quote:Hello everyone,
We are continuing to focus on safely addressing the highest priority issues reported by the community. As always, thank you for playing the game and taking the time to report any issues you encounter!
We have now released update 1.54 to PC, which includes the fixes detailed below. We’ll be rolling out these fixes to other platforms as soon as possible.
Bug fixes:
Fix for crash while reloading mission markers from save
Fix for issue where invalid characters could be inserted into a save, causing it to fail to load
Switched to using lockless small block allocator for physics to reduce memory footprint
Fix for occasional crash when looking up data about substances in UI pages
Waarom praatte je niet meequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:31 schreef STING het volgende:
Fijn, ik hoor nu een of andere Nederlander met iemand anders praten in m'n game
Ah zo, ik vind het altijd lachen om er beetje doorheen te trollen,quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
Geen mic aangesloten en hij was met iemand anders buiten het spel aan het praten volgens mij
Ja klopt. Heb ik één keer gezien, maar die zaten op een andere planeet in mijn stelsel. Ik kon er niet heen want ik was net begonnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:36 schreef RickoKun het volgende:
Je komt ze niet zomaar tegen toch?
Eerder zo van:
player FUCKURMOTHERINPUSSY420 Joined your game, en dan met maximaal 3 anderen?
Voor de scanner in je multitool werkt dat wel. Je krijgt echt dikke cash als je beesten scant.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:44 schreef STING het volgende:
Weet iemand of met NEXT de mechanic nog aanwezig is dat je van upgrade modules bonussen kunt krijgen als je je naast een gerelateerde module positioneert? Ik dacht daar iets over gelezen te hebben dat dat niet meer het geval is, maar de quest guidance suggereert van wel.
Hmmm. Dan jammer dat je modules niet meer kunt verplaatsen nadat ze geinstalleerd zijn. Nou niet bepaald een 'mini game' waarmee ik me vermaak eigenlijk, gezien de resources die je ervoor nodig hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 10:07 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Voor de scanner in je multitool werkt dat wel. Je krijgt echt dikke cash als je beesten scant.
Het is veel grinden. Vooral ook omdat je spul moet verwerken in een raffinaderij om bepaalde items te kunnen maken. Het is wel een verbetering dat je sneller lanceerbrandstof kunt maken. Voorheen kon dat geloof ik alleen met een hoop plutonium steeds.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Hmmm. Dan jammer dat je modules niet meer kunt verplaatsen nadat ze geinstalleerd zijn. Nou niet bepaald een 'mini game' waarmee ik me vermaak eigenlijk, gezien de resources die je ervoor nodig hebt.
Hoe ervaren jullie het grind gehalte? Des te meer ik het spel, hoe meer er te grinden valt. Hoorde ook dat met NEXT dit is toegenomen.
quote:Hello everyone,
After the initial round of addressing high priority stability and performance issues, the team have been working intensely on a large number of gameplay fixes and improvements. As always, thank you for playing the game and taking the time to report any issues you encounter!
We have now released update 1.55 to PC, PS4, and Xbox One, which includes the fixes and improvements detailed below.
Bug fixes:
Fixed a memory leak in the UI
Fixed a number of crashes to do with freighters
Fixed a crash that affected particular planets
Fixed a crash that could occur while creating a race track in a borrowed Exocraft
Reduced texture memory usage to improve overall stability
Fixed an issue where players would get stuck in The Purge mission
Fixed an issue where players would get stuck in the Ghost in the Machine mission
Fixed an issue where players would receive incorrect mission instructions while returning with the Mind-Arc
Fixed an issue where Sentinels would chase players forever if they did not complete the final Weapon Specialist mission
Fixed an issue that was causing dialogue and rewards at certain found buildings to repeat (including Traveller graves and portal glyphs)
Fixed an issue that caused players upgrading their save to not have any primary missions if they were on the tutorial for expanding their inventory when they upgraded to NEXT
Fixed an issue that prevented pre-NEXT saves from accessing the Base Computer Archive missions
Fixed an issue where some non-existent base parts were showing in the Guide
Fixed an issue where legacy saves would not know the recipe for microchips, the large refiner and some advanced survival products
Fixed an issue where trade commodities were not available for sale in the space station
Fixed an issue where player ships could shoot themselves in multiplayer
Fixed an issue where some base parts were not available in the blueprint analyser
Fixed an issue where players would get stuck if they died before using the Navigation Data in the tutorial
Fixed an issue where the labels of hot / cold thermal protection upgrades were the wrong way around
Fixed an issue where the Efficient Launch Thruster upgrade was not learnable in space stations
Fixed an issue where terrain edits caused by building parts would regenerate in multiplayer
Fixed an issue where Base Computers placed inside other bases could not be deleted
Fixed some instances of an issue where ships would all spawn on the same landing pad
Fixed a number of incorrect refiner recipes
Expanded the available refiner recipes
Removed the chance to get nanites from Buried Technology Modules
Reduced the frequency of storms in some situations
Slightly increased the cost of launch fuel, but made one canister entirely refill the thrusters
In normal mode, slightly reduced the base rates of hazard and life support fuel usage
Slightly reduced the radius at which Sentinel drones will investigate players
Reduced the time required to scan discoveries with the Analysis Visor
Increased the recharge rate of the jetpack when onboard a Space Station
Since the release of No Man’s Sky NEXT, farm plants have grown in real-world time (rather than game time), allowing farms to continue growing while you are away from the game. As a consequence, adjusted farming times + prices.
Placed the Space Anomaly marker on the entrance to the Anomaly rather than the centre of the model
Fixed an issue where mission markers would not attach to the correct base
Reduced the number of whispering eggs around Abandoned Buildings
Fixed an issue with rain audio
Added audio to the target tagging UI
Fixed a bug in the auto-aim system concerning large creatures
Reduced the critical hit zone for biological horrors
Fixed an issue in creature replication that could cause creatures to freeze
Fixed an issue where mordite would not be awarded to the correct player when killing creatures in multiplayer
Fixed an issue that could cause the third person camera to turn sluggishly
Fixed an issue where players respawning in Survival mode would have no life support and rapidly die again
Fixed an issue where some of Nada + Polo’s missions had untranslated text
Fixed an issue where some of the procedural missions given by NPCs had untranslated text
Fixed an issue where some exotic biomes incorrectly reported their weather as fine or calm
Fixed an issue where chairs did not display their text correctly
Fixed an issue where the launch fuel tutorial did not trigger correctly
Fixed a number of incorrect timings of mission update messages
Fixed an issue where activating the torch did not close the quick menu
Fixed an issue where Infra-Knife accelerator projectiles would originate from behind the player’s ship.
Fixed an issue where the freighter would not be visible to other players in multiplayer
Fixed a number of issues where expeditions would reward the wrong player in multiplayer
Fixed an issue where fleet frigates would return to the wrong location on completion of an expedition.
Fixed an issue where changing between first and third person camera while on a ladder would break player animations.
Fixed an issue where players would lose access to the main menu after reloading a save just after upgrading to NEXT
On PC, pressing P will default to opening the Log rather than Options. Options continues to be the default option for Esc.
Fixed an issue where Korvax eye textures would become misaligned.
Fixed an issue where falling animations would not play
Fixed an issue where the player would play the sliding animation while swimming
Fixed an issue that would stop players from firing or reloading their Multi-Tool in specific situations
Fixed an issue where Multi-Tool lasers would bend in the wrong direction.
Fixed an issue where the Multi-Tool glitched while going into the Analysis Visor
Fixed a number of issues for players in specific timezones
Ikzelf ben gekapt. Ik vond het inderdaad too much worden. Zal ook wel liggen dat ik voor de derde keer overnieuw ben begonnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Hmmm. Dan jammer dat je modules niet meer kunt verplaatsen nadat ze geinstalleerd zijn. Nou niet bepaald een 'mini game' waarmee ik me vermaak eigenlijk, gezien de resources die je ervoor nodig hebt.
Hoe ervaren jullie het grind gehalte? Des te meer ik het spel, hoe meer er te grinden valt. Hoorde ook dat met NEXT dit is toegenomen.
quote:Experimental patch nu beschikbaar en volgt later in patch 1.57:
Fixed an issue that prevented planets from being added to the Discovery timeline when exiting certain ship models
Fixed an issue that prevented players from using the Pulse Engine to escape between waves of Sentinel space fighters
Fixed an issue that could cause base NPC workers to become unresponsive after moving / deleting your base
Substantially increased the length of time fuel lasts in the hydroponic trays
Fixed a crash related to creatures
Fixed a crash related to terrain generation
Fix for an issue with PC shader compilation when the game is first booted which would occasionally result in a crash
Various performance improvements
Various improvements to load times (approximately 5-10% improvement to Warp times, 30% improvement to initial game load)
Fix to shader generation to boost performance on lower spec PCs
Fixed an issue that incorrectly limited the number of storage containers that could be built on the freighter
Fixed an issue that could prevent construction in the freighter base
Fixed an issue that could cause the 'Nearby buildings' scan on the signal booster to fail
Fixed an issue that prevented exploration-focussed frigates from charging their scanners
Fixed an issue that prevented damaged frigates from being completely repaired
Fixed an issue where players could start their game in inappropriate systems when starting in multiplayer
Marked icons are now automatically cleared on arrival at the marked target
Fixed a number of cases where the HUD would prompt to mark icons that did not need marking
Improved target locking for ship PvP
Improved the appearance of HUD markers on player ships
Fixed a number of visual issues around using the Analyser Visor in very specific circumstances
Improved the mapping of the Steam Controller
Removed an obsolete building product from the blueprint analyser
Combat music now triggers when fighting biological horrors
Slightly increased the damage dealt by biological horrors
Fixed an issue that could cause expedition rewards to artificially increase after save/loading
Fixed an issue where the Personal Forcefield could be deployed on 0% charge
Fixed an issue where the Mining Beam and other weapon effects displayed the wrong colour in multiplayer
Fixed an issue where the screen on the Multi-Tool would display the wrong ammo count for the Blaze Javelin
Fixed an issue where the Multi-Tool was invisible in Photo Mode
Fixed an issue where the Personal Forcefield would remain in-world forever when cycling Alt Weapon modes
Fixed an issue where meleeing while sprinting could cause an animation glitch
Improved the appearance of clouds in 4K/1440p modes
Visual improvements made to some exotic biomes
Visual improvements made to the space station technology merchants
Increased the visibility of underground toxic hazards
Visual improvements to buried technology modules
Kijk in het water, kijk in de lucht, kijk op het land, vlieg telkens maar naar de andere kant van de planeet en weer proberenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:11 schreef HSG het volgende:
Ik ben nu op een planeet alle dieren aan het scannen. Kan echter de laatste maar niet vinden.
Iemand ideeën?
Het heeft in ieder geval geen water dus dat scheelt. Ik ben al tig keer naar de andere kant van de planeet gereisd maar helaas het mocht niet baten. Zelfs in de nacht gezocht...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kijk in het water, kijk in de lucht, kijk op het land, vlieg telkens maar naar de andere kant van de planeet en weer proberen
Ik blijf het een domme missie/trophy vinden.....quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval geen water dus dat scheelt. Ik ben al tig keer naar de andere kant van de planeet gereisd maar helaas het mocht niet baten. Zelfs in de nacht gezocht...
4 keer een 'standing increased' dat is niet 4 ranks (gelukkig).quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:40 schreef Droopie het volgende:
Ben je niveau 5 van 9 vriendjes met de Vykeen, komt er zo begin missie moet ik er nog 4 omhoog
Het kan ook een dier zijn dat enkel tijdens slecht weer en 's nachts te voorschijn komt. Ook zijn er erg kleine dieren. Heb al insecten gehad die ik nooit had opgemerkt als ik er niet toevallig met mijn scanner over was gegaan en een paar rode punten zag.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval geen water dus dat scheelt. Ik ben al tig keer naar de andere kant van de planeet gereisd maar helaas het mocht niet baten. Zelfs in de nacht gezocht...
Ik let zo goed mogelijk op. Hoewel ik laatst ook al een tip had gelezen:quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:06 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Het kan ook een dier zijn dat enkel tijdens slecht weer en 's nachts te voorschijn komt. Ook zijn er erg kleine dieren. Heb al insecten gehad die ik nooit had opgemerkt als ik er niet toevallig met mijn scanner over was gegaan en een paar rode punten zag.
Velen gingen je al voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:37 schreef Armil het volgende:
Het blijft tot de verbeelding spreken hoe alles automatisch gegenereerd is. Onwerkelijk zo groot. Ik moet er niet bij gaan blowen, want dan ga ik denken dat ik zelf misschien ook wel in zo'n wereld leef.
Vandaag ook weer een lange tijd gezocht naar het laatste dier maar helaas geen resultaat. Heb jij nog tips?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:28 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Dat kan wel helpen heb ik ook al gemerkt. Gisteren trouwens het andere uiterste mee gemaakt. Ik land op een planeet scan wat ik rond me zie en heb alle dieren. Het waren er maar 5.
Maar het is voor mij niet echt meer een prioriteit om die milestones te halen, dus steek er zelden veel tijd in om ze allemaal te vinden. Als er een teller bij de trophies stond van hoe vaak je ze al gehaald hebt, dan zou er bij NMS bij ze allemaal een x5 staan, een aantal nu x6.
Zodra ik er één vind, hoor je het directquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:30 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een multitool nodig, waarom kan ik mijn waypoints niet vinden als ik het geld heb
Dan is zo een planeet toch groot als je zoekt naar dat laatste dierquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Vandaag ook weer een lange tijd gezocht naar het laatste dier maar helaas geen resultaat. Heb jij nog tips?
Nee dit is een planeet zonder water (grappig want er zijn wel wolken). Wel genoeg flora en fauna. Momenteel vlieg ik maar wat rond, verdien bakken met geld en ontdek steeds meer dingen. Dan is idd zo'n planeet erg groot.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dan is zo een planeet toch groot als je zoekt naar dat laatste dier
Al gezocht als het net licht of donker begint te worden? Misschien is er ergens een grot met water waar een dier in leeft.
Anders verder reizen en later terug komen.
De laatste update en de Xbox launch hebben aardig wat geld in het laatje gebracht.quote:No Man’s Sky raked in $24 million last month, and Fortnite may finally be slowing down
https://www.onmsft.com/ne(...)ally-be-slowing-down
Spel zit echt nog vol met glitches, crashes en bugs. Helemaal de mensen met een oude save.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:34 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik help net een freighter, blijkt het een 34 slots S klasse te zijn. Ik druk op compare en de game crashed compleet. Na opnieuw starten heb ik nu de looks van de nieuwe freighter maar de stats (18 slots C klasse). Dat was wel effe vloeken.
Aan de andere kant, alle blueprints voor het maken van stasis devices gevonden. Dat maakt veel goed.
Vind je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:05 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik heb mijn oude save opgegeven. De problemen bleven komen. Nu met mijn nieuwe save al weer helemaal bij. Het helpt wel als je het allemaal al een keer gedaan hebt. Dit keer ging het allemaal sneller.
Gewoon alles erin donderen en iets anders gaan doen. Refinery doet zijn ding wel hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind je?
Ik erger me dood dat ik nu met bijna alles grondstoffen in een raffinederiwAriekrij moet flikkeren en veel moet wachten, daarom speel ik niet meer verder.
quote:Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef Crutch het volgende:
Lol.
Biological Horrors kunnen je nu van je veilige schuilplekje af spugen.
Zondag nog even gespeeld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:25 schreef NatteBever het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die dit fanatiek spelen?
In het begin en tijdens update 1.1. Bij de andere grote update een paar dagen tot weken gespeeld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:25 schreef NatteBever het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die dit fanatiek spelen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:44 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nomanssky.com/2018/10/no-mans-sky-the-abyss/
Volgende week weer een grote update
Onderzeeër zal er wel in zitten volgens een eerdere leak.
Dit is weer een grotere update.quote:No Man’s Sky Visions Update 1,75 vroegtijdig op YouTube.
Discovery a more varied, more diverse universe in the Visions update. Introducing new environmental biomes, new planet types, more colorful worlds, new flora and fauna, archaeology, salvaging and much more.
-"New worlds"
-Improved color pallette
-Alien artifact collection
-Crashed freighters are now procedural.
-Can be 'raided'
-Rainbows
-New fauna
-Salvagable alien scrap
-5x the planetary biomes
-Corrupt sentinel drones
-Archeology. Digging up rare alien skeletal remains
-New emotes
-Global community missions
-Visual enhancements including skies and atmospherics
-New precious materials
-Harsher environments
-Fireworks
-New base parts
-More to come after Visions update
Morgen komt de update al.quote:Sean Murray
@NoMansSky
Volgen @NoMansSky volgen
Meer
No Man's Sky Visions
A large free update dropping tomorrow - introducing new biomes, RAINBOWS, more colourful worlds, new fauna and flora, archaeology, salvaging, FIREWORKS, and much more...
1:51
4.575 keer bekeken
05:54 - 21 nov. 2018
Same here, binnenkort maar weer eens aanslingerenquote:Op woensdag 21 november 2018 23:23 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet meer gespeeld sinds Next, dus deze twee updates en die paar updates voor Abyss met de bugfixes en paar extra features.
Retweet over een kleine aankondiging zoals vorig jaar dat Next zou uitkomen.twitter:
Even later deze tweet. Komt weer een update aan.twitter:
Intredasting.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:10 schreef DKUp het volgende:Retweet over een kleine aankondiging zoals vorig jaar dat Next zou uitkomen.twitter:Even later deze tweet. Komt weer een update aan.twitter:
twitter:NoMansSky twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 14:02:46 No Man’s Sky BEYOND, a major free chapter, coming Summer 2019.With three updates in one:1) No Man's Sky Online2) ?3) ?We're working out butts off on something specialMore Info soon ❤https://t.co/YtKimYyj6U https://t.co/Txi8orUIs9 reageer retweet
https://www.nomanssky.com/2019/03/no-mans-sky-beyond/quote:First details on No Man’s Sky Beyond, the huge new expansion coming to the PS4 sci-fi adventure this summer
Hello Games is rolling three massive updates into one expansion, starting with No Man's Sky Online
Hello everyone. We know that there is a lot of hunger out there for news and updates on No Man’s Sky. We wanted to share some information from behind the scenes. Our next chapter will be called No Man’s Sky Beyond, coming Summer 2019.
Each chapter for No Man’s Sky has been more successful than the last. Thanks to our community, NEXT – our large release last year – was especially so. It went on to bring enjoyment to millions of new players, and it helped to change the legacy of this game we care so much about.
Earlier this year, whilst working on our roadmap of three future updates, we decided we wanted to interweave their features, and had a vision for something much more impactful.
We are excited to announce that Beyond will contain those three major updates rolled into one larger free release.
The first component of Beyond we are announcing today is No Man’s Sky Online.
No Man’s Sky Online includes a radical new social and multiplayer experience which empowers players everywhere in the universe to meet and play together.
Whilst this brings people together like never before, and has many recognisable online elements, we don’t consider No Man’s Sky to be an MMO – it won’t require a subscription, won’t contain microtransactions, and will be free for all existing players.
These changes are an answer to how we have seen people playing since the release of NEXT, and is something we’ve dreamed of for a long time.
We will talk more about each component when we know we can be precise, and look forward to sharing more in the coming weeks.
Beyond will be our most ambitious chapter so far, and something we’ve been working ridiculously hard on. We’ll continue to support No Man’s Sky in this way for the foreseeable future.
It’s unexpected but so rewarding to see so many accolades and nominations for No Man’s Sky as Best On-going or Most Evolved this year. To some NEXT may have felt like a natural end-point for our journey, but for us it was another step on a longer voyage.
https://blog.eu.playstati(...)-summer/#sf209431935
Dit vind ik eigenlijk helemaal geen gek idee.quote:
Dit zou ik wel willen, en met het dikgedrukte zou ik al tevreden zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:38 schreef DKUp het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar die twee andere onderdelen inderdaad.
Zaken die ze mogen veranderen en toevoegen.
Flora en Fauna-update:
-AI verbeteringen;
-Een soort van dierentuin maken met gevonden schepsels;
-Meer verschillende soorten flora en fauna;
-Grote en kleine flora en bossen/wouden.
Space-update:
-Planeten die je ziet draaien;
-Meer soorten planeten, groot en klein;
-Meer kleuren.
Overige zaken:;
-Grafische update;
-Betere performance;
-VR-ondersteuning;
-Meer soorten missies;
-Meer dingen om te doen;
Zelf nooit gedaan dus pin me er niet op vast, maar het zou nu zo moeten zijn dat wanneer je speelt je online speelt, mensen kunnen random je sessie joinen en dan zullen ze bij je in de buurt spawnen geloof ik. Maar, mocht je je sessie open hebben, en je komt een andere speler random tegen die ook zijn sessie open heeft (sessie open is standaard dacht ik) dan joinen jullie elkaar automatisch en kun je inderdaad zo iemand tegen komen, dacht ik. Maar kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Is het nu al zo dat je mensen tegenkomt op planeten die ook spelen of ist nog steeds solo
Volgens mij moet je actief zoeken naar een sessiequote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zelf nooit gedaan dus pin me er niet op vast, maar het zou nu zo moeten zijn dat wanneer je speelt je online speelt, mensen kunnen random je sessie joinen en dan zullen ze bij je in de buurt spawnen geloof ik. Maar, mocht je je sessie open hebben, en je komt een andere speler random tegen die ook zijn sessie open heeft (sessie open is standaard dacht ik) dan joinen jullie elkaar automatisch en kun je inderdaad zo iemand tegen komen, dacht ik. Maar kan het mis hebben.
Ook VR op pctwitter:NoMansSky twitterde op maandag 25-03-2019 om 23:04:40 No Man’s Sky Virtual Reality for Playstation *and* Steam VRA free update, part of - BEYOND - coming Summer 2019🤯 😎 https://t.co/SnRwBNYZ00 reageer retweet
quote:NO MAN’S SKY BEYOND – VIRTUAL REALITY
Hello Everyone,
We’re very excited to be able to tell you more about No Man’s Sky: Beyond. A major free update coming in summer 2019 and the next big chapter in our journey.
Beyond is the culmination of several different strands of development. The first component, No Man’s Sky Online, was announced a few weeks ago. A dramatically updated multiplayer experience means players will be able to explore and play together like never before.
Today we’re thrilled to announce the next major component of Beyond: No Man’s Sky Virtual Reality.
As creators of No Man’s Sky, we are in love with everything sci-fi. Virtual reality feels like a science fiction become real, and has always seemed like a perfect fit for this futuristic game of ours.
It’s completely unique to land on a world that no-one has ever seen before and to really feel as if you’re there, and the team has worked so hard to make this a true VR experience rather than a port.
Grab the joystick and thruster to fly your starship over an unexplored alien planet as you peer out of the cockpit at the view below. Reach into your backpack to grab your multitool, touch it to switch to terrain manipulation, and carve out intricate shapes with unprecedented control. Play in multiplayer and casually wave to your non-VR friends or fist bump your PSVR peers.
No Man’s Sky Virtual Reality is not a separate mode, but the entire game brought to life in virtual reality. Anything possible in No Man’s Sky, NEXT or any other update is ready and waiting as an immersive and enriched VR experience.
No Man’s Sky Virtual Reality, like all the parts of Beyond, will be free to existing players. However, we’re excited to announce that the release of Beyond will see an exclusive retail release of the game on PlayStation 4. This physical edition will come with the base game, VR support, and every update so far, including Beyond.
No Man’s Sky Virtual Reality will bring the experience to PlayStation VR and Steam VR, and will be released simultaneously on both platforms.
By bringing full VR support, for free, to the millions of players already playing the game, No Man’s Sky will become perhaps the most owned VR title when released. This amazes us, and is utterly humbling. The team is working so hard to live up to the expectations that creates. We are excited for that moment when millions of players will suddenly update and be able to set foot on their home planets and explore the intricate bases they have built in virtual reality for the first time.
As well as Online and Virtual Reality, No Man’s Sky Beyond contains a third major feature set that we’ll be talking more about when we can.
This is an exciting time. Thank you so much for being with us on this most ambitious chapter of No Man’s Sky.
Sean
https://www.nomanssky.com/2019/03/no-mans-sky-beyond-vr/
Over het derde onderdeel kunnen ze nog niks over zeggen, dus vermoedelijk zou dat de laatste van de drie updates zijn geweest en dus nog niet helemaal af.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jammer dat de zomer nog ver weg is. Man, wat heb ik hier een zin in. Dat gaat weer een volledige restart worden voor mij, kan niet wachten op het moment dat 'het licht aan gaat' en ik op een onbekende planneet gestrand ben, en daadwerkelijk om me heen kan kijken, kijken naar dingen die nog nooit een ander heeft gezien, voor 't eerst weg vliegen van een planeet.
Dit gaat echt grandioos worden .
Nog wel erg nieuwsgierig wat het 3e onderdeel gaat zijn van de update. Online: care. VR: YES! Hopelijk nog een graphics update/overhaul en roterende planeten ofzo.
Nee, zal ook wel even gaan duren voordat daar meer bekend over gaat worden. "Zomer" duurt ook nog even natuurlijk, lijkt me dat ze wel even een maand of 2 wachten om de hype weer levend te houden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Over het derde onderdeel kunnen ze nog niks over zeggen, dus vermoedelijk zou dat de laatste van de drie updates zijn geweest en dus nog niet helemaal af.
Ja, maar PS VR-verschillen tussen die twee zou ik niet weten. Ik weet wel dat No Man’s Sky 1080p 60fps is/was op de PS4 Pro. De nieuwe Xbox en PS5 zullen ook wel updates krijgen voor dit spel volgend jaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, zal ook wel even gaan duren voordat daar meer bekend over gaat worden. "Zomer" duurt ook nog even natuurlijk, lijkt me dat ze wel even een maand of 2 wachten om de hype weer levend te houden.
Trailerbeelden kwamen overigens van een PS4Pro volgens Sony zelf. Ik zou echt wel onder de indruk zijn als ze het huidige niveau van graphics vast kunnen houden, ook op de base PS4.
Had jij niet een Pro? En ooit een VR toch? Kon je dat verschil nou nog merken of nooit getest? Of überhaupt; No Man's Sky op een Pro, veel verschil?
Ik zou bijna t spel weer opnieuw kopenquote:Op maandag 25 maart 2019 22:32 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
PS VR-support in de Beyond-update.
Misschien is het spel weer voor ¤10,- ergens te vinden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou bijna t spel weer opnieuw kopen
Ja daar heb ik m destijds ook voor gekocht, maar kon me niet boeien.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien is het spel weer voor ¤10,- ergens te vinden.
Thanks, hier kan ik wat mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:59 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Je kan extra verdienen door je scanner in je multitool te verbeteren. Op de ruimtestations kan je die upgrades voor je multitool, schip en ruimtepak vinden.
Je hebt 3 upgrades voor het scannen van dieren en ook 3 voor het scannen van planten. Installeer ze allemaal rond je scanner en let er op dat ze elkaar allemaal raken dan krijg je een kleine extra boost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |