abonnement Unibet Coolblue
pi_180850938
Bij ons op de betoncentrale heerst nog steeds de echte ouderwetse collegialiteit.
Je weet wel, kerels onder elkaar, geen niveau-gelul en ook buiten het werk echte maties!
Omdat ikzelf tijdens de bouwvak jarig ben geef ikzelf de traktatie meestal voor de vakantie, of ik nodig gewoon de hele bubs uit bij mij thuis of in de kroeg.
Daar ik altijd ook mee vreet en zuip van een ander laat ik mezelf er niet door van af komen met een kutsmoesje, dat soort profiteurs lusten wij niet. :7

Afijn, Ik dus door middel van de groeps-app iedereen uitgenodigd voor een BBQ bij mij thuis vanavond, hetgeen goed ontvangen werd dus ik alles op touw gezet om de boel op poten te zetten.
FF naar die ouwe geweest om een BBQ van de kringloop te fiksen, telefonisch mijn twee beeldschone schoonzusjes (22 & 25) uitgenodigd.
Geen idee of ze zich wel comfortabel voelen tussen een horde dronken bouwvakkers dus ik heb voor het gemak maar gezegd dat het een gewone familieavond was, dan komen ze zeker en hebben de jongens ook iets om naar te kijken en om tegen te lullen nietwaar? een goeie gastheer houd immers met alles rekening. :7

Afijn, tot zover de gastfaciliteiten, nu alleen de consumptie en de aanmaakblokjes nog.
Ik dus met een volle portemonnee in de Taunus naar de Jumbo.
Het begon al goed toen ik daar achteruit een parkeervak in wilde rijden toen een haastige Milf van ongeveer midden dertig mij vliegensvlug tijdens mijn manoeuvre afsneed en achter mij langs de beoogde parkeerplek opreed met haar enorme Volvo
Toen ze uitstapte stapte ik ook uit.
Het was een op zich niet onaantrekkelijke vrouw met zilverblond opgestoken haar maar wel echt met een kapsoneskop van heb ik jou daar!
Gelijk die kin al in de lucht en moeilijk kijken.

Ik: ''IS DAT JE GEWOONTE OM OP ZO'N MANIER EEN PARKEERPLEK IN TE PIKKEN?''
(Let wel, als het een vent was geweest had ik hem terug in zijn auto gehoekt en hem weg laten rijden.)
Zij: Als door een mug gestoken naar mij kijken, duidelijk geïrriteerd, zelfs beledigd schijnbaar.
(omgekeerde wereld reactie)
Ze keek mij een beetje taxerend aan waarbij haar ogen duidelijk minachting uitstraalden.
''SORRY, MAAR IK HEB VOLSTREKT GEEN TIJD EN OP ZO'N TOON GA IK TROUWENS OOK NIET IN DISCUSSIE!!! DAG MIJNHEER!!!''
Waarna ze zich op haar hoge hakken met haar tasje en mantelpakje haastig naar de ingang begaf zonder zich twee keer om te draaien.
Ze zag er nogal duur uit, duidelijk niet het type dat in mijn buurt zou komen wonen.

Afijn, Ik mezelf verbijten natuurlijk, maar werd aangesproken door een vriendelijke oude baas die mij er op attent maakte dat hij weg ging en ik op zijn plek kon parkeren.
Gezien de drukte had dat even voorrang.
Ik dus uiteindelijk de Jumbo in, nog steeds mezelf verbijtend van woede, ik zou zowat vergeten waar ik voor kwam dus graai in mijn broekzak om mijn lijstje bij de hand te pakken en neem een winkelwagen.

Terwijl ik daar door de gangen van de Jumbo loop krijg ik voor me die diva weer in de peiling.
Ze stond met haar rug naar me toe met haar mobiel in haar hand, klaarblijkelijk te kwekken met een collega-muts.
ik kon delen van het gesprek op vangen, ze zocht het één en ander voor haar ''high thee in het theehuisje bij het zwembad.'' :')
Op een zeker moment veranderde ze van onderwerp:
''JA, ECHT..WERD ME DAAR TOCH AANGESPROKEN DOOR ZO'N ASOCIAAL FIGUUR.JA, BUITEN OP HET PARKEERTERREIN... JA, ECHT ZO'N ONGESCHOREN TOKKIE MET VETTIG SHIRT IN ZO'N ASOCIALE AUTO..JA, HET GING OVER DE PARKEERPLAATS, KENNELIJK VOND HIJ DAT HIJ DAAR MEER ECHT OP HAD MAAR IK HAD HAAST..MAAR IK BEN ER NIET OP INGEGAAN..NEE, IK VERLAAG ME NIET TOT HET NIVEAU VAN DAT SOORT...BEN JE GEK! ..JA MOET MELCHIOR DADELIJK NOG VAN SCHOOL HALEN DUS JA..''
Daarna gegiechel..''JA, INDERDAAD WEL EEN TIKKELTJE GEMEEN VAN ME HÈ???''

Goed...dit kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan! OORLOG!!! :(
Maar wat moest ik doen??? Haar keihard tegen de schenen rijden??? }:|
Ik lette op haar en het viel me op dat ze non-stop door die telefoon zat te ouwehoerenen haar aandacht daar het meeste bij had, aangezien ik alles op mijn lijstje al in de boodschappenwagen had liggen besloot ik mijn tijd te nemen en haar achterna te lopen...vlak nadat ik wel even een omweggetje had gemaakt door het gangpad met de verzorgingsproducten om wat items van een bepaald artikel op te pikken... :P

Ik ben haar een tijdje achterna gelopen en wist het inderdaad zo uit te kienen dat ik vlak achter haar terecht kwam in de rij bij de kassa.
Nu ben ik geen Hans Klok maar wel handig in bepaalde dingen...
Even mijn omgeving checken..het was stervensdruk maar achter me stond een Pools echtpaar met een jankbaby die het te druk hadden op mij te letten, prima!
Terwijl de Milf dus voor me al haar producten op de band legde met haar rug naar mij toegekeerd schoof ik vliegensvlug haar balkje iets naar achteren, keek nog een paar keer goed om me heen, iedereen was met zichzelf bezig, mooi.
Sodemieterde een paar exemplaren van het door mij gepakte product tussen haar boodschappen maar flikkerde er ook een stuk of twee in haar open heuptasje..
Een zakkenroller zou er iets uitgehaald hebben maar ik deed dus het tegenovergestelde...
Ik wachte af.... :*

De cassierre, sloom type dat kaugom zat te kanen, tikte haar boodschappen af.
De milf was ondertussen opgehouden met telefoneren en haalde haar pinpas uit de flap van haar mobiel
Thee zakjes, biscuitjes, cakerolletjes, vaginale schimmelzalf...
Dat laatste trok de aandacht van de milf en ze keek als een wesp gestoken gelijk naar de band! Daar lagen bij elkaar wel acht pakjes ''Canesten'' voor vaginale schimmel.
''MAAR DIE ZIJN HELEMAAL NIET VAN MIJ!!!''
Waarna ze rond keek, mij zag, maar ik gewoon dom op mijn mobiel stond te kijken zonder ook maar de geringste blijk van interesse te geven.
''IS DAT VAN U????''
Ik: (zogenaamd verrast en niet wetend waar het over ging) ''WATTE?''
''IK VROEG OF DIT VAN U WAS?'' Heel hard met knalrode kop en wijsvinger naar de tubes kutzalf...iedereen gelijk onze kant op kijken...
Ik, erg relaxed en zogenaamd verbaasd...''DATTE??? PFFFF, IK ZOU NIET WETEN WAT IK DAAR MEE ZOU MOETEN.''
Waarna ze me aan bleef kijken, maar ik nonchalant zogenaamd weer direct met mijn mobiel aan de gang ging...
Intussen had ze flink de aandacht getrokken en de cassierre haalde de tubes maar van de band, de Milf ging ondertussen geiriteerd door met het toetsen van de pincode, duidelijk van haar stuk gebracht...
Terwijl ze haar boodschappen stond in te laden en ik de mijne aan het afrekenen was bracht ik mijn hoofd naar het oor van de cassierre...
''HEE PSSSSST!!! Ik wil niet veel zeggen hoor, maar die dame zegt dat ze die producten niet hoeft, maar ik zie duidelijk dat ze daar een paar niet afgerekende exemplaren in haar tas heeft zitten....''
De cassierre richte zich op, keek geconcentreerd naar de milf die met haar rug naar de kassa stond, niets wetend van de duidelijk zichtbare teringzooi in haar heuptasje... :')

Terstond werd er een knop ingedrukt, niemand minder dan de manager zelf kwam even roezemoezen bij de kassa, er werd een wenk gegeven naar een beveiliger en toen de Milf zich op hoge hakken tikkend naar de uitgang begaf kwamen beide mannen aan beide kanten naast haar lopen...
''GOEDENDAG MEVROUW!''
- JA, GOEDENDAG...IS ER IETS? IK HEB HAAST!
JA, DAT VIEL ONS OOK AL OP...ZOUDEN WIJ EVEN IN UW TAS MOGEN KIJKEN???
-WAT????
JA, DAT BENT U NIET VERPLICHT EN U MAG WEIGEREN MAAR DAN WIJZEN WIJ U ER WEL OP DAT U STAANDE WORD GEHOUDEN EN DE POLITIE WORD INGELICHT...
- OH, NOU KIJKT U MAAR DAN! MAAR IK VIND HET EEN DIEPE BELEDIGING EN IK ZAL..''


Terwijl ze dit uit aan het zingen was was ze al met de mannen naar de boodschappentafel gelopen om de inhoud van haar tas er op te gooien toen ze ineens verstomde en naar de daar uit gekomen inhoud keek...
''MAAR..MAAR..DAT IS HELEMAAL NIET VAN MIJ!!!!!''
- NEE INDERDAAD MEVROUW, DIE HAD U NIET AFGEREKEND DUS DIE ZIJN ZEER ZEKER NIET VAN U! MOGEN WIJ U VERZOEKEN OM DISCREET EN ZONDER OPVALLEN MEE TE KOMEN NAAR KANTOOR??? DAT LIJKT ONS VOOR ALLE PARTIJEN HET BESTE!



Nou, dat discreet en onopvallend konden ze wel vergeten! _O-
Ze had ondertussen alle aandacht op zich gevestigd met haar verontwaardigde gekrijs en hilariteit allom toen men ook zag om welk product het ging!
Het Poolse stel achter me keek elkaar lachend aan en moesten zo lachen dat ze niet in de gaten hadden dat de baby verschoond moest worden... :') :r

Ik begaf me voldaan en triomfantelijk met mijn winkelwagen naar de uitgang toen ik gepasseerd werd door een tweetal agenten.
Ik bleef even staan omdat ik delen van het gesprek op kon vingen tussen de politie en de beveiliger die hen tegemoet kwam.
''We waren toevallig toch net in de buurt omdat we hier surveileren in verband met zakkenrollers en winkeldiefstal in de binnenstad, maar dit is de eerste keer dat we op kunnen draven wegens vaginale schimmel''
Waarna de heren zich lachend naar kantoor begaven waar nog steeds luid gekrijs vandaan kwam...

Klacht: Moest buiten nog wel ff liegen tegen schoonzusjes dat het zwembad erg groot was, ze belden en vroegen hier na omdat ze overweegden of ze wel of niet in bikini zouden komen... :P



[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 31-07-2018 13:57:03 ]
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 11:12:08 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_180850952
Geen DM gehad niet gelezen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_180850980
DM gehad. _O_
Ga pas lezen na lovende kritieken ivm tijdsdruk en lange OP.
pindazakje
pi_180851027
DM gekregen, deze lezen we later eens.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:18:10 #6
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_180851032
Geen dm gehad, en sowieso deze wall of text niet gelezen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_180851042
Geen DM, wel gelezen. ^O^
Ich hock in meinem Bonker
pi_180851043
Je zou zo een wijf der banden lek prikken inderdaad.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 31 juli 2018 @ 11:19:06 #9
74056 crew  ToT
pi_180851045
DM gehabt, ik ga zo lezen! ^O^
pi_180851047
Geen DM gehad, topic wel gelezen.

PRACHTTOPIC!! Groot gelijk TS, laat die vieze bitch maar kruipen.

8 tubes Canesten :9
Weggegaan en opgerot
pi_180851054
Geen DM, straks even lezen.
  PR/Manusje van alles dinsdag 31 juli 2018 @ 11:21:08 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_180851083
DM gehad!

Pics van je schoonzussers
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:21:40 #13
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180851091
DM gehad *O* *O* *O*

Dadelijk ff lezen.
pi_180851155
"Melchior" _O-
pi_180851183
Ik moest lachen :)
pi_180851192
Werkmantopic *O* *O* *O*
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:28:01 #17
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_180851194
DM gehad.

Goed topic. Geniaal dit.
klassieke autist en zolderbewoner
pi_180851209
Nu wel DM gehad :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_180851211
Gelezen... ook een mooie manier van iemand pakken nemen maar iets teveel van goede? Die zal boete krijgen van 181 euro ( dat staat overal op die stickers ) en wat nog meer.
pi_180851217
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:12 schreef Plompzakker het volgende:
Geen DM gehad niet gelezen
Jij moet wachten want jij staat onderaan de lijst. :7
Belangrijke mensen zoals Vogeltjesdans en Geerd komen eerst! :7
pi_180851227
Alsnog DM gehad :T
Weggegaan en opgerot
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:31:45 #22
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_180851252
geen DM gehad deze keer :'(
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_180851262
Alsnog dm gehad, waarvoor mijn dank.
pi_180851299
Goed topic :P
Redacted
pi_180851324
DM gehad en gelezen _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')