abonnement Unibet Coolblue
pi_180854125


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 14:14:40 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_180854200
Tijdje niet geweest hier. Maar termen als "mooie dukaat" en "partnerships" horen we dus nog steeds? :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_180854250
Ochjee alsof de markt nog niet genoeg ellende bezorgde..
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 31 juli 2018 @ 14:18:22 #4
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180854269
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Tijdje niet geweest hier. Maar termen als "mooie dukaat" en "partnerships" horen we dus nog steeds? :')

:{²
Jooo, hoe gaat het met je dukaten in je chest? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180854271
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Tijdje niet geweest hier. Maar termen als "mooie dukaat" en "partnerships" horen we dus nog steeds? :')

:{²
Waar is je vrouwtje.
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 14:30:39 #6
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180854468
Daaaaaaaar gaat ze.
Hmz...
pi_180854469
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:29 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik heb het idee, en verbeter me als ik ernaast zit, dat koeman veel coins naast Bitcoin kut vindt. En ben dan ook best wel zeker dat hij geen seal gekocht heeft.
Klopt, heb alleen BTC ;) . Maar ik had een aantal weken terug een felle discussie met hem over SEAL en SEAL-achtige coins en toen had hij nogal praatjes vandaar dat ik zo verbaast ben over z'n blije reactie nu op het dalen van SEAL. Maar goed, SEAL blijft een shitcoin ongeacht de prijs.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_180854509
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Klopt, heb alleen BTC ;) . Maar ik had een aantal weken terug een felle discussie met hem over SEAL en SEAL-achtige coins en toen had hij nogal praatjes vandaar dat ik zo verbaast ben over z'n blije reactie nu op het dalen van SEAL. Maar goed, SEAL blijft een shitcoin ongeacht de prijs.
PNXJINXED HEEFT HET ALTIJD BIJ T JUISTE EIND _O_
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 14:33:41 #9
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180854514
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Klopt, heb alleen BTC ;) . Maar ik had een aantal weken terug een felle discussie met hem over SEAL en SEAL-achtige coins en toen had hij nogal praatjes vandaar dat ik zo verbaast ben over z'n blije reactie nu op het dalen van SEAL. Maar goed, SEAL blijft een shitcoin ongeacht de prijs.
Felle discussie? Met mij? SEAL-achtige coins?
Er is niets wat maar lijkt op SEAL, het is een GODENCOIN. _O_

Verder, hebben veel mensen hier geen idee geloof ik, hoeveel bonus men heeft, en wat de ICO prijs was :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180854948
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:33 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Felle discussie? Met mij? SEAL-achtige coins?
Er is niets wat maar lijkt op SEAL, het is een GODENCOIN. _O_

Verder, hebben veel mensen hier geen idee geloof ik, hoeveel bonus men heeft, en wat de ICO prijs was :D
Vertel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180854978
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:33 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Felle discussie? Met mij? SEAL-achtige coins?
Er is niets wat maar lijkt op SEAL, het is een GODENCOIN. _O_

Verder, hebben veel mensen hier geen idee geloof ik, hoeveel bonus men heeft, en wat de ICO prijs was :D
Maar even serieus he, op de lange termijn is dat SEAL toch gewoon totaal kut.

Met lange termijn bedoel ik vooral, prima als je het wil flippen voor wat snelle winst maar verder -O-
  dinsdag 31 juli 2018 @ 15:03:10 #12
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180855037
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:59 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar even serieus he, op de lange termijn is dat SEAL toch gewoon totaal kut.

Met lange termijn bedoel ik vooral, prima als je het wil flippen voor wat snelle winst maar verder -O-
Hoezo niet?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180855096
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:03 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Ik zie de toegevoegde waarde van een blockchain niet zo 1,2,3.
pi_180855108
SEAL _O_
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 15:06:46 #15
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180855138
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik zie de toegevoegde waarde van een blockchain niet zo 1,2,3.
Ik denk dat het voor grote merken wel een belangrijk iets is, dat er niet gefucked kan worden met echtheid van data.
Maargoed, wellicht verschillen we van mening hierin.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 15:07:27 #16
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180855161
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vertel.
Is al eens vermeld geworden.
Zowiso 470% extra. Heb hier en daar nog referrals. Gemiddeld zit ik zelf rond de 0.012ct.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180855162
Zoals de grote Cream al eens zei; al die zogenaamde 'concurrentie' gaat gewoon dood.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180855182
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zoals de grote Cream al eens zei; al die zogenaamde 'concurrentie' gaat gewoon dood.
DAT ZEI COCA COLA OOK TEGEN PEPSI, DIDNT HAPPEN
Lambo of Rekt
pi_180855192
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

DAT ZEI COCA COLA OOK TEGEN PEPSI, DIDNT HAPPEN
EN DANKZIJ SEAL WETEN WE OOK WAT ECKTE COCA COLA EN PEPSI IS _O_ _O_
  dinsdag 31 juli 2018 @ 15:08:46 #20
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180855197
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

DAT ZEI COCA COLA OOK TEGEN PEPSI, DIDNT HAPPEN
Zult idd naar de marktwaarde moeten gaan kijken waarin x of y iets wilt doen.
Naar mijn idee ruimte genoeg in deze.
But you never know.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180855240
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

EN DANKZIJ SEAL WETEN WE OOK WAT ECKTE COCA COLA EN PEPSI IS _O_ _O_
IK HOEF GEEN COKE MEER ALS IK PEP SI
Lambo of Rekt
pi_180855254
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

IK HOEF GEEN COKE MEER ALS IK PEP SI
:P

Even aan de huissleutel ruiken en gas erop
pi_180855418
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

DAT ZEI COCA COLA OOK TEGEN PEPSI, DIDNT HAPPEN
ALS JE PEPSI ZUIPT VERDIEN JE HET NIET OM TE LEVEN.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180855469
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

ALS JE PEPSI ZUIPT VERDIEN JE HET NIET OM TE LEVEN.
DOODSVERWENSING, BAN !
Lambo of Rekt
pi_180855695
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

IK HOEF GEEN COKE MEER ALS IK PEP SI
_O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180855700
Er wordt weer lekker gedumpt trouwens. -O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180855726
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:28 schreef dimmak het volgende:
Er wordt weer lekker gedumpt trouwens. -O-
Gelukkig begint morgen wavesmaand
pi_180855735
Banshee is er weer, kijk nou kunnen we Moen ^O^
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180855768
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:30 schreef m.k het volgende:
Banshee is er weer, kijk nou kunnen we Moen ^O^
Dan zou ik je romige dukaten even ergens anders in investeren
pi_180855784
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dan zou ik je romige dukaten even ergens anders in investeren
Of even subtiel bij t vrouwtje naar binnen werken.
Lambo of Rekt
pi_180856194
BITMAIN heeft 1.1 miljard USD profit in Q1 2018, totaal BTC gemined is 1.3 miljard USD. BITMAIN claimt dat ze maar 3% van de hash power hebben. Hoe tering profitable is die onderneming wel niet joh? _O- _O-
pi_180856237
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dan zou ik je romige dukaten even ergens anders in investeren
que?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 16:09:11 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180856591
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:51 schreef KappenBakken het volgende:
BITMAIN heeft 1.1 miljard USD profit in Q1 2018, totaal BTC gemined is 1.3 miljard USD. BITMAIN claimt dat ze maar 3% van de hash power hebben. Hoe tering profitable is die onderneming wel niet joh? _O- _O-
Bitmain verkoopt toch vooral miners? Dus die hashpower is niet specifiek van hen, wel van miners die door hen geproduceerd zijn
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180856708
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:51 schreef KappenBakken het volgende:
BITMAIN heeft 1.1 miljard USD profit in Q1 2018, totaal BTC gemined is 1.3 miljard USD. BITMAIN claimt dat ze maar 3% van de hash power hebben. Hoe tering profitable is die onderneming wel niet joh? _O- _O-
Ik geloof dat een gemiddeld tech bedrijf best jaloers is op hun marges. De vraag is hoe lang dat zo blijft natuurlijk.
It All Goes Back in the Box
pi_180856740
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:13 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ik geloof dat een gemiddeld tech bedrijf best jaloers is op hun marges. De vraag is hoe lang dat zo blijft natuurlijk.
In principe kunnen er tientallen/honderden mensen van met pensioen, van alleen die eerste profit. Dus wat maakt dat uit :7
Lambo of Rekt
pi_180857138
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

In principe kunnen er tientallen/honderden mensen van met pensioen, van alleen die eerste profit. Dus wat maakt dat uit :7
Een onderneming wil graag wel winst blijven genereren natuurlijk :p Vele ondernemers kunnen binnen enkele jaren met pensioen maar werken door tot hun dood. |:(
It All Goes Back in the Box
pi_180857161
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:31 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Een onderneming wil graag wel winst blijven genereren natuurlijk :p Vele ondernemers kunnen binnen enkele jaren met pensioen maar werken door tot hun dood. |:(
Bitmain gaat nog heel lang, heel erg veel geld verdienen zolang er geen concurrentie is.
pi_180857166
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:31 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Een onderneming wil graag wel winst blijven genereren natuurlijk :p Vele ondernemers kunnen binnen enkele jaren met pensioen maar werken door tot hun dood. |:(
Ja, dat is zoiets belachelijks wat door dit systeem verzonnen is, en dan met name aandeelhouders;

De winst moet elk jaar hoger.... als de winst jaar A 100 is... en jaar B "slechts 75"... dan zien ze dat als 25 verlies :') _O-

Achterlijk kapitalistisch systeem
Lambo of Rekt
pi_180857361
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:32 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Bitmain gaat nog heel lang, heel erg veel geld verdienen zolang er geen concurrentie is.
Klopt, ik heb geen idee of niemand die dingen kan bouwen. Bitmain wil snel een IPO, die kan wel eens heel interessant zijn.
It All Goes Back in the Box
pi_180857415
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, dat is zoiets belachelijks wat door dit systeem verzonnen is, en dan met name aandeelhouders;

De winst moet elk jaar hoger.... als de winst jaar A 100 is... en jaar B "slechts 75"... dan zien ze dat als 25 verlies :') _O-

Achterlijk kapitalistisch systeem
Aan de ene kant wel ja, aan de andere kant, die mensen doen wat ze leuk vinden en waar ze extreem goed in zijn. Waarom zou je daar ooit mee stoppen als je daarvoor leeft? Als je een paar miljard op de bank hebt staan en je alles kan doen en kopen wat je wilt is het leven ook snel saai volgens mij.
It All Goes Back in the Box
pi_180857503
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:42 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Klopt, ik heb geen idee of niemand die dingen kan bouwen. Bitmain wil snel een IPO, die kan wel eens heel interessant zijn.
Ja wel grappig, laatst geld opgehaald met valuation van 15 miljard. Willen IPO voor valuation van 30 miljard. Als je daar als investeerder instapt ben je toch ook gek.
pi_180857510
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:44 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel ja, aan de andere kant, die mensen doen wat ze leuk vinden en waar ze extreem goed in zijn. Waarom zou je daar ooit mee stoppen als je daarvoor leeft? Als je een paar miljard op de bank hebt staan en je alles kan doen en kopen wat je wilt is het leven ook snel saai volgens mij.
Klopt, als ze het leuk vinden is het een ander verhaal. En meestal vinden ondernemers dat. Dus ja.
Lambo of Rekt
pi_180857532
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:32 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Bitmain gaat nog heel lang, heel erg veel geld verdienen zolang er geen concurrentie is.
Gewaagde uitspraak wel dit :D

"Monopolist X gaat heel erg veel geld verdienen"
pi_180857535
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:48 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja wel grappig, laatst geld opgehaald met valuation van 15 miljard. Willen IPO voor valuation van 30 miljard. Als je daar als investeerder instapt ben je toch ook gek.
Als ze 3 bill winst gaan maken dit jaar dan klinkt die 30 bill best wel een beetje te goed eingelijk :p Een P/E van slechts 10
It All Goes Back in the Box
pi_180857685
stop loss gehit fuckers
pi_180857737
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:55 schreef iloveshitcoins het volgende:
stop loss gehit fuckers
Netjes, pikkenpijper
Lambo of Rekt
pi_180857775
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:49 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Gewaagde uitspraak wel dit :D

"Monopolist X gaat heel erg veel geld verdienen"
Living on the edge B-)
pi_180858049
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:55 schreef iloveshitcoins het volgende:
stop loss gehit fuckers
lol

Zegt de man die slechts een paar knaken in crypto heeft zitten
pi_180858205
Kim Kardashian in bitcoin, moooooooooooon



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It All Goes Back in the Box
pi_180858490
Bullish on Kim Kardashian.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180858975
Wat een DUMP op vet
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 18:34:26 #52
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180859723
Kent iemand deze?
https://tv-two.com/
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180859729
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 18:34 schreef ssjgoku het volgende:
Kent iemand deze?
https://tv-two.com/
Wordt de sealkiller.
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 18:36:40 #54
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180859760
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 18:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wordt de sealkiller.
TV-Two _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180860114
Leuke buywall op Bitfinex. Bijna 18200 BTC. _O-



Dat is $140M. :@
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 31 juli 2018 @ 19:05:51 #56
206731 Mortaxx
Doomer
pi_180860217
Jaa universa
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_180860595
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
Jaa universa
Aaaahahahahahahjaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 31 juli 2018 @ 19:38:24 #58
61320 TwztId
ja toch..
pi_180860640
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
Jaa universa
Ik ging kijken }:|
pi_180860695
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

lol

Zegt de man die slechts een paar knaken in crypto heeft zitten
mwa. wel iets meer dan een paar knaken.
pi_180860701
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
Leuke buywall op Bitfinex. Bijna 18200 BTC. _O-

[ afbeelding ]

Dat is $140M. :@
:o
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 19:51:15 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180860877
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
Leuke buywall op Bitfinex. Bijna 18200 BTC. _O-

[ afbeelding ]

Dat is $140M. :@
Bonus binnen
pi_180860912
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 19:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bonus binnen
Dat zijn de wallstreetboys met hun bonus.
Lambo of Rekt
pi_180861051
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 19:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bonus binnen
he he. eindelijk
pi_180861231
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:01 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

he he. eindelijk
Bank had wat vertraging, altijd die tering bankiers die het verzieken voor crypto
pi_180861264
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 17:19 schreef Aventuras het volgende:
Kim Kardashian in bitcoin, moooooooooooon

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice hoeveel bitcoin om van haar services gebruik te maken.
pi_180861589
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:17 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Nice hoeveel bitcoin om van haar services gebruik te maken.
Volgens mij maar 1 btc.
It All Goes Back in the Box
pi_180861736
Is het weer zo’n dag, ik kijk ff niet, beste daling weer.
pi_180861744
De futures lopen bijna weer af zeker.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180861813
Ik hoop alleen niet dat we dit blijven houden. Lekkere rally naar 8500 en dan gewoon weer terug naar 7500. Elke keer dat er een flinke drop is dan bloeden de alts dood. Stijgt BTC weer, groeien ze niet mee. Weer een drop, weer altcoin bloedbad.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 20:58:58 #70
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180862061
SEAL is niet te houden.
Godly. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180862921
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:58 schreef ssjgoku het volgende:
SEAL is niet te houden.
Godly. _O-
_O_
Lambo of Rekt
pi_180863162
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoop alleen niet dat we dit blijven houden. Lekkere rally naar 8500 en dan gewoon weer terug naar 7500. Elke keer dat er een flinke drop is dan bloeden de alts dood. Stijgt BTC weer, groeien ze niet mee. Weer een drop, weer altcoin bloedbad.
Prima toch? Iedereen terug in bitcoin en dan moon!
It All Goes Back in the Box
pi_180863222
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoop alleen niet dat we dit blijven houden. Lekkere rally naar 8500 en dan gewoon weer terug naar 7500. Elke keer dat er een flinke drop is dan bloeden de alts dood. Stijgt BTC weer, groeien ze niet mee. Weer een drop, weer altcoin bloedbad.
Altseason is coming.
Lambo of Rekt
pi_180863520
50% USDT->ETH.
Gokje dat ie gaat knallen in augustus (of een kleine 10% ook goed)
Vakman pur sang
pi_180863524
Bitcoin dominance staat op 48%, best wel hoog. Ik probeer nog uit te vogelen wat een stijging of sterke daling ervan in de meeste gevallen zal doen met prijzen van altcoins. Je weet het gewoon niet. Anything can happen zullen we maar zeggen
pi_180863625
Ripple twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 18:03:06 We're thrilled to announce @BillClinton as keynote speaker for this year’s #SwellbyRipple. For more details: https://t.co/KYQgI4YrWv https://t.co/XSo46T2s3d reageer retweet
  dinsdag 31 juli 2018 @ 22:49:25 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180863977
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:34 schreef Gehrman het volgende:
Ripple twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 18:03:06 We're thrilled to announce @BillClinton as keynote speaker for this year’s #SwellbyRipple. For more details: https://t.co/KYQgI4YrWv https://t.co/XSo46T2s3d reageer retweet
Die man is gewoon in te huren om speeches te geven he. Niet bijzonderder dan dat je van Barneveld inhuurt om een dartclinic te geven voor je personeelsfeestje
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180864063
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die man is gewoon in te huren om speeches te geven he. Niet bijzonderder dan dat je van Barneveld inhuurt om een dartclinic te geven voor je personeelsfeestje
Nee hoor. Dit is een echte samenwerking.
pi_180864083
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit is een echte samenwerking.
Ja, met de clintonfoundation, die gaan alle haiti scandal monehz in ripple steken.
Lambo of Rekt
pi_180864125
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, met de clintonfoundation, die gaan alle haiti scandal monehz in ripple steken.
Zoiets heb ik inderdaad gelezen. :)
pi_180864151
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die man is gewoon in te huren om speeches te geven he. Niet bijzonderder dan dat je van Barneveld inhuurt om een dartclinic te geven voor je personeelsfeestje
Ik zou ook liever van Barneveld inhuren dan Clinton.
pi_180864172
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:56 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik zou ook liever van Barneveld inhuren dan Clinton.
Dan beter van gerwen, als ripple speaker.
Lambo of Rekt
pi_180864181
Ik wil een samenwerking zien met Gucci Berry.
pi_180864238
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:56 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zoiets heb ik inderdaad gelezen. :)
_O-

Bad vladimir.
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 23:01:38 #85
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180864256
Sow die level 2 verificatie op Binance is echt in 5 minuten geregeld _O_
pi_180864271
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-

Bad vladimir.
:+
pi_180864276
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:01 schreef leolinedance het volgende:
Sow die level 2 verificatie op Binance is echt in 5 minuten geregeld _O_
Ja, jij gaat ff 80 btc withdrawen zometeen :D
Lambo of Rekt
pi_180864286
Universa heeft Putin als woordvoerder, hoe cool is dat :o
Vakman pur sang
pi_180864299
Bitcoin heeft Kim Kardashian.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 23:04:19 #90
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180864314
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:03 schreef illusions het volgende:
Bitcoin heeft Kim Kardashian.
Wat een slet is het ook. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180864316
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Universa heeft Putin als woordvoerder, hoe cool is dat :o
Dat zou wel baas zijn hoor he :D
Lambo of Rekt
pi_180864324
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:04 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wat een slet is het ook. :7
Seal pumpen jij.
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 23:05:17 #93
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180864339
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Seal pumpen jij.
Wacht maar op HitBTC. Mensen krijgen geen kans. Heb shit klaar staan. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180864345
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:04 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wat een slet is het ook. :7
Liever Kylie Jenner maar ik doe het ervoor
pi_180864361
Morgen Wavesmaand. Lekker.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 23:06:26 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180864362
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, jij gaat ff 80 btc withdrawen zometeen :D
Ja als je VET om 2:00 ziet dippen weet je hoe het komt :'(
pi_180864365
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:05 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wacht maar op HitBTC. Mensen krijgen geen kans. Heb shit klaar staan. :7
Ja ja ... pumpen jij
Lambo of Rekt
pi_180864378
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Seal pumpen jij.
Ik ga liever Kim Kardashian pumpen.
pi_180864387
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:07 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik ga liever Kim Kardashian pumpen.
Als jij seal ff pumpt, pump ik met die doekoe Kim Kardashian.
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 23:08:08 #100
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180864390
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ja ... pumpen jij
Ook jij krijgt geen kans. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180864406
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:07 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik ga liever Kim Kardashian pumpen.
Breek liever een been.
Vakman pur sang
pi_180864437
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Breek liever een been.
pi_180864442
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als jij seal ff pumpt, pump ik met die doekoe Kim Kardashian.
Neh ik zit al in één FOK! coin.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 23:11:29 #104
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180864455
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:10 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Neh ik zit al in één FOK! coin.
SEAL is geen FOK! coin.
Het is uniek.
Godly.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180864551
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:10 schreef illusions het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dan dat ik seal in sla ghehe.
Kim zou ik wel doen natuurlijk :9~
Vakman pur sang
pi_180864721
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dan dat ik seal in sla ghehe.
Kim zou ik wel doen natuurlijk :9~
In dat geval eens. :P
  dinsdag 31 juli 2018 @ 23:38:07 #107
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180864834
Dat die kut warmte maar uit mijn huis gaat.
Durf niet naar bed te gaan
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 23:39:54 #108
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180864865
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:38 schreef ssjgoku het volgende:
Dat die kut warmte maar uit mijn huis gaat.
Durf niet naar bed te gaan
Ik ook niet, maar dat komt door iets anders :P
pi_180864933
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:38 schreef ssjgoku het volgende:
Dat die kut warmte maar uit mijn huis gaat.
Durf niet naar bed te gaan
Ik heb de airco maar aan gedaan sinds een paar dagen. Hou er totaal niet van maar het is hier nu 45 graden overdag, en 90% luchtvochtigheid.
pi_180865325
Waarom doet Verge een klein moentje?
Grafiek ziet er goed uit *)
Vakman pur sang
pi_180865615
OhYouBlockhead twitterde op maandag 30-07-2018 om 21:14:28 every Linkin Park song is about bear markets reageer retweet
pi_180865704
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180867114
01:40 eggs als het stijgt na 2:00 kap ik er ook mee

Gaat over vet.
pi_180867211
Nou dat was niet nodig. Mooie dump
  woensdag 1 augustus 2018 @ 02:14:48 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180867225
nondeju dat ging wel effe hard. Had je 10% mee kunnen pakken, maar ik besloot te hodlen voor die fucking airdrop die waarschijnlijk geen fuck gaat opleveren.
pi_180867444
Mwa, dat had beter gemoeten, heb wel de snapshot maar niet een goeie trade.
Lambo of Rekt
pi_180867560
VEN collapse _O_
pi_180867567
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 05:37 schreef iloveshitcoins het volgende:
VEN collapse _O_
Mwa, valt mee toch..
Lambo of Rekt
pi_180867568
Chapeau voor degenen die 310+ hebben verkocht. Had ik ook moeten doen.
Lambo of Rekt
pi_180867663
Mooi om te zien hoe besproken vechain is op online fora zoals Reddit en fok

Het is echt de revelatie! :)
pi_180867839
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 06:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Mooi om te zien hoe besproken vechain is op online fora zoals Reddit en fok

Het is echt de revelatie! :)
Ven gaat knallen ja.

Hypeje, btcrunnetje, en we gaan moehoehoehoen
Lambo of Rekt
  woensdag 1 augustus 2018 @ 07:40:13 #122
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_180867949
Heb mn buy op 252 staan. Daar is hij al akelig in de buurt
pi_180868101
Mijn god, dit had ik niet verwacht toen ik gister voor het laatst kijk naar de prijzen. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180868335
Dacht dat we de wanhoop wel voorbij waren :')
  woensdag 1 augustus 2018 @ 08:40:06 #125
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180868611
Alles deaud. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180868690
Mensen moeten gewoon eens holden en bijkopen ipv steeds weer verkopen :(
pi_180868767
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:53:19 #128
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180869764
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=334530

quote:
Libereum, dat naar eigen zeggen ‘zo transparant mogelijk is’, wil dat mensen investeren in cryptomunten en dat geld zal worden aangewend voor clubovernames. “Onze investeerders, die variëren van Jan-met-de-pet tot ervaren beleggers en cryptonerds, hebben in totaal al ongeveer vijf miljoen euro toegezegd. Praten we dus over echte muntjes. Als één dezer dagen onze eerste clubovername een feit is, zal het vertrouwen in onze munt snel toenemen, trekken we nieuwe mensen en zitten we zo op een miljoentje of zeventig”, stelt Ploum.
:')
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:56:27 #129
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180869825
quote:
Ach met die 5 miljoen kunnen ze FC Twente al kopen
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:22:38 #130
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180870295
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 07:50 schreef dimmak het volgende:
Mijn god, dit had ik niet verwacht toen ik gister voor het laatst kijk naar de prijzen. _O-
Lagere toppen, lagere dalen. Klassiek patroon hoor, waar met handel wel iets mee te verdienen valt. Niet met Hodln, zoals gesuggereerd wordt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_180871911
Valt het meer mensen op dat de Bitcoin dumps weer op gezette tijden zijn: 16:00 en 4:00?
Die mtgox is toch al passé? Wat is deze?
Vakman pur sang
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:48:32 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180871981
vorig jaar rond deze tijd stond alles nog veel lager en leek alles naar de kloten te gaan totdat we in augustus ineens als een malle begonnen te stijgen.
Dit jaar weer doen? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180872009
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:48 schreef Komakie het volgende:
vorig jaar rond deze tijd stond alles nog veel lager en leek alles naar de kloten te gaan totdat we in augustus ineens als een malle begonnen te stijgen.
Dit jaar weer doen? :P
Het is al Augustus toch? Of is dit iets heel doms om te zeggen? :P
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:51:27 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180872035
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:49 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het is al Augustus toch? Of is dit iets heel doms om te zeggen? :P
Als je in de VS zou wonen dan is BTC alleen nog maar gestegen in augustus hoor (door tijdsverschil enz)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180872065
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als je in de VS zou wonen dan is BTC alleen nog maar gestegen in augustus hoor (door tijdsverschil enz)
Goede :D
pi_180872106
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:48 schreef Komakie het volgende:
vorig jaar rond deze tijd stond alles nog veel lager en leek alles naar de kloten te gaan totdat we in augustus ineens als een malle begonnen te stijgen.
Dit jaar weer doen? :P
Denk dat veel investeerders (met het grote geld) wachten om te zien wat het SEC besluit te doen met BTC ETFs. Optimisten speculeren dat het een nieuwe gold rush zou kunnen veroorzaken (verwijzend naar de jaren 70), mits het goedgekeurd wordt uiteraard.

Maar ja, moet het nog maar zien gebeuren. Als men daar denkt dat de risico's groter zijn dan de baten, wordt 't 'm waarschijnlijk niet.
pi_180872305
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:55 schreef Drxx het volgende:

[..]

Denk dat veel investeerders (met het grote geld) wachten om te zien wat het SEC besluit te doen met BTC ETFs. Optimisten speculeren dat het een nieuwe gold rush zou kunnen veroorzaken (verwijzend naar de jaren 70), mits het goedgekeurd wordt uiteraard.

Maar ja, moet het nog maar zien gebeuren. Als men daar denkt dat de risico's groter zijn dan de baten, wordt 't 'm waarschijnlijk niet.
Voordat de eerste ETF wordt goedgekeurd zitten we al wel ergens halverwege Q1 '19. Ik denk niet dat een groot deel van de markt het zo lang uit kan houden.
It All Goes Back in the Box
pi_180872542
jaja het is WAVESMAAND jongens! :')
pi_180872908
Xrp hoppa...

Mooi dat ik daar een tas vol van heb! Shitcoin of niet denk dat deze nog ver kan komen in toekomst
  woensdag 1 augustus 2018 @ 12:41:52 #140
131603 Afwazig
Serious business
pi_180872970
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:20 schreef noobcrypto het volgende:
jaja het is WAVESMAAND jongens! :')
Volgende maand hoor. :{
pi_180873040
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:41 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Volgende maand hoor. :{
inderdaad... tis nog lang geen wavesmaand, in september pas :{
Lambo of Rekt
pi_180873060
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:05 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Voordat de eerste ETF wordt goedgekeurd zitten we al wel ergens halverwege Q1 '19. Ik denk niet dat een groot deel van de markt het zo lang uit kan houden.
Ja, maar er is bijna niemand meer om weg te lopen uit de markt :') Behalve een paar kloteklappers op een FOKforum die bagholden.
Lambo of Rekt
pi_180873083
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:39 schreef Dwaalboy het volgende:
Xrp hoppa...

Mooi dat ik daar een tas vol van heb! Shitcoin of niet denk dat deze nog ver kan komen in toekomst
Alle schaamte voorbij :')
  woensdag 1 augustus 2018 @ 12:46:41 #144
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180873100
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar er is bijna niemand meer om weg te lopen uit de markt :') Behalve een paar kloteklappers op een FOKforum die bagholden.
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180873145
https://twitter.com/CarlosMatos80

WASUPP WASUUPP WASUUPPP

edit:

Wat de fuck _O- _O-

CarlosMatos80 twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 18:11:55 If Anne Frank Was Alive Today, She'd Have Sold Her Diary For Bitcoin Cash reageer retweet
pi_180873299
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:48 schreef KappenBakken het volgende:
https://twitter.com/CarlosMatos80

WASUPP WASUUPP WASUUPPP

edit:

Wat de fuck _O- _O-

CarlosMatos80 twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 18:11:55 If Anne Frank Was Alive Today, She'd Have Sold Her Diary For Bitcoin Cash reageer retweet
Deze tweet is de afronding van het wereldwijde web, we kunnen ermee ophouden, het is mooi zo.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 12:58:30 #147
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180873357
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:48 schreef KappenBakken het volgende:
https://twitter.com/CarlosMatos80

WASUPP WASUUPP WASUUPPP

edit:

Wat de fuck _O- _O-

CarlosMatos80 twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 18:11:55 If Anne Frank Was Alive Today, She'd Have Sold Her Diary For Bitcoin Cash reageer retweet
Die moet gezopen hebben oid.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180873547
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:48 schreef KappenBakken het volgende:
https://twitter.com/CarlosMatos80

WASUPP WASUUPP WASUUPPP

edit:

Wat de fuck _O- _O-

CarlosMatos80 twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 18:11:55 If Anne Frank Was Alive Today, She'd Have Sold Her Diary For Bitcoin Cash reageer retweet
Zeg het niet snel maar deze kan echt niet :')
Vakman pur sang
  woensdag 1 augustus 2018 @ 13:28:27 #149
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180873950
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:48 schreef KappenBakken het volgende:
https://twitter.com/CarlosMatos80

WASUPP WASUUPP WASUUPPP

edit:

Wat de fuck _O- _O-

CarlosMatos80 twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 18:11:55 If Anne Frank Was Alive Today, She'd Have Sold Her Diary For Bitcoin Cash reageer retweet
Oude tweet.

Wat dacht je van deze?

CarlosMatos80 twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 10:44:11 Averaging Down On $WAVES reageer retweet
Als Carlos balls deep in Waves zit, dan weet je dat je goed zit :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180874426
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 13:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Oude tweet.

Wat dacht je van deze?

CarlosMatos80 twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 10:44:11 Averaging Down On $WAVES reageer retweet
Als Carlos balls deep in Waves zit, dan weet je dat je goed zit :X
Ik vind Anne Frank die haar eigen dagboek verkoopt toch wat erger dan WAVES :D
pi_180874770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:48 schreef KappenBakken het volgende:
https://twitter.com/CarlosMatos80

WASUPP WASUUPP WASUUPPP

edit:

Wat de fuck _O- _O-

CarlosMatos80 twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 18:11:55 If Anne Frank Was Alive Today, She'd Have Sold Her Diary For Bitcoin Cash reageer retweet
:')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180874809
whats up crypto nation its peter
pi_180875057
BITCONEEEEEEEEEEEEEEEEEEECT!
pi_180877441
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:05 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Voordat de eerste ETF wordt goedgekeurd zitten we al wel ergens halverwege Q1 '19. Ik denk niet dat een groot deel van de markt het zo lang uit kan houden.
Het daadwerkelijk implementeren bedoel je dan? Want de beslissing wordt dit jaar nog verwacht van wat ik begrepen heb. En of dat nou positief of negatief uitvalt, er komt vast hoe dan ook beweging :+
pi_180877613
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:18 schreef Drxx het volgende:

[..]

Het daadwerkelijk implementeren bedoel je dan? Want de beslissing wordt dit jaar nog verwacht van wat ik begrepen heb. En of dat nou positief of negatief uitvalt, er komt vast hoe dan ook beweging :+
Gewoon zowel long als short gaan, kan je niks gebeuren.
pi_180877803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:39 schreef Dwaalboy het volgende:
Xrp hoppa...

Mooi dat ik daar een tas vol van heb! Shitcoin of niet denk dat deze nog ver kan komen in toekomst
Gaat ie lekker? Alsof die coin niet al ziekelijk overgewaardeerd is, die kan alleen nog maar dalen :') #3?! Gebaseerd op niks :D
pi_180877853
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:27 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Gewoon zowel long als short gaan, kan je niks gebeuren.
Precies. Bij Toto wed je toch ook gewoon op alle uitslagen ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:36 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Gaat ie lekker? Alsof die coin niet al ziekelijk overgewaardeerd is, die kan alleen nog maar dalen :') #3?! Gebaseerd op niks :D
Psssssst! Hey! CPX kopen? Hele goedkope :9
pi_180878052
DmitryMeshkov twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 10:15:38 Most of crypto projects research:- Take some existing idea- Give a new name to it- Write a summary of the original idea without any links to it- Most of people will think you have invented it as soon as you are the first who used this cool new name reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180878065
Ik hoor net dat Hedera Hashgraph hun eigen token gaat uitbrengen, 50 miljard totaal, waarvan de eerste 5 jaar maar 30% in circulatie. Helaas nog geen public crowdsale, alleen nog voor "accredited investors"... hmmm
pi_180878192
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:18 schreef Drxx het volgende:

[..]

Het daadwerkelijk implementeren bedoel je dan? Want de beslissing wordt dit jaar nog verwacht van wat ik begrepen heb. En of dat nou positief of negatief uitvalt, er komt vast hoe dan ook beweging :+
Nee volgens mij is de eerste ETF van de Winkle bro's uiteindelijk in februari of maart aan de beurt. Die datums die langskomen zijn datums waarop de SEC iets moet laten horen, maar vervolgens kunnen ze dan weer om 60 dagen (of hoeveel het er ook moge zijn) verlenging vragen etc, je kent het spelletje wel.

Officieel zou ergens in februari of maart de maximale datum bereikt zijn. Ik zie er zelf ook geen reden in waarom de SEC deze ETF zou gaan rushen omdat de crypto markt het nu een beetje slecht doet.
It All Goes Back in the Box
pi_180878287
Ik denk dat ze vooral problemen hebben met de Winklevoss gasten zelf. Andere grote instanties zoals VanEck hebben al een goede reputatie en zijn al lang bekend bij de SEC met diverse bestaande ETF's zoals goud en zilver ETF's. Die gasten weten echt wel wat ze doen. Ik verwacht dat deze als eerste goedgekeurd gaat worden eigenlijk. Naar mijn idee ook de belangrijkste.
pi_180878457
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:04 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat ze vooral problemen hebben met de Winklevoss gasten zelf. Andere grote instanties zoals VanEck hebben al een goede reputatie en zijn al lang bekend bij de SEC met diverse bestaande ETF's zoals goud en zilver ETF's. Die gasten weten echt wel wat ze doen. Ik verwacht dat deze als eerste goedgekeurd gaat worden eigenlijk. Naar mijn idee ook de belangrijkste.
Ja klopt, het zou mij ook niet verbazen.
It All Goes Back in the Box
pi_180878681
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:00 schreef Aventuras het volgende:
je kent het spelletje wel.
Nou nee. Niet echt ervaring met "het spelletje" van een ETF aanvragen. En jij ook niet lullo.
pi_180878700
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nou nee. Niet echt ervaring met "het spelletje" van een ETF aanvragen. En jij ook niet lullo.
Het zijn gewoon opgezette protocollen die ze volgen. SEC gaat nu nog niet zeggen dat ze over 2 maanden nog niet zeker zijn en daarom extra tijd nodig hebben (kan ook helemaal niet). Dat doen ze pas op de laatste dag.
It All Goes Back in the Box
pi_180878732
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:36 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Gaat ie lekker? Alsof die coin niet al ziekelijk overgewaardeerd is, die kan alleen nog maar dalen :') #3?! Gebaseerd op niks :D
Hij gaat lekker idd...

Is echt mooie hodl shitcoin.

Ooit gaat deze groots worden, al hoe graag sommige anders zien.
pi_180878739
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:35 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Het zijn gewoon opgezette protocollen die ze volgen. SEC gaat nu nog niet zeggen dat ze over 2 maanden nog niet zeker zijn en daarom extra tijd nodig hebben (kan ook helemaal niet). Dat doen ze pas op de laatste dag.
Oke chef :D
pi_180878848
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:37 schreef Dwaalboy het volgende:

[..]

Hij gaat lekker idd...

Is echt mooie hodl shitcoin.

Ooit gaat deze groots worden, al hoe graag sommige anders zien.
Hij is al groots? #3, hallo.
pi_180879312
quote:
_O_
Lambo of Rekt
pi_180879369
quote:
Ziet er opzich wel nice uit. Ben benieuwd.
Net zoals naar de V2 wallet van vechain morgen.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 18:19:02 #171
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180879459
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ziet er opzich wel nice uit. Ben benieuwd.
Net zoals naar de V2 wallet van vechain morgen.
v1.1.0
Hmz...
pi_180879460
Hmmmm

Dwaalboy mompelt iers van coinbase xrp mmmm

Er staat iets aan te komen volgens de geruchten
pi_180879553
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:19 schreef Dwaalboy het volgende:
Hmmmm

Dwaalboy mompelt iers van coinbase xrp mmmm

Er staat iets aan te komen volgens de geruchten
Okay wanneer en hoe laat?
Vakman pur sang
  woensdag 1 augustus 2018 @ 19:51:38 #174
131603 Afwazig
Serious business
pi_180881097
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:19 schreef Dwaalboy het volgende:
Hmmmm

Dwaalboy mompelt iers van coinbase xrp mmmm

Er staat iets aan te komen volgens de geruchten
:')
pi_180881126
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:19 schreef Dwaalboy het volgende:
Hmmmm

Dwaalboy mompelt iers van coinbase xrp mmmm

Er staat iets aan te komen volgens de geruchten
Er gaat helemaal niks gebeuren. Coinbase haat XRP
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_180881202
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:19 schreef Dwaalboy het volgende:
Hmmmm

Dwaalboy mompelt iers van coinbase xrp mmmm

Er staat iets aan te komen volgens de geruchten
LOL nee Coinbase gaat al voor XLM.
pi_180881461


laat de boel maar klappen. goedkope coins voor ieder.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 20:40:28 #178
131603 Afwazig
Serious business
pi_180882119
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 20:40 schreef Afwazig het volgende:
Bedankt Peter
deze man weet.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 20:46:55 #180
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180882181
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 20:44 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

deze man weet.
0. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180882847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 20:14 schreef iloveshitcoins het volgende:
[ afbeelding ]

laat de boel maar klappen. goedkope coins voor ieder.
mooi tekening wat wil je er mee zeggen?
pi_180883110
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:11 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

mooi tekening wat wil je er mee zeggen?
anti moon. we gaan lager.
pi_180883212
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:21 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

anti moon. we gaan lager.
Dit is alleen Ether toch? :P

BTC trekt de kar, niet Ethereum.
pi_180883226
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit is alleen Ether toch? :P

BTC trekt de kar, niet Ethereum.
Zo serieus nemen ze die tekeningen nou ;)
pi_180883241
is Universa nog steeds een ERC20 token op dit moment?
pi_180883397
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:27 schreef metallicelmo het volgende:
is Universa nog steeds een ERC20 token op dit moment?
Nee die hebben al een blockchain met 20k tps toch? toch!
It All Goes Back in the Box
pi_180883547
Heb alles ff in tether. Beter geen stijging dan weer een daling. Al een halfjaar bear markt, stap in oktober wel weer eens in, als er weer een paar coins zijn gesneuveld :')
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  woensdag 1 augustus 2018 @ 21:44:12 #188
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180883658
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:11 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

mooi tekening wat wil je er mee zeggen?
Doe mij ook maar een satetje
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180883682
eth is king of alts. nuff said.
pi_180883754
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:45 schreef iloveshitcoins het volgende:
eth is king of alts. nuff said.
Ja of Eth is nu noodzakelijk geworden om de meeste shittokens in leven te houden.
pi_180883769
SEAL rektttttttt
pi_180883770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:27 schreef metallicelmo het volgende:
is Universa nog steeds een ERC20 token op dit moment?
Is die tokenswap al geweest?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180883787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:49 schreef Predator38 het volgende:
SEAL rektttttttt
bron?
pi_180883803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:50 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

bron?
Zo'n tekening weet je wel ;D
pi_180883844
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:51 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Zo'n tekening weet je wel ;D
hoogstaande TA bedoel je.
ik ga ff FANG stocks kopen, die stijgen tenminste.

groetjes.
pi_180883866
Ik heb nog steeds een beetje UTN-P heet het geloof ik in MEW, ik heb eigenlijk Universa niet meer echt gevolgd de laatste tijd.
pi_180884155
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:53 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb nog steeds een beetje UTN-P heet het geloof ik in MEW, ik heb eigenlijk Universa niet meer echt gevolgd de laatste tijd.
Goed zo, lekker vergeten en over een jaar kijken of je hopelijk alweer quitte staat :')
pi_180885497
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:52 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

hoogstaande TA bedoel je.
ik ga ff FANG stocks kopen, die stijgen tenminste.

groetjes.
Wel op margin neem ik aan?
It All Goes Back in the Box
pi_180886372
eens kijken of ik nog bij mijn ripples kan komen. Heb daar ook nog ergens een wallet van, volgens mij heb ik daar ook nog een paar 100 van ofzo
pi_180886566
Beter ripple houden...
Komt zsm gigantisch volume!
pi_180887440
quote:
• In accordance with our obligations as a broker, large Market Orders may be split into smaller orders, which will be traded over time. This is designed to reduce the impact of these large orders on the market, including the impact your order has on the market price.
Wat is deze? Je broker kan blijkbaar selectief aandelen verkopen als ze dat goed uitkomt :')

Het wordt hoogtijd dat alle aandelen ook eens op een blockchain gaan.
It All Goes Back in the Box
pi_180889368
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:30 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Wat is deze? Je broker kan blijkbaar selectief aandelen verkopen als ze dat goed uitkomt :')

Het wordt hoogtijd dat alle aandelen ook eens op een blockchain gaan.
Uhm, dat is altijd zo. Je order wordt bijna altijd in delen gedaan, of bedoel je dat niet?
pi_180892182
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 20:14 schreef iloveshitcoins het volgende:
[ afbeelding ]

laat de boel maar klappen. goedkope coins voor ieder.
Dit is 2017? Mis ik iets waardoor deze kinderkleurplaat relevant zou moeten zijn voor dit jaar?
pi_180892490
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 06:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Uhm, dat is altijd zo. Je order wordt bijna altijd in delen gedaan, of bedoel je dat niet?
Ik had een market order gedaan en blijkbaar krijg je nu deze waarschuwingen per mail toegestuurd.

Wat ik denk dat ze hiermee bedoelen is dat als je 100 mil aan bitcoin dumpt op een bitcoin exchange deze market order net zo lang door gaat tot hij helemaal gevuld is (desnoods tot 1 cent).

Maar ik interpreteer dit als dat ze een algoritme hebben die dus bepaald of een market order echt uitgevoerd kan worden. Zo niet dan gaat die algoritme zelf bepalen wanneer wat verkocht kan worden tegen welke koers. Misschien beter voor iedereen maar dat is toch niet echt het idee van een market order?
It All Goes Back in the Box
pi_180893202
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:34 schreef Aventuras het volgende:
Maar ik interpreteer dit als dat ze een algoritme hebben die dus bepaald of een market order echt uitgevoerd kan worden.
Hoe bedoel je dit? :P
pi_180893242
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:34 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ik had een market order gedaan en blijkbaar krijg je nu deze waarschuwingen per mail toegestuurd.

Wat ik denk dat ze hiermee bedoelen is dat als je 100 mil aan bitcoin dumpt op een bitcoin exchange deze market order net zo lang door gaat tot hij helemaal gevuld is (desnoods tot 1 cent).

Maar ik interpreteer dit als dat ze een algoritme hebben die dus bepaald of een market order echt uitgevoerd kan worden. Zo niet dan gaat die algoritme zelf bepalen wanneer wat verkocht kan worden tegen welke koers. Misschien beter voor iedereen maar dat is toch niet echt het idee van een market order?
een market order is gewoon de coins/aandelen opkopen die op dat moment in het orderboek staan toch ?
en als jij bijvoorbeeld 10000 aandelen wilt en er worden er maar 5000 aangeboden tegen 1 euro, en de andere voor 1.05 word je order opgesplitst, net zolang totdat jij de 5000 aandelen hebt.

volgens mij zit er geen "algoritme""achter verder
pi_180893319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:21 schreef Predator38 het volgende:

[..]

een market order is gewoon de coins/aandelen opkopen die op dat moment in het orderboek staan toch ?
en als jij bijvoorbeeld 10000 aandelen wilt en er worden er maar 5000 aangeboden tegen 1 euro, en de andere voor 1.05 word je order opgesplitst.

volgens mij zit er geen "algoritme""achter verder
Exact dit :P

Alhoewel ik niet uitsluit dat er een soort algoritme meedraait om bepaalde extreme schommelingen op te merken.

LXIV zou hier meer over kunnen vertellen.
pi_180893397
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:21 schreef Predator38 het volgende:

[..]

een market order is gewoon de coins/aandelen opkopen die op dat moment in het orderboek staan toch ?
en als jij bijvoorbeeld 10000 aandelen wilt en er worden er maar 5000 aangeboden tegen 1 euro, en de andere voor 1.05 word je order opgesplitst, net zolang totdat jij de 5000 aandelen hebt.

volgens mij zit er geen "algoritme""achter verder
Dat dacht ik ook. Maar: "large Market Orders may be split into smaller orders, which will be traded over time."

Hoe verklaar je dat dan? Een market order in mijn ogen is direct en niet gesplits over een tijdje toch?
It All Goes Back in the Box
pi_180893424
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:31 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Maar: "large Market Orders may be split into smaller orders, which will be traded over time."

Hoe verklaar je dat dan? Een market order in mijn ogen is direct en niet gesplits over een tijdje toch?
Over time is relatief natuurlijk.
pi_180893613
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:31 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Maar: "large Market Orders may be split into smaller orders, which will be traded over time."

Hoe verklaar je dat dan? Een market order in mijn ogen is direct en niet gesplits over een tijdje toch?
als jij met 1 hele grote order het complete orderboek leeg koopt moet dat eerst weer gevuld worden :)
pi_180895489
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:20 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Dit is 2017? Mis ik iets waardoor deze kinderkleurplaat relevant zou moeten zijn voor dit jaar?
gewoon 2018, maar geeft niet.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 14:50:23 #213
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180897885
Crypto_Ed_NL twitterde op donderdag 02-08-2018 om 11:53:14 Sometimes people ask me if I ever got an answer from Binance about the weird volume profiles where I asked for an explanation. I guess the openness they promote has its limits. And no, never said anything negative about my favourite exchange, just asked for an explanation. https://t.co/GZ4lhSJVxw reageer retweet
Zelfs CZ is het gezeik van Edje beu :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180898661
Bel maar weer 112, je portfolio gaat doodbloeden, ik voel het aan m'n water
pi_180898687
Ja krijg wat... gaat het ook nog lager dan 0 of wat
Lambo of Rekt
pi_180898965
When homeless
Lambo of Rekt
pi_180899120
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:50 schreef Rossdale het volgende:
Crypto_Ed_NL twitterde op donderdag 02-08-2018 om 11:53:14 Sometimes people ask me if I ever got an answer from Binance about the weird volume profiles where I asked for an explanation. I guess the openness they promote has its limits. And no, never said anything negative about my favourite exchange, just asked for an explanation. https://t.co/GZ4lhSJVxw reageer retweet
Zelfs CZ is het gezeik van Edje beu :')
Tis echt een aparte vent.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 15:59:27 #218
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180899129
Waar hebben jullie het nu precies over?
VET of Vethor?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180899185
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180899278
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:44 schreef Predator38 het volgende:

[..]

als jij met 1 hele grote order het complete orderboek leeg koopt moet dat eerst weer gevuld worden :)
Precies. Ik heb bijna nooit orders die in 1 keer worden gefilled. Lijkt me vrij normaal allemaal.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 16:10:06 #221
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180899362
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:33 schreef metallicelmo het volgende:
Bel maar weer 112, je portfolio gaat doodbloeden, ik voel het aan m'n water
Naar wie moet ik vragen? Politie, brandweer of Ambulance?
Hmz...
pi_180899459
Ik wou ff delta openen, maar wacht er maar even mee :P
Vakman pur sang
pi_180899472
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wou ff delta openen, maar wacht er maar even mee :P
Volgende week maar weer ff. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180899565
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:05 schreef illusions het volgende:
Ik heb bijna nooit orders die in 1 keer worden gefilled
Grote speler gespot.
pi_180899728
Op welke plek op CMC zal Tether staan voordat de bear market voorbij is? :P
pi_180899771
Zó dan, na een paar maandjes mijn huidige stand van zaken nagekeken. Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken. HODL tot de 0 !

Die altcoins gaan met de dag slechter.
pi_180899790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
Zó dan, na een paar maandjes mijn huidige stand van zaken nagekeken. Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken. HODL tot de 0 !

Die altcoins gaan met de dag slechter.
Hier nog 1... HODL till rekt.

Wanneer heb je dat erin gestoken?
Lambo of Rekt
pi_180899799
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken.
Dit vind ik wel spijtig om te horen, ben ook bang dat veel mensen veel geld verloren hebben met crypto afgelopen 9 maanden.

Edit: in before de grote spelers die zeggen dat 2000 euro niet veel geld is.
pi_180899837
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hier nog 1... HODL till rekt.

Wanneer heb je dat erin gestoken?
Half januari toen Bitcoin rond de 13.500 stond. En begin februari nog 1000 extra erin gestoken toen Bitcoin op 7200 stond.
pi_180899859
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:38 schreef DSVM het volgende:

[..]

Half januari toen Bitcoin rond de 13.500 stond. En begin februari nog 1000 extra erin gestoken toen Bitcoin op 7200 stond.
Maar je hebt het niet in Bitcoin gestoken toch? :P Anders heb je iets fout gedaan dat je maar 1/8 over hebt met die prijzen.
pi_180899874
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:40 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar je hebt het niet in Bitcoin gestoken toch? :P Anders heb je iets fout gedaan dat je maar 1/8 over hebt met die prijzen.
Nee, niet in Bitcoin. Was meer om aan te geven in welke periode :P
pi_180899886
In rippel :7
Lambo of Rekt
pi_180899894
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:41 schreef DSVM het volgende:

[..]

Nee, niet in Bitcoin. Was meer om aan te geven in welke periode :P
Ah op die fiets. Welke coins wel, mits je dat wil delen?
pi_180899957
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:42 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ah op die fiets. Welke coins wel, mits je dat wil delen?
Het overgrote deel in Waves, Wagerr en Oyster. Verder nog kleinere (gokjes) in Cappasity, Darcrus,Oceanlab,etc.

Vooral Oyster doet me tot nu toe de das om.
pi_180899987
Lambo of Rekt
pi_180900163
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:46 schreef DSVM het volgende:

[..]

Het overgrote deel in Waves, Wagerr en Oyster. Verder nog kleinere (gokjes) in Cappasity, Darcrus,Oceanlab,etc.

Vooral Oyster doet me tot nu toe de das om.
Jij dacht WAVES maand komt eraan, tijd om even mee te liften? _O_

Heb ik goed nieuws voor je, 2019 wordt WAVES JAAR *O* *O* *O*
pi_180900214
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:55 schreef KappenBakken het volgende:

[..]
Heb ik goed nieuws voor je, 2019 wordt WAVES JAAR *O* *O* *O*
Gelukkig maar *O*

:')
pi_180900340
Waves :D

:')
pi_180900366
Mijn baken is vechain 12$ eoy. Anders was dit wel een verloren jaartje geweest hoor.
Vakman pur sang
pi_180900376
Iemand enig idee wat er aan de gang is met Waves? Kan nergens iets van slecht nieuws oid vinden.. heb op de weg naar beneden al wat aankoopjes gedaan, wordt nu wel tijd om flink in te gaan kopen..
pi_180900389
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn baken is vechain 12$ eoy. Anders was dit wel een verloren jaartje geweest hoor.
_O- _O- _O-

Voor sommige projecten is dit het beste jaar ooit. Hashgraph heeft nog geen mainnet en waarderen zichzelf al op 6 miljard.
pi_180900395
Hoe zit het met de adoptie van Waves tegenover Ethereum? Ik weet dat ze een beetje het kleine broertje van Ethereum lijken te zijn maar ik ken niemand anders in crypto die ooit van Waves gehoord heeft.. could be a problem
pi_180900397
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:09 schreef WanyeKest het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de gang is met Waves? Kan nergens iets van slecht nieuws oid vinden.. heb op de weg naar beneden al wat aankoopjes gedaan, wordt nu wel tijd om flink in te gaan kopen..
Zeker zeker. Vergeet ook niet wat Universa in te slaan :)
  donderdag 2 augustus 2018 @ 17:17:58 #244
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180900510
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
Zó dan, na een paar maandjes mijn huidige stand van zaken nagekeken. Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken. HODL tot de 0 !

Die altcoins gaan met de dag slechter.
Dat is natuurlijk een goed overkomelijk verlies. Een klein maandsalaris. Dat verdien je zo weer terug. Maar wat van die user die voor meer dan vijf ton aan crypto had? Dat was een unieke kans om dat al jong te hebben en die kans komt nooit meer terug. Stel je voor om op je 25-ste al een mooi huis hypotheekvrij te hebben!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_180900624
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een goed overkomelijk verlies. Een klein maandsalaris. Dat verdien je zo weer terug. Maar wat van die user die voor meer dan vijf ton aan crypto had? Dat was een unieke kans om dat al jong te hebben en die kans komt nooit meer terug. Stel je voor om op je 25-ste al een mooi huis hypotheekvrij te hebben!
41e in mijn geval, maar ik klaag niet :P
pi_180900729
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

41e in mijn geval, maar ik klaag niet :P
41 is het nieuwe 25 omdat je gemiddeld langer leeft :)

Dus helemaal lekker ^O^
pi_180900889
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:46 schreef DSVM het volgende:

[..]

Het overgrote deel in Waves, Wagerr en Oyster. Verder nog kleinere (gokjes) in Cappasity, Darcrus,Oceanlab,etc.

Vooral Oyster doet me tot nu toe de das om.
Het is nooit te laat om terug te gaan naar bitcoin he.
It All Goes Back in the Box
pi_180901195
32 en ook ik klaag niet. Maar ik mis wel de klappers waarvan je makkelijk 3 dagen achtereen op het scherm zit te koekeloeren van spanning. Komt uiteindelijk wel weer maar kan zomaar weer 3 jaar duren.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_180901232
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:09 schreef WanyeKest het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de gang is met Waves? Kan nergens iets van slecht nieuws oid vinden.. heb op de weg naar beneden al wat aankoopjes gedaan, wordt nu wel tijd om flink in te gaan kopen..
Je bent te vroeg, volgende maand wordt Wavesmaand!!!
pi_180901327
Jullie vergeten VEN maand
Lambo of Rekt
pi_180901620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:55 schreef EggsTC het volgende:
Jullie vergeten VEN maand
Nee joh staat hier rood omcirkeld op de Thuisagenda.
Vakman pur sang
pi_180901655
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
Zó dan, na een paar maandjes mijn huidige stand van zaken nagekeken. Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken. HODL tot de 0 !

Die altcoins gaan met de dag slechter.
¤3800 -> ¤1187


:{
pi_180902229
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:09 schreef TwztId het volgende:

[..]

¤3800 -> ¤1187


:{
Oef. HODL dan maar, of je verlies pakken?
pi_180902473
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:38 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Oef. HODL dan maar, of je verlies pakken?
_O-
Lambo of Rekt
pi_180902547
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
Zó dan, na een paar maandjes mijn huidige stand van zaken nagekeken. Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken. HODL tot de 0 !

Die altcoins gaan met de dag slechter.
daarom nooit op de top kopen.
pi_180902549
Goed begin van de Waves maand *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180902554
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:56 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

daarom nooit op de top kopen.
Inderdaad, want er gaat een bel als hij weer naar beneden gaat :D

Maar ik snap je punt, nooit op ath kopen.
Lambo of Rekt
pi_180902570
Hoezo verlies?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:58:03 #259
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180902583
Je kunt het natuurlijk allemaal negatief bekijken met dat crypto allemaal crasht, maar je kunt het natuurlijk ook zien als dat op dit moment Fiat gewoon keihard aan het pompen is!

Je spaargeld wordt gewoon steeds meer bitcoin waard _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180902587
Alles gratis.
pi_180902616
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Inderdaad, want er gaat een bel als hij weer naar beneden gaat :D

Maar ik snap je punt, nooit op ath kopen.
de theorie is makkelijker dan de praktijk. heb er ook ervaring mee ;(
pi_180902628
Mijn vrouw is bier aan het halen, wat wil een man nog meer.
pi_180902663
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Inderdaad, want er gaat een bel als hij weer naar beneden gaat :D

Maar ik snap je punt, nooit op ath kopen.
Bwah valt tegen. Ik heb hem ooit op ATH van 50 gezien. Op een ATH van 100. Op een ATH van 1000!!! Beter had je wel op elke ATH gekocht, ik helaas niet lol.
It All Goes Back in the Box
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:12:00 #264
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180902845
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:00 schreef sig000 het volgende:
Mijn vrouw is bier aan het halen, wat wil een man nog meer.
Dat als ze het biertje gebracht heeft je broek open ritst en die 30 cm naar binnen slurpt, het liefst samen met dr lekkerste vriendin.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180902939
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:38 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Oef. HODL dan maar, of je verlies pakken?
Ik hodl al vanaf januari, en daar kwamen/komen steeds meer hodls bij door slechte trades :')
pi_180902960
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_180902989
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:00 schreef sig000 het volgende:
Mijn vrouw is bier aan het halen, wat wil een man nog meer.
Piet, stuur me ff 1btc voor een vet node.
Lambo of Rekt
pi_180903027
quote:
Nieuwe ATH hoef ik niet perse te zien dit jaar, denk dat ik met 12-15K alweer aardig uit de modder ben..
pi_180904172
Huidige waves maand

It All Goes Back in the Box
pi_180905606
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:50 schreef Rossdale het volgende:
Crypto_Ed_NL twitterde op donderdag 02-08-2018 om 11:53:14 Sometimes people ask me if I ever got an answer from Binance about the weird volume profiles where I asked for an explanation. I guess the openness they promote has its limits. And no, never said anything negative about my favourite exchange, just asked for an explanation. https://t.co/GZ4lhSJVxw reageer retweet
Zelfs CZ is het gezeik van Edje beu :')
:D!
pi_180906490
SEAL zal alle verwachtingen voorbij gaan, 10K per stuk is niets voor een coin als dit.
Lambo of Rekt
  donderdag 2 augustus 2018 @ 22:56:20 #273
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_180907540
Je moet die glimmende dukaten gewoon een tijdje op je chest laten liggen.
pi_180907686
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:56 schreef SugeLucky het volgende:
Je moet die glimmende dukaten gewoon een tijdje op je chest laten liggen.
Coke en hoeren
Lambo of Rekt
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:08:31 #275
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180907728
Lekker VTHO accumuleren over 3-5 jaar stoppen met werken :P
pi_180907831
go4Altcoins twitterde op donderdag 02-08-2018 om 21:25:12 $waves @wavesplatform @sasha35625 https://t.co/e0FqB7WeAXbuying target reached, look at the chart one candle of me was below the buying zone. All time low RSI reached on the 1w From now on long this hidden gem! This was the absolute bottom in my opinion.best wishes reageer retweet
TA, maar desondanks, JAAAAHAHAHAJA WAVESMAAND INCOMING!!!?!!!!!!!!!
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:15:52 #277
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_180907858
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Coke en hoeren
Zeker.

Coke en hoeren will never die!
pi_180907874
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:15 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Zeker.

Coke en hoeren will never die!
Je hebt mn belofte gelezen he?
Lambo of Rekt
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:17:11 #279
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_180907883
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je hebt mn belofte gelezen he?
Was dat het stukje dat je je penis er af zou snijden en bakken, of haal ik je met iemand door de war?
pi_180907910
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:17 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Was dat het stukje dat je je penis er af zou snijden en bakken, of haal ik je met iemand door de war?
Nee, je haalt me door de war met iemand.

Mijn belofte was, dat als VET 14USD EOY hit, dat je de eerste kilo coke van mij krijgt, met je coke en hoeren.
Lambo of Rekt
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:19:26 #281
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_180907928
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, je haalt me door de war met iemand.

Mijn belofte was, dat als VET 14USD EOY hit, dat je de eerste kilo coke van mij krijgt, met je coke en hoeren.
Oh dat klinkt prima.

Als VET 14ct aan het eind van het jaar is, krijg je je eerste kilo hoeren van mij.
pi_180907976
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:19 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Oh dat klinkt prima.

Als VET 14ct aan het eind van het jaar is, krijg je je eerste kilo hoeren van mij.
Dan gooi ik er ook een kilootje tegenaan.
Vakman pur sang
pi_180908203
Hoe gaan de muntjes heren?
pi_180908214
De dukaten glijden van m'n chest door het warme weer.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:44:43 #285
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180908280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:38 schreef BadVlad het volgende:
Hoe gaan de muntjes heren?
Goed als je in wil slaan.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 00:03:43 #286
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_180908605
Kan ik alweer veilig kijken? Of zal ik het naar bij me Tsjechische biertjes houden..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 00:06:57 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180908690
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:03 schreef revpolen het volgende:
Kan ik alweer veilig kijken? Of zal ik het naar bij me Tsjechische biertjes houden..
Hou het maar bij bier.
pi_180909133
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hou het maar bij bier.
Of nog wat sterkers.
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 00:34:49 #289
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_180909318
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 00:37:07 #290
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180910329
Lambo of Rekt
pi_180910416
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 01:31 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik net ergens anders ook gezien :{
pi_180910422
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 01:38 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Die heb ik net ergens anders ook gezien :{
zit je in autistic dog ja? :D
Lambo of Rekt
pi_180910495
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 01:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

zit je in autistic dog ja? :D
in The Circle yeah! Geen idee hoe ik daar kom trouwens
pi_180910509
pi_180910513
Jep, we gaan rekter dan rekt.
Lambo of Rekt
pi_180910520
En nog rekter dan dat... het is gewoon ultimate rektness.
Lambo of Rekt
pi_180910526
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 01:52 schreef EggsTC het volgende:
En nog rekter dan dat... het is gewoon ultimate rektness.
Ik hoop dat de prijs laag blijft, meer tijd om te kopen.
pi_180910527
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 01:53 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik hoop dat de prijs laag blijft, meer tijd om te kopen.
Rekter dan dit gaan we t niet krijgen. Nog ff en ik moet gaan betalen om te hodlen.
Lambo of Rekt
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 01:55:56 #300
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180910536
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 01:50 schreef EggsTC het volgende:
Jep, we gaan rekter dan rekt.
:')
#KICKOUTZP
pi_180910537
dicht.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')