abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 29 juli 2018 @ 02:00:28 #1
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180806391
Etappe 21: Houilles - Paris Champs-Élysées, 116 km

De laatste rit van belang werd toch wel lichtelijk verrassend gewonnen door Tom Dumoulin. Sinds de Vuelta van 2015 heeft hij in iedere grote ronde waaraan hij deelnam een rit gewonnen. Daar leek een eind aan te komen, maar hij was toch net één seconde sneller dan Froome en daardoor wint hij voor de zesde ronde op rij een etappe. De overwinning zorgde er ook voor dat hij zijn tweede plaats in het klassement wist te behouden. Roglic leek na zijn enorm indrukwekkende prestatie tijdens de 19e rit grote kans te maken om Dumoulin nog voorbij te streven, maar de vloek van de tijdritten tijdens de Tour houdt aan bij de Sloveen. Bij de vierde poging weer geen fatsoenlijke tijdrit, terwijl hij normaal toch wel een aardig houtje kan tijdrijden. Omdat Froome ook ineens weer ergens benen en een opgeladen fiets vandaan had getoverd tuimelde Roglic zelfs van het podium, naar de vierde plaats. Alsnog een prima prestatie, maar toch een kleine teleurstelling voor de mannen van Djumbo die er toch vrij stellig van waren overtuigd dat Roglic op het podium zou eindigen. Alsnog eindigen ze met twee renners in de top vijf, want Kruijswijk wist Landa en Bardet af te houden. De gele trui kwam verder niet in de problemen. De compleet ongeloofwaardige Thomas wist derde te worden in de rit en gaat de Tour winnen met bijna twee minuten voorsprong op Dumoulin. We eindigen de Tour dus met een top vier vol ongeloofwaardige mannen. De vier beste tijdrijders van het peloton zijn ook de vier beste klimmers van het peloton. Ee nrenner die in de eerste jaren van zijn carrière tot tweemaal toe als 140e eindigde in het klassement gaat nu de Tour winnen. Mijn verwachting is dat we over een jaar of 10 weten dat dit een van de meest smerige edities was van de Tour. De complete top vier valt niet serieus te nemen, op geen enkele manier. Klimmer Thomas, die ooit vooral goed was in het voorjaar, is een renner die nooit heeft laten zien ooit de Tour te kunnen winnen. Tom Dumoulin komt in de buurt van Marco Pantani. Il Pirata won in 1999 de Giro en de Tour in hetzelfde jaar, Tom wordt twee keer tweede. Een prestatie die je niet op je geweten wil hebben, omdat iedereen nu wel weet hoe laat het is. En dan staat Froome uiteindelijk toch nog op het podium. Na de winst in de Giro een derde plaats erbij, ook een prestatie waar alleen een cynisch applausje op z'n plaats is. Al blijft toch vooral de Giro opmerkelijk, zijn prestaties tijdens deze Tour kun je misschien nog door de vingers zien. Ook al was de tijdrit dan weer verrassend sterk uit het niets. Gelukkig werd die tijdrit verreden in het Franse Baskenland, dat zorgde voor wat momenten van genot op een verder vrij nutteloze dag. Roglic viel nog van het podium, maar verder was het een tijdrit zonder veel belangrijke positiewisselingen. We trekken daarom met Thomas in het geel naar Parijs. Een beeld waarvan we later waarschijnlijk kunnen stellen dat we in ieder geval de foto's nog hebben. Foto's die over een tijdje door de shredder kunnen. De Tour van 2018, een Tour die een gat in de ozonlaag heeft veroorzaakt. De vier mutanten zien we hierna weer tijdens de Ronde van Saturnus.




De flopshow die wij de 21e rit van de Tour plachten te noemen start dit jaar in Houilles. Na een kleine verplaatsing van een kilometer of 800 hebben we het prachtige Baskenland verlaten en bevinden we ons ineens in een van de voorsteden van Parijs. Houilles is een stad met 32.000 inwoners waar de Tour nog nooit was. Toch zijn ze hier niet volkomen onbekend met het wielrennen, aangezien Parijs tegen Nice hier in 2013 was. Die editie van Parijs-Nice startte met een proloog in de straten van Houilles en de overwinning ging naar ijzervreter Damien Gaudin. 2013 was trouwens ook het jaar dat Geraint Thomas 140e werd in de Tour, tijden kunnen blijkbaar veranderen. Houilles is de plaats waar het strategische centrum van de Franse marine zich ooit bevond. Dat is best bijzonder, aangezien we in de buurt van Parijs niet echt een zee tegenkomen. Houilles is ook de plaats waar Victor Schoelcher heeft gewoond en is overleven. Schoelcher streef jarenlang na de afschaffing van de slavernij en uiteindelijk mocht hij in 1848 een decreet schrijven dat zorgde voor de afschaffing van de slavernij in Frankrijk. Een held dus. Verder valt er over Houilles weinig te vertellen. Blijkbaar organiseren ze hier jaarlijks een braderie met meer dan 2000 tentjes verspreid over 10 kilometer, dat klinkt nog wel impressionant. Qua architectuur valt er in Houilles weinig te beleven. Een aantal spuuglelijke moderne gebouwen en een schrijnend gebrek aan mooie oude gebouwen. Zelfs de lokale kerk is het aanzien niet waard.



Deze rit is één lange neutralisatie, maar merkwaardig genoegen moeten de renners na de start vijf minuten geneutraliseerd rijden. Zou er iets veranderen nadat er met de vlag gezwaaid wordt? Lijkt me niet. Dit is ieder jaar weer zo'n enorme flopshow, niet normaal. Ik ga gewoon bier drinken hoor, als jullie het niet erg vinden. De renners drinken waarschijnlijk champagne. De afgelopen jaren zagen we steeds Froome aan de wagen hangen, nu mag Thomas het stokje overnemen. Same shit, different rider. Houilles is een voorstad van Parijs en dus zouden we binnen een aantal kilometer kunnen finishen, wat misschien nog wel het beste plan zou zijn. Doen we alleen niet, er moet nog een rondje gefietst worden langs andere voorsteden van Parijs. Het valt allemaal niet serieus te nemen. Op een enorm laag tempo zal er gefietst worden van Houilles naar Satrouville. Buiten dit dorpje steken we de Seine over en daarna wordt er over rechte wegen gefietst. Zou het iets uitmaken? Nee he. Van Saint-Germain-en-Laye naar Poissy en dan nog wat dorpjes en laten we er mee uitscheiden joh ik heb hier echt helemaal geen zin in, deze carnavalstocht door onbeduidende Franse dorpjes waar niemand een poging doet om koers te maken. Doe uit dat licht, weg deze etappe. Na 48 nutteloze kilomers rijden we in Suresnes over deze Seine en dat ziet er ongeveer zo uit:



Na Suresnes fietsen de renners richting het centrum van Parijs en na een tijdje rijden ze langs de Arc de Triomphe, want dat is gaaf. We rijden dan nog een stukje om maar bereiken na 57 kilometer het lokale circuit in Parijs. Vier kilometer verderop rijden we voor de eerste keer over de finish en daarna gaan we heel wat rondjes rijden. Stuk of acht rondjes ofzo, je kent het wel. Na de eerste passage aan de meet begint de rit dan eindelijk, hoewel dat vaak ook tegenvalt. Paar flopdemarrages, want renners geloven er tegenwoordig ook niet eens meer in dat ze het kunnen halen. We krijgen te maken met acht rondjes van iets meer dan 6,5 kilometer. Iedereen zal dit rondje wel kennen, maar voor de volledigheid toch maar weer een korte beschrijving. Over de Champs-Élysées naar de Arc de Triomphe, daar helemaal omheen fietsen, dan weer terug over de Champs-Élysées. Over het Place de la Concorde en dan langs de Tuileries weer terug naar de Champs-Élysées. Heel erg spannend is het niet. Na 76 kilometer is er nog een tussensprint. Deze tussensprint ligt net na de derde passage van de streep, een kilometer verder op de Champs-Élysées. Na die acht rondjes en in totaal 116 kilometer koers zal de Tour voorbij zijn. Gelukkig.



Voor de 44e keer vormt de Champs-Élysées het slotstuk van de Tour de France. De laatste jaren is het iedere keer een rit voor de sprinters. Vorig jaar kon de vlaggetjesbrigade hier hard juichen omdat Dylan Groenewegen iedereen regelrecht naar huis fietste. Dillie, die er nu niet meer bij is, pakte zijn eerste zege tijdens de laatste rit, dat was best een prima sprintje. Dit jaar zal hij dat kunststukje evenwel niet kunnen herhalen, wat wel jammer is. Met een bijzonder uitgedund sprintersgilde trekken we naar Parijs. In 2016 redde Greipel hier zijn Tour, na een aantal kansloze sprints wist hij op de Champs-Élysées toch nog een rit te winnen. Het jaar daarvoor ging dat hem beter af, toen won Greipel er zijn vierde rit van die Tour. De twee jaar daarvoor was Marcel Kittel met afstand de sterkste en de vier jaar daar weer voor was deze rit iedere keer een prooi voor Mark Cavendish. In 2008 won Gert Steegmans verrassend en in 2007 ging de rit naar Daniele Bennati. 2006 was het jaar dat Thor Hushovd won op de Champs-Élysées en 2005 was dan weer het laatste jaar dat de rit niet eindigde in een massasprint. Alexandre Vinokourov muisde er vanonder in de straten van Parijs en hij won, net voor de sprinters. Op die manier schoof hij ook nog een plekje op in het klassement, het kan dus nog wel in deze rit. Net als de afgelopen jaren hoop ik weer op een nieuwe Vino, maar waarschijnlijk wordt het wel weer heel erg saai. Er zijn al een hoop goede sprinters naar huis, zoals Gaviria, Groenewegen, Greipel, Cavendish en Kittel, maar er blijven nog genoeg sprinters over die zullen willen rijden voor een laatste sprint. Van die enorme buffelbeffers als Arnaud Demare en Alexander Kritstoff. Misschien dat Sagan ondertussen ook weer aan de beterende hand is en er hier nog een sprintje uit kan persen. Het wordt hoe dan ook een sprint die niet serieus te nemen valt. Daarom toch maar weer hopen op een late uitval, van Rittenkaper Roosen bijvoorbeeld.



Dit stukje anti-reclame voor de sport begint om 16:15. Na een neutralisatie van vijf minuten rijden we nog een uur of twee geneutraliseerd verder, tot ergens rond 18:00. Tegen die tijd zijn we met een beetje geluk in Parijs en dan beginnen de lokale floprondjes. De ellende is voorbij ergens tussen 19:01 en 19:19 en dan heeft de ultieme valsspeler Demare er waarschijnlijk weer een overwinning bij. In Parijs wordt het 28 graden, terwijl er geen kans op regen is maar wel behoorlijk wat kans op wind. Het zal stevig gaan waaien in Parijs, maar maak dat iets uit? Nadelig voor eventuele aanvallers waarschijnlijk, dus dit wordt weer gewoon een massasprint krijg de tyfus enzo. De rit wordt overigens door iedereen meteen om 16:00 uur uitgezonden maar doe jezelf een plezier en trek de wijde wereld in en drink jezelf een delirium of ga door tot een coma want alles is beter dan het eeuwige Parijs. Met je smog.

Massasprint. Flopshow.
1. Demare. De altijd irritante klootzak Demare gaat na drie weken aan de auto hangen gewoon zijn derde rit pakken. Het leven is niet eerlijk en Demare is een sjacheraar.
2. Kristoff. Die werd vorig jaar op de Champs Elysees ook tweede dus dit lijkt me wel accuraat.
3. Sagan. Ja, misschien ook wel niet. Geen idee hoe het met zijn blessures staat. Kan ook best 58e worden want voor die groene truit maakt het allemaal niet meer uit.
4. Laporte. Was wel sterk tijdens de vorige sprint. Voor wat het waard is.
5. Richeze. De beste lead-out van het peloton. Zonder Gaviria is het altijd een beetje zoeken voor Richeze, maar qua pure snelheid kan hij zelf nog wel een aardige uitslag rijden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 29 juli 2018 @ 02:03:32 #2
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180806410
Enfin. Tot zover.

Dat was 'm weer voor dit jaar. Alle vaste lezers worden bedankt en alle niet-lezers worden gecondoleerd wegens het vele scrollwerk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 29 juli 2018 @ 02:04:44 #3
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_180806420
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Enfin. Tot zover.

Dat was 'm weer voor dit jaar. Alle vaste lezers worden bedankt en alle niet-lezers worden gecondoleerd wegens het vele scrollwerk.
Merci voor je werk dit jaar weer _O_
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_180806582
Bedankt R_R. Vooral de stukjes waar wat frustratie naar boven komt zoals die van vandaag waren leuk om te lezen. ^O^
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 29 juli 2018 @ 02:33:08 #5
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180806618
Wel leuk dat RR een dartgimmick heeft overgenomen ^O^
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Forum Admin / PR zondag 29 juli 2018 @ 02:47:48 #6
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180806664
Het is weer bijna voorbij. ;(

Top gedaan weer, R_R ^O^
pi_180807045
Sagan gaat winnen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 29 juli 2018 @ 06:38:00 #8
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180807055
Bedankt voor de stukjes RR! Altijd een fijne manier om te dag mee te beginnen.
pi_180807057
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Enfin. Tot zover.

Dat was 'm weer voor dit jaar. Alle vaste lezers worden bedankt en alle niet-lezers worden gecondoleerd wegens het vele scrollwerk.
w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_180807090
Tour de marokko,da zijn pas bergen _O_

Rif gebergte,midden en hoge atlas _O_ _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juli 2018 @ 08:27:46 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180807339
R_R _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 29 juli 2018 @ 08:42:12 #12
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180807433
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Enfin. Tot zover.

Dat was 'm weer voor dit jaar. Alle vaste lezers worden bedankt en alle niet-lezers worden gecondoleerd wegens het vele scrollwerk.
Bedankt weer voor de pittige sauzen.
  zondag 29 juli 2018 @ 08:44:30 #13
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180807453
Bedankt R_R voor de dagelijkse genotsstukjes ^O^
  zondag 29 juli 2018 @ 08:49:41 #14
80382 manny
30 is best veel
pi_180807495
Hulde voor al dat werk.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 29 juli 2018 @ 09:03:57 #15
194695 franklop
Fran knock
pi_180807622
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Enfin. Tot zover.

Dat was 'm weer voor dit jaar. Alle vaste lezers worden bedankt en alle niet-lezers worden gecondoleerd wegens het vele scrollwerk.
R_R God! Dank je wel weer voor je fantastische werk!

Gaan we dat ook bij de Vuelta weer terugzien?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180807723
Bedankt R_R, smakelijk kunnen lachen om alle doping insinuaties elke voorbeschouwing. _O_
pi_180807781
Een passende afsluiting voor drie weken mensonterende koers.

Voorbeschouwinggenot was weer uitsteken verzorgd door R_R, dat dan weer wel. ^O^
Jack does it in real time...
  zondag 29 juli 2018 @ 09:25:11 #18
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180807828
Bedankt R_R! Mooie stukken weer, vaak gelachen. Hopelijk tot in de Vuelta
  Moderator zondag 29 juli 2018 @ 10:02:23 #19
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180808276
"Mijn verwachting is dat we over een jaar of 10 weten dat dit een van de meest smerige edities was van de Tour."

Zo cynisch...
  Moderator zondag 29 juli 2018 @ 10:03:04 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
  † In Memoriam † zondag 29 juli 2018 @ 10:11:57 #21
368283 ato
pi_180808435
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Enfin. Tot zover.

Dat was 'm weer voor dit jaar. Alle vaste lezers worden bedankt en alle niet-lezers worden gecondoleerd wegens het vele scrollwerk.
Bedankt dat je er zoveel werk instak, was fijn om te lezen. ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 29 juli 2018 @ 10:14:52 #22
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180808486
Ik zie eigenlijk alleen FDJ en UAE rijden vandaag, dat lijkt me niet echt veel om alle groepjes terug te halen
pi_180808590
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen FDJ en UAE rijden vandaag, dat lijkt me niet echt veel om alle groepjes terug te halen
Trek zal ook nog wel willen rijden voor Degenkolb denk ik, wellicht Bora in de finale en Cofidis gaat nog voor Laporte.
pi_180808617
En ik ben het volledig eens met de rest. Weer erg fijne voorbeschouwingen de afgelopen drie weken, RR! Een mens wordt steeds cynischer in deze wielerwereld.
pi_180808795
Bedankt R_R, voor de voorbeschouwing! ^O^
pi_180808938
Bedankt voor het lachen RR _O_
pi_180809265
R_R _O_ _O_ ook als lurker zeer genoten van je beschouwingen!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 29 juli 2018 @ 11:16:30 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_180809339
RRgod.
  Moderator zondag 29 juli 2018 @ 11:21:08 #29
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180809401
Bedankt jongens, ik ga dit topic printen en boven m'n bed hangen. O+
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_180809757
RR _O_

Genoten en vooral gelachen :)
  zondag 29 juli 2018 @ 12:22:37 #31
194695 franklop
Fran knock
pi_180810350
quote:
Wordt het wel een sprint?
"Poeh. Er zijn niet veel sprinters meer over, hè. Een ploeg als QuickStep heeft geen sprinter meer, die kunnen weleens gaan rijden voor een ontsnapping."

"Ik gok erop dat het voor het eerst in jaren een keer geen massasprint wordt, omdat er al zoveel sprinters naar huis zijn."
Harmeling heeft gesproken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 juli 2018 @ 12:24:48 #32
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180810379
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:22 schreef franklop het volgende:

[..]

Harmeling heeft gesproken
Harmeling is een drinker.
  zondag 29 juli 2018 @ 12:26:27 #33
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180810402
Roglic gaat winnen met een minuut voorsprong
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_180810647
Dumoulin gaat winnen met 2.06 voorsprong
pi_180811127
quote:
Guillaume Martin, de klassementshoop van Wanty-Groupe Gobert, tuimelde in de tijdrit nog uit de top 20 in het eindklassement. Maar de Fransman blijkt al sinds de kasseirit richting Roubaix met een gebroken rib rond te rijden. "Dat heeft zeker niet geholpen."

Guillaume Martin was met top 15-ambities aan de start van de Tour gekomen, maar mocht die gisteren definitief opbergen. Met een 76ste plek in de tijdrit verspeelde hij zijn plekje in de top 20 aan Damiano Caruso.



Een echografie bracht echter aan het licht dat Martin al sinds de 9e etappe met een gebroken rechterrib rondrijdt. "Ik ben niet op zoek naar excuses, maar dat heeft zeker niet geholpen", zegt hij.



"Dit was zeker niet de enige reden voor mijn minder gevoel tijdens deze Tour. Ik begon waarschijnlijk te vermoeid. Ik heb mijn doel niet gehaald en kan dus in die zin geen positieve balans opmaken."



"Maar ik ga ook niet mopperen, ik heb mezelf laten zien in drie ontsnappingen. Dit jaar bracht me weer nieuwe ervaringen. Ik ben pas 25 jaar oud, dit is mijn tweede grote ronde."
Giejoom dus al twee weken met een gebroken rib. Hij maakt er net iets minder circus rond dan Craddock.
pi_180811219
quote:
Il Pirata won in 1999 de Giro en de Tour in hetzelfde jaar
Dat was in '98, ook met een week extra tussen Giro en Tour vanwege het WK voetbal, maar dat geheel terzijde.
pi_180811262
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:11 schreef valleilijn het volgende:
R_R _O_ _O_ ook als lurker zeer genoten van je beschouwingen!
Dit inderdaad.
  zondag 29 juli 2018 @ 13:14:57 #38
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180811285
We houden allemaal van je R_R. Iedereen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_180811334
Niki Terpstra heeft zich gespaard voor vandaag w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 29 juli 2018 @ 13:29:44 #40
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180811521
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:18 schreef TLC het volgende:
Niki Terpstra heeft zich gespaard voor vandaag w/
Niki met GVK, Lampie, Stuyven, Gaudin, Bauer en Küng zien ze niet meer terug.
pi_180811550
Van je hemeltergende cynisme moet ik vaak kotsen, maar voor de rest heb ik me wel vermaakt met de dagelijkse voorbeschouwingen. Merci!
  Redactie Sport zondag 29 juli 2018 @ 13:33:39 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180811578
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat was in '98, ook met een week extra tussen Giro en Tour vanwege het WK voetbal, maar dat geheel terzijde.
zou die week veel uitmaken?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180811627
pi_180811642
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:29 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Niki met GVK, Lampie, Stuyven, Gaudin, Bauer en Küng zien ze niet meer terug.
  zondag 29 juli 2018 @ 13:38:05 #45
194695 franklop
Fran knock
pi_180811656
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Alleraardigst. mooie geste ook richting LJ
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 juli 2018 @ 13:38:36 #46
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180811670
Bedankt R_R _O_

Net zoals ieder jaar weer geweldige voorbeschouwingen.
pi_180811683
2013 was trouwens ook het jaar dat Geraint Thomas 140e werd in de Tour, tijden kunnen blijkbaar veranderen.

G brak toen in de 1e etappe zijn bekken. Dus dat hij die Tour nog heeft uitgereden is al een wonder op zich.

2. Kristoff. Die werd vorig jaar op de Champs Elysees ook tweede dus dit lijkt me wel accuraat.

Volgens mijn informatie werd hij vorig jaar 5e.
  zondag 29 juli 2018 @ 13:40:44 #48
194695 franklop
Fran knock
pi_180811711
De scherpte is er wel af bij R_R na 21 etappes.

Denk dat het te maken heeft met Pau
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180812357
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bedankt jongens, ik ga dit topic printen en boven m'n bed hangen. O+
Hier is het antwoord waar jij al drie weken naar op zoek bent. Hoe doe je in Giro en Tour mee om de overwinning? Goed vezels eten.

https://nos.nl/tour/artik(...)our-hoe-kan-dat.html
  zondag 29 juli 2018 @ 14:28:53 #50
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180812604
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:17 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Hier is het antwoord waar jij al drie weken naar op zoek bent. Hoe doe je in Giro en Tour mee om de overwinning? Goed vezels eten.

https://nos.nl/tour/artik(...)our-hoe-kan-dat.html
Ik wil ook wel voedingsadvies van Titia.
pi_180812672
Ik voorspel een Belgische zege vandaag.
pi_180812686
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Enfin. Tot zover.

Dat was 'm weer voor dit jaar. Alle vaste lezers worden bedankt en alle niet-lezers worden gecondoleerd wegens het vele scrollwerk.
Bedankt voor al het scrollwerk. ;)

Nee, serieus. Bedankt voor de mooie stukjes. Ik heb ze lang niet allemaal gelezen en veel gescrolld inderdaad (voornamelijk het toeristische gedeelte), maar wat ik gelezen heb kon me dankzij jouw grappige, ietwat cynische ;) inslag wel boeien. Leuk geschreven!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 29 juli 2018 @ 14:33:31 #53
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180812691
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:32 schreef Evertjan het volgende:
Ik voorspel een Belgische zege vandaag.
Yves geef ik ook een goede kans
pi_180812778
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Yves geef ik ook een goede kans
Anders krijgen we een tour zonder Belgische zege
pi_180812798
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:17 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Hier is het antwoord waar jij al drie weken naar op zoek bent. Hoe doe je in Giro en Tour mee om de overwinning? Goed vezels eten.

https://nos.nl/tour/artik(...)our-hoe-kan-dat.html
Je kunt alles zeggen over het huidige wielrennen, doping of geen doping, attesten of geen attesten; maar het lijkt wel een feit dat renners en teams steeds extremer worden en verder gaan wat betreft voeding, voorbereiding en dergelijke. Bijna tot het enge af.

Spelen met vezels, expres vermageren tijdens de Tour (alsof dat al niet automatisch gaat trouwens) om maar nét genoeg energie/calories over te gaan om te kunnen pieken en niet te weinig energie over te houden om spierafbraak te voorkomen - het is echt hogere wiskunde geworden.

Dit soort dingen deed zelfs Armstrong 10-15 jaar terug nog niet als ik me niet vergis.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 29 juli 2018 @ 14:41:38 #56
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180812835
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:39 schreef Salina het volgende:
Dit soort dingen deed zelfs Armstrong 10-15 jaar terug nog niet als ik me niet vergis.
Die nam gewoon een kuurtje anavar. Veel makkelijker.

Armstrong woog ook alles af op de gram hoor.
  zondag 29 juli 2018 @ 14:48:44 #57
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180812956
quote:
Sinds Marco Pantani, in 1998 winnaar van zowel de Giro als de Tour, lukte het slechts drie renners (Alberto Contador, Alejandro Valverde en Denis Mentsjov) om in beide rondes in een seizoen in de toptien te eindigen. En nu dus twee tegelijk. Hoe kan dat?


Oh en stevige tomatensoep van de AH.
pi_180813073
Ik kijk al dagen uit naar deze etappe eigenlijk, althans het laatste gedeelte. Hoe groot is de kans dat er eindelijk weer eens iemand weg kan blijven uit de klauwen van het peloton op de Elysees?

De meeste sprintploegen zijn gedecimeerd, de beste sprinters (sorry Arnaud) zijn al lang weg en de sprinters die er nog zijn (Démare, Laporte, Sagan, Degenkolb, Kristoff) zijn ofwel geblesseerd, ofwel hebben amper nog ploegmaats om voor een goed treintje te zorgen en om iedereen in het gareel te houden en alle vluchters bij te halen.

Hoop ik althans. :Y)

Tijd voor een Vinokoerovje?

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180813148
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:41 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Die nam gewoon een kuurtje anavar. Veel makkelijker.

Armstrong woog ook alles af op de gram hoor.
Klopt, hij woog alles en dat deed Rasmussen ook. Maar ik heb niet het idee dat hij ook zo mathematisch met vezels, gewichtsverlies etcetera bezig was. Hoe ver kun je gaan in het zakken in koolhydraten/suikers, zonder dat je spieren gaat afbreken (wat Sky lijkt te doen met Froome oa).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180814143
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Enfin. Tot zover.

Dat was 'm weer voor dit jaar. Alle vaste lezers worden bedankt en alle niet-lezers worden gecondoleerd wegens het vele scrollwerk.
Bedankt lieverd.
  zondag 29 juli 2018 @ 16:05:40 #61
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180815102
José en Karsten zijn live
pi_180815133
Sporza ook
pi_180815423
Wuyts heeft flink gedronken gisteren. Hij schrijft de 22 minder uitrijders toe aan valpartijen en het parcours. Misschien een renner minder per ploeg Michel?
pi_180815425
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:18 schreef TLC het volgende:
Niki Terpstra heeft zich gespaard voor vandaag w/
:Y w/
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 29 juli 2018 @ 16:24:18 #65
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180815560
Niemand kijkt :') Iedereen kijkt op z'n telefoon
pi_180815651
Looney:
quote:
“Tot nu toe heb ik nog geen enkele sprintkans gekregen. Ik vind dat jammer. Ik hoop dat de ploeg mij vandaag wel een kans geeft. De voorbije sprints moest ik telkens aantrekken voor Nikias Arndt. Ik hoop dat ik voor één keer zelf mijn sprint mag rijden.”
Krek:
quote:
Het meest voor de hand liggende wordt een sprint. Top tien moet dan zeker lukken. Top vijf eigenlijk ook.
Sep:
quote:
“In de rit naar Pau probeerde ik al mee te gaan in de vlucht. Dat lukte niet. Ik probeer het vandaag opnieuw. Lukt dat opnieuw niet, dan zet ik alles op de sprint. Als ik mij goed weet te plaatsen, kan ik zeker een mooie uitslag rijden”
Jappe:
quote:
“Ik kon deze Tour geen enkele keer mijn ding doen in de sprints, omdat ik steeds de lead-out voor John Degenkolb moest verzorgen. Ik hoop dat ik vandaag wel mijn kans krijg. Ik heb aan de ploeg al laten weten dat ik deze graag zelf mijn eigen sprint wil rijden.”
  zondag 29 juli 2018 @ 16:29:27 #67
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180815663
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wuyts heeft flink gedronken gisteren. Hij schrijft de 22 minder uitrijders toe aan valpartijen en het parcours. Misschien een renner minder per ploeg Michel?
Procentueel zijn er dan nog steeds minder uitrijders :+
  zondag 29 juli 2018 @ 16:31:39 #68
194695 franklop
Fran knock
pi_180815705
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:28 schreef wimderon het volgende:
Looney:

[..]

Krek:

[..]

Sep:

[..]

Jappe:

[..]

Dit gaat echt fantastisch worden achter de top 5.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180815712
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:31 schreef franklop het volgende:

[..]

Dit gaat echt fantastisch worden achter de top 5.
Allemaal hopen de nieuwe Steegmans te worden.
pi_180815729
Wat is die Hancock toch een clown. Totaal random midden in een interview met Roglic ineens een vraag over wat ie gisteren gegegeten heeft en dan inhoudelijk weer verder en Tom helemaal uithoren wat ie in een vliegtuig doet.
  zondag 29 juli 2018 @ 16:33:34 #71
194695 franklop
Fran knock
pi_180815741
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is die Hancock toch een clown. Totaal random midden in een interview ineens een vraag over wat ie gisteren gegegeten heeft en dan inhoudelijk weer verder en Tom helemaal uithoren wat ie in een vliegtuig doet.
Dat wil mevrouw van Zetten uit Tiel allemaal weten natuurlijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 juli 2018 @ 16:35:44 #72
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180815786
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:28 schreef wimderon het volgende:
Looney:

[..]

Krek:

[..]

Sep:

[..]

Jappe:

[..]

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 29 juli 2018 @ 16:36:02 #73
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_180815792
Nu DemAreRen SuNWeB!!!11
leuk
pi_180815804
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:32 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Allemaal hopen de nieuwe Steegmans te worden.
VOLHOUDEN GERT VOLHOUDEN GERT VOLHOUDEN GERT

_O_
  zondag 29 juli 2018 @ 16:37:07 #75
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180815814
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:32 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Allemaal hopen de nieuwe Steegmans te worden.
Toch denk ik dat Steegmans die zege in Gent mooier vindt. :@
pi_180815906
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Toch denk ik dat Steegmans die zege in Gent mooier vindt. :@
Oh, dat geloof ik best. Dat was ook een indrukwekkende sprint. Maar toen die op de Champs Elysees won hadden de Belgen ook niks gewonnen en zat Michel tegen een depressie aan. Dat is nu weer het geval.
pi_180816219
Han Lul

"ar joe prout on joerself?"

Come on hè.
  zondag 29 juli 2018 @ 16:55:15 #78
194695 franklop
Fran knock
pi_180816298
Ze moeten gewoon midden in Parijs starten in de laatste etappe. Dit is en blijft verschrikkelijk.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 juli 2018 @ 16:56:50 #79
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180816351
Gaat hard hé.
pi_180816367
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:56 schreef kaasplankje het volgende:
Gaat hard hé.
Ze gaan harder dan Max.
pi_180816377
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Ze gaan harden dan Max.
sow
  zondag 29 juli 2018 @ 16:58:18 #82
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180816395
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Ze gaan harder dan Max.
:D
pi_180816433
Djumbogoden _O_
pi_180816458
sinds wanneer hebben de Belgen om 17.00 uur een nieuwsupdate.
pi_180816541
thijszonneveld twitterde op zondag 29-07-2018 om 17:00:14 ZIE IK DAAR NOU WIND IN DE ZIJ??? reageer retweet
pi_180816573
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:04 schreef wimderon het volgende:
thijszonneveld twitterde op zondag 29-07-2018 om 17:00:14 ZIE IK DAAR NOU WIND IN DE ZIJ??? reageer retweet
Hans, Hans, waarom toch weer die overacting.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:08:24 #87
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_180816654
Gaat kiezen worden tussen Londen en TDF met dit tempo.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:09:53 #88
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180816685
Deze etappe gaat helemaal nergens over, waarom gaat Giant nu niet gewoon met zijn allen op kop rijden om Sky nog proberen te lossen ofzo? Schaf die laatste etappe anders gewoon helemaal af of laat em niet meetellen.

Dit is een farce.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:12:19 #89
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180816740
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Deze etappe gaat helemaal nergens over, waarom gaat Giant nu niet gewoon met zijn allen op kop rijden om Sky nog proberen te lossen ofzo? Schaf die laatste etappe anders gewoon helemaal af of laat em niet meetellen.

Dit is een farce.
LottoNL moet gewoon gaan demarreren met Rogla en Kruijswijk. 2 man op podium is toch je doelstelling. Slappe hap
  zondag 29 juli 2018 @ 17:12:33 #90
194695 franklop
Fran knock
pi_180816746
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Deze etappe gaat helemaal nergens over, waarom gaat Giant nu niet gewoon met zijn allen op kop rijden om Sky nog proberen te lossen ofzo? Schaf die laatste etappe anders gewoon helemaal af of laat em niet meetellen.

Dit is een farce.
matige act Mani. Heb ze beter van je gezien
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 juli 2018 @ 17:13:57 #91
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180816778
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Deze etappe gaat helemaal nergens over, waarom gaat Giant nu niet gewoon met zijn allen op kop rijden om Sky nog proberen te lossen ofzo? Schaf die laatste etappe anders gewoon helemaal af of laat em niet meetellen.

Dit is een farce.
Tom moet zijn tijdrit pak aan doen en gewoon keihard wegrijden
  zondag 29 juli 2018 @ 17:14:20 #92
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180816783
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:12 schreef franklop het volgende:

[..]

matige act Mani. Heb ze beter van je gezien
Deze etappe inspireert ook allerminst om ook maar op enige manier mijn best te doen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:15:04 #93
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180816807
Hoe gaat het met Max Verstappen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:15:32 #94
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180816812
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:15 schreef Mani89 het volgende:
Hoe gaat het met Max Verstappen?
Jij bent de F1-volger hier
  zondag 29 juli 2018 @ 17:15:42 #95
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180816819
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:15 schreef Mani89 het volgende:
Hoe gaat het met Max Verstappen?
Heeft niet eens 7 rondes gereden.
pi_180816822
Gisteren van Baskenland naar Parijs gevlogen voor dit criterium. En komende week weer met het halve peloton terug.
pi_180816824
Mart doet na jaren weer een 'Van Poppel TA DADADADADAAAAA' aan het einde van zijn podcast _O_ _O_ https://www.nporadio1.nl/(...)p-les-champs-elysees
leven zoals het leven is
  zondag 29 juli 2018 @ 17:16:59 #98
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180816837
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gisteren van Baskenland naar Parijs gevlogen voor dit criterium. En komende week weer met het halve peloton terug.
Ze hadden slotetappe gewoon in Bilbao moeten doen
pi_180816839
Heeft er ooit iemand opgegeven in de laatste etappe? sinds dat ze sprinten op de Champs Elysees?

Stel je voor dat je op je bek gaat zo'n 30km op het eindee van de tour. Ej je breekt iets en kan niet meer verder
pi_180816842
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:15 schreef Jason22 het volgende:
Mart doet na jaren weer een 'Van Poppel TA DADADADADAAAAA' aan het einde van zijn podcast _O_ _O_ https://www.nporadio1.nl/(...)p-les-champs-elysees
_O_
  zondag 29 juli 2018 @ 17:17:30 #101
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180816848
Pasqualon was gisteren dus gewoon 4 minuten te laat voor z'n start in de tijdrit. _O-
pi_180816852
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft er ooit iemand opgegeven in de laatste etappe? sinds dat ze sprinten op de Champs Elysees?

Stel je voor dat je op je bek gaat zo'n 30km op het eindee van de tour. Ej je breekt iets en kan niet meer verder
Westra een paar jaar geleden. Tijdens de etappe wegens ziekte.
pi_180816876
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft er ooit iemand opgegeven in de laatste etappe? sinds dat ze sprinten op de Champs Elysees?

Stel je voor dat je op je bek gaat zo'n 30km op het eindee van de tour. Ej je breekt iets en kan niet meer verder
https://sporza.be/nl/2018(...)-gaven-op-in-de-slo/
pi_180816926
Mag je wettelijk aanvallen nu?
pi_180816949
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag je wettelijk aanvallen nu?
Nee, dan word je standrechterlijk neergeschoten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180816969
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, dan word je standrechterlijk neergeschoten.
_O-
pi_180816977
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:17 schreef LekkerWeertje het volgende:
Pasqualon was gisteren dus gewoon 4 minuten te laat voor z'n start in de tijdrit. _O-
De begeleider zou verdwaald zijn geweest volgens Pasqualon. Als hij teveel tijd verloren zou hebben of als hij ambities had gehad voor het klassement, dan zou hij vast bezwaar hebben gemaakt. Nu maakt het allemaal weinig uit.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180816982
er is waaier weer. in theorie zou men het hard kunnen spelen
  zondag 29 juli 2018 @ 17:28:09 #109
194695 franklop
Fran knock
pi_180817014
DUMOULIN LOST
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180817017
TeamSunweb twitterde op zondag 29-07-2018 om 17:25:14 What's the first thing that @tom_dumoulin is going to do when he gets home from #TDF2018? 🤔🐶📹 @Eurosport_UK https://t.co/kmGJRQl6HD reageer retweet
Hont.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:28:25 #111
194695 franklop
Fran knock
pi_180817018
20 seconden tijdstraf voor Froome voor plakhanden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180817019
aan de auto hangen!!!!!!!

20 seconden straftijd aub
pi_180817024
Leuk voor de buhne dit hoor...
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_180817040
Had Froome niet mogen starten had Thomas wss meer voorsprong
pi_180817043
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, dan word je standrechterlijk neergeschoten.
Met bidonnen van de collega wielrenners.
pi_180817058
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:28 schreef franklop het volgende:
DUMOULIN LOST
Combinatie Giro en Tour kan ook niet meer anno 2018.
pi_180817078
Die amateurrenners die koersen voor hun leven om mee te kunnen met het peloton :')
pi_180817081

Misschien al gepost, als dit zo is bied ik mijn nederige excuses alvast aan maar dit is wel geinig.

" Ik had ineens weer goede benen, ik snap er helemaal niets van" "Soms doet het lijf rare dingen" _O-
pi_180817086
:Z
pi_180817087
Morgen begint gelukkig de ronde van Portugal
  zondag 29 juli 2018 @ 17:33:22 #121
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180817100
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:32 schreef Evertjan het volgende:
Morgen begint gelukkig de ronde van Portugal
En over anderhalve maand begint het blubberfietsen alweer *O*
pi_180817114
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:32 schreef Evertjan het volgende:
Morgen begint gelukkig de ronde van Portugal
Brommers kieken
  zondag 29 juli 2018 @ 17:33:57 #123
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180817115
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

En over anderhalve maand begint het blubberfietsen alweer *O*
Ik slinger HLN.be alvast aan bohh
  zondag 29 juli 2018 @ 17:34:21 #124
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180817123
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:32 schreef Evertjan het volgende:
Morgen begint gelukkig de ronde van Portugal
Woensdag pik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:34:22 #125
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180817124
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

En over anderhalve maand begint het blubberfietsen alweer *O*
:o :9
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 29 juli 2018 @ 17:34:32 #126
194695 franklop
Fran knock
pi_180817126
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik slinger HLN.be alvast aan bohh
VDP heel het seizoen weer domineren en 2e worden op het WK genot.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180817135
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag je wettelijk aanvallen nu?
Vraag het Simeoni. :Y
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180817163
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:17 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Westra een paar jaar geleden. Tijdens de etappe wegens ziekte.
Dat was toch al OP de Champs Elysees zelfs?
Dat was inderdaad echt zwaar kut voor die jongen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180817174
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:34 schreef franklop het volgende:

[..]

VDP heel het seizoen weer domineren en 2e worden op het WK genot.
Eerst nog EK worden voor Sagan en GVA
  zondag 29 juli 2018 @ 17:36:30 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180817190
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:34 schreef franklop het volgende:

[..]

VDP heel het seizoen weer domineren en 2e worden op het WK genot.
Typisch wel ja
pi_180817192
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:35 schreef Salina het volgende:

[..]

Dat was toch al OP de Champs Elysees zelfs?
Dat was inderdaad echt zwaar kut voor die jongen.
lieuwewestra twitterde op zondag 29-07-2018 om 13:56:35 @sporza_koers @LeTour Niet leuk ,echt niet leuk reageer retweet
pi_180817202
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:35 schreef Salina het volgende:

[..]

Dat was toch al OP de Champs Elysees zelfs?
Dat was inderdaad echt zwaar kut voor die jongen.
Was toch bedorven kip van Vaconsolei
pi_180817203
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:36 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Eerst nog EK worden voor Sagan en GVA
Sagan naar het EK? :)
  zondag 29 juli 2018 @ 17:37:06 #134
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180817211
Nou, komop, beetje tempo.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_180817216
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:36 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Was toch bedorven kip van Vaconsolei
Bedorven Kip Kazak
  Forum Admin / PR zondag 29 juli 2018 @ 17:37:26 #136
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180817220
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:36 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Sagan naar het EK? :)
Wel de planning.
pi_180817242
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:36 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Sagan naar het EK? :)
Ja geloof het wel. Omdat hij niet verwacht dat hij WK gaat worden in Oostenrijk
  zondag 29 juli 2018 @ 17:38:52 #138
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180817266
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:36 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Was toch bedorven kip van Vaconsolei
verkeerde xtc pil
pi_180817277
Welke koersen bekijken jullie zo een beetje door het jaar?

Omloop Het nieuwsblad
E3 Harelbeke
Ronde Van Vlaanderen
Parijs Roubaix
Luik Bastenaken Luik
strade bianche
Milaan san remo
Kampioenschap van België
Ronde van Frankrijk
EK wielrennen
WK wielrennen

Ik kijk niet veel koers. maar deze wedstrijden pik precies altijd mee...
pi_180817282
Dit jaar verwacht ik trouwens een Nederlander in de regenboogtrui
pi_180817311
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:39 schreef Evertjan het volgende:
Dit jaar verwacht ik trouwens een Nederlander in de regenboogtrui
Ja, dat was gisteren
pi_180817314
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:39 schreef Evertjan het volgende:
Dit jaar verwacht ik trouwens een Nederlander in de regenboogtrui
Ik gun het Tom wel
pi_180817338
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke koersen bekijken jullie zo een beetje door het jaar?

Omloop Het nieuwsblad
E3 Harelbeke
Ronde Van Vlaanderen
Parijs Roubaix
Luik Bastenaken Luik
strade bianche
Milaan san remo
Kampioenschap van België
Ronde van Frankrijk
EK wielrennen
WK wielrennen

Ik kijk niet veel koers. maar deze wedstrijden pik precies altijd mee...
Ik ook ook altijd die WT koersen in Kaanaadaa mee. Plus San Sebastian. Giro kijk ik ook. Vuelta alleen in het weekend
pi_180817447
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke koersen bekijken jullie zo een beetje door het jaar?

Omloop Het nieuwsblad
E3 Harelbeke
Ronde Van Vlaanderen
Parijs Roubaix
Luik Bastenaken Luik
strade bianche
Milaan san remo
Kampioenschap van België
Ronde van Frankrijk
EK wielrennen
WK wielrennen

Ik kijk niet veel koers. maar deze wedstrijden pik precies altijd mee...
Geen Amstel Gold Race?

Ik kijk best veel van wat op NL1/Sporza komt. Dus ook Eneco/Benelux Tour of hoe dat vandaag de dag ook heet, en wat andere kleinere rondes.

Maar ik kijk NIET alles wat op Eurosport komt; veel te veel. Er is ook andere sport hè (voetbal en vanaf oktober kijk ik erg veel NBA) en buiten sport ook nog zoiets als een leven. ;)

Dus voor mij niet de eerste rondes in februari/maart (Parijs-Nice, Tirreno).

Wel alle klassiekers dus ook San Sebastian en Milaan-San Remo en Lombardije en belangrijke koersen zoals WK, Olympische Spelen, nationale kampioenschappen etc.

Giro en Vuelta uiteraard ook maar omdat ik ook gewoon moet werken is dat alleen 's avonds en in het weekend. Belangrijke (berg)etappes wil ik wel eens opnemen en s avonds integraal terugkijken. Vooral als het erg spannend is in het klassement.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:46:51 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180817469
AMGEN TOC _O_
  zondag 29 juli 2018 @ 17:48:11 #146
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180817499
ProcesGenot
pi_180817501
Wie zal de eerste vluchter van de dag worden trouwens? Op hoeveel km van de meet? Al voor of op de Champs Elysees?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 29 juli 2018 @ 17:48:26 #148
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_180817503
Spiekenbrink :').
  zondag 29 juli 2018 @ 17:48:36 #149
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180817507
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:48 schreef Salina het volgende:
Wie zal de eerste vluchter van de dag worden trouwens? Op hoeveel km van de meet? Al voor of op de Champs Elysees?
Altijd OP Champs Elysees behalve Simeoni dan
  zondag 29 juli 2018 @ 17:50:55 #150
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180817554
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke koersen bekijken jullie zo een beetje door het jaar?

Omloop Het nieuwsblad
E3 Harelbeke
Ronde Van Vlaanderen
Parijs Roubaix
Luik Bastenaken Luik
strade bianche
Milaan san remo
Kampioenschap van België
Ronde van Frankrijk
EK wielrennen
WK wielrennen

Ik kijk niet veel koers. maar deze wedstrijden pik precies altijd mee...
Je mist de mooiste ronde en de mooiste koers van het najaar.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:51:30 #151
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180817563
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:50 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Je mist de mooiste ronde en de mooiste koers van het najaar.
een na mooiste ronde mist hij ook
pi_180817581
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:45 schreef Salina het volgende:

[..]

Geen Amstel Gold Race?

Ik kijk best veel van wat op NL1/Sporza komt. Dus ook Eneco/Benelux Tour of hoe dat vandaag de dag ook heet, en wat andere kleinere rondes.

Maar ik kijk NIET alles wat op Eurosport komt; veel te veel. Er is ook andere sport hè (voetbal en vanaf oktober kijk ik erg veel NBA) en buiten sport ook nog zoiets als een leven. ;)

Dus voor mij niet de eerste rondes in februari/maart (Parijs-Nice, Tirreno).

Wel alle klassiekers dus ook San Sebastian en Milaan-San Remo en Lombardije en belangrijke koersen zoals WK, Olympische Spelen, nationale kampioenschappen etc.

Giro en Vuelta uiteraard ook maar omdat ik ook gewoon moet werken is dat alleen 's avonds en in het weekend. Belangrijke (berg)etappes wil ik wel eens opnemen en s avonds integraal terugkijken. Vooral als het erg spannend is in het klassement.
die was ik vergeten. Amstel Gold Race en natuurlijk ook OS wegrit en tijdrit
pi_180817593
Weet niet, Vuelta kijk soms wel, maar veel te weinig
  zondag 29 juli 2018 @ 17:53:53 #154
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180817605
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke koersen bekijken jullie zo een beetje door het jaar?

Omloop Het nieuwsblad
E3 Harelbeke
Ronde Van Vlaanderen
Parijs Roubaix
Luik Bastenaken Luik
strade bianche
Milaan san remo
Kampioenschap van België
Ronde van Frankrijk
EK wielrennen
WK wielrennen

Ik kijk niet veel koers. maar deze wedstrijden pik precies altijd mee...
Giro/Tour/Vuelta, soms EK/WK, wat van de klassiekers als ik er langs zap, Tour de Lasalle. :+

Edit: en OS, maar dat is niet jaarlijks.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juli 2018 @ 17:56:24 #155
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180817665
Chavanel ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 29 juli 2018 @ 17:56:58 #156
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180817677
Chavanel deed mee deze Tour? :o
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 29 juli 2018 @ 17:57:06 #157
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180817679
Hoe schatten jullie de kansen van Dijkstra & Ducrot in? Blijven die nog 5 jaar zitten? Paar jaar terug schoof Boogerd nog wel eens aan als derde man, maar dit jaar waren ze weer gewoon met z'n tweetjes.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:58:04 #158
194695 franklop
Fran knock
pi_180817696
Michel snapt het concept knecht niet echt.

Naesen moet gewoon Bardet helpen. Klaar.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 juli 2018 @ 17:58:16 #159
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180817703
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:57 schreef VoMy het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen van Dijkstra & Ducrot in? Blijven die nog 5 jaar zitten? Paar jaar terug schoof Boogerd nog wel eens aan als derde man, maar dit jaar waren ze weer gewoon met z'n tweetjes.
Lood om oud ijzer, anders krijg je Joris. Daar word je ook niet blij van
  zondag 29 juli 2018 @ 17:58:56 #160
56724 Wombcat
rent wiel
pi_180817720
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:58 schreef franklop het volgende:
Michel snapt het concept knecht niet echt.

Naesen moet gewoon Bardet helpen. Klaar.
Ik wilde het net zeggen.
in a crowd you lose humanity
pi_180817727
En hoelang zal wuyts nog commentaar geven bij Sporza :P

Hij is er nu 61. zal wel nog commentaar geven tot zijn 65e denk ik
  zondag 29 juli 2018 @ 18:00:08 #162
194695 franklop
Fran knock
pi_180817744
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lood om oud ijzer, anders krijg je Joris. Daar word je ook niet blij van
Danny Nelissen

Zat 2 jaar geleden weekje samen met Herbert, dat was een verademing
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 juli 2018 @ 18:00:30 #163
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180817749
Godver, alweer 18 uur. Zal ff de oven aanslingeren.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_180817764
Wuyts is echt Mad dat Belgen in dienst rijden.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:01:21 #165
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180817767
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lood om oud ijzer, anders krijg je Joris. Daar word je ook niet blij van
Oneens. Ik erger me op een andere manier aan Ducrot dan aan Joris bijvoorbeeld. En ze zouden Kroon kunnen proberen los te weken. Als Stef Clement stopt, zou die misschien ook nog wel kunnen als commentator. Zoiets. Joris heeft vast geen beschermde status bij de NOS.

En inderdaad, Nelissen is ook een prima commentator. Moest die niet zijn plek opgeven weer vanwege zijn dopingverleden? Of was dat juist Boogerd?
  zondag 29 juli 2018 @ 18:02:02 #166
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180817786
Straks koken vrouwtje ligt nog op bed.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:02:03 #167
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180817787
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:01 schreef VoMy het volgende:

[..]

Oneens. Ik erger me op een andere manier aan Ducrot dan aan Joris bijvoorbeeld. En ze zouden Kroon kunnen proberen los te weken. Als Stef Clement stopt, zou die misschien ook nog wel kunnen als commentator. Zoiets. Joris heeft vast geen beschermde status bij de NOS.
Maar bij NOS geven ze helemaal niks om kennis. Integendeel zelfs
  zondag 29 juli 2018 @ 18:02:07 #168
194695 franklop
Fran knock
pi_180817789
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wuyts is echt Mad dat Belgen in dienst rijden.
Beetje het stramien wat we met de Nederlanders een aantal jaren hebben gehad.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 juli 2018 @ 18:02:22 #169
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180817795
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:57 schreef VoMy het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen van Dijkstra & Ducrot in? Blijven die nog 5 jaar zitten? Paar jaar terug schoof Boogerd nog wel eens aan als derde man, maar dit jaar waren ze weer gewoon met z'n tweetjes.
Denk het wel; de kijkcijfers zijn zeer goed. (zeker als je het vergelijkt met Eurosport)

Normaal kijk ik wielrennen op Sporza, maar tijdens de Tour stem ik altijd op D&D af. Tuurlijk maken ze wel 's een foutje, maar het luistert in het algemeen prima weg.
pi_180817798
Renaat Schotte is 50 jaar Als Wuyts op pensioen gaat zal Renaat nog wel jaartje of 10 commentaar geven
pi_180817821
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:58 schreef franklop het volgende:
Michel snapt het concept knecht niet echt.

Naesen moet gewoon Bardet helpen. Klaar.
Mocht wel zijn kans gaan toen Bardet er half doorzakte.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:03:06 #172
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180817824
Joris gaat vroeg of laat Herbert vervangen. Het is jammer, maar onvermijdelijk.
pi_180817901
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Joris gaat vroeg of laat Herbert vervangen. Het is jammer, maar onvermijdelijk.
Zou het wat uitmaken?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:07:12 #174
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180817906
Altijd een beetje treurig, dat het peloton zo'n Franse kneus uit medelijden een beetje voorop laten rijden voor eigen volk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_180817912
FinnieHeld
  zondag 29 juli 2018 @ 18:08:13 #176
194695 franklop
Fran knock
pi_180817920
Phinney gaat niet sprinten zo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180817939
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:08 schreef franklop het volgende:
Phinney gaat niet sprinten zo
Twijfelde je daar nog aan?
  zondag 29 juli 2018 @ 18:09:01 #178
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180817941
RIP Niki
  zondag 29 juli 2018 @ 18:09:20 #179
194695 franklop
Fran knock
pi_180817950
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:08 schreef showtimer het volgende:

[..]

Twijfelde je daar nog aan?
Nuh.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel zondag 29 juli 2018 @ 18:09:37 #180
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_180817960
Samen winnen _O_
  zondag 29 juli 2018 @ 18:09:45 #181
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180817965
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:08 schreef franklop het volgende:
Phinney gaat niet sprinten zo
SEP SEP SEP
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:11:27 #182
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818007
Heb je dus eerst anderhalf uur lang naar een doodsaaie optocht gekeken. Kan het eindelijk leuk worden. Zendt de NOS een interview met Richard Plugge uit.
pi_180818022
De kasseien van Champs-Élysées liggen er steeds slechter bij

bij hier en 20 jaar wordt dit gewoon een klassieker.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 29 juli 2018 @ 18:12:15 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_180818023
Straaljagersgenot. In de goede kleuren.
pi_180818029
Dus Roglic gaat volgend jaar gewoon de Tour doen.
leven zoals het leven is
  Redactie Sport / Supervogel zondag 29 juli 2018 @ 18:13:01 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_180818043
Dione :') Flikker op man.
pi_180818047
Met Franse meuk boven Parijs gaan vliegen, je moet maar durven.
pi_180818048
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:01 schreef VoMy het volgende:

[..]

Oneens. Ik erger me op een andere manier aan Ducrot dan aan Joris bijvoorbeeld. En ze zouden Kroon kunnen proberen los te weken. Als Stef Clement stopt, zou die misschien ook nog wel kunnen als commentator. Zoiets. Joris heeft vast geen beschermde status bij de NOS.

En inderdaad, Nelissen is ook een prima commentator. Moest die niet zijn plek opgeven weer vanwege zijn dopingverleden? Of was dat juist Boogerd?
Clement heeft altijd wel leuke uitspraken. En nu rijdt ie zelf nog rond in het peloton, kun je nagaan als ie straks met pensioen is en geen rekening meer hoeft te houden met zijn (dan ex) collega's. ^O^

Vroeger, heel vroeger, had je toch ook nog een jaar Erik Breukink als co-commentator naast Mart?
Dat was geen succes zeg. En Steven Rooks, ook al zo'n stijve hark als commentator.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:13:25 #189
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_180818050
Straaljagergoden
leuk
pi_180818057
Volgend jaar gewoon weer met Roglic en Groenewegen dus
  zondag 29 juli 2018 @ 18:13:43 #191
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_180818058
Kindsoldaat is volwassen geworden
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_180818062
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:58 schreef franklop het volgende:
Michel snapt het concept knecht niet echt.

Naesen moet gewoon Bardet helpen. Klaar.
Dat Belgen moeten knechten voor buitenlanders wil Michel gewoon niet snappen.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:14:16 #193
56724 Wombcat
rent wiel
pi_180818066
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:13 schreef Marcoss het volgende:
Volgend jaar gewoon weer met Roglic en Groenewegen dus
Niet echt verrassend.
in a crowd you lose humanity
  Redactie Sport / Supervogel zondag 29 juli 2018 @ 18:14:54 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_180818081
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:13 schreef Marcoss het volgende:
Volgend jaar gewoon weer met Roglic en Groenewegen dus
Duidelijk ja.

Sjors, Gesink en Kindsoldaat erbij. Lekker teampje hoor.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:15:15 #195
56724 Wombcat
rent wiel
pi_180818086
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:14 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat Belgen moeten knechten voor buitenlanders wil Michel gewoon niet snappen.
Daar staat tegenover dat als een buitenlander voor een belg knecht, hij automatisch een halve belg wordt.
in a crowd you lose humanity
pi_180818113
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:14 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Duidelijk ja.

Sjors, Gesink en Kindsoldaat erbij. Lekker teampje hoor.
En dan Teunissen, Roosen en Jansen voor Groenewegen.
Hopelijk gaat Kruijswijk dan vol voor de Giro, dan kan ie met deze vorm gewoon podium rijden.
pi_180818174
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:14 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat Belgen moeten knechten voor buitenlanders wil Michel gewoon niet snappen.
Waarbij de Belgen op dit moment eigenlijk ook geen renners hebben die “even” een etappe winnen als ze voor eigen kans mogen gaan. Van Avermaet, Gilbert, Lampaert, Vanmarcke, Naesen, Stuyven, Benoot, Theuns.. Allemaal prima renners, maar die krijgen amper kansen in de Tour. Iemand als Wellens kan dat wel, maar die fietst standaard achteruit in de Tour.

En dan heb je Teuns, maar zijn periode vorig jaar waarin hij iedereen uit het wiel knalde, lijkt een incident te zijn geweest.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 29 juli 2018 @ 18:20:42 #198
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_180818177
Ben benieuwd hoe kut de sprint nu in beeld wordt gebracht.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:20:48 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180818181
Kruijswijk met Battaglin en Poppeltje naar Giro. Mag nog wel een goede knecht voor in de bergen bij
  zondag 29 juli 2018 @ 18:21:05 #200
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818184
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:14 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat Belgen moeten knechten voor buitenlanders wil Michel gewoon niet snappen.
Nja, ik vind het soms ook onbegrijpelijk. Dat absolute kopmanschap dat iedere matige klimmer in die WT-ploegen krijgt is een totale overschatting van de toegevoegde waarde van knechten. Zeker met zo'n SKY-trein die het peloton goed kan controleren, voegt het weinig toe om 7 knechten te hebben.

Dat ik het nog ga zeggen, maar juist bij LottoNL hadden ze dit keer een goede insteek. Tolhoek en Gesink waren weliswaar knechten van Kruijswijk en Roglic, maar het was prima als ze meesprongen in sommige etappes. En de sprinttrein daarnaast mochten meer op Groenewegen focussen. Dan ging het wel eens een paar keer bijna mis in de waaierritten, maar alles zonder erg en uiteindelijk heeft die ploeg zich over de breedte goed kunnen laten zien.

Vergelijk dat eens met de treurnis die EF-Drapac aan de wereld heeft getoond. En AG2R was ook niet denderend dit jaar.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:21:52 #201
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180818189
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:20 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd hoe kut de sprint nu in beeld wordt gebracht.
Hopelijk laten ze deze keer die flauwekulletjes met meerijdende motorbeelden achterwege.
pi_180818190
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:20 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd hoe kut de sprint nu in beeld wordt gebracht.
Ongetwijfeld weer die meerijdende camera aan de zij.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180818202
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:21 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ongetwijfeld weer die meerijdende camera aan de zij.
Die zich dan focust op de verkeerde renner.
pi_180818203
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die zich dan focust op de verkeerde renner.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:23:03 #205
56724 Wombcat
rent wiel
pi_180818208
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:21 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nja, ik vind het soms ook onbegrijpelijk. Dat absolute kopmanschap dat iedere matige klimmer in die WT-ploegen krijgt is een totale overschatting van de toegevoegde waarde van knechten. Zeker met zo'n SKY-trein die het peloton goed kan controleren, voegt het weinig toe om 7 knechten te hebben.

Dat ik het nog ga zeggen, maar juist bij LottoNL hadden ze dit keer een goede insteek. Tolhoek en Gesink waren weliswaar knechten van Kruijswijk en Roglic, maar het was prima als ze meesprongen in sommige etappes. En de sprinttrein daarnaast mochten meer op Groenewegen focussen. Dan ging het wel eens een paar keer bijna mis in de waaierritten, maar alles zonder erg en uiteindelijk heeft die ploeg zich over de breedte goed kunnen laten zien.

Vergelijk dat eens met de treurnis die EF-Drapac aan de wereld heeft getoond. En AG2R was ook niet denderend dit jaar.
Wuyts zat te klagen dat Naessen 3x Bardet terug moest brengen in de kasseienetappe. Dat was nou precies de rol van Naessen in die etappe. Als ze daar Naessen zijn eigen kans hadden laten gaan, dan had Bardet daar hoogstwaarschijnlijk tijd verloren.
in a crowd you lose humanity
  zondag 29 juli 2018 @ 18:23:05 #206
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180818210
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:21 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ongetwijfeld weer die meerijdende camera aan de zij.
Echt niemand vindt dat leuk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_180818225
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:23 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Echt niemand vindt dat leuk.
Ga jij het even ome Prudhomme en Koevennoe vertellen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180818228
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kruijswijk met Battaglin en Poppeltje naar Giro. Mag nog wel een goede knecht voor in de bergen bij
Bouwman heeft wel die potentie of anders de Plus (als hij komt)
pi_180818234
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bouwman heeft wel die potentie of anders de Plus (als hij komt)
Bouwmans, zoon van Eddy.
~J. Bruyneel
  zondag 29 juli 2018 @ 18:24:35 #210
194695 franklop
Fran knock
pi_180818235
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:22 schreef Pistolero het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat beeld was juist fantastisch.

Sowieso was er uberhaupt niemand in de buurt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 juli 2018 @ 18:26:30 #211
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_180818268
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:24 schreef showtimer het volgende:

[..]

Bouwmans, zoon van Eddy.
~J. Bruyneel
Inderdaad, ik moest ook twee keer luisteren :')
pi_180818269
Als Laporte wint vandaag dan wint Cofides eindelijk weer eens een etappe in de Tour na 10 jaar droogte
  zondag 29 juli 2018 @ 18:26:32 #213
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180818270
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bouwman heeft wel die potentie of anders de Plus (als hij komt)
Dat is wel aardig ja. Sowieso een mooie brede ploeg voor alle fronten bij LottoNL. En dat met hun budget
  zondag 29 juli 2018 @ 18:27:42 #214
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818292
Was deze Tour een succes voor Groenewegen? Já, hij won 2 etappes. Aan de andere kant, vorig jaar won ie nog op de Champs-Elysee. En het waren ook 'maar' 2 etappes, terwijl hij in die etappes goed genoeg leek om iedereen elke komende sprint naar huis te fietsen.
pi_180818293
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat is wel aardig ja. Sowieso een mooie brede ploeg voor alle fronten bij LottoNL. En dat met hun budget
Budget gaat wel omhoog de komende jaren. Want volgens mij gaat Jumbo er een hoop geld in pompen
  zondag 29 juli 2018 @ 18:27:53 #216
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180818296
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat is wel aardig ja. Sowieso een mooie brede ploeg voor alle fronten bij LottoNL. En dat met hun budget
Yep, ze komen nu eigenlijk alleen in de heuvelklassiekers tekort.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:28:40 #217
194695 franklop
Fran knock
pi_180818307
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:27 schreef VoMy het volgende:
Was deze Tour een succes voor Groenewegen? Já, hij won 2 etappes. Aan de andere kant, vorig jaar won ie nog op de Champs-Elysee. En het waren ook 'maar' 2 etappes, terwijl hij in die etappes goed genoeg leek om iedereen elke komende sprint naar huis te fietsen.
Tsja die had gewoon Parijs willen halen, maar toch 2 zeges gepakt, lijkt me prima.

Die val heeft hem gewoon genekt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180818317
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:26 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Inderdaad, ik moest ook twee keer luisteren :')
De stelligheid was prachtig.
pi_180818321
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:27 schreef VoMy het volgende:
Was deze Tour een succes voor Groenewegen? Já, hij won 2 etappes. Aan de andere kant, vorig jaar won ie nog op de Champs-Elysee. En het waren ook 'maar' 2 etappes, terwijl hij in die etappes goed genoeg leek om iedereen elke komende sprint naar huis te fietsen.
Met 2 ritzeges is de Tour altijd geslaagd, lijkt me
pi_180818325
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Yep, ze komen nu eigenlijk alleen in de heuvelklassiekers tekort.
hoop dat de Tier daar stappen in kan maken. En misschien kan Roglic het eens proberen in de WP en LBL
  zondag 29 juli 2018 @ 18:29:51 #221
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818336
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:28 schreef franklop het volgende:

[..]

Tsja die had gewoon Parijs willen halen, maar toch 2 zeges gepakt, lijkt me prima.

Die val heeft hem gewoon genekt.
Ja, die val was wat hem de das omdeed. Maar dat is toch een beetje zonde, want wie zegt dat hij volgend jaar weer zó goed is? Meerdere jaren op rij presteren in de Tour is als niet-Cavendish toch lastig als sprinter.
pi_180818342
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

hoop dat de Tier daar stappen in kan maken. En misschien kan Roglic het eens proberen in de WP en LBL
Dan heeft hij geen tijd om alle etappes van Romandië te verkennen.
pi_180818357
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:30 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dan heeft hij geen tijd om alle etappes van Romandië te verkennen.
Mag toch hopen dat hij gaat stoppen volgend jaar met al die kleine kut rondjes in het voorjaar. Ik zou als Lotto-Jumbo zijnde volgend jaar een ander programma samenstellen voor Roglic
pi_180818365
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:31 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat hij gaat stoppen volgend jaar met al die kleine kut rondjes in het voorjaar. Ik zou als Lotto-Jumbo zijnde volgend jaar een ander programma samenstellen voor Roglic
:') Rogla is geschapen voor dat soort rondjes.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:33:22 #225
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_180818379
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:23 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Echt niemand vindt dat leuk.
Ik vind dat leuk.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:33:52 #226
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818382
3 berg- en heuvelritjes, een tijdritje en weer een WorldTour-overwinning op je palmares bijschrijven. Waarom zou Roglic dat overslaan om in LBL/WP/AGR in de marge mee te fietsen?
pi_180818383
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:33 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ik vind dat leuk.
Lance Armstrongue ook
pi_180818387
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:32 schreef showtimer het volgende:

[..]

:') Rogla is geschapen voor dat soort rondjes.
Zal wel maar als ik Rogla was zou ik volgend jaar alles op alles zetten voor de Tour
pi_180818398
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:34 schreef showtimer het volgende:

[..]

Lance Armstrongue ook
Lance is ook een voorstander om renners hun helm af te laten doen op de laatste klim
  zondag 29 juli 2018 @ 18:35:07 #230
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180818401
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:34 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Zal wel maar als ik Rogla was zou ik volgend jaar alles op alles zetten voor de Tour
Dan zijn die 1-weekse WT-rondjes juist ideaal in de voorbereiding.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:35:24 #231
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180818406
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:34 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Zal wel maar als ik Rogla was zou ik volgend jaar alles op alles zetten voor de Tour
Wat moet hij de rest van het seizoen doen dan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_180818409
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wat moet hij de rest van het seizoen doen dan.
Beetje zoals Froome en Thomas
pi_180818411
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:34 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Zal wel maar als ik Rogla was zou ik volgend jaar alles op alles zetten voor de Tour
Dat heeft hij dit jaar ook gedaan als je het PR gezwets achterwege laat. Programma 2018 was nagenoeg ideaal.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:36:11 #234
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818417
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wat moet hij de rest van het seizoen doen dan.
Doen wat Uran ook elk jaar doet. Helemaal niets. :7
pi_180818425
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:36 schreef VoMy het volgende:

[..]

Doen wat Uran ook elk jaar doet. Helemaal niets. :7
Of zoals Quintana alleen maar naar Europa komen voor de Tour en Vuelta
pi_180818436
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

hoop dat de Tier daar stappen in kan maken. En misschien kan Roglic het eens proberen in de WP en LBL
WP moet hem wel echt liggen, was in Tirreno en Baskenland heel sterk op die muurtjes en ook Mende was sterk deze Tour. En WP kan hij ook best combineren met Romandië, lijkt me.
pi_180818449
Sparen, sparen zoals Gesink naar eigen zeggen ook jarenlang gedaan heeft en achteraf spijt van heeft. Nee als je goed bent moet je daar nu van profiteren en overwinningen pakken.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:40:17 #238
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818488
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Sparen, sparen zoals Gesink naar eigen zeggen ook jarenlang gedaan heeft en achteraf spijt van heeft. Nee als je goed bent moet je daar nu van profiteren en overwinningen pakken.
Dit inderdaad.
pi_180818502
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:35 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Beetje zoals Froome en Thomas
Froome reed in z’n topjaren ook gewoon 3 WT-rondjes in het voorjaar + Dauphine, dat is vergelijkbaar.. Alleen dit jaar anders omdat hij Giro/Tour wilde rijden (en er nogal wat gedoe was verder :D )
pi_180818516
oke jullie hebben gelijk maar toch zou ik Roglic inzetten in de WP en LBL
  zondag 29 juli 2018 @ 18:42:18 #241
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_180818517
Schär heeft een mooie fiets
leuk
pi_180818563
Miesjel is echt gefascineerd door de GVK afkorting
pi_180818565
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:34 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Lance is ook een voorstander om renners hun helm af te laten doen op de laatste klim
Ik ook.
pi_180818584
Zouden ze een kansje hebben?
  zondag 29 juli 2018 @ 18:46:42 #245
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180818585
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:34 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Lance is ook een voorstander om renners hun helm af te laten doen op de laatste klim
Dit mis ik inderdaad ontzettend.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_180818596
Wij juichen voor Dupont.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:47:34 #247
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818599
Het gebruikelijke vuurwerk in de slotrit stelt ook dit jaar tot dusver teleur.
pi_180818602
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:47 schreef Masterminded het volgende:
Wij juichen voor Dupont.
Zet je televisie dan maar uit. Niet stout genoeg.
pi_180818605
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:47 schreef VoMy het volgende:
Het gebruikelijke vuurwerk in de slotrit stelt ook dit jaar tot dusver teleur.
Enorm. Echt slaapverwekkend.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180818610
Wie doet er straks een Nijdammetje?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180818614
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zet je televisie dan maar uit. Niet stout genoeg.
Jammer :{.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180818626
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:42 schreef Evertjan het volgende:
oke jullie hebben gelijk maar toch zou ik Roglic inzetten in de WP en LBL
Ik zou hem op zich ook wel eens in eendaags koersen willen zien maar men moet keuzes maken en als hij dankzij een goede tijdrit en goede uitslag in een bergetappe een korte meerdaagse koers kan winnen dan heeft dat met het oog op de Tour meer nut.

Ik hoop wel dat hij met deze vorm start in Classica San Sebastian.
pi_180818636
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:21 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ongetwijfeld weer die meerijdende camera aan de zij.
Bij Steggels (de eerste keer) werkte het nog redelijk.
pi_180818643
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:45 schreef showtimer het volgende:
Miesjel is echt gefascineerd door de GVK afkorting
Hij was de afgelopen dagen ook nogal bezig met de reactie van het Franse publiek richting Sky in deze etappe. Ik heb hem daarover vandaag nog niet gehoord. _O-
pi_180818649
Mensen die Sporza kijken we schakelen over naar Canvas
  Redactie Sport zondag 29 juli 2018 @ 18:51:21 #256
451829 crew  H.Vviv
pi_180818654
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik zou hem op zich ook wel eens in eendaags koersen willen zien maar men moet keuzes maken en als hij dankzij een goede tijdrit en goede uitslag in een bergetappe een korte meerdaagse koers kan winnen dan heeft dat met het oog op de Tour meer nut.

Ik hoop wel dat hij met deze vorm start in Classica San Sebastian.
Staat in ieder geval wel op de startlijst. Lijkt mij ook gewoon dat hij daar start gezien zijn vorm
pi_180818657
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die Sporza kijken we schakelen over naar Canvas
WE ZIJN NIET DOOF.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:51:32 #258
194695 franklop
Fran knock
pi_180818658
Die sprint van vorig jaar was wel erg sterk hoor van Dielan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 juli 2018 @ 18:52:00 #259
194695 franklop
Fran knock
pi_180818665
Verdomme jongens, zwart gat vanaf morgen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180818672
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:52 schreef franklop het volgende:
Verdomme jongens, zwart gat vanaf morgen
Weer aan het werk
pi_180818675
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zet je televisie dan maar uit. Niet stout genoeg.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:52:31 #262
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818681
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Bij Steggels (de eerste keer) werkte het nog redelijk.
Grootse overwinning. Mocht daarna enkel nog juichen in Nokere Koerse en nog onbeduidendere rondes, terwijl hij destijds slechts 28 was. Maarja, moet je ook maar niet de QuickStep-trein verlaten - zie ook wat er van Kittel geworden is.
  Redactie Sport zondag 29 juli 2018 @ 18:52:39 #263
451829 crew  H.Vviv
pi_180818684
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:52 schreef franklop het volgende:
Verdomme jongens, zwart gat vanaf morgen
Gewoon nog genoeg wielrennen op tv te zien
pi_180818695
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:51 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Staat in ieder geval wel op de startlijst. Lijkt mij ook gewoon dat hij daar start gezien zijn vorm
+ Gesink, Kruijswijk (al is die in eendaagse koersen altijd K U T) en Tolhoek ^O^
pi_180818697
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

WE ZIJN NIET DOOF.
Ik herhaal het even, uit vriendeljkhed. je weet nooit als je toevallig niet hebt geluisterd ofzo
pi_180818701
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:52 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Gewoon nog genoeg wielrennen op tv te zien
Vanaf zaterdag zeven dagen door Polen fietsen _O_.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180818705
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:16 schreef Pistolero het volgende:

[..]

En dan Teunissen, Roosen en Jansen voor Groenewegen.
Hopelijk gaat Kruijswijk dan vol voor de Giro, dan kan ie met deze vorm gewoon podium rijden.
Dit klinkt als 2 minuten verlies in de ploegentijdrit.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:53:32 #268
194695 franklop
Fran knock
pi_180818707
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:52 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Gewoon nog genoeg wielrennen op tv te zien
Ja uiteraard en andere sporten. Maar geen Tour
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180818709
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:53 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Vanaf zaterdag zeven dagen door Polen fietsen _O_.
met B-renners
pi_180818715
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hij was de afgelopen dagen ook nogal bezig met de reactie van het Franse publiek richting Sky in deze etappe. Ik heb hem daarover vandaag nog niet gehoord. _O-
Zou er in Parijs naar verhouding niet het grootste aantal buitenlanders staan?
  zondag 29 juli 2018 @ 18:54:10 #271
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180818719
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:52 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Weer aan het werk
Dit dus :{
  zondag 29 juli 2018 @ 18:54:38 #272
194695 franklop
Fran knock
pi_180818725
Krek in de problemen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juli 2018 @ 18:55:31 #273
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180818734
Vorig jaar stond er toch ergens ineens een of andere vent bijna midden in het peloton? Weet iemand nog waar dat was? :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 29 juli 2018 @ 18:55:37 #274
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818738
Het is ook een vicieuze cirkel. Doordat niemand gelooft in een succesvolle aanval, worden de sprintersploegen te weinig uitgedaagd in de aanloop, waardoor deze energie over hebben, waardoor de kans op een succesvolle aanval afneemt, etcetera.
pi_180818743
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zou er in Parijs naar verhouding niet het grootste aantal buitenlanders staan?
In bocht 7 stonden anders ook maar weinig Fransen.

Maar je hebt wel een goed punt denk ik.
pi_180818746
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:55 schreef heywoodu het volgende:
Vorig jaar stond er toch ergens ineens een of andere vent bijna midden in het peloton? Weet iemand nog waar dat was? :+
In die S bocht dacht ik
pi_180818748
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

met B-renners
Dat is jouw mening.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:56:57 #278
194695 franklop
Fran knock
pi_180818756
Loller
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 juli 2018 @ 18:56:58 #279
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_180818757
FLIP
leuk
  zondag 29 juli 2018 @ 18:57:01 #280
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_180818760
Julian met een Vino, waar kan ik tekenen?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_180818763
Bolletjestrui valt aan _O_
pi_180818765
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:52 schreef franklop het volgende:
Verdomme jongens, zwart gat vanaf morgen
Is altijd even wennen ja, zo vlak na een mooie Giro of Tour. Klein zwart gatje idd.

Gelukkig nog genoeg wielrennen in de zomer, maar het is geen Tour inderdaad.

Verder zelf maar weer meer focussen op sporten, de zomer uitzitten en straks weer volop voetbal en NBA vanaf oktober. En nog een aantal mooie wielerklassiekers, EK, WK.

Dus wel een soort zwart gat maar gewoon focus richten op andere dingen.
Werken doe ik toch al de hele zomer door. :{
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juli 2018 @ 18:57:20 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180818767
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

In die S bocht dacht ik
Die laatste voor de finish? Ik dacht namelijk ergens anders en nu is er een discussie hier :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 29 juli 2018 @ 18:57:20 #284
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818768
Alaflip. Wat een kerel.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:57:22 #285
194695 franklop
Fran knock
pi_180818769
10 km nog in Londen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180818772
Lennard Keven staat op de startlijst in Denemarken. :D Gaat het dan eindelijk gebeuren?
  zondag 29 juli 2018 @ 18:57:48 #287
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180818780
Flip dacht dat Barguil ervanonder muisde. :P
pi_180818781
Waar komen die spetters vandaan
pi_180818783
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die laatste voor de finish? Ik dacht namelijk ergens anders en nu is er een discussie hier :@
Was in de bocht richting het Louvre op het Place de la Concorde.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:58:10 #290
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_180818785
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:57 schreef Salina het volgende:

[..]

Is altijd even wennen ja, zo vlak na een mooie Giro of Tour. Klein zwart gatje idd.

Gelukkig nog genoeg wielrennen in de zomer, maar het is geen Tour inderdaad.

Verder zelf maar weer meer focussen op sporten, de zomer uitzitten en straks weer volop voetbal en NBA vanaf oktober. En nog een aantal mooie wielerklassiekers, EK, WK.

Dus wel een soort zwart gat maar gewoon focus richten op andere dingen.
Werken doe ik toch al de hele zomer door. :{
James bij de Lakers. _O_
  zondag 29 juli 2018 @ 18:58:29 #291
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180818789
Thomas in het derde wiel in het peloton?
  zondag 29 juli 2018 @ 18:58:29 #292
194695 franklop
Fran knock
pi_180818790
Alle sprintmannen verdwenen

En weer terug :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180818793
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die laatste voor de finish? Ik dacht namelijk ergens anders en nu is er een discussie hier :@
ben niet zeker
pi_180818795
volgende week zaterdag de JC schaal in Eindhoven
  zondag 29 juli 2018 @ 18:58:42 #295
333483 Aguero
oooooooo
pi_180818798
Niki zit klaar.
Citius, Altius, Fortius.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juli 2018 @ 18:58:46 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180818799
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:57 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Was in de bocht richting het Louvre op het Place de la Concorde.
_O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juli 2018 @ 18:59:10 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180818808
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:58 schreef Evertjan het volgende:
volgende week zaterdag de JC schaal in Eindhoven
En drie weken later het WK zomerbiatlon.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin / PR zondag 29 juli 2018 @ 18:59:53 #298
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180818816
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En drie weken later het WK zomerbiatlon.
Dat wil je natuurlijk voor geen goud missen.
  zondag 29 juli 2018 @ 19:00:00 #299
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_180818817
Thomas gaat straks op z'n Vino's...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juli 2018 @ 19:00:12 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180818821
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:59 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat wil je natuurlijk voor geen goud missen.
Dat spreekt voor zich.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_180818823
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:58 schreef Evertjan het volgende:
volgende week zaterdag de JC schaal in Eindhoven
Eerste fruitschaal voor Van Bommel als hoofdcoach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')