abonnement Unibet Coolblue
pi_180824185


quote:
No Man's Sky is een sciencefiction action-adventure- en survivalspel in een “oneindig” universum (procedurele generatie) ontwikkeld en uitgegeven door Hello Games. Er komen regelmatig gratis updates uit om het spel te verbeteren. Sinds update 1.5 Next is het mogelijk om met drie andere spelers te spelen. Na update 1.5 Next volgt het eerste seizoen van wekelijkse content en community events. Dit is gratis voor alle spelers. Het spel is verkrijgbaar voor de PC, PS4 (Pro) en Xbox One (S en X).
1.1 The Foundation Update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.2 The Path Finder Update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.3 The Atlas Rises Update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.5 Next:



Volledige inhoud Next Update

Handige links met meer informatie over No Man’s Sky (tips, bugs, updates, de inhoud van de patches en meer):

Officiële No Man’s Sky website

Galactic Atlas

Reddit

BUGreport Reddit - good read

Steam Community

NMS-wiki

[ Bericht 3% gewijzigd door DKUp op 30-07-2018 08:11:34 ]
SOONY
pi_180824919
Ik kom er net achter dat je ook modules kunt kopen. Heb dus nu een Supreme scanner module voor m'n multi-tool. Geeft een bonus van +/- 6600% op het scannen van nieuwe flora en fauna _O- Heeft wel iets van 400 nanite clusters gekost.

Geen idee hoe lang dit al in de game zit, maar ik ben blij dat ik er nu achter ben gekomen :9
pi_180824958
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 23:47 schreef lord_bono het volgende:
Ik kom er net achter dat je ook modules kunt kopen. Heb dus nu een Supreme scanner module voor m'n multi-tool. Geeft een bonus van +/- 6600% op het scannen van nieuwe flora en fauna _O- Heeft wel iets van 400 nanite clusters gekost.

Geen idee hoe lang dit al in de game zit, maar ik ben blij dat ik er nu achter ben gekomen :9
Sinds 1.3, ik moet het nog fixen :P
SOONY
pi_180828533
Blijft jammer dat dit het enige spel van de honderden, wat maar niet lekker wil lopen op mn pc.
Gek want de eerste versie deed het juist heel goed in tegenstelling tot veel andere mensen.

Paar patches later was het niet meer te doen op 60fps en ben ik noodgedwongen het op 30fps te zetten en met deze patch hapert t nog steeds.
Echt vreemd, maar goed herkocht op ps4. :P
  maandag 30 juli 2018 @ 08:27:43 #5
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180828770
Ik wilde opnieuw beginnen op survival, maar werd steeds gedropt op een giftige planeet zonder grot of wat dan ook in de buurt. Ik ging steeds kapot voordat ik ook maar ergens op adem kon komen :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_180828874
quote:
New dynamic tessellation enables detailed terrain height maps without sacrificing performance. Tessellation will be rolling out in parity to all platforms that can support it very soon.

Dynamic volumetric clouds create more realistic planetary atmospheres. Increased quality clouds will be rolling out in parity to all platforms very soon.
Dit komt trouwens nog in NMS.
De wolken uit de trailer zien er mooier uit dan in het huidige spel. Volgens mij zijn dat de mooiere wolken.

[ Bericht 10% gewijzigd door DKUp op 30-07-2018 08:55:17 ]
SOONY
pi_180829736
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 08:27 schreef ShevaJB het volgende:
Ik wilde opnieuw beginnen op survival, maar werd steeds gedropt op een giftige planeet zonder grot of wat dan ook in de buurt. Ik ging steeds kapot voordat ik ook maar ergens op adem kon komen :')
_O-

zijn er nog truucks om enigsinds snel die laatste diersoort te vinden?

ik heb mij voorgenomen pas een stelsel te verlaten als ik alle diersoorten ontdekt heb opbde planeten..
en nu heb ik er dus 1 die ik niet echt snel gevonden krijg :{ :P
  maandag 30 juli 2018 @ 11:48:33 #8
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_180831409
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 09:54 schreef mschol het volgende:

[..]

_O-

zijn er nog truucks om enigsinds snel die laatste diersoort te vinden?

ik heb mij voorgenomen pas een stelsel te verlaten als ik alle diersoorten ontdekt heb opbde planeten..
en nu heb ik er dus 1 die ik niet echt snel gevonden krijg :{ :P
Nieuwe vliegende soorten ... ?

Soms lopen er wat dingen op het land, die lijken dan 1 op 1 op elkaar, maar toch 2 verschillende.

Al laat de scanner wel een rood of groen bolletje zien.

Geen id. of er ook grot of water only dieren zijn?
Dum de dum
pi_180831487
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 09:54 schreef mschol het volgende:

[..]

_O-

zijn er nog truucks om enigsinds snel die laatste diersoort te vinden?

ik heb mij voorgenomen pas een stelsel te verlaten als ik alle diersoorten ontdekt heb opbde planeten..
en nu heb ik er dus 1 die ik niet echt snel gevonden krijg :{ :P
Ik vlieg meestal naar de andere kant van de planeet en ik let goed op de lucht (en eventueel in het water). Hoewel ik die trophies nooit heb gekregen, omdat ik het niet boeiend vind om alle diersoorten te vinden :P
SOONY
pi_180835168
Patch 1.52.1 live op PC, consoles volgen.

Tutorial missie toegevoegd voor mensen met een oude basis, bug- en crashfixes.
https://www.nomanssky.com/2018/07/next-patch-1-52-1/
SOONY
pi_180835202
Wanneer zouden ze beginnen met die wekelijkse missies e.d.?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 30 juli 2018 @ 14:49:25 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180835223
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:46 schreef DKUp het volgende:
Patch 1.52.1 live op PC, consoles volgen.

Tutorial missie toegevoegd voor mensen met een oude basis, bug- en crashfixes.
https://www.nomanssky.com/2018/07/next-patch-1-52-1/
Oh nice. mijn oude basis missie is fucked op het moment. kan er helemaal niets mee en als ik dan scan voor een bruikbare lokatie krijg ik wel een melding maar komt het alsnog nergens waar ik het kan vinden ;(. Nu heb ik maar een oude basis maar daar kreef ik wel de missies nieuwe stijl dus dat is ook wel geinig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180836099
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Wanneer zouden ze beginnen met die wekelijkse missies e.d.?
Als het goed is deze week.

https://www.gamespot.com/(...)next-m/1100-6460577/

Maar hoe of wat is nog niet duidelijk.
SOONY
pi_180836164
Maar wat is nou eigenlijk beetje de toegevoegde waarde van multiplayer?
(she/her)
  maandag 30 juli 2018 @ 15:54:19 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180836339
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:45 schreef Fylax het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk beetje de toegevoegde waarde van multiplayer?
Ik heb het nog niet gedaan maar dan kan je wel fijn die sentinels bitchslappen natuurlijk. En gewoon een hele grote penisberg bouwen in een kwart van de tijd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180836420
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:45 schreef Fylax het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk beetje de toegevoegde waarde van multiplayer?
Hetzelfde spel maar dan met meerdere mensen. Voor mij hoeft het niet :P
SOONY
  maandag 30 juli 2018 @ 16:58:06 #17
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_180837662
Er is blijkbaar een bug die je savegames verziekt, lijkt iets te maken te hebben met die freighter expedities die je eropuit kan sturen ...
Dum de dum
  maandag 30 juli 2018 @ 18:11:06 #18
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_180838777
Ik vond het toch wel kutter. Je moet veel meer tussentijds shit grinden, nu zelfs door raffinaderijen (weet ik veel) heen pleuren etc.

Alles kost veel meer tijd om te maken.
pi_180840402
Performance is wel op bijna ieder platform ruk :X

Je moet bijna wel op Locked spelen op de PS4 (Pro).
SOONY
pi_180840455
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:11 schreef RickoKun het volgende:
Ik vond het toch wel kutter. Je moet veel meer tussentijds shit grinden, nu zelfs door raffinaderijen (weet ik veel) heen pleuren etc.

Alles kost veel meer tijd om te maken.
Ja, dingen maken kost veel meer tijd ;(
SOONY
pi_180841309
Patch 1.52.2 live op PC, consoles volgen. Twee patches op een dag :D

https://www.nomanssky.com/2018/07/next-patch-1-52-2/
SOONY
pi_180842002
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:11 schreef RickoKun het volgende:
Ik vond het toch wel kutter. Je moet veel meer tussentijds shit grinden, nu zelfs door raffinaderijen (weet ik veel) heen pleuren etc.

Alles kost veel meer tijd om te maken.
er is idd een hoop gedaan om meer tijd in kwijt te zijn..


ik mis ook een beetje hoe je aan je atlas pass kan komen, nu hebben ze het hoofdzakelijk over 'awakenings',
ik neem aan dat het vanzelf wel komt..


maar goed, twijfel nog of ik oude save zal opstarten..
pi_180842258
Ze hadden wel wat meer mogen doen met het gezamelijk met je vrienden vliegen en dat je op een basis meer kan samenwerken.

Misschien komt het nog :)
Hell To The Liars
pi_180842650
Na wat gezeik eindelijk een freighter gekregen _O_ Nu komt het misschien nog eens ergens.

Nou moet ik alleen wel zeggen, hier voor koste het miljoenen om zo'n ding te kopen en nu krijg je hem op een bordje aangereikt. Voelt dan ook weer een beetje cheap, maar is nog steeds beter dan grinden :Y
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 08:50:25 #25
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_180848879
even kopie plakken vanaf ander forum ;) :

Ik heb na 25 uur in het spel me eerste echte mini basis gemaakt. ik ben nu momenteel nog op die planeet, maar vraag me af omdat ik nog geen teleporter heb staan daar, kan ik nog terug naar deze basis of moet ik dat via de teleporter doen in de ruimte?

en hoe komen jullie aan al die mijnlaser upgrade's? als ik in de ruimtestation ben heb ik alles gekocht daar wat ik kon, maar dat zijn precies upgrades die ik niet wil! en ze worden niet vervangen door nieuwe andere.

Ook heb ik geen missies meer voor mijn fregat vloot. had alles missies gedaan maar er komen geen nieuwe bij!? of is dat geduld hebben?
pi_180848982
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 08:50 schreef endechaos het volgende:
even kopie plakken vanaf ander forum ;) :

Ik heb na 25 uur in het spel me eerste echte mini basis gemaakt. ik ben nu momenteel nog op die planeet, maar vraag me af omdat ik nog geen teleporter heb staan daar, kan ik nog terug naar deze basis of moet ik dat via de teleporter doen in de ruimte?

en hoe komen jullie aan al die mijnlaser upgrade's? als ik in de ruimtestation ben heb ik alles gekocht daar wat ik kon, maar dat zijn precies upgrades die ik niet wil! en ze worden niet vervangen door nieuwe andere.

Ook heb ik geen missies meer voor mijn fregat vloot. had alles missies gedaan maar er komen geen nieuwe bij!? of is dat geduld hebben?
Als je nog geen teleporter hebt gebouwd is het een kwestie van terugwarpen naar je thuis-systeem. Ik zou een teleporter bouwen (die kost niet veel resources) zodat je later altijd terug kan.
Mininlaser upgrades vind je dan weer in het spacestation van het volgende systeem waar je heen gaat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_180848989
quote:
9s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:46 schreef DKUp het volgende:
Performance is wel op bijna ieder platform ruk :X

Je moet bijna wel op Locked spelen op de PS4 (Pro).
Speel op zowel de XBOX ONE X als de PC maar kan niet zeggen dat ik hier last van heb eigenlijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_180849023
quote:
9s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:46 schreef DKUp het volgende:
Performance is wel op bijna ieder platform ruk :X

Je moet bijna wel op Locked spelen op de PS4 (Pro).
op de pc heb ik nergens last van, neef van mij kan hem niet meer acceptabel spelen op pc
  dinsdag 31 juli 2018 @ 09:08:29 #29
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_180849061
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als je nog geen teleporter hebt gebouwd is het een kwestie van terugwarpen naar je thuis-systeem. Ik zou een teleporter bouwen (die kost niet veel resources) zodat je later altijd terug kan.
Mininlaser upgrades vind je dan weer in het spacestation van het volgende systeem waar je heen gaat.
dat is het juist. ik kan nog geen teleporter bouwen. en in de space stations komen geen nieuwe upgrades. degene die ze hebben, heb ik allemaal al, ook in de vorige systemen. misschien een bug?
  dinsdag 31 juli 2018 @ 09:27:22 #30
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180849261
Zijn jullie verder gegaan met jullie oude save of gewoon opnieuw begonnen?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_180849300
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:27 schreef ShevaJB het volgende:
Zijn jullie verder gegaan met jullie oude save of gewoon opnieuw begonnen?
ik ben opnieuw begonnen
  dinsdag 31 juli 2018 @ 09:36:21 #32
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180849347
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben opnieuw begonnen
Dat wil ik dus ook. Vanavond nog maar eens proberen, zie m'n eerdere post :P Dat was echt dramatisch.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_180849675
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:08 schreef endechaos het volgende:

[..]

dat is het juist. ik kan nog geen teleporter bouwen. en in de space stations komen geen nieuwe upgrades. degene die ze hebben, heb ik allemaal al, ook in de vorige systemen. misschien een bug?
Die teleporter moet je bouwen als je door de tutorial heenloopt geloof ik, heb je die wel afgerond?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 31 juli 2018 @ 10:07:22 #34
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_180849840
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:27 schreef ShevaJB het volgende:
Zijn jullie verder gegaan met jullie oude save of gewoon opnieuw begonnen?
Ik ook opnieuw, omdat ik hoorde dat sommige tehnologie etc niet meer zou werken?

Maar het gaat me nu veel trager af en bovendien is de manier van basis bouwen anders. Had ik op mijn oude save een high tech basis, nu heb ik een lame houten poep hutje

[ Bericht 0% gewijzigd door Rickocum op 31-07-2018 10:13:33 ]
  dinsdag 31 juli 2018 @ 10:41:23 #35
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_180850377
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die teleporter moet je bouwen als je door de tutorial heenloopt geloof ik, heb je die wel afgerond?
ik denk dat dat het is. ik ben nu pas verder gegaan met die tutorial. ik heb net iemand aangenomen een soort opzichter en kan nu een andere terminalplaatsen met een andere werknemer. ik ga vanmiddag nog even verder en zal laten weten hoe het dan is.
pi_180850467
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:41 schreef endechaos het volgende:

[..]

ik denk dat dat het is. ik ben nu pas verder gegaan met die tutorial. ik heb net iemand aangenomen een soort opzichter en kan nu een andere terminalplaatsen met een andere werknemer. ik ga vanmiddag nog even verder en zal laten weten hoe het dan is.
? ik moest die portal bouwen bij de tutorial op de startplaneet nadat je een huis hebt gebouwd.
Wat jij nu omschrijft heb ik nog helemaal niet gehad.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:35:37 #37
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_180851316
Anders moeten jullie even in jullie logboek kijken, daar staat wel in wat je huidige verhaalmissie is.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:34:05 #38
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_180852546
als ik in logboek kijk staat er dat ik terug moet naar de basiscomputer om dingen te uploaden.
alleen de basiscomputer is niet bereikbaar. een nieuwe basiscomputer mocht ook niet baten.

ben bang dat ik door tutorial niet heb ben gegaan en nu kan ik niks meer met die missie.

Denk dat ik overnieuw ga beginnen. ik heb nu wel veel al maar denk dat ik toch een sterkere start kan maken, nu ik weet hoe het spel werkt.


voordat ik de keuze maak om opnieuw te beginnen. ik lees veel klachten over base building bugs, zo ook ikzelf. het raarste is dat me basis computer midden in de ruimte een blauw stofbolletje is hebben er meer base building bugs? zo ja dn wacht ik wel met opnieuw tot een nieuwe update er is!

[ Bericht 25% gewijzigd door endechaos op 31-07-2018 12:39:43 ]
pi_180852910
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Anders moeten jullie even in jullie logboek kijken, daar staat wel in wat je huidige verhaalmissie is.
Ik heb geen issues, alleen endechaos ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_180852987
een dezer dagen eens een groepje van 10+ maken en elkaar bezoeken :)

ik heb al een club van 4
Hell To The Liars
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:05:55 #41
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_180853007
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb geen issues, alleen endechaos ;)
haha ja ik kom gewoon niet verder met die missie van basis bouwen. ik heb ook alleen zo een rond ding wat ik neer kan zetten met een computer. voor de rest vrijwel niks. daarom denk maar met de tutorial eerst de basis tutorial afmaken, dan de rest. bij een nieuwe save dan. wel zonde zit al weer 25 uur in.maar goed het is niet anders.
pi_180853488
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:04 schreef Droopie het volgende:
een dezer dagen eens een groepje van 10+ maken en elkaar bezoeken :)

ik heb al een club van 4
Er kunnen niet meer mensen dan 4 in een groep toch?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_180862613
Ik was bezig met zo’n drop pod repairen, maar ik miste een grondstof. Dus ik ging even een grondstof kopen, maar nu kan ik die pod niet meer vinden. Is er een manier om een wayloint te plaatsen ofzo? Trade stations raak ik ook steeds kwijt :P
pi_180862643
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 21:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik was bezig met zo’n drop pod repairen, maar ik miste een grondstof. Dus ik ging even een grondstof kopen, maar nu kan ik die pod niet meer vinden. Is er een manier om een wayloint te plaatsen ofzo? Trade stations raak ik ook steeds kwijt :P
Scanner erbij pakken en dan square op PS4. Op een ander platform weet ik het niet :p

Moet je wel opletten dat je geen ander point of interest tagged dmv square ingedrukt te houden, want dan raak je je waypoint kwijt.
Doe eens niet.
pi_180863200
Benieuwd Wanneer we iets horen over het eerste seizoen van wekelijkse content en community events.
SOONY
  woensdag 1 augustus 2018 @ 12:57:29 #46
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180873335
Ik kwam een zoemend ei ofziets tegen, meteen kapot gemaakt natuurlijk en toen kwamen er van die gevaarlijke aliens uit. keihard weggerend.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_180876664
quote:
6s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:57 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam een zoemend ei ofziets tegen, meteen kapot gemaakt natuurlijk en toen kwamen er van die gevaarlijke aliens uit. keihard weggerend.
Als je ze kapot maakt kun je een ei/lichtgevende bal uithalen. Zeker de moeite waard om ze op te rapen, zijn iets van 85000 waard per stuk. Die beesten zijn behoorlijk sterk, en blijven spawnen als je zo dood schiet volgens mij. Maar vaak liggen die rondom een genouwtje. Dan moet je gewoon met je jetpack op het gebouw gaan staan. Met wat geluk kun je dan aan de andere kant van het gebouw zonder problemen weer een bal pakken. Na een tijdje verdwijnen ze ook weer.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 15:54:24 #48
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180876979
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 15:40 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Als je ze kapot maakt kun je een ei/lichtgevende bal uithalen. Zeker de moeite waard om ze op te rapen, zijn iets van 85000 waard per stuk. Die beesten zijn behoorlijk sterk, en blijven spawnen als je zo dood schiet volgens mij. Maar vaak liggen die rondom een genouwtje. Dan moet je gewoon met je jetpack op het gebouw gaan staan. Met wat geluk kun je dan aan de andere kant van het gebouw zonder problemen weer een bal pakken. Na een tijdje verdwijnen ze ook weer.
Oh goeie tip, zal er op letten.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 1 augustus 2018 @ 16:08:43 #49
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_180877267
quote:
6s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:57 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam een zoemend ei ofziets tegen, meteen kapot gemaakt natuurlijk en toen kwamen er van die gevaarlijke aliens uit. keihard weggerend.
Hmmmm, had ik afgelopen weekend ook.
Alleen kreeg ik geen aliens maar die sentinels die gingen me meteen opsporen.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 16:10:23 #50
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180877305
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:08 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hmmmm, had ik afgelopen weekend ook.
Alleen kreeg ik geen aliens maar die sentinels die gingen me meteen opsporen.
Een soort van verrassingsei dus.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 1 augustus 2018 @ 16:11:05 #51
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_180877318
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:10 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Een soort van verrassingsei dus.
Booohhhhhhhhh!!!!!
pi_180889760
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

? ik moest die portal bouwen bij de tutorial op de startplaneet nadat je een huis hebt gebouwd.
Wat jij nu omschrijft heb ik nog helemaal niet gehad.
Een portal bouwen heb ik niet bij die startplaneet tutorials gehad?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_180889860
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 07:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Een portal bouwen heb ik niet bij die startplaneet tutorials gehad?
ik nog niet, moet eerst warpen naar ander systeem
  donderdag 2 augustus 2018 @ 08:19:32 #54
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180890088
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 07:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Een portal bouwen heb ik niet bij die startplaneet tutorials gehad?
Je hebt zo'n research format oid nodig, die kun je ontwikkelen in zo'n apparaat dat je neer kan zetten wanneer je de tutorials volgt. Voordat je dit kunt kopen moet je verborgen technologie opgraven.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_180894135
Net na wat moeite een unearthed treasure gevonnden. Opbrengst: 1.399.091 units :P
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:08:22 #56
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180894246
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
Net na wat moeite een unearthed treasure gevonnden. Opbrengst: 1.399.091 units :P
Verschijnt dat in je nabije omgeving als je scant?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_180894706
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:08 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Verschijnt dat in je nabije omgeving als je scant?
Ik was aan het rond lopen op een planeet en zag ineens ergens een ''unkown bulding'' dus ik daar kijken en eenmaal daar had ik optie om of een nieuw woord te leren of iets te leren over de geschiedenis. Ik ging voor het laatste en toen kwam er een andere plek stukje verder op de planeet waar ik naar toe moest. Daar moest ik dan weer 3 keys zoeken en toen ik die had kon de ''schat'' open maken.
pi_180894924
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:30 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik was aan het rond lopen op een planeet en zag ineens ergens een ''unkown bulding'' dus ik daar kijken en eenmaal daar had ik optie om of een nieuw woord te leren of iets te leren over de geschiedenis. Ik ging voor het laatste en toen kwam er een andere plek stukje verder op de planeet waar ik naar toe moest. Daar moest ik dan weer 3 keys zoeken en toen ik die had kon de ''schat'' open maken.
Met Navigation Data kun je die plekken ook vinden, je moet natuurlijk wel wat geluk hebben met de waarde :9
pi_180895239
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:30 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik was aan het rond lopen op een planeet en zag ineens ergens een ''unkown bulding'' dus ik daar kijken en eenmaal daar had ik optie om of een nieuw woord te leren of iets te leren over de geschiedenis. Ik ging voor het laatste en toen kwam er een andere plek stukje verder op de planeet waar ik naar toe moest. Daar moest ik dan weer 3 keys zoeken en toen ik die had kon de ''schat'' open maken.
Ik had dat dus ook toen ik die sleutels gevonden had, maar kon nergens die schat vinden dus nu een paar stelsels verder en heb die sleutels dus nog steeds bewaard, daar kan ik dan dus denk ik niks meer mee? ;(
pi_180895870
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:54 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Ik had dat dus ook toen ik die sleutels gevonden had, maar kon nergens die schat vinden dus nu een paar stelsels verder en heb die sleutels dus nog steeds bewaard, daar kan ik dan dus denk ik niks meer mee? ;(
Na dat ik de 3 keys had deed opnieuw scannen en toen zag ik dat de schat echt 20 meter verder op lag. Dus ik denk dat je daar wel weer ooit terug naar toe kan. Als je nog weet waar het was. :D
  donderdag 2 augustus 2018 @ 13:52:38 #61
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_180896527
O ik had de sleutels maarverkocht. Kon de schat ook niet vinden. Zal nog wel een keer kunnen
pi_180896706
Is het spel sinds Next mooier geworden, ook op de PS4? En kun je met een bestaande save verder spelen met de nieuwe features?

Ik heb er helaas de tijd niet meer voor
pi_180897900
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:45 schreef Fylax het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk beetje de toegevoegde waarde van multiplayer?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 15:22:48 #64
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180898451
quote:
Kun je elkaar neerknallen ja? lol. Nog niemand tegengekomen verder. Alleen meldingen dat er iemand in hetzelfde systeem was.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_180898801
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:59 schreef Apekoek het volgende:
Is het spel sinds Next mooier geworden, ook op de PS4? En kun je met een bestaande save verder spelen met de nieuwe features?

Ik heb er helaas de tijd niet meer voor
Wat is mooier, hangt toch van jezelf af.

En ja dat kan, maar waarschijnlijk heb jij er niks aan. Want je hebt geen tijd
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_180898818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat is mooier, hangt toch van jezelf af.

En ja dat kan, maar waarschijnlijk heb jij er niks aan. Want je hebt geen tijd
Naja betere draw distance zou al beter zijn.

En ja klopt.
pi_180903332
NEXT PATCH 1.53 is uit voor de PC, PS4 en vermoedelijk Xbox One.
https://www.nomanssky.com/2018/08/next-patch-1-53/

Voor de consoles zijn de updates van 1.52.1 en 1.52.2 meegenomen in deze patch.
SOONY
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:16:06 #68
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180912418
Eindelijk een bewoonbare planeet gevonden zonder dat je de omgevingsbescherming nodig hebt, blijken de sentinels extra agressief te zijn :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_180912564
Ja mooi he? had een paradise planet en halverwege het bouwen van m'n outpost kwam er een storm voorbij van 180 graden celsius :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:30:47 #70
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180912574
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:29 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja mooi he? had een paradise planet en halverwege het bouwen van m'n outpost kwam er een storm voorbij van 180 graden celsius :')
_O-
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_180913369
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:42 schreef DKUp het volgende:
NEXT PATCH 1.53 is uit voor de PC, PS4 en vermoedelijk Xbox One.
https://www.nomanssky.com/2018/08/next-patch-1-53/

Voor de consoles zijn de updates van 1.52.1 en 1.52.2 meegenomen in deze patch.
als ze dat nou doen voor de pc, die tig kleinere patches wordt ik ook simpel van :P
pi_180913909
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:23 schreef mschol het volgende:

[..]

als ze dat nou doen voor de pc, die tig kleinere patches wordt ik ook simpel van :P
Ja, ze mogen wel wat grotere patches uitbrengen.

De weekly content en community events zijn ook nog geen spoor van te bekennen. De hoge kwaliteit wolken en tessellation moeten ook nog komen.
SOONY
pi_180914045
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:52 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja, ze mogen wel wat grotere patches uitbrengen.

De weekly content en community events zijn ook nog geen spoor van te bekennen. De hoge kwaliteit wolken en tessellation moeten ook nog komen.
Het is een week, de patches met meer impact moeten ook nog wel fatsoenlijk doorgetest kunnen worden natuurlijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_180923421
bugs bugs bugs, niet normaal.

Base building quests voor nieuwe data/blueprintd etc., echt compleet fucked, stuurt me steeds door naar mn freighter wat geen basis module heeft dus nutteloos.

Enige manier is 1 basis te hebben, die moet je dan steeds deleten en herbouwen anders blijft het bugged.
Op reddit wel een paar workarounds maar dat werkt niet altijd of voor iedereen.
Ik raad iedereen dan ook aan eerst alles wat betreft het base building af te ronden voor je ook maar iets anders doet. (Omdat sommige main quests het doorkruisen en je van alles moet bouwen.. wat je dan steeds weer potentieel moet deleten en herbouwen)

Apollo quest, kan compleet verneukt raken doordat het je naar een contact stuurt in een leeg stelsel zonder station, wat mij dus ook overkwam.
Workaround : koop een blueprint voor circular building op je basis (mooi voorbeeld hoe het elkaar kan kruisen) waardoor je toch naar de volgende stap kan gaan.

Frigates op een missie gaan altijd stuk minuten nadat je een save laad of herlaad.. wtf is dat toch.
Eerst niks aan de hand, reload, hoppa ja hoor een frigate of meer plots stuk zelfs op eenvoudige missies.

Warpen, zwart scherm vaak, maar je komt wel aan.
Stotterend geluid als je versneld vliegt naar een planeet bijv.

De lijst gaat door en door.
Die patches verbeteren wel wat maar dat is voornamelijk prestatie gericht en niet echt bug gericht in mijn mening.

Bovenstaande is op gebaseerd op een gloednieuwe save en gloednieuwe ps4.
pi_180923502
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
bugs bugs bugs, niet normaal.

Base building echt compleet fucked, stuurt me steeds door naar mn freighter wat geen basis module heeft dus nutteloos.

Enige manier is 1 basis te hebben, die moet je dan steeds deleten en herbouwen anders blijft het bugged.
Op reddit wel een paar workarounds maar dat werkt niet altijd of voor iedereen.
Ik raad iedereen dan ook aan eerst alles wat betreft het base building af te ronden voor je ook maar iets anders doet. (Omdat sommige main quests het doorkruisen en je van alles moet bouwen.. wat je dan steeds weer potentieel moet deleten en herbouwen)

Apollo quest, kan compleet verneukt raken doordat het je naar een contact stuurt in een leeg stelsel zonder station, wat mij dus ook overkwam.
Workaround : koop een blueprint voor circular building op je basis (mooi voorbeeld hoe het elkaar kan kruisen) waardoor je toch naar de volgende stap kan gaan.

Frigates op een missie gaan altijd stuk minuten nadat je een save laad of herlaad.. wtf is dat toch.
Eerst niks aan de hand, reload, hoppa ja hoor een frigate of meer plots stuk zelfs op eenvoudige missies.

Warpen, zwart scherm vaak, maar je komt wel aan.
Stotterend geluid als je versneld vliegt naar een planeet bijv.

De lijst gaat door en door.
Die patches verbeteren wel wat maar dat is voornamelijk prestatie gericht en niet echt bug gericht in mijn mening.

Bovenstaande is op gebaseerd op een gloednieuwe save en gloednieuwe ps4.
toch apart dat ik echt nog nergens last van heb op de pc
pi_180923568
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:58 schreef mschol het volgende:

[..]

toch apart dat ik echt nog nergens last van heb op de pc
Op de pc kom ik ook minder gedoe tegen, behalve dat het mn gpu meteen tot 80c pusht zonder enige reden die ik kan bevatten.
Toe het spel net uit was, geen enkel probleem, alle toeters en bellen aan 60fps niceeee.. misschien 64c max.
Sinds de eerste grote update destijds begon het plots alles zo te verhitten.
Snap er geen fluit van.

Dus nu dacht ik hey laat ik het op een ps4 proberen want ik ben gek op t spel en het concept an sich.
Maar dan ineens al die bugs.

Teleurstellend.
pi_180927683
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
bugs bugs bugs, niet normaal.

Base building quests voor nieuwe data/blueprintd etc., echt compleet fucked, stuurt me steeds door naar mn freighter wat geen basis module heeft dus nutteloos.

Enige manier is 1 basis te hebben, die moet je dan steeds deleten en herbouwen anders blijft het bugged.
Op reddit wel een paar workarounds maar dat werkt niet altijd of voor iedereen.
Ik raad iedereen dan ook aan eerst alles wat betreft het base building af te ronden voor je ook maar iets anders doet. (Omdat sommige main quests het doorkruisen en je van alles moet bouwen.. wat je dan steeds weer potentieel moet deleten en herbouwen)

Apollo quest, kan compleet verneukt raken doordat het je naar een contact stuurt in een leeg stelsel zonder station, wat mij dus ook overkwam.
Workaround : koop een blueprint voor circular building op je basis (mooi voorbeeld hoe het elkaar kan kruisen) waardoor je toch naar de volgende stap kan gaan.

Frigates op een missie gaan altijd stuk minuten nadat je een save laad of herlaad.. wtf is dat toch.
Eerst niks aan de hand, reload, hoppa ja hoor een frigate of meer plots stuk zelfs op eenvoudige missies.

Warpen, zwart scherm vaak, maar je komt wel aan.
Stotterend geluid als je versneld vliegt naar een planeet bijv.

De lijst gaat door en door.
Die patches verbeteren wel wat maar dat is voornamelijk prestatie gericht en niet echt bug gericht in mijn mening.

Bovenstaande is op gebaseerd op een gloednieuwe save en gloednieuwe ps4.
Stotterend geluid heb ik ook last van, maar dat is dan ook het enige van de lijst. Ook op PS4.
Doe eens niet.
pi_180927956
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:19 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Stotterend geluid heb ik ook last van, maar dat is dan ook het enige van de lijst. Ook op PS4.
Is ook het enige waar ik last van heb op de normale PS4. Broertje is 1x in de space anomaly gewarped. Maar verder draait het gewoon prima.
pi_180956062
Wat gebeurt er eigenlijk als je een nieuwe freighter koopt? Word je inventory uit je oude freighter dan overgezet of ben je dat allemaal kwijt? Is mij niet helemaal duidelijk.
  zondag 5 augustus 2018 @ 15:43:09 #80
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_180960770
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je een nieuwe freighter koopt? Word je inventory uit je oude freighter dan overgezet of ben je dat allemaal kwijt? Is mij niet helemaal duidelijk.
Dat moet je handmatig overzetten.

Ik ben al 2 dagen op zoek naar 2 Vy'keen daggers maar vind er geen. Iemand tips om die snel te vinden?
  maandag 6 augustus 2018 @ 08:52:53 #81
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180975502
Op een random freighter kwam ik commandant Grafturk tegen :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  maandag 6 augustus 2018 @ 08:56:03 #82
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180975546
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
bugs bugs bugs, niet normaal.

Base building quests voor nieuwe data/blueprintd etc., echt compleet fucked, stuurt me steeds door naar mn freighter wat geen basis module heeft dus nutteloos.

Enige manier is 1 basis te hebben, die moet je dan steeds deleten en herbouwen anders blijft het bugged.
Op reddit wel een paar workarounds maar dat werkt niet altijd of voor iedereen.
Ik raad iedereen dan ook aan eerst alles wat betreft het base building af te ronden voor je ook maar iets anders doet. (Omdat sommige main quests het doorkruisen en je van alles moet bouwen.. wat je dan steeds weer potentieel moet deleten en herbouwen)

Apollo quest, kan compleet verneukt raken doordat het je naar een contact stuurt in een leeg stelsel zonder station, wat mij dus ook overkwam.
Workaround : koop een blueprint voor circular building op je basis (mooi voorbeeld hoe het elkaar kan kruisen) waardoor je toch naar de volgende stap kan gaan.

Frigates op een missie gaan altijd stuk minuten nadat je een save laad of herlaad.. wtf is dat toch.
Eerst niks aan de hand, reload, hoppa ja hoor een frigate of meer plots stuk zelfs op eenvoudige missies.

Warpen, zwart scherm vaak, maar je komt wel aan.
Stotterend geluid als je versneld vliegt naar een planeet bijv.

De lijst gaat door en door.
Die patches verbeteren wel wat maar dat is voornamelijk prestatie gericht en niet echt bug gericht in mijn mening.

Bovenstaande is op gebaseerd op een gloednieuwe save en gloednieuwe ps4.
Ik ben al vrij snel een basis gaan bouwen. Vervolgens deed ik die Artemis quest, voltooide ik en toen gebeurde er niks. Later las ik dat de Apollo quest zou moeten beginnen, maar die heb ik dus compleet gemist. De Apollo quest helpt je met het bouwen van de basis. Ik hoop dat je de basis ook gewoon kunt voltooien zonder die quest.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_180975850
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 08:56 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Ik ben al vrij snel een basis gaan bouwen. Vervolgens deed ik die Artemis quest, voltooide ik en toen gebeurde er niks. Later las ik dat de Apollo quest zou moeten beginnen, maar die heb ik dus compleet gemist. De Apollo quest helpt je met het bouwen van de basis. Ik hoop dat je de basis ook gewoon kunt voltooien zonder die quest.
Apollo is meer npc's toevoegen aan je basis achtige dingen, die je inderdaad wel nodig hebt voor blueprints etc.

Ik vind het aan de ene kant leuker geworden maar de bugs, daar word ik wel moe van.
De basis quests heb ik weten te "omzeilen" door iedere keer als de timer afliep al bij de basis module ding te zijn waardoor de freighter niet geselecteerd werd als basis.

Dat soort dingen zijn best krankzinnig slecht gedaan, vooral omdat je het allemaal eigenlijk niet kan negeren. (nou ja technisch gezien kan het wel, maar word het er allemaal niet leuker op)
pi_180975883
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik vind het aan de ene kant leuker geworden maar de bugs, daar word ik wel moe van.
De basis quests heb ik weten te "omzeilen" door iedere keer als de timer afliep al bij de basis module ding te zijn waardoor de freighter niet geselecteerd werd als basis.
Ik kwam per toeval achter die timer, bleek dat ding al 6 uur genegeerd te hebben omdat ik met andere quests bezig was of met bounties. Zolang je die quest niet selecteert in je log doet het spel er niets mee toch?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_180975923
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik kwam per toeval achter die timer, bleek dat ding al 6 uur genegeerd te hebben omdat ik met andere quests bezig was of met bounties. Zolang je die quest niet selecteert in je log doet het spel er niets mee toch?
Nee, totdat je zelf er mee besluit verder te gaan, maar dan kan het dus prima buggy worden als jij de quest selecteert terwijl je freighter in hetzelfde systeem zit.

Dit lijkt met name te gebeuren als je niet in het systeem zit waar je basis ook zit, vandaar dat ik iedere keer maar een portal nam naar mn basis voordat de timer afliep.

Nu zit ik op het punt dat ik alle basis module blueprints heb, en het nu vooral een verhaallijntje volgen is. (waarna je iedere keer een of andere random cyclotron blueprint ofzoiets krijgt, vendor food dus)

Dus het ergste heb ik gehad, maar ik heb er niet van genoten.
Later misschien nog apollo quests doen als ik er zin in heb, want die "zin" moet ik nu wel steeds meer maken merk ik.
pi_180975965
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nee, totdat je zelf er mee besluit verder te gaan, maar dan kan het dus prima buggy worden als jij de quest selecteert terwijl je freighter in hetzelfde systeem zit.

Dit lijkt met name te gebeuren als je niet in het systeem zit waar je basis ook zit, vandaar dat ik iedere keer maar een portal nam naar mn basis voordat de timer afliep.

Nu zit ik op het punt dat ik alle basis module blueprints heb, en het nu vooral een verhaallijntje volgen is. (waarna je iedere keer een of andere random cyclotron blueprint ofzoiets krijgt, vendor food dus)

Dus het ergste heb ik gehad, maar ik heb er niet van genoten.
Later misschien nog apollo quests doen als ik er zin in heb, want die "zin" moet ik nu wel steeds meer maken merk ik.
Ah daar nog geen last van gehad omdat ik, puur per toeval, die quest elke keer deed als m'n freighter in een ander systeem zat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:55:28 #87
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_180976555
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Apollo is meer npc's toevoegen aan je basis achtige dingen, die je inderdaad wel nodig hebt voor blueprints etc.

Ik vind het aan de ene kant leuker geworden maar de bugs, daar word ik wel moe van.
De basis quests heb ik weten te "omzeilen" door iedere keer als de timer afliep al bij de basis module ding te zijn waardoor de freighter niet geselecteerd werd als basis.

Dat soort dingen zijn best krankzinnig slecht gedaan, vooral omdat je het allemaal eigenlijk niet kan negeren. (nou ja technisch gezien kan het wel, maar word het er allemaal niet leuker op)
Dat is juist vreemd, want ik heb wel een Gek, een V'Keen en zo'n Korvax in m'n basis met elk een eigen terminal.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_180979065
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:55 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Dat is juist vreemd, want ik heb wel een Gek, een V'Keen en zo'n Korvax in m'n basis met elk een eigen terminal.
Ja zo kom ik wel meer vreemde dingen tegen.

Ik had oorspronkelijk een vykeen freighter met vykeen crew, ik kocht op een gegeven moment een korvax frigate voor erbij en plots was de naam van mn freighter verdwenen (zelf bedachte naam was plots ((null))) en de crew was opeens korvax.

Nee het is allemaal niet goed getest, hopelijk patchen ze dingen compleet nu in plaats van half half en de rest werkt dan aan nieuwe features van hello games, want dat leuk en aardig allemaal, maar sommige bugs zitten er al in sinds pathfinder.
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:51:22 #89
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_180979951
Ik geloof dat de start van de Apollo quest makkelijk te missen is.

Bij mij startte deze toen ik op een planeet bij een communicatie toren contact moest maken met Artemis.
Toen het gesprek met Artemis gedaan was verdween zijn hologram en op de plek daarnaast verscheen het hologram van Apollo zodat ik met hem kon spreken om zijn quest te starten.

Maar als je dan meteen na het gesprek met Artemis wegloopt mis je Apollo.
pi_180980028
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:51 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik geloof dat de start van de Apollo quest makkelijk te missen is.

Bij mij startte deze toen ik op een planeet bij een communicatie toren contact moest maken met Artemis.
Toen het gesprek met Artemis gedaan was verdween zijn hologram en op de plek daarnaast verscheen het hologram van Apollo zodat ik met hem kon spreken om zijn quest te starten.

Maar als je dan meteen na het gesprek met Artemis wegloopt mis je Apollo.
Dat is een manier, maar apollo kan je ook prima voor de eerste quest naar een leeg systeem sturen zonder station.
Was mij en vele andere ook overkomen, daar is gelukkig wel een workaround voor maar het is al een oude bug, hopelijk stoppen ze bij hello games nu met de feature creep en gaan ze echte bugs fixen.
pi_180980115
Vermakelijk spel tot nu toe ^O^ heerlijk dat er zoveel opties zijn waarmee je je bezig kunt houden en je jezelf toch makkelijk doelen kan stellen.

Wel voelt het iets te makkelijk hoe je de Freighter krijgt, het zou m.i. progression wise mooier zijn geweest dat je pas later in het spel de beschikking kan krijgen over een capital ship.
  maandag 6 augustus 2018 @ 13:00:14 #92
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_180980129
Vandaag had ik wel een aparte bug. De deurbel ging dus ik laat mijn schip rustig vliegen op een veilige hoogte. Kom ik terug is heel mijn exosuite inventory leeg. Alsof ik ben dood gegaan. Alleen mijn schip was nog rustig aan het vliegen en er was nergens een graf te vinden. Gelukkig zaten alle dure items in mijn schip.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:15:24 #93
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_180998855
Nu ben ik pas echt hooked!
Je moeder is een hamster
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:15:42 #94
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_180998867
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Vandaag had ik wel een aparte bug. De deurbel ging dus ik laat mijn schip rustig vliegen op een veilige hoogte. Kom ik terug is heel mijn exosuite inventory leeg. Alsof ik ben dood gegaan. Alleen mijn schip was nog rustig aan het vliegen en er was nergens een graf te vinden. Gelukkig zaten alle dure items in mijn schip.
Wuuuuut? Da's wel raar.
Je moeder is een hamster
pi_180999457
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Vandaag had ik wel een aparte bug. De deurbel ging dus ik laat mijn schip rustig vliegen op een veilige hoogte. Kom ik terug is heel mijn exosuite inventory leeg. Alsof ik ben dood gegaan. Alleen mijn schip was nog rustig aan het vliegen en er was nergens een graf te vinden. Gelukkig zaten alle dure items in mijn schip.
was je in de buurt van een freighter?

er schijnen daar soms radioactieve blasts te zijn als ze aangevallen worden. ik was er nog net getuige van hoe ik kapot ging met 1000x koper in mijn vliegtuig :'(
Hell To The Liars
pi_181004407
Deze week krijg ik de PS4 versie thuis gestuurd. Ben benieuwd, bij de launch tijdje op pc gespeeld. Maar liep gewoon niet helemaal lekker soepel.
Kijken of het nu beter gaat. Met alle nieuwe of gewijzigde content zal het ook wel als een compleet nieuwe game voelen.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_181010752
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:58 schreef maxmit het volgende:
Deze week krijg ik de PS4 versie thuis gestuurd. Ben benieuwd, bij de launch tijdje op pc gespeeld. Maar liep gewoon niet helemaal lekker soepel.
Kijken of het nu beter gaat. Met alle nieuwe of gewijzigde content zal het ook wel als een compleet nieuwe game voelen.
Hou wel rekening met grafische bugs op de ps4.
Sinds next zijn er een aantal, met name een zwart scherm als je warpt of een portal neemt van of naar je basis.

Verder werkt het wel okay.
pi_181011311
Zoals ik hier lees mis ik nog wel een paar quests :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_181011806
Jullie ooit nog last van random players die je game joinen? :7
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:13:08 #100
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_181012767
Dat is bij mij 2 keer gebeurd. Beide keren ging dat zonder problemen. Voice chat is wel nodig, anders loop je maar wat achter elkaar aan hehe.
pi_181013243
Fijn, ik hoor nu een of andere Nederlander met iemand anders praten in m'n game :')
pi_181020252
Update 1,54 is ook uit inmiddels op de pc en PS4

quote:
Hello everyone,

We are continuing to focus on safely addressing the highest priority issues reported by the community. As always, thank you for playing the game and taking the time to report any issues you encounter!

We have now released update 1.54 to PC, which includes the fixes detailed below. We’ll be rolling out these fixes to other platforms as soon as possible.

Bug fixes:

Fix for crash while reloading mission markers from save
Fix for issue where invalid characters could be inserted into a save, causing it to fail to load
Switched to using lockless small block allocator for physics to reduce memory footprint
Fix for occasional crash when looking up data about substances in UI pages
  woensdag 8 augustus 2018 @ 12:03:54 #103
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_181028190
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:31 schreef STING het volgende:
Fijn, ik hoor nu een of andere Nederlander met iemand anders praten in m'n game :')
Waarom praatte je niet mee
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_181028985
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:03 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Waarom praatte je niet mee
Geen mic aangesloten en hij was met iemand anders buiten het spel aan het praten volgens mij :P
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:28:16 #105
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_181029845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:45 schreef STING het volgende:

[..]

Geen mic aangesloten en hij was met iemand anders buiten het spel aan het praten volgens mij :P
Ah zo, ik vind het altijd lachen om er beetje doorheen te trollen,

Is er trouwens iemand in conflict geraakt met een random speler? Ik speelde samen met iemand en je kunt elkaar wel degelijk uit de lucht schieten _O_
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:36:32 #106
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_181030022
Je komt ze niet zomaar tegen toch?

Eerder zo van:
player FUCKURMOTHERINPUSSY420 Joined your game, en dan met maximaal 3 anderen?
pi_181030492
Wekelijkse content M.I.A.
SOONY
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:36:41 #108
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_181031499
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:36 schreef RickoKun het volgende:
Je komt ze niet zomaar tegen toch?

Eerder zo van:
player FUCKURMOTHERINPUSSY420 Joined your game, en dan met maximaal 3 anderen?
Ja klopt. Heb ik één keer gezien, maar die zaten op een andere planeet in mijn stelsel. Ik kon er niet heen want ik was net begonnen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_181031564
Had gisteren wel iemand in het spel die allerlei Frigates aan het kopen was en had van een vriend begrepen dat je bij anderman games goedkoop Frigates kan inkopen, maar dat ze daarna wel voor iedereen steeds duurder worden. Die persoon maar even gekickt :P
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:39:38 #110
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_181031593
Ik snap nog niet zo goed hoe het universum nou werkt. Heeft elke speler nou precies dezelfde spelwereld? En kun je ook in de "offline"-modus andersmans basissen bezoeken?
pi_181073815
Weet iemand of met NEXT de mechanic nog aanwezig is dat je van upgrade modules bonussen kunt krijgen als je je naast een gerelateerde module positioneert? Ik dacht daar iets over gelezen te hebben dat dat niet meer het geval is, maar de quest guidance suggereert van wel.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:07:11 #112
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_181074288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:44 schreef STING het volgende:
Weet iemand of met NEXT de mechanic nog aanwezig is dat je van upgrade modules bonussen kunt krijgen als je je naast een gerelateerde module positioneert? Ik dacht daar iets over gelezen te hebben dat dat niet meer het geval is, maar de quest guidance suggereert van wel.
Voor de scanner in je multitool werkt dat wel. Je krijgt echt dikke cash als je beesten scant.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_181074336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:07 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Voor de scanner in je multitool werkt dat wel. Je krijgt echt dikke cash als je beesten scant.
Hmmm. Dan jammer dat je modules niet meer kunt verplaatsen nadat ze geinstalleerd zijn. Nou niet bepaald een 'mini game' waarmee ik me vermaak eigenlijk, gezien de resources die je ervoor nodig hebt.

Hoe ervaren jullie het grind gehalte? Des te meer ik het spel, hoe meer er te grinden valt. Hoorde ook dat met NEXT dit is toegenomen.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:25:05 #114
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_181074624
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:09 schreef STING het volgende:

[..]

Hmmm. Dan jammer dat je modules niet meer kunt verplaatsen nadat ze geinstalleerd zijn. Nou niet bepaald een 'mini game' waarmee ik me vermaak eigenlijk, gezien de resources die je ervoor nodig hebt.

Hoe ervaren jullie het grind gehalte? Des te meer ik het spel, hoe meer er te grinden valt. Hoorde ook dat met NEXT dit is toegenomen.
Het is veel grinden. Vooral ook omdat je spul moet verwerken in een raffinaderij om bepaalde items te kunnen maken. Het is wel een verbetering dat je sneller lanceerbrandstof kunt maken. Voorheen kon dat geloof ik alleen met een hoop plutonium steeds.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_181082386
Nieuwe patch: https://www.nomanssky.com/2018/08/next-patch-1-55/

quote:
Hello everyone,

After the initial round of addressing high priority stability and performance issues, the team have been working intensely on a large number of gameplay fixes and improvements. As always, thank you for playing the game and taking the time to report any issues you encounter!

We have now released update 1.55 to PC, PS4, and Xbox One, which includes the fixes and improvements detailed below.

Bug fixes:

Fixed a memory leak in the UI
Fixed a number of crashes to do with freighters
Fixed a crash that affected particular planets
Fixed a crash that could occur while creating a race track in a borrowed Exocraft
Reduced texture memory usage to improve overall stability
Fixed an issue where players would get stuck in The Purge mission
Fixed an issue where players would get stuck in the Ghost in the Machine mission
Fixed an issue where players would receive incorrect mission instructions while returning with the Mind-Arc
Fixed an issue where Sentinels would chase players forever if they did not complete the final Weapon Specialist mission
Fixed an issue that was causing dialogue and rewards at certain found buildings to repeat (including Traveller graves and portal glyphs)
Fixed an issue that caused players upgrading their save to not have any primary missions if they were on the tutorial for expanding their inventory when they upgraded to NEXT
Fixed an issue that prevented pre-NEXT saves from accessing the Base Computer Archive missions
Fixed an issue where some non-existent base parts were showing in the Guide
Fixed an issue where legacy saves would not know the recipe for microchips, the large refiner and some advanced survival products
Fixed an issue where trade commodities were not available for sale in the space station
Fixed an issue where player ships could shoot themselves in multiplayer
Fixed an issue where some base parts were not available in the blueprint analyser
Fixed an issue where players would get stuck if they died before using the Navigation Data in the tutorial
Fixed an issue where the labels of hot / cold thermal protection upgrades were the wrong way around
Fixed an issue where the Efficient Launch Thruster upgrade was not learnable in space stations
Fixed an issue where terrain edits caused by building parts would regenerate in multiplayer
Fixed an issue where Base Computers placed inside other bases could not be deleted
Fixed some instances of an issue where ships would all spawn on the same landing pad
Fixed a number of incorrect refiner recipes
Expanded the available refiner recipes
Removed the chance to get nanites from Buried Technology Modules
Reduced the frequency of storms in some situations
Slightly increased the cost of launch fuel, but made one canister entirely refill the thrusters
In normal mode, slightly reduced the base rates of hazard and life support fuel usage
Slightly reduced the radius at which Sentinel drones will investigate players
Reduced the time required to scan discoveries with the Analysis Visor
Increased the recharge rate of the jetpack when onboard a Space Station
Since the release of No Man’s Sky NEXT, farm plants have grown in real-world time (rather than game time), allowing farms to continue growing while you are away from the game. As a consequence, adjusted farming times + prices.
Placed the Space Anomaly marker on the entrance to the Anomaly rather than the centre of the model
Fixed an issue where mission markers would not attach to the correct base
Reduced the number of whispering eggs around Abandoned Buildings
Fixed an issue with rain audio
Added audio to the target tagging UI
Fixed a bug in the auto-aim system concerning large creatures
Reduced the critical hit zone for biological horrors
Fixed an issue in creature replication that could cause creatures to freeze
Fixed an issue where mordite would not be awarded to the correct player when killing creatures in multiplayer
Fixed an issue that could cause the third person camera to turn sluggishly
Fixed an issue where players respawning in Survival mode would have no life support and rapidly die again
Fixed an issue where some of Nada + Polo’s missions had untranslated text
Fixed an issue where some of the procedural missions given by NPCs had untranslated text
Fixed an issue where some exotic biomes incorrectly reported their weather as fine or calm
Fixed an issue where chairs did not display their text correctly
Fixed an issue where the launch fuel tutorial did not trigger correctly
Fixed a number of incorrect timings of mission update messages
Fixed an issue where activating the torch did not close the quick menu
Fixed an issue where Infra-Knife accelerator projectiles would originate from behind the player’s ship.
Fixed an issue where the freighter would not be visible to other players in multiplayer
Fixed a number of issues where expeditions would reward the wrong player in multiplayer
Fixed an issue where fleet frigates would return to the wrong location on completion of an expedition.
Fixed an issue where changing between first and third person camera while on a ladder would break player animations.
Fixed an issue where players would lose access to the main menu after reloading a save just after upgrading to NEXT
On PC, pressing P will default to opening the Log rather than Options. Options continues to be the default option for Esc.
Fixed an issue where Korvax eye textures would become misaligned.
Fixed an issue where falling animations would not play
Fixed an issue where the player would play the sliding animation while swimming
Fixed an issue that would stop players from firing or reloading their Multi-Tool in specific situations
Fixed an issue where Multi-Tool lasers would bend in the wrong direction.
Fixed an issue where the Multi-Tool glitched while going into the Analysis Visor
Fixed a number of issues for players in specific timezones
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:20:22 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181082408
GOW uitgespeeld en tot Sept wachten op Tomb Raider.
Misschien toch dit maar eens opnieuw installeren en kijken of t beter is geworden!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:53:18 #118
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_181094569
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:09 schreef STING het volgende:

[..]

Hmmm. Dan jammer dat je modules niet meer kunt verplaatsen nadat ze geinstalleerd zijn. Nou niet bepaald een 'mini game' waarmee ik me vermaak eigenlijk, gezien de resources die je ervoor nodig hebt.

Hoe ervaren jullie het grind gehalte? Des te meer ik het spel, hoe meer er te grinden valt. Hoorde ook dat met NEXT dit is toegenomen.
Ikzelf ben gekapt. Ik vond het inderdaad too much worden. Zal ook wel liggen dat ik voor de derde keer overnieuw ben begonnen.

Al moet ik zeggen dat deze derde keer wel weer redelijk nieuw aanvoelt, maar met allemaal raffinaderijen etc moet je ook nog eens gaan wachten totdat het spul klaar is.

Zonde, want ik ben niet eens toegekomen aan de freighters en de andere nieuwe dingen.
pi_181100276
Ik doe nou creative, enige nadeel is shortcuts vinden naar net centrum, maar het is none of the bugs en all of the fun.
Terwijl missies toch alsnog voorbij komen op het atlas gebeuren na.. meen ik.
Tenminste ik heb dat niet voorbij zien komen maar wel bijv apollo en polo/nada en basis quests.

Maar ook freighters onder aanval komt gewoon voorbij.

Enige wat je niet hebt zijn sentinels en pirates die jouw bewust aanvallen, je bent immuun of zij zijn onzichtbaar.
pi_181148562
zo terug van vakantie :) vanavond maar weer eens verder 2 weken niet gespeeld . nu maar even kijken of ik me vrienden weer kan bijhalen
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_181238167
quote:
Experimental patch nu beschikbaar en volgt later in patch 1.57:

Fixed an issue that prevented planets from being added to the Discovery timeline when exiting certain ship models

Fixed an issue that prevented players from using the Pulse Engine to escape between waves of Sentinel space fighters

Fixed an issue that could cause base NPC workers to become unresponsive after moving / deleting your base

Substantially increased the length of time fuel lasts in the hydroponic trays

Fixed a crash related to creatures

Fixed a crash related to terrain generation

Fix for an issue with PC shader compilation when the game is first booted which would occasionally result in a crash

Various performance improvements

Various improvements to load times (approximately 5-10% improvement to Warp times, 30% improvement to initial game load)

Fix to shader generation to boost performance on lower spec PCs

Fixed an issue that incorrectly limited the number of storage containers that could be built on the freighter

Fixed an issue that could prevent construction in the freighter base

Fixed an issue that could cause the 'Nearby buildings' scan on the signal booster to fail

Fixed an issue that prevented exploration-focussed frigates from charging their scanners

Fixed an issue that prevented damaged frigates from being completely repaired

Fixed an issue where players could start their game in inappropriate systems when starting in multiplayer

Marked icons are now automatically cleared on arrival at the marked target

Fixed a number of cases where the HUD would prompt to mark icons that did not need marking

Improved target locking for ship PvP

Improved the appearance of HUD markers on player ships

Fixed a number of visual issues around using the Analyser Visor in very specific circumstances

Improved the mapping of the Steam Controller

Removed an obsolete building product from the blueprint analyser

Combat music now triggers when fighting biological horrors

Slightly increased the damage dealt by biological horrors

Fixed an issue that could cause expedition rewards to artificially increase after save/loading

Fixed an issue where the Personal Forcefield could be deployed on 0% charge

Fixed an issue where the Mining Beam and other weapon effects displayed the wrong colour in multiplayer

Fixed an issue where the screen on the Multi-Tool would display the wrong ammo count for the Blaze Javelin

Fixed an issue where the Multi-Tool was invisible in Photo Mode

Fixed an issue where the Personal Forcefield would remain in-world forever when cycling Alt Weapon modes

Fixed an issue where meleeing while sprinting could cause an animation glitch

Improved the appearance of clouds in 4K/1440p modes

Visual improvements made to some exotic biomes

Visual improvements made to the space station technology merchants

Increased the visibility of underground toxic hazards

Visual improvements to buried technology modules
SOONY
pi_181240587
Ik ben nu op een planeet alle dieren aan het scannen. Kan echter de laatste maar niet vinden. :')

Iemand ideeën?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_181240621
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:11 schreef HSG het volgende:
Ik ben nu op een planeet alle dieren aan het scannen. Kan echter de laatste maar niet vinden. :')

Iemand ideeën?
Kijk in het water, kijk in de lucht, kijk op het land, vlieg telkens maar naar de andere kant van de planeet en weer proberen :@
SOONY
pi_181240726
quote:
11s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:13 schreef DKUp het volgende:

[..]

Kijk in het water, kijk in de lucht, kijk op het land, vlieg telkens maar naar de andere kant van de planeet en weer proberen :@
Het heeft in ieder geval geen water dus dat scheelt. Ik ben al tig keer naar de andere kant van de planeet gereisd maar helaas het mocht niet baten. Zelfs in de nacht gezocht...
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_181240765
Ik heb er toch al zo een tweeënhalf uur in zitten. Ben op mijn tweede planeet waar ik een houten huisje heb neergezet. Ik ben nu wel abuis. Heb geen opdrachten meer.
pi_181240809
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:16 schreef HSG het volgende:

[..]

Het heeft in ieder geval geen water dus dat scheelt. Ik ben al tig keer naar de andere kant van de planeet gereisd maar helaas het mocht niet baten. Zelfs in de nacht gezocht...
Ik blijf het een domme missie/trophy vinden.....
SOONY
pi_181241466
Ben je niveau 5 van 9 vriendjes met de Vykeen, komt er zo begin missie moet ik er nog 4 omhoog :'(
Hell To The Liars
pi_181245685
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:40 schreef Droopie het volgende:
Ben je niveau 5 van 9 vriendjes met de Vykeen, komt er zo begin missie moet ik er nog 4 omhoog :'(
4 keer een 'standing increased' dat is niet 4 ranks (gelukkig).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:06:11 #129
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_181249408
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:16 schreef HSG het volgende:

[..]

Het heeft in ieder geval geen water dus dat scheelt. Ik ben al tig keer naar de andere kant van de planeet gereisd maar helaas het mocht niet baten. Zelfs in de nacht gezocht...
Het kan ook een dier zijn dat enkel tijdens slecht weer en 's nachts te voorschijn komt. Ook zijn er erg kleine dieren. Heb al insecten gehad die ik nooit had opgemerkt als ik er niet toevallig met mijn scanner over was gegaan en een paar rode punten zag.
pi_181249608
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:06 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Het kan ook een dier zijn dat enkel tijdens slecht weer en 's nachts te voorschijn komt. Ook zijn er erg kleine dieren. Heb al insecten gehad die ik nooit had opgemerkt als ik er niet toevallig met mijn scanner over was gegaan en een paar rode punten zag.
Ik let zo goed mogelijk op. Hoewel ik laatst ook al een tip had gelezen:

Vlieg naar een andere planeet, wacht daar een half uurtje en vlieg dan terug. De dieren worden dan "herstart".
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:28:18 #131
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_181249793
Dat kan wel helpen heb ik ook al gemerkt. Gisteren trouwens het andere uiterste mee gemaakt. Ik land op een planeet scan wat ik rond me zie en heb alle dieren. Het waren er maar 5.

Maar het is voor mij niet echt meer een prioriteit om die milestones te halen, dus steek er zelden veel tijd in om ze allemaal te vinden. Als er een teller bij de trophies stond van hoe vaak je ze al gehaald hebt, dan zou er bij NMS bij ze allemaal een x5 staan, een aantal nu x6.
pi_181249971
Het blijft tot de verbeelding spreken hoe alles automatisch gegenereerd is. Onwerkelijk zo groot. Ik moet er niet bij gaan blowen, want dan ga ik denken dat ik zelf misschien ook wel in zo'n wereld leef.
pi_181250541
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:37 schreef Armil het volgende:
Het blijft tot de verbeelding spreken hoe alles automatisch gegenereerd is. Onwerkelijk zo groot. Ik moet er niet bij gaan blowen, want dan ga ik denken dat ik zelf misschien ook wel in zo'n wereld leef.
Velen gingen je al voor

https://www.reddit.com/r/nomanshigh/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_181286253
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:28 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Dat kan wel helpen heb ik ook al gemerkt. Gisteren trouwens het andere uiterste mee gemaakt. Ik land op een planeet scan wat ik rond me zie en heb alle dieren. Het waren er maar 5.

Maar het is voor mij niet echt meer een prioriteit om die milestones te halen, dus steek er zelden veel tijd in om ze allemaal te vinden. Als er een teller bij de trophies stond van hoe vaak je ze al gehaald hebt, dan zou er bij NMS bij ze allemaal een x5 staan, een aantal nu x6.
Vandaag ook weer een lange tijd gezocht naar het laatste dier maar helaas geen resultaat. Heb jij nog tips?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_181286998
Ik heb een multitool nodig, waarom kan ik mijn waypoints niet vinden als ik het geld heb :'(
Hell To The Liars
  zondag 19 augustus 2018 @ 08:31:38 #136
277865 Sejt
Ondertitel
pi_181291619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:30 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een multitool nodig, waarom kan ik mijn waypoints niet vinden als ik het geld heb :'(
Zodra ik er één vind, hoor je het direct ;)
I love my mispoken words.
  zondag 19 augustus 2018 @ 10:25:46 #137
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_181293547
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:01 schreef HSG het volgende:

[..]

Vandaag ook weer een lange tijd gezocht naar het laatste dier maar helaas geen resultaat. Heb jij nog tips?
Dan is zo een planeet toch groot als je zoekt naar dat laatste dier :)
Al gezocht als het net licht of donker begint te worden? Misschien is er ergens een grot met water waar een dier in leeft.
Anders verder reizen en later terug komen.
pi_181315710
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Dan is zo een planeet toch groot als je zoekt naar dat laatste dier :)
Al gezocht als het net licht of donker begint te worden? Misschien is er ergens een grot met water waar een dier in leeft.
Anders verder reizen en later terug komen.
Nee dit is een planeet zonder water (grappig want er zijn wel wolken). Wel genoeg flora en fauna. Momenteel vlieg ik maar wat rond, verdien bakken met geld en ontdek steeds meer dingen. Dan is idd zo'n planeet erg groot.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_181411611
quote:
No Man’s Sky raked in $24 million last month, and Fortnite may finally be slowing down
https://www.onmsft.com/ne(...)ally-be-slowing-down
De laatste update en de Xbox launch hebben aardig wat geld in het laatje gebracht.
SOONY
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:34:50 #140
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_181454935
Ik help net een freighter, blijkt het een 34 slots S klasse te zijn. Ik druk op compare en de game crashed compleet. Na opnieuw starten heb ik nu de looks van de nieuwe freighter maar de stats van de oude. (18 slots C klasse). Dat was wel effe vloeken.

Aan de andere kant, alle blueprints voor het maken van stasis devices gevonden. Dat maakt veel goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rolstoelvandaal op 25-08-2018 21:02:18 ]
pi_181455063
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:34 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik help net een freighter, blijkt het een 34 slots S klasse te zijn. Ik druk op compare en de game crashed compleet. Na opnieuw starten heb ik nu de looks van de nieuwe freighter maar de stats (18 slots C klasse). Dat was wel effe vloeken.

Aan de andere kant, alle blueprints voor het maken van stasis devices gevonden. Dat maakt veel goed.
Spel zit echt nog vol met glitches, crashes en bugs. Helemaal de mensen met een oude save.
SOONY
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:05:21 #142
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_181455685
Ik heb mijn oude save opgegeven. De problemen bleven komen. Nu met mijn nieuwe save al weer helemaal bij. Het helpt wel als je het allemaal al een keer gedaan hebt. Dit keer ging het allemaal sneller.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:38:38 #143
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_181456505
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:05 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik heb mijn oude save opgegeven. De problemen bleven komen. Nu met mijn nieuwe save al weer helemaal bij. Het helpt wel als je het allemaal al een keer gedaan hebt. Dit keer ging het allemaal sneller.
Vind je?

Ik erger me dood dat ik nu met bijna alles grondstoffen in een raffinederiwAriekrij moet flikkeren en veel moet wachten, daarom speel ik niet meer verder.
  zondag 26 augustus 2018 @ 09:06:40 #144
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_181464856
Ik gebruik die refiner helemaal niet zo vaak. Het meeste materiaal koop of mijn ik zelf terwijl ik de planeten verken, dat is inderdaad wel leuker dan bij die refiner staan wachten.
pi_181586208
Update 1.58 en de community events zijn live.
Meer info is hier te vinden:
https://www.nomanssky.com/2018/08/development-update-3/
SOONY
  donderdag 30 augustus 2018 @ 23:02:41 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181586441
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:38 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Vind je?

Ik erger me dood dat ik nu met bijna alles grondstoffen in een raffinederiwAriekrij moet flikkeren en veel moet wachten, daarom speel ik niet meer verder.
Gewoon alles erin donderen en iets anders gaan doen. Refinery doet zijn ding wel hoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_181838524
Patch 1.59 is uit.
https://www.nomanssky.com/2018/09/development-update-1-59/

Op naar update 1.6 dus >:)
SOONY
  woensdag 12 september 2018 @ 11:01:21 #148
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_181854687
Lol.
Biological Horrors kunnen je nu van je veilige schuilplekje af spugen.
Je moeder is een hamster
pi_181854858
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef Crutch het volgende:
Lol.
Biological Horrors kunnen je nu van je veilige schuilplekje af spugen.
-O- :D
  woensdag 12 september 2018 @ 13:11:14 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181857221
Ik ga vaarwel zeggen tegen dit spel.

Geprobeerd in t begin, niks bevonden.
Nogmaals geprobeerd, nog steeds niks bevonden.

Gekocht voor 10,- en kan 'm nu inruilen voor 20,- korting op Spiderman :D
Vin'k geen slechte deal voor mezelf.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182355055
Nieuwe updates ondertussen gehad
1.60-1.63

Nieuwe fixes, functies, exocraft en meer.

Update 1.63:
https://www.nomanssky.com/2018/10/development-update-5/
SOONY
pi_182616510
Development Update

The team is hard at work on future large updates. We are so very close to being able to share something exciting with you, but we’re going to contain our excitement and keep it under wraps for just a little longer, to make sure all the final polish passes are in place.

The patch notes for 1.65 are below. Thank you for playing and reading these updates!

Thank you so much,
Sean


Patch 1.65

Further fixes to rectify getting stuck when exiting the starship.
Updated mission logic.
Updated text.
https://www.nomanssky.com/2018/10/development-update-7/
SOONY
pi_182626333
Zijn er nog steeds mensen die dit fanatiek spelen?
[P]otverdorie
  maandag 22 oktober 2018 @ 11:53:06 #154
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_182667440
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:25 schreef NatteBever het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die dit fanatiek spelen?
Zondag nog even gespeeld.
Je moeder is een hamster
pi_182667693
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:25 schreef NatteBever het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die dit fanatiek spelen?
In het begin en tijdens update 1.1. Bij de andere grote update een paar dagen tot weken gespeeld.

Ik vind het wel leuk om het spel te volgen maar spelen niet meer echt. Soms slinger ik het wel aan om gewoon mooie planeten te zien.
SOONY
pi_182696970

https://www.nomanssky.com/2018/10/no-mans-sky-the-abyss/

Volgende week weer een grote update :D
Onderzeeër zal er wel in zitten volgens een eerdere leak.

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 23-10-2018 19:52:47 ]
SOONY
  donderdag 25 oktober 2018 @ 11:48:13 #157
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_182732316
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:44 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nomanssky.com/2018/10/no-mans-sky-the-abyss/

Volgende week weer een grote update :D
Onderzeeër zal er wel in zitten volgens een eerdere leak.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Je moeder is een hamster
pi_182815075
No Man’s Sky The Abyss Update 1.7 is nu te downloaden. Patch notes en de inhoud van de update zullen vast snel volgen.
SOONY
pi_182817609
Patch notes Update 1.7 The Abyss:
https://www.nomanssky.com/abyss-update/

Onderwater update, nieuwe missies, verbeteringen en meer.
Weer de melding dat er meer updates komen :D

[ Bericht 14% gewijzigd door DKUp op 29-10-2018 16:51:38 ]
SOONY
pi_182818303
'The Abyss' in een Stranger Things stijl geschreven, slim :7
pi_183118173
Heb het spel een tijdje geleden gekocht en heb er nu al 60 uur in zitten :@

Ben nog niet eens aan fanatiek basebuilden toegekomen..
pi_183273069
quote:
No Man’s Sky Visions Update 1,75 vroegtijdig op YouTube.

Discovery a more varied, more diverse universe in the Visions update. Introducing new environmental biomes, new planet types, more colorful worlds, new flora and fauna, archaeology, salvaging and much more.

-"New worlds"
-Improved color pallette
-Alien artifact collection
-Crashed freighters are now procedural.
-Can be 'raided'
-Rainbows
-New fauna
-Salvagable alien scrap
-5x the planetary biomes
-Corrupt sentinel drones
-Archeology. Digging up rare alien skeletal remains
-New emotes
-Global community missions
-Visual enhancements including skies and atmospherics
-New precious materials
-Harsher environments
-Fireworks
-New base parts
-More to come after Visions update
Dit is weer een grotere update.

[ Bericht 4% gewijzigd door DKUp op 21-11-2018 11:32:34 ]
SOONY
pi_183284983
quote:
Sean Murray

@NoMansSky
Volgen @NoMansSky volgen
Meer
No Man's Sky Visions
A large free update dropping tomorrow - introducing new biomes, RAINBOWS, more colourful worlds, new fauna and flora, archaeology, salvaging, FIREWORKS, and much more...

1:51
4.575 keer bekeken
05:54 - 21 nov. 2018
Morgen komt de update al.

Alle informatie over de nieuwe update is hier te vinden:
https://www.nomanssky.com/visions-update/

[ Bericht 43% gewijzigd door DKUp op 21-11-2018 15:15:40 ]
SOONY
  woensdag 21 november 2018 @ 16:17:34 #164
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183286378
Nou, ik vind het erg netjes van ze! Echter ben ik nou wel uitgespeeld met alles ;(
pi_183286454

Gekleurd water en meerdere typen en kleuren van gras. Volgens mij was dit in vorige updates telkens verschillend : een soort gras, verschillende kleuren water, alleen blauw water etc. Mooi dat er nu weer meer variatie is.

Nieuwe typen flora en fauna.

[ Bericht 3% gewijzigd door DKUp op 21-11-2018 16:28:10 ]
SOONY
  woensdag 21 november 2018 @ 19:38:12 #166
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_183290045
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
Je moeder is een hamster
pi_183292493
Na NEXT heb ik hem weer in de kast gegooid (na enkele tientallen uren) :). Denk dat als ik binnenkort uitgespeeld ben met RDR2 ik No Man's Sky weer ga opstarten.

Het blijft een heerlijke 'chill' game voor mij. Lekker rondbanjeren, ontdekken en verder doen wat je wil.

Ik hoop alleen nog altijd op roterende planeten. Maakt het net wat meer 'echt' voor mij. Zou best saai (en gevaarlijk zijn) als de maan ook maar altijd op 1 plek zou staan.
pi_183295831


Niet meer gespeeld sinds Next, dus deze twee updates en die paar updates voor Abyss met de bugfixes en paar extra features.
SOONY
pi_183305707
Update is nu te downloaden :7
SOONY
pi_183305846
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:23 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet meer gespeeld sinds Next, dus deze twee updates en die paar updates voor Abyss met de bugfixes en paar extra features.
Same here, binnenkort maar weer eens aanslingeren :)
  vrijdag 30 november 2018 @ 17:00:23 #171
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_183460214
Net begonnen met deze game en nog volop aan het ontdekken, wordt met de minuut leuker :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 30 november 2018 @ 17:05:14 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183460285
Dit in een VR versie zou weer wel vet zijn!
(net VR gekocht namelijk)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 00:10:30 #173
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185619234
Retweet over een kleine aankondiging zoals vorig jaar dat Next zou uitkomen.
Even later deze tweet. Komt weer een update aan.
SOONY
  vrijdag 15 maart 2019 @ 10:23:58 #174
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185623671
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 00:10 schreef DKUp het volgende:
Retweet over een kleine aankondiging zoals vorig jaar dat Next zou uitkomen.
Even later deze tweet. Komt weer een update aan.
Intredasting.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 14:16:26 #175
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185628082
NoMansSky twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 14:02:46 No Man’s Sky BEYOND, a major free chapter, coming Summer 2019.With three updates in one:1) No Man's Sky Online2) ?3) ?We're working out butts off on something specialMore Info soon ❤https://t.co/YtKimYyj6U https://t.co/Txi8orUIs9 reageer retweet

quote:
First details on No Man’s Sky Beyond, the huge new expansion coming to the PS4 sci-fi adventure this summer

Hello Games is rolling three massive updates into one expansion, starting with No Man's Sky Online

Hello everyone. We know that there is a lot of hunger out there for news and updates on No Man’s Sky. We wanted to share some information from behind the scenes. Our next chapter will be called No Man’s Sky Beyond, coming Summer 2019.

Each chapter for No Man’s Sky has been more successful than the last. Thanks to our community, NEXT – our large release last year – was especially so. It went on to bring enjoyment to millions of new players, and it helped to change the legacy of this game we care so much about.

Earlier this year, whilst working on our roadmap of three future updates, we decided we wanted to interweave their features, and had a vision for something much more impactful.

We are excited to announce that Beyond will contain those three major updates rolled into one larger free release.

The first component of Beyond we are announcing today is No Man’s Sky Online.

No Man’s Sky Online includes a radical new social and multiplayer experience which empowers players everywhere in the universe to meet and play together.

Whilst this brings people together like never before, and has many recognisable online elements, we don’t consider No Man’s Sky to be an MMO – it won’t require a subscription, won’t contain microtransactions, and will be free for all existing players.

These changes are an answer to how we have seen people playing since the release of NEXT, and is something we’ve dreamed of for a long time.

We will talk more about each component when we know we can be precise, and look forward to sharing more in the coming weeks.

Beyond will be our most ambitious chapter so far, and something we’ve been working ridiculously hard on. We’ll continue to support No Man’s Sky in this way for the foreseeable future.

It’s unexpected but so rewarding to see so many accolades and nominations for No Man’s Sky as Best On-going or Most Evolved this year. To some NEXT may have felt like a natural end-point for our journey, but for us it was another step on a longer voyage.

https://blog.eu.playstati(...)-summer/#sf209431935
https://www.nomanssky.com/2019/03/no-mans-sky-beyond/
SOONY
pi_185628299
Jammer van die focus op online. Wel benieuwd naar de andere delen van de update.

En respect voor HelloGames.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 14:38:10 #177
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185628491
Ik ben meer benieuwd naar die twee andere onderdelen inderdaad.

Zaken die ze mogen veranderen en toevoegen.

Flora en Fauna-update:
-AI verbeteringen;
-Een soort van dierentuin maken met gevonden schepsels;
-Meer verschillende soorten flora en fauna;
-Grote en kleine flora en bossen/wouden.

Space-update:
-Buiten je ruimteschip kunnen in de ruimte en onbeperkt kunnen vliegen met je jetpack;
-Planeten die je ziet draaien;
-Meer soorten planeten, groot en klein;
-Meer te doen in de ruimte.
-Meer kleuren.

Overige zaken:
-Steden, dorpjes met en zonder bevolking;
-Meer soorten gebouwen;
-Grafische update;
-Minder bugs en glitches;
-Betere performance;
-VR-ondersteuning;
-Meer soorten missies;
-Meer dingen om te doen;
-Maak het leuk en niet vervelender door bijvoorbeeld stof in een apparaat te moeten gooien en wachten.

[ Bericht 87% gewijzigd door DKUp op 15-03-2019 15:24:32 ]
SOONY
  zaterdag 16 maart 2019 @ 20:01:51 #178
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_185655110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 14:38 schreef DKUp het volgende:
-Steden, dorpjes met en zonder bevolking;
Dit vind ik eigenlijk helemaal geen gek idee. :D
Je moeder is een hamster
pi_185658442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 14:38 schreef DKUp het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar die twee andere onderdelen inderdaad.

Zaken die ze mogen veranderen en toevoegen.

Flora en Fauna-update:
-AI verbeteringen;
-Een soort van dierentuin maken met gevonden schepsels;
-Meer verschillende soorten flora en fauna;
-Grote en kleine flora en bossen/wouden.

Space-update:
-Planeten die je ziet draaien;
-Meer soorten planeten, groot en klein;
-Meer kleuren.

Overige zaken:;
-Grafische update;
-Betere performance;
-VR-ondersteuning;
-Meer soorten missies;
-Meer dingen om te doen;

Dit zou ik wel willen, en met het dikgedrukte zou ik al tevreden zijn.
pi_185659795
Is het nu al zo dat je mensen tegenkomt op planeten die ook spelen of ist nog steeds solo
Rossoneri siamo noi.
pi_185659886
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Is het nu al zo dat je mensen tegenkomt op planeten die ook spelen of ist nog steeds solo
Zelf nooit gedaan dus pin me er niet op vast, maar het zou nu zo moeten zijn dat wanneer je speelt je online speelt, mensen kunnen random je sessie joinen en dan zullen ze bij je in de buurt spawnen geloof ik. Maar, mocht je je sessie open hebben, en je komt een andere speler random tegen die ook zijn sessie open heeft (sessie open is standaard dacht ik) dan joinen jullie elkaar automatisch en kun je inderdaad zo iemand tegen komen, dacht ik. Maar kan het mis hebben.
  zondag 17 maart 2019 @ 10:09:19 #182
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185665910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 23:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Zelf nooit gedaan dus pin me er niet op vast, maar het zou nu zo moeten zijn dat wanneer je speelt je online speelt, mensen kunnen random je sessie joinen en dan zullen ze bij je in de buurt spawnen geloof ik. Maar, mocht je je sessie open hebben, en je komt een andere speler random tegen die ook zijn sessie open heeft (sessie open is standaard dacht ik) dan joinen jullie elkaar automatisch en kun je inderdaad zo iemand tegen komen, dacht ik. Maar kan het mis hebben.
Volgens mij moet je actief zoeken naar een sessie

:') maar ik kan het ook mis hebben.

Ik start het spel wel weer op na die updates. Ik heb mij uiterst vermaakt met Subnautica. Terwijl dat spel een prefixed groot zee level is.

Ik vind dat proces dat je nu grondstoffen moet ombouwen in zo’n processor echt een vreselijke kut zet. Een beetje kunstmatig de grind verlengen :r
  maandag 25 maart 2019 @ 22:32:06 #183
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185851030

PS VR-support in de Beyond-update.
SOONY
pi_185851452
_O_ _O_ _O_
  maandag 25 maart 2019 @ 23:07:55 #185
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185851620
NoMansSky twitterde op maandag 25-03-2019 om 23:04:40 No Man’s Sky Virtual Reality for Playstation *and* Steam VRA free update, part of - BEYOND - coming Summer 2019🤯 😎 https://t.co/SnRwBNYZ00 reageer retweet
Ook VR op pc w/

[ Bericht 8% gewijzigd door DKUp op 25-03-2019 23:51:54 ]
SOONY
  dinsdag 26 maart 2019 @ 08:08:56 #186
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185854168
quote:
NO MAN’S SKY BEYOND – VIRTUAL REALITY

Hello Everyone,

We’re very excited to be able to tell you more about No Man’s Sky: Beyond. A major free update coming in summer 2019 and the next big chapter in our journey.

Beyond is the culmination of several different strands of development. The first component, No Man’s Sky Online, was announced a few weeks ago. A dramatically updated multiplayer experience means players will be able to explore and play together like never before.

Today we’re thrilled to announce the next major component of Beyond: No Man’s Sky Virtual Reality.

As creators of No Man’s Sky, we are in love with everything sci-fi. Virtual reality feels like a science fiction become real, and has always seemed like a perfect fit for this futuristic game of ours.

It’s completely unique to land on a world that no-one has ever seen before and to really feel as if you’re there, and the team has worked so hard to make this a true VR experience rather than a port.

Grab the joystick and thruster to fly your starship over an unexplored alien planet as you peer out of the cockpit at the view below. Reach into your backpack to grab your multitool, touch it to switch to terrain manipulation, and carve out intricate shapes with unprecedented control. Play in multiplayer and casually wave to your non-VR friends or fist bump your PSVR peers.

No Man’s Sky Virtual Reality is not a separate mode, but the entire game brought to life in virtual reality. Anything possible in No Man’s Sky, NEXT or any other update is ready and waiting as an immersive and enriched VR experience.

No Man’s Sky Virtual Reality, like all the parts of Beyond, will be free to existing players. However, we’re excited to announce that the release of Beyond will see an exclusive retail release of the game on PlayStation 4. This physical edition will come with the base game, VR support, and every update so far, including Beyond.


No Man’s Sky Virtual Reality will bring the experience to PlayStation VR and Steam VR, and will be released simultaneously on both platforms.

By bringing full VR support, for free, to the millions of players already playing the game, No Man’s Sky will become perhaps the most owned VR title when released. This amazes us, and is utterly humbling. The team is working so hard to live up to the expectations that creates. We are excited for that moment when millions of players will suddenly update and be able to set foot on their home planets and explore the intricate bases they have built in virtual reality for the first time.

As well as Online and Virtual Reality, No Man’s Sky Beyond contains a third major feature set that we’ll be talking more about when we can.

This is an exciting time. Thank you so much for being with us on this most ambitious chapter of No Man’s Sky.

Sean

https://www.nomanssky.com/2019/03/no-mans-sky-beyond-vr/
SOONY
  dinsdag 26 maart 2019 @ 08:10:49 #187
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185854181
Kom maar op met die Space-update dan maar.
SOONY
pi_185858072
Jammer dat de zomer nog ver weg is. Man, wat heb ik hier een zin in. Dat gaat weer een volledige restart worden voor mij, kan niet wachten op het moment dat 'het licht aan gaat' en ik op een onbekende planneet gestrand ben, en daadwerkelijk om me heen kan kijken, kijken naar dingen die nog nooit een ander heeft gezien, voor 't eerst weg vliegen van een planeet.

Dit gaat echt grandioos worden :).

Nog wel erg nieuwsgierig wat het 3e onderdeel gaat zijn van de update. Online: care. VR: YES! Hopelijk nog een graphics update/overhaul en roterende planeten ofzo.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 13:10:52 #189
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_185858138
Dit lijkt me wel een VR aanschaf waard.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 26 maart 2019 @ 13:16:30 #190
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185858222
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jammer dat de zomer nog ver weg is. Man, wat heb ik hier een zin in. Dat gaat weer een volledige restart worden voor mij, kan niet wachten op het moment dat 'het licht aan gaat' en ik op een onbekende planneet gestrand ben, en daadwerkelijk om me heen kan kijken, kijken naar dingen die nog nooit een ander heeft gezien, voor 't eerst weg vliegen van een planeet.

Dit gaat echt grandioos worden :).

Nog wel erg nieuwsgierig wat het 3e onderdeel gaat zijn van de update. Online: care. VR: YES! Hopelijk nog een graphics update/overhaul en roterende planeten ofzo.
Over het derde onderdeel kunnen ze nog niks over zeggen, dus vermoedelijk zou dat de laatste van de drie updates zijn geweest en dus nog niet helemaal af.
SOONY
pi_185858859
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 13:16 schreef DKUp het volgende:

[..]

Over het derde onderdeel kunnen ze nog niks over zeggen, dus vermoedelijk zou dat de laatste van de drie updates zijn geweest en dus nog niet helemaal af.

Nee, zal ook wel even gaan duren voordat daar meer bekend over gaat worden. "Zomer" duurt ook nog even natuurlijk, lijkt me dat ze wel even een maand of 2 wachten om de hype weer levend te houden.

Trailerbeelden kwamen overigens van een PS4Pro volgens Sony zelf. Ik zou echt wel onder de indruk zijn als ze het huidige niveau van graphics vast kunnen houden, ook op de base PS4.

Had jij niet een Pro? En ooit een VR toch? Kon je dat verschil nou nog merken of nooit getest? Of überhaupt; No Man's Sky op een Pro, veel verschil?
pi_185905225
Jahoor er komt ook een update voor de PSVR! Kan ik dat ding eindelijk weer eens gebruiken :D
https://www.facebook.com/735043709857817/posts/2502403266455177/
pi_185906219
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 13:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee, zal ook wel even gaan duren voordat daar meer bekend over gaat worden. "Zomer" duurt ook nog even natuurlijk, lijkt me dat ze wel even een maand of 2 wachten om de hype weer levend te houden.

Trailerbeelden kwamen overigens van een PS4Pro volgens Sony zelf. Ik zou echt wel onder de indruk zijn als ze het huidige niveau van graphics vast kunnen houden, ook op de base PS4.

Had jij niet een Pro? En ooit een VR toch? Kon je dat verschil nou nog merken of nooit getest? Of überhaupt; No Man's Sky op een Pro, veel verschil?
Ja, maar PS VR-verschillen tussen die twee zou ik niet weten. Ik weet wel dat No Man’s Sky 1080p 60fps is/was op de PS4 Pro. De nieuwe Xbox en PS5 zullen ook wel updates krijgen voor dit spel volgend jaar.
SOONY
  vrijdag 29 maart 2019 @ 13:31:31 #194
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185914624
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:32 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
PS VR-support in de Beyond-update.
Ik zou bijna t spel weer opnieuw kopen :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 13:36:04 #195
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185914689
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 13:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zou bijna t spel weer opnieuw kopen :D
Misschien is het spel weer voor ¤10,- ergens te vinden.
SOONY
  vrijdag 29 maart 2019 @ 14:52:39 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185916022
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 13:36 schreef DKUp het volgende:

[..]

Misschien is het spel weer voor ¤10,- ergens te vinden.
Ja daar heb ik m destijds ook voor gekocht, maar kon me niet boeien.
Daarna weer ingeruild tegen korting op Spiderman.
Maar in VR (wat ik heb) lijkt t me wel geinig. Misschien toch maar ff afwachten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_185921367
Iemand die mij uit kan leggen hoe dat precies werkt bij het extra verdienen van scannen van dieren en planten?

Ik heb het nu in een aantal video's voorbij zien komen, maar niet dat er echt gedetailleerd op in gegaan wordt.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 06:59:52 #198
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_185929464
Je kan extra verdienen door je scanner in je multitool te verbeteren. Op de ruimtestations kan je die upgrades voor je multitool, schip en ruimtepak vinden.
Je hebt 3 upgrades voor het scannen van dieren en ook 3 voor het scannen van planten. Installeer ze allemaal rond je scanner en let er op dat ze elkaar allemaal raken dan krijg je een kleine extra boost.
pi_185929948
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 06:59 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Je kan extra verdienen door je scanner in je multitool te verbeteren. Op de ruimtestations kan je die upgrades voor je multitool, schip en ruimtepak vinden.
Je hebt 3 upgrades voor het scannen van dieren en ook 3 voor het scannen van planten. Installeer ze allemaal rond je scanner en let er op dat ze elkaar allemaal raken dan krijg je een kleine extra boost.
^O^ Thanks, hier kan ik wat mee.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 09:05:01 #200
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_185930304
Nu hopen dat je ze snel gaat vinden. Het is geen slechte gewoonte om altijd die verkopers op elk nieuw ruimtestation te bezoeken. Bij de verkoper van upgrades voor je pak kan je ook je inventory met 1 vergroten.
pi_185990738
https://uploadvr.com/hand(...)tless-possibilities/

VR mode is getest door diverse mensen, hier een 'preview'.

Klinkt erg goed :).
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:25:20 #202
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185996496
quote:
Thoughts on the next generation? Hopes, fears, do you care? What do you think about the landscape moving into the next generation?

So… I.. I… obviously watched the Stadia stuff and it was really interesting. I know… things…

Exciting things?

that I can’t talk about. Let’s take Stadia as an example. What I think would be really interesting would be to hear about gaming experiences that couldn’t have been before. It’s cool to hear 10 teraflops, right? It’s exciting. I think a vast majority of people don’t know what that actually means. Having cooler particle effects is great, having 4K or 8k is great, having better anti-aliasing is all cool, but I think all of us would be interested to know what experience I could have that I couldn’t have before.
Uit interview met Sean Murray. Volgens mij praat hij dus niet over Stadia maar over een PS5 die dus nogal baanbrekend moet zijn, en niet alleen maar een upgrade is in specs, maar verder gaat dan dat. Tenminste, dat proef ik uit het antwoord.
  dinsdag 2 april 2019 @ 20:14:46 #204
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185996714
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Uit interview met Sean Murray. Volgens mij praat hij dus niet over Stadia maar over een PS5 die dus nogal baanbrekend moet zijn, en niet alleen maar een upgrade is in specs, maar verder gaat dan dat. Tenminste, dat proef ik uit het antwoord.
Volgend jaar de nieuwe consoles :Y
SOONY
pi_185996727
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:14 schreef DKUp het volgende:

[..]

Volgend jaar de nieuwe consoles :Y
Met backwards compatibility en een PSVR2. Kan niet wachten :D.
  zondag 7 april 2019 @ 08:26:47 #206
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_186078160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Met backwards compatibility en een PSVR2. Kan niet wachten :D.
Hou nou eens op met die onzin :') dat gaan ze echt niet doen. Aangezien er teveel mensen zijn die remasters kopen.
pi_186079040
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 08:26 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hou nou eens op met die onzin :') dat gaan ze echt niet doen. Aangezien er teveel mensen zijn die remasters kopen.
:')
  zondag 7 april 2019 @ 10:27:02 #208
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_186079086
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 10:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')
Broer, nu kan je wel gaan huillachen of emo-giffen, maar jij en ik en diegene die dit leest (hahah wat een sukkel is dat!) weten alle vijf dat ik gelijk heb!
pi_186079090
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 10:27 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Broer, nu kan je wel gaan huillachen of emo-giffen, maar jij en ik en diegene die dit leest (hahah wat een sukkel is dat!) weten alle vijf dat ik gelijk heb!
DKUp zal je wel met wat patenten om de oren slaan.
pi_186079163
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 10:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

DKUp zal je wel met wat patenten om de oren slaan.
Die patenten voor backwards compability waren er ook voor de PS3 en PS4. Een patent wil niet zeggen dat het geproduceerd wordt, de techniek ligt rechtmatig vast wat nodig is om te kunnen produceren. Het zegt niks,naks
pi_186079182
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 10:33 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Die patenten voor backwards compability waren er ook voor de PS3 en PS4. Een patent wil niet zeggen dat het geproduceerd wordt, de techniek ligt rechtmatig vast wat nodig is om te kunnen produceren. Het zegt niks,naks
Uh oke.

Ik heb geen zin in die discussie verder hoor, voer die maar met anderen :).
  zondag 7 april 2019 @ 10:43:48 #212
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186079311
Patenten hoeven inderdaad niet te betekenen dat een bedrijf er ook iets mee gaat doen. Dat PS4-games kunnen draaien op de PS5 is zo goed als zeker door dezelfde pc-achtige technologie.

PS4-games kunnen als het goed is updates krijgen om beter te draaien op de PS5 (zoals nu op de PS4 Pro).

Een remaster kunnen ze er ook vast van maken.

:+
SOONY
  zondag 7 april 2019 @ 12:19:30 #213
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_186080690
Er zijn nog genoeg PS 1,2 en 3 games om dan te remasteren als we PS4 games op de volgende playstation kunnen spelen.
  zondag 7 april 2019 @ 12:54:04 #214
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186081150
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 12:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Er zijn nog genoeg PS 1,2 en 3 games om dan te remasteren als we PS4 games op de volgende playstation kunnen spelen.
Daarom denk ik eerder dat No Man’s Sky gewoon een update krijgt tegen die tijd.
SOONY
  zondag 7 april 2019 @ 17:02:05 #215
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_186085435
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 12:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Daarom denk ik eerder dat No Man’s Sky gewoon een update krijgt tegen die tijd.
Ik dacht dat ik in het ps4 topic had geantwoord...

Ik zou wel een NMS willen met meer realistische graphics. Qua speel opties is er ook nog veel toe te voegen als je kijkt naar de andere games. Ze mogen wel wat meer dingen lenen van games als Eve, Elite Dangerous en de X games bvb. Het mag allemaal wat uitgebreider en serieuzer voor mij.
  zondag 7 april 2019 @ 17:32:31 #216
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186086353
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 17:02 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik in het ps4 topic had geantwoord...

Ik zou wel een NMS willen met meer realistische graphics. Qua speel opties is er ook nog veel toe te voegen als je kijkt naar de andere games. Ze mogen wel wat meer dingen lenen van games als Eve, Elite Dangerous en de X games bvb. Het mag allemaal wat uitgebreider en serieuzer voor mij.
Ik vind die raffinaderij helemaal kut. Next en Visions hebben het wel iets meer realistisch gemaakt.
Wat mij betreft maken ze een nieuw deel met meer opties, dingen te doen, grafische updates, space-update, flora-fauna-update, steden en dorpjes etc.
SOONY
  zondag 7 april 2019 @ 19:01:04 #217
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_186088337
Veel dingen die je maakt daar mee kan je op andere manieren ook krijgen. Inderdaad liever missies doen en verkennen terwijl ik alles verzamel dan uren bij dat ding staan.

Voorlopig al heel blij met VR dat er aan zit te komen, mijn psvr gaat overuren draaien. Gelukkig word ik niet misselijk met die bril op, dus kan zo lang spelen als ik wil. Maar ben ook wel benieuwd wat ze bij Hello Games nog allemaal gaan bedenken.
  dinsdag 9 april 2019 @ 15:54:17 #218
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186120907

Nieuwe boxart, de fysieke versie met alle updates tot dan komt in de zomer.
SOONY
pi_186120999
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 15:54 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe boxart, de fysieke versie met alle updates tot dan komt in de zomer.
Ik dacht na je kick dat het 3e onderdeel van de update bekend was :(
pi_186172140
༼ つ ◕_◕ ༽つ
  vrijdag 12 april 2019 @ 20:27:20 #221
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186180230
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 16:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik dacht na je kick dat het 3e onderdeel van de update bekend was :(
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 12:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
༼ つ ◕_◕ ༽つ
Gewoon weer een derde save starten met deze update :7
SOONY
pi_186180263
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 20:27 schreef DKUp het volgende:

[..]


[..]

Gewoon weer een derde save starten met deze update :7
Dat is het plan ja. Ik wil de VR ervaring vanaf 0 meemaken :).
  vrijdag 12 april 2019 @ 20:30:57 #223
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186180310
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 20:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat is het plan ja. Ik wil de VR ervaring vanaf 0 meemaken :).
Ik weet wel bijna zeker dat het heel tof gaat zijn in VR.
SOONY
pi_186180406
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 20:30 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik weet wel bijna zeker dat het heel tof gaat zijn in VR.
Ja kan bijna niet mis gaan :). Vooral voor de manier waarop ik zelf speel; veel exploren en vliegen.
  vrijdag 12 april 2019 @ 20:38:31 #225
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186180487
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 20:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja kan bijna niet mis gaan :). Vooral voor de manier waarop ik zelf speel; veel exploren en vliegen.
Eigenlijk vond ik het toen leuker om te spelen tot en met update 1.2 Path Finder of 1.3 Atlass Rises.
Daarna niet meer zo genoten van het spel. Die raffinaderijen zijn kut.

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 12-04-2019 23:15:11 ]
SOONY
pi_186180537
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 20:38 schreef DKUp het volgende:

[..]

Eigenlijk vond ik het toen leuker om te spelen tot en met update 1.2 Panth Finder of 1.3 Atlass Rises.
Daarna niet meer zo genoten van het spel. Die raffinaderijen zijn kut.
Wel beetje eens ja. Ik maak dan een simpele base en als ik wat moet doen daar gooi ik ondertussen wat in de raffinaderij. Maar blijft een vreemd systeem.

Maar zelfs dat in VR zal een andere ervaring zijn _O_
  vrijdag 12 april 2019 @ 20:45:29 #227
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186180669
Tot en met 1.2 met de exocrafts was het nog overzichtelijk allemaal.
Ik vond het zelfs eigenlijk het leukste tijdens 1.1: bijna alles verbeterd, bases, farmen en freighters.
SOONY
pi_186180799
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2019 20:45 schreef DKUp het volgende:
Tot en met 1.2 met de exocrafts was het nog overzichtelijk allemaal.
Ik vond het zelfs eigenlijk het leukste tijdens 1.1: bijna alles verbeterd, bases, farmen en freighters.
Ach, ik heb me zelfs prima vermaakt (60/70 uur ofzo) met de release versie. Veel van die nieuwe dingen gaan ook wel aan mij voorbij, maar Next vond ik wel het tofst vanwege third person en de wolken _O-
  vrijdag 12 april 2019 @ 22:55:37 #229
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_186183101
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 20:38 schreef DKUp het volgende:

[..]

Eigenlijk vond ik het toen leuker om te spelen tot en met update 1.2 Panth Finder of 1.3 Atlass Rises.
Daarna niet meer zo genoten van het spel. Die raffinaderijen zijn kut.
Heb precies hetzelfde.
  zaterdag 13 april 2019 @ 13:23:28 #230
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_186190724
Ik ben met elke grote update opnieuw begonnen. Op mijn laatste save nu heb ik ook weer alles wat je zou willen maar ga niet weer opnieuw beginnen, kan alle items tot nu toe in het spel craften als ik wil, geen zin om die blueprints opnieuw te verzamelen. Ik zal met gemak al meer dan 600 uur in dit spel hebben zitten lol.
pi_186290394
Ik heb nog steeds issues met het vinden van de laatste creature.

Heeft iemand nog tips? Het gaat om een planeet met totaal 7 beesten en er is geen water.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_186323342
Oh ja een leuk updateje... Op de eerste planeet (waar ik ook begonnen ben) heb ik de blauwdruk voor een Atlaspas V3 gekregen. :') En de materialen kun je alleen bij groene sterren vinden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 23 mei 2019 @ 12:39:08 #233
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_187045259
OMG SCHIET OP MET DIE UPDATE!!!!!!!!
IK WIL NU NU NU NU NU
Je moeder is een hamster
  donderdag 23 mei 2019 @ 12:55:51 #234
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187045602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:39 schreef Crutch het volgende:
OMG SCHIET OP MET DIE UPDATE!!!!!!!!
IK WIL NU NU NU NU NU
Benieuwd naar het derde onderdeel van de Beyond-update.
SOONY
pi_187045680
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:55 schreef DKUp het volgende:

[..]

Benieuwd naar het derde onderdeel van de Beyond-update.
Ik ook.

༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ༼ つ ◕_◕ ༽つ
  donderdag 23 mei 2019 @ 16:00:37 #236
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_187048117
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:55 schreef DKUp het volgende:

[..]

Benieuwd naar het derde onderdeel van de Beyond-update.
Is dat niet een major graphics overhaul ofzo?
En nieuwe verhaallijnen.
Zou mooi zijn als ze the center of the universe wat spectaculairder maken.
Je eigen space station?
Je moeder is een hamster
  zondag 9 juni 2019 @ 17:36:12 #237
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187337798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 16:00 schreef Crutch het volgende:

[..]

Is dat niet een major graphics overhaul ofzo?
En nieuwe verhaallijnen.
Zou mooi zijn als ze the center of the universe wat spectaculairder maken.
Je eigen space station?
Bijna iedere grote update zijn de graphic verbeterd ja, dus ik acht de kans best groot.
Nieuwe missies, space overhaul, minder grinden misschien, ruimteschip aanpassen, nieuwe features.
Ze kunnen genoeg aan het spel toevoegen en aanpassen.

Mag wel eens tijd worden dat we horen wat er nog gaat gebeuren en wanneer.
SOONY
pi_187346997
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 17:36 schreef DKUp het volgende:

[..]

Bijna iedere grote update zijn de graphic verbeterd ja, dus ik acht de kans best groot.
Nieuwe missies, space overhaul, minder grinden misschien, ruimteschip aanpassen, nieuwe features.
Ze kunnen genoeg aan het spel toevoegen en aanpassen.

Mag wel eens tijd worden dat we horen wat er nog gaat gebeuren en wanneer.
Watervallen, stromend water, meer natuurrampen zoals tornado's..
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 9 juni 2019 @ 23:56:14 #239
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187347061
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:52 schreef HSG het volgende:

[..]

Watervallen, stromend water, meer natuurrampen zoals tornado's..
:9~
SOONY
  maandag 10 juni 2019 @ 19:39:08 #240
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187358108

No Man’s Sky mogelijk naar de Switch.
https://www.gamestop.se/trade-list
SOONY
pi_187358165
quote:
10s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:39 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
No Man’s Sky mogelijk naar de Switch.
https://www.gamestop.se/trade-list
Vreemd.
pi_187372949
quote:
10s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:39 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
No Man’s Sky mogelijk naar de Switch.
https://www.gamestop.se/trade-list
Nice, werd tijd. Hopelijk komt ie deze zomer samen met de grote update. Zal vanavond wel aangekondigd worden op de E3 tijdens de Nintendo Direct :P
  woensdag 12 juni 2019 @ 05:15:41 #243
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_187382675
quote:
10s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:39 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
No Man’s Sky mogelijk naar de Switch.
https://www.gamestop.se/trade-list
Krijg je dan zoals bij de psvr een extra processing unit zodat er genoeg rekenkracht is om het op de switch te spelen. :P
  woensdag 12 juni 2019 @ 10:25:12 #244
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187384304
quote:
Voor de allereerste keer zal Nintendo op donderdag 13 juni een hele dag van Nintendo Treehouse: Live besteden aan indiegames.
Misschien daar de aankondiging of het was een fout van Gamestop.

Als NMS echt naar de Switch komt dan komen twee van mijn meest gespeelde PS4-games (The Witcher 3 ook) naar de Switch :D

De kans is wel kleiner geworden, want eigenlijk is het meer een aankondiging voor de echte Nintendo Direct.
We gaan het zien.
SOONY
pi_187412307

NoMansSky twitterde op donderdag 13-06-2019 om 21:36:07 our community has bought the billboard outside our office to say Thank YouOh. My. God.https://t.co/oGTjFI4WWG reageer retweet
SOONY
pi_187412800
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2019 22:38 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
NoMansSky twitterde op donderdag 13-06-2019 om 21:36:07 our community has bought the billboard outside our office to say Thank YouOh. My. God.https://t.co/oGTjFI4WWG reageer retweet
Zag dat ze er mee bezig waren op Reddit _O-

Wel tof hoor.
pi_187412984
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 23:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Zag dat ze er mee bezig waren op Reddit _O-

Wel tof hoor.
Zeker, dan mogen ze ook wel wel eens de nieuwe update laten zien en relasen ;)
Het is natuurlijk geven en nemen :9
SOONY
pi_187535691
༼ つ ◕_◕ ༽つ ༼ つ ◕_◕ ༽つ ༼ つ ◕_◕ ༽つ ༼ つ ◕_◕ ༽つ ༼ つ ◕_◕ ༽つ ༼ つ ◕_◕ ༽つ
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:59:09 #249
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187535877
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
༼ つ ◕_◕ ༽つ ༼ つ ◕_◕ ༽つ ༼ つ ◕_◕ ༽つ ༼ つ ◕_◕ ༽つ ༼ つ ◕_◕ ༽つ ༼ つ ◕_◕ ༽つ
NoMansSky twitterde op donderdag 20-06-2019 om 21:00:02 things I have to write on lists for my real adult job...> Recently fed creatures will never poop if they've been scared by a predator reageer retweet
SOONY
pi_187535980
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:59 schreef DKUp het volgende:

[..]

NoMansSky twitterde op donderdag 20-06-2019 om 21:00:02 things I have to write on lists for my real adult job...> Recently fed creatures will never poop if they've been scared by a predator reageer retweet
Ja, dat startte weer wat hype gister _O-

Ik verwacht/hoop eigenlijk wel op vandaag voor bekendmaking van het laatste deel van Beyond. De VR versie werd behoorlijk gepromoot bij de Valve Index, en die komt over exact een week uit, en vandaag start de zomer. Maar het zal wel ijdele hoop zijn.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 14:10:10 #251
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187536004
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 14:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja, dat startte weer wat hype gister _O-

Ik verwacht/hoop eigenlijk wel op vandaag voor bekendmaking van het laatste deel van Beyond. De VR versie werd behoorlijk gepromoot bij de Valve Index, en die komt over exact een week uit, en vandaag start de zomer. Maar het zal wel ijdele hoop zijn.
Dus deze komende zeven dagen weten we meer. Misschien vanavond wel :P
SOONY
pi_188236455
Sean Murray die een tweet plaatst vannacht, ESRB die Beyond heeft gerate, NMS Facebook die perongeluk een post maakt, Sony support gaf 16 augustus als release date. Kortom, NMS Reddit en discord worden gek en verwachten snel nieuws.

Kom maar op!
pi_188236538
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Sean Murray die een tweet plaatst vannacht, ESRB die Beyond heeft gerate, NMS Facebook die perongeluk een post maakt, Sony support gaf 16 augustus als release date. Kortom, NMS Reddit en discord worden gek en verwachten snel nieuws.

Kom maar op!
:Y)
SOONY
pi_188247853
NoMansSky twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 02:11:23 🕐🤣🕑😂🕒😅🕓😓🕔😥🕕😰🕖🥵 reageer retweet
Zodra er klokjes getweet worden weet je dat er nieuws aan zit te komen.
pi_188253207
Release datum!

https://www.nomanssky.com/2019/08/beyond-date-announce/

quote:

Hello Everyone,

We know that there is a lot of hunger out there for news and updates on No Man’s Sky. We’re very excited to be able to share more information from behind the scenes.

Our next chapter No Man’s Sky: Beyond, is coming on August 14th!
pi_188253768
quote:
Derde onderdeel horen we later pas iets over?
SOONY
pi_188254436
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

Derde onderdeel horen we later pas iets over?
Yep. Ik verwacht zelf een week voor de release, dus de 7e zeg maar.
pi_188256344
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Yep. Ik verwacht zelf een week voor de release, dus de 7e zeg maar.
Prima en dit nog :7

quote:
Beyond will be our most ambitious chapter so far, and something we’ve been working ridiculously hard on. We’ll continue to support No Man’s Sky in this way for the foreseeable future.
Niet de laatste grote update dus _O_
SOONY
pi_188256601
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

Prima en dit nog :7
[..]

Niet de laatste grote update dus _O_
Idd, echt genot dat ze het zo lang blijven supporten. Terwijl Murray zelf zei dat ze verwacht hadden dat Next hun laatste grote update was. En toen was er hype. En nog meer hype. En dat gaat nu alleen maar groter worden _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2019 19:47:03 ]
pi_188256771
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Idd, echt genot dat ze het zo lang blijven supporten. Terwijl Murray zelf zei dat ze verwacht hadden dat Next hun laatste grote update was. En toen was er hype. En nog meer hype. En dat gaat nu alleen maar groter worden _O-
Ze willen het denk ik nog even overhevelen nu naar de nieuwe consoles ook :Y
SOONY
pi_188256937
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:58 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze willen het denk ik nog even overhevelen nu naar de nieuwe consoles ook :Y
Kans is groot ja. Goed voor de PSVR ook zou dat zijn.
pi_188334168
Sean is aan het tweeten, waarschijnlijk zo de laatste reveal voor de launch volgende week :).
pi_188334185
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Sean is aan het tweeten, waarschijnlijk zo de laatste reveal voor de launch volgende week :).
Nice :9
SOONY
pi_188334696
NoMansSky twitterde op woensdag 07-08-2019 om 18:21:46 We recently showed the third component of our update to some press, you'll be able to read about it closer to release. It's not a single feature, it's a few subtler things that are hard to make a trailer for, but we hope it'll please a bunch of players reageer retweet
NoMansSky twitterde op woensdag 07-08-2019 om 18:15:22 VR is about 30-40% of what we are doing. Online is another 30-40%. We are going to be revealing a short video showing a couple of details of our Online component very very soon. ༼ つ ◕_◕ ༽つ reageer retweet


[ Bericht 32% gewijzigd door DKUp op 07-08-2019 18:45:31 ]
SOONY
pi_188334953
Valt tegen, niet echt nieuwe info. Afwachten maar tot volgende week!
pi_188335944
Trouwens momenteel in de sale op de PSN store: 60% korting ofzoiets?
pi_188346321
En weer een tweet van Sean Murray :).

ITS HAPPENING! ༼ つ ◕_◕ ༽つ
pi_188346570
NoMansSky twitterde op donderdag 08-08-2019 om 14:25:01 8 years ago I sat down writing the first lines of code on a thing called Skyscraper, which eventually became No Man's Sky. We wanted you to feel like you had stepped into the cover of a sci-fi novel reageer retweet
NoMansSky twitterde op donderdag 08-08-2019 om 14:38:52 Virtual reality was a pet project for us, but one that we know is surprisingly popular. With over a million NMS owners already owning a headset, it's by far our most requested feature 😎 https://t.co/NJN3UDALaB reageer retweet
NoMansSky twitterde op donderdag 08-08-2019 om 14:40:27 Multiplayer is something we introduced in NEXT, and we know that people who play together play for nearly twice as long on average - we are excited to expand this for Beyond. It's going to be a radical change for our game, we've got a short vid that will give you a *small* taste. reageer retweet
NoMansSky twitterde op donderdag 08-08-2019 om 14:46:47 Beyond is our biggest update to date, and has been a very difficult undertaking. I never dreamt what our game would become reageer retweet
NoMansSky twitterde op donderdag 08-08-2019 om 14:52:55 Making games for a living is a privilege, and I'll never take the community support for granted. We are always so incredibly nervous showing what we've been working so very hard on reageer retweet
NoMansSky twitterde op donderdag 08-08-2019 om 14:54:39 ? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ??? ? ?_? ?? reageer retweet
NoMansSky twitterde op donderdag 08-08-2019 om 15:00:25 This is No Man's Sky BeyondVirtual Reality, Massively Online and much more on Xbox, PC, PS4, PSVR and Steam VRThis is our biggest update so far ???August 14th https://t.co/XyKIWSl0YP reageer retweet


[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2019 15:03:13 ]
pi_188346977
Volgende week maar weer een nieuwe save beginnen :P
SOONY
pi_188349846
godver! wel weer zin in :D

alleen dat grinden naar grondstoffen wat minder _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_188354918
Alles om je heen lijkt wel groter.
Bomen, gebouwen, voertuigen, ruimteschepen en dingen onderwater lijken nu enorm.
SOONY
pi_188357308
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:55 schreef DKUp het volgende:
Alles om je heen lijkt wel groter.
Bomen, gebouwen, voertuigen, ruimteschepen en dingen onderwater lijken nu enorm.
Denk dat dat het resultaat van VR is.
pi_188357583
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Denk dat dat het resultaat van VR is.
:Y

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 09-08-2019 10:40:08 ]
SOONY
pi_188357673
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

:N
Huh? Je bent er niet blij mee?

Ik wel :)
pi_188357682
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Huh? Je bent er niet blij mee?

Ik wel :)
Uhh ik drukte net verkeerd :+

:Y
SOONY
pi_188357688
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

Uhh ik drukte net verkeerd :+

:Y
_O- ^O^
pi_188362217
quote:
There’s even a logic system in place which the Hello Games team has used to build their own take on Rocket League on one planet.
:D _O-
pi_188362220
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 15:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Brilletje gaat op haar na de update
Nog een paar dagen _O_
pi_188362587
quote:
There are mounts - rideable aliens! - denser and more varied biomes, new construction and crafting, tameable creatures, milkable creatures, cooking and recipes, a new galactic map, a new discovery menu, a new word-learning system, all-new NPC races, NPC encounters on planet surfaces, improved base building that introduces logic and electricity systems and can allow for bigger bases. It can even allow, as Hello Games' founder Grant Duncan mocked up before our visit to the studio, for a fully functioning game of Rocket League to be played out within No Man's Sky, complete with a working scoring system."

https://www.eurogamer.net(...)ect-point-to-jump-in
First Pillar: No Man’s Sky VR
Second Pillar: No Man’s Sky Online
Third Pillar: No Man’s Sky Version 2.0 (heel veel nieuwe dingen en aanpassingen aan bestaande functies)

[ Bericht 9% gewijzigd door DKUp op 09-08-2019 16:29:23 ]
SOONY
pi_188396437
hellogames twitterde op zondag 11-08-2019 om 17:57:06 No Man’s Sky Beyond👨👩👦👦 16-32 players😎 VR🤯 Nexus Social Space🍼 Creature taming/riding/milking👾 Multiplayer Missions🍲 Cooking & Recipes🦑 Cooler Aliens🎛 Power & Logic & Industrial Bases🔥 Much more...🌈 Version 2.0https://t.co/war0gN3keu reageer retweet
SOONY
pi_188396898
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2019 20:34 schreef DKUp het volgende:
hellogames twitterde op zondag 11-08-2019 om 17:57:06 No Man’s Sky Beyond👨👩👦👦 16-32 players😎 VR🤯 Nexus Social Space🍼 Creature taming/riding/milking👾 Multiplayer Missions🍲 Cooking & Recipes🦑 Cooler Aliens🎛 Power & Logic & Industrial Bases🔥 Much more...🌈 Version 2.0https://t.co/war0gN3keu reageer retweet
ik heb er wel zin in :o

wie gaat ook spelen op de ps4? misschien kunnen we ergens een nederzetting bouwen
pi_188407852
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2019 20:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik heb er wel zin in :o

wie gaat ook spelen op de ps4? misschien kunnen we ergens een nederzetting bouwen
Ik ga uiteraard spelen :). Maar ik ben niet zo van het multiplayeren. Wie weet komen we elkaar random tegen (als dat daadwerkelijk gebeurt eet ik een pantoffel op) :P.
pi_188407967
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 15:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik ga uiteraard spelen :). Maar ik ben niet zo van het multiplayeren. Wie weet komen we elkaar random tegen (als dat daadwerkelijk gebeurt eet ik een pantoffel op) :P.
Ik wilde een standbeeld voor #TeamTonny maken..
pi_188407997
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2019 15:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik wilde een standbeeld voor #TeamTonny maken..
:D

IN DAT GEVAL! ;)
pi_188408468
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2019 20:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik heb er wel zin in :o

wie gaat ook spelen op de ps4? misschien kunnen we ergens een nederzetting bouwen
Ik ga weer beginnen mijn eigen nederzettingkje verder uit te bouwen en missies te voltooien. (wat ook rijmt op aanklooien)

Misschien wel een keer leuk om samen wat te doen inderdaad. Maar niet eerder dan komend weekend gok ik.
pi_188408636
FOK! No Man's Sky meeting dit weekend dus. @DKUp komt ook vast wel.
pi_188408692
ik ga denk ik helemaal opnieuw beginnen

VR-bril op en gaan
pi_188408751
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:41 schreef aTypisch het volgende:
ik ga denk ik helemaal opnieuw beginnen

VR-bril op en gaan
Ik ook. Dat zou ik ook iedereen aanraden eigenlijk. De begin ervaring is al heel erg aangepast met Next, dat zal nu ook wel weer anders zijn. Niets beters om met een brilletje op die eerste minuten mee te maken waarin je letterlijk ergens in het universum gedropt bent op een wereld die je niet kent.
pi_188410526
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik ook. Dat zou ik ook iedereen aanraden eigenlijk. De begin ervaring is al heel erg aangepast met Next, dat zal nu ook wel weer anders zijn. Niets beters om met een brilletje op die eerste minuten mee te maken waarin je letterlijk ergens in het universum gedropt bent op een wereld die je niet kent.
Misschien wel een goed idee inderdaad.. gelukkig kunnen we onze huidige game gewoon bewaren (Just in case)

Misschien tot zaterdag dan.. on a planet, far far far far away :D
pi_188410674
We zitten gewoon weer bijna in deel 14 van dit topic _O-
Wie had dat verwacht :D _O-

Ik ga beginnen met een nieuwe save :P
SOONY
pi_188411169
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:43 schreef DKUp het volgende:
We zitten gewoon weer bijna in deel 14 van dit topic _O-
Wie had dat verwacht :D _O-

Ik ga beginnen met een nieuwe save :P
Best leuk om die ouwe topics door te lezen _O-
pi_188413208
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Best leuk om die ouwe topics door te lezen _O-
Plezier en drama, hoe een topic hoort te zijn _O_
SOONY
pi_188413573
Toch NMS maar eens van het digitale stof verlossen
als de update uit is.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_188413602
Even wat updates voor het nieuwe deel.

Logo voor de OP:


Updates die nog missen in de OP:

1.7: The Abyss Update
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.75: Visions Update
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2.0: Beyond

Volledige inhoud Beyond (Update)
Link nog niet beschikbaar

[ Bericht 51% gewijzigd door DKUp op 12-08-2019 21:30:06 ]
SOONY
pi_188415098
Ben net met nieuwe save begonnen.

Koude planeet, irritant begin, maar..

Aan kobalt geen gebrek :D *O*
pi_188418288
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 22:26 schreef Meike26 het volgende:
Ben net met nieuwe save begonnen.

Koude planeet, irritant begin, maar..

Aan kobalt geen gebrek :D *O*
had je niet beter kunnen wachten tot woensdag?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_188420379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 07:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

had je niet beter kunnen wachten tot woensdag?
Wat maakt het uit? ;)

Scenario 1 : Ik raak mijn savegames kwijt, moet wel opnieuw beginnen, maar ik heb weer wat 'feel' en hunkering naar meer in het spel, waar ik met mijn vorige save een beetje vast zat wat ik met mijn thuis basis wilde doen.

Scenario 2 : Ik behoud mijn save en kan ook met de nieuwe gestures en opties in het spel gelijk verder, terwijl ik dat Kobalt wereldje niet kwijt raak ^O^


En dan nu deel #14 : Waar Johan ook ergens op ons zit te wachten :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')