abonnement Unibet Coolblue
pi_180740444
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Ter illustratie: hier een profielfoto van een random tuup die ik niet ken. Ik kan niet liken of een reactie achterlaten, maar ik kan wel delen:

[ afbeelding ]
Daar staat het openbaar. Duh.
Maar dus niet als je het op slot doet of in stelt op alleen vrienden.
pi_180740452
Facebook op mobiel gebruik ik niet want dat is hendig kut :P
pi_180740469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:10 schreef LurkJeRot het volgende:
Facebook op mobiel gebruik ik niet want dat is hendig kut :P
Dan kijk je niet goed
pi_180740470
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:10 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Daar staat het openbaar. Duh.
Maar dus niet als je het op slot doet of in stelt op alleen vrienden.
Ja, het is een profielfoto, die zijn altijd openbaar.
Maar ik sta open voor screenshots die het tegendeel laten zien uiteraard :D
pi_180740474
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:42 schreef halfway het volgende:

[..]

Opslaan en weer uploaden, wat zijn mensen toch dom tegenwoordig.
Dat blijkt uit je reactie. :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_180740495
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:10 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Dan kijk je niet goed
Nee, ik vind facebook op mobiel gewoon kut om te gebruiken, dat heeft niet zo veel te maken met wel of niet goed kijken.
edit: ligt niet aan facebook trouwens, maar aan mij. Ik ben te klungelig voor mobiele telefoons.
pi_180740505
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:10 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, het is een profielfoto, die zijn altijd openbaar.
Maar ik sta open voor screenshots die het tegendeel laten zien uiteraard :D
OMG. Nee, profielfoto kun je instellen op vrienden of alleen ik. Dat heb ik gedaan, dus ik weet dat het kan.
pi_180740527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:10 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, het is een profielfoto, die zijn altijd openbaar.
Maar ik sta open voor screenshots die het tegendeel laten zien uiteraard :D
Even zoeken.
pi_180740529
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:12 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

OMG. Nee, profielfoto kun je instellen op vrienden of alleen ik. Dat heb ik gedaan, dus ik weet dat het kan.
Ja, ik sta open voor bewijs, echt hoor. Ik heb alleen nog nooit gezien wat jij vertelt, en zie alleen maar wat ik vertel.
pi_180740540
He, wat een topic c_/
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 12:18:21 #61
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_180740620
quote:
3s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:18 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Niet als je de persoon blokkeert. Dan zien ze niets meer.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:54 schreef LurkJeRot het volgende:
Wat je overigens wel kunt doen is iemand helemaal blokkeren, misschien ben je daarbij in de war. Als jij iemand geblokkeerd hebt op facebook kunnen ze je helemaal niet meer zien, en uiteraard ook niets doen met je profielfoto.

Mocht zo iemand posten op een pagina die jij admint en waar je ze niet geblockt hebt (dus je hebt ze geblockt met je persoonlijke account, maar je hebt ze niet geblockt van de pagina die je admint) dan zie je hun posts, maar is hun profiel niet klikbaar.
pi_180740702
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:12 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

OMG. Nee, profielfoto kun je instellen op vrienden of alleen ik. Dat heb ik gedaan, dus ik weet dat het kan.
En ook dan blijft je profielfoto te zien voor anderen, enkel het delen wordt daarmee geblokkeerd voor derden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_180740719
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

En ook dan blijft je profielfoto te zien voor anderen, enkel het delen wordt daarmee geblokkeerd voor derden
Nee, alleen het liken en een reactie achterlaten. Delen kan altijd.
pi_180740769
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:13 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, ik sta open voor bewijs, echt hoor. Ik heb alleen nog nooit gezien wat jij vertelt, en zie alleen maar wat ik vertel.
Niet te geloven hoeveel mensen hun foto's openbaar zetten! :o
Ik heb bij verschillende openbare pagina's van acteurs gekeken naar random mensen die hun profielfoto niet openbaar zetten, ben nog niet één tegengekomen. Wat nonchalant,terwijl ze dus openbaar reageren!
Ik zou je de mijne kunnen laten zien (heb ik op alleen ik ingesteld, dus op slot en niemand kan liken, reageren of delen), maar dat lijkt mij geen goed idee. Mijn vrienden of hun vrienden wil ik hier niet neerzetten. Maar je zou ook eens gewoon in jouw eigen account (dus jij hebt de jouwe ook openbaar :o )kunnen kijken, voor de fun.
Mocht ik in de loop van de dag eentje tegenkomen dan post ik hier wel.
pi_180740776
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

En ook dan blijft je profielfoto te zien voor anderen, enkel het delen wordt daarmee geblokkeerd voor derden
Ja, alleen te zien, niet deelbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 12:29:04 ]
pi_180740887
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:24 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Delen kan altijd.
hooguit als mensen die foto eerst zelf downloaden (die immers wel gewoon toegankelijk is) en zelf weer uploaden, maar dan krijg je dus geen melding daarvan (wat de TS meldde dat ze kreeg).

de deel-functie die Facebook zelf bied is wel uitgeschakeld als je een profielfoto dus qua rechten op 'enkel vrienden' instelt... maar zichtbaar is hij altijd...

Als iemand dus erg 'bang' is dat het schadelijk zou kunnen zijn dat andere mensen een foto zouden kunnen zien, met deze die foto niet als profielfoto instelen (an sich raad ik dan geheel af foto's hoog te laden die je als 'schadeljk' ervaart, uiteindelijk is er niks tegen te doen alsdeze dan alsnog verspreid wordt door een persoon die je als 'vriend' geaccepteerd hebt)

Al denk ik ook dat het onzin is hierover ontzettend paranoia te gaan doen..
En als je wel zo ontzettend paranoia bent denk ik dat het eerder een slechte keuze is gebruik te gaan maken van een grote publiek toegankelijke sociale media-website die gratis n gebruik is, die dus altijd geld zal willen verdienen met de door jouw gedeelde gegevens en dat als verdienmodel aanhoud.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_180740912
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:28 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ja, alleen te zien, niet deelbaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

hooguit als mensen die foto eerst zelf downloaden (die immers wel gewoon toegankelijk is) en zelf weer uploaden, maar dan krijg je dus geen melding daarvan (wat de TS meldde dat ze kreeg).

de deel-functie die Facebook zelf bied is wel uitgeschakeld als je een profielfoto dus qua rechten op 'enkel vrienden' instelt... maar zichtbaar is hij altijd...

Als iemand dus erg 'bang' is dat het schadelijk zou kunnen zijn dat andere mensen een foto zouden kunnen zien, met deze die foto niet als profielfoto instelen (an sich raad ik dan geheel af foto's hoog te laden die je als 'schadeljk' ervaart, uiteindelijk is er niks tegen te doen alsdeze dan alsnog verspreid wordt door een persoon die je als 'vriend' geaccepteerd hebt)

Al denk ik ook dat het onzin is hierover ontzettend paranoia te gaan doen
Ik hoor het jullie zeggen, maar ik heb het nog nooit gezien op facebook, dus ik sta open voor bewijs van het tegenovergestelde :Y
pi_180740921
Wacht, zal wel ff wat fake accounts aanmaken om te testen, want anders komt er niks van denk ik zo maar.
pi_180740933
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:36 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]


[..]

Ik hoor het jullie zeggen, maar ik heb het nog nooit gezien op facebook, dus ik sta open voor bewijs van het tegenovergestelde :Y
Het kan ook simpel, lurk. Je probeert het zelf met je eigen profielfoto, die nu openbaar staat.
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:38:02 #71
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180740952
Daarom zet ik liever geen foto's van mijn nichtjes op facebook. Wie weet gaat er een pedo er mee aan de slag.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_180740972
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:37 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Het kan ook simpel, lurk. Je probeert het zelf met je eigen profielfoto, die nu openbaar staat.
Ben ik aan het doen, moment.
pi_180741066
Dat is dus iets wat ik niet wist, dat het te zien en te delen is, ook al hebt je je profiel afgeschermd.
pi_180741155
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:52 schreef Handleiding het volgende:
mensen welke foto's van hun kinderen op fb zetten :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_180741197
IK HAD ONGELIJK!!!

Je kan je profielfoto inderdaad zo instellen dat hij niet te delen is.
Normaal als je op een profielfoto klikt gaat die open in zo'n venstertje als ik al postte, met opties tot delen en weet ik.

Als je je profielfoto anders instelf (ik had gekozen voor "only me") kun je hem wel zien, maar kun je er verder helemaal niets mee, ook niet delen door de link te copy pasten.

Sorry Hexxenbiest en alle anderen die ik ongelijk gaf, ik was eigenlijk degene die het mis had!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')