abonnement Unibet Coolblue
pi_181132977
Het is iedere keer weer de debiliteit en achterlijkheid van de links-liberalen die ontmaskerd wordt. Iedere keer weer worden ze met hun smerige neuzen op de feiten gedrukt.
  zondag 12 augustus 2018 @ 17:08:55 #27
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_181133274
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:41 schreef Takadanobaba het volgende:
Zo zie je maar hoe snel het nieuws zich verspreidt. Als er door ieder land besloten wordt om geen bootjes meer binnen te laten, dan is het zo over.
Denk dat je wel heel erg naief bent hierin. Het is meer als een waterbed. Mensen zullen de route kiezen van de minste weerstand. Als Spanje dezelfde houding aanneemt zal men weer richting Italie gaan.

Er zijn wat docu's en artikelen over hoe mensen in Afrika echt denken dat het hier de hemel is. De EU heeft zelfs grote advertenties hangen in Afrikaanse steden over dat ze niet naar de EU moeten komen. Resultaat: ze zien het als een truuk om mensen van het goede leven weg te houden.... tsja. Je gaat de wil van die mensen niet snel veranderen denk ik. En waar een wil is, is een weg.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_181134459
Misschien wil Canada deze ruim 140 migranten wel opvangen. Zal de Aquarius ook wel ff onderweg zijn de hele heen en terugreis.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 12 augustus 2018 @ 18:18:19 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181134732
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:04 schreef Digi2 het volgende:
Misschien wil Canada deze ruim 140 migranten wel opvangen. Zal de Aquarius ook wel ff onderweg zijn de hele heen en terugreis.
Waarom zou Canada dat willen? Die selecteren op kwaliteit, kans dat er iets nuttigs tussen die bootmigranten zit is vrij klein.
pi_181135232
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Waarom zou Canada dat willen? Die selecteren op kwaliteit, kans dat er iets nuttigs tussen die bootmigranten zit is vrij klein.
Canada neemt ook asielzoekers op om humanitaire redenen en het voordeel is dat deze defacto veerboot lange tijd uit de running is. Waarschijnlijk krijgt dan slechts een klein deel van de 140 migranten asiel toegewezen. Tot nu toe blijkt het merendeel om economische migranten te gaan en daar legt Canada de lat hoog, ze zullen er niet voor in aanmerking komen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Digi2 op 12-08-2018 19:03:15 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181136078
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:53 schreef vigen98 het volgende:
Dit gebeurd er wanneer een linkse regering aan de macht is. Sinds Spanje in juni een linkse PM heeft gekregen die maar een kwart steun heeft in het parlement gaan de migranten naar Spanje
De deur moet hoe dan ook dicht voor 'asielzoekers' uit Armenië, toch?
pi_181136364
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 19:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

De deur moet hoe dan ook dicht voor 'asielzoekers' uit Armenië, toch?
Mensen die niet legitiem asiel zoeken, ja :)
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 12 augustus 2018 @ 19:35:07 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_181136379
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 19:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

De deur moet hoe dan ook dicht voor 'asielzoekers' uit Armenië, toch?
Volgens mij is dat laatst nog eens bewezen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_181150775
quote:
Reddingsschip Aquarius met 141 migranten weer geweigerd door Italië en Malta

Het reddingsschip Aquarius, met aan boord 141 migranten, wordt opnieuw geweigerd door Italië en Malta. Het schip wacht nu op zee op een haven waarin het wel aan mag leggen.

Afgelopen vrijdag werden bij twee reddingsacties op de Middellandse Zee in totaal 141 mensen gered, ]waaronder 67 alleenreizende kinderen. Dit laat Aquarius weten.

Het reddingsschip, dat gerund wordt door Sos Mediterranee en Artsen zonder Grenzen, verzoekt de Europese regeringen om zo snel mogelijk "de dichtstbijzijnde plaats van veiligheid toe te wijzen".

"Zo kunnen de geredde mensen van boord en kan de Aquarius doorgaan met de bieden van noodzakelijke humanitaire hulp op de Middellandse zee."

Het reddingsschip werd in juni ook al geweigerd door Italië en Malta. Toen waren er meer dan zeshonderd migranten aan boord. Uiteindelijk mocht het schip aanleggen in Spanje.

De Italiaanse minister van Infrastructuur en Transport, Danilo Toninelli, vindt dat het Verenigd Koninkrijk maatregelen moet nemen. "Het schip vaart onder de vlag van Gibraltar (een Brits overzees gebied, red.) dus zij zijn verantwoordelijk."
Ik vraag me af of de regering van de UK toestaat dat ze in de UK of Gibraltar mogen aanleggen of dat het toch weer Spanje wordt?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 13 augustus 2018 @ 12:34:09 #35
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181150983
Artsen zonder Grenzen krijgen net als Amnesty geen cent meer van mij bij collectes.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_181151105
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:36 schreef polderturk het volgende:
Waar gaan ze dan naartoe?

[..]

Portugal.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 13 augustus 2018 @ 12:43:46 #37
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_181151127
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 19:34 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Mensen die niet legitiem asiel zoeken, ja :)
In het asielzoekerscentrum van mijn woonplaats stikt het van mensen uit de Caucasus. Ze sporten ook nog eens in mijn sportschool. Armeniers, Tsjetsjenen, Georgiers, Azerie etc. En die zitten er ondertussen al jaren, dat is niet te geloven toch?
  maandag 13 augustus 2018 @ 12:55:26 #38
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181151313
Italië en Malta hebben groot gelijk dat ze die mensensmokkelaars met hun illegalen weigeren.
pi_181151353
Merckel is nu nog in Spanje voor overleg m.b.t. de illegale migratie via de middelandse zee. Het gedoe rond de Aquarius is meteen een lakmoesproef of daar iets nieuws uit voortkomt. Ik verwacht het eigenlijk niet. De gebruikelijke Ad Hoc reacties op gebeurtenissen zullen wel de boventoon voeren.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181151385
Waarom wordt dit in de media consequent migrantenstroom genoemd? Het is een stroom van volstrekt illegalen parasieten en gelukzoekers die niets te zoeken hebben in Europa. }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181151456
quote:
5s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:00 schreef vosss het volgende:
Waarom wordt dit in de media consequent migrantenstroom genoemd? Het is een stroom van volstrekt illegalen parasieten en gelukzoekers die niets te zoeken hebben in Europa. }:|
Ik vind het wel een hele verbetering vergeleken met 'vluchtelingenstroom'. Dat was echt fake news.
pi_181151458
quote:
5s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:00 schreef vosss het volgende:
Waarom wordt dit in de media consequent migrantenstroom genoemd? Het is een stroom van volstrekt illegalen parasieten en gelukzoekers die niets te zoeken hebben in Europa. }:|
Het wordt migrantenstroom genoemd omdat is gebleken dat het om merendeels economische migranten gaat en niet om vluchtelingen voor bijv. oorlog. Zijn niet alle mensen gelukzoekers, ik zou daar niet zo snel een negatieve connotatie aan willen toevoegen? Mensen parasieten noemen heeft iets ontmenselijkens en lijkt me hier niet op zijn plaats.

[ Bericht 1% gewijzigd door Digi2 op 13-08-2018 13:16:13 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181152624
"SOS Mediterranee" und "Ärzte ohne Grenzen" moeten stoppen....
Nu dobberen ze weer rond omdat niemand ze wil hebben.....

Ze maken het probleem alleen maar erger!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bocaj op 13-08-2018 15:06:59 ]
pi_181153360
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:00 schreef Bocaj het volgende:
"SOS Mediterranee" und "Ärzte ohne Grenzen" moeten stoppen....
Nu dobberen ze weer rond omdat niemand ze wil hebben.....

Ze maken het probleem allen maar erger!
quote:
Man habe sich mit der zuständigen libyschen Seenotleitstelle in Verbindung gesetzt, so die Organisationen. Diese Seenotleitstelle habe aber die "Aquarius" ausdrücklich dazu aufgefordert, sich bei einer anderen Seenotleitstelle einen sicheren Hafen zuweisen zu lassen.
De libische zeenood hulpdienst weigerde blijkbaar de migranten terug toegang te geven. Het bericht doet vermoeden dat ze zich dicht bij de libische kust bevonden. Dicht voor de kust reddingsacties gaan uitvoeren, daar gaat een aanzuigende werking vanuit. Het kan hierdoor zelfs tot meer drenkelingen leiden i.p.v. minder inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 13-08-2018 14:49:14 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181154444
Ze blijken bijna allemaal op reis te zijn naar Nederland gezien de herkomstlanden _O-
quote:
Hafen für "Aquarius" Rom schiebt London Verantwortung zu
Die Hilfsorganisationen Ärzte ohne Grenzen und SOS Méditerranée hatten am Freitag insgesamt 141 Migranten von Booten vor der libyschen Küste gerettet. Unter ihnen sind auch Dutzende unbegleitete Minderjährige.

Fast drei Viertel der Menschen stammten laut SOS Mediterranée aus Somalia und Eritrea.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181158184
op 3FM klonk de nieuwslezeres treurig omdat er heel veel kinderen aan boord zouden zijn. Het kan mij gewoon niet verkenkeren, gewoon aanmeren in Afrika ipv ze hier af te zetten.
pi_181158298
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:02 schreef Ciclon het volgende:
Salvini heeft wel ballen hoor. Tevens groot gelijk.
Dit. Verder ben ik bereid om 100 euro te doneren voor een schipper die de Aquarius (en de boten van collega "hulporganisaties") naar de kelder helpt. Migratie is GEEN mensenrecht imo. En als migratie dat wél is, is je verdedigen TEGEN migratie dat ook!
pi_181158393
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:16 schreef kurk_droog het volgende:
op 3FM klonk de nieuwslezeres treurig omdat er heel veel kinderen aan boord zouden zijn. Het kan mij gewoon niet verkenkeren, gewoon aanmeren in Afrika ipv ze hier af te zetten.
Het is natuurlijk ook treurig dat ouders en/of familie kinderen met brakke bootjes de middelandze zee laten oversteken. Het zijn waarschijnlijk vooral kinderen uit Somalië en Eritrea. 67 kinderen met zeg circa 5 familieleden maakt toch al gauw 335 personen na gezinshereniging. Geen wonder dat landen niet staan te popelen om het schip aan te laten meren.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181158508
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:16 schreef kurk_droog het volgende:
op 3FM klonk de nieuwslezeres treurig omdat er heel veel kinderen aan boord zouden zijn. Het kan mij gewoon niet verkenkeren, gewoon aanmeren in Afrika ipv ze hier af te zetten.
Die "kinderen" zijn gewoon meerendeels 15/16/17 jarige jongemannen.
Het gebruik van de benaming "kinderen" is puur en alleen bedoelt om sympathie op te wekken, om zo de publieke opinie te manipuleren....

Ik HAAT die debiele, doorzichtige manipulatie zo langzamerhand. En degenen die die manipulatie uitvoeren nog veel meer!
pi_181158675
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:16 schreef kurk_droog het volgende:
op 3FM klonk de nieuwslezeres treurig omdat er heel veel kinderen aan boord zouden zijn. Het kan mij gewoon niet verkenkeren, gewoon aanmeren in Afrika ipv ze hier af te zetten.
Toch apart dat zodra er werkelijke beelden verschijnen (niet de in scène gezette linkse propaganda) je nooit kinderen en vrouwen ziet maar alleen maar jongemannen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')