abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 17:37:09 #176
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180858598
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nee, Slob. Het is eigenlijk heel simpel en ik wil je dat best uitleggen.

Thijs is werkzaam voor het AD, een Nederlandse krant. Die Nederlandse krant heeft er belang bij dat het goed gaat met Nederlandse sporters, want dan wordt er meer gelezen door de mensen. Het is dus ook van belang dat de journalisten van het AD goed contact hebben met Nederlandse ploegen en Nederlandse renners, want dan kun je lekker vaak interviews afnemen en dat verkoopt dan weer.

Als Thijs kritisch is op Nederlandse ploegen en Nederlandse renners willen ze niet meer met hem spreken, loopt het AD interviews mis en lopen ze een achterstand op ten opzichte van andere kranten. Dan wordt Thijsje ontslagen en dat kan Thijs zich niet veroorloven want er moet brood op de plank komen. Derhalve is Thijs een cheerleader voor het Nederlandse wielrennen. Des te positiever hij is, des te meer kranten er worden verkocht.

Tegelijkertijd vindt de lezer een goed dopingverhaal ook wel vermakelijk, maar dan wel het liefst over buitenlandse ploegen en renners, of over grote namen uit het verleden. Aan die behoefte wil onze Thijs ook best voldoen, daarom heeft hij een slechte verstandhouding met Vinokourov, stuurt hij geniepige tweetjes naar Bert Grabsch en schendt hij de journalistieke code om Karsten Kroon een oor aan te naaien. Zolang het maar over het verleden gaat of over obscure buitenlanders mag Thijs lekker scoren. Ondertussen het liefst wel juichen voor Nederlanders. w/

En dat ligt natuurlijk niet alleen aan Thijs, je ziet het overal. Onze Britse vrienden lopen nu weer massaal de polonaise achter Thomas en Sky, terwijl ze voor het gemak vergeten wat daar het afgelopen jaar allemaal is gebeurd. En volgende week komen ze dan weer met wat artikeltjes over dopingpraktijken in Rusland. Zo rolt de sportjournalistiek en daar met open ogen intuinen lijkt me dan weer meer aan jouw onderbuik te liggen. Zo graag willen dat Dumoulin schoon is, ik vind het bijna schattig.
Laten we het er op houden dat ik het voordeel van de twijfel aan een hoop renners geef en jij duidelijk niet. Goed presteren staat voor mij niet meer gelijk aan doping gebruik, zeker niet als er geen buitenaardse prestatie wordt geleverd. En ja, Tom was 6 zes weken constant maar haalde nooit buitenaardse wattages. Daarbij komt nog dat Sunweb zo’n beetje de grootste anti-doping ploeg binnen de WT is. Domme jongen als je dan nog ergens ruimte ziet te gebruiken. En zoals we weten is Tom bepaald geen domme jongen.

De tijd zal leren of dit een intens domme post is geweest.
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 17:46:16 #177
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180858755
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 17:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Laten we het er op houden dat ik het voordeel van de twijfel aan een hoop renners geef en jij duidelijk niet. Goed presteren staat voor mij niet meer gelijk aan doping gebruik, zeker niet als er geen buitenaardse prestatie wordt geleverd. En ja, Tom was 6 zes weken constant maar haalde nooit buitenaardse wattages. Daarbij komt nog dat Sunweb zo’n beetje de grootste anti-doping ploeg binnen de WT is. Domme jongen als je dan nog ergens ruimte ziet te gebruiken. En zoals we weten is Tom bepaald geen domme jongen.

De tijd zal leren of dit een intens domme post is geweest.
Je weet dat je nu je vingers in je oren hebt en heel hard LALALA roept he?

Ik vind deze post echt een belediging van mijn intelligentie en aangezien je zelf ook bepaald geen domme jongen bent mag je wel eens stoppen met jezelf in de maling te nemen.

Tweede worden in de Giro én de Tour is niet buitenaards. Oké Slob, is goed lieve jongen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 17:52:31 #178
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180858856
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je weet dat je nu je vingers in je oren hebt en heel hard LALALA roept he?

Ik vind deze post echt een belediging van mijn intelligentie en aangezien je zelf ook bepaald geen domme jongen bent mag je wel eens stoppen met jezelf in de maling te nemen.

Tweede worden in de Giro én de Tour is niet buitenaards. Oké Slob, is goed lieve jongen.
9.gif.
pi_180859086
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je weet dat je nu je vingers in je oren hebt en heel hard LALALA roept he?

Ik vind deze post echt een belediging van mijn intelligentie en aangezien je zelf ook bepaald geen domme jongen bent mag je wel eens stoppen met jezelf in de maling te nemen.

Tweede worden in de Giro én de Tour is niet buitenaards. Oké Slob, is goed lieve jongen.
Hij heeft het toch over buitenaardse wattages?
pi_180862258
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 17:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

[ afbeelding ].
Laat die R_R maar lullen. Puur redeneren op basis van aannames, daar doe ik niet aan mee. Het is prima om kritisch naar prestaties te kijken, maar de stelligheid waarmee hij beweert dat iedereen aan de doping zit en met motortjes rijdt gaat echt nergens over.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 21:14:44 #181
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_180862328
Ik steek mijn hand voor (bijna) niemand in het vuur, maar bij Sunweb zijn wel significant minder aanwijzingen voor dopinggebruik dan bij Team Sky. Het enige wat eventueel verdacht is zijn de prestaties, maar op basis van alleen prestaties iemand veroordelen is wel wat vergezocht (al moet ik zeggen dat ik dat ook wel heb gedaan bij bijv. Foliforov in de Giro 2016).
pi_180871207
Wat een treurig einde hier.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:11:45 #183
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180871282
Die afstanden en snelheden moet je gewoon niet zuiver kunnen rijden.Is onmogenlijk. Ik ben al doodop als ik hier de Willemsbrug op rijd!
pi_180871402
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:11 schreef kaasplankje het volgende:
Die afstanden en snelheden moet je gewoon niet zuiver kunnen rijden.Is onmogenlijk. Ik ben al doodop als ik hier de Willemsbrug op rijd!
https://www.fiets.nl/2018(...)n-de-tour-de-france/
quote:
We’re riding the #TourdeFrance.
1 stage down. 20 to go. #ThisIsOurTime #TDF2018 pic.twitter.com/lcCCWq4PIg
— Desellesauvelo (@desELLESauVELO) July 7, 2018

30 juli 2018 | Yvanka
Deze 13 vrouwen reden de Tour de France

Ja, je leest het goed. Dit jaar reden er ook 13 vrouwen mee met de Tour de France. Steeds één dag voor de mannen, reden zij drie weken lang over hetzelfde parcours. Met dezelfde bergen, kasseien, afdalingen, etappes en afstand.

De vrouwen stonden drie weken lang extra vroeg op en reden elke etappe één dag voordat de mannen ‘m reden. Over exact dezelfde route met een afstand van 3351km. Maar dan wel met een paar grote verschillen. Zo reden de vrouwen mét stoplichten, zonder afgezette wegen, zonder podium en zonder prijzengeld. Waarom de vrouwen deze uitdaging aan zijn gegaan? Omdat ze hopen op erkenning, respect en de terugkeer van de Tour de France Feminin!

Tour de France Feminin
”We willen een vrouwenrace met dezelfde media-aandacht als bij de mannen.”, vertelt teamlid Tetiana Kalachova aan The Associated Press. “Niet noodzakelijk dezelfde routes en ook niet hetzelfde aantal races, maar wel met dezelfde waardering. We proberen te bewijzen dat vrouwen, zelfs amateurs, die helemaal schoon zijn (geen doping, geen speciale hulp) in staat zijn om dit soort prestaties te leveren.”.
Zouden zij ook gebruikt hebben?
in a crowd you lose humanity
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:50:17 #185
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180872020
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:17 schreef Wombcat het volgende:

[..]

https://www.fiets.nl/2018(...)n-de-tour-de-france/

[..]

Zouden zij ook gebruikt hebben?
Wat denk jezelf. Ik laat me niet meer in de maling nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')