abonnement Unibet Coolblue
pi_180763722
Ik ben sinds 2 weken begonnen met sporten. Sinds een hele lange tijd niet gesport te hebben , ruim 5 jaar niet gesport , ben ik dus sinds 2 weken weer begonnen. Ben een persoon die eigenlijk nooit ruzie krijgt alleen de laatste tijden is daar een verandering in gekomen waarbij ik redelijk vaak problemen heb gehad met verschillende mensen. Ik wil me daardoor voorbereiden voor het geval dat.

Trainingsschema:

Maandag: Braziliaanse Jiu Jitsu
Dinsdag: Thaiboxen
Woensdag: Braziliaanse Jiu Jitsu
Donderdag: Thaiboxen
Vrijdag: Braziliaanse Jiu Jitsu
Zaterdag: Hardlopen buiten.
Zondag: Vrij.

Hebben jullie nog eventueel tips voor mij en mijn trainingsschema?

[ Bericht 0% gewijzigd door Esbartaomerta op 27-07-2018 11:30:51 ]
Wie goed doet goed ontmoet
pi_180764078
Ja, niet na jaren niks als een malle beginnen en elke dag trainen

En zeker niet sport zien als een debiele manier om je shit op te lossen
Je post historie is bizar. Ga aan je innerlijk werken
pi_180764145
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:23 schreef Allures het volgende:
Ja, niet na jaren niks als een malle beginnen en elke dag trainen

En zeker niet sport zien als een debiele manier om je shit op te lossen
Je post historie is bizar. Ga aan je innerlijk werken
Ik ben begonnen met trainen om iedereen kapot te maken die met mij ruzie zoekt. Ik ben ervan overtuigd dat als ik die sporten goed onder de knie heb , dat mensen die met mij ruzie zoeken spijt zullen krijgen dat ze überhaupt geboren zijn en nog steeds leven.

Want ik heb met me eigen ogen gezien hoe sterk die mensen van BJJ zijn. En als je daarbovenop thaiboxer bent , dus staand vechten en BJJ grondvechten , dan ben je in mijn ogen een terminator zoals die MMA'ers.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_180764192
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:26 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met trainen om iedereen kapot te maken die met mij ruzie zoekt. Ik ben ervan overtuigd dat als ik die sporten goed onder de knie heb , dat mensen die met mij ruzie zoeken spijt zullen krijgen dat ze überhaupt geboren zijn en nog steeds leven.

Want ik heb met me eigen ogen gezien hoe sterk die mensen van BJJ zijn. En als je daarbovenop thaiboxer bent , dus staand vechten en BJJ grondvechten , dan ben je in mijn ogen een terminator zoals die MMA'ers.
ik zou nog een keer achfer die psychiaters aan bellen
pi_180764275
Lijkt me een prima schema, TS. Wel goed erbij eten hoor. En iedere dag gaan.
Kan niet mislukken dit. ^O^
pi_180764341
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:33 schreef Black_Baron het volgende:
Lijkt me een prima schema, TS. Wel goed erbij eten hoor. En iedere dag gaan.
Kan niet mislukken dit. ^O^
Bedoel je dit sarcastisch of?
Wie goed doet goed ontmoet
  Redactie Frontpage vrijdag 27 juli 2018 @ 11:41:22 #7
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_180764439
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:36 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Bedoel je dit sarcastisch of?
Dat kan je zelf wel verzinnen toch?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_180764467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:26 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met trainen om iedereen kapot te maken die met mij ruzie zoekt. Ik ben ervan overtuigd dat als ik die sporten goed onder de knie heb , dat mensen die met mij ruzie zoeken spijt zullen krijgen dat ze überhaupt geboren zijn en nog steeds leven.

Want ik heb met me eigen ogen gezien hoe sterk die mensen van BJJ zijn. En als je daarbovenop thaiboxer bent , dus staand vechten en BJJ grondvechten , dan ben je in mijn ogen een terminator zoals die MMA'ers.
Ik zou een blaffer kopen.
pi_180764493
Topic van de dag!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:48:09 #10
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180764553
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:26 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik ben begonnen met trainen om iedereen kapot te maken die met mij ruzie zoekt. Ik ben ervan overtuigd dat als ik die sporten goed onder de knie heb , dat mensen die met mij ruzie zoeken spijt zullen krijgen dat ze überhaupt geboren zijn en nog steeds leven.
Goede mindset! Ga zo door. ^O^
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_180764726
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:42 schreef T-D het volgende:

[..]

Ik zou een blaffer kopen.
Nee. Heb geen bedoeling om mensen neer te schieten of te doden. Vechten vind ik niet erg , al zou ik daarvoor in de gevangenis belanden , dan nog zou ik het gewoon doen als het nodig is. Maar doden , nee dat gaat te ver. Het zijn ook vaak vechtpartijen zonder een grote reden.
Wie goed doet goed ontmoet
  vrijdag 27 juli 2018 @ 12:25:46 #12
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180765309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:57 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Nee. Heb geen bedoeling om mensen neer te schieten of te doden. Vechten vind ik niet erg , al zou ik daarvoor in de gevangenis belanden , dan nog zou ik het gewoon doen als het nodig is. Maar doden , nee dat gaat te ver. Het zijn ook vaak vechtpartijen zonder een grote reden.
Vaak vechtpartijen hebben, mentaal instabiel zijn, proberen zoveel mogelijk schade aan te kunnen richten en te dom om sarcasme te snappen. Zoek lekker een huisje op de hei zodat je niet vaak iemand tegenkomt.

Malloot.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_180773960
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:57 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Nee. Heb geen bedoeling om mensen neer te schieten of te doden. Vechten vind ik niet erg , al zou ik daarvoor in de gevangenis belanden , dan nog zou ik het gewoon doen als het nodig is. Maar doden , nee dat gaat te ver. Het zijn ook vaak vechtpartijen zonder een grote reden.
Ook een pak slaag kan zeer grote gevolgen hebben, zowel voor het slachtoffer als de dader.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')