG-13 actie/horror film, meer verwacht ik er niet van.

(hoop wel dat de nieuwe Spawn film wat wordt)
Dat dus. En dat is zonde en speelt Disney alleen in de kaart.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:40:10 #21
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180919259
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:02 schreef One_conundrum het volgende:
klinkt goed. JEssica Jones begon me al gelijk te irriteren. Dom wijf
Jessica Jones S01 _O_ _O_ _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_180920038
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:40 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Jessica Jones S01 _O_ _O_ _O_
idd, seizoen 1 was geweldig. Ook de beste badguy van marvel (op tv of film) tot nu toe vind ik. Op Thanos na misschien. S2 viel wat tegen aangezien er niet echt zo een badguy was
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:17:02 #23
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180920102
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:14 schreef planethugo het volgende:
idd, seizoen 1 was geweldig. Ook de beste badguy van marvel (op tv of film) tot nu toe vind ik. Op Thanos na misschien. S2 viel wat tegen aangezien er niet echt zo een badguy was
100% mee eens. Killgrave was hands down de beste Marvel villain ever. _O_ Thanos heeft een welverdiende tweede plek.

Seizoen 2 werd volledig gered door het side-verhaal van Trish Walker. Jessica Jones en haar moeder was echt super-oninteressant helaas..
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_180920243
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:17 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

100% mee eens. Killgrave was hands down de beste Marvel villain ever. _O_ Thanos heeft een welverdiende tweede plek.

Seizoen 2 werd volledig gered door het side-verhaal van Trish Walker. Jessica Jones en haar moeder was echt super-oninteressant helaas..
met een anticlimax bovendien. Maar dat vind ik bij de laatste Marvel Netflix series sowieso een beetje, er wordt lang opgebouwd naar een eindgevecht en dat maakt dan net wat te weinig indruk voor het lange wachten. Maar ach, verder van vrijwel alle 5 de series wel genoten (Iron Fist wat minder maar vermoed dat S2 daar al wat beter van gaat zijn)
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:55:42 #25
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_180923434
Mjaa Jessica was gewoon irritant in hoe ze met de whizzer omging, en die aziaat in elkaar sloeg. en beetje dom zuipen. beetje makkelijk geschreven en irritant.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:45:55 #26
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180942252
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:40 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Jessica Jones S01 _O_ _O_ _O_
Ik ben een van de weinigen die het niet heel geweldig vond vrees ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_180976201
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:43 schreef planethugo het volgende:

[..]

precies.

Waar ik wel moeite mee had was dat ze in de Amazing Spider-Man films ook wat anders dan bij de eerste wilde doen en dat Kurt Conners dan opeens bij Oscorp werkt ipv leraar van Peter Parker is. De eerste spider-man films hadden het qua correctheid met de comics toch het beste voor elkaar. Ook Venom die vanuit de ruimte kwam samen met de zoon van JJ, ipv de Venom zoals dat nu in de komende film gebracht wordt (al kunnen ze de oorsprong van het goedje net zo goed nog uit een ruimtemissie laten komen natuurlijk)
Dat laatste lijkt toch wel te gaan gebeuren als je de trailers ziet. Je ziet in de laatste trailer ook een ruimteplatform met raket. Dus de oorsprong zal zeker wel buitenaards zijn en ik verwacht dat de verhaallijn er ook naartoe gaat om de ruimte te verkennen voor andere symbioten (Carnage?). Misschien niet in de huidige film, maar wel het doel van Carlton Drake en zijn Life foundation.

Tja en welke comic verhaallijn gaan ze volgen. Als ze de 'Amezing Spiderman' lijn zouden volgen had Venom ook een spider op zijn borst moeten hebben. Ik denk eerder dat het een mix van eigen verhaallijn wordt met de 'Ultimate' verhaallijn.

New Rockstars heeft de 2e trailer grondig onder de loep genomen en doen een aantal voorspellingen. Die gasten hebben het wel vaak juist.

Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:45:53 #28
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_180976324
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik ben een van de weinigen die het niet heel geweldig vond vrees ik...
ben ik ook bang voor
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:10:17 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180982742
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:17 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

100% mee eens. Killgrave was hands down de beste Marvel villain ever. _O_ Thanos heeft een welverdiende tweede plek.

Seizoen 2 werd volledig gered door het side-verhaal van Trish Walker. Jessica Jones en haar moeder was echt super-oninteressant helaas..
Ik vond seizoen 2 best te pruimen en t verhaal met moeders ook.
Maar je hebt gelijk qua Trish. Ik zat continu te wachten totdat .....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:11:34 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180982767
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond seizoen 2 best te pruimen en t verhaal met moeders ook.
Maar je hebt gelijk qua Trish. Ik zat continu te wachten totdat .....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In haar superhelden persona, of in het klassieke Patsy Walker vorm uit de jaren 40?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:12:12 #31
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180982787
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

In haar superhelden persona, of in het klassieke Patsy Walker vorm uit de jaren 40?
Superhelden!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:11:07 #32
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180990194
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:17 schreef Kaizen_ het volgende:
100% mee eens. Killgrave was hands down de beste Marvel villain ever. Thanos heeft een welverdiende tweede plek.
WIlson Fisk / Kingpin staat overigens op een waardige #3 in Daredevil S01
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:06:11 #33
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180993124
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:11 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

WIlson Fisk / Kingpin staat overigens op een waardige #3 in Daredevil S01
Vond ik meer in zitten dan nu gedaan. Maar interessanter dan veel andere villains ja.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:45:33 #34
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180996687
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Vond ik meer in zitten dan nu gedaan.
In welk opzicht?

Wel was het een enorm rustige opbouw naar het personage 'Kingpin', maar dat was ook het geval bij Daredevil zelf. Pas in de laatste aflevering krijgt hij zijn pak volgens mij. Hopelijk komt Fisk terug in Daredevil S03. Ik wil meer Fisk en minder ninja's.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:27:09 #35
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181009983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:45 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

In welk opzicht?

Wel was het een enorm rustige opbouw naar het personage 'Kingpin', maar dat was ook het geval bij Daredevil zelf. Pas in de laatste aflevering krijgt hij zijn pak volgens mij. Hopelijk komt Fisk terug in Daredevil S03. Ik wil meer Fisk en minder ninja's.
In het opzicht dat ik dus meer aan personageontwikkeling had gedaan dan de twee smaken, ok, drie smaken die we nu kregen (koele kikker, subtiele agressie en als een fucking klein kind stampen als het niet naar zijn zin gaat).

Je hebt een goeie acteur maar dan laat je hem een hamfisted uitwerking van een verder boeiende schurk spelen. Vind ik zonde, zeker als je dat vergelijkt met de rest van de serie.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:42:22 #36
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181047760
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Superhelden!
Zij mag van mij in het volgend seizoen wel een leading role hebben, Jessica supportive.
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 17:27 schreef Skull-splitter het volgende:
In het opzicht dat ik dus meer aan personageontwikkeling had gedaan dan de twee smaken, ok, drie smaken die we nu kregen (koele kikker, subtiele agressie en als een fucking klein kind stampen als het niet naar zijn zin gaat).

Je hebt een goeie acteur maar dan laat je hem een hamfisted uitwerking van een verder boeiende schurk spelen. Vind ik zonde, zeker als je dat vergelijkt met de rest van de serie.
Zelf vond ik hem een hele sterke rol neerzetten. Wat je zegt klopt wel, van een echte personage ontwikkeling was weinig sprake. Er werd voornamelijk opgebouwd naar de haat jegens Daredevil. Desalniettemin vond ik hem een geweldige rol neerzetten. :) Hopelijk keert hij terug voor het volgende seizoen. Het ninja-gehalte stoorde mij enorm in S02. Niet helemaal mijn ding.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:45:41 #37
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181047818
Ik vond de opbouw in the Punisher gewoon veel sterker gedaan.

En drie smaken Fisk vond ik niet eng. Wellicht omdat ik op mijn werk een aantal rare figuren heb rondlopen (GGZ hoek), maar het werkte gewoon niet voor mij.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 11:25:42 #38
368283 ato
pi_181049554
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:14 schreef planethugo het volgende:

[..]

idd, seizoen 1 was geweldig. Ook de beste badguy van marvel (op tv of film) tot nu toe vind ik. Op Thanos na misschien. S2 viel wat tegen aangezien er niet echt zo een badguy was
Mee eens, seizoen 2 was wat minder. Toch vind ik deze helden serie in het algemeen tot nu toe de beste.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 12 augustus 2018 @ 10:46:40 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181124225
Hoewel de cast van Guardians liet weten dat ze achter Gunn staan, en Bautista zelfs verder wil gaan dan dat en wil helemaal niet meer voor Disney werken, lijkt een heraanstelling voor Gunn ver weg na deze vondst:



Daarnaast nog de "grap" van het verkrachten van zijn eigen dochter, tegenover zijn vrouw/vriendin.


Slechts even een update.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 12 augustus 2018 @ 11:53:11 #40
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_181125553
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sony wil een Silk-film maken. Bewonderenswaardig hoe Amy Pascal bedenkelijke projecten blijft aankondigen. De anti-Feige.

Ach ja, Silk klinkt nog altijd marginaal interessanter dan Silver Sable, de Sinister Six of de Aunt May Supremacy.
Update: naast Silk en Morbius was er dus ook nog een Black Cat & Silver Sable film. Die zou worden opgesplitst, want de personages zijn dermate boeiend dat ze hun eigen film verdienen. Daarnaast is men aan het bekijken om ook films te maken over Kraven (euhm... okay dan?), Nightwatch (een vijfderangs Spawn-ripoff) en Jackpot (nog zo'n slappe gimmick waarbij werd gesuggereerd dat dit Mary Jane was, om dan iemand volledig anders te zijn).

Wel lachen dat Sony krampachtig probeert om divers te doen door alle vrouwelijke superfiguren die ze kunnen terugvinden tussen hun Spidey-rechten, een eigen film te geven. En Nightwatch is van de negroïde overtuiging, dus dan weten we ook weer waarom ze die gekozen hebben. Rocket Racer zal wel té ridicuul zijn geweest met zijn skateboard-raketjes en Prowler té stigmatiserend, als inbrekende afro-amerikaan. Gratis tip voor Sony: maak een film van Cardiac, nog zo'n obscure nitwit, maar wel een donkere meneer die naast grimmige antiheld ook een geniale chirurg is.

Al deze ideetjes staan natuurlijk on hold tot duidelijk is wat Venom financieel en kritisch gaat doen. Als die flopt, dan wordt dit allemaal terug geschrapt. Ik gebruik uit beleefdheid "als die flopt" in plaats van "wanneer die flopt".
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 12 augustus 2018 @ 11:54:38 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181125573
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Update: naast Silk en Morbius was er dus ook nog een Black Cat & Silver Sable film. Die zou worden opgesplitst, want de personages zijn dermate boeiend dat ze hun eigen film verdienen. Daarnaast is men aan het bekijken om ook films te maken over Kraven (euhm... okay dan?), Nightwatch (een vijfderangs Spawn-ripoff) en Jackpot (nog zo'n slappe gimmick waarbij werd gesuggereerd dat dit Mary Jane was, om dan iemand volledig anders te zijn).

Wel lachen dat Sony krampachtig probeert om divers te doen door alle vrouwelijke superfiguren die ze kunnen terugvinden tussen hun Spidey-rechten, een eigen film te geven. En Nightwatch is van de negroïde overtuiging, dus dan weten we ook weer waarom ze die gekozen hebben. Rocket Racer zal wel té ridicuul zijn geweest met zijn skateboard-raketjes en Prowler té stigmatiserend, als inbrekende afro-amerikaan. Gratis tip voor Sony: maak een film van Cardiac, nog zo'n obscure nitwit, maar wel een donkere meneer die naast grimmige antiheld ook een geniale chirurg is.

Al deze ideetjes staan natuurlijk on hold tot duidelijk is wat Venom financieel en kritisch gaat doen. Als die flopt, dan wordt dit allemaal terug geschrapt. Ik gebruik uit beleefdheid "als die flopt" in plaats van "wanneer die flopt".
Plus dat Cardiac er een stuk beter uitziet dat Prowler en Rocket.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 12 augustus 2018 @ 19:02:37 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181135618
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoewel de cast van Guardians liet weten dat ze achter Gunn staan, en Bautista zelfs verder wil gaan dan dat en wil helemaal niet meer voor Disney werken, lijkt een heraanstelling voor Gunn ver weg na deze vondst:

[ afbeelding ]

Daarnaast nog de "grap" van het verkrachten van zijn eigen dochter, tegenover zijn vrouw/vriendin.


Slechts even een update.
Ah, foto's van een feestje ten tijde dat de beerput van de kerk op een kier ging (2008-2012), een gezelschap waarvan er 1 de fout in blijkt te zijn gegaan. Zelfs mainstream werden daar grappen over gemaakt.
Context, context.

Filmpje moet ik nog bekijken, maar ik vrees ook daar context.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181136998
Die foto van dat feestje _O- zoiets zie je tijdens carnaval ook dagelijks. Eveneens als de cynische en harde/dubbelzinnige grappen over de actualiteit.
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:24:42 #44
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181315406
Spider-Man - Far From Home update:


Locatie: Venetië, Villain Aquaman?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:30:25 #45
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181315436
Verder is Luke Cage Season 2 echt geweldig! _O_

Bushmaster steelt de show, daarnaast speelt Misty Knight ook een geweldige rol. Tot nu toe is 't seizoen niet perfect, de chemistry tussen Shades en Mariah is soms niet natuurlijk, maar alsnog vermaak ik me goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:35:02 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181317081
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:30 schreef Kaizen_ het volgende:
Verder is Luke Cage Season 2 echt geweldig! _O_

Bushmaster steelt de show, daarnaast speelt Misty Knight ook een geweldige rol. Tot nu toe is 't seizoen niet perfect, de chemistry tussen Shades en Mariah is soms niet natuurlijk, maar alsnog vermaak ik me goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er echt nog steeds niet aan begonnen.
Ik vond S1 "wel ok", maar ik heb zeer weinig met de Harlem yo yo gangsta setting merk ik.
Iron Fist was ook geen pareltje, maar dat trekt me gewoonweg meer.

Voor mij voelt t opstarten van S2 als een moetje, omdat ik deze reeks in total wil blijven volgen. Maar misschien denk ik daar eenmaal anders over als ik eindelik eens start.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:39:25 #47
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181317135
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er echt nog steeds niet aan begonnen.
Ik vond S1 "wel ok", maar ik heb zeer weinig met de Harlem yo yo gangsta setting merk ik.
Iron Fist was ook geen pareltje, maar dat trekt me gewoonweg meer.

Voor mij voelt t opstarten van S2 als een moetje, omdat ik deze reeks in total wil blijven volgen. Maar misschien denk ik daar eenmaal anders over als ik eindelik eens start.
Luke Cage is en blijft geshoot in een hiphop/gangster saus. Het grote verschil is dat er nu een Jamaicaans bijgerecht bijkomt. Seizoen 1 vond ik ook erg matig, voornamelijk omdat ik 1) Cottonmouth echt gaaf vond, maar dat was niet van lange duur en 2) Diamondback vond ik vreselijk cliché.

Het hele gangster-sfeertje vind ik zelf wel wat hebben. Maar als je dat niets vind is de kans groot dat Seizoen 2 ook voor jou tegen gaat vallen.

Ironfist was inderdaad vreselijk. Daar kan ik weinig anders over zeggen. :+
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181317785
Ik vond Ironfist in zijn optreden bij Luke Cage beter te pruimen dan in zijn hele eigen seizoen (en in de Defenders for that matter)...
Verder is de sfeer en de muziek wel wat Luke Cage maken. Het Jamaicaanse sausje was een welkome toevoeging en ook het tempo in S2 is wat beter dan in S1. Ik heb wel genoten van dit seizoen.

Zat te denken om van de week te beginnen aan The Gifted, iemand daar een mening over?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:57:02 #49
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181318251
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:28 schreef Karstman het volgende:
Verder is de sfeer en de muziek wel wat Luke Cage maken. Het Jamaicaanse sausje was een welkome toevoeging en ook het tempo in S2 is wat beter dan in S1. Ik heb wel genoten van dit seizoen.
Complimenten aan de live-bands @ Harlem's Paradise. Stuk voor stuk echt gave nummers. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181319276
Was best wel te speken over Luke Cage Season 1, al ben ik het eens dat Diamondback verschrikkelijk was en Cottonmouth mij veel meer aansprak als badguy.
Ik stoorde me wel mateloos aan Shades, ik weet niet wat het is maar geen moment vond ik hem natuurlijk overkomen als een bedreigende factor en ook zijn chemistry met Mariah was....mwah.

Iron Fist vond ik duidelijk de minste van de Netflix shows, alleen ben ik groot van van zijn vriendin Colleen Wing (wat een lekker ding vind ik dat zeg).
Ook zijn interacties met Luke Cage in Season 2 waren verfrissend en een welkome aanvulling en "My name is Bushmastaaaaa" was ook een goeie, geen standaard badguy maar eentje met een missie en stiekem best wel likeable. Oh ja, en de borsten van Misty..........
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:14:48 #51
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181319754
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:54 schreef MCPO het volgende:
Colleen Wing
:9~
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181320454
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:57 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Complimenten aan de live-bands @ Harlem's Paradise. Stuk voor stuk echt gave nummers. :)
Stuk voor stuk erg goed. Kingfish, Stephen Marley, hoogtepunt vond ik KRS-One!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_181320832
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:41 schreef Karstman het volgende:

[..]

Stuk voor stuk erg goed. Kingfish, Stephen Marley, hoogtepunt vond ik KRS-One!
en Faith Evans die daar optreedt met Biggie op de achtergrond aan de muur
  maandag 20 augustus 2018 @ 14:11:38 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181321211
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:28 schreef Karstman het volgende:

Zat te denken om van de week te beginnen aan The Gifted, iemand daar een mening over?
Ik vond t erg leuk, maar ik vind X-Men sowieso leuker dan Avengers en Defender. Ben altijd van de meer fantasy achtige superpowers geweest. Leuk om te zien hoe karakters uit X-Men en X-Force hier in deze serie gezet worden.

Polaris O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181322038
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond t erg leuk, maar ik vind X-Men sowieso leuker dan Avengers en Defender. Ben altijd van de meer fantasy achtige superpowers geweest. Leuk om te zien hoe karakters uit X-Men en X-Force hier in deze serie gezet worden.

Polaris O+
ik kon ze allemaal niet in the gifted. Alleen dat ze het hadden over dat the x-men hen aangewezen hadden voordat ze zelf verdwenen (of stierven?).

Pas nog gekeken, vond het wel ok maar qua verhaal etc wat cliche
pi_181322460
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik kon ze allemaal niet in the gifted. Alleen dat ze het hadden over dat the x-men hen aangewezen hadden voordat ze zelf verdwenen (of stierven?).

Pas nog gekeken, vond het wel ok maar qua verhaal etc wat cliche
Dat vond ik dus ook inderdaad, op zich wel gaaf maar wel standaard verhaal.
Daarnaast vond ik de voorgevel van dat meisje wel erg groot voor iemand die 15(?) moet spelen?
Beetje afleidend zelfs O-)
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  maandag 20 augustus 2018 @ 15:00:12 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181322461
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik kon ze allemaal niet in the gifted. Alleen dat ze het hadden over dat the x-men hen aangewezen hadden voordat ze zelf verdwenen (of stierven?).

Pas nog gekeken, vond het wel ok maar qua verhaal etc wat cliche
Dus je hebt X-Men Days of future past niet gezien?
Zit zelfs een hoofd karakter uit de film in die serie (andere actrice, dat wel).

En verder flink wat hints naar de film idd.
Maar een belangrijkse link is toch ook wel ....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181745450
Heeft iemand dat Cloak & Dagger al gezien?
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:00:06 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181745490
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft iemand dat Cloak & Dagger al gezien?
:Y

Moet nog 2 afl of zo
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181745715
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:Y

Moet nog 2 afl of zo
Waar kijk jij dat en is het wat?
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:33:02 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181746145
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:12 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waar kijk jij dat en is het wat?
Op de ali-illegali.
En ik vond t begin leuk, maar daarna iets minder.
Tienerdrama.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181749150
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Op de ali-illegali.
En ik vond t begin leuk, maar daarna iets minder.
Tienerdrama.
Daarom ben ik daar niet eens aan begonnen. Leek me idd al teveel tienerdrama en te weinig sci-fi :N

Overigens is vanaf vandaag Seizoen 2 van Iron Fist beschikbaar *O*
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:18:54 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181749218
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:15 schreef R-Tech het volgende:

[..]

Daarom ben ik daar niet eens aan begonnen. Leek me idd al teveel tienerdrama en te weinig sci-fi :N

Overigens is vanaf vandaag Seizoen 2 van Iron Fist beschikbaar *O*
Ik lig nog achter met Luke Cage :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181753231
Vandaag laatste aflevering van Luke Cage kijken, en daarna direct door met Iron Fist! Nice 😀
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 7 september 2018 @ 16:45:04 #65
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_181753666
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:15 schreef R-Tech het volgende:

[..]

Daarom ben ik daar niet eens aan begonnen. Leek me idd al teveel tienerdrama en te weinig sci-fi :N

Overigens is vanaf vandaag Seizoen 2 van Iron Fist beschikbaar *O*
Cloak & Dagger is dan ook in de comics gewoon een tienerdrama.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 8 september 2018 @ 04:37:00 #66
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_181766230
Legion seizoen 2 al uit eigenlijk?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_181767155
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 04:37 schreef One_conundrum het volgende:
Legion seizoen 2 al uit eigenlijk?
Wat bedoel je?
Seizoen 2 is al op TV geweest.
pi_181778063
New Rockstars op YouTube hebben wel geinige items. Nu hun gedachte over Captain Marvel aan de hand van gepubliceerde screenshots.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 9 september 2018 @ 21:47:35 #69
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_181805639
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 19:40 schreef BasNijmegen het volgende:
New Rockstars op YouTube hebben wel geinige items. Nu hun gedachte over Captain Marvel aan de hand van gepubliceerde screenshots.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers
pi_181865038
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 21:47 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Spoilers
Daarom staat ie toch ook in een spoilertag?
En tja, alles wat omtrent Captain Marvel naar buiten wordt gebracht is een spoiler. Dus de officiële release foto's ook.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_181985009
Captain Marvel Spoiler:

Beter niet kijken als je film wilt zien. (tegenwoordig zijn alle trailers Spoilers)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 15:01:38 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181985182
Infinity war had ik zoveel toffer gevonden als het x-men logo was verschenen op het einde ipv van het captain marvel logo ;(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:19:55 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181985664
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Cloak & Dagger is dan ook in de comics gewoon een tienerdrama.
Say no to drugs!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:20:10 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181985671
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:27 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag laatste aflevering van Luke Cage kijken, en daarna direct door met Iron Fist! Nice 😀
Ben inmiddels ook begonnen.
Valt me eigenlijk niet tegen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181985736
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Infinity war had ik zoveel toffer gevonden als het x-men logo was verschenen op het einde ipv van het captain marvel logo ;(
Het is nog steeds niet officieel van Disney, dus dat was helaas nog niet mogelijk geweest. Hopelijk na Avengers 4!
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:28:51 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181985870
quote:
Ik heb er alle vertrouwen in! ^O^
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181986278
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb er alle vertrouwen in! ^O^
:Y

Phase 3 komt tot z'n eind volgend jaar, in Phase 4 zal Captain Marvel wel centraal staan denk ik ^O^
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:54:26 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181986304
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

:Y

Phase 3 komt tot z'n eind volgend jaar, in Phase 4 zal Captain Marvel wel centraal staan denk ik ^O^
Female, cosmic, nieuwe gebieden, klinkt als een goede keuze.
Put with the old, in with the new. Ik denk dat t een prima overgang kan zijn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 18 september 2018 @ 17:19:30 #80
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181987729
Ik kijk hem morgen even. Tenzij ik vanavond ineens tijd over heb.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 17:42:05 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181988131
Carol denvers nooit heel boeiend gevonden maar misschien kunnen ze er met de films er wel iets van maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_181994094
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ben inmiddels ook begonnen.
Valt me eigenlijk niet tegen.
heb vandaag 4 afleveringen gezien en om eerlijk te zijn vind ik het beter dan heel seizoen 1
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 19 september 2018 @ 00:19:59 #83
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181996554
Gekeken. Green Lantern maar dan in Marveljus. Ik kijk het vast wel, maar het is allemaal lekker vet. En ik mag Brie Larson best. (Al klinkt ze nogal... afwezig)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 19 september 2018 @ 08:46:46 #84
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181999501
Na twee erg trage afleveringen begint Iron Fist S02 goed op gang te komen! Ben nu bij aflevering 5 en de spanning stijgt. *O*

Nu al stukken beter dan het eerste seizoen, die ronduit vreselijk was. Zo te zien hebben ze van hun fouten geleerd, Daniel Rand wordt nu echt stukken beter weggezet.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2018 @ 01:35:21 #85
88815 The_Emotion
98.3
pi_182018950
quote:
Ik ben benieuwd.
Een jongere Nick Fury en Phil Coulson _O_
Wel jammer dat het nog een dikke half jaar wachten is.

En de brandende vraag, wat voor rol gaat deze Cap spelen in Avengers 4.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 20 september 2018 @ 10:25:36 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182022232
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182022809
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 08:46 schreef Kaizen_ het volgende:
Na twee erg trage afleveringen begint Iron Fist S02 goed op gang te komen! Ben nu bij aflevering 5 en de spanning stijgt. *O*

Nu al stukken beter dan het eerste seizoen, die ronduit vreselijk was. Zo te zien hebben ze van hun fouten geleerd, Daniel Rand wordt nu echt stukken beter weggezet.
seizoen afgekeken en was al vanaf het begin stukken beter dan S1. Nog steeds niet de beste Marvel serie maar toch gewoon prima weg te kijken. De gevechten zijn ook stukken beter en de chemie tussen de karakters is beter. En Daniel is niet meer zo een jankert die steeds aan iedereen moet vertellen dat hij de iron fist uit kun lun is.

Die Joy begint me dan wel te irriteren, beetje raar hoe die opeens na S1 gedraaid is
pi_182024729
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

seizoen afgekeken en was al vanaf het begin stukken beter dan S1. Nog steeds niet de beste Marvel serie maar toch gewoon prima weg te kijken. De gevechten zijn ook stukken beter en de chemie tussen de karakters is beter. En Daniel is niet meer zo een jankert die steeds aan iedereen moet vertellen dat hij de iron fist uit kun lun is.

Die Joy begint me dan wel te irriteren, beetje raar hoe die opeens na S1 gedraaid is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en de preview voor S3 beloofd heel wat leuke dingen! *O*
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 20 september 2018 @ 16:49:13 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182029611
Iron fist zijn vriendinnetje is echt een leukertje O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182041823
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iron fist zijn vriendinnetje is echt een leukertje O+
Eens O+
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_182044532
Iron Fist is ook voor mij de zwakste broeder in het geheel van Netflix Marvel series:
Voor mij is de volgorde: Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist.

Een paar dingen die mij opviel/irriteerde aan het 2de seizoen van Iron Fist:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:48:03 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182045701
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iron fist zijn vriendinnetje is echt een leukertje O+
Ik ben benieuwd of die nog ooit een team-up spin off serie krijgt met Misty Knight. Ook al zo'n kick ass character en in de comics vormen ze samen een duo (Daughters of the dragon) en een kwartet (Heroes for hire, met Black Cat en Tarantula).

Dat eerste daar is wel meerdere malen naar gehint al.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 21 september 2018 @ 14:09:28 #93
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182047004
Ik ben die marvel films wel zat. Ik vind het ronduit maar matige actiefilms zonder inhoud. Ant-Man? Komop jongens. Tijdje geleden Total Recall (de oude) gekeken. Veel betere actiefilm.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  Redactie Games vrijdag 21 september 2018 @ 14:17:47 #94
181272 crew  Noppie2000
pi_182047185
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:09 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik ben die marvel films wel zat. Ik vind het ronduit maar matige actiefilms zonder inhoud. Ant-Man? Komop jongens. Tijdje geleden Total Recall (de oude) gekeken. Veel betere actiefilm.
Bedankt voor de info.
  vrijdag 21 september 2018 @ 14:22:21 #95
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182047269
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:17 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Bedankt voor de info.
Voor jou altijd Noppie2000
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 14:44:26 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182047584
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of die nog ooit een team-up spin off serie krijgt met Misty Knight. Ook al zo'n kick ass character en in de comics vormen ze samen een duo (Daughters of the dragon) en een kwartet (Heroes for hire, met Black Cat en Tarantula).

Dat eerste daar is wel meerdere malen naar gehint al.
Misschien ipv van black cat die andere cat uit jessica jones?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 21 september 2018 @ 15:08:32 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182047961
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Misschien ipv van black cat die andere cat uit jessica jones?
Hellcat.

De verkeerde kat inderdaad, maar wel praktischer ja. Aangezien ze die al hebben in de Defenders reeks en Black Cat een Spiderman character is (en waarvan Sony al iets probeert te maken). Dat gaat m dus nooit worden. Dus best goede optie :Y Dan hebben ze de 3 side-chicks uit de Defender reeks.

Misty uit Luke Cage
Colleen uit Iron Fist
HellCat uit Jessica Jones

Alleen Daredevil had er geen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182049029
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hellcat.

De verkeerde kat inderdaad, maar wel praktischer ja. Aangezien ze die al hebben in de Defenders reeks en Black Cat een Spiderman character is (en waarvan Sony al iets probeert te maken). Dat gaat m dus nooit worden. Dus best goede optie :Y Dan hebben ze de 3 side-chicks uit de Defender reeks.

Misty uit Luke Cage
Colleen uit Iron Fist
HellCat uit Jessica Jones

Alleen Daredevil had er geen.
Misschien komt Claire nog terug met ineens abilities.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 16:24:08 #99
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182049344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hellcat.

De verkeerde kat inderdaad, maar wel praktischer ja. Aangezien ze die al hebben in de Defenders reeks en Black Cat een Spiderman character is (en waarvan Sony al iets probeert te maken). Dat gaat m dus nooit worden. Dus best goede optie :Y Dan hebben ze de 3 side-chicks uit de Defender reeks.

Misty uit Luke Cage
Colleen uit Iron Fist
HellCat uit Jessica Jones

Alleen Daredevil had er geen.
Ik zou dit nog gaan kijken en vetter vinden als de defenders ook :D van Daredevil heb je nog baby vamp uit True Blood.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2018 @ 16:30:52 #100
368283 ato
pi_182085187
Ik ben nu pas alle Marvel films aan het kijken op Netflix, ik had wel eens een film gezien.
Maar ik zie nu pas de rode draad erin, ofwel de opmars van The Avengers.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182085949
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 16:30 schreef ato het volgende:
Ik ben nu pas alle Marvel films aan het kijken op Netflix, ik had wel eens een film gezien.
Maar ik zie nu pas de rode draad erin, ofwel de opmars van The Avengers.
Welke kijk je? Ze staan er toch niet allemaal op?
  † In Memoriam † zondag 23 september 2018 @ 18:02:20 #102
368283 ato
pi_182087566
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 17:07 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Welke kijk je? Ze staan er toch niet allemaal op?
Nee klopt. Iron man 2 en 3 staan er op, Guuardian galaxy volume 2, Thor deel 2 en The Avengers 1 en 2.

Ik heb de nieuwste The Avengers al verleden week gezien op Videoland.
Heerlijke films.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182087844
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 18:02 schreef ato het volgende:

[..]

Nee klopt. Iron man 2 en 3 staan er op, Guuardian galaxy volume 2, Thor deel 2 en The Avengers 1 en 2.

Ik heb de nieuwste The Avengers al verleden week gezien op Videoland.
Heerlijke films.
Ik wil de orginele spiderman films kijken, die vond ik zo briliant..
  zondag 23 september 2018 @ 18:09:33 #104
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182087846
Welke film kan je beter eerst kijken Infinity War of Ant-man and the Wasp?
pi_182087871
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 18:09 schreef KingRadler het volgende:
Welke film kan je beter eerst kijken Infinity War of Ant-man and the Wasp?
Infinity
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182087965
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 18:09 schreef KingRadler het volgende:
Welke film kan je beter eerst kijken Infinity War of Ant-man and the Wasp?
En als je ant man hebt gezien, blijven zitten tot na de credits scenes
  Redactie Games zondag 23 september 2018 @ 20:08:03 #107
181272 crew  Noppie2000
pi_182090140
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 18:13 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

En als je ant man hebt gezien, blijven zitten tot na de credits scenes
Zoals vrijwel elke Marvel dus ;)
pi_182090229
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:37 schreef MCPO het volgende:
Iron Fist is ook voor mij de zwakste broeder in het geheel van Netflix Marvel series:
Voor mij is de volgorde: Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist.

Een paar dingen die mij opviel/irriteerde aan het 2de seizoen van Iron Fist:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ben ik het volledig mee eens. Iron Fist is heel matig gedaan en lijkt afgeraffeld tegen over die andere drie van The Defenders. Zowel seizoen 1 als 2 zijn veel zwakker dan van de overige helden.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2018 @ 20:17:37 #109
368283 ato
pi_182090307
Oh ja The Antman staat ook op Netflix.
Deadpool vind ik ook geweldig trouwens.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 23 september 2018 @ 21:37:14 #110
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182092203
Moet wachten op Blu ray voor Ant-man/Wasp Via een piraat staat ie er ook niet op.
pi_182094521
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 20:08 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Zoals vrijwel elke Marvel dus ;)
Klopt, alleen bij de tweede avengers en nog een aantal zaten ze er niet bij.. :P
  maandag 24 september 2018 @ 08:25:56 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182097704
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 21:37 schreef KingRadler het volgende:
Moet wachten op Blu ray voor Ant-man/Wasp Via een piraat staat ie er ook niet op.
Draait hier zelfs nog in de bios.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182098014
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 20:12 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hier ben ik het volledig mee eens. Iron Fist is heel matig gedaan en lijkt afgeraffeld tegen over die andere drie van The Defenders. Zowel seizoen 1 als 2 zijn veel zwakker dan van de overige helden.
Ook afgekeken. Misschien dat het is omdat dit seizoen Iron Fist zoveel beter is dan het eerste en het tweede seizoen Jessica Jones zo'n tegenvaller was ten opzichte van het eerste maar ik was toch erg positief verrast.

Nog even over de laatste scene:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 24 september 2018 @ 13:43:41 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182102300
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:41 schreef Karstman het volgende:

[..]

Stuk voor stuk erg goed. Kingfish, Stephen Marley, hoogtepunt vond ik KRS-One!
O echt?
Ik vond die KRS-One echt een soort simple sinterklaasrijmpje opdreunen. Dat vond ik noue cht helemaal niks :@ Maar wel leuk dat ze de Harlem's paradise volstoppen met relevante artiesten op dat gebied dan. :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 24 september 2018 @ 13:44:56 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182102316
Inmiddels Luke Cage klaar (minder een "opgave" dan seizoen 1) en begonnen net Iron Fist. Hopelijk op tijd klaar voor S3 van Daredevil. Begin het toch steeds meer een "moetje" te vinden omdat ik ze wil volgen (als onderdeel van t MCU en serie universum), dan dat ik echt enorm van de series geniet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182103953
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 13:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O echt?
Ik vond die KRS-One echt een soort simple sinterklaasrijmpje opdreunen. Dat vond ik noue cht helemaal niks :@ Maar wel leuk dat ze de Harlem's paradise volstoppen met relevante artiesten op dat gebied dan. :Y
Hip Hop royalty en een van de grondleggers van het genre die een van de nummers uit die begintijd die ook nog eens relevant is voor de serie ten gehore brengt...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_182107719
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hellcat.

De verkeerde kat inderdaad, maar wel praktischer ja. Aangezien ze die al hebben in de Defenders reeks en Black Cat een Spiderman character is (en waarvan Sony al iets probeert te maken). Dat gaat m dus nooit worden. Dus best goede optie :Y Dan hebben ze de 3 side-chicks uit de Defender reeks.

Misty uit Luke Cage
Colleen uit Iron Fist
HellCat uit Jessica Jones

Alleen Daredevil had er geen.
Elektra?
  maandag 24 september 2018 @ 22:36:15 #118
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182114841
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels Luke Cage klaar (minder een "opgave" dan seizoen 1) en begonnen net Iron Fist. Hopelijk op tijd klaar voor S3 van Daredevil. Begin het toch steeds meer een "moetje" te vinden omdat ik ze wil volgen (als onderdeel van t MCU en serie universum), dan dat ik echt enorm van de series geniet.
Dat had ik met de Flash en Arrow. Ik heb geen haast met de rest. Daredevil wel weer benieuwd naar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182114877
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 17:48 schreef planethugo het volgende:

[..]

Elektra?
Hoe zat het ook alweer, het idee was toch dat zij aan het einde van Defenders dood was?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 25 september 2018 @ 10:53:18 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182121071
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 17:48 schreef planethugo het volgende:

[..]

Elektra?
O ja :D
Oeps.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182122796
quote:
2s.gif Op maandag 24 september 2018 22:38 schreef Karstman het volgende:

[..]

Hoe zat het ook alweer, het idee was toch dat zij aan het einde van Defenders dood was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ook niet meer precies hoe dat eindigde. Misschien voor DD S3 de laatste ep van Defenders nog eens kijken
pi_182124844
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ook niet meer precies hoe dat eindigde. Misschien voor DD S3 de laatste ep van Defenders nog eens kijken
goed punt of ten minste even de synopsis lezen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_182128261
quote:
2s.gif Op maandag 24 september 2018 09:10 schreef Karstman het volgende:

[..]

Nog even over de laatste scene:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ward geeft eigenlijk het antwoord al in die scene.

Comic Spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 26 september 2018 @ 12:15:10 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182141478
Gisteren Guardians 2 gezien. Best een leuke film, maar toch een beetje een leeg gevoel daarna.
Ondanks dat het verhaal relatief origineel is t.o.v. de rest (Deadpool na) blijft het redelijk inwisselbaar met de rest.

Best leuk vermaak, maar nooit memorabel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 26 september 2018 @ 14:46:17 #125
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182143979
Guardians en een leeg gevoel?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games woensdag 26 september 2018 @ 14:52:17 #126
181272 crew  Noppie2000
pi_182144091
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Guardians en een leeg gevoel?
Guardians 2 zeker, matige film.
  woensdag 26 september 2018 @ 21:42:08 #127
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182153215
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:52 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Guardians 2 zeker, matige film.
Geen last van gehad.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2018 @ 21:48:11 #128
368283 ato
pi_182153417
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:52 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Guardians 2 zeker, matige film.
Ik vond het een leuke film.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 26 september 2018 @ 21:50:28 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182153501
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:48 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vond het een leuke film.
Beide guardians hebben meer bezieling dan het gros van de Marvelfilms.

Met als toppunt Civil War :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 26 september 2018 @ 21:52:05 #130
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182153561
guardians zijn wel de betere sowieso zijn die van de laatste tijd beter als sommige oudere.

infinity war black panther Ragnarok reken ik toch wel onder de beste.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 26 september 2018 @ 22:34:19 #131
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182154897
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:48 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vond het een leuke film.
Ik vind het zelfs een van de leukste Marvel films tot nu toe. Sowieso vind ik de meer recentere marvel films heel wat leuker dan de Iron Mans, of eerdere Hulk/Thor (al was Ragnarok wel top).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 27 september 2018 @ 09:22:19 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182159307
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs een van de leukste Marvel films tot nu toe. Sowieso vind ik de meer recentere marvel films heel wat leuker dan de Iron Mans, of eerdere Hulk/Thor (al was Ragnarok wel top).
Voor mij persoonlijk vind ik de latere ook leuker dan de eerdere. er komt steeds meer fantasie in, en dat is wat me altijd trok aan comics. Ik hoef geen realisme :D (vandaar ook meer X-men fan dan Avengers) De eerste MCU films zijn meer actiefilms met een tintje comic. Inmiddels wordt t steeds meer comic (met een Scarlet Witch, Guardians, Captain Marvel etc).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 27 september 2018 @ 12:32:10 #133
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182161953
hopelijk casten ze de juiste persoon voor Wolverine wie het ook is hij staat al met 3-0 achter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:46:15 #134
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182274626
X-Men Dark Phoenix is uitgesteld van februari 2019 naar juni 2019 en Gambit gaat van 2019 naar 2020. Over New Mutants is niets gezegd, die blijft op zijn plekje of ze zijn bij Fox gewoon vergeten dat ze die film ook nog hadden gemaakt.

Altijd een goed teken!
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:27:55 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182275386
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
X-Men Dark Phoenix is uitgesteld van februari 2019 naar juni 2019 en Gambit gaat van 2019 naar 2020. Over New Mutants is niets gezegd, die blijft op zijn plekje of ze zijn bij Fox gewoon vergeten dat ze die film ook nog hadden gemaakt.

Altijd een goed teken!
Er is geen enkel goed teken meer over qua Gambit.
Nu schijnen ze er een romantiosche komedie van te willen maken.
Ik wil zo graag dat Channing tatum zijn tengels van dat project afhaalt.... wat een fucking blamage is dat aan t worden zeg.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:02:50 #136
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182278057
Echt zo jammer.. Gambit was altijd zo fucking cool in de Xmen cartoons ;(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:33:34 #137
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182283123
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Er is geen enkel goed teken meer over qua Gambit.
Nu schijnen ze er een romantiosche komedie van te willen maken.
Ik wil zo graag dat Channing tatum zijn tengels van dat project afhaalt.... wat een fucking blamage is dat aan t worden zeg.
Vanwaar die haat? Alsof hij het in de soep laat lopen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:59:45 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182283971
Denk ook niet dat t aan tatum ligt haha
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 07:23:12 #139
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182286984
Eerste reacties op Venom zijn grotendeels negatief, dat zag niemand aankomen. De positievere meningen lijken het vermakelijke bagger te vinden, die soms bedoeld en soms onbedoeld hilarisch is. Interessantste zou een ietwat rare performance van Hardy zijn, die enerzijds de film volledig recht houdt, maar ook niet zo heel veel meer te maken heeft met de bad-ass uit de comics (wat iemand natuurlijk zowel als pluspunt of als minpunt kan zien).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 07:54:37 #140
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182287131
30% op RT pijnlijk
  woensdag 3 oktober 2018 @ 08:09:43 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182287212
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Er is geen enkel goed teken meer over qua Gambit.
Nu schijnen ze er een romantiosche komedie van te willen maken.
Ik wil zo graag dat Channing tatum zijn tengels van dat project afhaalt.... wat een fucking blamage is dat aan t worden zeg.
Fox is overgenomen toch?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:14:19 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182287876
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vanwaar die haat? Alsof hij het in de soep laat lopen.
Ten eerste zie ik hem verre van Gambit. Ik vind t A geen goede acteur en B geen geschikte acteur voor deze rol. Ten tweede lijkt t project (wat onder zijn leiding staat) al jaren niet van de grond te komen. En rten derde wordt t nu ineens een romantische komedie. Wtf? :')

Redenen genoeg voor mij.
Zeker omdat gambit 1 van mijn favo personages is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:01:41 #143
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182288709
Cherie...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182288798
De trailer zag er al uit als een B-film. Zal best vermakelijk zijn >:)
SOONY
pi_182289422
had niet verwacht dat Venom ronkende reviews zou krijgen, maar sommige reviews zijn idd wel erg vernietigend. Morgen ga ik het zelf gewoon zien.

Ik weet wel dat een andere cgi film (Gangster Squad) van deze regisseur echt verschrikkelijk slecht was.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:52:55 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182289622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ten eerste zie ik hem verre van Gambit. Ik vind t A geen goede acteur en B geen geschikte acteur voor deze rol. Ten tweede lijkt t project (wat onder zijn leiding staat) al jaren niet van de grond te komen. En rten derde wordt t nu ineens een romantische komedie. Wtf? :')

Redenen genoeg voor mij.
Zeker omdat gambit 1 van mijn favo personages is.
Gambit, srs.
Die gozer is net als Cable alles wat er mis is met de jaren 90 op stripgebied.

Nog net niet zo erg als Adam X the X-Treme.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 3 oktober 2018 @ 11:03:21 #147
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182289843
Fox en Sony zijn langzaam Marvel compleet aan het afbreken.

Ze moeten eens wat zorgvuldiger mee omgaan.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 oktober 2018 @ 11:05:40 #148
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182289890
Gambit O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 13:09:20 #149
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182292103
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 07:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eerste reacties op Venom zijn grotendeels negatief, dat zag niemand aankomen.
Dit is sarcasme toch?

Aangezien Hardy zelf zei dat zijn favo scenes niet jn de film zitten, zo'n 40 minuten aan materiaal is weggeknipt..

Lol
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 13:10:01 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182292111
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ten eerste zie ik hem verre van Gambit. Ik vind t A geen goede acteur en B geen geschikte acteur voor deze rol. Ten tweede lijkt t project (wat onder zijn leiding staat) al jaren niet van de grond te komen. En rten derde wordt t nu ineens een romantische komedie. Wtf? :')

Redenen genoeg voor mij.
Zeker omdat gambit 1 van mijn favo personages is.
Je weet dat Gambit niet gay is he :+
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 13:10:58 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182292124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:42 schreef planethugo het volgende:
reviews zijn idd wel erg vernietigend. Morgen ga ik het zelf gewoon zien.

Why

:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182292171
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:10 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Why

:')
vue moviepass dus onbeperkt kijken en zoveel is er laatste tijd niet uitgekomen ;)

en gewoon omdat Venom en Tom Hardy
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:00:30 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182293094
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gambit, srs.
Die gozer is net als Cable alles wat er mis is met de jaren 90 op stripgebied.

Nog net niet zo erg als Adam X the X-Treme.
Welnee, de X-Babies, DIE waren pas erg :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:00:59 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182293105
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:10 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Why

:')
Omdat je anders niet mee mag zeiken als je t niet zelf gezien hebt, that's why :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 oktober 2018 @ 14:02:09 #155
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182293126
na the 90's ging het helemaal mis met de x-men en marvel comics in het algemeen m-day en daarna van event naar event zonder opbouw.


all new all different tot het volgende event drie maanden later.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:04:20 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182293160
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
na the 90's ging het helemaal mis met de x-men en marvel comics in het algemeen m-day en daarna van event naar event zonder opbouw.

all new all different tot het volgende event drie maanden later.
Ik ben voor M-Day al afgehaakt qua lezen (ik geloof ergens na Phalanx en Onslaught and Age of Apocalypse) en volg nog af en toe summaries online.
Ben dus wel echt een 90's superheld lezer, en vandaar ook Gambit.
Plus natuurlijk de cartoon destijds, dus dan hebben die karakters al een streepje voor.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182293210
Ik had al verwacht dat venom kut zou zijn toen ik de trailers zag. Totaal niet verbaasd over de slechte reviews.

Ant-man 2 was ook behoorlijk teleurstellend trouwens ;( maarja, 3 van de 4 schrijvers van deel 1 waren er niet meer voor deel 2, dus was te verwachten. Zag t ook al aankomen toen ik de tweede trailer zag. :{
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 oktober 2018 @ 14:09:57 #158
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182293273
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben voor M-Day al afgehaakt qua lezen (ik geloof ergens na Phalanx en Onslaught and Age of Apocalypse) en volg nog af en toe summaries online.
Ben dus wel echt een 90's superheld lezer, en vandaar ook Gambit.
Plus natuurlijk de cartoon destijds, dus dan hebben die karakters al een streepje voor.
Gambit is door die cartoon ook mijn favoriet hij is populair om te haten nu maar elke keer als een nieuwe x-men serie niet loopt laten ze hem langskomen meestal 6 issues in en zetten ze hem op de cover.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:17:05 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182293385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:06 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik had al verwacht dat venom kut zou zijn toen ik de trailers zag. Totaal niet verbaasd over de slechte reviews.

Ant-man 2 was ook behoorlijk teleurstellend trouwens ;( maarja, 3 van de 4 schrijvers van deel 1 waren er niet meer voor deel 2, dus was te verwachten. Zag t ook al aankomen toen ik de tweede trailer zag. :{
Ik vond Antman 2 prima en die heeft t volgens mij qua recenies en opbrengsten ook best prima gedaan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:27:38 #160
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182294683
Ik vond Antman and the Wasp leuker dan Black Panther.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_182294722
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond Antman 2 prima en die heeft t volgens mij qua recenies en opbrengsten ook best prima gedaan.
/shrug dat zegt me niet zoveel. ik moet geloof ik maar een review ding gaan doen op youtube ofzo en daar goed uiteenzetten waaróm ik iets kut vind :P
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:33:37 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182294774
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:30 schreef Sun-dried_Potato het volgende:

[..]

/shrug dat zegt me niet zoveel. ik moet geloof ik maar een review ding gaan doen op youtube ofzo en daar goed uiteenzetten waaróm ik iets kut vind :P
En dan wel vooraf he, zodat we achteraf inderdaad allemaal kunnen zien dat je t goed voorspeld had ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 16:02:40 #163
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182295354
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 11:03 schreef KingRadler het volgende:
Fox en Sony zijn langzaam Marvel compleet aan het afbreken.

Ze moeten eens wat zorgvuldiger mee omgaan.
Fox is effectief Marvel nu...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 3 oktober 2018 @ 16:09:01 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182295473
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Welnee, de X-Babies, DIE waren pas erg :P
Dat was jaren 80.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182295482
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En dan wel vooraf he, zodat we achteraf inderdaad allemaal kunnen zien dat je t goed voorspeld had ;)
Als ik goed zoek kan ik misschien nog wel de youtube comments op de trailers terugvinden :z
  woensdag 3 oktober 2018 @ 16:11:11 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182295510
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Omdat je anders niet mee mag zeiken als je t niet zelf gezien hebt, that's why :P
onzin
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 16:12:37 #167
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182295533
Laten we stellen dat bijna alle films die sony heeft gemaakt met superhelden, die zijn 90% kut. En dan kijk ik vooral naar the amazing spiderman bv. En dan nu Venom.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 oktober 2018 @ 18:20:23 #168
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182298115
mwah Sony en Fox kwamen wel met Spider-man 1 en 2 en x-men 1 en 2 wat prima films waren waardoor Marvel nu zelf die films kan maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 18:29:08 #169
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182298303
Ja hoelang is dat geleden man, meer dan 10+ jaar inmiddels. Alles daarna is absolute bagger geweest. De filmdivisie van Sony is tergend slecht.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:00:23 #170
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182299021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
mwah Sony en Fox kwamen wel met Spider-man 1 en 2 en x-men 1 en 2 wat prima films waren waardoor Marvel nu zelf die films kan maken.
Vergeet niet dat New Line met een extreme gok in 1998 met Blade een jaar na de doodsteek voor het genre met Batman and Robin bewees dat een iets rauwere versie van strips prima kon werken. Zonder Blade geen X-men, geen Batman Begins, geen MCU.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoelang is dat geleden man, meer dan 10+ jaar inmiddels. Alles daarna is absolute bagger geweest. De filmdivisie van Sony is tergend slecht.
Absolute waarheid, ze hebben ook zelf van Spider-man 3 een ramp van een film gemaakt door zich tegen alles aan te bemoeien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:04:32 #171
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182299141
BLADE _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:36:35 #172
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182299937
Positieve review Venom

pi_182303187
Venom net gezien. Ik vond m vet. Geen super film, maar mooi vermaak en gave effecten.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:03:31 #174
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182321718
De geruchten zijn waar over Venom....
Niet klikken als je film nog niet hebt gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:09:35 #175
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182321814
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:03 schreef KingRadler het volgende:
De geruchten zijn waar over Venom....
Niet klikken als je film nog niet hebt gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als casual Spiderfan zou ik ook niet weten wie er anders in moest.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:20:15 #176
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182333171
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:03 schreef KingRadler het volgende:
De geruchten zijn waar over Venom....
Niet klikken als je film nog niet hebt gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dat moment stond ik een vechtpartij in de zaal uit elkaar te trekken, die verdraaide 3d effecten ook...

Me redelijk vermaakt overigens, ik had Tom Hardy alleen subtieler laten spelen dat wat ie nu moest doen, en het plot ruik je ook wel van verre aankomen.

Humor af en toe flink tenenkrommend, maar al met al wel ok. Nergens bijzonder en hoog eind jaren 90 gehalte.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182336211


Chris Evans is klaar als Captain America
pi_182376054
Wat een vette film Venom. Beter dan verwacht.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 19:16:00 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182376112
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:19 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]

Chris Evans is klaar als Captain America
misschien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182377927
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

misschien.
Wat weet jij wat wij niet weten?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 20:51:39 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182378130
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:43 schreef Max23 het volgende:

[..]

Wat weet jij wat wij niet weten?
Ze gaan toch geen film spoileren zoveel jaar voordat hij uitkomt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182378174
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ze gaan toch geen film spoileren zoveel jaar voordat hij uitkomt.
Dat doen ze ook niet, alleen Chris Evans heeft bevestigd dat hij na de volgende Avengers niet meer te zien zal zijn als Captain America. Dat zegt niks over het karakter. Kan dus dat iemand anders de rol gaat spelen of iets dergelijks.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 20:54:45 #183
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182378232
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:53 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dat doen ze ook niet, alleen Chris Evans heeft bevestigd dat hij na de volgende Avengers niet meer te zien zal zijn als Captain America. Dat zegt niks over het karakter. Kan dus dat iemand anders de rol gaat spelen of iets dergelijks.
Bucky of Falcon die de rol overnemen.

is toch gewoon marketing deze tweet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182378286
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bucky of Falcon die de rol overnemen.

is toch gewoon marketing deze tweet.
Geloof daar niet in. Werkelijk alle media zien het als de officiële bevestiging dat Chris de rol in ieder geval niet meer gaat spelen.
pi_182378332
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:56 schreef Max23 het volgende:

[..]

Geloof daar niet in. Werkelijk alle media zien het als de officiële bevestiging dat Chris de rol in ieder geval niet meer gaat spelen.
Loopt het contract met Marvel niet gewoon af? Meeste acteurs hebben allemaal voor een x-aantal films getekend. Verder verwacht ik wel dat het de laatste keer is dat hij Cap speelt.
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:35:45 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182381784
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:58 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Loopt het contract met Marvel niet gewoon af? Meeste acteurs hebben allemaal voor een x-aantal films getekend. Verder verwacht ik wel dat het de laatste keer is dat hij Cap speelt.
Tis iig een onderhandelingstactiek, maar denk dat Captain Am inmiddels ook wel klaar is. Ik vond "zijn" films visueel aardig maar dat was het dan al snel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 8 oktober 2018 @ 06:41:48 #187
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182383641
Captain America zal wel met pensioen gaan.
pi_182384737
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 06:41 schreef KingRadler het volgende:
Captain America zal wel met pensioen gaan.
Of dood! Tijd voor Captain Marvel om het stokje over te nemen in het MCU
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:06:20 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182385582
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 06:41 schreef KingRadler het volgende:
Captain America zal wel met pensioen gaan.
Heb liever dat Iron Man met pensioen gaat, of dood.
Ben op beide wel een beetje uitgekeken, maar toen Captain America z'n nieuwe ruigere look en feel kreeg dacht ik " ok ok.....".
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:07:29 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182385603
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bucky of Falcon die de rol overnemen.

is toch gewoon marketing deze tweet.
Ja joh. Die hele Marvel is zo spoiler-angstig dat dit er echt niet "zomaar" doorheen glipt :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:09:34 #191
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182385650
het is zo geregeld dat er wel 1 keer per week Marvel nieuws is het is allemaal gepland.
pi_182451473
Is Venom het waard om in Imax te zien?
pi_182459823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:03 schreef Rijst het volgende:
Is Venom het waard om in Imax te zien?
Ja, in de normale bios komen veel details niet goed uit de verf ivm donkere scènes. In IMAX is dit veel beter te doen.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 06:59:52 #194
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182466998
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:03 schreef Rijst het volgende:
Is Venom het waard om in Imax te zien?
Los van details: het is gewoon een vermakelijke film. Als je slechts 3x per jaar naar de bios gaat zou ik hem overslaan, maar als je geregeld films kijkt kan dit er makkelijk bij.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:56:37 #195
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182467215
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bucky of Falcon die de rol overnemen.

is toch gewoon marketing deze tweet.
Denk Falcon.
Kunnen ze hem weer pushen in de strips.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 05:01:19 #196
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_182485756
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 07:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Denk Falcon.
Kunnen ze hem weer pushen in de strips.
goed voor de diversiteit
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 06:02:26 #197
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182485802
Iron Fist is gecancelled.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 07:07:07 #198
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182485856
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 05:01 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

goed voor de diversiteit
Slecht voor de verkoop.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182486102
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 06:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Iron Fist is gecancelled.
Jammer -O-

Bij vlagen een leukere serie dan Jessica Jones en Luke Cage. Zeker met de cliffhanger van dit seizoen had ik op meer gehoopt.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 08:13:06 #200
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182486143
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 08:08 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Jammer -O-

Bij vlagen een leukere serie dan Jessica Jones en Luke Cage. Zeker met de cliffhanger van dit seizoen had ik op meer gehoopt.
Schijnt een vervolg op te komen. Iets van Immortal Weapons.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:46:58 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182487800
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 06:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Iron Fist is gecancelled.
zuur tweede seizoen was leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182493251
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 06:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Iron Fist is gecancelled.
Echt heel jammer. Seizoen 2 had potentie om verder te groeien....
Website: Sneaker-forum.nl
pi_182493368
Vind Iron Fist ook niks aan.
pi_182523663
Jammer, hoewel Iron Fist duidelijk de zwakke broeder van het hele stel was had dit tweede seizoen meer potentie voor een beter vervolg dan deel 2 van Jessica Jones.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_182523771
Ik las ergens dat een doorstart op de Disney streamingdienst niet uitgesloten is. Daar zal Disney wel alle Marvel media uit gaan zenden. Die streamingdienst zal er ook wel binnen een jaar komen gok ik.
  maandag 15 oktober 2018 @ 09:38:20 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182524182
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 16:16 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Echt heel jammer. Seizoen 2 had potentie om verder te groeien....
Ik denk dat het een technicality is.
Ze stoppen met iron fist ..........

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 15 oktober 2018 @ 09:40:16 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182524211
Ik vond Venom niet zo slecht als ik verwacht had, maar ik had dan ook HEEL slecht verwacht.
Ik vond de komische situaties prima, maar gvd Venom zelf die grappig probeert te doen was wel tenenkrommend.
"He got shit ...." Echt. Venom. Nee. Hou op.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182524637
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk dat het een technicality is.
Ze stoppen met iron fist ..........

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou goed kunnen, maar dan had ik het anders aangekondigd.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 15 oktober 2018 @ 10:20:03 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182524681
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:17 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen, maar dan had ik het anders aangekondigd.
Nu is er viral drama :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182524732
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nu is er viral drama :D
PR
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:48:58 #211
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182532324
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond Venom niet zo slecht als ik verwacht had, maar ik had dan ook HEEL slecht verwacht.
Ik vond de komische situaties prima, maar gvd Venom zelf die grappig probeert te doen was wel tenenkrommend.
"He got shit ...." Echt. Venom. Nee. Hou op.
Venom is bagger die onbedoeld vermakelijk is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:49:45 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182532334
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Venom is bagger die onbedoeld vermakelijk is.
Nee hij is echt wel bedoeld komisch.
De humor is er duidelijk ingeschreven.

Alleen vind ik t te ver gaan als Venom zelf (de symbioot dus) ook grappig probeert te doen :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 15 oktober 2018 @ 18:07:53 #213
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182533938
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee hij is echt wel bedoeld komisch.
De humor is er duidelijk ingeschreven.

Alleen vind ik t te ver gaan als Venom zelf (de symbioot dus) ook grappig probeert te doen :{
Er zitten ook serieus bedoelde stukken in, die niet werken op hilarische wijze.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_182582859
Net Venom in de bios gezien, vond het een prima film
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 07:30:41 #215
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182623876
Luke Cage ook gecancelled.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182624212
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 07:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Luke Cage ook gecancelled.
Potver. Vind ik echt jammer. Scènes in combi met muziek, vond ik echt fijn om naar te kijken.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:36:21 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182624363
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:21 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Potver. Vind ik echt jammer. Scènes in combi met muziek, vond ik echt fijn om naar te kijken.
Misschien komt er een Heroes for Hire serie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:59:42 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182624534
next Jessica Jones?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182625209
LC had dan nog het meeste eigen smoel van al die Marvels op Netflix vond ik
pi_182625245
Gister is het nieuwe daredevil seizoen uitgekomen. Mensen al afleveringen gezien?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:36:31 #221
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182626456
ja 3 afleveringen is weer top.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:33:57 #222
88815 The_Emotion
98.3
pi_182638118
Daredevil S3 gezien, en dat viel goed.
Maar toch, het is toch in hetzelfde universum van de Marvel films, de invloed van Thanos' vingerknip mis ik wel
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 oktober 2018 @ 01:57:57 #223
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_182641087
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 23:33 schreef Remqo het volgende:
Daredevil S3 gezien, en dat viel goed.
Maar toch, het is toch in hetzelfde universum van de Marvel films, de invloed van Thanos' vingerknip mis ik wel
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 21 oktober 2018 @ 02:06:54 #224
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182641191
wishful thinking maar Cage mag ook wel bij the avengers .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182664557
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 23:33 schreef Remqo het volgende:
Daredevil S3 gezien, en dat viel goed.
Maar toch, het is toch in hetzelfde universum van de Marvel films, de invloed van Thanos' vingerknip mis ik wel
Ik zit er nu 3 afleveringen in en het bevalt weer erg goed. Blijft toch de sterkste telg in de Marvel tv familie.

Van Luke Cage zeggen ze dat het gaat om artistieke meningsverschillen waarom de serie is gecancelled. Ik krijg toch vooral het idee dat Disney het naar zijn eigen platform wil krijgen als dat start begin volgend jaar en dat ze daarvoor het in een andere vorm moeten gieten (zoals Heroes for Hire of Daughters of the Dragon) om zo van Netflix af te komen. Overigens het is nog niet helemaal klaar, Jessica Jones S3 zit al in productie en Defenders 2 is al gefilmd.

Dan nog even Venom.
Donderdag gezien, ging er in met lage verwachtingen en daardoor viel hij niet erg tegen. Het is alleen wel allemaal heel makkelijk gedaan. Recht toe recht aan verhaal, te lange achtervolgingen, vechtscene die op een gegeven moment niet meer te volgen is zo snel gaat ie waardoor er 0 spanning in zit. De relatie Venom/Eddy Brock is bij vlagen grappig maar dat grappige wordt wel erg geforceerd. Het rare was ook dat Eddy Brock aan het begin een behoorlijke baas lijkt zowel mentaal als fysiek en dat hij zodra Venom zich aandient hij verandert in een soort klagend mietje.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 22 oktober 2018 @ 14:08:43 #226
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182670027
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Misschien komt er een Heroes for Hire serie.
Dat denk ik dus ook.
Cancellen van de losse series, en vervolgens een samenvoeging onder een andere naam.
En niet meer op Netflix.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182670473
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 08:27 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik zit er nu 3 afleveringen in en het bevalt weer erg goed. Blijft toch de sterkste telg in de Marvel tv familie.

Van Luke Cage zeggen ze dat het gaat om artistieke meningsverschillen waarom de serie is gecancelled. Ik krijg toch vooral het idee dat Disney het naar zijn eigen platform wil krijgen als dat start begin volgend jaar en dat ze daarvoor het in een andere vorm moeten gieten (zoals Heroes for Hire of Daughters of the Dragon) om zo van Netflix af te komen. Overigens het is nog niet helemaal klaar, Jessica Jones S3 zit al in productie en Defenders 2 is al gefilmd.
Dat idee krijg ik ook, Netflix heeft na de cancellation van Iron Fist wel gezegd dat alleen Netflix bepaalt wat er met de serie's gebeurt en ze zo lang door ermee kunnen gaan als ze zelf willen. Maar nu is Luke Cage gestopt omdat er geen overeenkomst met Marvel gesloten kon worden. Jammer wel, Luke Cage S2 was nog steeds erg goed, en het einde beloofde een goed S3.

Lijkt me niet dat Marvel deze karakters zomaar weg gooit. Luke Cage was volgens mij toch behoorlijk succesvol en Iron Fist S2 was al een hele verbetering.

Defenders S2 is nog niet gefilmd trouwens, daar komt waarschijnlijk geen nieuw seizoen van aangezien het een ramp was om al die acteurs bij elkaar te krijgen voor een langere periode en daardoor ook de eigen series vertraging opliepen. Je bedoelt waarschijnlijk Punisher S2, daar zijn ze wel volop mee bezig.
  maandag 22 oktober 2018 @ 14:56:02 #228
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182670739
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:38 schreef planethugo het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook, Netflix heeft na de cancellation van Iron Fist wel gezegd dat alleen Netflix bepaalt wat er met de serie's gebeurt en ze zo lang door ermee kunnen gaan als ze zelf willen. Maar nu is Luke Cage gestopt omdat er geen overeenkomst met Marvel gesloten kon worden. Jammer wel, Luke Cage S2 was nog steeds erg goed, en het einde beloofde een goed S3.

Lijkt me niet dat Marvel deze karakters zomaar weg gooit. Luke Cage was volgens mij toch behoorlijk succesvol en Iron Fist S2 was al een hele verbetering.

Defenders S2 is nog niet gefilmd trouwens, daar komt waarschijnlijk geen nieuw seizoen van aangezien het een ramp was om al die acteurs bij elkaar te krijgen voor een langere periode en daardoor ook de eigen series vertraging opliepen. Je bedoelt waarschijnlijk Punisher S2, daar zijn ze wel volop mee bezig.
We zijn hier nog niet begonnen aan de Marvel series, maar ik neem aan dat Luke Cage en Iron Fist allebei eindigden met een open eind, of wel enigszins afgesloten? Ook al zijn die seizoenen verder goed...ik heb echt een hekel aan het kijken van een serie waarbij je eigenlijk al weet dat je geen goed einde gaat krijgen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182670791
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

We zijn hier nog niet begonnen aan de Marvel series, maar ik neem aan dat Luke Cage en Iron Fist allebei eindigden met een open eind, of wel enigszins afgesloten? Ook al zijn die seizoenen verder goed...ik heb echt een hekel aan het kijken van een serie waarbij je eigenlijk al weet dat je geen goed einde gaat krijgen.
opzich worden beide grote verhalen van de seizoenen wel afgesloten maar uiteraard zijn er richting het einde wel weer nieuwe draadjes waar ze dan mee verder zouden gaan.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:50:44 #230
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182672636
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:38 schreef planethugo het volgende:
Defenders S2 is nog niet gefilmd trouwens, daar komt waarschijnlijk geen nieuw seizoen van aangezien het een ramp was om al die acteurs bij elkaar te krijgen voor een langere periode en daardoor ook de eigen series vertraging opliepen. Je bedoelt waarschijnlijk Punisher S2, daar zijn ze wel volop mee bezig.
Lijkt me toch niet zo onmogelijk om die acteurs bij elkaar te krijgen. Het zijn niet meteen de namen met de grote carrière, geen acteurs die andere grote projecten hebben waarvoor Defenders moet wijken. Voor de meeste is de Netflix-serie datgene waarmee ze het grootste publiek bereiken.

Denk dat ze gewoon hadden gehoopt dat Defenders een soort kers op de taart zou worden, het hoogtepunt van het gehele project. In praktijk was het een weinig bijzonder extraatje waar niemand warm voor liep en leunt het geheel nog altijd op Daredevil en ondertussen waarschijnlijk ook Punisher (en in mindere mate Jessica Jones).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_182673821
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Lijkt me toch niet zo onmogelijk om die acteurs bij elkaar te krijgen. Het zijn niet meteen de namen met de grote carrière, geen acteurs die andere grote projecten hebben waarvoor Defenders moet wijken. Voor de meeste is de Netflix-serie datgene waarmee ze het grootste publiek bereiken.

Denk dat ze gewoon hadden gehoopt dat Defenders een soort kers op de taart zou worden, het hoogtepunt van het gehele project. In praktijk was het een weinig bijzonder extraatje waar niemand warm voor liep en leunt het geheel nog altijd op Daredevil en ondertussen waarschijnlijk ook Punisher (en in mindere mate Jessica Jones).
dat laatste klopt ook wel, het was geen avengers achtige bekroning van 'fase 1' helaas. Maar het was wel de verklaring die producenten gaven, ook dat andere series hierdoor on hold stonden
  Public Relations / Redactie Film maandag 22 oktober 2018 @ 19:56:42 #232
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_182676266
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 08:27 schreef Karstman het volgende:

[..]

Dan nog even Venom.
Donderdag gezien, ging er in met lage verwachtingen en daardoor viel hij niet erg tegen. Het is alleen wel allemaal heel makkelijk gedaan. Recht toe recht aan verhaal, te lange achtervolgingen, vechtscene die op een gegeven moment niet meer te volgen is zo snel gaat ie waardoor er 0 spanning in zit. De relatie Venom/Eddy Brock is bij vlagen grappig maar dat grappige wordt wel erg geforceerd. Het rare was ook dat Eddy Brock aan het begin een behoorlijke baas lijkt zowel mentaal als fysiek en dat hij zodra Venom zich aandient hij verandert in een soort klagend mietje.
Goed gezegd! De film was bij vlagen zeer vermakelijk. Helaas verward een groot deel van het publiek dit met 'goed'.
pi_182703171
Kan niet wachten op the punisher s2
pi_182707591
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:38 schreef planethugo het volgende:

[..]

Defenders S2 is nog niet gefilmd trouwens, daar komt waarschijnlijk geen nieuw seizoen van aangezien het een ramp was om al die acteurs bij elkaar te krijgen voor een langere periode en daardoor ook de eigen series vertraging opliepen. Je bedoelt waarschijnlijk Punisher S2, daar zijn ze wel volop mee bezig.
Je hebt gelijk ik was in de war. Ik hoop wel dat Punisher 2 net zo bruut wordt als 1!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_182708009
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:27 schreef Karstman het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ik was in de war. Ik hoop wel dat Punisher 2 net zo bruut wordt als 1!
Vond Punisher het eerste seizoen wel mooi om te kijken, maar ik miste de rechtlijnige Punisher uit het Daredevil seizoen. Hij was hier toch wat softer. Hopelijk is hij S2 weer wat ruwer.
pi_182955772
Ik moet zeggen dat ik S3 van Daredevil echt heel erg vet vind.
pi_182957632
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik S3 van Daredevil echt heel erg vet vind.
Eensch, het beste seizoen van alle marvel Netflix series vind ik. _O_
pi_182957652
jup,vooral Wilson Fisk wordt geniaal neergezet
pi_182963469
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 14:31 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Eensch, het beste seizoen van alle marvel Netflix series vind ik. _O_
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:33 schreef Feddd het volgende:
jup,vooral Wilson Fisk wordt geniaal neergezet
Vind het ook het beste Marvel seizoen. Mooi einde ook, benieuwd waar dit naar toe gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 november 2018 @ 19:53:23 #240
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182964593
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:33 schreef Feddd het volgende:
jup,vooral Wilson Fisk wordt geniaal neergezet
Ik vind hem, nog steeds, de Shatner van de serie qua acteerwerk.

Spitting image, maar het werkt net niet lekker of geloofwaardig vind ik. En dat vind ik bij de acteur best een prestatie. Ik snap dat het een kind in een volwassen lijf moet voorstellen maar dat wordt zo lomp gedaan dat het als overacteren over komt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182967366
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 19:07 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

[..]

Vind het ook het beste Marvel seizoen. Mooi einde ook, benieuwd waar dit naar toe gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 november 2018 @ 00:29:38 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182970748
Als je dat gemist hebt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 12 november 2018 @ 20:19:33 #243
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183108494
RIP Stan Lee

Bedankt voor al dat moois
pi_183108657
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:19 schreef KingRadler het volgende:
RIP Stan Lee

Bedankt voor al dat moois
Damn.:(
Website: Sneaker-forum.nl
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 november 2018 @ 20:56:18 #245
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183109583
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183113070
RIP Stan Lee :'(

Ben met mijn vriendin alle MCU-films aan 't kijken. De eerste Guardians was de enige die ze al eens gezien had. Dit is de volgorde die ik uitgestippeld heb:

Captain America: The First Avenger (2011) ✓
Iron Man I (2008) ✓
Iron Man II (2010) ✓
The Incredible Hulk (2008) ✓
Thor (2011) ✓
Avengers (2012) ✓

Iron Man III (2013) ✓
Thor: The Dark World (2013) ✓
Captain America: The Winter Soldier (2014) ✓
Guardians of the Galaxy (2014) ✓
Guardians of the Galaxy II (2017) ✓
Avengers: Age of Ultron (2015) ✓

Ant-man (2015) ✓
Captain America: Civil War (2016) ✓
Black Panter (2018) ✓
Doctor Strange (2016)
Spider-man: Homecoming (2017)
Ant-man and the Wasp (2018)
Thor: Ragnarok (2017)
Avengers: Infinity War (2018)
  maandag 12 november 2018 @ 23:52:16 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183114178
Heaven must have needed a cameo.
RIP Stan lee. Excelsior!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 13 november 2018 @ 00:40:50 #248
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_183114789
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 23:03 schreef LarrySanders het volgende:
RIP Stan Lee :'(

Ben met mijn vriendin alle MCU-films aan 't kijken. De eerste Guardians was de enige die ze al eens gezien had. Dit is de volgorde die ik uitgestippeld heb:

Captain America: The First Avenger (2011) ✓
Iron Man I (2008) ✓
Iron Man II (2010) ✓
The Incredible Hulk (2008) ✓
Thor (2011) ✓
Avengers (2012) ✓

Iron Man III (2013) ✓
Thor: The Dark World (2013) ✓
Captain America: The Winter Soldier (2014) ✓
Guardians of the Galaxy (2014) ✓
Guardians of the Galaxy II (2017) ✓
Avengers: Age of Ultron (2015) ✓

Ant-man (2015) ✓
Captain America: Civil War (2016) ✓
Black Panter (2018) ✓
Doctor Strange (2016)
Spider-man: Homecoming (2017)
Ant-man and the Wasp (2018)
Thor: Ragnarok (2017)
Avengers: Infinity War (2018)
Ant-Man and the Wasp, moet je toch echt na Infinity War kijken.
pi_183114950
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 00:40 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ant-Man and the Wasp, moet je toch echt na Infinity War kijken.
Ik hou de post-credits scene van Ant-man and the Wasp even achter en laat die pas na Infinity War zien ;)
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2018 @ 01:10:47 #250
88815 The_Emotion
98.3
pi_183115017
RIP Stan Lee, maar hey het mag ook na 95 jaar
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 13 november 2018 @ 12:14:02 #251
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_183120004
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 23:03 schreef LarrySanders het volgende:
RIP Stan Lee :'(

Ben met mijn vriendin alle MCU-films aan 't kijken. De eerste Guardians was de enige die ze al eens gezien had. Dit is de volgorde die ik uitgestippeld heb:

Captain America: The First Avenger (2011) ✓
Iron Man I (2008) ✓
Iron Man II (2010) ✓
The Incredible Hulk (2008) ✓
Thor (2011) ✓
Avengers (2012) ✓

Iron Man III (2013) ✓
Thor: The Dark World (2013) ✓
Captain America: The Winter Soldier (2014) ✓
Guardians of the Galaxy (2014) ✓
Guardians of the Galaxy II (2017) ✓
Avengers: Age of Ultron (2015) ✓

Ant-man (2015) ✓
Captain America: Civil War (2016) ✓
Black Panter (2018) ✓
Doctor Strange (2016)
Spider-man: Homecoming (2017)
Ant-man and the Wasp (2018)
Thor: Ragnarok (2017)
Avengers: Infinity War (2018)
Ik snap niet dat mensen zovaak Captain America: The First Avenger als eerste zien. De flashbackstructuur raakt kant noch wal omdat je de introductie van Nick Fury in Iron Man 1 en 2 mist. The First Avenger hoort gewoon tussen Thor en The Avengers in.

The Incredible Hulk laat ik er tegenwoordig altijd uit. Leuke film, maar voegt weinig toe aan de MCU en lijkt er veel los van te staan.
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:21:26 #252
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183120197
Wij hebben het ongeveer in dezelfde volgorde gekeken (we volgden https://www.cnet.com/how-(...)e-timeline-avengers/), maar ik vond alles vrij logisch overkomen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 13 november 2018 @ 15:35:28 #253
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_183124281
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij hebben het ongeveer in dezelfde volgorde gekeken (we volgden https://www.cnet.com/how-(...)e-timeline-avengers/), maar ik vond alles vrij logisch overkomen.
Maar had je de films al eerder gezien en kende je Nick Fury al? Als je volkomen een leek bent, dan zijn de laatste 2 minuten van The First Avenger één groot abacadabra.
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:38:00 #254
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183124333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Maar had je de films al eerder gezien en kende je Nick Fury al? Als je volkomen een leek bent, dan zijn de laatste 2 minuten van The First Avenger één groot abacadabra.
Films nooit eerder gezien. Inmiddels al wel 2 jaar geleden of zo, dus kan me die laatste minuten niet eens meer herinneren. Ik weet dat m'n man ze toen al wel had gezien, dus kan zijn dat ik het aan hem heb gevraagd.

Edit: scene even opgezocht. Ik ging er toen gewoon vanuit dat we wel meer zouden zien van die gast in latere films en dat zijn rol daar duidelijk in zou worden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:12:50 #255
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_183124974
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:14 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]


The Incredible Hulk laat ik er tegenwoordig altijd uit. Leuke film, maar voegt weinig toe aan de MCU en lijkt er veel los van te staan.
General/Secretaris Ross is een wel hele duidelijke link tussen TIH en de rest van de MCU, zowel in Civil War als de One Shot "The Consultant" en aftercredit scene van TIH waar Stark en Ross over The Abomination/Blonsky bezig zijn. In Iron Man 2 komt het gevecht op Culver University van TIH in het nieuws op een tv in de achtergrond. De opmerking van Banner in The Avengers "last time I was in New York I leveled Harlem..." ofzo iets, referentie naar het gevecht met Blonsky. Het spul waar die trouwens mee ingespoten werd is het Super Soldier formula waarmee Captain America ook werd ingespoten in The First Avenger.
Voegt misschien niet veel toe aan het algemene verhaal in de MCU, maar er zitten meer dan voldoende verwijzingen naar elkander en staat dus zeker niet los van de rest imo.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 13 november 2018 @ 16:38:28 #256
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_183125485
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:12 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

General/Secretaris Ross is een wel hele duidelijke link tussen TIH en de rest van de MCU, zowel in Civil War als de One Shot "The Consultant" en aftercredit scene van TIH waar Stark en Ross over The Abomination/Blonsky bezig zijn. In Iron Man 2 komt het gevecht op Culver University van TIH in het nieuws op een tv in de achtergrond. De opmerking van Banner in The Avengers "last time I was in New York I leveled Harlem..." ofzo iets, referentie naar het gevecht met Blonsky. Het spul waar die trouwens mee ingespoten werd is het Super Soldier formula waarmee Captain America ook werd ingespoten in The First Avenger.
Voegt misschien niet veel toe aan het algemene verhaal in de MCU, maar er zitten meer dan voldoende verwijzingen naar elkander en staat dus zeker niet los van de rest imo.
Ik snap wat je zegt, maar The Consultant is naar mijn idee een stukje film om de aftercredit scene van TIH (we are putting together a team) die nergens op slaat in het grotere verhaal recht te breien.

De andere referenties zijn leuke easter eggs. General Ross in de nieuwere films hoeft niet per se je bekend voor te komen uit de oudere films. Dit tesamen met de hercasting en de andere look & feel doet mij besluiten om hem uit de canon te weren. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich :)
  dinsdag 13 november 2018 @ 17:17:13 #257
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_183126278
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:38 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]


De andere referenties zijn leuke easter eggs. General Ross in de nieuwere films hoeft niet per se je bekend voor te komen uit de oudere films. Dit tesamen met de hercasting en de andere look & feel doet mij besluiten om hem uit de canon te weren. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich :)
William Hurt speelde in 3 MCU films Ross, in "Hulk" van Ang Lee was het een andere acteur en die film had totaal niks met het mcu te maken.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 13 november 2018 @ 17:39:42 #258
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183126761
Misschien krijgen we Ross zijn vurige alterego ooit nog te zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183161114
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:17 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

William Hurt speelde in 3 MCU films Ross, in "Hulk" van Ang Lee was het een andere acteur en die film had totaal niks met het mcu te maken.
volgens mij bedoelt ie de hercasting van de hulk ;)
  maandag 19 november 2018 @ 19:38:46 #260
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183249207
Once Upon a Deadpool / PG 13

  zaterdag 1 december 2018 @ 14:16:12 #261
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183476519
Heb vandaag Venom gezien dit was echt de saaiste superhelden film ooit gezien.

Ik kijk meer uit naar de nieuwe Spider-man film deze maand.
  zaterdag 1 december 2018 @ 14:56:30 #262
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183477026
Daredevil ook gecancelled.
Ben benieuwd wat nu de volgende stap is voor Marvel op serie gebied.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_183478139
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:38 schreef KingRadler het volgende:
Once Upon a Deadpool / PG 13

Gaat ie eigenlijk in Nederland draaien?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 3 december 2018 @ 10:08:09 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183509672
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daredevil ook gecancelled.
Ben benieuwd wat nu de volgende stap is voor Marvel op serie gebied.
Mijn eerste reactie was dat ze wel naar de Disney Streaming zouden gaan, maar las ook ergens dat Netflix de karakters wel behoudt. Dat dus alleen de solo series gecancelt zijn. Ander format dan misschien? Defenders, Heroes for Hire, zoiets?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 3 december 2018 @ 10:08:54 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183509679
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:16 schreef KingRadler het volgende:
Heb vandaag Venom gezien dit was echt de saaiste superhelden film ooit gezien.

Ik kijk meer uit naar de nieuwe Spider-man film deze maand.
Deze maand? :?

O wacht de tekenfilm :D
Ik dacht al, de nieuwe spidey duurt nog wel ff.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 3 december 2018 @ 10:38:06 #266
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183509980
pi_183510036
vanavond in de VS waarschijnlijk een nieuwe trailer voor Captain Marvel.

Maar iedereen zit natuurlijk te wachten op een trailer en titel voor Avengers 4 ipv Captain Marvel
  Redactie Games maandag 3 december 2018 @ 10:48:30 #268
181272 crew  Noppie2000
pi_183510118
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:42 schreef planethugo het volgende:
Maar iedereen zit natuurlijk te wachten op een trailer en titel voor Avengers 4 ipv Captain Marvel
Volgens dezelfde geruchten komt die woensdag. We gaan het zien (hopelijk ;) )
  maandag 3 december 2018 @ 10:49:02 #269
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183510123
wat een planning beide trailers in dezelfde week
pi_183510863
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:49 schreef KingRadler het volgende:
wat een planning beide trailers in dezelfde week
De films komen ook binnen een maand van elkaar uit toch?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 3 december 2018 @ 11:46:22 #271
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183511017
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De films komen ook binnen een maand van elkaar uit toch?
:P
  maandag 3 december 2018 @ 11:57:55 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183511264
quote:
O+

Echt super veel zin in
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 4 december 2018 @ 05:04:02 #273
429573 KingRadler
A real Zionist
  dinsdag 4 december 2018 @ 09:25:18 #274
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183528129
Mwah. Ik ga hem heus wel kijken, maar niet kapot van de formule.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 december 2018 @ 09:48:28 #275
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_183528365
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:49 schreef KingRadler het volgende:
wat een planning beide trailers in dezelfde week
ja dat kan echt niet he, meer dan 1 filmpje van 3 minuten in een week tot je nemen....
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_183528430
veel ziet eruit als wat we al in bijv agents of shield gezien hebben, maar toch meer dan ok.
  dinsdag 4 december 2018 @ 10:22:08 #277
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183528675
Ben wel benieuwd als ze full super nova gaat. Op t einde van de trailer zien we krachten die we in t MCU niet eerder echt zo gezien hebben. Zou ze niet enorm overpowered worden? Wat dat betreft zullen de andere helden EN de bad guys in de volgende phase een tandje omhoog moeten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Redactie Games dinsdag 4 december 2018 @ 10:33:47 #278
181272 crew  Noppie2000
pi_183528781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Zou ze niet enorm overpowered worden?
Dat is ze, zeker.
pi_183529579
Ok leuke trailer maar wat is er met die kuif...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 4 december 2018 @ 11:45:15 #280
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183529594
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2018 11:44 schreef Karstman het volgende:
Ok leuke trailer maar wat is er met die kuif...
zij heeft een helm op
pi_183529608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 11:45 schreef KingRadler het volgende:

[..]

zij heeft een helm op
ok, ziet er voor mij toch meer uit als een rare kuif
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 4 december 2018 @ 12:31:02 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183530153
Carol Denvers sterker als hulk en thor neh
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183530350
Ik zou zowat echt de pik van de vriend van brie larson zuigen alleen maar om te weten hoe zij smaakt. Goddess _O_
  dinsdag 4 december 2018 @ 13:19:40 #284
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183530920
Black Widow kan nu inpakken
  Redactie Games dinsdag 4 december 2018 @ 13:22:53 #285
181272 crew  Noppie2000
pi_183530966
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:45 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik zou zowat echt de pik van de vriend van brie larson zuigen alleen maar om te weten hoe zij smaakt. Goddess _O_
:')
  dinsdag 4 december 2018 @ 13:24:59 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183531003
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2018 11:47 schreef Karstman het volgende:

[..]

ok, ziet er voor mij toch meer uit als een rare kuif
Jaren 90 he. Hadden alle vrouwen kuiven ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183531637
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 13:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jaren 90 he. Hadden alle vrouwen kuiven ;)
meer jaren 80 toch?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 4 december 2018 @ 14:24:44 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183531691
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:19 schreef Karstman het volgende:

[..]

meer jaren 80 toch?
[ afbeelding ]
Ik bedoelde meer die anita kuiven :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 4 december 2018 @ 14:52:50 #289
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_183532066
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Ben wel benieuwd als ze full super nova gaat. Op t einde van de trailer zien we krachten die we in t MCU niet eerder echt zo gezien hebben. Zou ze niet enorm overpowered worden? Wat dat betreft zullen de andere helden EN de bad guys in de volgende phase een tandje omhoog moeten.
Doom, Galactus, Annihilus, Kang!

Thnx Fox voor die afkoopsom :P

En anders nog Adam Warlock/Magus/Goddess, Hyperion, Beyonder, Mephisto.

Kunnen nog wel even vooruit.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_183534469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:45 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik zou zowat echt de pik van de vriend van brie larson zuigen alleen maar om te weten hoe zij smaakt. Goddess _O_
Je bent ziek. Zoek hulp.
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:39:42 #291
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183534552
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Carol Denvers sterker als hulk en thor neh
Ze heeft de power of feminism toch.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 4 december 2018 @ 20:50:54 #292
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_183538604
Marvel gaat een Shang-Chi film maken, uiteraard gemaakt door mensen met Aziatische roots. Het lijkt het zoveelste Hollywood-project met opgedrongen diversiteit, maar ik bespeur toch ook een poging om die Chinese markt, waarop iedereen geilt, aan te spreken. Nou ja, het is natuurlijk een Avenger geweest en voor iemand zonder krachten of magische gadgets, was hij minder waardeloos dan je zou denken, dus ze doen maar.

Als Shang-Chi, Black Widow en Eternals de projecten zijn waarmee ze nu bezig zijn, aangevuld met sequels op Spider-Man, Black Panther en mogelijk nog enkel anderen, lijkt het echt wel tot minstens 2022 te gaan duren voor we X-Men of de Fantastic Four gaan zien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_183540107
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:35 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Je bent ziek. Zoek hulp.
Nahhh :P

OT: bijna avengers trailer :s) my body is SO ready
  Redactie Games woensdag 5 december 2018 @ 10:17:56 #294
181272 crew  Noppie2000
pi_183545883

Aldus IGN. Wie weet :+
  woensdag 5 december 2018 @ 11:11:36 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183546626
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Marvel gaat een Shang-Chi film maken, uiteraard gemaakt door mensen met Aziatische roots. Het lijkt het zoveelste Hollywood-project met opgedrongen diversiteit, maar ik bespeur toch ook een poging om die Chinese markt, waarop iedereen geilt, aan te spreken. Nou ja, het is natuurlijk een Avenger geweest en voor iemand zonder krachten of magische gadgets, was hij minder waardeloos dan je zou denken, dus ze doen maar.

Als Shang-Chi, Black Widow en Eternals de projecten zijn waarmee ze nu bezig zijn, aangevuld met sequels op Spider-Man, Black Panther en mogelijk nog enkel anderen, lijkt het echt wel tot minstens 2022 te gaan duren voor we X-Men of de Fantastic Four gaan zien.
If ever.

Shang-Chi ken ik toevallig uit Marvel's Future Fight. En t is prima om een grotere markt aan te spreken met een combi van Black panther en Crazy Rich Asians. Die twee films waren mega successen, dus er is gewoonweg vraag naar.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183546904
prima dat ze voorlopig niks plannen van de x-men, daar zijn we de afgelopen jaren mee dood gegooid dus voor het publiek ook wel handig dat er een paar jaar tussen een reboot zit. En dat mogen ze ook wel goed gaan plannen ipv geforceerd binnen een jaar er vanalles in gooien.

Shang-Chi nooit van gehoord, maar Marvel probeert gewoon zoveel mogelijk verschillende invalshoeken van superhelden te verfilmen om zo toch steeds redelijk fris te blijven. Prima toch
  woensdag 5 december 2018 @ 11:35:08 #297
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183546961
Ik denk idd dat ze de aanpak van de X-Men (if ever) heel heel rustig moeten overwegen. Dat is zo groot dat t zeker geen rush project moet worden. De markt is inmiddels toch wel redelijk verzadigt met t aantal, dus t is niet zo dat er haast bij is. Er komen in 2019 sowieso nog 2 films van de X-Men stal uit, dus een reboot (hoe vet t ook zou zijn) ismisschien nog iets te vers.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 5 december 2018 @ 11:50:29 #298
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183547265
komen al die fox projecten van x-men nog uit of is het klaar na Dark Phoenix ? the gifted en Legion waren best leuk en las ook dat ze ipv van deadpool3 X-force willen doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183547489
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
komen al die fox projecten van x-men nog uit of is het klaar na Dark Phoenix ? the gifted en Legion waren best leuk en las ook dat ze ipv van deadpool3 X-force willen doen.
dat weet niemand, maar de zender Fox, waar the gifted op uitkomt en waar FX (legion) volgens mij ook onder valt is niet van Disney. Denk dat de zenders bepalen of die serie's doorgaan. Waarom ook niet, ze staan toch vrijwel los van de films.
pi_183548284
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus IGN. Wie weet :+
Gruwelijk, hopelijk is het waar.
pi_183548780
Avengers trailer komt toch helemaal niet vandaag?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')