abonnement Unibet Coolblue
pi_180869525
42 km roeien??

ik moet als warming up weleens 2 km roeien binnen 10 min tijd.

Ben altijd weer blij als ik na 8 minuten en een beetje weer mag stoppen _O-
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:41:47 #177
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180869554
Je hebt ook hele andere sporten voor je. Crossfit is niet geprofessionaliseerd als voetbal etc.
er is géén sportbond die ze betaalt zoals bij Olympische Sporten...
Het zijn hobbyisten, waarvan sommigen van hun hobby hun werk gemaakt hebben.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:42:04 #178
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180869561
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:36 schreef Rauw. het volgende:
Er zitten ook brandweermannen, accountants, fysiotherapeuten etc. etc. tussen
nouja goed.. daar kan ik dan wat meer respect voor hebben..
al vraag ik me wel af wat voor leven je dan hebt..

hier op werk ook wat gezondheids freaks.. 1 college die mee doet aan de iron man.. de rest van je leven, naast werk staat dan alleen maar in het teken van dat sporten..
een borrel doen : kan niet want geen alcohol, uit eten gaan : kan niet want niet precies de juiste macro's in het eten, iets gezelligs gaan doen : kan niet want moet trainen/ rusten -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:43:44 #179
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180869584
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:41 schreef Rauw. het volgende:
Je hebt ook hele andere sporten voor je. Crossfit is niet geprofessionaliseerd als voetbal etc.
er is géén sportbond die ze betaalt zoals bij Olympische Sporten...
Het zijn hobbyisten, waarvan sommigen van hun hobby hun werk gemaakt hebben.
Die cross fit games worden toch wel gefinancieerd?
en dat crossfit kost ook achterlijk veel omdat er licensies aan vast zitten.. daar moet toch iemand wel van profiteren lijkt me??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Redactie Sport woensdag 1 augustus 2018 @ 09:44:22 #180
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180869595
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

nouja goed.. daar kan ik dan wat meer respect voor hebben..
al vraag ik me wel af wat voor leven je dan hebt..

hier op werk ook wat gezondheids freaks.. 1 college die mee doet aan de iron man.. de rest van je leven, naast werk staat dan alleen maar in het teken van dat sporten..
een borrel doen : kan niet want geen alcohol, uit eten gaan : kan niet want niet precies de juiste macro's in het eten, iets gezelligs gaan doen : kan niet want moet trainen/ rusten -O-
Zijn gewoon mensen die daar plezier aan beleven. Wat is de toegevoegde waarde van alcohol? Ik drink het ook amper, ik heb niet het idee dat je leven daar minder van wordt.
Marathon lopen vind ik ook geweldig, maar om dat goed te doen moet je toch wat laten. En dat doe ik dan ook graag.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:45:04 #181
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180869607
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

nouja goed.. daar kan ik dan wat meer respect voor hebben..
al vraag ik me wel af wat voor leven je dan hebt..

hier op werk ook wat gezondheids freaks.. 1 college die mee doet aan de iron man.. de rest van je leven, naast werk staat dan alleen maar in het teken van dat sporten..
een borrel doen : kan niet want geen alcohol, uit eten gaan : kan niet want niet precies de juiste macro's in het eten, iets gezelligs gaan doen : kan niet want moet trainen/ rusten -O-
Daar hebben zulke "healthfreaks" een uitspraak over;

"Obsessed is how the lazy describe the dedicated."
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:48:10 #182
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180869664
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Die cross fit games worden toch wel gefinancieerd?
en dat crossfit kost ook achterlijk veel omdat er licensies aan vast zitten.. daar moet toch iemand wel van profiteren lijkt me??
ja, de games worden betaalt door Reebok en CrossFit zelf. (en een aantal sponsoren als TREKbikes, Rogue etc)
Het geld van al die boxen gaat naar CrossFit. (het merk CrossFit is een goudmijn dus)

Dus ja, Greg Glassman profiteert daarvan, en de winnaars van de games met prijzengeld.

Verder profiteert niemand van de Fee's die de boxen betalen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:49:02 #183
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180869685
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Daar hebben zulke "healthfreaks" een uitspraak over;

"Obsessed is how the lazy describe the dedicated."
tsjah..
iedereen heeft overall vast een mooie uitspraak voor,, ^O^

ik snap dat idd niet zo.. dat geobsedeerde/gemotiveerde..
maar goed.. daardoor dus wel
* voor altijd dik*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Redactie Sport woensdag 1 augustus 2018 @ 09:50:09 #184
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180869709
Health freak genoemd worden sowieso ;(

Vind ik altijd zo irritant. Ben je zo goed bezig met sporten en gezond leven en dan vinden mensen dat je geen leven hebt of niet geniet etc. etc.

Sorry, moest ik even kwijt. ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:52:29 #185
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180869743
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

tsjah..
iedereen heeft overall vast een mooie uitspraak voor,, ^O^

ik snap dat idd niet zo.. dat geobsedeerde/gemotiveerde..
maar goed.. daardoor dus wel
* voor altijd dik*
Jij hebt volgens mij ook doelen waarvoor je alles wel op wil geven.
Dus je snapt het wel, maar niet in deze context.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:57:11 #186
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180869842
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:50 schreef DeLuna het volgende:
Health freak genoemd worden sowieso ;(

Vind ik altijd zo irritant. Ben je zo goed bezig met sporten en gezond leven en dan vinden mensen dat je geen leven hebt of niet geniet etc. etc.

Sorry, moest ik even kwijt. ;(
Ik heb vaak het vermoeden dat het een soort van afgunst is voor toewijding die mensen zelf niet bezitten.
Positieve mensen brengen het vaak als "Je bent er goed mee bezig" en zien het resultaat.
Negatieve mensen vinden dat je niet leeft en zien wat je er voor moet laten.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_180869851
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

nouja goed.. daar kan ik dan wat meer respect voor hebben..
al vraag ik me wel af wat voor leven je dan hebt..

hier op werk ook wat gezondheids freaks.. 1 college die mee doet aan de iron man.. de rest van je leven, naast werk staat dan alleen maar in het teken van dat sporten..
een borrel doen : kan niet want geen alcohol, uit eten gaan : kan niet want niet precies de juiste macro's in het eten, iets gezelligs gaan doen : kan niet want moet trainen/ rusten -O-
Misschien vindt hij al die dingen gewoon leuker dan borrelen? Ik kan er zelf nooit zo goed tegen als je meteen als antisociaal /ongezellig wordt beschouwd als je niet uren rond een tafel met bier wilt staan met altijd hetzelfde vaste kliekje en bittergarnituur als avondeten. Ik ben hartstikke gezellig, alleen sommige mensen hebben gewoon een nogal beperkt beeld van gezelligheid.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:00:16 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180869895
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:52 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Jij hebt volgens mij ook doelen waarvoor je alles wel op wil geven.
Dus je snapt het wel, maar niet in deze context.
nee.. die heb ik niet :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:50 schreef DeLuna het volgende:
Health freak genoemd worden sowieso ;(

Vind ik altijd zo irritant. Ben je zo goed bezig met sporten en gezond leven en dan vinden mensen dat je geen leven hebt of niet geniet etc. etc.

Sorry, moest ik even kwijt. ;(
je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor..
ik had het over mijn college.. die echt afgemeten porties eet en drinkt op gezette tijden.. geen flexibiliteit zit daar in.. het lijkt MIJ idd erg vermoeiend.. ik snap niet dat je daar van kan genieten.. nooit eens uit de band kunnen springen.. nooit eens wat anders kunnen eten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180869905
Ach met hier posten, op de lijn letten en lijstjes maken ben je stiekem toch ook een beetje een health freak ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:01:31 #190
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180869914
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien vindt hij al die dingen gewoon leuker dan borrelen? Ik kan er zelf nooit zo goed tegen als je meteen als antisociaal /ongezellig wordt beschouwd als je niet uren rond een tafel met bier wilt staan met altijd hetzelfde vaste kliekje en bittergarnituur als avondeten. Ik ben hartstikke gezellig, alleen sommige mensen hebben gewoon een nogal beperkt beeld van gezelligheid.
nu chargeer je het denk ik een beetje de andere (ongezonde) kant op..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Redactie Sport woensdag 1 augustus 2018 @ 10:04:07 #191
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180869961
Ik voel me misschien wel aangevallen ja, nu ben ik sowieso het type wat zich vrij snel aangevallen voelt maar goed. :P

Alleen ik zie in de apotheek zoveel medicatie langskomen dat ik voor mezelf heb besloten om dat zo lang mogelijk uit te stellen allemaal. Dat is mijn motivatie. Als ik zie dat sommige 50-jarigen al aan de bloedverdunners, diabetesmedicatie en allerlei andere pillen zitten, denk ik meh. Had toch beter gekund, mijns inziens. Want een groot deel van deze aandoeningen wordt vaak veroorzaakt door slechte voeding.

En als ik dan op werk een taartje oversla dan ben ik meteen de persoon die niet geniet. Nou ik hoef gewoon niet altijd taart en koek terwijl ik gewoon een banaan en mandarijnen mee heb bijvoorbeeld.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:08:56 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180870041
er zit gewoon een groot verschil tussen er op letten dat je niet EN de mars EN het ijsje EN de stroopwafel En de popcorm eet en voor iedere dag je macros tot in de puntjes uitgerekend te hebben..

en ja ., ik heb er ook een schijthekel aan , dat als er uitgedeeld wordt dat het 9 van de 10 keer iets ongezonds is, maar ik vind het ook heel stom als ik zelf jarig ben en mijn best doe om een taart te bakken, dat iedereen dan zegt : "nee ik ben op dieet"

ik snap best dat het allemaal niet zwart/wit is.. maar de extremen zoals mijn collega, en zoals ik inschat ( maar correct me if I'm wrong) ook die crossfit atleten vind ik in een beetje overdreven.. en dat past dan idd niet in mijn levenszienswijze..

ik vind het vooral overdreven gedoe.. en jah.. niet alleen met crossfit.. voetballers vind ik ook over het paard getilt alleen maar omdat ze tegen een balletje aan kunnen schoppen en als ik dumoulin en andere wielrenners op een fiets zie zitten vraag ik me ook af waarom ie niet meer eet, want wat zien die mannetjes er dan weer mager uit!

voor mij : lang leve de middelmatigheid! :B
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:09:51 #193
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180870059
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:04 schreef DeLuna het volgende:
En als ik dan op werk een taartje oversla dan ben ik meteen de persoon die niet geniet. Nou ik hoef gewoon niet altijd taart en koek terwijl ik gewoon een banaan en mandarijnen mee heb bijvoorbeeld.
Ik werd laatst zelfs scheef aangekeken dat ik op de vrijmibo geen biertje nam en het bij een flesje water hield _O- .
4 simpele redenen om het niet te doen;
A; Ik ben op m'n werk.
B; Ik moet nog rijden.
C; Ik ga straks nog trainen.
D; Ik heb geen zin in een biertje.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 10:12:34 #194
382129 crew  Donna
pi_180870117
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:09 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik werd laatst zelfs scheef aangekeken dat ik op de vrijmibo geen biertje nam en het bij een flesje water hield _O- .
4 simpele redenen om het niet te doen;
A; Ik ben op m'n werk.
B; Ik moet nog rijden.
C; Ik ga straks nog trainen.
D; Ik heb geen zin in een biertje.
Zo hebben wij bier of sinas bij de vrijmibo. Nou ik drink niet en sinas en andere frisdrank met zoveel suiker hoef ik niet. Dan neem ik liever 's avonds thuis een ijsje.
pi_180870156
ik denk ook dat heel veel mensen zich aangevallen voelen als een ander iets laat staan. Zij kunnen wel wat jij niet kunt. En dan krijg je dus mensen die je proberen over te halen om wel een stukje taart/chipje/glas wijn te nemen.
pi_180870167
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Inderdaad... ik compenseer er ook niet voor of wat dan ook. Alleen nu bedenk ik me "waarom heb ik geen fruit gepakt". Ach, so be it. Ik laat het los. Vandaag een wandeling van tien km op de planning
Chips kijk je uit dat je niet weer de verkeerde kant opslaat.
Het is maar een tucje.


Mijn lijst:
O: groene smoothie
T: havermoutreep
L: kikkererwtensalade
T: paprika
D: vega curry
T: bak kwark met aardbeien en misschien later nog een raketje
pi_180870213
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Chips kijk je uit dat je niet weer de verkeerde kant opslaat.
Het is maar een tucje.

Mijn lijst:
O: groene smoothie
T: havermoutreep
L: kikkererwtensalade
T: paprika
D: vega curry
T: bak kwark met aardbeien en misschien later nog een raketje
Yes en meer dan 1 ;) Stuk of tien oid, dus zeg 200kcal. Dus geen ramp. En inderdaad, voldoende beweging hier.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:17:48 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180870214
Wij hebben gewoon geen VrijMiBo, want iedereen is al rond 14:00 vertrokken ( er wonen er veel aan de andere kant van het land die al voor de file uit willen rijden)

Daarnaast is alcohol verboden bij ons op het terrein ;) geen alcohol/ alcohol vrij drinken is hier dus heel erg geaccepteerd..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180870227
Ik denk ook dat de mensen die strikt volgens hun macros eten, niet eten voor de gezelligheid maar puur als brandstof voor hun lichaam om gezette doelen te behalen. En daar heb ik wel bewondering voor. Om ondanks de druk van buitenstaanders je eigen plan te kunnen blijven volgen om je lichaam naar het niveau te kunnen brengen dat jij voor ogen hebt.

Heeft ook wel wat, om eten los te koppelen van emotie of sfeer. Zie niet in waarom een ander zich daaraan zou moeten storen.
pi_180870236
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Daar hebben zulke "healthfreaks" een uitspraak over;

"Obsessed is how the lazy describe the dedicated."
Die kan ik omdraaien!

Lazy is how the obsessed describe the less dedicated. :P

Ik heb ook niet zoveel bewondering voor sporters. Als je t leuk vindt moet je t vooral doen. Als je t goed kan is dat ook leuk voor je. Maar ik vind er zelf niet zoveel boeiend aan.

En nee, niet #vooraltijddik want ik ben ook bewust bezig met eten en mindset en langzaam wat beweging toevoegen op geleide van mijn lijf.

Ik denk dat ik idd moeite heb met het soort superioriteitsgevoel wat vaak samen gaat met superstrak dieten (went hej, zo eten is gewon een dieet hoor) en superveel sporten. Ik zie t hier ook alweer een paar keer voorbijkomen “zij zijn jaloera dat ze minder wilskracht hebben/minder controle/het niet kunnen”.

Ecnt vergif vind ik dat soort praat, sorry.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')