abonnement Unibet Coolblue
pi_180863888
Ik wil graag een foto laten afdrukken om groot (100x70) aan de muur te hangen. Het gaat om een zonsondergang met vrij heftige kleuren. Nu twijfel ik alleen hoe hem af te laten drukken.
Gewoon ingelijst past niet bij de rest van het interieur en vind ik wat oubollig. Canvas vind ik schuwlelijk. Op (plexi)glas lijkt me gaaf, maar vind ik lastig voor te stellen. Ook forex en aluminium lijken me mooi en strak. Maar het ontbreekt me aan goede argumenten voor of tegen de diverse opties. Wie heeft tips of aandachtspunten hierbij?

Ik doe dit netjes via de fotograaf en jat dus niet zomaar een foto van internet zonder ervoor te betalen ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door Jentin op 31-07-2018 23:30:33 ]
pi_180864559
Ik zag ooit wat Plexiglas wat met een Arizona beprint was, met witte inkt als grondkleur en dan de foto er overheen. Was erg mooi hoor.
.
pi_180892261
Wij hebben hier in de buurt een bouwmarkt zitten (Bauhaus) die een grote fotoafdeling heeft (ja, waarom weet ik ook niet) waar je dus voorgedrukte foto's kunt kopen. Sommige op forex, sommige op alu. Daar krijg je dan wel een goed beeld van.

Misschien zit er iets bij jou in de buurt waar je een kijkje kunt nemen? Een grotere fotospeciaalzaak misschien?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')