abonnement Unibet Coolblue
pi_180888016
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Mwoah ... ik zie dat wat genuanceerder.

Stoerpraat door denigrerend over vrouwen te praten, komt wel vaker voor op FOK! en overigens elders ook. Werkman kan er bijvoorbeeld ook wel wat van, maar geen enkele vrouw voelt zich daardoor geïntimideerd, want het is duidelijk dat hij niet serieus zo over vrouwen denkt.

In het leven moet je niet alles te serieus opvatten. Dat geldt niet alleen voor vrouwen, maar voor iedereen. Iedereen is wel ergens van in de minderheid.

Ik denk dat Aiciu het ook niet serieus meent. Hij is wel een haantje, maar dat zijn zoveel jongens en mannen en dat hoeft niet perse slecht te zijn. Niks mis mee als je een beetje wilt showen met jezelf, zolang je anderen ook in hun waarde kan laten.

Ik denk dat het punt eerder is dat hij nogal veel van dit soort topics maakt en zich soms wat onhandig uitdrukt. Mensen met autisme komen wel vaker over als arrogant. Maar dat heeft te maken met dat ze anders naar de wereld kijken dan mensen zonder autisme en bepaalde dingen niet kunnen zien. Ze zijn zich van geen kwaad bewust. Als mensen dan negatief op hen reageren, komt dat voor hen als totale verrassing. Dan hebben ze iets van "Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?"

Het moeilijke is: je kan niet concreet uitleggen wanneer een geintje moet kunnen en wanneer het ongepast is. Zoiets voelen we vaak aan en we spelen erop in, maar we kunnen niet precies zeggen wat het nou is hoe je zoiets kan herkennen. Mensen met autisme hebben dat gevoel minder of helemaal niet, daarom leidt dat geregeld tot communicatieproblemen.
Mooi gesproken. Verhelderend. Hoop ook oprecht dat dat zo is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')