abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180994972
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk breed strand.
Vond Denemarken verder nogal prijzig, begrijp goed waarom Denen met aanhangwagens naar Harrislee en Flensburg komen om daar inkopen te doen.
Ik was op vakantie in Noorwegen en stak Zondag bij Flensburg de Duitse grens weer over richting Nederland.
Vlak over de grens heb je een enorme supermarkt "Scandinavian Park"
Daar werden de trays met blikken frisdrank en alcohol met 20/30 trays tegelijk in de bestelbussen geladen.
Ik was daar om 22:00 toen was het nog erg druk, ze zijn 24 uur per dag open, alleen Zondags van maar van 11-23

Nu woon ik zelf 500m van de Duitse grens, dus (sterke) drank kan ik altijd wel goedkoper kopen, ik heb er niets gekocht, maar was wel grappig om te zien.

[ Bericht 9% gewijzigd door bluemoon23 op 07-08-2018 01:32:11 ]
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 05:53:05 #77
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_180996147
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:21 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

[..]

Ik werk zelf in de offshore (niet als schilder :D ) en daar word inderdaad niet met roestomvormers of Hammerite gewerkt.....

Voor staal wordt industriele 2 componenten verf gebruikt, epoxy vaak, merk: International (onderdeel van Akzo Nobel)
Het coatingsbedrijf wat het schilderwerk doet geeft ook garantie op het werk (voor zover dat wat waard is)
Maar alleen als er aan de juiste voorwaarden wordt voldaan door de schilders ter plekke, en die moeten daar ook dagelijks rapporten van bijhouden.

Om te ontroesten wordt er gestraald, en dan niet half, nee het moet blank staal zijn.
Maar dat stralen is ook belangrijk om een bepaalde oppervlakteruwheid te krijgen voor een goed hechting van de verf.
Buitentemperatuur, staaltemperatuur en dauwpunt is ook belangrijk, maar dat is bij dit weer geen issue. ;)
Er worden minimaal 2 lagen verf aangebracht (waarvan 1 primer), vaak 3.
En de laagdikte wordt gemeten.

Hammerite en roestomvormers zijn inderdaad leuke marketing voor de particuliere gebruikers....
Je hebt goed opgelet ;)

Doe de blauwe (inmiddels rode) brigade de groeten :W
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:56:17 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180997340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:26 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik was op vakantie in Noorwegen en stak Zondag bij Flensburg de Duitse grens weer over richting Nederland.
Vlak over de grens heb je een enorme supermarkt "Scandinavian Park"
Daar werden de trays met blikken frisdrank en alcohol met 20/30 trays tegelijk in de bestelbussen geladen.
Ik was daar om 22:00 toen was het nog erg druk, ze zijn 24 uur per dag open, alleen Zondags van maar van 11-23

Nu woon ik zelf 500m van de Duitse grens, dus (sterke) drank kan ik altijd wel goedkoper kopen, ik heb er niets gekocht, maar was wel grappig om te zien.
Jep, gaat vaak met pallets tegelijk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181014833
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 05:53 schreef kikoooooo het volgende:
Doe de blauwe (inmiddels rode) brigade de groeten :W
Ik zat al te zeiken bij ze om brand goodie`s, maar ze geven nog niks weg _O-
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:57:59 #80
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_181017639
Zo te zien zinkpromaat wat men je verkocht heeft, das goede grondlak hoor.

Sorry, zinkchromaat

[ Bericht 9% gewijzigd door john2406 op 07-08-2018 22:05:33 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')