abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:00:18 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180931011
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Eens mbt creativiteit maar dit zou een vervanging van Vilhena zijn bij vertrek. Verder was Fer in zijn laatste reeks wedstrijden voor hij vertrok gewoon een imposante speler aan het worden en brak hij redelijk wat wedstrijden open.
Wel leuk hoe hij in Engeland telkens de club koos die daarna degradeerde _O-

Maar gaat iemand Vilhena kopen dan? Ik heb nauwelijks geruchten gehoord van clubs die interesse in hem hebben, lijkt me ook geen speler waar clubs echt een forse transfersom voor gaan neerleggen.
Oh.
pi_180931097
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je chargeert wel wat, tijdens het laatste kampioensfeest van PSV zijn wel 26(!) mensen aangehouden (verdeeld over zondag en maandag). Maar goed, bij Feyenoord waren dat er, verdeeld over de twee dagen, ook maar 120 ofzo. En hoewel dat 5x zo veel is, valt dat nog mee gelet op de opkomst.
Je hebt natuurlijk aanhoudingen voor wildplassen en aanhoudingen van iemand neersteken ;) Maar gelukkig heeft de Rotterdamse politie het goed in de hand, dat zag je tijdens het kampioensfeest. Ik ben geen fan van de ME, maar helaas is het door sommige mensen noodzakelijk kwaad. Maar als die de teugels EVEN zouden laten veren (zie een week eerder) dan staan er direct een paarhonderd idioten klaar om als wilde beesten los te gaan in het centrum. Als je het helemaal z'n gang laat gaan dan komen daar nog een paarduizend meelopers bij, meedoen.
quote:
Mijn ervaringen als PSV-supporter in de Kuip zijn overigens ook prima, al zat ik dan meestal wel business seats via een sponsor waar ik werk voor deed.
De sfeer in de Kuip is geweldig (los van dat gejank over een sfeeractie die weer te gevaarlijk zou zijn) en intimiderend maar geen moment risicovol. Ook binnen de Kuip hebben ze dat op orde gelukkig. Maar de mensen waar ik op doelde zijn er nog wel, wachtend op hun kans een keer.
pi_180931216
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:12 schreef Keyos het volgende:

[..]

Mwuah, moet ik wel zeggen dat met mijn werk ik een hoop mensen uit een hoop provincies spreek, maar de Brabanders en Limburg toch wel het vaakst vervelend/naar/nors en bovenal dom zijn. Niet voor niets dat je volgens mij de meeste en grootste white trash buurten van Nederland in die twee provincies hebt.
Brabant valt echt wel mee. Ja, er woont zat white trash maar het is dan ook een provincie van meer dan 2 miljoen mensen geloof ik. Ik heb het gevoel dat in Brabant 80 % vriendelijk en vrolijker is dan de mensen uit andere provincies. Kijk alleen de sfeer met carnaval eens. Het is soms lomp en dom, maar niet vervelend of agressief.

Limburgers klinken gewoon vooral dom, met zo'n accent klinkt een hoogleraar economie nog achterlijk :')

De meest norse/vervelende mensen vind ik altijd uit het noorden en oosten komen eerlijk gezegd. Enorm stug en die zijn ook nog een tikje lomper dan Brabantse 'boeren'.
pi_180931261
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Eens mbt creativiteit maar dit zou een vervanging van Vilhena zijn bij vertrek. Verder was Fer in zijn laatste reeks wedstrijden voor hij vertrok gewoon een imposante speler aan het worden en brak hij redelijk wat wedstrijden open.
Als ie z'n niveau van PSV terug kan krijgen dan is het een meer dan prima aanwinst.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:14:04 #256
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_180931345
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:08 schreef Roland010 het volgende:
Ik zit ook gewoon tussen de PSV'ers, de vorige keer dat ik dat deed kwamen er gewoon 2 Brabo's die naast me zaten vragen: "wilde gij ook een pilske?" en bij elke andere 'vijandige' club had ik gedacht dat ik een biertje over me heen gegooid zou krijgen of dat er op z'n minst in gespuugd was, maar in Eindhoven geloofde ik gewoon direct dat het oprecht was en het bleek ook nog zo _O-
PSV heeft natuurlijk ook gewoon een harde kern. Zul je alleen niet in het centrum vinden want die zitten voor de wedstrijd altijd in De Aftrap, vlakbij het stadion. Als je je gedeisd houdt zal er weinig gebeuren, maar als je door de verkeerde wordt 'herkend' als Feyenoorder dan kun je klappen verwachten. Is een paar jaar geleden nog gebeurd dat een groepje Feyenoorders klappen kreeg.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_180931999
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:14 schreef PIETR het volgende:

[..]

PSV heeft natuurlijk ook gewoon een harde kern. Zul je alleen niet in het centrum vinden want die zitten voor de wedstrijd altijd in De Aftrap, vlakbij het stadion. Als je je gedeisd houdt zal er weinig gebeuren, maar als je door de verkeerde wordt 'herkend' als Feyenoorder dan kun je klappen verwachten. Is een paar jaar geleden nog gebeurd dat een groepje Feyenoorders klappen kreeg.
Lijkt me best onverstandig van die PSV'ers.
Feyenoord kan zelfs bij uitwedstrijden denk ik een harde kern optrommelen die een keer of 10 groter is dan die van PSV (zelfs in eigen stad). Nooit een reactie op geweest?
pi_180932281
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:14 schreef PIETR het volgende:

[..]

PSV heeft natuurlijk ook gewoon een harde kern. Zul je alleen niet in het centrum vinden want die zitten voor de wedstrijd altijd in De Aftrap, vlakbij het stadion. Als je je gedeisd houdt zal er weinig gebeuren, maar als je door de verkeerde wordt 'herkend' als Feyenoorder dan kun je klappen verwachten. Is een paar jaar geleden nog gebeurd dat een groepje Feyenoorders klappen kreeg.
De aftrap is gesloten en verhuist ,100 meter verderop :')
Kan een paar jongens van de harde kern ,de jongere generatie

Hadden die Feyenoorder paar jaar terug aangepakt met zn boekje

https://www.metronieuws.n(...)oord-meer-klappen-op
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 01:04:58 #259
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_180932611
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:38 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Lijkt me best onverstandig van die PSV'ers.
Feyenoord kan zelfs bij uitwedstrijden denk ik een harde kern optrommelen die een keer of 10 groter is dan die van PSV (zelfs in eigen stad). Nooit een reactie op geweest?
Ik denk dat je die van PSV een beetje onderschat en die van Feyenoord overschat ;)
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_180933917
Feyenoord twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 14:52:25 Bij winst ontvangt Feyenoord de Johan Cruijff Schaal morgen uit handen van Eric Gudde en @RonaldKoeman:➡️ https://t.co/Rfyg4HWJMY#psvfey #JCSchaal https://t.co/4zMlxk20uA reageer retweet
#GUDDETERUG
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_180934024
psv kapoet maken

quote:
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow, St. Juste, Van Beek, Van der Heijden, Malacia, Clasie, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Van Persie, Larsson
Zols ik al dacht Malacia die er gewoon staat :)

[ Bericht 97% gewijzigd door klaasweetalles op 04-08-2018 07:49:26 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180934239
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 07:16 schreef klaasweetalles het volgende:
psv kapoet maken

[..]

Zols ik al dacht Malacia die er gewoon staat :)
En Toornstra zie ik. Ik heb eigenlijk nooit je gehoord wat je van hem vind. Schijn je licht er eens op Klaas.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 08:07:42 #263
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180934258
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:11 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Als ie z'n niveau van PSV terug kan krijgen dan is het een meer dan prima aanwinst.
:?
pi_180934319
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 08:04 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En Toornstra zie ik. Ik heb eigenlijk nooit je gehoord wat je van hem vind. Schijn je licht er eens op Klaas.
Als Jorgensen weer mag spelen dan zit toornstra op de bank

van persie doorgeschoven vanavond naar de spits maar die zal gewoon de plek van toornstra innemen straks.

natuurlijk hoop ik dat 1 van de psv-ers toornstra vanavond goed te grazen neemt

ik zou er bijna geld voor bieden...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 08:28:29 #265
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180934392
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:11 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Als ie z'n niveau van PSV terug kan krijgen dan is het een meer dan prima aanwinst.
Fer heeft toch nooit bij PSV gespeeld ?
Ik denk dat je in de war bent met Twente
Ik ben inmiddels overleden
pi_180934767
Vermoedelijke opstelling PSV: Zoet, Dumfries, Schwaab, Viergever, Angeliņo, Rosario, Pereiro, Hendrix, Bergwijn, De Jong, Lozano

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow, St. Juste, Van Beek, Van der Heijden, Malacia, Clasie, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Van Persie, Larsson
Land of the free. Home of the brave.
pi_180934771
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 09:06 schreef Scarface88 het volgende:
Vermoedelijke opstelling PSV: Zoet, Dumfries, Schwaab, Viergever, Angeliņo, Rosario, Pereiro, Hendrix, Bergwijn, De Jong, Lozano

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow, St. Juste, Van Beek, Van der Heijden, Malacia, Clasie, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Van Persie, Larsson
Gaat een pittig middagje voor Feyenoord worden.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:18:35 #268
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180934903
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 08:28 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Fer heeft toch nooit bij PSV gespeeld ?
Ik denk dat je in de war bent met Twente
Of met Wijnaldum. Hoe dan ook, beetje dom.
pi_180934941
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 09:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Gaat een pittig middagje voor Feyenoord worden.
eerst zien dan geloven
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180935287
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:04 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk aanhoudingen voor wildplassen en aanhoudingen van iemand neersteken ;) Maar gelukkig heeft de Rotterdamse politie het goed in de hand, dat zag je tijdens het kampioensfeest. Ik ben geen fan van de ME, maar helaas is het door sommige mensen noodzakelijk kwaad. Maar als die de teugels EVEN zouden laten veren (zie een week eerder) dan staan er direct een paarhonderd idioten klaar om als wilde beesten los te gaan in het centrum. Als je het helemaal z'n gang laat gaan dan komen daar nog een paarduizend meelopers bij, meedoen.

[..]

De sfeer in de Kuip is geweldig (los van dat gejank over een sfeeractie die weer te gevaarlijk zou zijn) en intimiderend maar geen moment risicovol. Ook binnen de Kuip hebben ze dat op orde gelukkig. Maar de mensen waar ik op doelde zijn er nog wel, wachtend op hun kans een keer.
Er zijn idd nog genoeg idioten in de Kuip hoor, maar toen het misging na Excelsior (waar jij op doelde) een weer eerder, daar zaten dus GEEN fanatieke Feyenoord supporters bij maar alleen maar Rotterdams straattuig, meelopers en zelfs figuren van ADO die het lachen vonden rotzooi te trappen. Want de Feyenoorders zelf zaten op woudestein of in de Kuip, en dan ben je niet direct na afloop in het centrum.
pi_180936207
Wenger over Van Persie:
"Als het om het perfectioneren van de groep, het elftal op het veld of de teamspirit gaat is er bij hem geen ruimte voor grappen", "Hij eist van iedereen het uiterste en durft alles te benoemen."

Dat beeld heb ik nu juist helemaal niet bij hem. Meer een hele relaxte type die iedereen z'n gang laat gaan. Toen hij werd gevraagd over het onprofessionele gedrag van Boetius reageerde hij ook erg mild. Lijkt me niet iemand die hem dan op de training even op z'n flikker geeft, maar misschien is hij binnenskamers veel harder dan dat hij in de media doet voorkomen.
pi_180937047
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:41 schreef F.M.D. het volgende:
Wenger over Van Persie:
"Als het om het perfectioneren van de groep, het elftal op het veld of de teamspirit gaat is er bij hem geen ruimte voor grappen", "Hij eist van iedereen het uiterste en durft alles te benoemen."

Dat beeld heb ik nu juist helemaal niet bij hem. Meer een hele relaxte type die iedereen z'n gang laat gaan. Toen hij werd gevraagd over het onprofessionele gedrag van Boetius reageerde hij ook erg mild. Lijkt me niet iemand die hem dan op de training even op z'n flikker geeft, maar misschien is hij binnenskamers veel harder dan dat hij in de media doet voorkomen.
Als je van hooijdonck al wegstuurd bij een vrije trap...

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:39:11 #273
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180937184
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je van hooijdonck al wegstuurd bij een vrije trap...

Wegstuurd _O-
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:41:13 #274
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_180938289
Ik hoop op een mooie pot van iddag maar ben bang dat we keihard afgedroogd worden. :{ Wat was er ook al weer met die statistiek van de fruitschaalwinnaar? Die worden over het algemeen geen kampioen of zo? })
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_180938347
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:41 schreef MPC60 het volgende:
Ik hoop op een mooie pot van iddag maar ben bang dat we keihard afgedroogd worden. :{ Wat was er ook al weer met die statistiek van de fruitschaalwinnaar? Die worden over het algemeen geen kampioen of zo? })
Daar ben ik ook bang voor. PSV heeft gewoon meer kwaliteit. We gaan het meemaken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')