abonnement Unibet Coolblue
pi_180786577
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:01 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik blijf het grappig vinden, mensen die beweren nooit meer tv te kijken.
Waarom?

Toen wij ons eerste huisje kregen, meer dan 11 jaar geleden, hebben we gewoon nooit meer een aansluiting genomen.
Dus ik kijk geen tv zou ik zeggen.
Wel eens een serie of een film. Iets terug kijken via uitzendinggemist oid doen we eigenlijk alleen soms bij Lubach.

We hebben we een mini-tv (18 inch geloof ik) daar zit de xbox op :Y en de dvd-speler en een mediaspeler.
Dus we hebben een héleboel, maar we kijken geen tv. (als hij dan bij vrienden oid wél aanstaat, lijf ik kijken, al is het totaal onboeiend :@ En reclames zijn ráár als je ze heel lang niet gezien hebt.

En over koelte: Welke koelte? _O- het is hier binnen 27, buiten 28 en counting up. Voorlopig ook geen regen. (barometer 1008, dat is wel lager dan de laatste tijd)
pi_180786582
Oh en ik moet boodschappen doen voor de hele week en ik weet nog nul gerechten.
Spoilers!
pi_180786583
Ik ga met Sam wandelen in de miezerregen O+
pi_180786606
Wij zitten nog in de traditionele 'hangweek' eerste week van de zomervakantie doen we zo min mogelijk (daarna is iedereen uitgerust genoeg om samen leuke dingen te gaan doen, doe je dat eerder, dan loopt het op drama uit).
pi_180786614
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh en ik moet boodschappen doen voor de hele week en ik weet nog nul gerechten.
Parel couscous met gegrilde groenten en haloumni

Pulled pork op een broodje

Zelfgemaakte pizza

Geroosterde aardappelen en bloemkool met een worstje

Dat zou ik kiezen!
  zaterdag 28 juli 2018 @ 10:44:49 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_180786636
Jeager toch, zit je lekker in spagaat dan.

Bedankt iedereen :Y

Hoe het met mijn schouder gaat? Alle spieren in mijn lichaam doen zo'n pijn, dat ik daar nauwelijks pijn heb :') Veel bulten en blauwe plekken. Nou moet ik nog omkleden, zit in slaapt-shirt maar het lukt gewoon niet, teveel pijn. Paracetamol doet ook niks, iets sterkers halen gaat ook niet met slaapshirt aan :') Ben alleen thuis dus ik hoop niet dat er nu al visite komt :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 28 juli 2018 @ 10:45:26 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180786650
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh en ik moet boodschappen doen voor de hele week en ik weet nog nul gerechten.
Koop mooie spullen die eventueel in de aanbieding zijn, en verzin wat je er mee gaat doen. Ik ga zelden inkopen met het idee “dat moet ik hebben.”
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180786670
Sterkte uniek en gefeliciteerd :*

Gisteren bloedmaan niet gezien op strandheuvel. Overigens wel lekker tot 21u op het strand gelegen. Gestoken door n kwal maar geen last meer van.

Vandaag naar kermis Tilburg *O*
Mensen kijken O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 28 juli 2018 @ 10:47:51 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180786687
Gefeliciteerd uniek en beterschap.


Zo. Boodschappen ook binnen. Nat van het zweet.

Wel leuk dat alle vogelsnop het dak vd schuur in het water zitten. Kennelijk heeft het vannacht ook geregend.
pi_180786695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager toch, zit je lekker in spagaat dan.

Bedankt iedereen :Y

Hoe het met mijn schouder gaat? Alle spieren in mijn lichaam doen zo'n pijn, dat ik daar nauwelijks pijn heb :') Veel bulten en blauwe plekken. Nou moet ik nog omkleden, zit in slaapt-shirt maar het lukt gewoon niet, teveel pijn. Paracetamol doet ook niks, iets sterkers halen gaat ook niet met slaapshirt aan :') Ben alleen thuis dus ik hoop niet dat er nu al visite komt :P
Ik hoop dat er wél visite komt en dat die jou dan helpt én even wat sterkere pijnstilling voor je haalt. Heb je niks meegekregen uit zkh? :o
  Official ESF Kreviewer zaterdag 28 juli 2018 @ 10:48:21 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180786704
De regen.bestaat voorlopig uit tien druppels.
pi_180786745
Uniekje, zorg alsjeblieft goed voor jezelf. Nee, beter: láát alsjeblieft goed voor je zorgen. Je bent altijd zo hard voor jezelf :* Laat je bezoek pijnstillers voor je halen, laat ze zelf even het feestje organiseren.

Hoop dat je alsnog een fijne dag hebt, gefeliciteerd!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_180786764
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager toch, zit je lekker in spagaat dan.

Bedankt iedereen :Y

Hoe het met mijn schouder gaat? Alle spieren in mijn lichaam doen zo'n pijn, dat ik daar nauwelijks pijn heb :') Veel bulten en blauwe plekken. Nou moet ik nog omkleden, zit in slaapt-shirt maar het lukt gewoon niet, teveel pijn. Paracetamol doet ook niks, iets sterkers halen gaat ook niet met slaapshirt aan :') Ben alleen thuis dus ik hoop niet dat er nu al visite komt :P
Heb je dan niets meegekregen aan pijnstilling? Mocht er visite komen stuur die er maar opuit.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 28 juli 2018 @ 10:51:12 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180786765
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager toch, zit je lekker in spagaat dan.

Bedankt iedereen :Y

Hoe het met mijn schouder gaat? Alle spieren in mijn lichaam doen zo'n pijn, dat ik daar nauwelijks pijn heb :') Veel bulten en blauwe plekken. Nou moet ik nog omkleden, zit in slaapt-shirt maar het lukt gewoon niet, teveel pijn. Paracetamol doet ook niks, iets sterkers halen gaat ook niet met slaapshirt aan :') Ben alleen thuis dus ik hoop niet dat er nu al visite komt :P
Shit uniek wat een ellende
Is je schouderblad daadwerkelijk gebroken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 28 juli 2018 @ 10:57:50 #40
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180786860
Sinds drie dagen bezig met LifeSum. Alles invoeren wat ik eet en drink. (Soms wel lastig).

Er is ruimte voor verbetering. :')


pi_180786912
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:57 schreef Kreator het volgende:
Sinds drie dagen bezig met LifeSum. Alles invoeren wat ik eet en drink. (Soms wel lastig).

Er is ruimte voor verbetering. :')


[ afbeelding ]
Huuuuu, die schaal ;(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:08:06 #42
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_180787011
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb mijn definitie er maar ff bij gezet.
Mijn definitie: programma’s of media kijken die voor tv gemaakt zijn. Op een tv scherm of de computer of tablet of telefoon.

Wat jij TV kijken noemt noem ik zappen. Dat doen wij idd ook bijna nooit meer. Maar ik zet wel de tv aan voor bepaalde prigramma’s en kijk netflix en uitzendinggemist op de tv.
Kwak
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:09:21 #43
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_180787027
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager toch, zit je lekker in spagaat dan.

Bedankt iedereen :Y

Hoe het met mijn schouder gaat? Alle spieren in mijn lichaam doen zo'n pijn, dat ik daar nauwelijks pijn heb :') Veel bulten en blauwe plekken. Nou moet ik nog omkleden, zit in slaapt-shirt maar het lukt gewoon niet, teveel pijn. Paracetamol doet ook niks, iets sterkers halen gaat ook niet met slaapshirt aan :') Ben alleen thuis dus ik hoop niet dat er nu al visite komt :P
Ik had even gemist dat je je schouderblad gebroken hebt. Wat een ellende! Kan er niet even een buurman of vrouw naar de winkel voor je??

Edit: en nog jarig ook! :*
Kwak
  Moderator zaterdag 28 juli 2018 @ 11:15:36 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180787114
Krant lezen buiten is niet meer mogelijk door de wind, maar vraag me af of we regen krijgen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180787230
Uitzendinggemist telt in mijn ogen als televisiekijken, op welk medium dan ook. Netflix vind ik dan weer moeilijk. Ik denk dat het voor mij ook afhankelijk is van hoe het gebruikt wordt: als je Netflix als een vervangend zenderpakket gebruikt (op de bank ploffen en dan eens gaan zoeken wat je wil kijken), dat ik het dan wel als tv kijken beschouw, maar dat als je Netflix opstart om een specifieke serie/film te gaan kijken, dat het dan niet onder mijn definitie van tv kijken valt. Anders zou ik een film in de bioscoop bekijken ook definiëren als tv kijken, en dat vind ik toch wel degelijk iets anders.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_180787346
Netflix hebben we dan weer niet :+
Nog nooit gehad.. geloof niet dat ik het mis.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 28 juli 2018 @ 11:32:45 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180787354
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:15 schreef derLudolf het volgende:
Krant lezen buiten is niet meer mogelijk door de wind, maar vraag me af of we regen krijgen.
Buienradar zei dat het zou regenen. Niks. Ik heb weinig vertrouwen in die app.
pi_180787364
Ttv kijken is voor mij gewoon 'naar een tv kijken'. Maakt niet uit op welke manier er iets op terecht komt, via welk kastje. En wanneer je tv programma's via een laptop/pc kijkt vind ik het ook tv kijken :6
  Moderator zaterdag 28 juli 2018 @ 11:35:20 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180787399
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:32 schreef freecell het volgende:
Netflix hebben we dan weer niet :+
Nog nooit gehad.. geloof niet dat ik het mis.
Ik ben dus niet de enige in de SC :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 juli 2018 @ 11:36:29 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180787414
Ik leen Netflix van moeders. Ik kijk er alleen bijna nooit naar. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')