abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180764048
Goedemorgen,

Zijn er mede fok!ers welke ervaringen hiermee hebben.

Is dit anno nu nog rendabel? Vanaf volgend jaar heb ik een NOM woning om de zonnepanelen volledig te kunnen benutten zit ik er aan te denken om een simpel mining pc'tje te laten draaien.

hoeveel levert een simpel systeempje per dag ongeveer op gemiddeld en aan welke configuraties moet ik dan denken icm welk stroomverbruik?

Thx alvast.
pi_180764211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 15:45 schreef Ethereum het volgende:
Lokquote
En hier staat het een en ander
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_180764435
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:21 schreef Ron1986 het volgende:
Goedemorgen,

Zijn er mede fok!ers welke ervaringen hiermee hebben.

Is dit anno nu nog rendabel? Vanaf volgend jaar heb ik een NOM woning om de zonnepanelen volledig te kunnen benutten zit ik er aan te denken om een simpel mining pc'tje te laten draaien.

hoeveel levert een simpel systeempje per dag ongeveer op gemiddeld en aan welke configuraties moet ik dan denken icm welk stroomverbruik?

Thx alvast.
Verdien je niet terug, minen was voor 2014 lucratief, daarna amper kostendekkend.

En aangezien je ook volgend jaar nog gewoon kan salderen en niet zeker bent van overproductie kost een kWh je gewoon ¤0,22
pi_180764854
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Verdien je niet terug, minen was voor 2014 lucratief, daarna amper kostendekkend.

En aangezien je ook volgend jaar nog gewoon kan salderen en niet zeker bent van overproductie kost een kWh je gewoon ¤0,22
Duidelijk antwoord. Ongeveer 3600 kwh per jaar is voor eigen gebruik werd me verteld en daar is het gebruik van warmte pomp al vanaf getrokken.

Die nieuwe regelgeving is ook nog niet helemaal rond toch of vergis ik me.
pi_180773861
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Verdien je niet terug
Dit. Daarnaast is het gewoon slecht voor het milieu.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180784015
ik heb er 1 maar die loopt op mijn zonnepanelen. Staat nu alleen wel ff uit vanwege dat ik vaak niet thuis ben en niet de airco aan wil laten staan xonstant
pi_180784152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:03 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Duidelijk antwoord. Ongeveer 3600 kwh per jaar is voor eigen gebruik werd me verteld en daar is het gebruik van warmte pomp al vanaf getrokken.

Die nieuwe regelgeving is ook nog niet helemaal rond toch of vergis ik me.
- eigen verbruik weet je pas als je er woont en hangt af van je eigen discipline, ik ken mensen die er zonder warmtepomp al 3500 of meer doorheen jagen
- de nieuwe regelgeving is nog niet helemaal rond, wel is er de belofte gedaan dat salderen stopt en dat er een terugleversubsidie voor terugkomt na 2020 die ongeveer de helft is van wat je betaalt als je afneemt. Nul op de meter is dan geen nul op de rekening meer.
- een miner met 4 videokaarten (800Watt) neemt als zo'n 7000Wh aan stroom per jaar. Formule (800Watt x 24 uur x 365,25 dagen per jaar)/1000 = 7012,8 kWh
pi_180784159
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 06:51 schreef totalvamp het volgende:
ik heb er 1 maar die loopt op mijn zonnepanelen. Staat nu alleen wel ff uit vanwege dat ik vaak niet thuis ben en niet de airco aan wil laten staan xonstant
Hij loopt alleen op je zonnepanelen als de zon schijnt én als je voldoende capaciteit op het dak hebt liggen, anders loopt hij op je overproductie (vanwege huidige salderingsregeling).
pi_180785289
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 07:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hij loopt alleen op je zonnepanelen als de zon schijnt én als je voldoende capaciteit op het dak hebt liggen, anders loopt hij op je overproductie (vanwege huidige salderingsregeling).
dat gaat hier niet op, zit in Japan.
Heb 9 panelen op het dak hier.
pi_180785798
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 09:24 schreef totalvamp het volgende:

[..]

dat gaat hier niet op, zit in Japan.
Heb 9 panelen op het dak hier.
- alsof ik kan ruiken dat je in Japan woont
- alsof ik weet hoe het daar geregeld is
- wat heeft TS aan je melding?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')