Kijk jij nog wel met plezier naar de Formule 1?quote:Op zondag 29 juli 2018 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar trap je toch niet in? In de regel worden er geen straffen uitgedeeld voor touchés bij de start, maar Vettel kreeg er toch een. Bottas bijvoorbeeld niet toen die in Baku geen touche had met Raikkonen maar een beuk uitdeelde. Vettel kreeg een straf die hem pijn deed, bovenop de pijn die hij toch al van het incident had.
Vervolgens probeert Bottas vandaag Vettel nog te raken terwijl hij al ingehaald is, zonder blokkerend wiel. Raikkonen kreeg 10 seconden straf toen hij Hamilton veel lichter raakte toen hij een wiel blokkeerde en ietsje doorgleed, terwijl Hamilton erg weinig ruimte liet. En ook dat was vlak na de start met volle tanks, koude banden en veel auto's naast elkaar. Als je dit dan als per ongeluk interpreteert, dan nog zou het zwaarder bestraft moeten worden dan de 10 seconden van Raikkonen.
Daar komt het inrijden op Ricciardo dan nog een keer bovenop. En alleen daarvoor krijgt hij dan een straf waar hij niks van merkt. Daarmee maakt de FIA zich niet alleen belachelijk, ze geven ook een signaal af: Kom niet aan Hamilton of zijn wingman (meer een rear gunner vandaag) en Vettel en de andere Ferrari zijn vogelvrij.
Je doelt op het wheelbangetje in Baku dat nooit de potentie had om een ander zijn race te beinvloeden? Dat was ten eerste een vrij uniek geval, dus lastig om daar consistentie in te zien. Ten tweede was de straf de zwaarste regulier straf, een 10 sec S&G, maar toen moest er nog een straf bij op komen omdat de Hamiltonfanclub inclusief Hamilton zelf ging dramaqueenen omdat hij er door de mechanische pech van Hamilton niet genoeg nadeel van zou hebben gehad, terwijl niemand er uberhaupt door benadeeld was.quote:Op zondag 29 juli 2018 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat Vettel vaak zat gematst is met fopstrafjes.
Maar als jij doet alsof je niet snapt waar ik op doel met de Hamiltonbeuk weet ik voldoende
https://mobile.twitter.co(...)604158102953986?s=08quote:Op zondag 29 juli 2018 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoon van Kimi stond een flesje water "leeg te spuiten" alsof het een fles champagne was en hij gewonnen had
Ja, die bedoelde ik. Op het podiumquote:Op zondag 29 juli 2018 21:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.co(...)604158102953986?s=08
voor je het weet gaan ze binnenkort afspreken in een weiland in Beverwijkquote:Op zondag 29 juli 2018 21:34 schreef Montelly het volgende:
Zoveel F1 hooligans hier, voetbal forum is er niks bij
Met zijn allen in een weiland op je laptop op schoot beledigende posts naar elkaar typen.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
voor je het weet gaan ze binnenkort afspreken in een weiland in Beverwijk
quote:Op zondag 29 juli 2018 21:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.co(...)604158102953986?s=08
Wanneer is het?quote:Op zondag 29 juli 2018 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met zijn allen in een weiland op je laptop op schoot beledigende posts naar elkaar typen.
geen wifi daar, en je data bundel is nu al op, beter thuis blijven dan maar....quote:
Ohquote:Op zondag 29 juli 2018 22:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
geen wifi daar, en je data bundel is nu al op, beter thuis blijven dan maar....
Wat een baasje.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.co(...)604158102953986?s=08
Eerst Toto, nu hij weer.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:27 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Valtteri wordt nog even bedankt voor 2e rijder zijn.
Hehe!quote:Op zondag 29 juli 2018 18:11 schreef Klummie het volgende:twitter:banterf1 twitterde op zondag 29-07-2018 om 15:27:56 When Christian Horner dies, he’ll probably invite the Renault engineers to his funeral to lower him into the grave, so they can let him down one last time https://t.co/NZY7puXFKS reageer retweet
Zum kotzenquote:Op zondag 29 juli 2018 22:27 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Valtteri wordt nog even bedankt voor 2e rijder zijn.
Ik vind Lewis een fantastische coureur... maar off-track echt een idioot.quote:
Niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind Lewis een fantastische coureur... maar off-track echt een idioot.
Dat fantastisch alleen als ie aan kop ligt. Vanaf positie 2 of lager, als ie niet verder kan komen, is dat onzekere gedoe over de boordradio weinig professioneel. Moet er wel om lachen dat z'n team hem dan echt moet sussen en lieve woordjes moet toefluisteren om hem goed door te kunnen laten rijden..quote:Op zondag 29 juli 2018 23:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind Lewis een fantastische coureur... maar off-track echt een idioot.
Moah, indertussen rijdt hij zich vaak wel het licht uit de ogen,,terwijl hij zo jammert.quote:Op maandag 30 juli 2018 06:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat fantastisch alleen als ie aan kop ligt. Vanaf positie 2 of lager, als ie niet verder kan komen, is dat onzekere gedoe over de boordradio weinig professioneel. Moet er wel om lachen dat z'n team hem dan echt moet sussen en lieve woordjes moet toefluisteren om hem goed door te kunnen laten rijden..
Toch bijzonder dat ze RB een gridstraf aan willen naaien door ze te snel naar nieuwe onderdelen te laten switchen.quote:Op maandag 30 juli 2018 08:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Renault reageert precies zoals ik verwachtte (gisteren post aan gewijd): eigen schuld RBR want nwe MGU-K die in Monaco is opgeleverd niet gebruikt maar de oude 20q6-spec:
https://www.gpblog.com/nl(...)d-van-red-bull-.html
Alsof de oude na 5 rondjes gewoon rijden last zou mogen hebben van overhitting. Is die Cyril niet helemaal wies of zo?quote:De nieuwe unit heeft veel minder problemen met oververhit raken en onze auto’s hebben nergens last van.”
Nee want zoiets gebeurt nooit natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2018 08:12 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alsof de oude na 5 rondjes gewoon rijden last zou mogen hebben van overhitting. Is die Cyril niet helemaal wies of zo?
Als het allemaal zo is dan is een keer een gridstraf beter dan uitvallen lijkt mij.quote:Op maandag 30 juli 2018 08:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch bijzonder dat ze RB een gridstraf aan willen naaien door ze te snel naar nieuwe onderdelen te laten switchen.
Het is niet zo dat als er een nieuwere versie uit is, dat de oude versie gelijk naar de klote mag gaan. In de reactie van Cyril wordt namelijk gesuggereerd dat die oude, nu de nieuwe er is, nou eenmaal overhit raakt. En dat is dus dikke bull. Zeker na 5 rondjes normaal rijden.quote:Op maandag 30 juli 2018 08:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee want zoiets gebeurt nooit natuurlijk
Wat is dit voor domme reactie?
Dat deze oude wel eens niet wil werken is dan ook de reden van een nieuwe versie.
Die oude is maar een kutding, daarom rijden ze er nog maar 2,5 jaar mee rondquote:Op maandag 30 juli 2018 08:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als er een nieuwere versie uit is, dat de oude versie gelijk naar de klote mag gaan. In de reactie van Cyril wordt namelijk gesuggereerd dat die oude, nu de nieuwe er is, nou eenmaal overhit raakt. En dat is dus dikke bull. Zeker na 5 rondjes normaal rijden.
De oude K is uit 2016. Deze is nooit ontworpen om een half seizoen mee te gaan. Toen mocht je nog 4x wisselen per jaar.quote:Op maandag 30 juli 2018 08:12 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Alsof de oude na 5 rondjes gewoon rijden last zou mogen hebben van overhitting. Is die Cyril niet helemaal wies of zo?
Als Renault nou goed materiaal leverde hadden ze een punt.quote:Op maandag 30 juli 2018 08:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Renault reageert precies zoals ik verwachtte (gisteren post aan gewijd): eigen schuld RBR want nwe MGU-K die in Monaco is opgeleverd niet gebruikt maar de oude 2016-spec:
https://www.gpblog.com/nl(...)d-van-red-bull-.html
Als hij het ook nog zingend brengt straks, is het helemaal goedquote:Op maandag 30 juli 2018 07:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Zullen we het nog even hebben over hoe Vettel van 'BLUE FLAGS COME ON BLUE FLAGS' naar 'Guys, can you maybe do something about the blue flags please' is gegaan? Want die shit maakte me echt wel blij gisteren.
Tatatatataa blue flaaags grazi ragazzi honestlyyyyyyyy pom pom pomquote:Op maandag 30 juli 2018 09:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij het ook nog zingend brengt straks, is het helemaal goed
Was de versnellingsbak. Als er één onderdeel is waar het echt niet aan lag was het de MGU-K wel.quote:Op maandag 30 juli 2018 09:57 schreef daNpy het volgende:
Waar finishte Ricciardo vorige week met al die nieuwe onderdelen ook alweer?
Oh ja...
Ah crap da's waar ook ja.quote:Op maandag 30 juli 2018 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was de versnellingsbak. Als er één onderdeel is waar het echt niet aan lag was het de MGU-K wel.
Mag wel gezegd worden dat een kapotte versnellingsbak door de motor veroorzaakt kan zijnquote:
Ricciardo rijdt gewoon te lompquote:Op maandag 30 juli 2018 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag wel gezegd worden dat een kapotte versnellingsbak door de motor veroorzaakt kan zijn
Geen Renault is al een verbetering op zich.quote:Op maandag 30 juli 2018 10:40 schreef Tarado het volgende:
dat volgend jaar wordt alles beter is ook wel wishful thinking bij Red Bull
Dit idd.quote:Op maandag 30 juli 2018 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen Renault is al een verbetering op zich.
quote:"There's no legality about the number of PUs we can use but time is limited and testing efficiency is very important. So we will bring special PUs for secret items and keep a high level of efficiency so that we are more economical with time.
Dan wordt alles toch beter volgend jaar?quote:Op maandag 30 juli 2018 10:57 schreef Tarado het volgende:
die anderen staan ook niet stil met uitzondering van Renault dan, Mercedes zie ik ook nog wel weer met een fikse upgrade komen nu blijkt dat Ferrari eigenlijk de betere is
Ik zie Haas ze nog wel bedreigen op Monza jaquote:Op maandag 30 juli 2018 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Van wat ik hoor is Honda idd heel goed bezig momenteel. Ze hadden een hele moeizame start, maar laten al een enorme verbetering tov 3 jaar terug zien. Renault is nog op hetzelfde niveau als 3 jaar terug.
Een plek waar we het echt gaan meemaken is Monza. Nergens is motorvermogen zo belangrijk als daar.
dus uiteindelijk schieten ze dus niks op en is het wachten op 2021quote:Op maandag 30 juli 2018 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan wordt alles toch beter volgend jaar?
Het gaat om Honda vs Renault. Een Mercedes of Ferrari krijgen ze nooit.
Ze schieten weldegelijk wat op, namelijk dat ze niet meer aan die baggerRenaults vast zitten en een motor krijgen die zeer waarschijnlijk (relatief) krachtiger is. Vergeet niet dat Ferrari ook van ver kwam, en inmiddels de krachtigste motor van het veld heeft.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus uiteindelijk schieten ze dus niks op en is het wachten op 2021
die zaten er ook nooit zo ver vandaan, verder is het strategisch wel een goeie beslissing maar ik verwacht niet dat Red Bull met Honda wel mee gaat doen om de titel tot 2021 en erna is het natuurlijk ook weer afwachtenquote:Op maandag 30 juli 2018 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze schieten weldegelijk wat op, namelijk dat ze niet meer aan die baggerRenaults vast zitten en een motor krijgen die zeer waarschijnlijk (relatief) krachtiger is. Vergeet niet dat Ferrari ook van ver kwam, en inmiddels de krachtigste motor van het veld heeft.
Eerste jaar van het V6-tijdperk vergeten? Ferrari is dik ingemaakt door zowel Red Bull als Williams. In Monza eindigden ze op zaterdag achter alle Mercedes-aangedreven teams op FI na, dat toen nog niet bepaald het team was zoals we het nu kennen. Alonso viel trouwens uit met, jawel, een motorprobleem die race.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zaten er ook nooit zo ver vandaan, verder is het strategisch wel een goeie beslissing maar ik verwacht niet dat Red Bull met Honda wel mee gaat doen om de titel tot 2021 en erna is het natuurlijk ook weer afwachten
wanneer gaat dit topic dicht?quote:Op maandag 30 juli 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste jaar van het V6-tijdperk vergeten? Ferrari is dik ingemaakt door zowel Red Bull als Williams. In Monza eindigden ze op zaterdag achter alle Mercedes-aangedreven teams op FI na, dat toen nog niet bepaald het team was zoals we het nu kennen. Alonso viel trouwens uit met, jawel, een motorprobleem die race.
eigenlijk wel vergeten ja dat vind ik ook het prettige aan sportquote:Op maandag 30 juli 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste jaar van het V6-tijdperk vergeten? Ferrari is dik ingemaakt door zowel Red Bull als Williams. In Monza eindigden ze op zaterdag achter alle Mercedes-aangedreven teams op FI na, dat toen nog niet bepaald het team was zoals we het nu kennen. Alonso viel trouwens uit met, jawel, een motorprobleem die race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |