abonnement Unibet Coolblue
pi_180776776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:23 schreef Simmertje het volgende:
Ik vraag mij toch af hoeveel er nou waar is van al die geruchten over spelers die "boos" zijn. Eerst waren het de ligt en frenkie de jong, toen onana en nu opeens neres. Zijn het de zaakwaarnemers, de andere clubs, de pers, geen idee, wel schijt hinderlijk.
Ach, geen speler zal blij zijn als zijn club al bij voorbaat feitelijk zegt 'we laten je niet gaan tenzij er een transfersom wordt neergelegd die maar zeer weinig clubs zich kunnen veroorloven, laat staan dat ze vinden dat je zoveel waard bent'. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 27 juli 2018 @ 21:43:05 #152
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_180776871
Dat klaas zich uberhaupt nog durft te vertonen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 27 juli 2018 @ 21:43:18 #153
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_180776874
Met F1 heeft ie het ook zo vaak mis :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_180780153
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:23 schreef Simmertje het volgende:
Ik vraag mij toch af hoeveel er nou waar is van al die geruchten over spelers die "boos" zijn. Eerst waren het de ligt en frenkie de jong, toen onana en nu opeens neres. Zijn het de zaakwaarnemers, de andere clubs, de pers, geen idee, wel schijt hinderlijk.
Tuurlijk zijn spelers boos

Je heb nu een groep spelers die de potentie hebben om wekelijks te kunnen spelen maar op de bank belanden en maar weinig speelminuten zullen maken.

Je heb een groep spelers die eigenlijk een financiële klapper willen maken maar tegen gehouden worden omdat ajax van die debiele bedragen de wereld in gooit en zegt dat ze niet te koop zijn. SPelers en makelaars vinden dat ze dat zelf wel uitmaken en geen slaven zijn.

AJax in de persoon van Overmars en van der Sar creeeren binnen de selectie zo voor grote ontevredenheid.

In rrincipe zijn de beste selecties een groep van 15 basisspelers en daaromheen spelers met potentie. AJax heeft teveel goede spelers waardoor de bekende bom in dit seizoen kan gaan ontploffen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180780191
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 00:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn spelers boos

Je heb nu een groep spelers die de potentie hebben om wekelijks te kunnen spelen maar op de bank belanden en maar weinig speelminuten zullen maken.

Je heb een groep spelers die eigenlijk een financiële klapper willen maken maar tegen gehouden worden omdat ajax van die debiele bedragen de wereld in gooit en zegt dat ze niet te koop zijn. SPelers en makelaars vinden dat ze dat zelf wel uitmaken en geen slaven zijn.

AJax in de persoon van Overmars en van der Sar creeeren binnen de selectie zo voor grote ontevredenheid.

In rrincipe zijn de beste selecties een groep van 15 basisspelers en daaromheen spelers met potentie. AJax heeft teveel goede spelers waardoor de bekende bom in dit seizoen kan gaan ontploffen.
Magnum classic aub
pi_180780243
Oh ja ik heb ook nog ijsjes. De kans dat we van Klaas ijsjes gaan krijgen is ongeveer net zo groot als de kans dat hij iets zinnigs over voetbal gaat zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180784966
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 00:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn spelers boos

Je heb nu een groep spelers die de potentie hebben om wekelijks te kunnen spelen maar op de bank belanden en maar weinig speelminuten zullen maken.

Je heb een groep spelers die eigenlijk een financiële klapper willen maken maar tegen gehouden worden omdat ajax van die debiele bedragen de wereld in gooit en zegt dat ze niet te koop zijn. SPelers en makelaars vinden dat ze dat zelf wel uitmaken en geen slaven zijn.

AJax in de persoon van Overmars en van der Sar creeeren binnen de selectie zo voor grote ontevredenheid.

In rrincipe zijn de beste selecties een groep van 15 basisspelers en daaromheen spelers met potentie. AJax heeft teveel goede spelers waardoor de bekende bom in dit seizoen kan gaan ontploffen.
magnum Doeftoeter
pi_180786062
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 00:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Classic
  zaterdag 28 juli 2018 @ 10:10:20 #159
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180786120
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 00:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

In rrincipe zijn de beste selecties een groep van 15 basisspelers en daaromheen spelers met potentie. AJax heeft teveel goede spelers waardoor de bekende bom in dit seizoen kan gaan ontploffen.
Open deur hoor, dat speelt in elke selectie waar je een bank hebt met spelers die in de buurt zitten van de basis. Dan kun je maar beter topspelers hebben met een vergelijkbare bank, dan zo'n selectie als Feyenoord met 20x middelmaat en 2 spelers die wel iets kunnen.

Ja, Ajax heeft bijzonder veel contractspelers en dan is het risico iets groter dat er iemand ontevreden is over zijn rol. Maar 100x liever een brede selectie dan na 2 maanden met een CL-ritme al 20 punten achterstaan op de nummer 2..... (Feyenoord are you listening?).
pi_180786740
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Open deur hoor, dat speelt in elke selectie waar je een bank hebt met spelers die in de buurt zitten van de basis. Dan kun je maar beter topspelers hebben met een vergelijkbare bank, dan zo'n selectie als Feyenoord met 20x middelmaat en 2 spelers die wel iets kunnen.

Ja, Ajax heeft bijzonder veel contractspelers en dan is het risico iets groter dat er iemand ontevreden is over zijn rol. Maar 100x liever een brede selectie dan na 2 maanden met een CL-ritme al 20 punten achterstaan op de nummer 2..... (Feyenoord are you listening?).
Nederlandse clubs lukt het bijna gewoon niet om overal een dubbele gelijkwaardige bezetting te hebben . Er is altijd een duidelijke Hiërarchie in de selectie meestal op een paar plekken na.

In het buitenland is het vaak makkelijker omdat daar gewoon veel meer salaris tegenover staat. Voor een paar miljoen maken de meeste spelers zich niet zo druk om dan ook maar op de bank te gaan zitten.

ZIe Manchester CIty.

In Nederland zijn spelers al gauw ontevreden en gaan ze moord en brand schreeuwen

Had PSV nou vorig seizoen echt een dubbele bezetting? Nee, spelers die in de categorie 15- 22 in de selectie zijn altijd duidelijk minder ook bij psv
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180786792
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nederlandse clubs lukt het bijna gewoon niet om overal een dubbele gelijkwaardige bezetting te hebben . Er is altijd een duidelijke Hiërarchie in de selectie meestal op een paar plekken na.

In het buitenland is het vaak makkelijker omdat daar gewoon veel meer salaris tegenover staat. Voor een paar miljoen maken de meeste spelers zich niet zo druk om dan ook maar op de bank te gaan zitten.

ZIe Manchester CIty.

In Nederland zijn spelers al gauw ontevreden en gaan ze moord en brand schreeuwen

Had PSV nou vorig seizoen echt een dubbele bezetting? Nee, spelers die in de categorie 15- 22 in de selectie zijn altijd duidelijk minder ook bij psv
Alleen de echte top-top teams hebben een dubbele bezetting. Teams als City, Bayern en Real die kunnen veel spelers moeiteloos opvangen. Voor alle clubs daaronder wordt dat lastiger. Atleti heeft ook geen Griezmann op de bank zitten bijv. Voor PSV/Ajax geldt dat net zo. Als Lozano wegvalt dan wordt het direct een stukje minder, logischerwijs.
pi_180786855
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Alleen de echte top-top teams hebben een dubbele bezetting. Teams als City, Bayern en Real die kunnen veel spelers moeiteloos opvangen. Voor alle clubs daaronder wordt dat lastiger. Atleti heeft ook geen Griezmann op de bank zitten bijv. Voor PSV/Ajax geldt dat net zo. Als Lozano wegvalt dan wordt het direct een stukje minder, logischerwijs.
AJax heeft de hoogste spelers begroting. AJax kan het zich wel permitteren en ze proberen het ook om 22 topspelers te hebben.. Maar ik ben helemaal niet onder de indruk van heel de selectie van ajax.

Je kan bij ajax gewoon de conclusie trekken dat een hoop spelers teveel betaald worden in verhouding met hun kwaliteiten.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180786879
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

AJax heeft de hoogste spelers begroting. AJax kan het zich wel permitteren en ze proberen het ook om 22 topspelers te hebben.. Maar ik ben helemaal niet onder de indruk van heel de selectie van ajax.

Je kan bij ajax gewoon de conclusie trekken dat een hoop spelers teveel betaald worden in verhouding met hun kwaliteiten.
Op basis van wat? Je hebt ze nog niet eens een kans gegeven dit seizoen. Ajax heeft imo gewoon goed ingekocht. Zekerheid met Blind/Tadic en misschien wel het belangrijkste: behoud van de grotere talenten. Vorig jaar al een goede slag gemaakt met het aantrekken van Tagliafico. Niks mis mee me dunkt.
pi_180786925
Zo’n jongen als klaas daar kom ik nou echt voor terug, hij heeft gewoon de x-factor, hij weet iedereen te kietelen, een soort schreeuwende dronken feyenoorder die op dinsdagmorgen plastic bekers tegen de arena staat te gooien.
-nee-
pi_180786966
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:59 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Op basis van wat? Je hebt ze nog niet eens een kans gegeven dit seizoen. Ajax heeft imo gewoon goed ingekocht. Zekerheid met Blind/Tadic en misschien wel het belangrijkste: behoud van de grotere talenten. Vorig jaar al een goede slag gemaakt met het aantrekken van Tagliafico. Niks mis mee me dunkt.
OP basis van de prestaties van de spelers. Wat hebben deze gasten nou allemaal gewonnen in hun carriere. Wat hebben ze nou gepresteerd. Leuke individualisten waar het tot nu toe helemaal niks bij is uitgekomen.

Ik vond al anderhalf seizoen alleen Kluivert bovengemiddelde kwaliteiten hebben. En die is inderdaad vertrokken. De rest heeft geen klote bijzonders gepresteerd behalve dat ze overhyped worden door de telegraaf en de NOS en nog een paar gekkies op tv en media.

ben benieuwd komende seizoen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:08:35 #166
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180787017
Ajax eindigt een 15 punten boven Feyenoord, minimaal.
pi_180787022
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax eindigt een 15 punten boven Feyenoord, minimaal.
Dat heeft denk ik niks te maken met Ajax. :P
pi_180787054
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax eindigt een 15 punten boven Feyenoord, minimaal.
15 punten maar?

In principe zou ajax met het spelersmateriaal, de salarissen en de overhypte spelers die daar rond lopen minimaal met 30 punten boven Feyenoord moeten eindigen.

In principe zou ajax dit seizoen met een puntenaantal van 90 kampioen moeten worden.

Zo niet dan hebben ze gefaald.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180787062
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

15 punten maar?

In principe zou ajax met het spelersmateriaal, de salarissen en de overhypte spelers die daar rond lopen minimaal met 30 punten boven Feyenoord moeten eindigen.

In principe zou ajax dit seizoen met een puntenaantal van 90 kampioen moeten worden.

Zo niet dan hebben ze gefaald.
Magnum wit
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:17:35 #170
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180787138
Magnum wit is ook mijn keuze klaas
pi_180787145
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

15 punten maar?

In principe zou ajax met het spelersmateriaal, de salarissen en de overhypte spelers die daar rond lopen minimaal met 30 punten boven Feyenoord moeten eindigen.

In principe zou ajax dit seizoen met een puntenaantal van 90 kampioen moeten worden.

Zo niet dan hebben ze gefaald.
Jij hebt gefaald. Ik wil een magnum.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:18:36 #172
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180787155
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik trakteer heel fok op een magnum

Het is lekker weer voor een magnum....
Ik dacht trouwens dat het alleen om dit topic ging, maar heel fok dus :)
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:20:19 #173
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180787182
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

15 punten maar?

In principe zou ajax met het spelersmateriaal, de salarissen en de overhypte spelers die daar rond lopen minimaal met 30 punten boven Feyenoord moeten eindigen.

In principe zou ajax dit seizoen met een puntenaantal van 90 kampioen moeten worden.

Zo niet dan hebben ze gefaald.
Ik ben het met je eens dat de druk er nu wel op staat. Kampioenschap mislopen, of met de winterstop niet bovenaan staan, zal enorme consequenties moeten gaan hebben.

Met name Overmars en vd Sar kunnen dan echt niet meer aanblijven. Maar ik denk niet dat het zo ver gaat komen, Ajax gaat dit jaar gewoon de titel pakken. Alleen als de nieuwe speelwijze van van Bommel snel wordt opgepikt, is er een kans dat PSV aan kan haken. Verder zie ik geen clubs die iets kunnen betekenen tegen het financieel geweld van Ajax.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:23:09 #174
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180787218
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de druk er nu wel op staat. Kampioenschap mislopen, of met de winterstop niet bovenaan staan, zal enorme consequenties moeten gaan hebben.

Met name Overmars en vd Sar kunnen dan echt niet meer aanblijven. Maar ik denk niet dat het zo ver gaat komen, Ajax gaat dit jaar gewoon de titel pakken. Alleen als de nieuwe speelwijze van van Bommel snel wordt opgepikt, is er een kans dat PSV aan kan haken. Verder zie ik geen clubs die iets kunnen betekenen tegen het financieel geweld van Ajax.
Niet zo relevant voor dit topic maar ik ben wel benieuwd hoe Van Bommel wil gaan spelen, eerste gedachte zegt me toch dat hij toch heel resultaatgericht zal gaan spelen en dat het dus niet uitmaakt of het aantrekkelijk is
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:32:07 #175
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180787343
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:23 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Niet zo relevant voor dit topic maar ik ben wel benieuwd hoe Van Bommel wil gaan spelen, eerste gedachte zegt me toch dat hij toch heel resultaatgericht zal gaan spelen en dat het dus niet uitmaakt of het aantrekkelijk is
Afgaande op de trainingen en oefenwedstrijden wil hij meer uitgaan van eigen balbezit en snelle combinaties dan Cocu.

Denk dat hij het voetbal wil spelen wat PSV onder Hiddink speelde en wat Cocu een half seizoen heeft geprobeerd. Controle en loeren, met zo nu en dan risico's nemen naar voren. Cocu kreeg dat er niet in, mede omdat hij de spelers er niet voor had, zeker achterin niet. Ik denk dat Viergever in dat spel wel een belangrijke pion kan worden.

Maar van Bommel is uiteraard in de eerste plaats een winnaar. Dus als het niet gaat hoe het moet, dan moet het zoals het gaat.

Maar goed, mogelijk dit gesprek voortzetten in het PSV topic ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')