abonnement Unibet Coolblue
pi_180757282
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.

EFTELING MEET
Omdat we hard falen in dates strikken voor de Efteling, willen we een massa date organiseren met het hele dating topic!

Het topic voor de Efteling-meet is R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 60

Datum :? 4 augustus 2018
Wie gaat er mee :?
- Debsterr
- Anneloos
- Faxie
- Dven
- FritsFlits
- Godshand
- Keep_Walking
pi_180757456
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:51 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Nou gefeliciteerd, applausje

Er worden ook mensen met 2 hoofden soms geboren, of mensen met 3 vingers. Uitzonderingen bestaan áltijd, en je kan voor alles een tegenargument haast geven. Appels zijn groen of rood, maar sowieso dat er ooit een paarse appel was ontstaan als outlier.

We moeten niet teveel focussen op die uitzonderingen want dat is niet realistisch. Alles kan, maar blijf met beide voeten toch nuchter op de bodem staan, dat is wat ik liever als advies geef aan iemand die net aan het daten geslagen is,en al verkering neemt bij een 2e date, dan het nog gaan lopen aanmoedigen, en de teleurstelling nog harder aankomt als er 95procent kans is dat het over 2 maanden uit is.

Als er maar 1 plek is waar je hard van wordt en je leert om je geen fuck meer ergens wat van aan te trekken is dat wel daten.

Ik beveel alsnog aan: als je tijd hebt en in een fase zit van: ik wil daten : doe er lekker veel tegelijk. Zo maak je veel nuchterder een beslissing. Dan forceer je niet, je hebt toch genoeg aandacht/ backups, en merk je duidelijk de verschillen wie je nou echt leuker vind.
Als het goed zit heb je die aandacht en back-ups niet nodig.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:07:20 #3
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180757480
Hoezo kan ik mobiel geen oud topic meer quoten?! Maarre, ik eindig niet met Faxie denk ik. Sowieso iets met afstand.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180757504
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 22:56 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Naïef, grote kans dat dit meestal rond 2 maanden dan kapt. Super dat je op je gevoel af gaat en je die klik ervaart.. het punt met gevoel is alleen dat die vrij makkelijk in begin nog kan veranderen, omdat je bewust/onbewust nog meer info eerst over iemand moet opdoen. Je kan dan nog geen conclusies van je gevoel maken. Nog zo onvoorspelbaar als het weer. Ik wist pas na 7 dates dat het niks was, al had ik ervoor kriebels.. en dit vrij vaak gehad, want heb erg vaak getinder date; en dan kan je noggeneens precies verwoorden waarom je gevoel plots weg is, maar 1 iets het heeft tijd nodig! Met sommige mensen start het zo veelbelovend , maar dat zijn doodlopers. Met sommige word je pas later verliefd maar blijft dat gevoel goed en steady. Ik heb zaterdag mijn 3e date btw (gister jongen op date nr 7 gezegd te willen stoppen omdat ik merkte niet verliefd of die spark te ervaren), en ja voor deze knaap wel wat kriebels, maar dat kan net zo goed weer verdwijnen op volgende dates. Ik hoop dat mijn gevoel in ieder geval aanblijft zal leuk zijn! Maar het lot bepaald geheel wat het voor mij in petto heeft!
Ik denk dat het wel een groot verschil maakt of je constant "flitsdate" via Tinder, waar seks centraal staat en waar de meesten het na een paar keer wel hebben gezien en de spanning eraf is, of dat je elkaar op een andere leuke manier ontmoet waarbij het meer om de klik gaat en seks in eerste instantie bijzaak is.

Dat het gevoel goed is en dan snel wegebt ligt meer aan het soort dates, als bij de persoon in kwestie (weet naam even niet meer) alles fijn voelt en optiek en seks niet de enige pure startbasis vormen dan kan dit wel eens het begin van iets heel moois zijn dus succes!

EDIT: als het goed zit en voelt is inderdaad het laatste wat je wil, nog met anderen afspreken of al rekening houden met back ups, wat hierboven wordt gezegd door Madam.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:09:44 #5
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180757512
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als het goed zit heb je die aandacht en back-ups niet nodig.
Je weet dat je dat zegt tegen iemand die mannen als een wegwerpartikel ziet. ;) :P

quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo kan ik mobiel geen oud topic meer quoten?! Maarre, ik eindig niet met Faxie denk ik. Sowieso iets met afstand.
België is toch niet zo ver :+
pi_180757523
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo kan ik mobiel geen oud topic meer quoten?! Maarre, ik eindig niet met Faxie denk ik. Sowieso iets met afstand.
Hey dat is mijn zin, over die afstand :{w

Vind een uur overigens wel meevallen.
pi_180757535
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo kan ik mobiel geen oud topic meer quoten?! Maarre, ik eindig niet met Faxie denk ik. Sowieso iets met afstand.
Kon altijd al alleen via 'desktopsite' volgens mij.
pi_180757554
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je weet dat je dat zegt tegen iemand die mannen als een wegwerpartikel ziet. ;) :P

[..]

België is toch niet zo ver :+
Ja, dat is ook een beetje mijn punt :P
pi_180757606
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als het goed zit heb je die aandacht en back-ups niet nodig.
Oké dus als jij zegt:
Ik ga dinsdag sporten
Of ik ga donderdag samen met een vriendin eten:
Moet ik dan op alles wat jij in je leven doet zeggen:
Madam april als het goed zit heb je die aandacht van je vriendin niet nodig om samen te eten. Of heb je die sport niet nodig.

Ik vind het namelijk wel leuk mannelijke aandacht- net zoals jij weer die vriendin die komt eten ( ook vorm van aandacht, maar ander soort aandacht) leuk vind.

Waarom word hier altijd afkeurend op gereageerd als ik een vorm van aandacht van ander geslacht leuk vind,mensen vallen jou ook niet aan als jij graag sport als backup . Ieder mens doet dingen om niet eenzaam te voelen- of dat een Tinder date of een bezoek bij haar oma is, en natuurlijk omdat het leuk is.

En ja ik vind mannelijk aandacht leuk. Ik heb het niet nodig, maar ik vind het gewoon erg leuk. Net zoals ik het niet nodig heb om iedere week te sporten , maar het wel leuk vind dus wel doe!

Dus madame april vertel wat doe jij morgen? Vriendin of familie zien? Of andere mensen spreken of bellen met je vriendin? Meid die aandacht heb je niet nodig als het goed zit :p wees gelukkig met jezelf.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2018 00:18:58 ]
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:17:24 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180757632
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja, dat is ook een beetje mijn punt :P
Ah, ik miste de posticon :D

Maar Faxie is toch ook gewoon een leuke gozer, dat weet hij zelf ook best, alleen is hij gewoon een beetje eigenwijs in dat er geen dates zijn voor hem.
pi_180757655
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, ik miste de posticon :D

Maar Faxie is toch ook gewoon een leuke gozer, dat weet hij zelf ook best, alleen is hij gewoon een beetje eigenwijs in dat er geen dates zijn voor hem.
Ik vind mezelf behoorlijk leuk :Y

Helaas lijken de vrouwen het daar niet mee eens te zijn. Dus dan heb je er niet zoveel aan he.
pi_180757666
Ik ga al ;(
pi_180757808
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:15 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Oké dus als jij zegt:
Ik ga dinsdag sporten
Of ik ga donderdag samen met een vriendin eten:
Moet ik dan op alles wat jij in je leven doet zeggen:
Madam april als het goed zit heb je die aandacht van je vriendin niet nodig om samen te eten. Of heb je die sport niet nodig.

(de intentie tot) het aangaan van een relatie is, als het goed is, toch totaal iets anders dan afspreken met een vriendin of gaan sporten..slecht voorbeeld 8)7
Geloof me iemand die gelukkig is met een persoon, is toch niet tegelijk op zoek naar amoureuze aandacht van andere mannen en/of vrouwen en alvast een reservebank aan het samenstellen |:(
pi_180757826
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:15 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Oké dus als jij zegt:
Ik ga dinsdag sporten
Of ik ga donderdag samen met een vriendin eten:
Moet ik dan op alles wat jij in je leven doet zeggen:
Madam april als het goed zit heb je die aandacht van je vriendin niet nodig om samen te eten. Of heb je die sport niet nodig.

Ik vind het namelijk wel leuk mannelijke aandacht- net zoals jij weer die vriendin die komt eten ( ook vorm van aandacht, maar ander soort aandacht) leuk vind.

Waarom word hier altijd afkeurend op gereageerd als ik een vorm van aandacht van ander geslacht leuk vind,mensen vallen jou ook niet aan als jij graag sport als backup . Ieder mens doet dingen om niet eenzaam te voelen- of dat een Tinder date of een bezoek bij haar oma is, en natuurlijk omdat het leuk is.

En ja ik vind mannelijk aandacht leuk. Ik heb het niet nodig, maar ik vind het gewoon erg leuk. Net zoals ik het niet nodig heb om iedere week te sporten , maar het wel leuk vind dus wel doe!

Dus madame april vertel wat doe jij morgen? Vriendin of familie zien? Of andere mensen spreken of bellen met je vriendin? Meid die aandacht heb je niet nodig als het goed zit :p wees gelukkig met jezelf.
Whatever floats your boat :*
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:28:12 #15
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180757839
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:15 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Oké dus als jij zegt:
Ik ga dinsdag sporten
Of ik ga donderdag samen met een vriendin eten:
Moet ik dan op alles wat jij in je leven doet zeggen:
Madam april als het goed zit heb je die aandacht van je vriendin niet nodig om samen te eten. Of heb je die sport niet nodig.

Ik vind het namelijk wel leuk mannelijke aandacht- net zoals jij weer die vriendin die komt eten ( ook vorm van aandacht, maar ander soort aandacht) leuk vind.

Waarom word hier altijd afkeurend op gereageerd als ik een vorm van aandacht van ander geslacht leuk vind,mensen vallen jou ook niet aan als jij graag sport als backup . Ieder mens doet dingen om niet eenzaam te voelen- of dat een Tinder date of een bezoek bij haar oma is, en natuurlijk omdat het leuk is.

En ja ik vind mannelijk aandacht leuk. Ik heb het niet nodig, maar ik vind het gewoon erg leuk. Net zoals ik het niet nodig heb om iedere week te sporten , maar het wel leuk vind dus wel doe!

Dus madame april vertel wat doe jij morgen? Vriendin of familie zien? Of andere mensen spreken of bellen met je vriendin? Meid die aandacht heb je niet nodig als het goed zit :p wees gelukkig met jezelf.
Je stukje tekst gaat echt helemaal nergens over. Niet met elke persoon heb je dezelfde band.

Er wordt afkeurend op gereageerd omdat jij mannen in de waan laat dat er meer in zit terwijl je ze aan het lijntje houdt en hun goedheid gebruikt. En erover praat alsof het een wegwerpartikel is.

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik vind mezelf behoorlijk leuk :Y

Helaas lijken de vrouwen het daar niet mee eens te zijn. Dus dan heb je er niet zoveel aan he.
Maar je zegt net dat je geen dates hebt, hoe weet je dan of die vrouwen dat vinden? ;)
pi_180757911
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:26 schreef Pisica het volgende:

[..]

(de intentie tot) het aangaan van een relatie is, als het goed is, toch totaal iets anders dan afspreken met een vriendin of gaan sporten..slecht voorbeeld 8)7
Geloof me iemand die gelukkig is met een persoon, is toch niet tegelijk op zoek naar amoureuze aandacht van andere mannen en/of vrouwen en alvast een reservebank aan het samenstellen |:(
Ik vind het leuk om met nieuwe verschillende mannen af te spreken omdat ik van spanning en nieuwe verhalen hou. En als ze echt leuk zijn en ik single ben heb ik ook intentie op mogelijke relatie. Ik zie het puur als een hobby. Ik hou bijvoorbeeld weer niet van koken. Het leuke aan het andere geslacht is dat ze weer anders denken, er mogelijke fysieke aantrekking is, ik van flirten hou, etc. Onschuldige hobby. Ieders ding. Zolang je niet over grenzen heengaat. Ik zou zeggen: geniet van het Paradise , het leven. En wees trouw en eerlijk aan de mensen van wie je houdt; en van wie je niet houdt: hoef je geen verantwoording aan af te leggen.

Ik snap niet dat mensen er zo probleem mee hebben dat ik gewoon een andere hobby heb dan hunzelf. Waarom zorgen maken over mijn hobbies, als je weet hoe het voelt om gewoon tevreden en gelukkig met je eigen hobby te zijn en je ook zoiets hebt van : boeien , zolang ík zelf het maar leuk vind. Nou denk dan ook zo over anderen met anderen hobbies of je dat begrijpt of niet. Ik zal veel hobbies van jullie ook niet snappen of een stomme eigenschap vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2018 00:37:48 ]
pi_180757949
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je stukje tekst gaat echt helemaal nergens over. Niet met elke persoon heb je dezelfde band.

Er wordt afkeurend op gereageerd omdat jij mannen in de waan laat dat er meer in zit terwijl je ze aan het lijntje houdt en hun goedheid gebruikt. En erover praat alsof het een wegwerpartikel is.

[..]

Maar je zegt net dat je geen dates hebt, hoe weet je dan of die vrouwen dat vinden? ;)
Omdat ik geen dates heb ;(
pi_180758009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Omdat ik geen dates heb ;(
Misschien wil FenoFena een keer daten? Nieuwe vrouwelijke aanwas zie ik.
pi_180758021
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:32 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ik vind het leuk om met nieuwe verschillende mannen af te spreken omdat ik van spanning en nieuwe verhalen hou. En als ze echt leuk zijn en ik single ben heb ik ook intentie op mogelijke relatie. Ik zie het puur als een hobby. Ik hou bijvoorbeeld weer niet van koken. Het leuke aan het andere geslacht is dat ze weer anders denken, er mogelijke fysieke aantrekking is, ik van flirten hou, etc. Onschuldige hobby. Ieders ding. Zolang je niet over grenzen heengaat. Ik zou zeggen: geniet van het Paradise , het leven. En wees trouw en eerlijk aan de mensen van wie je houdt; en van wie je niet houdt: hoef je geen verantwoording aan af te leggen.
Hiermee bevestig je dus, zonder het zelf te beseffen, precies mijn punt van mijn eerste post in dit huidige draadje, waarom het ondoordacht is dat je die andere persoon naïef noemt en de relatie gedoemd te mislukken. Die persoon is bezig met 1 persoon tegelijk en niet met tinder hobbyen, dus vergelijk je appels met peren... lees anders nog eens terug...
pi_180758031
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Misschien wil FenoFena een keer daten? Nieuwe vrouwelijke aanwas zie ik.
Zit komende weken al vol- helaas
pi_180758055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:38 schreef Pisica het volgende:

[..]

Hiermee bevestig je dus, zonder het zelf te beseffen, precies mijn punt van mijn eerste post in dit huidige draadje, waarom het ondoordacht is dat je die andere persoon naïef noemt en de relatie gedoemd te mislukken. Die persoon is bezig met 1 persoon tegelijk en niet met tinder hobbyen, dus vergelijk je appels met peren... lees anders nog eens terug...
Wat dan? Dat trouw en eerlijk aan de mensen van wie je houdt. Ik kan nog niet van iemand houden na een paar Tinder dates
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:42:44 #22
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180758086
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:40 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Wat dan? Dat trouw en eerlijk aan de mensen van wie je houdt. Ik kan nog niet van iemand houden na een paar Tinder dates
Hoe kan je dat scheiden als je überhaupt niet de waarde inziet van de persoon waar je mee gaat? Je beschouwd het immers als hobby maar beseft niet dat je wellicht met iemands gevoel speelt.
pi_180758186
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:40 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Wat dan? Dat trouw en eerlijk aan de mensen van wie je houdt. Ik kan nog niet van iemand houden na een paar Tinder dates
quote]1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 22:56 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Naïef, grote kans dat dit meestal rond 2 maanden dan kapt. Super dat je op je gevoel af gaat en je die klik ervaart.. het punt met gevoel is alleen dat die vrij makkelijk in begin nog kan veranderen, omdat je bewust/onbewust nog meer info eerst over iemand moet opdoen. Je kan dan nog geen conclusies van je gevoel maken. Nog zo onvoorspelbaar als het weer. Ik wist pas na 7 dates dat het niks was, al had ik ervoor kriebels.. en dit vrij vaak gehad, want heb erg vaak getinder date; en dan kan je noggeneens precies verwoorden waarom je gevoel plots weg is, maar 1 iets het heeft tijd nodig! Met sommige mensen start het zo veelbelovend , maar dat zijn doodlopers. Met sommige word je pas later verliefd maar blijft dat gevoel goed en steady. Ik heb zaterdag mijn 3e date btw (gister jongen op date nr 7 gezegd te willen stoppen omdat ik merkte niet verliefd of die spark te ervaren), en ja voor deze knaap wel wat kriebels, maar dat kan net zo goed weer verdwijnen op volgende dates. Ik hoop dat mijn gevoel in ieder geval aanblijft zal leuk zijn! Maar het lot bepaald geheel wat het voor mij in petto heeft!
[/quote]

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:09 schreef Pisica het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel een groot verschil maakt of je constant "flitsdate" via Tinder, waar seks centraal staat en waar de meesten het na een paar keer wel hebben gezien en de spanning eraf is, of dat je elkaar op een andere leuke manier ontmoet waarbij het meer om de klik gaat en seks in eerste instantie bijzaak is.

Dat het gevoel goed is en dan snel wegebt ligt meer aan het soort dates, als bij de persoon in kwestie (weet naam even niet meer) alles fijn voelt en optiek en seks niet de enige pure startbasis vormen dan kan dit wel eens het begin van iets heel moois zijn dus succes!

EDIT: als het goed zit en voelt is inderdaad het laatste wat je wil, nog met anderen afspreken of al rekening houden met back ups, wat hierboven wordt gezegd door Madam.
Vooruit dan, omdat het blijkbaar nogal ingewikkeld lijkt: je zet iemand weg als naïef en grote kans op mislukken, wat je dan baseert op jouw manier van daten wat totaal iets anders is dan wat die persoon doet (en wat je dus net zelf ook toegeeft ), kwartje gevallen?

Die Tinder dates gaan toch voor 90% hetzelfde als je het op jouw manier doet, je klikt op een knappe jongen, die zegt wat lieve dingen en dat je mooi bent, vervolgens knalt ie je een keer of 3-5 vol en daarna is de lol er vanaf en is het houdoe en bedankt. Terwijl de persoon waar jij op reageerde gewoon vanaf het begin de intentie heeft om een leuke normale relatie op te bouwen

[ Bericht 5% gewijzigd door Pisica op 27-07-2018 00:56:03 ]
pi_180758264
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:49 schreef Pisica het volgende:

[..]

quote][ afbeelding ] Op donderdag 26 juli 2018 22:56 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Naïef, grote kans dat dit meestal rond 2 maanden dan kapt. Super dat je op je gevoel af gaat en je die klik ervaart.. het punt met gevoel is alleen dat die vrij makkelijk in begin nog kan veranderen, omdat je bewust/onbewust nog meer info eerst over iemand moet opdoen. Je kan dan nog geen conclusies van je gevoel maken. Nog zo onvoorspelbaar als het weer. Ik wist pas na 7 dates dat het niks was, al had ik ervoor kriebels.. en dit vrij vaak gehad, want heb erg vaak getinder date; en dan kan je noggeneens precies verwoorden waarom je gevoel plots weg is, maar 1 iets het heeft tijd nodig! Met sommige mensen start het zo veelbelovend , maar dat zijn doodlopers. Met sommige word je pas later verliefd maar blijft dat gevoel goed en steady. Ik heb zaterdag mijn 3e date btw (gister jongen op date nr 7 gezegd te willen stoppen omdat ik merkte niet verliefd of die spark te ervaren), en ja voor deze knaap wel wat kriebels, maar dat kan net zo goed weer verdwijnen op volgende dates. Ik hoop dat mijn gevoel in ieder geval aanblijft zal leuk zijn! Maar het lot bepaald geheel wat het voor mij in petto heeft!
[..]

Vooruit dan, omdat het blijkbaar nogal ingewikkeld lijkt: je zet iemand weg als naïef en grote kans op mislukken, wat je dan baseert op jouw manier van daten wat totaal iets anders is dan wat die persoon doet (en wat je dus net zelf ook toegeeft ), kwartje gevallen?
[/quote]

Als je kunt rekenen, reken er maar niet op en als je kunt schrijven, schrijf het dan maar op je buik. :')
pi_180759842
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
Net nog even berichtje gestuurd en nogmaals gezegd dat ik het gezellig vond :) inmiddels hadden we moeite om afscheid te nemen op Whatsapp ;)
Super vet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')