abonnement Unibet Coolblue
pi_181176764
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:41 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

[..]

Dit soort reacties is precies wat er mis is met het huidige topic. Alleen maar dat gejank over hoe kut andere mensen met een andere mening wel niet zijn. En dan ook nog durven beweren dat iedereen welkom is.

Het zou al een hoop schelen als jullie eens wat meer respect hebben voor wat een ander vind of denkt. Maar helaas is dat niet mogelijk in het livetopic, want 1 fout woord over Max en je wordt niet meer serieus genomen.
je bent van harte welkom, maar er valt moeilijk met jou van gedachten te wisselen. Je hebt het alleen over Verstappen en dan voornamelijk negatief en ook nog eens zonder propere argumenten. Als daar dan iets van gezegd wordt, ga jij in deze bovenstaande modus.

Ik vind de GP van Oostenrijk een mooi voorbeeld. Jij vindt dat het geluk dat Verstappen won want RB heeft niet de beste auto. Ehh joh, en toch reed hij bij iedereen op Bottas na weg huh

Daarnaast ben jij van mening dat Max geluk had omdat Hamilton uitviel met pech. Hamilton reed op moment van uitvallen bijna 30 seconden achter Verstappen en had misschien ook nogmaals een pitstop moeten hebben. Onbegrijpelijk dat jij vasthoudt dat de overwinning toch geluk is en dan ook nog eens blind bent voor tegenargumenten die je simpelweg negeert. Je pareert op je bekende manier want het ligt aan ons opgebaarde en wederom geen onderbouwing. Dat is echt enorm vermoeiend, dat verpest een topic en dat vind ik jammer omdat ik heel graag een afwijkende mening lees maar dan wel onderbouwd waarbij volwassen gereageerd wordt op een reactie.

Daarom zei ik dat ik een groot voorstander ben dat jij en een paar andere bekende niet nader te noemen users een eigen topic krijgen want rede is ver te zoeken. Ik hoop ook dat de mods gaan handhaven want hoewel dat kinderachtig is, kan het niet anders.

Oja en je hebt het er over dat een fout woord over Verstappen niet mag. Kijk even in mijn posthistory, ik heb mij regelmatig 'negatief' over hem uitgelaten en daar zat ik een paar keer helemaal fout.

edit: en nu baal ik van mezelf, want dit dringt toch niet tot je door. Ik hoop dat je er met yvonne uitkomt.

[ Bericht 2% gewijzigd door opgebaarde op 14-08-2018 13:24:59 ]
pi_181177048
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

je bent van harte welkom, maar er valt moeilijk met jou van gedachten te wisselen. Je hebt het alleen over Verstappen en dan voornamelijk negatief en ook nog eens zonder propere argumenten. Als daar dan iets van gezegd wordt, ga jij in deze bovenstaande modus.

Ik vind de GP van Oostenrijk een mooi voorbeeld. Jij vindt dat het geluk dat Verstappen won want RB heeft niet de beste auto. Ehh joh, en toch reed hij bij iedereen op Bottas na weg huh

Daarnaast ben jij van mening dat Max geluk had omdat Hamilton uitviel met pech. Hamilton reed op moment van uitvallen bijna 30 seconden achter Verstappen en had misschien ook nogmaals een pitstop moeten hebben. Onbegrijpelijk dat jij vasthoudt dat het toch geluk is en dan blijf je continu pareren dat het aan ons opgebaarde ligt en dan onderbouw je je standpunt niet eens. Dat is echt enorm vermoeiend, dat verpest een topic en dat vind ik jammer omdat ik heel graag een afwijkende mening lees maar dan wel onderbouwd waarbij volwassen gereageerd wordt op een reactie.

Daarom zei ik dat ik een groot voorstander ben dat jij en een paar andere bekende niet nader te noemen users een eigen topic krijgen want rede is ver te zoeken. Ik hoop ook dat de mods gaan handhaven want hoewel dat kinderachtig is, kan het niet anders.

Oja en je hebt het er over dat een fout woord over Verstappen niet mag. Kijk even in mijn posthistory, ik heb mij regelmatig 'negatief' over hem uitgelaten en daar zat ik een paar keer helemaal fout.

edit: en nu baal ik van mezelf, want dit dringt alweer niet tot je door. Ik hoop dat je er met yvonne uitkomt.
Ik vind de GP van Oostenrijk ook een mooi voorbeeld. Daaropvolgend vond ik de GP van Duitsland een nog mooier voorbeeld.

In Oostenrijk won Max namelijk, ondanks dat hij ook goed gereden had, doordat Hamilton en Bottas uitvielen. En Vettel ook problemen had. Meer zei ik ook niet, maar kreeg toch een shitstorm over me heen, niet normaal.

Leuke is dat 2 races later Hamilton met ongeveer hetzelfde geluk wint in Duitsland. Dan is ineens het halve topic van mening dat Hamilton altijd wint met geluk terwijl de situatie nagenoeg hetzelfde was.

En daarbij, ik heb mijn best gedaan het uit te leggen, maar het lag niet in jullie straatje, dus kapte ik er maar mee, mede omdat ik naast alle aanvallen in het topic, ook nog in DM met een man of 5 de discussie moest aangaan, raar hé dat ik er dan weinig zin meer in heb.
pi_181178061
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:29 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ik vind de GP van Oostenrijk ook een mooi voorbeeld. Daaropvolgend vond ik de GP van Duitsland een nog mooier voorbeeld.

In Oostenrijk won Max namelijk, ondanks dat hij ook goed gereden had, doordat Hamilton en Bottas uitvielen.

Zucht, ga je weer, daarom gaat het fout.

Ronde 59 van de 71
P4. Hamilton + 27,9s (SS)

Er staat dus dat Hamilton op P4 lag (Max op P1) en Hamilton had bijna 28 seconden achterstand. Hamilton valt paar ronden later uit, op dat moment is zijn achterstand 29,032 seconden en nog steeds P4. Een achterstand die nooit goed te maken is en zeker niet met nog 2 concurrenten tussen beide coureurs.
Ik mis nu nog steeds waarom Verstappen baat had dat Hamilton uitviel, maar dat zei ik daarnet al. Het is wel best, jij hebt blijkbaar je best gedaan om het uit te leggen terwijl ik nergens een argument zie waarom verstappen dit nodig had.

De meeste fans, vinden het net enorm knap dat als een coureur meer dan het maximale uit zijn auto haalt, door zijn eigen kwaliteit. Daarom kijken ze de races, ze kijken niet vanwege de autos maar vanwege de coureurs. Dus als iemand het onmogelijk presteert, dan wordt dat bejubeld, maar helaas begin jij dan over mazzel. Dat roept weerstand op, weerstand die misschien wel veel te ver gaat.

Je zal vast en zeker lastiggevallen worden en daar terecht over klagen (ik noem het even klagen), maar m.i. ben jij daar zelf ook verantwoordelijk voor omdat je zo communiceert (die paar excessen daargelaten natuurlijk)

[ Bericht 1% gewijzigd door opgebaarde op 14-08-2018 14:57:09 ]
pi_181178159
Ga het even lekker over de inhoud hebben :')
pi_181178171
Nou ja het is nu wel duidelijk dat er een tweede topic geopend moet worden
pi_181178251
Krokodillen tranen van trollen.
pi_181178376
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:20 schreef BroesWillems het volgende:
Krokodillen tranen van trollen.
Dat is dus ook zo schijtirritant, dat je meteen die label 'troll'' achter je naam krijgt als je een iets andere mening ergens over hebt. Daar kom je dus ook nooit meer vanaf.

Ik ontken echt niet dat ze er rondlopen hoor, dat is ook vervelend inderdaad, maar er zit een groot verschil tussen de mensen die een troll genoemd worden en het daadwerkelijk zijn. Helaas wordt die Maxbril steeds groter bij sommige mensen.
pi_181178541
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:26 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat is dus ook zo schijtirritant, dat je meteen die label 'troll'' achter je naam krijgt als je een iets andere mening ergens over hebt. Daar kom je dus ook nooit meer vanaf.

Ik ontken echt niet dat ze er rondlopen hoor, dat is ook vervelend inderdaad, maar er zit een groot verschil tussen de mensen die een troll genoemd worden en het daadwerkelijk zijn. Helaas wordt die Maxbril steeds groter bij sommige mensen.
Dat is dus ook zo schijtirritant, dat je meteen die label 'Maxbril'' achter je naam krijgt als je een iets andere mening ergens over hebt. Daar kom je dus ook nooit meer vanaf.

Ik ontken echt niet dat ze er rondlopen hoor, dat is ook vervelend inderdaad, maar er zit een groot verschil tussen de mensen die een zogenaamd een maxbril op zouden hebben en hem daadwerkelijk dragen. Helaas wordt die trollen alleen maar meer.
pi_181178945
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:34 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dat is dus ook zo schijtirritant, dat je meteen die label 'Maxbril'' achter je naam krijgt als je een iets andere mening ergens over hebt. Daar kom je dus ook nooit meer vanaf.

Ik ontken echt niet dat ze er rondlopen hoor, dat is ook vervelend inderdaad, maar er zit een groot verschil tussen de mensen die een zogenaamd een maxbril op zouden hebben en hem daadwerkelijk dragen. Helaas wordt die trollen alleen maar meer.
Grappig.
pi_181179066
Gewoon splitsen die zooi, is de moeite waard. Uitleg en motivatie was al gegeven in dat andere topic, gewoon proberen. Zal ongetwijfeld een zooi schelen en misschien wordt iedereen wel hartstikke helemaal blij. En dat is fijn.
pi_181180499
Eigenlijk zouden jullie allemaal in een topic vastgezet moeten worden. Soort van Hotel California

you can check in anytime you like but you can never leave

Opgelost :Y)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_181350291
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

ik kan toch pas morgen reageren. En zullen we apart gaan, het is geen echte feedback eik?
Hallon! Even een vriendelijke reminder, hoe staat het er voor?
  Admin woensdag 22 augustus 2018 @ 09:07:47 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181365419
Ja, van je staat op m'n lijstje van vandaag *;
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 22 augustus 2018 @ 10:46:20 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181367301
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:54 schreef YokiKater het volgende:
Gewoon splitsen die zooi, is de moeite waard. Uitleg en motivatie was al gegeven in dat andere topic, gewoon proberen. Zal ongetwijfeld een zooi schelen en misschien wordt iedereen wel hartstikke helemaal blij. En dat is fijn.
Discussie was al gevoerd inderdaad.

Anne neemt jullie onder haar hoede in PTA vanaf morgen.

we hebben maar een paar simpele regels:
• constant dooremmeren over Max vinden Anne en ik ongezellig om te moeten blijven lezen, wij komen hier ook voor onze lol.
• Houdt Anne te vriend
• Constant dooremmeren over andere randzaken, 600 posts over hetzelfde leest ruk
• Houdt Anne en yvonne te vriend.
• Gedraag je een beetje normaal,en aan de policy
• Houdt vooral Anne en yvonne te vriend.
• Spreek elkaar aan
• Zet TR;s en ga niet in het topic zelf lopen klootviolen.
• Zorg dat het leesbaar blijft
• Verpest het niet voor jezelf en voor anderen die dit topic graag wilden heben.

• En bovenal, houdt ons vriend!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181367704
quote:
17s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Discussie was al gevoerd inderdaad.

Anne neemt jullie onder haar hoede in PTA vanaf morgen.

we hebben maar een paar simpele regels:
• constant dooremmeren over Max vinden Anne en ik ongezellig om te moeten blijven lezen, wij komen hier ook voor onze lol.
• Houdt Anne te vriend
• Constant dooremmeren over andere randzaken, 600 posts over hetzelfde leest ruk
• Houdt Anne en yvonne te vriend.
• Gedraag je een beetje normaal,en aan de policy
• Houdt vooral Anne en yvonne te vriend.
• Spreek elkaar aan
• Zet TR;s en ga niet in het topic zelf lopen klootviolen.
• Zorg dat het leesbaar blijft
• Verpest het niet voor jezelf en voor anderen die dit topic graag wilden heben.

• En bovenal, houdt ons vriend!

*O* Awesome! Tuurlijk hou ik jullie te vriend, jullie behoren tot een zeer exclusief gezelschap dat in het bezit is van een zeldzame Band of Fok!kers patch O+
pi_181367906
Maar, moeten nu bepaalde mensen in PTA gaan posten en sommigen in F1 of niet? En als dat zo is, krijg je dan een tagje van waar je dan hoort ofzo? [MaxIsStom] --> PTA [HupMax] --> F1? Ik snap het niet meer?
Ja doei.
pi_181368066
quote:
5s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, moeten nu bepaalde mensen in PTA gaan posten en sommigen in F1 of niet? En als dat zo is, krijg je dan een tagje van waar je dan hoort ofzo? [MaxIsStom] --> PTA [HupMax] --> F1? Ik snap het niet meer?
Mensen die gevlucht/gestopt zijn uit F1 kunnen naar PTA en mensen die in F1 willen blijven, blijven in F1. En dan maar eens kijken hoe de sfeer uitpakt in beide topics en dan hoort iedereen wel een plekje naar keuze te kunnen vinden, dat is de bedoeling.
pi_181368078
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 11:24 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Mensen die gevlucht/gestopt zijn uit F1 kunnen naar PTA en mensen die in F1 willen blijven, blijven in F1. En dan maar eens kijken hoe de sfeer uitpakt in beide topics en dan hoort iedereen wel een plekje naar keuze te kunnen vinden, dat is de bedoeling.
Dat is toch de compleet omgekeerde wereld? :D
Ja doei.
pi_181368166
quote:
5s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 11:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is toch de compleet omgekeerde wereld? :D
Hoezo, hoe bedoel je dat? Er is gewoon een situatie ontstaan waarin veel users het niet leuk vinden in F1, om verschillende redenen. Laten we gewoon eens kijken hoe het uitpakt.
pi_181368494
Dus de psvcl en fokker89's van deze wereld kunnen in F1 blijven en de rest kan naar PTA en Anne ziet er op toe dat het niet mengt?

Dat wordt een drukke baan
pi_181368515
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
Dus de psvcl en fokker89's van deze wereld kunnen in F1 blijven en de rest kan naar PTA en Anne ziet er op toe dat het niet mengt?

Dat wordt een drukke baan
En waarom moeten de mensen die zich weggejaagd voelen door de sfeer dan ook daadwerkelijk naar een ander forum in plaats van andersom?
Ja doei.
pi_181368614
Ik snap het ook niet meer, het PTA topic is toch voor de 'vermeende' trollen?
pi_181368642
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 11:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En waarom moeten de mensen die zich weggejaagd voelen door de sfeer dan ook daadwerkelijk naar een ander forum in plaats van andersom?
Fokker89 voelt zich net weggejaagd en onheus bejegend.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 augustus 2018 @ 11:50:18 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181368652
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
Dus de psvcl en fokker89's van deze wereld kunnen in F1 blijven en de rest kan naar PTA en Anne ziet er op toe dat het niet mengt?

Dat wordt een drukke baan
Andersom. Zij gaan naar PTA.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 22 augustus 2018 @ 11:51:36 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181368674
quote:
9s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 11:48 schreef BroesWillems het volgende:
Ik snap het ook niet meer, het PTA topic is toch voor de 'vermeende' trollen?
Dacht ik ook. Maar gezien de regels daar lijkt het andersom te zijn...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')