abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181226518
registreer om deze reclame te verbergen
Dacht ik het topic over de Britse politiek te bezoeken, beland ik midden in een discussie over Palestina :{
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_181226581
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:48 schreef rockstah het volgende:

[..]

Dat lijkt me irrelevant, je hoeft niet te pretenderen dat het hier over een evenwichtig conflict gaat waarbij het ertoe doet welke kant wij leuker vinden. De feitelijke situatie zoals hij nu is verhoudt
zich compleet niet tot het internationaal recht of wat voor idee van rechtvaardigheid dan ook. De blokkade moet weg, de bezetting moet stoppen, daar is min of meer internationale consensus over. Er is geen rechtvaardiging voor, althans niet een die en passant niet ook een bijzondere collectie gruweldaden uit onze eigen geschiedenis legitimeert en waarvan de gevolgen in de toekomst niet te overzien zijn.
dat geld voor allebei de gebieden Israel en Gaza, al blijf ik in dit conflict toch Israel steunen, komt miischien ook door mijn christelijke achtergrond + dat media dingen ook zo verdraaien dat ze teveel te goede komen voor Gaza
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:13:22 #203
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181236060
quote:
15s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:48 schreef rockstah het volgende:
Hij zet zich in voor de Palestijnse zaak, en dan kom je onvermijdelijk in aanraking met mensen die wel eens wat lelijks zeggen over Isral (gek he). Veel meer is er niet aan de hand. Guilt by association.

En dan leg je een krans op een herdenking van de terroristen van de aanslag op de olympische spelen van Mnchen. Suuuuuure
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')