abonnement Unibet Coolblue
pi_180875004
Zo...huis weer schoon voor de tijd dat het duurt dankzij hulp.
En rust in de tent, want het is ook een sociaal overleg meestal.

Wat een gedoe zeg freecell, met de buurvrouw.
Krijgt zij geen thuis controle op medicatie inname? van de ggd.

35o op de Noordpool?
De buren kwamen gister terug uit Zweden.
Oa. haalde hij zijn bril uit dashboard,astje, zag weinig...waren de glazen gesmolten? ( of de coating).
Affijn, verder met zonnebril op sterkte.

Wat een nachtelijke avonturen beleven jullie.
Vannacht had ik vlak voor wakkerworden een nare droom.

Temp. begint te wennen. 😎
pi_180875034
Nouja :o coating gesmolten is wel echt een rare gewaarwording.
pi_180875349
Gisteravond dahl gegeten. En het was onbeschrijflijk smakelijk.

Voor wie weten wil en opslaan https://www.hellofresh.nl(...)66ad30006c5a4855b9d2
Het naanbrood _O_
  woensdag 1 augustus 2018 @ 14:33:31 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180875410
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:29 schreef AnneX het volgende:
Gisteravond dahl gegeten. En het was onbeschrijflijk smakelijk.

Voor wie weten wil en opslaan https://www.hellofresh.nl(...)66ad30006c5a4855b9d2
Het naanbrood _O_
Klinkt best lekker als bijgerecht
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 14:34:27 #205
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_180875421
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:04 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik ook ooit gedaan. Maar dan bij een vriendje dat ik net kende. Met twee handen aan zijn boxer lopen sjorren en trekken en gillen dat ik die nodig had. Geen idee meer waarvoor, niet om hem een luier aan te trekken in ieder geval, maar ik moest en zou hem hebben. Na een gevecht van 5 minuten heeft hij het maar opgegeven.

En vraag me niet waarom hij die uberhaupt aanhad. :X

Volgende dag vertelde hij het me en ik kon het me ook maar heel vaag herinneren.
Stel je voor dat hij geen boxer aan had....
Siesta & Fiesta!
pi_180875569
Fijn dat de kinderen weg zijn bij haar FC.

Ik slaapwandel nooit. Praat wel eens of maak gekke geluiden. Laatst was ik zo enorm verdrietig in mijn droom dat ik mezelf wakker heb gehuild. Dat is een enorm kut begin van je dag. Dat heb ik gelukkig zelden.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180875610
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:29 schreef AnneX het volgende:
Gisteravond dahl gegeten. En het was onbeschrijflijk smakelijk.

Voor wie weten wil en opslaan https://www.hellofresh.nl(...)66ad30006c5a4855b9d2
Het naanbrood _O_
Ziet er goed uit. Ik werd ook erg blij van de MS wortel-gember soep. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180875655
quote:
13s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Alweer/nog steeds.

Veilig thuis melding gedaan. Idem wijkteam. Idem wijkagent.
Huisarts hadden we al eerder mee gepraat.
Toen vond haar ex haar terwijl ze op de begraafplaats tegen een boom stond te praten. Nog een melding vt van de andere buren. En één van school. Dus nu zijn de kinderen bij hem. Zij bij ggz, medicatie.

Ging afgelopen twee weken aardig. Gisteren weer helemaal mis.
Fijn dat er actie is.
Spoilers!
pi_180875667
Ie, dat is echt niet leuk wakker worden inderdaad.
Ik droomde elke keer heel veel als ik net een baby had.
Toen de tweede werd geboren moest ik steeds in de meest gruwelijke situaties tussen ze kiezen :X
Na drie weken snapte mijn hoofd dat ik van allebei kon houden :+

We zijn idd dolblij dat de kinderen safe bij de papa zitten :)
pi_180875711
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Fijn dat er actie is.
Nou nu dus even niet :P wijkagent kan ik niet bereiken, sociaal team woningbouw en huisarts op vakantie en verantwoordelijke van het wijkteam is ook op vakantie :+

Kinderen zitten wel safe, maar zij niet (en wij ook niet :P )

Gelukkig heeft Tara net de vervanger van het wijkteam aan de telefoon weten te krijgen.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 14:55:26 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180875768
Slaapwandelen O+


Hier zo nog even ergens onderweg twee blikken surströmming scoren voor een Fokker en dan zit de trip er weer bijna op
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180875781
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou nu dus even niet :P wijkagent kan ik niet bereiken, sociaal team woningbouw en huisarts op vakantie en verantwoordelijke van het wijkteam is ook op vakantie :+

Kinderen zitten wel safe, maar zij niet (en wij ook niet :P )

Gelukkig heeft Tara net de vervanger van het wijkteam aan de telefoon weten te krijgen.
Euh ja, nee, begrijpelijk.

Wat erg ook voor die vrouw, al die stress. Zielig hoor.
Spoilers!
pi_180875844
Ik heb ook een paar keer geslaapwandeld. De laatste paar keer in totale paniek, dat was echt niet grappig. Maar meestal lig ik gewoon schattig te mompelen zegt men. Op die keer na dat ik J keihard in zijn rug stompte in mijn slaap.
Spoilers!
pi_180875916
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook een paar keer geslaapwandeld. De laatste paar keer in totale paniek, dat was echt niet grappig. Maar meestal lig ik gewoon schattig te mompelen zegt men. Op die keer na dat ik J keihard in zijn rug stompte in mijn slaap.
Mijn moeder heeft mijn vader ooit eens, in haar slaap, zijn ribben gekneusd. Volgens haar wilde hij haar kinderen vermoorden
We have far more in common than that which devides us..
pi_180875931
Mijn vader voetbalt soms in zijn slaap. Met mijn moeder ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180875937
mooie muur + bureautje + wandrekken zo, Myra!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180876002
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:52 schreef freecell het volgende:

Nou nu dus even niet :P wijkagent kan ik niet bereiken, sociaal team woningbouw en huisarts op vakantie en verantwoordelijke van het wijkteam is ook op vakantie :+

Kinderen zitten wel safe, maar zij niet (en wij ook niet :P )

Gelukkig heeft Tara net de vervanger van het wijkteam aan de telefoon weten te krijgen.
Gewoon niet verward raken in de zomervakantie -O- Gek eigenlijk, dat dan half Nederland op z'n gat ligt, terwijl dit soort dingen natuurlijk gewoon door gaan :')

Jullie slaapwandelverhalen! Van _O- (freecell :') ) tot :o (RobinOok!) en van alles er tussen in O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 augustus 2018 @ 15:08:40 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180876026
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 15:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn vader voetbalt soms in zijn slaap. Met mijn moeder ;(
In before 'Cats moeder heeft grote ballen'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180876050
Ik zat in mijn 'help ik krijg borstjes en pluishaar dus mijn ouders mogen me niet naakt zien' fase. Toen ben ik midden in de nacht naakt hun slaapkamer in gelopen en heb daar een of andere speech staan houden en kroop toen achter het gordijn.
Spoilers!
  woensdag 1 augustus 2018 @ 15:11:12 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180876077
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 15:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon niet verward raken in de zomervakantie -O- Gek eigenlijk, dat dan half Nederland op z'n gat ligt, terwijl dit soort dingen natuurlijk gewoon door gaan :')

Jullie slaapwandelverhalen! Van _O- (freecell :') ) tot :o (RobinOok!) en van alles er tussen in O+
De collega's van de andere wijkteams e.d. die niet op vakantie zijn nemen wel over mag ik hopen, anders is het wel hele treurig gesteld met het organiseren van zulks door die organisaties
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180876130
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 15:11 schreef Molo het volgende:

De collega's van de andere wijkteams e.d. die niet op vakantie zijn nemen wel over mag ik hopen, anders is het wel hele treurig gesteld met het organiseren van zulks door die organisaties
Ja, dat hoop ik ook :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180876153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 15:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zat in mijn 'help ik krijg borstjes en pluishaar dus mijn ouders mogen me niet naakt zien' fase. Toen ben ik midden in de nacht naakt hun slaapkamer in gelopen en heb daar een of andere speech staan houden en kroop toen achter het gordijn.
:D O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180876178
Ik heb afspraak met dierenarts verzet. We gaan vrijdag al.

Haar hoofdbult is al weken 'gewoon' maar ik ontdekte gisteren een bult op haar buik. En ik denk dat dat een melkkliertumor is. Hij is ook best groot. 2 euro mondstuk in het rond ofzo. Dat wordt prolly opereren *O*

Dus.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180876258
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 15:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zat in mijn 'help ik krijg borstjes en pluishaar dus mijn ouders mogen me niet naakt zien' fase. Toen ben ik midden in de nacht naakt hun slaapkamer in gelopen en heb daar een of andere speech staan houden en kroop toen achter het gordijn.
:o O+ Goed verhaal.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_180876366
MENSEN MENSEN MENSEN!!!! IK HEB EEN BANK!! *O* *O*


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')