abonnement Unibet Coolblue
pi_180897695
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja anders was het wel kort af ja of nee.

Mja jongens jullie hebben nu een demonstratie gezien van mijn brein :@
We hadden ook een stukje kunnen lezen over verlatingsangst. ;)

Je wil niet weten hoeveel mensen dit hebben. We zijn allemaal damaged goods... Jij hebt al stap 1 gezet (erkenning van het probleem) en gaat nu al over naar stap 2 (hulp zoeken). Je bent dus verder dan de meesten die hiermee worstelen.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 14:42:42 #227
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180897767
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja omdat ik mij dan gewoon vervelend ga reageren in een eventuele relatie.
Maar je ziet toch al in dat je dit eigenlijk veel eerder had moeten aangeven, dat is het belangrijkste. Daarom is het nu helaas even doorbijten totdat je het kan bespreken.

Zoals ik het zie cijfer je jezelf hierdoor juist weg, terwijl het in een gelijkwaardige relatie enorm belangrijk is om die gedachten of angsten uit te spreken.
pi_180897815
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja anders was het wel kort af ja of nee.

Mja jongens jullie hebben nu een demonstratie gezien van mijn brein :@
Het was al wel duidelijk maar bedankt voor deze heldere demo ;)

Yasmin het is hier al vaker als tip door enkelen gezegd: zoek afleiding.
Heb je afleiding? Werk je? Heb je iets waar je je even in kunt verliezen? Iets waar je geen telefoon voor nodig heb, want steeds als je dat ding ziet kun je het waarschijnlijk niet nalaten "even" te kijken.

Ga desnoods leren buikdansen, heeft hij er straks ook wat aan. Iets. Bezig blijven.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 2 augustus 2018 @ 14:47:36 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180897842
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

We hadden ook een stukje kunnen lezen over verlatingsangst. ;)

Je wil niet weten hoeveel mensen dit hebben. We zijn allemaal damaged goods... Jij hebt al stap 1 gezet (erkenning van het probleem) en gaat nu al over naar stap 2 (hulp zoeken). Je bent dus verder dan de meesten die hiermee worstelen.
Zou je dit daar al onder zetten ja? Volgens mij heeft iedereen dit wel alleen de een heeft meer ervaring ermee en kan er beter mee omgaan dan de ander.
pi_180897888
quote:
6s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zou je dit daar al onder zetten ja? Volgens mij heeft iedereen dit wel alleen de een heeft meer ervaring ermee en kan er beter mee omgaan dan de ander.
Nou ja, de echte diagnose laat ik graag aan een ander. Maar ze herkent het bij zichzelf en ik herken het ook als zodanig. Linksom of rechtsom is het goed dat ze hulp gaat zoeken. Mocht er dan sprake zijn van een misdiagnose komt dat er dan ook wel uit.
pi_180897893
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Oké. Ik ga als k hem zie vertellen hoe de vork in de steel zit en toch maar serieus na denken of het misschien verstandig is om hulp te zoeken. Dit heeft namelijk niet met hem als persoon te maken.
Ik heb liever dat iemand mij verteld waar ze mee zitten en ik daar rekening mee kan houden dan wanneer ze doen alsof er niks aan de hand is maar je wel steeds vreemde reacties krijgt etc ;)
pi_180897930
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:45 schreef Prisha het volgende:

[..]

Het was al wel duidelijk maar bedankt voor deze heldere demo ;)

Yasmin het is hier al vaker als tip door enkelen gezegd: zoek afleiding.
Heb je afleiding? Werk je? Heb je iets waar je je even in kunt verliezen? Iets waar je geen telefoon voor nodig heb, want steeds als je dat ding ziet kun je het waarschijnlijk niet nalaten "even" te kijken.

Ga desnoods leren buikdansen, heeft hij er straks ook wat aan. Iets. Bezig blijven.
Ja k werk en heb vrienden :p maar heb de neiging om ergens obsessief over na te denken. En dan weet ik dat het daardoor alleen maar erger wordt maar weet niet hoe ik die gedachtes uit moet schakelen.


En nu is er ook gewoon weer rust in mijn hoofd omdat die wat heeft gestuurd...
Ja is niet gezond hoor.
pi_180898135
Niet lullig bedoeld hoor, maar wellicht kun je een eigen topic aanmaken voor je specifieke problematiek, het heeft mijn inziens steeds minder met daten te maken.
pi_180898153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:50 schreef rival het volgende:

[..]

Ik heb liever dat iemand mij verteld waar ze mee zitten en ik daar rekening mee kan houden dan wanneer ze doen alsof er niks aan de hand is maar je wel steeds vreemde reacties krijgt etc ;)
Ja das ook terecht. Dan draait iemand ineens door of allerlei verwijten terwijl er al die tijd de tijd is geweest om iets te zeggen
pi_180898170
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar wellicht kun je een eigen topic aanmaken voor je specifieke problematiek, het heeft mijn inziens steeds minder met daten te maken.
Je hebt gelijk :p

Ik had even kortsluiting...
pi_180898266
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

o|O

deze keer niet :P
Is dit met die man van de wandeling O+ O+
-
  donderdag 2 augustus 2018 @ 15:13:17 #237
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180898301
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja das ook terecht. Dan draait iemand ineens door of allerlei verwijten terwijl er al die tijd de tijd is geweest om iets te zeggen
Helaas erg herkenbaar van de andere kant.
pi_180898315
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:11 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Is dit met die man van de wandeling O+ O+
Nee die is op vakantie :D en radiostilte ook wel. Deze is een pannekoek :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180898325
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja k werk en heb vrienden :p maar heb de neiging om ergens obsessief over na te denken. En dan weet ik dat het daardoor alleen maar erger wordt maar weet niet hoe ik die gedachtes uit moet schakelen.


En nu is er ook gewoon weer rust in mijn hoofd omdat die wat heeft gestuurd...
Ja is niet gezond hoor.
Ik heb precies hetzelfde.. vaak zo’n onzekerheid.. komt wel echt op uit die emoties.. hoe ik mij op dat moment voel.. en de onzekerheid, omdat jij niet in zijn hoofd kan kijken!

Maar pas op met overhaaste knopen doorhakken.. hebben jullie op dit moment helemaal geen contact dan? Naast het berichtje wat je hem hebt gestuurd, waarin je de boel open laat?
-
pi_180898333
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee die is op vakantie :D en radiostilte ook wel. Deze is een pannekoek :P
Dat heb ik maar verwijderd.. werd zoveel benaderd en echt door types waar ik niet veel mee heb :'(

Wel super leuk :Y :Y!
-
pi_180898360
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:15 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dat heb ik maar verwijderd.. werd zoveel benaderd en echt door types waar ik niet veel mee heb :'(
ja same :o ik stond net op het punt ermee te stoppen toen deze man ineens verscheen. Hij lijkt me echt zo leuk :@ hoop dat het in het echt ook zo is.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180898365
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja same :o ik stond net op het punt ermee te stoppen toen deze man ineens verscheen. Hij lijkt me echt zo leuk :@ hoop dat het in het echt ook zo is.
Ik ga zo hard duimen!!! O+ O+
-
pi_180898657
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:14 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde.. vaak zo’n onzekerheid.. komt wel echt op uit die emoties.. hoe ik mij op dat moment voel.. en de onzekerheid, omdat jij niet in zijn hoofd kan kijken!

Maar pas op met overhaaste knopen doorhakken.. hebben jullie op dit moment helemaal geen contact dan? Naast het berichtje wat je hem hebt gestuurd, waarin je de boel open laat?
Jawel net via app. Maar als die terug is moet ik toch maar vragen wat nu de bedoeling is :p
pi_180898682
quote:
6s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar je ziet toch al in dat je dit eigenlijk veel eerder had moeten aangeven, dat is het belangrijkste. Daarom is het nu helaas even doorbijten totdat je het kan bespreken.

Zoals ik het zie cijfer je jezelf hierdoor juist weg, terwijl het in een gelijkwaardige relatie enorm belangrijk is om die gedachten of angsten uit te spreken.
Ja maar sommige gedachtes zijn misschien wat irrationeel waardoor je die misschien beter voor jezelf kunt houden :p
pi_180898725
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

We hadden ook een stukje kunnen lezen over verlatingsangst. ;)

Je wil niet weten hoeveel mensen dit hebben. We zijn allemaal damaged goods... Jij hebt al stap 1 gezet (erkenning van het probleem) en gaat nu al over naar stap 2 (hulp zoeken). Je bent dus verder dan de meesten die hiermee worstelen.
Ja nadat je er over begon heb ik inmiddels wel een shitload aan artikelen gelezen. Weet niet in hoeverre het allemaal betrouwbaar is maar er zijn wel flink wat overeenkomsten. En denk dat de reden daarvoor ook in mijn jeugd te vinden is.

En dan afgelopen jaaaaren heb ik het 'makkelijk'g gehouden met mijn ex dus eigenlijk nergens bewust van. Met vrienden of familieleden heb ik dit dus absoluut niet. En ben ook eigenlijk wel vrij makkelijk in het contact verbreken met mensen.
pi_180898732
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja same :o ik stond net op het punt ermee te stoppen toen deze man ineens verscheen. Hij lijkt me echt zo leuk :@ hoop dat het in het echt ook zo is.
Vind het schattig dat er samen interesse is voor planten en mos :P
pi_180898840
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja nadat je er over begon heb ik inmiddels wel een shitload aan artikelen gelezen. Weet niet in hoeverre het allemaal betrouwbaar is maar er zijn wel flink wat overeenkomsten. En denk dat de reden daarvoor ook in mijn jeugd te vinden is.

En dan afgelopen jaaaaren heb ik het 'makkelijk'g gehouden met mijn ex dus eigenlijk nergens bewust van. Met vrienden of familieleden heb ik dit dus absoluut niet. En ben ook eigenlijk wel vrij makkelijk in het contact verbreken met mensen.
Nee, het is ook iets wat zich met name uit in liefdesrelaties. En de oorsprong ligt inderdaad vaak in je jeugdjaren.

Maar betrouwbaar of niet wat je gelezen hebt, het heeft je de volgende stap gegeven en dat is hulp zoeken. Dus je gaat sowieso de goede kant op.
pi_180899384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja same :o ik stond net op het punt ermee te stoppen toen deze man ineens verscheen. Hij lijkt me echt zo leuk :@ hoop dat het in het echt ook zo is.
was dat via pancake? zitten best leuke mensen op die website vind ik, best wel een aanrader voor de El Cheapo daters, ik merk weinig verschil met een Lexa of zo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_180900003
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

was dat via pancake? zitten best leuke mensen op die website vind ik, best wel een aanrader voor de El Cheapo daters, ik merk weinig verschil met een Lexa of zo
Ja Pancake ja. Zit jij er ook op?
Dat moet ik je gespot hebben :D in elk geval zonder de filter. Met filter misschien niet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180900021
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:48 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja Pancake ja. Zit jij er ook op?
Dat moet ik je gespot hebben :D in elk geval zonder de filter. Met filter misschien niet.
-O- Wat voor filter? Fokkers filter zeker?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')