abonnement Unibet Coolblue
pi_180787422
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit tegen mij zeggen is best grappig. Het spijt me voor je, maar ik heb heel veel van de wereld gezien.

Ik heb een ander oordeel dan jij. Kan ook. ;)
Wat maakt een vrouw voor jou een echte vrouw?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180787476
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:19 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je accepteert jezelf niet. Nou ja, dan ben je in ieder geval verder dan veel andere mannen die hier op het forum zitten/hebben gezeten, die alle verantwoordelijkheid buiten zichzelf leggen. Die zullen dit soort zelfreflectie nooit hebben.

De vraag is, wat ga je er aan doen? Ik herken wel het een en ander in je verhaal, ik heb dit namelijk jaren geleden ook gehad.
Maar jij dacht, ik noem mezelf geen niceguy, maar coolguy? oO<
Eens kijken
pi_180787482
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Denk dat het voor veel mensen in zekere mate herkenbaar is, mezelf incluis :Y
Wat ik hierboven al schreef en ik denk dat het zo belangrijk is om je te realiseren: vrijwel iedereen is onzeker. De een wat meer, de ander minder. Maar het helpt zo als je weet dat die ander ook gewoon mens is met zwakheden. En dat jouw zwakheden ook een kwaliteit zijn.

Daarom geloof ik ook helemaal niet in je horkerig en ongeïnteresseerd voordoen. Er zijn genoeg vrouwen die een lieve man zoeken. Maar oprecht lief. Niet onderdanig. Maak daar dan jouw kwaliteit van.

Stoot vooral vrouwen (of mannen als je een vrouw of homo bent) af die niet bij je passen. Verpilde moeite.
pi_180787537
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:37 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Wat maakt een vrouw voor jou een echte vrouw?
Goh, wat is het nut van dit hokje kapot te gaan definiëren?

Van mij mag jij Nederlandse vrouwen niet leuk vinden. We hebben allemaal onze voorkeuren. Prima. Maar als ik hier lees dat Nederlandse vrouwen zo kut zijn, dan lees ik toch vaak juist de onzekerheden en frustraties van degene die het post.

Ik ontmoet dagelijks in Nederland hele leuke vrouwen. Ik hou van Nederlandse vrouwen. Ook wel van andere vrouwen, maar Nederlandse vrouwen zijn ook erg leuk. En ok, een groot deel daarvan ook niet. Maar dat is overal ter wereld hetzelfde. Ik ben kritisch en dat zou iedereen moeten zijn. Maar dat er iets mis zou zijn met Nederlandse vrouwen vind ik bullshit.
pi_180787681
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Goh, wat is het nut van dit hokje kapot te gaan definiëren?

Van mij mag jij Nederlandse vrouwen niet leuk vinden. We hebben allemaal onze voorkeuren. Prima. Maar als ik hier lees dat Nederlandse vrouwen zo kut zijn, dan lees ik toch vaak juist de onzekerheden en frustraties van degene die het post.

Ik ontmoet dagelijks in Nederland hele leuke vrouwen. Ik hou van Nederlandse vrouwen. Ook wel van andere vrouwen, maar Nederlandse vrouwen zijn ook erg leuk. En ok, een groot deel daarvan ook niet. Maar dat is overal ter wereld hetzelfde. Ik ben kritisch en dat zou iedereen moeten zijn. Maar dat er iets mis zou zijn met Nederlandse vrouwen vind ik bullshit.
Dus je wilt ontkennen dat ze zich als horken gedragen?

Ik zie ook genoeg knappe Nederlandse vrouwen, maar dat zijn wel stuk voor stuk de dames, terwijl de rest er niet uit ziet.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180787727
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Goh, wat is het nut van dit hokje kapot te gaan definiëren?

Van mij mag jij Nederlandse vrouwen niet leuk vinden. We hebben allemaal onze voorkeuren. Prima. Maar als ik hier lees dat Nederlandse vrouwen zo kut zijn, dan lees ik toch vaak juist de onzekerheden en frustraties van degene die het post.

Ik ontmoet dagelijks in Nederland hele leuke vrouwen. Ik hou van Nederlandse vrouwen. Ook wel van andere vrouwen, maar Nederlandse vrouwen zijn ook erg leuk. En ok, een groot deel daarvan ook niet. Maar dat is overal ter wereld hetzelfde. Ik ben kritisch en dat zou iedereen moeten zijn. Maar dat er iets mis zou zijn met Nederlandse vrouwen vind ik bullshit.
Volgens mij is het wel zo dat bepaalde ontwikkelingen in Nederland er niet per se voor hebben gezorgd dat vrouwen altijd vrijer zijn, maar dat er ook nieuwe maatschappelijke normen zijn ontstaan over hoe een vrouw zich in bepaalde kringen hoort te gedragen.

Maar dat zegt natuurlijk niet zo veel over hoe een vrouw daadwerkelijk is.
pi_180787801
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:54 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dus je wilt ontkennen dat ze zich als horken gedragen?

Ik zie ook genoeg knappe Nederlandse vrouwen, maar dat zijn wel stuk voor stuk de dames, terwijl de rest er niet uit ziet.
In welk land zie jij geen vrouwen (en mannen!) die er niet uitzien? Heel benieuwd.

Tegen mij zijn de meesten gewoon lief. Misschien ligt het ook een beetje aan jou. ;)
pi_180787838
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat ik hierboven al schreef en ik denk dat het zo belangrijk is om je te realiseren: vrijwel iedereen is onzeker. De een wat meer, de ander minder. Maar het helpt zo als je weet dat die ander ook gewoon mens is met zwakheden. En dat jouw zwakheden ook een kwaliteit zijn.

Daarom geloof ik ook helemaal niet in je horkerig en ongeïnteresseerd voordoen. Er zijn genoeg vrouwen die een lieve man zoeken. Maar oprecht lief. Niet onderdanig. Maak daar dan jouw kwaliteit van.

Stoot vooral vrouwen (of mannen als je een vrouw of homo bent) af die niet bij je passen. Verpilde moeite.
Jep, meer balans t.o.v. jezelf vs. de rest van de wereld. Maar dat is best een moeilijke vicieuze cirkel als je niet zo riant in de datingmarkt ligt. Dan is het best begrijpelijk dat je die ene gevoelsmatige kans zo aan probeert te grijpen. Het is alleen dus niet echt zo een kans dat iemand je leuk vindt, als je jezelf zo wegcijfert dat je jezelf erin verliest. En dat wegcijferen dus niet doet omdat je zo bent, dan zou de "liefde" al een stuk onvoorwaardelijker zijn.
Maar ergens is het natuurlijk ook een defensief mechanisme, want die ruis om je persoon heen lijkt misschien een stuk minder pijnlijk dan jezelf echt laten zien. Die kwetsbaarheid dat iemand echt jou afwijst en niet zozeer al die moeite die je hebt gedaan, kan moeilijker te verteren zijn en juist bevestigen wat je diep van binnen lijkt te voelen. Alleen is dat ook niet geheel onterecht een reden om je niet als serieuze partner te overwegen, want ben je dan wel echt verliefd op de ander of ervaart die ander het gewoon terecht als enigszins wanhoop om by proxy een en ander te ervaren?

Afijn, eerst nog maar eens onder de loep nemen wat je waarom denkt te willen. Dat levert in mijn ervaring de beste kosten-baten-analyse op, waardoor je het makkelijker kan lijden zeg maar..
pi_180787844
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:56 schreef Igen het volgende:

[..]

Volgens mij is het wel zo dat bepaalde ontwikkelingen in Nederland er niet per se voor hebben gezorgd dat vrouwen altijd vrijer zijn, maar dat er ook nieuwe maatschappelijke normen zijn ontstaan over hoe een vrouw zich in bepaalde kringen hoort te gedragen.

Maar dat zegt natuurlijk niet zo veel over hoe een vrouw daadwerkelijk is.
O, dat zal best zo zijn. Er zijn natuurlijk culturele verschillen.

Maar ik heb er geen probleem mee. Ik ben ook Nederlander, dus de cultuur is voor mij normaal.

Het gaat mij ook meer om het negatieve.
pi_180788030
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, dat zal best zo zijn. Er zijn natuurlijk culturele verschillen.

Maar ik heb er geen probleem mee. Ik ben ook Nederlander, dus de cultuur is voor mij normaal.

Het gaat mij ook meer om het negatieve.
Mij gaat het erom dat zo'n conformiteitsdwang een sluier over mensen heen werpt waardoor je hun daadwerkelijke gevoelens en passies niet zo goed kan herkennen. Een beetje net als met een boerka. En dat je dat dus niet kan gebruiken om te zeggen dat Nederlandse vrouwen "zo zijn".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2018 12:17:16 ]
pi_180788873
Ik heb dit boek 12 jaar geleden gelezen en er toen veel aan gehad. Ik had direkt het gevoel dat ik een boek over mezelf aan het lezen was. Ik liep destijds ook steeds vast in mijn relaties met vrouwen. Het boek wees me in de juiste richting om dit op te lossen en dit is ook gelukt.

Toen ik het boek uit had, ben ik met de Breaking Free Activities gestart. Ik raad je hetzelfde aan. Kan wel een paar maanden duren, maar is het waard.

Het volgende raad ik niet aan. De schrijver, Dr. Roger Glover, heeft een hele winkel met podcasts rondom het No More Mr Nice Guy thema. Besteedt hier geen geld aan! Glover heeft een hele softe presentatie, waardoor die zelf nog steeds als een Nice Guy over komt en mijn inspiratie zakte even helemaal weg. Misschien dat een workshop in real life wel nuttig is, maar deze worden in Nederland niet gegeven. Het forum op z'n website is helaas ook van lage kwaliteit en heb ik niets aan gehad.
pi_180788989
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In welk land zie jij geen vrouwen (en mannen!) die er niet uitzien? Heel benieuwd.

Tegen mij zijn de meesten gewoon lief. Misschien ligt het ook een beetje aan jou. ;)
In elk land heb je er rotte appels tussen zitten.
Maar het is wel opvallend dat het merendeel uit de westerse landen komen, waar men minder waarde echt aan uiterlijk vertoon.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator zaterdag 28 juli 2018 @ 13:59:02 #113
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_180789800
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:41 schreef Maharski het volgende:

[..]

Maar jij dacht, ik noem mezelf geen niceguy, maar coolguy? oO<
Die naam komt van mijn revalidatie arts, die me zo noemde.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_180789868
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:16 schreef Aiciu het volgende:

[..]

In elk land heb je er rotte appels tussen zitten.
Maar het is wel opvallend dat het merendeel uit de westerse landen komen, waar men minder waarde echt aan uiterlijk vertoon.
Ik focus mijzelf op die 0,nogwat promille vrouwen die ik leuk zou kunnen vinden. De rest is toch niet belangrijk?
pi_180802057
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:02 schreef VEM2012 het volgende:

Ik focus mijzelf op die 0,nogwat promille vrouwen die ik leuk zou kunnen vinden. De rest is toch niet belangrijk?
Jij snapt het ten minste, ik begrijp het echt niet hoor, mannen die roepen dat geen vrouw ze leuk vind en dan op de vraag welke vind jij leuk dan iets antwoorden als nooit over nagedacht of iets vaags als allemaal en wat vind je er leuk aan dan dat ze een k*t hebben
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 29 juli 2018 @ 10:11:17 #116
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_180808423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:09 schreef Janusenco het volgende:
Ik heb dit boek 12 jaar geleden gelezen en er toen veel aan gehad. Ik had direkt het gevoel dat ik een boek over mezelf aan het lezen was. Ik liep destijds ook steeds vast in mijn relaties met vrouwen. Het boek wees me in de juiste richting om dit op te lossen en dit is ook gelukt.

Toen ik het boek uit had, ben ik met de Breaking Free Activities gestart. Ik raad je hetzelfde aan. Kan wel een paar maanden duren, maar is het waard.
Klinkt goed, ik verwacht ook niet van de ene op de andere dag om te zijn... vooral niet omdat ik al zo lang mee loop :X
Ben ook nog niet eens op de helft van het boek, enige is wel dat ik er enigszins bewust van ben en dat ik mezelf erop betrap zo nu en dan.
Zat ook al te twijfelen of ik die Breaking Free Activities gelijk moest doen of wachten tot ik het hele boek had gelezen.

quote:
Het volgende raad ik niet aan. De schrijver, Dr. Roger Glover, heeft een hele winkel met podcasts rondom het No More Mr Nice Guy thema. Besteedt hier geen geld aan! Glover heeft een hele softe presentatie, waardoor die zelf nog steeds als een Nice Guy over komt en mijn inspiratie zakte even helemaal weg. Misschien dat een workshop in real life wel nuttig is, maar deze worden in Nederland niet gegeven. Het forum op z'n website is helaas ook van lage kwaliteit en heb ik niets aan gehad.
Bedankt voor de tip ^O^
  zondag 29 juli 2018 @ 10:22:25 #117
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_180808598
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit ja.
Authentiek is een uitgeholde en vieze term inmiddels, maar het wordt nog weleens onderschat hoe handelen naar wat je echt wil (of zegt te willen) ook een bepaald soort betrouwbaarheid kan opleveren.
Vond je het in een andere post mooi zeggen, ben je aan het aantrekken of ben je niet aan het afstoten? Als je in dat vooral niet willen afstoten jezelf en wat jij eigenlijk echt wil verliest, dan kan daar best iets onheilspellends in ervaren worden. Soms zelfs dat er eigenlijk laf gewacht wordt tot die aap wel uit de mouw komt, want je wil niet arrogant zijn en denken dat iedereen maar wat van je wil hè. Dan had ie dat toch wel gezegd ja? Of het ook gewoon niet willen weten, want de vriendschap is zo lekker chill als iemand eens niet in je broekje wil enzo.
Maar waar moet de ander dan op vallen? Dan laat je niet zien wie je (ook) bent, maar wie je denkt dat de ander wil zien. Juist daar kun je pijnlijk duidelijk maken dat je helemaal niet in de smiezen hebt wie of wat dat daadwerkelijk is wat de ander echt wil en/of dat je vooral bezig bent met wat jij denkt en dan mis je dus die connectie met die ander waardoor er nou juist wel zo een verbinding ervaren kan worden. Inefficiënte tot averechtse tactiek dus..

Alleen maar aardig doen kan de buuf bijvoorbeeld ook en je wil ook niet alleen maar aardig zijn en doen, dus trek het breder om jezelf letterlijk en figuurlijk te onderscheiden. Wees meer dan die aardige doch eendimensionale boy en ga niet alleen mee met haar, maar neem haar omgekeerd ook mee naar jouw wereld. Laat zien wat er nog meer te krijgen is in de/jouw wereld. Er zijn genoeg manieren waarop je respectvol kan laten merken dat ook jij een seksueel wezen met behoeftes bent, dus moffel dat niet weg. Dat ben je immers ook als zij niet in je leven was..
Bedankt voor deze reactie ^O^

Misschien stoot ik wel af ipv aan te trekken, goeie vraag om uit te zoeken. Overigens denk ik dat ik mezelf helemaal opnieuw moet uitvinden op dit moment. In dat opzicht ben ik nu niet veel meer dan een zolderkamer Fok!er die zich onttrekt van het leven, want buiten m'n werk sta ik behoorlijk inspiratieloos in het leven.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:33:32 #118
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_180808758
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jezelf zijn is niets meer dan je natuurlijke mechanismen onderdrukken, wat die ook moge zijn. In jouw geval iets in de trant van onderdanig opstellen.

Vrijwel iedereen heeft van die mechanismes. De een doet stoer, de volgende gedraagt zich als een clown en nummer drie gaat kruipen. Dat onderdruk je door geen neuk meer te geven. Je te realiseren dat je in contact met vrouwen niet bent om te laten zijn hoe geweldig jij bent (jij gelooft dat zelf niet eens, dus hoe moet je dat overbrengen dan), maar dat jij in dat contact af aan het tasten bent of zij zo geweldig leuk zijn dat ze jouw aandacht verdienen. Die mindset maakt jou meteen veel aantrekkelijker, aangezien vrouwen net zo goed onzeker zijn, leuk gevonden willen worden, begeerd willen worden. Ja, ook de hele leuke, hele knappe vrouwen. Net zo onzeker (niet allemaal, maar slechts weinigen zijn echt heel zeker van zichzelf).

Wees dus gewoon oprecht geïnteresseerd. Ben je niet zo goed in versieren, zeg dat dan gewoon. Niet iedere vrouw zit te wachten op een player. Die daarop zitten te wachten krijg je toch niet, je valt geheid door de mand, maar degenen die voor jou kunnen gaan zullen er niet van weglopen.

Ga daten, zoveel mogelijk. Ervaring helpt.

En ga werken aan jouw eigenwaarde. Zoek hulp indien nodig. Maar for now: prent het jezelf dagelijks in. Hoe ouder je wordt, hoe gemakkelijker je het af zal gaan.

Je zal best eens op je bek gaan, maar dat maakt geen reet uit. Iedereen gaat meermaals op zijn bek met daten. Daar staan alle korte of langere date periodes/relaties tegenover. Zeer ruime compensatie. ;) En van al die keren leer je goed te worden in bed. Boy, that helps! Echt. Als je daar je A game hebt, dan kun je de leukste vrouwen aan je binden.

En wie wil dat nou niet?
Opzich ken ik bovenstaande theorie wel, maar theorie =! praktijk. Maar goed, zolang ik zelf niet lekker in m'n vel zit zal daten ook wel lastig worden... als ik mezelf al niet zie zitten hoe moet ik dan iemand vragen of zij mij wel ziet zitten 8)7

Ben gisteren naar Karma Outdoor (@IJzeren Man te Eindhoven) geweest en het was lang geleden dat ik me goed heb vermaakt kan ik wel zeggen.
Denk dat ik toch wel meeste van de tijd enigszins mezelf ben geweest... en ja heb ook met wat vrouwen gepraat, maar dat schoot niet echt op want verstond er geen kloot van en sommige waren Duits :D
Ik heb iig weer een beetje hoop dat ik het misschien toch kan leren (mezelf zijn).
  Moderator zondag 29 juli 2018 @ 11:39:59 #119
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_180809765
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:33 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Opzich ken ik bovenstaande theorie wel, maar theorie =! praktijk. Maar goed, zolang ik zelf niet lekker in m'n vel zit zal daten ook wel lastig worden... als ik mezelf al niet zie zitten hoe moet ik dan iemand vragen of zij mij wel ziet zitten 8)7

Ben gisteren naar Karma Outdoor (@IJzeren Man te Eindhoven) geweest en het was lang geleden dat ik me goed heb vermaakt kan ik wel zeggen.
Denk dat ik toch wel meeste van de tijd enigszins mezelf ben geweest... en ja heb ook met wat vrouwen gepraat, maar dat schoot niet echt op want verstond er geen kloot van en sommige waren Duits :D
Ik heb iig weer een beetje hoop dat ik het misschien toch kan leren (mezelf zijn).
De (Duitse) taal niet spreken (in het begin) kan een heel leuk middel zijn om veel met elkaar te kunnen lachen en ook te laten zien dat je om jezelf kunt lachen. Ik kan het weten, want ik ben inmiddels met d'r getrouwd en hebben nu een dochtertje van bijna 2 weken oud ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_180809858
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:33 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Opzich ken ik bovenstaande theorie wel, maar theorie =! praktijk. Maar goed, zolang ik zelf niet lekker in m'n vel zit zal daten ook wel lastig worden... als ik mezelf al niet zie zitten hoe moet ik dan iemand vragen of zij mij wel ziet zitten 8)7

Ben gisteren naar Karma Outdoor (@IJzeren Man te Eindhoven) geweest en het was lang geleden dat ik me goed heb vermaakt kan ik wel zeggen.
Denk dat ik toch wel meeste van de tijd enigszins mezelf ben geweest... en ja heb ook met wat vrouwen gepraat, maar dat schoot niet echt op want verstond er geen kloot van en sommige waren Duits :D
Ik heb iig weer een beetje hoop dat ik het misschien toch kan leren (mezelf zijn).
Je moet dingen omgooien, dus dat is nooit makkelijk. Maar je kan er wel aan beginnen.

Ook door weer te doen en met een positieve mindset waarbij een niet succesvol avontuur een leerervaring en stap naar succes wordt ipv een bevestiging van mislukkig kun je je eigenwaarde boosten.

Uiteindelijk zit de sleutel in jezelf.
pi_180811168
https://www.amazon.com/No(...)-ebook/dp/B076VVH14M

Dit boek is nog beter als je het wil aanpakken.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:33:40 #122
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_180817107
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De (Duitse) taal niet spreken (in het begin) kan een heel leuk middel zijn om veel met elkaar te kunnen lachen en ook te laten zien dat je om jezelf kunt lachen. Ik kan het weten, want ik ben inmiddels met d'r getrouwd en hebben nu een dochtertje van bijna 2 weken oud ;)
hah nice, gefeliciteerd :)

quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je moet dingen omgooien, dus dat is nooit makkelijk. Maar je kan er wel aan beginnen.

Ook door weer te doen en met een positieve mindset waarbij een niet succesvol avontuur een leerervaring en stap naar succes wordt ipv een bevestiging van mislukkig kun je je eigenwaarde boosten.

Uiteindelijk zit de sleutel in jezelf.
Ja bij mij elke mislukking schoot ik weer terug in m'n mentale bunker... heb nu weer een paar jaar veilig "binnen" gezeten, totdat die vrouw (waar ik het over had in m'n 1e post) me hardhandig eruit sleurde.
Maar onze relatie is nogal vaag en ik denk (weet vrij zeker) dat ik keihard gefriendzoned ben, maar aan de andere kant ben ik haar enigszins dankbaar dat ze me uit m'n bunker heeft gehaald. Heb iig nieuwe mensen leren kennen via haar.

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:08 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.amazon.com/No(...)-ebook/dp/B076VVH14M

Dit boek is nog beter als je het wil aanpakken.
thx! zal eens kijken.
pi_180818997
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:33 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

hah nice, gefeliciteerd :)

[..]

Ja bij mij elke mislukking schoot ik weer terug in m'n mentale bunker... heb nu weer een paar jaar veilig "binnen" gezeten, totdat die vrouw (waar ik het over had in m'n 1e post) me hardhandig eruit sleurde.
Maar onze relatie is nogal vaag en ik denk (weet vrij zeker) dat ik keihard gefriendzoned ben, maar aan de andere kant ben ik haar enigszins dankbaar dat ze me uit m'n bunker heeft gehaald. Heb iig nieuwe mensen leren kennen via haar.

[..]

thx! zal eens kijken.
Er is niet zoiets als een onontkoombare friendzone.

Het is eerder ‘je hebt nooit een kans gehad’ of ‘als je eindelijk je move eens gaat maken op het moment dat ze daar open voor staat lukt het echt nog wel’.

Maar dan wel echt je move maken. Niet dat halfbakken beetje move maken en vooral de vriendschap niet op het spel willen zetten.

Dat werkt niet.
pi_180820935
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er is niet zoiets als een onontkoombare friendzone.

Het is eerder ‘je hebt nooit een kans gehad’ of ‘als je eindelijk je move eens gaat maken op het moment dat ze daar open voor staat lukt het echt nog wel’.

Maar dan wel echt je move maken. Niet dat halfbakken beetje move maken en vooral de vriendschap niet op het spel willen zetten.

Dat werkt niet.
Heb het idee dat als je 'gefriendzoned bent' je daar zelden nog uit kan komen.
pi_180821227
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:38 schreef momentius het volgende:

[..]

Heb het idee dat als je 'gefriendzoned bent' je daar zelden nog uit kan komen.
Ja, omdat daar vaak een complete non-interesse achter zit. Het is dan ook geen friendzone, maar gewoon ‘je doet het niet voor haar’.

Draai het eens om: zou jij een vriendin die je aantrekkelijk vindt afwijzen omdat ze inmiddels een vriendin is? Of zou je als ze haar move maakt haar de nacht van haar leven geven?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')