abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 juli 2018 @ 22:34:20 #51
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180843951
Deze maar snel volposten dan kunnen we de walgelijke Thierry snek achter ons laten. :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180843961
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:31 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het is nauw in m'n br.... nee Guana.
:'( :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 juli 2018 @ 22:37:30 #53
163650 Greys
pi_180844013
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:30 schreef Redefine het volgende:
Mwah er is nog een verschil met het niet eens zijn met iemands politieke ideeën en het zijn van een slecht persoon. Ik ben het niet eens met de politieke ideeën van veel politici, maar denk niet dat ze als persoon slecht zijn. Gezien wat Wilders, Baudet en Kuzu uitkramen, zou ik bij die politici toch echt zeggen dat ze ook nog eens een slecht persoon zijn, anders zeg je niet wat zij zeggen.
Oke. Ieder z'n gevoel en ding. Ik heb dat niet. Maar misschien maakt mij dat dan ook een slecht persoon in jouw ogen als ik dat niet vind. En zelfs dat moet (hier iig) kunnen. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 juli 2018 @ 22:37:49 #54
163650 Greys
pi_180844020
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:31 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het is nauw in m'n br.... nee Guana.
:D :'( :D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180844026
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:30 schreef Redefine het volgende:
Mwah er is nog een verschil met het niet eens zijn met iemands politieke ideeën en het zijn van een slecht persoon. Ik ben het niet eens met de politieke ideeën van veel politici, maar denk niet dat ze als persoon slecht zijn. Gezien wat Wilders, Baudet en Kuzu uitkramen, zou ik bij die politici toch echt zeggen dat ze ook nog eens een slecht persoon zijn, anders zeg je niet wat zij zeggen.
Ah ja. Nee, die mening deel ik niet.

Maar misschien is er nog een bikini foto van Lilian op te snorren. Het staat je vrij om die te posten :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 30 juli 2018 @ 22:40:11 #56
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180844090
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Oke. Ieder z'n gevoel en ding. Ik heb dat niet zo sterk. Maar misschien maakt mij dat dan ook een slecht persoon in jouw ogen als ik dat niet vind. En zelfs dat moet (hier iig) kunnen. ;)
Ik vind Thierry een slecht persoon. Mensen die iets leuk aan hem vinden zijn absoluut geen slecht persoon. Nou ja, buiten mensen dan die zijn ideeën ter uitvoering willen brengen, dat zijn wel slechte personen. Maar mensen die hem grappig vinden, dat mag, mensen die hem knap vinden, dat mag. Mensen die hem een markant persoon vinden, dat mag (dat is die ook).

Maar tegelijkertijd mag ik hem een walgelijk mens vinden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 juli 2018 @ 22:40:35 #57
163650 Greys
pi_180844105
Ik heb van links tot rechts weleens om politici moeten lachen. Van Kuzu tot Wilders. Zelfs om Sylvana die ik normaal écht niet kan hebben als politica had ik bewondering bij the Roast van Giel Beelen. Was ze altijd maar zo. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 juli 2018 @ 22:41:57 #58
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180844131
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah ja. Nee, die mening deel ik niet.

Maar misschien is er nog een bikini foto van Lilian op te snorren. Het staat je vrij om die te posten :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 30 juli 2018 @ 22:43:21 #59
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180844158
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb van links tot rechts weleens om politici moeten lachen. Van Kuzu tot Wilders. Zelfs om Sylvana die ik normaal écht niet kan hebben als politica had ik bewondering bij the Roast van Giel Beelen. Was ze altijd maar zo. :D
Ik kan ook weleens om al die mensen lachen ja. Sowieso is een Wilders een van de meer gevatte politici.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 30 juli 2018 @ 22:44:22 #60
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180844183
Eigenlijk heeft Thierry vooral goed gekeken naar een van zijn grote voorbeelden Vladimir Putin die in eigen land ook bewondering kreeg voor zijn blote bast plaatjes en filmpjes.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180844184
Lilian heeft een hele toffe hond O+ leert Instagram mij net. Zo een witte Canadeze herder oid.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 juli 2018 @ 22:47:20 #62
163650 Greys
pi_180844242
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:40 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik vind Thierry een slecht persoon. Mensen die iets leuk aan hem vinden zijn absoluut geen slecht persoon. Nou ja, buiten mensen dan die zijn ideeën ter uitvoering willen brengen, dat zijn wel slechte personen.
Ik heb hier nu elf keer een reactie op getypt en het steeds weer aangepast en weggehaald. Alles wat ik typte was niet geschikt voor de SC denk ik bij nader inzien. :P Niet omdat hard of niet kunnen ofzo maar omdat ik het bij nader inzien liever over gezelliger dingen heb O+

quote:
Maar mensen die hem grappig vinden, dat mag, mensen die hem knap vinden, dat mag. Mensen die hem een markant persoon vinden, dat mag (dat is die ook).

Maar tegelijkertijd mag ik hem een walgelijk mens vinden.
Er is ook helemaal niemand die vindt of zegt dat je dat niet mag. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 juli 2018 @ 22:47:29 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180844244
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Lilian heeft een hele toffe hond O+ leert Instagram mij net. Zo een witte Canadeze herder oid.
Dat is een leuke hond ja, kan ik mij nog wel herinneren toen ze bij De Kwis was. Leuker dan zij zelf is. Het gekke bij haar is, dat ik haar aan de ene kant niet lelijk vind (dus snap ik mensen wel die haar knap vinden), maar haar tegelijkertijd een heel raar hoofd en uitstraling vind hebben. In zoverre dat mijn eindoordeel doorslaat naar brrr :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 juli 2018 @ 22:49:08 #64
163650 Greys
pi_180844275
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:43 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik kan ook weleens om al die mensen lachen ja. Sowieso is een Wilders een van de meer gevatte politici.
Ik gruw van Pechthold en zelfs daar heb ik weleens hartelijk om moeten lachen. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180844321
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is een leuke hond ja, kan ik mij nog wel herinneren toen ze bij De Kwis was. Leuker dan zij zelf is. Het gekke bij haar is, dat ik haar aan de ene kant niet lelijk vind (dus snap ik mensen wel die haar knap vinden), maar haar tegelijkertijd een heel raar hoofd en uitstraling vind hebben. In zoverre dat mijn eindoordeel doorslaat naar brrr :X
Wild gokje: jij vindt haar niet decadent, beschaafd, studentikoos wbt uitstraling?

Ik vind haar heel erg leuk als mens.
Haar partij is niet mijn ding.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 30 juli 2018 @ 22:52:02 #66
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180844324
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb hier nu elf keer een reactie op getypt en het steeds weer aangepast en weggehaald. Alles wat ik typte was niet geschikt voor de SC denk ik bij nader inzien. :P

[..]

Er is ook helemaal niemand die vindt of zegt dat je dat niet mag. ^O^
Ik weet dat niemand zegt dat het niet mag, maar gezien de reactie zou iemand anders wel zo kunnen denken. Als iemand die net komt kijken, zou mee posten bijvoorbeeld?

Maar wat bedoel je met een reactie die je elke keer hebt aangepast en uiteindelijk niet vindt passen binnen deze SC? Dat ik mensen die zijn ideeën ten uitvoering willen brengen slechte mensen vind?

Het lijkt mij toch sterk dat hier in de SC mensen zijn die racisme, zuiveringen van de EU, het aanbidden van dictators etc, daadwerkelijk een goed idee vinden? Want dat wil hij toch echt. Dan kan hij wel beweren van niet, maar dat heeft hij al meerdere malen gezegd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator maandag 30 juli 2018 @ 22:52:18 #67
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180844330

Ben nu weer allemaal pentatonix fimpjes aan het kijken :9
  maandag 30 juli 2018 @ 22:55:33 #68
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180844382
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wild gokje: jij vindt haar niet decadent, beschaafd, studentikoos wbt uitstraling?

Ik vind haar heel erg leuk als mens.
Haar partij is niet mijn ding.
Ik vind de SP helemaal niks. Maar dat maakt niet dat ik haar daardoor niet aantrekkelijk vind. Dus dat staat er bij mij (net zoals bij jou) los van.

En ik snap niet zo goed wat je wilt zeggen met die gok. Jij denkt dat ik vrouwen aantrekkelijk vind die een decadente, beschaafde, studentikoze uitstraling hebben?

En verder vind ik haar er juist vrij beschaafd uitzien en misschien juist eerder wel iets studentikoos hebben. Maar dat staat los van dat ik haar een raar hoofd vind hebben. Dat soort dingen zijn namelijk niet uit te leggen. Dat is iets ongrijpbaars.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 juli 2018 @ 22:57:52 #69
163650 Greys
pi_180844417
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:52 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik weet dat niemand zegt dat het niet mag, maar gezien de reactie zou iemand anders wel zo kunnen denken. Als iemand die net komt kijken, zou mee posten bijvoorbeeld?
Nee ik kan me oprecht niet voorstellen dat er hier reacties het idee gaven dat jij of iemand dat niet mag vinden. :) Absoluut niet. Integendeel zelfs, eerlijk gezegd, als je de toon van posten hier vergelijkt met bijna waar dan ook.

quote:
Maar wat bedoel je met een reactie die je elke keer hebt aangepast en uiteindelijk niet vindt passen binnen deze SC? Dat ik mensen die zijn ideeën ten uitvoering willen brengen slechte mensen vind?

Het lijkt mij toch sterk dat hier in de SC mensen zijn die racisme, zuiveringen van de EU, het aanbidden van dictators etc, daadwerkelijk een goed idee vinden? Want dat wil hij toch echt. Dan kan hij wel beweren van niet, maar dat heeft hij al meerdere malen gezegd.
Zoals gezegd kies ik ervoor om er zelf verder niet dieper op in te gaan. Zulke dingen doe ik liever live, kan er ook niks verkeerd overkomen door alleen letters. Wat anderen willen mogen ze uiteraard zelf weten. Hoop dat je dat respecteert. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 juli 2018 @ 23:00:19 #70
163650 Greys
pi_180844468
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:52 schreef Momo... het volgende:

Ben nu weer allemaal pentatonix fimpjes aan het kijken :9
Ja die zijn geweldig he? Al vind ik zelf Home Free nog ietsss toffer. Omdat ik van kuntrie hou :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 juli 2018 @ 23:02:07 #71
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180844517
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee ik kan me oprecht niet voorstellen dat er hier reacties het idee gaven dat jij of iemand dat niet mag vinden. :) Absoluut niet. Integendeel zelfs, eerlijk gezegd, als je de toon van posten hier vergelijkt met bijna waar dan ook.

[..]

Zoals gezegd kies ik ervoor om er zelf verder niet dieper op in te gaan. Wat anderen willen mogen ze uiteraard zelf weten. Hoop dat je dat respecteert. ;)
Uiteraard respecteer ik dat. Ik mag dan iemand zijn die ook van scherpe discussies houd, maar respecteer tegelijkertijd andermans mening.

En mijn punt over slechte mensen etc, is ook nog steeds mijn mening. Of iemand slecht is, is niet aan mij om te bepalen. Maar ik ben wel extra fel als het gaat om mensen (de types Baudet), wiens doelstelling is om alleen maar verdeling in Nederland/de Wereld te veroorzaken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 juli 2018 @ 23:07:06 #72
163650 Greys
pi_180844636
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 23:02 schreef Redefine het volgende:

[..]

Uiteraard respecteer ik dat. Ik mag dan iemand zijn die ook van scherpe discussies houd, maar respecteer tegelijkertijd andermans mening.

En mijn punt over slechte mensen etc, is ook nog steeds mijn mening. Of iemand slecht is, is niet aan mij om te bepalen. Maar ik ben wel extra fel als het gaat om mensen (de types Baudet), wiens doelstelling is om alleen maar verdeling in Nederland/de Wereld te veroorzaken.
Shit je was net te snel. :P Had net nog toegevoegd dat ik over dat soort dingen altijd liever live praat omdat met alleen letters zoals hier iets gauw anders kan overkomen. Dus tis niet dat ik het er niet met je over wil hebben maar dan liever een keer live mocht ik je ooit op een meet zien ofzo. Met een borrel en bitterbal erbij. :9

Overigens (dat wil ik dan nog wel zeggen omdat je dit letterlijk nu ook zegt :D ) was één van m'n weggehaalde zinnen idd 'Zíjn dat inderdaad daadwerkelijk allemaal slechte mensen of vínd je dat slechte mensen'. Maar dat antwoord geef je nu zelf al. ^O^
Overigens had ik hetzelfde gereageerd/weggehaald als het om welke andere politicus ook ging. Maar dat was eigenlijk het enige en wist niet hoe ik dat het beste kon verwoorden zonder mss verkeerd over te komen dus liet ik het maar. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 30 juli 2018 @ 23:08:55 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180844694
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 23:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die zijn geweldig he? Al vind ik zelf Home Free nog ietsss toffer. Omdat ik van kuntrie hou :D
**joetoebt Home Free**
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 juli 2018 @ 23:09:16 #74
163650 Greys
pi_180844704
Hebben we nog ergens een blootfoto van Jesse?

Zonder dollen, puur qua man om naar de kijken zie ik tien keer liever Tjer in z'n bruine niksie dan Jesse in z'n eikeltjespyjama. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 juli 2018 @ 23:10:21 #75
163650 Greys
pi_180844726
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 23:08 schreef Momo... het volgende:

[..]

**joetoebt Home Free**
Alles a capella ook. Kijk dit dan :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')