abonnement Unibet Coolblue
pi_180869721
quote:
9s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ach, hij maakt ook een 18-jarige aanvoerder terwijl je Blind gekocht hebt, dus hij kan best domme dingen doen.
Blind kwam er in minuut 80 in. Beetje onrealistisch om te denken dat hij dan nog even 10 minuten die band om mag doen. Blind/Tadic wordt echt wel aanvoerder dit seizoen, maar het is uiteraard een proces (jahaaaahahahaha) om dat tot uitvoer te brengen.
[P]otverdorie
pi_180869733
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:49 schreef Ascorbinezuur het volgende:

[..]

Blind heeft nog geen volledige wedstrijd gespeeld.
Wat heeft dat ermee te maken dan? Er is duidelijk gezegd dat De Ligt dit seizoen aanvoerder is en niet dat Blind het word zodra die fit is.
pi_180869748
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het AD kwam ook met die opstelling en die hebben het niet zo vaak goed.
Zou wel grappig zijn. Gewoon met 7 middenvelders spelen.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:52:58 #79
80382 manny
30 is best veel
pi_180869754
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:48 schreef Wotte het volgende:

[..]

Het is een beetje als sporadisch te laat komen op je werk, dan kom je naderhand ineens atijd te laat. Veltman lijdt ook onder eenzelfde beeldvorming terwijl het qua statistieken een van de betere verdedigers van de eredivisie is.
wat is jouw bron voor al die fraaie statistieken ? ben wel nieuwsgierig.

ben het wel met je punt eens. We kunnen er wel van alles van vinden, maar als de statistieken zeggen dat iemand een hoog % goede passes heeft, veel ballen verovert, etc dan is dat uiteraard ook belangrijk.

Statistieken vangen niet alles echter. Neem % goede passes. Als dat allemaal van de simpele tikkies breed zijn, en nooit een goed inspeelpass naar een middenvelder... dan zijn de statistieken goed, maar nog kun je daar kritisch op zijn
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:59:12 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180869876
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:48 schreef Wotte het volgende:

[..]

Het is een beetje als sporadisch te laat komen op je werk, dan kom je naderhand ineens atijd te laat. Veltman lijdt ook onder eenzelfde beeldvorming terwijl het qua statistieken een van de betere verdedigers van de eredivisie is.
Veltman werd een beetje de pispaal inderdaad, ik zal vanavond proberen objectief te kijken naar Schone :)
pi_180870064
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:52 schreef manny het volgende:

[..]

wat is jouw bron voor al die fraaie statistieken ? ben wel nieuwsgierig.

ben het wel met je punt eens. We kunnen er wel van alles van vinden, maar als de statistieken zeggen dat iemand een hoog % goede passes heeft, veel ballen verovert, etc dan is dat uiteraard ook belangrijk.

Statistieken vangen niet alles echter. Neem % goede passes. Als dat allemaal van de simpele tikkies breed zijn, en nooit een goed inspeelpass naar een middenvelder... dan zijn de statistieken goed, maar nog kun je daar kritisch op zijn
Whoscored bijvoorbeeld daarnaast zijn nog wel enkele sites te vinden. Schijnen veelal gebruikt te worden voor weddenschappen ;-) Uiteraard vang je het complete plaatje niet in statistieken maar het draagt wel bij aan een meer objectievere kijk op het geheel. Voor mij belichaamt Siem de Jong alles wat een voetballer niet moet zijn. Het Siemoniem voor balverlies volgens mij. Volgens de statistieken is hij tot mijn ergenis vrij balvast.
pi_180870168
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Veltman werd een beetje de pispaal inderdaad, ik zal vanavond proberen objectief te kijken naar Schone :)
Littlerabbit heeft die arme jongen echt helemaal kapot gemaakt
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:19:15 #83
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_180870233
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:32 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[..]

Ron Brandsteder voldoet hier wel aan.
pi_180870683
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:51 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken dan? Er is duidelijk gezegd dat De Ligt dit seizoen aanvoerder is en niet dat Blind het word zodra die fit is.
Net of leeftijd wat boeit. Als iemand leiderschapskwaliteiten heeft kan een 12jarige aanvoerder zijn. De ligt heeft dit en ook qua uitstraling.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_180870937
quote:
9s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ach, hij maakt ook een 18-jarige aanvoerder terwijl je Blind gekocht hebt, dus hij kan best domme dingen doen.
De Ligt is een prima aanvoerder, gaat voorop in de strijd en coacht veel. Daarnaast weet jij niet wat er verder achter zit, misschien acht ETH op deze manier de kans wel groter dat hij blijft (zoals dat ooit met Suarez gebeurde).
pi_180870979
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:15 schreef Adames het volgende:

[..]

Littlerabbit heeft die arme jongen echt helemaal kapot gemaakt
Veltman maakte dan ook cruciale blunders in de wedstrijden waar het gewoon niet kon. En dan daarna die zeik kop van hem voor de televisie, bah.

Schone is een ander verhaal, is eerder onzichtbaar en traag dan. Maar heb hem nooit kunnen betrappen op cruciale fouten.
pi_180870991
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

De Ligt is een prima aanvoerder, gaat voorop in de strijd en coacht veel. Daarnaast weet jij niet wat er verder achter zit, misschien acht ETH op deze manier de kans wel groter dat hij blijft (zoals dat ooit met Suarez gebeurde).
Zoiets belangrijks weggeven als prestige zou ik nog dommer vinden. Hij zal best een redelijke aanvoerder zijn, maar een 18-jarige die Tadic en Ziyech moet gaan vertellen dat ze verkeerd staan... tja...
pi_180871021
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zoiets belangrijks weggeven als prestige zou ik nog dommer vinden. Hij zal best een redelijke aanvoerder zijn, maar een 18-jarige die Tadic en Ziyech moet gaan vertellen dat ze verkeerd staan... tja...
Dat is ook niet perse de taak van een aanvoerder. Verder moet in een elftal gewoon kunnen dat je elkaar op juiste plek zet.

Een aanvoerder is een rustpunt en communiceert met hele elftal en gaat voorop in de strijd.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:58:35 #89
80382 manny
30 is best veel
pi_180871025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zoiets belangrijks weggeven als prestige zou ik nog dommer vinden. Hij zal best een redelijke aanvoerder zijn, maar een 18-jarige die Tadic en Ziyech moet gaan vertellen dat ze verkeerd staan... tja...
ik neem aan dat in topsport iedereen elkaar keihard aanspreekt als je je niet aan de afspraken houdt. Aanvoerder of niet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_180871039
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat is ook niet perse de taak van een aanvoerder. Verder moet in een elftal gewoon kunnen dat je elkaar op juiste plek zet.

Een aanvoerder is een rustpunt en communiceert met hele elftal en gaat voorop in de strijd.
Toch zie ik Ziyech en Tadic niet naar een 18-jarig pikkie komen met hun problemen.
pi_180871098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:52 schreef manny het volgende:

[..]

wat is jouw bron voor al die fraaie statistieken ? ben wel nieuwsgierig.

ben het wel met je punt eens. We kunnen er wel van alles van vinden, maar als de statistieken zeggen dat iemand een hoog % goede passes heeft, veel ballen verovert, etc dan is dat uiteraard ook belangrijk.

Statistieken vangen niet alles echter. Neem % goede passes. Als dat allemaal van de simpele tikkies breed zijn, en nooit een goed inspeelpass naar een middenvelder... dan zijn de statistieken goed, maar nog kun je daar kritisch op zijn
Uiteindelijk vangen statistieken wel alles, alleen zijn ze niet allemaal voorhanden. Je hebt natuurlijk ook gewoon %voorwaartse passes. En ik ga er vanuit dat er ook zoiets bestaat als een voetbalveld met van elke passpositie naar elke andere positie op het veld a) in welke mate het de kans op een doelpunt vergroot en b) de moeilijkheidsgraad van de pass. Dat bepaalt dan samen de kwaliteit van de pass. Beetje data-analist zou daar wel uit moeten komen.
pi_180871125
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zoiets belangrijks weggeven als prestige zou ik nog dommer vinden. Hij zal best een redelijke aanvoerder zijn, maar een 18-jarige die Tadic en Ziyech moet gaan vertellen dat ze verkeerd staan... tja...
Inderdaad, het belang van het winnen van de toss moet niet onderschat worden
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:45:08 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180871915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Toch zie ik Ziyech en Tadic niet naar een 18-jarig pikkie komen met hun problemen.
Alsof ze wel naar Blind toe komen :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180872025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Toch zie ik Ziyech en Tadic niet naar een 18-jarig pikkie komen met hun problemen.
In het moderne voetbal, waarbij je ieder jaar in een andere samenstelling terecht komt, denken die spelers sowieso meer als individu. De tijden dat je bij je aanvoerder aanklopte omdat je zo’n last hebt van een autoritaire trainer of je vrouw je slaat is volgens mij al ver achter ons. Ik denk dat de Ligt inderdaad bij iedereen boven de 25 weinig teweeg brengt.
-nee-
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:55:12 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180872104
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:50 schreef Marsenal het volgende:

[..]

In het moderne voetbal, waarbij je ieder jaar in een andere samenstelling terecht komt, denken die spelers sowieso meer als individu. De tijden dat je bij je aanvoerder aanklopte omdat je zo’n last hebt van een autoritaire trainer of je vrouw je slaat is volgens mij al ver achter ons. Ik denk dat de Ligt inderdaad bij iedereen boven de 25 weinig teweeg brengt.
Ik denk dat Blind ook de betere aanvoerder is, hij is het tenslotte al geweest maar om die band af te pakken van De Ligt lijkt me ook niet nodig, een leider ben je met of zonder band.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:57:41 #96
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_180872140
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:50 schreef Marsenal het volgende:

[..]

In het moderne voetbal, waarbij je ieder jaar in een andere samenstelling terecht komt, denken die spelers sowieso meer als individu. De tijden dat je bij je aanvoerder aanklopte omdat je zo’n last hebt van een autoritaire trainer of je vrouw je slaat is volgens mij al ver achter ons. Ik denk dat de Ligt inderdaad bij iedereen boven de 25 weinig teweeg brengt.
Dit ja

Het maakt allemaal niet zo heel veel uit wie de aanvoerder is. ik begrijp best dat ze de Ligt als aanvoerder aanhouden. Het is ook moeilijk om die nu ineens van hem af te pakken. Het is toch niet zo dat hij de enige is die wat leiding geeft in het veld. Denk dat Blind en Tadic die rol ook veelvuldig op zich zullen nemen. Aanvoerder is ook een beetje overschat. Zou Veltman die band weer terugkrijgen als ie er weer bij is?
pi_180872169
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:57 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Dit ja

Het maakt allemaal niet zo heel veel uit wie de aanvoerder is. ik begrijp best dat ze de Ligt als aanvoerder aanhouden. Het is ook moeilijk om die nu ineens van hem af te pakken. Het is toch niet zo dat hij de enige is die wat leiding geeft in het veld. Denk dat Blind en Tadic die rol ook veelvuldig op zich zullen nemen. Aanvoerder is ook een beetje overschat. Zou Veltman die band weer terugkrijgen als ie er weer bij is?
Ik denk dat Mazraoui zijn plek gewoon heeft als hij zijn ontwikkeling door blijft zetten. Ik vond hem goed spelen woensdag
pi_180872242
Zenden ze de wedstrijd nog ergens uit trouwens ?
pi_180872321
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:02 schreef Yreal het volgende:
Zenden ze de wedstrijd nog ergens uit trouwens ?
Ziggo Sport, gratis te zien bij elke provider in Nederland.
Oh.
pi_180873900
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziggo Sport, gratis te zien bij elke provider in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')