abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181060180
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dan zou je dus echter 2x zo snel moeten werken. Nu weet ik eerlijk gezegd niet hoeveel FTE aan voorbereiders je nu hebt, maar een besparing van 190 (landelijk!) lijkt me dat geen schrikbarend aantal. Ik denk dat er alleen op onze vestiging al meer dan 190 fte rondloopt. En dan heb ik ook nog eens vernomen uit een nabijgelegen pilotgebied dat (wat een verassing, not) de besparing bij voorbereiden in de praktijk best wel tegenviel.
Van 5 naar 10 wijken zal niet gebeuren. Maar er komen wel gewoon meer wijken per kast. Ik heb ook geen idee hoeveel landen er nog dicht moeten.
pi_181060716
die klantenservice denkt niet verder dan een monitor:

https://bit.ly/2KGkwks
pi_181061420
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:27 schreef ophaling10 het volgende:
die klantenservice denkt niet verder dan een monitor:

https://bit.ly/2KGkwks
Ik vind het op zich wel klachtwaardig als de post van zaterdag vaak op maandag wordt besteld en ik denk dat de webcare niet weet dat dat op sommige plekken structureel echt gebeurt. Het is het onderzoeken wel waard of het echt met toestemming is gebeurd en dan vertellen ze dat vast tegen die meneer die zijn post nou te laat krijgt.
pi_181062874
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:27 schreef ophaling10 het volgende:
die klantenservice denkt niet verder dan een monitor:

https://bit.ly/2KGkwks
Klantenservice weet amper wat er speelt binnen het bedrijf
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_181066143
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Klantenservice weet amper wat er speelt binnen het bedrijf
Ze weten daar nog niet eens dat wij ook scannen. En dat doen we al bijna 2 jaar, go figure...
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:47:15 #231
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_181066148
Die houden ze bewust dom hoor...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_181066349
registreer om deze reclame te verbergen
Let op dat de tijden op het rooster voor volgende week wel kloppen! De zomerdalkorting is vanaf volgende week namelijk 10 procent en geen 15.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:44:30 #233
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_181067511
Hier kloppen ze.
Maar ik mis wel nog 25 plus minuten van vorige week.

De administratie bij houden voor de postnl is ook een baan extra zeg.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_181072971
In welke week is het zomerdal afgelopen?
pi_181073141
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:39 schreef Globetrottertje het volgende:
In welke week is het zomerdal afgelopen?
In week 33 en 34 worden we nog met 10 procent gekort, daarna is het feest weer voorbij.
pi_181073365
Wel heel onhandig dat ze hier nooit meer een verslag sturen van het werkoverleg, doen ze dat bij jullie nog wel?

Hier kregen we een paar jaar geleden nog een verslag met alle vragen die gesteld waren er bij en alles, maar nu niets meer. Pech voor degenen die er niet bij konden zijn.. Wij hebben de laatste keer ook iets van een instructie gehad over de afwezigheid vd teamcoach, maar dat hadden de mensen die er niet waren ivm vakantie dus ook gemist. Erg onhandig :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_181073653
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:11 schreef VixenFromHell het volgende:
Wel heel onhandig dat ze hier nooit meer een verslag sturen van het werkoverleg, doen ze dat bij jullie nog wel?

Hier kregen we een paar jaar geleden nog een verslag met alle vragen die gesteld waren er bij en alles, maar nu niets meer. Pech voor degenen die er niet bij konden zijn.. Wij hebben de laatste keer ook iets van een instructie gehad over de afwezigheid vd teamcoach, maar dat hadden de mensen die er niet waren ivm vakantie dus ook gemist. Erg onhandig :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij krijgen ook geen verslagen meer.
Ook op mijn depot zijn er mensen die simpelweg te lui zijn om zelf foutlopers te herstellen, ondanks dat we al vele malen hebben aangegeven dat het niet de bedoeling is dat er post blijft liggen. Er zijn er zelfs bij die (scan)pakjes terug in de rode bak smijten die met gemak in de oranje brievenbus zouden kunnen.
In de meeste gevallen is het dus een kwestie van gemakzucht.
pi_181074867
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:34 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Wij krijgen ook geen verslagen meer.
Ook op mijn depot zijn er mensen die simpelweg te lui zijn om zelf foutlopers te herstellen, ondanks dat we al vele malen hebben aangegeven dat het niet de bedoeling is dat er post blijft liggen. Er zijn er zelfs bij die (scan)pakjes terug in de rode bak smijten die met gemak in de oranje brievenbus zouden kunnen.
In de meeste gevallen is het dus een kwestie van gemakzucht.
Ergens begrijp ik het wel. De voorbereiding maakt er een zooitje van en wij mogen het oplossen. Op een gegeven moment krijg je als bezorger ook zoiets van krijg de schijt maar. Ik herstel ook geen foutlopers meer, alle fouten die ik tegenkom gaan de eerste oranje bus in die ik zie. Zonder herstelsticker. Alleen voor medische of rouwpost rij of loop ik nog om.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:00:24 #239
474394 Claire68
postbezorger in Leeuwarden
pi_181075204
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ergens begrijp ik het wel. De voorbereiding maakt er een zooitje van en wij mogen het oplossen. Op een gegeven moment krijg je als bezorger ook zoiets van krijg de schijt maar. Ik herstel ook geen foutlopers meer, alle fouten die ik tegenkom gaan de eerste oranje bus in die ik zie. Zonder herstelsticker. Alleen voor medische of rouwpost rij of loop ik nog om.
Ik zou willen leren hoe ik kan onderscheiden welke foute post, die ik zonder herstelsticker in de brievenbus doe, er de volgende dag gewoon weer tussen gesorteerd zal zitten, in mijn wijk. Daarvoor moet ik de code kunnen lezen toch? Als de code klopt bij het adres dan wordt het poststuk de tweede keer waarschijnlijk wel goed gesorteerd? Maar als er een foute code op geprint is? Wat is dan de reden voor de foute code?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:01:26 #240
474394 Claire68
postbezorger in Leeuwarden
pi_181075222
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ergens begrijp ik het wel. De voorbereiding maakt er een zooitje van en wij mogen het oplossen. Op een gegeven moment krijg je als bezorger ook zoiets van krijg de schijt maar. Ik herstel ook geen foutlopers meer, alle fouten die ik tegenkom gaan de eerste oranje bus in die ik zie. Zonder herstelsticker. Alleen voor medische of rouwpost rij of loop ik nog om.
Wat zijn precies de foutlopers die jij niet meer herstelt? Hoe zitten die fouten in elkaar?
pi_181075874
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ze weten daar nog niet eens dat wij ook scannen. En dat doen we al bijna 2 jaar, go figure...
I know right _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ergens begrijp ik het wel. De voorbereiding maakt er een zooitje van en wij mogen het oplossen. Op een gegeven moment krijg je als bezorger ook zoiets van krijg de schijt maar. Ik herstel ook geen foutlopers meer, alle fouten die ik tegenkom gaan de eerste oranje bus in die ik zie. Zonder herstelsticker. Alleen voor medische of rouwpost rij of loop ik nog om.
Ik doe precies hetzelfde, TC weet er vanaf. Geen reactie :W
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_181076596
Wij krijgen nog wel een verslag van het werkoverleg. Van alle depots in de omgeving en van alle dagen dat er overleg is geweest.
pi_181077304
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:11 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

advies: niet aan beginnen
Oh nee stond ook zeker niet op de planning ;)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_181077848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:00 schreef Claire68 het volgende:

[..]

Ik zou willen leren hoe ik kan onderscheiden welke foute post, die ik zonder herstelsticker in de brievenbus doe, er de volgende dag gewoon weer tussen gesorteerd zal zitten, in mijn wijk. Daarvoor moet ik de code kunnen lezen toch? Als de code klopt bij het adres dan wordt het poststuk de tweede keer waarschijnlijk wel goed gesorteerd? Maar als er een foute code op geprint is? Wat is dan de reden voor de foute code?
Ja dat kon je met die oude code dus nog makkelijk zien, stond er de verkeerde postcode + nr op gedrukt dan sticker en anders niet, maar dat kan nu met die nieuwe codes niet meer. Ik sticker dus toch maar alles dan. Soms komt het daarna ook zonder sticker weer terug. Plakken soms niet goed, maar we hebben ook het idee dat de stickers soms ergens er gewoon weer afgehaald worden.

Ik had een keer een rouwkaart met niet kloppend adres (even nummer erop, die bestaan daar niet, compleet andere postcode erop ook van een andere plaats). Was dichtgeplakt, dus die mocht naar 2500NA van de TC. Maar toch kreeg ik hem weer terug, zonder sticker en nu met een herstelstickertje met code erop geplakt |:( en de sticker die ik erop had gedaan zat toch echt goed vast toen ik hem in de bus gooide. TC snapte er ook niets van, maar collega's hebben vergelijkbare ervaringen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_181077962
Sowieso moet je die code onder de sticker dan doorkrassen. Misschien dat de hint dan gesnapt wordt ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181080238
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:14 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja dat kon je met die oude code dus nog makkelijk zien, stond er de verkeerde postcode + nr op gedrukt dan sticker en anders niet, maar dat kan nu met die nieuwe codes niet meer.
Je moet even kijken naar dit stukje van de code 1234A1A. Is deze code hetzelfde als de rest van je wijk? Maar hoort de post er niet? Dan is die code dus fout. Maar heb jij post met een code 4231A1A, dan zal de code wel goed zijn, maar is er ergens een fout gemaakt in het sorteerproces ;)
pi_181080259
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:14 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja dat kon je met die oude code dus nog makkelijk zien, stond er de verkeerde postcode + nr op gedrukt dan sticker en anders niet, maar dat kan nu met die nieuwe codes niet meer. Ik sticker dus toch maar alles dan. Soms komt het daarna ook zonder sticker weer terug. Plakken soms niet goed, maar we hebben ook het idee dat de stickers soms ergens er gewoon weer afgehaald worden.

Ik had een keer een rouwkaart met niet kloppend adres (even nummer erop, die bestaan daar niet, compleet andere postcode erop ook van een andere plaats). Was dichtgeplakt, dus die mocht naar 2500NA van de TC. Maar toch kreeg ik hem weer terug, zonder sticker en nu met een herstelstickertje met code erop geplakt |:( en de sticker die ik erop had gedaan zat toch echt goed vast toen ik hem in de bus gooide. TC snapte er ook niets van, maar collega's hebben vergelijkbare ervaringen.
Ik heb ook ooit een keer een zending gehad, een hele dikke envelop die ik daarom nog herinnerde, zonder retouradres en een verkeerd adres die ik naar 2500 NA had gestuurd. Een maand later kreeg ik hem weer, met nog een beetje plakresten waar mijn sticker gegezeten had. Dus misschien denken ze bij OBSB ook soms van, misschien weten ze het nu wel? (maar dat was de enige keer dat ik zoiets heb gezien, wie weet gaat het bijna altijd goed)
pi_181080335
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:39 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Ik heb ook ooit een keer een zending gehad, een hele dikke envelop die ik daarom nog herinnerde, zonder retouradres en een verkeerd adres die ik naar 2500 NA had gestuurd. Een maand later kreeg ik hem weer, met nog een beetje plakresten waar mijn sticker gegezeten had. Dus misschien denken ze bij OBSB ook soms van, misschien weten ze het nu wel? (maar dat was de enige keer dat ik zoiets heb gezien, wie weet gaat het bijna altijd goed)
Ik er laatst n een week lang terug. Op het eind plakte ik zelfs twee stickers. Na 6 dagen maar aan de TC gegeven.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:25:18 #249
474394 Claire68
postbezorger in Leeuwarden
pi_181081059
Er is 1 ergernis die ik niet meer heb sinds de codeerregel er is. Waar dus nu talloze andere ergernissen voor in de plaats zijn gekomen. Maar die ene ergernis heb ik tenminste nu niet meer. Dat was post die ik gesorteerd kreeg voor de Ramstraat terwijl die voor de Tramstraat was. Sorteerder(s) (1 of meer?) keek blijkbaar totaal niet naar de postcode maar alleen naar de straatnaam, waarvan de T niet meer voor het adresvenster zat. Die post kreeg ik dan steeds opnieuw terug voor de Ramstraat, en elke keer zette ik er een nieuwe boodschap bij op voor de domme sorteerders. Want zo ben ik wel, het blijft niet bij de stickers, ik ga er ook mijn eigen boodschappen bij op zetten.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:31:12 #250
474394 Claire68
postbezorger in Leeuwarden
pi_181081158
Zo heb ik op mijn eigen adres in de Beukenstraat in Leeuwarden ook eens een grote A4 envelop bezorgd gekregen die voor de BeukeRstraat in Zwolle bestemd was. Postcode stond er goed op. Hoe kan zoiets nu? Heb herstelsticker geplakt en met dikke stift in grote letters over het A4 formaat mijn klacht erop gezet dat het stuk in de Beukenstraat in Leeuwarden bezorgd was geweest. Hoe kan zoiets nu?

[ Bericht 2% gewijzigd door Claire68 op 10-08-2018 15:36:57 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')